DAT IS DE GRAP CHAI, VERDOMMEquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje alsof jij jezelf als potentiële ontvangende partij ziet.
Oh, het was nooit mijn bedoeling geweest zo'n dubbelzinnige opmerking te makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje alsof jij jezelf als potentiële ontvangende partij ziet.
Geef antwoord dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, het was nooit mijn bedoeling geweest zo'n dubbelzinnige opmerking te maken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
...quote:
Piemels.quote:
Dat kost binnenkort ook geld hè. Hoe denkde dat allemaol te fixen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Ligt het aan mij of doet whatsapp het weer niet
Hoe lang al niet? bij mij deed hij het net nog gewoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Allure_ het volgende:
dWc, heb jij wel eens een vinger, tong, ander lichaamsdeel of voorwerp in je anus gehad? En zo nee, zou je dat in de toekomst wel willen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag?
[/Chai-redenatie]
Jij ziet jezelf wel in die positie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag?
[/Chai-redenatie]
https://itunes.apple.com/nl/app/kik-messenger/id357218860?mt=8quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
dWc, heb jij wel eens een vinger, tong, ander lichaamsdeel of voorwerp in je anus gehad? En zo nee, zou je dat in de toekomst wel willen?
Waar denken jullie mee bezig te zijn momenteelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf wel in die positie?
Met die harige anus van je opengesperd klaar om voorwerpen te ontvangen?
Krijg toch wel wat geld van jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kost binnenkort ook geld hè. Hoe denkde dat allemaol te fixen?
Half uur ofzo. Totale paniekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang al niet? bij mij deed hij het net nog gewoon.
Ik zit met m'n hand in m'n broek, hoezo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Waar denken jullie mee bezig te zijn momenteel?
Ja, is goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Krijg toch wel wat geld van jou?
Is niet handig met smetvrees hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta d'r wel voor "open".
DOE EENS NIET ZO HOMOFOOB MANquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Murdera het volgende:
dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op hier.
Hard geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit met m'n hand in m'n broek, hoezo?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Waar denken jullie mee bezig te zijn momenteel?
Pro-tip, troggel Panzer zoveel mogelijk geld af voordat het uitgaat tussen jullie. You won't regret it.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Precies wat mannen willen toch.quote:
Schat, ik denk dat we dit woord ook maar helemaal naar de A NO KAN YERE lijst gaan verplaatsen.quote:[..]
Piemels.
Zijn dat dampende moedervlekken of wat? Godskolere.quote:
als ontvanger?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Germano het volgende:
Gewoon een vinger erin tijdens het klaarkomen. Niks mis mee.
Gotta love Chai.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf wel in die positie?
Met die harige anus van je opengesperd klaar om voorwerpen of lichaamsdelen te ontvangen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn dat dampende moedervlekken of wat? Godskolere.
Zijn moedervlekken inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn dat dampende moedervlekken of wat? Godskolere.
'Cause when she leave yo ass she gonna leave with halfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pro-tip, troggel Panzer zoveel mogelijk geld af voordat het uitgaat tussen jullie. You won't regret it.
Als jij het zegt.quote:
Kk op met je a no kan yere.quote:[..]
Schat, ik denk dat we dit woord ook maar helemaal naar de A NO KAN YERE lijst gaan verplaatsen.
KIJK, NU KOMEN WE ERGENSquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Germano het volgende:
Gewoon een vinger erin tijdens het klaarkomen. Niks mis mee.
Zo leuk als je dan gaat squirten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
KIJK, NU KOMEN WE ERGENS
Een schaap is over de dam heren. Geef nu allemaal maar toe dat jullie van G-spot stimulatie houden
Lol, jij exposed Panzer echt te grof en je hebt er schijt aan ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
KIJK, NU KOMEN WE ERGENS
Een schaap is over de dam heren. Geef nu allemaal maar toe dat jullie van G-spot stimulatie houden
geen ervaring als ontvangerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
KIJK, NU KOMEN WE ERGENS
Wow.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
[..]
Kk op met je a no kan yere.
Gvd, teringjong ben je ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, jij exposed Panzer echt te grof en je hebt er schijt aan ook.
Je wéét nu gewoon dat hij dat dus lekker vindt.
Jongen je snapt er niks vanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, jij exposed Panzer echt te grof en je hebt er schijt aan ook.
Je wéét nu gewoon dat hij dat dus lekker vindt.
je moet niet uit het niets de duim er in raggen he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Schrikken ze daar bij jou niet wakker van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |