softijsjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je komt wel weer raar volk tegen in de IKEA, ik wilde mezelf een plezier doen door een softijsje te halen. Ik sta dus in de rij om een hoorntje te kopen. Leun ik tegen de ijzeren staven aan (die van de wachtrij ja), staat er tot mijn plezier een dikke debiel van 220 kilo achter me. Gadverdamme man
Hotdogs van de IKEAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
softijsje_!_!_!_
gwn hotdog ja toch
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hotdogs van de IKEA____! Da's chemisch afval.
ik ga vanavond rundvlees curry makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
gewoon biologisch gekweekte wortelen eten
Zijn jullie met het gezin naar de Ikea gegaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je komt wel weer raar volk tegen in de IKEA, ik wilde mezelf een plezier doen door een softijsje te halen. Ik sta dus in de rij om een hoorntje te kopen. Leun ik tegen de ijzeren staven aan (die van de wachtrij ja), staat er tot mijn plezier een dikke debiel van 220 kilo achter me. Gadverdamme man
Met gesmoord rundvlees? Kaolo lekker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga vanavond rundvlees curry maken
Zo maak je nog eens wat mee zeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had dat in Albufeira op bij zo'n overdreven duur tentje. Goffetomme lekker goffetomme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga vanavond rundvlees curry maken
awwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent al maanden ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Tyron het volgende:
ik voel me alsof ik 2 dagen ziek ben geweest en het de laatste dag dat je lichaam weer moet bijkomen
alleen ben ik niet ziek geweest
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent al maanden ziek in je hoofd.
ik voelde me gisteravond wel even licht in mn hoofd jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent al maanden ziek in je hoofd.
Waar zouden we zonder de kwaliteit van Tyron zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik voelde me gisteravond wel even licht in mn hoofd ja
maar maak je geen zorgen stijn
dan zou de SC instortenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zouden we zonder de kwaliteit van Tyron zijn.
Begrafenis zodrekt. Wordt over 15 minuten opgehaaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je vrij van je werk of wat?
Wat het ook is, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Begrafenis zodrekt. Wordt over 15 minuten opgehaald
je moet weten dat het zonder jouw steun niet was geluktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Tyron heeft deze SC op de been gehouden in de barre dagen van juli.
Doe Hein de groeten. Wie wordt er nu mod?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe Hein de groeten. Wie wordt er nu mod?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Voor begrafenis ook al combi-regeling...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga in blote barst heen jwtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor begrafenis ook al combi-regeling...
Het is trouwens *wordquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh oke maar je bent een punt achter je zijn vergeten.quote:
*zinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh oke maar je bent een punt achter je zijn vergeten.
Godsamme wat ben jij een vervelend kut joch geworden.quote:
Het is de schuld van GGMM.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme wat ben jij een vervelend kut joch geworden.
Neem hem mee en laat hem achter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang voor Mikey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Voorheen kon je lachen om Stijn en zijn dingen en uitspraken maar nu is het echt dikke bloed onder de nagels vandaan werk
Bakalli geblesseerd van het veld bij Belgiëquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
psv moet aankomend weekend echt even met 0-3 verliezen
word een beetje moe van al dat gefap op hun
Dan sluit je jezelf op in een kast want PSV gaat de komende 3 wedstrijden met gemak winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
Het is gewoon een vervelende tering pubertjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang voor Mikey.
bedankt voor de jinx shreyasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan sluit je jezelf op in een kast want PSV gaat de komende 3 wedstrijden met gemak winnen.
Lees inmiddels dat Knut ook ten onder is gegaan aan het geweld van Mikey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang voor Mikey.
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelende tering pubertje
Hup Heerenveen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - GAE
HER - PSV
PSV - CAM
Jinxbare wedstrijden.
Godverredomme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelende tering pubertje
Wat een kanjer wijf.quote:
Kan hij niks aan doen. Bosz heeft de verdediging jaren verkracht en puur op zijn aanval geteerd. Als je gehele aanvallende linie, inclusief middenveld dan vertrekt kan het hard gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles ja, met die faalhaas Jan de Jonge.
Stijntje ik pak alleen die het verdienen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees inmiddels dat Knut ook ten onder is gegaan aan het geweld van Mikey.
Je moet wel rekening houden met die gast ja.
Die Romero kan er toch niet zoveel van?twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 14:01:39Monaco have reached an agreement with Sampdoria's Argentina gk Romero about personal wages. Now to find a deal with Sampdoria reageer retweet
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stijntje ik pak alleen die het verdienen.
Hods cali jij ook al?G?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.
[ afbeelding ]
Na twee keer lezen snapte ik dit nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hods cali jij ook al?G?
Heeft Knut jullie allemaal acces tot zijn moeder gegeven ofzo?
Ikke niet begrijp waarom iedereeen opbeemt voor die djoekoe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Na twee keer lezen snapte ik dit nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.
[ afbeelding ]
Nee, iemand uitdagen via de DM is stoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp waarom iedereeen opbeemt voor die djoekoe.
Ikkle mij afvraag waarom.
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, iemand uitdagen via de DM is stoer.
Ik vrees voor je dat het kapotgaan van je scrollknopje pas het eerste is van een hoop onheil dat je nog te wachten staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.
En terecht. Beetje zijn naam op een filmpje zetten, nu is hij al zijn geloofwaardigheid verlorenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.
Jaloers zeker. Omdat je vriendje ineens niet meer 'the talk of the town' is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
Thuis tegen Go Ahead, dat zullen ze wel winnen lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
Ook jaloers lees ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Thuis tegen Go Ahead, dat zullen ze wel winnen lijkt me.
Watte?quote:
Lees jij het AD?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef mrstylo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rsumse-zwerver.dhtml
Wow.
Heb nu niets te doen, dus lees al die kut sites.quote:
Jaloerse hond. Hebben we het een keer wat minder over Visser en Eriksen en dan is het meteen verontwaardigd reageren.quote:
Eindelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga werrekuch voor me cheld. Dag.
Werk jij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nu niets te doen, dus lees al die kut sites.
Dit is wel eerste keer dat ik op werk op FOK zit.
Be-Bye.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga werrekuch voor me cheld. Dag.
Mail gestuurd naar admins, dit pik ik niet. Ik zei trouwens dat ik dacht dat PSV ging winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaloerse hond. Hebben we het een keer wat minder over Visser en Eriksen en dan is het meteen verontwaardigd reageren.Ik ga je bedreigen per DM.
Ik dacht dat je nog naar school ging.quote:
Heb vakantie. Dus werken voor mijn Xbox/boeken/bitches.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog naar school ging.
Oh sorry.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mail gestuurd naar admins, dit pik ik niet. Ik zei trouwens dat ik dacht dat PSV ging winnen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nu niets te doen, dus lees al die kut sites.
Dit is wel eerste keer dat ik op werk op FOK zit.
Ik had via Wehkamp Bioshock besteld, via BOL die controller/GoW aanbieding en op Neckermann die XBOX one. Allemaal gecancelled.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb vakantie. Dus werken voor mijn Xbox/boeken/bitches.
Is het al zeker ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had via Wehkamp Bioshock besteld, via BOL die controller/GoW aanbieding en op Neckermann die XBOX one. Allemaal gecancelled.
Wie dat dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, iemand uitdagen via de DM is stoer.
Je hebt geluk, alle screenshots die ik meegestuurd heb waren zo groot dat hij er nog niet doorheen was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh sorry.
Kun je die mail nog terugdraaien denk je? Ik voel me een beetje opgelaten nu.
Wie is Siem?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Bakkali gekte is wel erg uit de hand aan het lopen.
Gisteren raakt Siem geblesseerd, toch een van de beste, zo niet de beste voetballers van Nederland en ik lees één lullig berichtje. Bakkali raakt misschien geblesseerd op de training en het hele interwebz staat er vol mee.
Jip. Ik vind die Bioshock het ergste.quote:
De broer van Luuk.quote:
Klaplong vs verrekking in de bovenbeen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Bakkali gekte is wel erg uit de hand aan het lopen.
Gisteren raakt Siem geblesseerd, toch een van de beste, zo niet de beste voetballers van Nederland en ik lees één lullig berichtje. Bakkali raakt misschien geblesseerd op de training en het hele interwebz staat er vol mee.
Bioshock Infinite?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jip. Ik vind die Bioshock het ergste.
Aan de andere kant; Ik heb net mijn TR geruild met Halo 4 hier op FOK!. Heb nog genoeg te spelen de komende weken.
Snap ik. Een klaplong stelt ook niets voor. Het gaat met name over de berichtgeving.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaplong vs verrekking in de bovenbeen..
Ja. Die had ik graag willen spelen. Die eerste heb ik 3x gespeeld.quote:
RIP Jo de Jong.quote:
Ik weet vast en zeker dat je een lichte hartaanval kreeg toen je las dat Bakkali een lichte blessure had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Een klaplong stelt ook niets voor. Het gaat met name over de berichtgeving.
Maar ik heb nog niets gekregen van Neck over Xbox One.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jip. Ik vind die Bioshock het ergste.
Aan de andere kant; Ik heb net mijn TR geruild met Halo 4 hier op FOK!. Heb nog genoeg te spelen de komende weken.
Toffe game ben er ook mee bezig.Zit beter in elkaar dan de voorgangers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Die had ik graag willen spelen. Die eerste heb ik 3x gespeeld.
Ik ben niet zo schrikkerig en mijn pacemaker geeft me een veilig gevoel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet vast en zeker dat je een lichte hartaanval kreeg toen je las dat Bakkali een lichte blessure had.
Heb jij een pacemaker ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo schrikkerig en mijn pacemaker geeft me een veilig gevoel.
Nee. Wel een iPhone.quote:
Ik ook niet. Maar iemand die ik ken heeft met de helpdesk gebeld en die hebben aangegeven dat alle orders omgezet worden naar de originele prijs. Vanzelfsprekend heb je dan de mogelijkheid om te annuleren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niets gekregen van Neck over Xbox One.
Ik zou willen vragen of dat we zouden kunnen ruilen als je hem hebt uitgespeeld, maar dan heb je mijn huisadres.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe game ben er ook mee bezig.Zit beter in elkaar dan de voorgangers.
die neckermann is geen zekerheidje toch, die bol.com was te laag dat was hun goed rechtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had via Wehkamp Bioshock besteld, via BOL die controller/GoW aanbieding en op Neckermann die XBOX one. Allemaal gecancelled.
gewoon adres van leegstaand huis in de omgeving gevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou willen vragen of dat we zouden kunnen ruilen als je hem hebt uitgespeeld, maar dan heb je mijn huisadres.
ben ik ook wel trots op hoor. Wel apart dat ik daar indruk mee maak op jou. Bij ons is het de gewoonste zaak van de wereld.quote:
Gewoon afspreken op Eindhoven Centraal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou willen vragen of dat we zouden kunnen ruilen als je hem hebt uitgespeeld, maar dan heb je mijn huisadres.
Die Xbox had ik alleen voor de handel. Snel 50 pietermannen verdienen. Die Bol.Com was wel prettig geweest. Heb nog zo een witte controller die meer dood dan levend is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
die neckermann is geen zekerheidje toch, die bol.com was te laag dat was hun goed recht
Moet ik daar helemaal naartoe rijden. Nee, dank je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon afspreken op Eindhoven Centraal.
neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaloers zeker. Omdat je vriendje ineens niet meer 'the talk of the town' is.
wtf is ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://soundcloud.com/endlesscycle/04-endless-cycle-failure
Wat vond je trouwens van die rechtsback van Go Ahead?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon afspreken op Eindhoven Centraal.
Bazenbandje Endless Cycle uit Terneuzen. Maten van mequote:
Soundcloud is een applicatie waarop je deuntjes kunt delen.quote:
Leeuwen zijn badass.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Net een leuk filmpje gezien over wat voor klootzakken leeuwen wel niet zijn.
Heel vaak wel maar deze niet.quote:
Inderdaad. Vooral als ze zonder hemd komen te staan maar daar word je dan ook wel ruimschoots voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Net een leuk filmpje gezien over wat voor klootzakken leeuwen wel niet zijn.
Ah de eerste kill van een vrouwtje die niet goed gelukt was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel vaak wel maar deze niet.
Ze aten een volwassen buffalo (ook pretty badass toch zeker) gewoon levend op.
ah okquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soundcloud is een applicatie waarop je deuntjes kunt delen.
ah okquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bazenbandje Endless Cycle uit Terneuzen. Maten van me
3 jonge mannetje maar ze wisten wel dat ze in zijn rug moesten bijten om hem op de grond te krijgen alleen zijn strot beten ze er niet af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah de eerste kill van een vrouwtje die niet goed gelukt was.
Ja mannetjes moeten ook niet jagen hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
3 jonge mannetje maar ze wisten wel dat ze in zijn rug moesten bijten om hem op de grond te krijgen alleen zijn strot beten ze er niet af.
Verbazingwekkend hoelang zo'n beest nog leefde al zijn organen lagen in het zand en hij leefde nog steeds.
Ik snap hem weer niet hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral als ze zonder hemd komen te staan maar daar word je dan ook wel ruimschoots voor gewaarschuwd.
Mannetjes vreten toch die welpen van anderen op?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mannetjes moeten ook niet jagen hè. Die moeten de vrouwen het werk laten doen
.
Terecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannetjes vreten toch die welpen van anderen op?
quote:
Ja als ze een troep overnemen dan vermoorden ze de nakomelingen van de voorganger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannetjes vreten toch die welpen van anderen op?
Football manager moet je volledige game doen, niet een gare rip-off.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je wat leesvoer meeneemt. Of footballmanager handheld speelt.
Per dag. jaar lang.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
per dag, per week, per jaar?
eenmalig?
Heeft wel wat weg van Opeth op momenten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://soundcloud.com/endlesscycle/04-endless-cycle-failure
Zijn we in de usa dan grappenmaker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Amerikanen is dat heel normaal.
Euhm, nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als zij het kunnen, waarom wij dan niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn we in de usa dan grappenmaker.
Voor heen en terug is dat wel acceptabel. Zit zelf ook gemiddeld wel anderhalf uur in de auto.quote:
ja dan welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor heen en terug is dat wel acceptabel. Zit zelf ook gemiddeld wel anderhalf uur in de auto.
Amerikanen zijn dan ook gek met hun Heart Attack Grill.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Amerikanen zijn dan ook gek met hun Heart Attack Grill.
quote:menalert schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:30:
Na 15 minuten in de wacht heb ik een medewerkster aan de telefoon gekregen over het koppelen van het account aan mijn klantnummer. Ze vertelde mij dat er vandaag een brief is verstuurd over een verplichte aanbetaling, met daarbij een acceptgirokaart. Ik vroeg aan haar dus de bestelling wordt gewoon uitgeleverd? Ze zei: ja mits u de aanbetaling doet. Vandaag is de brief verstuurd dus waarschijnlijk zal ik hem morgen ontvangen. Wanneer aanbetaling is gedaan zal ik de bestelling kunnen volgen in mijn account.
Heen en terug is het 3 uur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor heen en terug is dat wel acceptabel. Zit zelf ook gemiddeld wel anderhalf uur in de auto.
quote:
Voor 350 doe ik het graag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ik was vroeger een 360 fanboy, maar als niet amerikaan kun je toch echt beter PS4 nemen nu.
Voor een jaartje is dat best te doen. Niet zo zeuren het is waarschijnlijk in je eigen belang.quote:
Haha .quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij zitten er voornamelijk merels op het terras, haha
Ik ga van de Xbox ook over naar de PS4. Alleen al vanwege die Kinectwebcam die constant je kamer inloert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ik was vroeger een 360 fanboy, maar als niet amerikaan kun je toch echt beter PS4 nemen nu.
Kan uit te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga van de Xbox ook over naar de PS4. Alleen al vanwege die Kinectwebcam die constant je kamer inloert.
Was maar een vraag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een jaartje is dat best te doen. Niet zo zeuren het is waarschijnlijk in je eigen belang.
nee je moet godverdomme gewoon niet zo zeurenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan uit te zetten.
[..]
Was maar een vraag.
kk alliancequote:
ALliancequote:
hé kijk een tyron appearsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je moet godverdomme gewoon niet zo zeuren
ik heb een chronische hekel aan zwedenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALliance
Wordt tijd dat nederlanders eens no-life DOTA 2 gaan spelen gvd.
Ik snap niks van die game maar het is wel een vet event zoals die Amerikanen het hebben opgezet.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb een chronische hekel aan zweden
alliance kk faggetsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALliance
Wordt tijd dat nederlanders eens no-life DOTA 2 gaan spelen gvd.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Gaat niet gebeuren vriend. Je doet die aanbetaling waarna hun de prijs naar boven kicken.quote:
Homo. Al zijn Zweden wel dik over het algemeen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag dat ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren vriend. Je doet die aanbetaling waarna hun de prijs naar boven kicken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik snap niks van die game maar het is wel een vet event zoals die Amerikanen het hebben opgezet.
Ze zouden in Nederland ook wel wat toernooien voor cash mogen doen van bijvoorbeeld Fifa 13 of Footballmanager.
AMATEURS!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de geel=10min tijdstraf wordt ingevoerd bij amateurvoetbal
Ja.quote:
En bij korfbal?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de geel=10min tijdstraf wordt ingevoerd bij amateurvoetbal
Fifa13 heb je echt wel skills voor nodig om de beste te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Games waar je echt skills voor nodig hebt aub.
dikzakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 3 chocolade koekjes op overigens en overweeg een vierde
Welke?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens normaal. Voor je het weet heb je een verhoogde suikerspiegel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Fifa faalde ik gisteren weer mee tegen mijn zwager. Te lang niet gespeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Fifa13 heb je echt wel skills voor nodig om de beste te zijn.
Footballmanager kan Ajacied422 heel goed dus dat zal wel meevallen.
jij hebt helemaal geen zwagerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fifa faalde ik gisteren weer mee tegen mijn zwager. Te lang niet gespeeld.
Heb jij een vriendin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fifa faalde ik gisteren weer mee tegen mijn zwager. Te lang niet gespeeld.
Fifa13 kan elke domme neger spelen. Fifa13 vergelijken met een DOTA 2 of SC2 is gewoon beledigend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Fifa13 heb je echt wel skills voor nodig om de beste te zijn.
Footballmanager kan Ajacied422 heel goed dus dat zal wel meevallen.
Keihard van achteren , dat hoort JR denk ik wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij stoot de bekken van zn zus hahahahahahaha
ze wonen niet hier, maar op zichzelf. en ze hebben poezelsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Keihard van achteren , dat hoort JR denk ik wel.
Heeft iemand van jouw familie nooit iets gezegd over je gewicht of andere problemen>quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee sorry daar hebben we het thuis nooit over
jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft iemand van jouw familie nooit iets gezegd over je gewicht of andere problemen>
Gewoon neersteken, en terwijl ze nog wat na lijden zeggen "WIE HEEFT ER NOU SPIERMASSA NODIG"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.
nee dan wordt ik in mijn kont genomen in de gevangenis, dat vind ik bahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon neersteken, en terwijl ze nog wat na lijden zeggen "WIE HEEFT ER NOU SPIERMASSA NODIG"
Ach, je komt er later wel achter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.
waar achter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, je komt er later wel achter.
dan maak ik mezelf van kantquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat anaal verkracht worden ook een soort steken is.
Dat je door wat minder lui en socialer te zijn een beter leven had kunnen hebben. Of word iig een DOTA2 of SC2 pro, dan bereik je nog iig iets achter je bureau.quote:
dat vind jij wel lekker hè, smeerpijp.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aansteller, gewoon de oogjes even sluiten en het laten gebeuren.
minder lui en socialer is makkelijker gezegd dan gedaan, soms ben je dat gewoon niet. je moet leren leven met je beperkingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je door wat minder lui en socialer te zijn een beter leven had kunnen hebben. Of word iig een DOTA2 of SC2 pro, dan bereik je nog iig iets achter je bureau.
dafuq is dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Triest om mijn naam te gebruiken.
Nee. Aambeien gooien heel mijn seksleven door de war,.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat vind jij wel lekker hè, smeerpijp.
Er werden zoveel namen gebruikt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Triest om mijn naam te gebruiken.
Ja het is triest dat ik mezelf even sherlock ja, maar ik kwam dit tegen en wil toch even vragen wie er zit te kloten met mijn naam.quote:
Ach dan blijf ik bezig, in sherlock zag ik dat bekkenstoten iedereen wel heel erg bezig houdt. zelfs in andere SC'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het altijd wat treurigs hebben als je posts van meer dan 12 uur geleden gaat quoten. Maar zo heeft ieder zijn meninkje.
Die beperkingen zitten bij jou meer in je hoofd dan dat je ze echt hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
minder lui en socialer is makkelijker gezegd dan gedaan, soms ben je dat gewoon niet. je moet leren leven met je beperkingen.
Er worden zoveel mensen bij betrokken johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het is triest dat ik mezelf even sherlock ja, maar ik kwam dit tegen en wil toch even vragen wie er zit te kloten met mijn naam.
Het is i.i.g niet zo laag als destijds iemand pics van je zusje ging posten ergens. Dat was wel het dieptepunt, weet niet meer waar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden zoveel mensen bij betrokken joh.
Heb je toch mooi bekkenstoten een nieuwe dimensie gegeven. Maar laten we dat nou maar weer buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan blijf ik bezig, in sherlock zag ik dat bekkenstoten iedereen wel heel erg bezig houdt. zelfs in andere SC's
Was vorig jaar joh, is allang niet meer voorgekomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is i.i.g niet zo laag als destijds iemand pics van je zusje ging posten ergens. Dat was wel het dieptepunt, weet niet meer waar.
Alsof het er dan niet is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die beperkingen zitten bij jou meer in je hoofd dan dat je ze echt hebt.
Het staat zelfs in de OP las ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je toch mooi bekkenstoten een nieuwe dimensie gegeven. Maar laten we dat nou maar weer buiten beschouwing laten.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de OP las ik.
Reageer eens op je DM.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de OP las ik.
Je stelt je ook aan, ik had iemand bij mij op school die echt geestelijk niet helemaal 100 was, moest ook een jaar naar een gesticht omdat hij een soort mentale burnout had gekregen, maar die is zelfs socialer dan jij bent volgens mij.quote:
Ik mis hem ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over hooikoorts gesproken, die vandermar blijft weg hè.
Ik voel me niet op mijn gemak als er andere mensen zijn. Is gewoon iets psychisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je stelt je ook aan, ik had iemand bij mij op school die echt geestelijk niet helemaal 100 was, moest ook een jaar naar een gesticht omdat hij een soort mentale burnout had gekregen, maar die is zelfs socialer dan jij bent volgens mij.
Ach, niemand zal mij ook missen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal niemand missen als ze weggaan hier.
Jawel joh, ergeren is ook leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, niemand zal mij ook missen.
Heb ik het er voor niets ingezet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk zelden op de OP.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik het er voor niets ingezet.
Moest ik er per se iedere keer boos om worden of wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had er gevallen helden ingezetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest ik er per se iedere keer boos om worden of wat?
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
JR waren jullie dikke matties? Aangezien jij weer niet op mijn DM reageert.
Ik krijg weer niks binnen. DM is alles verneukt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Nou we hadden een DM conversatie alleen hij reageert niet dus moet ik mijn vraag hier stellen.quote:
What the fuck are you talking 'bout nigga?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Vrienden is een groot woord, vakantiematties.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rens is vrienden met iemand met wie ik op school zat.
Aha.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rens is vrienden met iemand met wie ik op school zat.
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgenquote:
Aha, die gozer toch lang niet gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vrienden is een groot woord, vakantiematties.
Misschien tot ik 8 was ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgen
Wat voor pijnlijke informatie weten wij nog niet dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgen
Werd hij nou gepest of niet? Met sukkels van de klas kom ik niet ver.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha, die gozer toch lang niet gezien.
Het dossier kan groter worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat voor pijnlijke informatie weten wij nog niet dan?
dat zijn vriendjes, jrquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
terecht, 'vrienden' naaien je alleen maar.
ja, en toen hun weggingen was ik de lul.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd hij nou gepest of niet? Met sukkels van de klas kom ik niet ver.
Stoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja, en toen hun weggingen was ik de lul.
Dan zijn het geen vrienden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
terecht, 'vrienden' naaien je alleen maar.
Hihi xd xd dan open ik er een topic over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt hé. Voor je het weet heeft JR ooit op school in zijn broek gepist, hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |