Football manager moet je volledige game doen, niet een gare rip-off.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je wat leesvoer meeneemt. Of footballmanager handheld speelt.
Per dag. jaar lang.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
per dag, per week, per jaar?
eenmalig?
Heeft wel wat weg van Opeth op momenten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://soundcloud.com/endlesscycle/04-endless-cycle-failure
Zijn we in de usa dan grappenmaker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Amerikanen is dat heel normaal.
Euhm, nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als zij het kunnen, waarom wij dan niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn we in de usa dan grappenmaker.
Voor heen en terug is dat wel acceptabel. Zit zelf ook gemiddeld wel anderhalf uur in de auto.quote:
ja dan welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor heen en terug is dat wel acceptabel. Zit zelf ook gemiddeld wel anderhalf uur in de auto.
Amerikanen zijn dan ook gek met hun Heart Attack Grill.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Amerikanen zijn dan ook gek met hun Heart Attack Grill.
quote:menalert schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:30:
Na 15 minuten in de wacht heb ik een medewerkster aan de telefoon gekregen over het koppelen van het account aan mijn klantnummer. Ze vertelde mij dat er vandaag een brief is verstuurd over een verplichte aanbetaling, met daarbij een acceptgirokaart. Ik vroeg aan haar dus de bestelling wordt gewoon uitgeleverd? Ze zei: ja mits u de aanbetaling doet. Vandaag is de brief verstuurd dus waarschijnlijk zal ik hem morgen ontvangen. Wanneer aanbetaling is gedaan zal ik de bestelling kunnen volgen in mijn account.
Heen en terug is het 3 uur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor heen en terug is dat wel acceptabel. Zit zelf ook gemiddeld wel anderhalf uur in de auto.
quote:
Voor 350 doe ik het graag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ik was vroeger een 360 fanboy, maar als niet amerikaan kun je toch echt beter PS4 nemen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |