softijsjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je komt wel weer raar volk tegen in de IKEA, ik wilde mezelf een plezier doen door een softijsje te halen. Ik sta dus in de rij om een hoorntje te kopen. Leun ik tegen de ijzeren staven aan (die van de wachtrij ja), staat er tot mijn plezier een dikke debiel van 220 kilo achter me. Gadverdamme man
Hotdogs van de IKEAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
softijsje_!_!_!_
gwn hotdog ja toch
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hotdogs van de IKEA____! Da's chemisch afval.
ik ga vanavond rundvlees curry makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
gewoon biologisch gekweekte wortelen eten
Zijn jullie met het gezin naar de Ikea gegaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je komt wel weer raar volk tegen in de IKEA, ik wilde mezelf een plezier doen door een softijsje te halen. Ik sta dus in de rij om een hoorntje te kopen. Leun ik tegen de ijzeren staven aan (die van de wachtrij ja), staat er tot mijn plezier een dikke debiel van 220 kilo achter me. Gadverdamme man
Met gesmoord rundvlees? Kaolo lekker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga vanavond rundvlees curry maken
Zo maak je nog eens wat mee zeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had dat in Albufeira op bij zo'n overdreven duur tentje. Goffetomme lekker goffetomme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga vanavond rundvlees curry maken
awwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent al maanden ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Tyron het volgende:
ik voel me alsof ik 2 dagen ziek ben geweest en het de laatste dag dat je lichaam weer moet bijkomen
alleen ben ik niet ziek geweest
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent al maanden ziek in je hoofd.
ik voelde me gisteravond wel even licht in mn hoofd jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent al maanden ziek in je hoofd.
Waar zouden we zonder de kwaliteit van Tyron zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik voelde me gisteravond wel even licht in mn hoofd ja
maar maak je geen zorgen stijn
dan zou de SC instortenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zouden we zonder de kwaliteit van Tyron zijn.
Begrafenis zodrekt. Wordt over 15 minuten opgehaaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je vrij van je werk of wat?
Wat het ook is, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Begrafenis zodrekt. Wordt over 15 minuten opgehaald
je moet weten dat het zonder jouw steun niet was geluktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Tyron heeft deze SC op de been gehouden in de barre dagen van juli.
Doe Hein de groeten. Wie wordt er nu mod?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe Hein de groeten. Wie wordt er nu mod?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Voor begrafenis ook al combi-regeling...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga in blote barst heen jwtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor begrafenis ook al combi-regeling...
Het is trouwens *wordquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh oke maar je bent een punt achter je zijn vergeten.quote:
*zinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh oke maar je bent een punt achter je zijn vergeten.
Godsamme wat ben jij een vervelend kut joch geworden.quote:
Het is de schuld van GGMM.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme wat ben jij een vervelend kut joch geworden.
Neem hem mee en laat hem achter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang voor Mikey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Voorheen kon je lachen om Stijn en zijn dingen en uitspraken maar nu is het echt dikke bloed onder de nagels vandaan werk
Bakalli geblesseerd van het veld bij Belgiëquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
psv moet aankomend weekend echt even met 0-3 verliezen
word een beetje moe van al dat gefap op hun
Dan sluit je jezelf op in een kast want PSV gaat de komende 3 wedstrijden met gemak winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
psv moet aankomend weekend echt even met 0-3 verliezen
word een beetje moe van al dat gefap op hun
Het is gewoon een vervelende tering pubertjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang voor Mikey.
bedankt voor de jinx shreyasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan sluit je jezelf op in een kast want PSV gaat de komende 3 wedstrijden met gemak winnen.
Lees inmiddels dat Knut ook ten onder is gegaan aan het geweld van Mikey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang voor Mikey.
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelende tering pubertje
Hup Heerenveen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - GAE
HER - PSV
PSV - CAM
Jinxbare wedstrijden.
Godverredomme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelende tering pubertje
Wat een kanjer wijf.quote:
Kan hij niks aan doen. Bosz heeft de verdediging jaren verkracht en puur op zijn aanval geteerd. Als je gehele aanvallende linie, inclusief middenveld dan vertrekt kan het hard gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles ja, met die faalhaas Jan de Jonge.
Stijntje ik pak alleen die het verdienen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees inmiddels dat Knut ook ten onder is gegaan aan het geweld van Mikey.
Je moet wel rekening houden met die gast ja.
Die Romero kan er toch niet zoveel van?twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 14:01:39Monaco have reached an agreement with Sampdoria's Argentina gk Romero about personal wages. Now to find a deal with Sampdoria reageer retweet
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stijntje ik pak alleen die het verdienen.
Hods cali jij ook al?G?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.
[ afbeelding ]
Na twee keer lezen snapte ik dit nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hods cali jij ook al?G?
Heeft Knut jullie allemaal acces tot zijn moeder gegeven ofzo?
Ikke niet begrijp waarom iedereeen opbeemt voor die djoekoe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Na twee keer lezen snapte ik dit nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag je vanmorgen nog bij de bus staan.
[ afbeelding ]
Nee, iemand uitdagen via de DM is stoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp waarom iedereeen opbeemt voor die djoekoe.
Ikkle mij afvraag waarom.
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, iemand uitdagen via de DM is stoer.
Ik vrees voor je dat het kapotgaan van je scrollknopje pas het eerste is van een hoop onheil dat je nog te wachten staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.
En terecht. Beetje zijn naam op een filmpje zetten, nu is hij al zijn geloofwaardigheid verlorenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey maakte op mij wel veel indruk anders. Weken amper op FoK! durven verschijnen naderhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |