softijsjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je komt wel weer raar volk tegen in de IKEA, ik wilde mezelf een plezier doen door een softijsje te halen. Ik sta dus in de rij om een hoorntje te kopen. Leun ik tegen de ijzeren staven aan (die van de wachtrij ja), staat er tot mijn plezier een dikke debiel van 220 kilo achter me. Gadverdamme man
Hotdogs van de IKEAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
softijsje_!_!_!_
gwn hotdog ja toch
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hotdogs van de IKEA____! Da's chemisch afval.
ik ga vanavond rundvlees curry makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
gewoon biologisch gekweekte wortelen eten
Zijn jullie met het gezin naar de Ikea gegaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je komt wel weer raar volk tegen in de IKEA, ik wilde mezelf een plezier doen door een softijsje te halen. Ik sta dus in de rij om een hoorntje te kopen. Leun ik tegen de ijzeren staven aan (die van de wachtrij ja), staat er tot mijn plezier een dikke debiel van 220 kilo achter me. Gadverdamme man
Met gesmoord rundvlees? Kaolo lekker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga vanavond rundvlees curry maken
Zo maak je nog eens wat mee zeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had dat in Albufeira op bij zo'n overdreven duur tentje. Goffetomme lekker goffetomme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga vanavond rundvlees curry maken
awwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent al maanden ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Tyron het volgende:
ik voel me alsof ik 2 dagen ziek ben geweest en het de laatste dag dat je lichaam weer moet bijkomen
alleen ben ik niet ziek geweest
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent al maanden ziek in je hoofd.
ik voelde me gisteravond wel even licht in mn hoofd jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent al maanden ziek in je hoofd.
Waar zouden we zonder de kwaliteit van Tyron zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik voelde me gisteravond wel even licht in mn hoofd ja
maar maak je geen zorgen stijn
dan zou de SC instortenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zouden we zonder de kwaliteit van Tyron zijn.
Begrafenis zodrekt. Wordt over 15 minuten opgehaaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je vrij van je werk of wat?
Wat het ook is, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Begrafenis zodrekt. Wordt over 15 minuten opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |