Doet CY anaal eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY vraagt of je dan wel anaal doet.
Nou ja zeg, moet er nou altijd wat tegenover staan? Gun mij die 1000 euro's man, gierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY vraagt of je dan wel anaal doet.
Je kunt ook gaan tippelen. Doen de Poolse dames hier ook in het weekend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja zeg, moet er nou altijd wat tegenover staan? Gun mij die 1000 euro's man, gier
Dat is voor jou wat een stuiver voor mij is, man
Nee hoor, hij weet hoe zelfstandig ik ben met centjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou wel geniaal zijn als Veer's vriend zou meelezen, hij helemaal PARA worden van dat gebedel denk ik!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan tippelen. Doen de Poolse dames hier ook in het weekend.
Zal eens over jou heen tippelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan tippelen. Doen de Poolse dames hier ook in het weekend.
Heb gister m'n bed verschoond hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo denkt Vas ook over het verschonen van haar bed.
6.1/10 freaks aan een 4 million dollar leash doen alles.quote:
Moet het wel kunnen verantwoorden dan. Zoals ik al zei, het is niet alleen mijn geld en de fase van geld weggeven is er nu wel een beetje af.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja zeg, moet er nou altijd wat tegenover staan? Gun mij die 1000 euro's man, gier
Dat is voor jou wat een stuiver voor mij is, man
Nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je die PM niet gelezen waarin hij dat proces uitgebreid, stapsgewijs beschreef?
Je hoeft het niet serieus te nemen hoor. Die komkommerplukkers staan met z'n allen op een rij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal eens over jou heen tippelen.
Die snapt alleen dat A No Kanye.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou wel geniaal zijn als Veer's vriend zou meelezen, hij helemaal PARA worden van dat gebedel denk ik!
ik ook OMGGG!!! gmta bff ly xxquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb gister m'n bed verschoond hoor
Wow, noem je haar nou een hoer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
6.1/10 freaks aan een 4 million dollar leash doen alles.![]()
Je mag het ook pinnen en in een envelopje opsturen, hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
6.1/10 freaks aan een 4 million dollar leash doen alles.![]()
[..]
Moet het wel kunnen verantwoorden dan. Zoals ik al zei, het is niet alleen mijn geld en de fase van geld weggeven is er nu wel een beetje af.
CY pikt alles. Opscheppen over z'n verleden, opscheppen over hoeveel chicks hij nu nog kan neuken, alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, noem je haar nou een hoer?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb seks gehad en kan squirten'-post.
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad en een vrouw laten squirten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien moet je minder zuipen dan kots je ook niet in je bedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ook OMGGG!!! gmta bff ly xx
en nu alweer vuilheeft toch allemaal geen nut, ik laat t voortaan ook een jaar liggen hoor
Slecht geveegd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ook OMGGG!!! gmta bff ly xx
en nu alweer vuilheeft toch allemaal geen nut, ik laat t voortaan ook een jaar liggen hoor
squirtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je minder zuipen dan kots je ook niet in je bed
Risico van het vakquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
is gewoon wat diarree op het bed gekomen na wat anal actionCY weet
Maar. Dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CY pikt alles. Opscheppen over z'n verleden, opscheppen over hoeveel chicks hij nu nog kan neuken, alles.
Maagdelijke zomers op je zolderkamer doorbrengen is anders geen verleden om over op te scheppen, dWc_RuffRyder. <insert Yuri voice>quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CY pikt alles. Opscheppen over z'n verleden, opscheppen over hoeveel chicks hij nu nog kan neuken, alles.
Toen Murdera nog een korte coupe had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad en een vrouw laten squirten?
Nou, gelukkig was de broek omlaag anders zat hij tegen het katoen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
ik zat te etenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
hardopquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Murdera nog een korte coupe had.
Geez, I gotta get laid.
Vas heeft gisteren haar bed verschoond. Just sayin', winkwink nudgenudge.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Murdera nog een korte coupe had.
Geez, I gotta get laid.
HAHAHA!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Maagzweer gehad of zo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Geforceerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vas heeft gisteren haar bed verschoond. Just sayin', winkwink nudgenudge.
Kun jij squirten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad en een vrouw laten squirten?
Hahaha kk, wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
Church, preach, tabernacle.quote:Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maagdelijke zomers op je zolderkamer doorbrengen is anders geen verleden om over op te scheppen, dWc_RuffRyder. <insert Yuri voice>
Gewoon degelijk geleefdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Germano het volgende:
[..]
HAHAHA!
Helemaal bankroet en al het maximale bedrag geleend?
quote:
Wat is jouw standpunt met betrekking tot anale seks eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha kk, wtf.
[..]
Church, preach, tabernacle.
[..]
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.
Man, man, man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon degelijk geleefd. En bankroet ja, want kan geen mac meer betalen (panzer verrekte hyena)
Ik sta d'r wel voor "open"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is jouw standpunt met betrekking tot anale seks eigenlijk?
dudequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta d'r wel voor "open".
Weenie, ben nog maagd.quote:
Ach, one zou kunnen consideren wat 3 jaar cocoon-mode op een mensenleven is. Veel geluk en welspoed, bruine schrobbedoes van me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.
Dit klinkt een beetje alsof jij jezelf als potentiėle ontvangende partij ziet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van heel veel dingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |