Haha .quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij zitten er voornamelijk merels op het terras, haha
Ik ga van de Xbox ook over naar de PS4. Alleen al vanwege die Kinectwebcam die constant je kamer inloert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ik was vroeger een 360 fanboy, maar als niet amerikaan kun je toch echt beter PS4 nemen nu.
Kan uit te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga van de Xbox ook over naar de PS4. Alleen al vanwege die Kinectwebcam die constant je kamer inloert.
Was maar een vraag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een jaartje is dat best te doen. Niet zo zeuren het is waarschijnlijk in je eigen belang.
nee je moet godverdomme gewoon niet zo zeurenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan uit te zetten.
[..]
Was maar een vraag.
kk alliancequote:
ALliancequote:
hé kijk een tyron appearsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je moet godverdomme gewoon niet zo zeuren
ik heb een chronische hekel aan zwedenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALliance
Wordt tijd dat nederlanders eens no-life DOTA 2 gaan spelen gvd.
Ik snap niks van die game maar het is wel een vet event zoals die Amerikanen het hebben opgezet.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb een chronische hekel aan zweden
alliance kk faggetsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALliance
Wordt tijd dat nederlanders eens no-life DOTA 2 gaan spelen gvd.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Gaat niet gebeuren vriend. Je doet die aanbetaling waarna hun de prijs naar boven kicken.quote:
Homo. Al zijn Zweden wel dik over het algemeen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag dat ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren vriend. Je doet die aanbetaling waarna hun de prijs naar boven kicken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik snap niks van die game maar het is wel een vet event zoals die Amerikanen het hebben opgezet.
Ze zouden in Nederland ook wel wat toernooien voor cash mogen doen van bijvoorbeeld Fifa 13 of Footballmanager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |