Godverredomme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelende tering pubertje
Wat een kanjer wijf.quote:
Kan hij niks aan doen. Bosz heeft de verdediging jaren verkracht en puur op zijn aanval geteerd. Als je gehele aanvallende linie, inclusief middenveld dan vertrekt kan het hard gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles ja, met die faalhaas Jan de Jonge.
Stijntje ik pak alleen die het verdienen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees inmiddels dat Knut ook ten onder is gegaan aan het geweld van Mikey.
Je moet wel rekening houden met die gast ja.
Die Romero kan er toch niet zoveel van?twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 14:01:39Monaco have reached an agreement with Sampdoria's Argentina gk Romero about personal wages. Now to find a deal with Sampdoria reageer retweet
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stijntje ik pak alleen die het verdienen.
Hods cali jij ook al?G?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.
[ afbeelding ]
Na twee keer lezen snapte ik dit nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hods cali jij ook al?G?
Heeft Knut jullie allemaal acces tot zijn moeder gegeven ofzo?
Ikke niet begrijp waarom iedereeen opbeemt voor die djoekoe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Na twee keer lezen snapte ik dit nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.
[ afbeelding ]
Nee, iemand uitdagen via de DM is stoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp waarom iedereeen opbeemt voor die djoekoe.
Ikkle mij afvraag waarom.
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, iemand uitdagen via de DM is stoer.
Ik vrees voor je dat het kapotgaan van je scrollknopje pas het eerste is van een hoop onheil dat je nog te wachten staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.
En terecht. Beetje zijn naam op een filmpje zetten, nu is hij al zijn geloofwaardigheid verlorenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.
Jaloers zeker. Omdat je vriendje ineens niet meer 'the talk of the town' is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
psv moet aankomend weekend echt even met 0-3 verliezen
word een beetje moe van al dat gefap op hun
Thuis tegen Go Ahead, dat zullen ze wel winnen lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
psv moet aankomend weekend echt even met 0-3 verliezen
word een beetje moe van al dat gefap op hun
Ook jaloers lees ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Thuis tegen Go Ahead, dat zullen ze wel winnen lijkt me.
Watte?quote:
Lees jij het AD?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef mrstylo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rsumse-zwerver.dhtml
Wow.
Heb nu niets te doen, dus lees al die kut sites.quote:
Jaloerse hond. Hebben we het een keer wat minder over Visser en Eriksen en dan is het meteen verontwaardigd reageren.quote:
Eindelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga werrekuch voor me cheld. Dag.
Werk jij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nu niets te doen, dus lees al die kut sites.
Dit is wel eerste keer dat ik op werk op FOK zit.
Be-Bye.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga werrekuch voor me cheld. Dag.
Mail gestuurd naar admins, dit pik ik niet. Ik zei trouwens dat ik dacht dat PSV ging winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaloerse hond. Hebben we het een keer wat minder over Visser en Eriksen en dan is het meteen verontwaardigd reageren.Ik ga je bedreigen per DM.
Ik dacht dat je nog naar school ging.quote:
Heb vakantie. Dus werken voor mijn Xbox/boeken/bitches.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog naar school ging.
Oh sorry.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mail gestuurd naar admins, dit pik ik niet. Ik zei trouwens dat ik dacht dat PSV ging winnen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nu niets te doen, dus lees al die kut sites.
Dit is wel eerste keer dat ik op werk op FOK zit.
Ik had via Wehkamp Bioshock besteld, via BOL die controller/GoW aanbieding en op Neckermann die XBOX one. Allemaal gecancelled.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb vakantie. Dus werken voor mijn Xbox/boeken/bitches.
Is het al zeker ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had via Wehkamp Bioshock besteld, via BOL die controller/GoW aanbieding en op Neckermann die XBOX one. Allemaal gecancelled.
Wie dat dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, iemand uitdagen via de DM is stoer.
Je hebt geluk, alle screenshots die ik meegestuurd heb waren zo groot dat hij er nog niet doorheen was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh sorry.
Kun je die mail nog terugdraaien denk je? Ik voel me een beetje opgelaten nu.
Wie is Siem?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Bakkali gekte is wel erg uit de hand aan het lopen.
Gisteren raakt Siem geblesseerd, toch een van de beste, zo niet de beste voetballers van Nederland en ik lees één lullig berichtje. Bakkali raakt misschien geblesseerd op de training en het hele interwebz staat er vol mee.
Jip. Ik vind die Bioshock het ergste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |