De broer van Luuk.quote:
Klaplong vs verrekking in de bovenbeen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Bakkali gekte is wel erg uit de hand aan het lopen.
Gisteren raakt Siem geblesseerd, toch een van de beste, zo niet de beste voetballers van Nederland en ik lees één lullig berichtje. Bakkali raakt misschien geblesseerd op de training en het hele interwebz staat er vol mee.
Bioshock Infinite?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jip. Ik vind die Bioshock het ergste.
Aan de andere kant; Ik heb net mijn TR geruild met Halo 4 hier op FOK!. Heb nog genoeg te spelen de komende weken.
Snap ik. Een klaplong stelt ook niets voor. Het gaat met name over de berichtgeving.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaplong vs verrekking in de bovenbeen..
Ja. Die had ik graag willen spelen. Die eerste heb ik 3x gespeeld.quote:
RIP Jo de Jong.quote:
Ik weet vast en zeker dat je een lichte hartaanval kreeg toen je las dat Bakkali een lichte blessure had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Een klaplong stelt ook niets voor. Het gaat met name over de berichtgeving.
Maar ik heb nog niets gekregen van Neck over Xbox One.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jip. Ik vind die Bioshock het ergste.
Aan de andere kant; Ik heb net mijn TR geruild met Halo 4 hier op FOK!. Heb nog genoeg te spelen de komende weken.
Toffe game ben er ook mee bezig.Zit beter in elkaar dan de voorgangers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Die had ik graag willen spelen. Die eerste heb ik 3x gespeeld.
Ik ben niet zo schrikkerig en mijn pacemaker geeft me een veilig gevoel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet vast en zeker dat je een lichte hartaanval kreeg toen je las dat Bakkali een lichte blessure had.
Heb jij een pacemaker ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo schrikkerig en mijn pacemaker geeft me een veilig gevoel.
Nee. Wel een iPhone.quote:
Ik ook niet. Maar iemand die ik ken heeft met de helpdesk gebeld en die hebben aangegeven dat alle orders omgezet worden naar de originele prijs. Vanzelfsprekend heb je dan de mogelijkheid om te annuleren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niets gekregen van Neck over Xbox One.
Ik zou willen vragen of dat we zouden kunnen ruilen als je hem hebt uitgespeeld, maar dan heb je mijn huisadres.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe game ben er ook mee bezig.Zit beter in elkaar dan de voorgangers.
die neckermann is geen zekerheidje toch, die bol.com was te laag dat was hun goed rechtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had via Wehkamp Bioshock besteld, via BOL die controller/GoW aanbieding en op Neckermann die XBOX one. Allemaal gecancelled.
gewoon adres van leegstaand huis in de omgeving gevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou willen vragen of dat we zouden kunnen ruilen als je hem hebt uitgespeeld, maar dan heb je mijn huisadres.
ben ik ook wel trots op hoor. Wel apart dat ik daar indruk mee maak op jou. Bij ons is het de gewoonste zaak van de wereld.quote:
Gewoon afspreken op Eindhoven Centraal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou willen vragen of dat we zouden kunnen ruilen als je hem hebt uitgespeeld, maar dan heb je mijn huisadres.
Die Xbox had ik alleen voor de handel. Snel 50 pietermannen verdienen. Die Bol.Com was wel prettig geweest. Heb nog zo een witte controller die meer dood dan levend is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
die neckermann is geen zekerheidje toch, die bol.com was te laag dat was hun goed recht
Moet ik daar helemaal naartoe rijden. Nee, dank je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon afspreken op Eindhoven Centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |