jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft iemand van jouw familie nooit iets gezegd over je gewicht of andere problemen>
Gewoon neersteken, en terwijl ze nog wat na lijden zeggen "WIE HEEFT ER NOU SPIERMASSA NODIG"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.
nee dan wordt ik in mijn kont genomen in de gevangenis, dat vind ik bahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon neersteken, en terwijl ze nog wat na lijden zeggen "WIE HEEFT ER NOU SPIERMASSA NODIG"
Ach, je komt er later wel achter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.
waar achter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, je komt er later wel achter.
dan maak ik mezelf van kantquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat anaal verkracht worden ook een soort steken is.
Dat je door wat minder lui en socialer te zijn een beter leven had kunnen hebben. Of word iig een DOTA2 of SC2 pro, dan bereik je nog iig iets achter je bureau.quote:
dat vind jij wel lekker hè, smeerpijp.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aansteller, gewoon de oogjes even sluiten en het laten gebeuren.
minder lui en socialer is makkelijker gezegd dan gedaan, soms ben je dat gewoon niet. je moet leren leven met je beperkingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je door wat minder lui en socialer te zijn een beter leven had kunnen hebben. Of word iig een DOTA2 of SC2 pro, dan bereik je nog iig iets achter je bureau.
dafuq is dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Triest om mijn naam te gebruiken.
Nee. Aambeien gooien heel mijn seksleven door de war,.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat vind jij wel lekker hè, smeerpijp.
Er werden zoveel namen gebruikt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Triest om mijn naam te gebruiken.
Ja het is triest dat ik mezelf even sherlock ja, maar ik kwam dit tegen en wil toch even vragen wie er zit te kloten met mijn naam.quote:
Ach dan blijf ik bezig, in sherlock zag ik dat bekkenstoten iedereen wel heel erg bezig houdt. zelfs in andere SC'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het altijd wat treurigs hebben als je posts van meer dan 12 uur geleden gaat quoten. Maar zo heeft ieder zijn meninkje.
Die beperkingen zitten bij jou meer in je hoofd dan dat je ze echt hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
minder lui en socialer is makkelijker gezegd dan gedaan, soms ben je dat gewoon niet. je moet leren leven met je beperkingen.
Er worden zoveel mensen bij betrokken johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het is triest dat ik mezelf even sherlock ja, maar ik kwam dit tegen en wil toch even vragen wie er zit te kloten met mijn naam.
Het is i.i.g niet zo laag als destijds iemand pics van je zusje ging posten ergens. Dat was wel het dieptepunt, weet niet meer waar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden zoveel mensen bij betrokken joh.
Heb je toch mooi bekkenstoten een nieuwe dimensie gegeven. Maar laten we dat nou maar weer buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan blijf ik bezig, in sherlock zag ik dat bekkenstoten iedereen wel heel erg bezig houdt. zelfs in andere SC's
Was vorig jaar joh, is allang niet meer voorgekomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is i.i.g niet zo laag als destijds iemand pics van je zusje ging posten ergens. Dat was wel het dieptepunt, weet niet meer waar.
Alsof het er dan niet is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die beperkingen zitten bij jou meer in je hoofd dan dat je ze echt hebt.
Het staat zelfs in de OP las ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je toch mooi bekkenstoten een nieuwe dimensie gegeven. Maar laten we dat nou maar weer buiten beschouwing laten.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de OP las ik.
Reageer eens op je DM.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de OP las ik.
Je stelt je ook aan, ik had iemand bij mij op school die echt geestelijk niet helemaal 100 was, moest ook een jaar naar een gesticht omdat hij een soort mentale burnout had gekregen, maar die is zelfs socialer dan jij bent volgens mij.quote:
Ik mis hem ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over hooikoorts gesproken, die vandermar blijft weg hè.
Ik voel me niet op mijn gemak als er andere mensen zijn. Is gewoon iets psychisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je stelt je ook aan, ik had iemand bij mij op school die echt geestelijk niet helemaal 100 was, moest ook een jaar naar een gesticht omdat hij een soort mentale burnout had gekregen, maar die is zelfs socialer dan jij bent volgens mij.
Ach, niemand zal mij ook missen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal niemand missen als ze weggaan hier.
Jawel joh, ergeren is ook leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, niemand zal mij ook missen.
Heb ik het er voor niets ingezet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk zelden op de OP.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik het er voor niets ingezet.
Moest ik er per se iedere keer boos om worden of wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had er gevallen helden ingezetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest ik er per se iedere keer boos om worden of wat?
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
JR waren jullie dikke matties? Aangezien jij weer niet op mijn DM reageert.
Ik krijg weer niks binnen. DM is alles verneukt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Nou we hadden een DM conversatie alleen hij reageert niet dus moet ik mijn vraag hier stellen.quote:
What the fuck are you talking 'bout nigga?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Vrienden is een groot woord, vakantiematties.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rens is vrienden met iemand met wie ik op school zat.
Aha.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rens is vrienden met iemand met wie ik op school zat.
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgenquote:
Aha, die gozer toch lang niet gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vrienden is een groot woord, vakantiematties.
Misschien tot ik 8 was ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgen
Wat voor pijnlijke informatie weten wij nog niet dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgen
Werd hij nou gepest of niet? Met sukkels van de klas kom ik niet ver.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha, die gozer toch lang niet gezien.
Het dossier kan groter worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat voor pijnlijke informatie weten wij nog niet dan?
dat zijn vriendjes, jrquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
terecht, 'vrienden' naaien je alleen maar.
ja, en toen hun weggingen was ik de lul.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd hij nou gepest of niet? Met sukkels van de klas kom ik niet ver.
Stoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja, en toen hun weggingen was ik de lul.
Dan zijn het geen vrienden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
terecht, 'vrienden' naaien je alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |