Nou we hadden een DM conversatie alleen hij reageert niet dus moet ik mijn vraag hier stellen.quote:
What the fuck are you talking 'bout nigga?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
JR waren jullie dikke matties? Aangezien jij weer niet op mijn DM reageert.
Vrienden is een groot woord, vakantiematties.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rens is vrienden met iemand met wie ik op school zat.
Aha.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rens is vrienden met iemand met wie ik op school zat.
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgenquote:
Aha, die gozer toch lang niet gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vrienden is een groot woord, vakantiematties.
Misschien tot ik 8 was ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgen
Wat voor pijnlijke informatie weten wij nog niet dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu pijnlijk genoeg achter, ik kan via hem dus nu wel pijnlijke persoonlijke informatie van JR krijgen
Werd hij nou gepest of niet? Met sukkels van de klas kom ik niet ver.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha, die gozer toch lang niet gezien.
Het dossier kan groter worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat voor pijnlijke informatie weten wij nog niet dan?
dat zijn vriendjes, jrquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
terecht, 'vrienden' naaien je alleen maar.
ja, en toen hun weggingen was ik de lul.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd hij nou gepest of niet? Met sukkels van de klas kom ik niet ver.
Stoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja, en toen hun weggingen was ik de lul.
Dan zijn het geen vrienden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
terecht, 'vrienden' naaien je alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |