jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft iemand van jouw familie nooit iets gezegd over je gewicht of andere problemen>
Gewoon neersteken, en terwijl ze nog wat na lijden zeggen "WIE HEEFT ER NOU SPIERMASSA NODIG"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.
nee dan wordt ik in mijn kont genomen in de gevangenis, dat vind ik bahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon neersteken, en terwijl ze nog wat na lijden zeggen "WIE HEEFT ER NOU SPIERMASSA NODIG"
Ach, je komt er later wel achter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel mijn mamma zegt altijd heel zielig dat ik moet trainen. maarja luiheid is een ziekte.
waar achter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, je komt er later wel achter.
dan maak ik mezelf van kantquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat anaal verkracht worden ook een soort steken is.
Dat je door wat minder lui en socialer te zijn een beter leven had kunnen hebben. Of word iig een DOTA2 of SC2 pro, dan bereik je nog iig iets achter je bureau.quote:
dat vind jij wel lekker hè, smeerpijp.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aansteller, gewoon de oogjes even sluiten en het laten gebeuren.
minder lui en socialer is makkelijker gezegd dan gedaan, soms ben je dat gewoon niet. je moet leren leven met je beperkingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je door wat minder lui en socialer te zijn een beter leven had kunnen hebben. Of word iig een DOTA2 of SC2 pro, dan bereik je nog iig iets achter je bureau.
dafuq is dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Triest om mijn naam te gebruiken.
Nee. Aambeien gooien heel mijn seksleven door de war,.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat vind jij wel lekker hè, smeerpijp.
Er werden zoveel namen gebruikt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Triest om mijn naam te gebruiken.
Ja het is triest dat ik mezelf even sherlock ja, maar ik kwam dit tegen en wil toch even vragen wie er zit te kloten met mijn naam.quote:
Ach dan blijf ik bezig, in sherlock zag ik dat bekkenstoten iedereen wel heel erg bezig houdt. zelfs in andere SC'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het altijd wat treurigs hebben als je posts van meer dan 12 uur geleden gaat quoten. Maar zo heeft ieder zijn meninkje.
Die beperkingen zitten bij jou meer in je hoofd dan dat je ze echt hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
minder lui en socialer is makkelijker gezegd dan gedaan, soms ben je dat gewoon niet. je moet leren leven met je beperkingen.
Er worden zoveel mensen bij betrokken johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het is triest dat ik mezelf even sherlock ja, maar ik kwam dit tegen en wil toch even vragen wie er zit te kloten met mijn naam.
Het is i.i.g niet zo laag als destijds iemand pics van je zusje ging posten ergens. Dat was wel het dieptepunt, weet niet meer waar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden zoveel mensen bij betrokken joh.
Heb je toch mooi bekkenstoten een nieuwe dimensie gegeven. Maar laten we dat nou maar weer buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan blijf ik bezig, in sherlock zag ik dat bekkenstoten iedereen wel heel erg bezig houdt. zelfs in andere SC's
Was vorig jaar joh, is allang niet meer voorgekomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is i.i.g niet zo laag als destijds iemand pics van je zusje ging posten ergens. Dat was wel het dieptepunt, weet niet meer waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |