abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:54:58 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129798469

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:01:51 #2
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129798700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Mijn acties kunnen jullie bekritiseren, maar voor mij is het heel simpel. Ik kijk naar gasten die de resultaten bereikt hebben die ik wil bereiken (overvloed aan kwaliteitvrouwen). Ze leggen uit welke acties zij hebben uitgevoerd om dit te krijgen. Als ik hetzelfde doe als die personen ga ik ook dezelfde resultaten krijgen.

Je begrijpt neem ik aan dat dit niet helemaal waar is?

Je kan nog zoveel met een bal trainen, zo goed als Messi zal je vermoedelijk niet worden.

Door oefening word je wel beter overigens.
pi_129798732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een balans vinden tussen mezelf vermaken en 'unreactive' zijn, en m'n sociale intelligentie behouden(oprechte interesse tonen, een connectie maken, haar als echt persoon zien ipv object).
Gast wat zit je nu allemaal te zeveren :')
Mensen zien als object :?
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:08:03 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129798882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zaken
pi_129798907
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zaken
Heel die PUA shit :{w
pi_129798910
quote:

[..]

Nummertje, streepje op de muur. het gaat niet om de persoon die erachter zit maar het feit 'dat hij maar weer met een vrouwding gepraat heeft'. Nou, wh00p.
Ja doei.
pi_129798935
quote:

[..]

Hoe moet je dan naar de mens kijken?
pi_129798940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nummertje, streepje op de muur. het gaat niet om de persoon die erachter zit maar het feit 'dat hij maar weer met een vrouwding gepraat heeft'. Nou, wh00p.
Bij streepjes op de muur zetten denk ik aan dagen aftellen van de gevangenis :')
Niet bij oh joy ik heb weer met een vrouw gepraat. Van hoeveel weet hij nog waar het eigenlijk over ging?
pi_129798999
Hoe langer je in de game zit, hoe minder je vrouwen objectificeerd en hoe sneller je een emotionele band met haar kunt krijgen. Deze dingen fixen hunzelf namelijk omdat je continue feedback van de vrouwen krijgt. Leuk al die niet ervaring deskundigen hier, pope laat de puzzelstukjes maar steeds beter op hun plek vallen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:12:47 #10
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129799022
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:01 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je begrijpt neem ik aan dat dit niet helemaal waar is?

Je kan nog zoveel met een bal trainen, zo goed als Messi zal je vermoedelijk niet worden.

Door oefening word je wel beter overigens.
Als jij zou willen leren voetballen, zou je dan naar Messi luisteren of naar iemand die het wel leuk vind om eens een balletje te trappen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129799068
Nou, gewoon de lokale voetbalcoach zou voor mijn kunnen wel voldoende zijn hoor :)
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:15:09 #12
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129799082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, gewoon de lokale voetbalcoach zou voor mijn kunnen wel voldoende zijn hoor :)
Daar verschilt jouw ambitie dan van de mijne ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:16:14 #13
406944 SugeLucky
pi_129799112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als jij zou willen leren voetballen, zou je dan naar Messi luisteren of naar iemand die het wel leuk vind om eens een balletje te trappen.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dan naar Messi zou luisteren. Hij kan goed voetballen, maar of ie ook goed is in het uitleggen en anderen leren om te voetballen, is maar afwachten.

Ik bedoelde meer te zeggen, dat je er klakkeloos vanuit gaat dezelfde resultaten te behalen als je voorbeelden. Maar als je bijv. een dikke nerd met een bril bent met een irritante persoonlijkheid, kan je nog zoveel anderen nadoen maar zal je nooit dezelfde resultaten behalen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:16:15 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Daar verschilt jouw ambitie dan van de mijne ;)
Toch vraag ik me af wat je einddoel dan precies is. T vrouwen aanspreken heb je wel onder de knie ondertusswn. Maar wat is.de volgende stap?
pi_129799121
Er zit een verschil tussen ambitieus zijn en realiteitszin hebben.
Ja doei.
pi_129799247
Hoe hoger je je doel zet, hoe gemotiveerder je bent, hoe sneller je groeit. Je moet juist jezelf eerst gaan inbeelden wat je extreem hoge doelen zijn voordat je er kunt komen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:22:46 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Hoe hoger je je doel zet, hoe gemotiveerder je bent, hoe sneller je groeit. Je moet juist jezelf eerst gaan inbeelden wat je extreem hoge doelen zijn voordat je er kunt komen.
Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechts
pi_129799328
Ik begon gewoon met 10 minuten aan een stuk willen kunnen hardlopen hoor, niet meteen aan een marathon.
Ja doei.
pi_129799341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechts
Tegelijk moet je je voeden met de kleine successen onderweg. Als je jezelf zo ziet wat er mogelijk is, is toch juist mooi en spannend?
pi_129799352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begon gewoon met 10 minuten aan een stuk willen kunnen hardlopen hoor, niet meteen aan een marathon.
10 minuten aan ee stuk door? Daarvoor moet je toch ook trainen?
pi_129799380
Geniet van de reis met je focus naar de top :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:25:48 #22
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129799382
@ suge: Wie jij bent is simpelweg de som van de levenservaringen die jij hebt opgedaan. Voor een groot deel is dat dus heel random. Je kunt jezelf veranderen als je dat wilt. Het grappige is, bijna alle gasten die hier echt goed in zijn geworden waren juist irritante dikke nerds met een bril.

@ Cue: Dat vind ik niet, Ik heb nog steeds geen seks gehad, en er zijn nog steeds situaties waarin ik niet comfortabel mezelf kan zijn. Ik maak nog steeds fouten en kan heel veel leren, maar ik ben in ieder geval op de goede weg :)

@ Motorbloempje. Heb je ooit een verhaal gehoord van iemand die een imperium opgebouwd heeft doordat hij heel realistisch was? Ik persoonlijk niet. Ik ken wel heel veel awesome verhalen van mensen die met absoluut niks begonnen zijn, en alles gekregen hebben wat ze wilden uit het leven. Niet omdat ze de kans 'gekregen' hebben, maar omdat ze nooit opgegeven hebben om hun (in eerste instantie belachelijk gevonden) dromen waar te maken. Ik wil zo iemand worden, Ik wil excelleren, alles uit m'n leven halen wat er in zit.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:26:16 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799395
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tegelijk moet je je voeden met de kleine successen onderweg. Als je jezelf zo ziet wat er mogelijk is, is toch juist mooi en spannend?
Maar dan heb ik mn doel niet extreen hoog gezet. Elk klein succes is een doel opzich. En die stel je telkens bij.
Verschil van.insteek
pi_129799422
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ja, maar 10 minuten kunnen rennen is geen extreem hoog doel. Een ultra-trail-marathon wel. Het zijn bij mij juist de kleine dingen kunnen halen die je daarna verder laten dromen en willen dan meteen hele grote dingen willen. Als ik meteen was begonnen met het doel 'ik wil een marathon lopen over x tijd', dan was ik na 3 keer rennen al afgehaakt, omdat het zou lijken alsof ik dat nooit zou kunnen. Kleine doelen stellen, en van daaruit verder denken is mijn devies.
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:28:24 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:

@ Cue: Dat vind ik niet, Ik heb nog steeds geen seks gehad, en er zijn nog steeds situaties waarin ik niet comfortabel mezelf kan zijn. Ik maak nog steeds fouten en kan heel veel leren, maar ik ben in ieder geval op de goede weg :)
Is je doel seks bij de eerste ontmoeting?
Zo niet, dan moet je miss eens wat telefoonnummers gaan gebruiken die.je kreeg.
Zo wel. Dan vraag ik me af wat je verkeerd doet. Want tijdens het uitgaan en zoveel vrouwen, zitten.er altijd wel wat tussen die geintresseerd zijn.
pi_129799471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit vat 't wel zo'n beetje samen.

Je doelen extreem hoog zetten, werkt alleen maar demotiverend, omdat je niks meer haalt.
pi_129799475
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan heb ik mn doel niet extreen hoog gezet. Elk klein succes is een doel opzich. En die stel je telkens bij.
Verschil van.insteek
Het gevaar is terugval met te lage doelen
pi_129799506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, maar 10 minuten kunnen rennen is geen extreem hoog doel. Een ultra-trail-marathon wel. Het zijn bij mij juist de kleine dingen kunnen halen die je daarna verder laten dromen en willen dan meteen hele grote dingen willen. Als ik meteen was begonnen met het doel 'ik wil een marathon lopen over x tijd', dan was ik na 3 keer rennen al afgehaakt, omdat het zou lijken alsof ik dat nooit zou kunnen. Kleine doelen stellen, en van daaruit verder denken is mijn devies.
10 min haal ik niet. Moet ik nu mn doel stelldn bij 5?
pi_129799566
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
Geniet van de reis met je focus naar de top :)
En wat is de top?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129799607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

En wat is de top?
Alle nummers uit het telefoonboek gescoord hebben! :P
pi_129799625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ suge: Wie jij bent is simpelweg de som van de levenservaringen die jij hebt opgedaan. Voor een groot deel is dat dus heel random. Je kunt jezelf veranderen als je dat wilt. Het grappige is, bijna alle gasten die hier echt goed in zijn geworden waren juist irritante dikke nerds met een bril.

@ Motorbloempje. Heb je ooit een verhaal gehoord van iemand die een imperium opgebouwd heeft doordat hij heel realistisch was? Ik persoonlijk niet. Ik ken wel heel veel awesome verhalen van mensen die met absoluut niks begonnen zijn, en alles gekregen hebben wat ze wilden uit het leven. Niet omdat ze de kans 'gekregen' hebben, maar omdat ze nooit opgegeven hebben om hun (in eerste instantie belachelijk gevonden) dromen waar te maken. Ik wil zo iemand worden, Ik wil excelleren, alles uit m'n leven halen wat er in zit.
Ik kon vroeger niets. Ik kon niet studeren, ik kon niet hardlopen, ik faalde in alles. Werd gepest en was me een partij depressief, op de zelfmoordneigingen aan toe. Ik haalde niets uit m'n leven en liet alles afnemen; niet alleen door anderen, maar zeker ook door mezelf.

Grens getrokken, actie ondernomen. Eigen geluk maken. Klaar. Maar wel met kleinere doelen. Eerst maar eens zien of ik op mezelf kon wonen. Ja? Mooi. Leuke relatie zou tof zijn. Ja? Mooi. Misschien weer naar school? Bachelor halen. Ja? Mooi. Afvallen, moet ook wel. Eerst maar 's 5kg, daarna 10kg, uiteindelijk 30kg. Ja? Mooi. Dat hardlopen hč? Hielp bij afvallen, maar is eigenlijk wel tof. Eens kijken of ik een 10km kan lopen. En een 15km. Hé, een master, want dat studeren gaat me best goed af.

Ik ben nu op het punt dat ik getrouwd ben met de liefde van mijn leven, 30kg kwijt ben, op het punt sta mijn master af te ronden en ben aangenomen op een PhDproject aan een topuniversiteit. Vertel mij niets over 'alles uit je leven halen' ;) . Ik heb alleen het gevoel, en dat zeg je zelf ook, dat je het niet met de juiste manier doet op bepaalde vlakken; te grote doelen in één keer en mensen zien als objecten maken je hoofd chaotisch en maken kleinere teleurstellingen groter dan ze zoude moeten zijn.
Althans, zo zie ik het. Je hangt je leven nog teveel op, althans, zo post je hier, aan wat ánderen doen: aan wat de dames van je vinden en dat het pas gezellig was met die maat van je; alsof je incompleet bent zonder. Maar dat ben je niet. Doe dingen omdat je vindt dat jij ze als compleet persoon verdient, en zie geslaagde dingen als een aanvulling op jouwe leven, niet een voorwaarde om jouw leven te kunnen lijden.
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:34:59 #32
406944 SugeLucky
pi_129799653
ik ben met een aantal vrouwen naar bed geweest die er uit zagen als fotomodellen. zonder dat dat overigens een gesteld doel was. maar wat nu, als ik nu een doel moet stellen, kan ik nog een hoger doel stellen en zo ja wat dan of heb ik het spel nu uitgespeeld?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:35:06 #33
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129799660
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is je doel seks bij de eerste ontmoeting?
Zo niet, dan moet je miss eens wat telefoonnummers gaan gebruiken die.je kreeg.
Zo wel. Dan vraag ik me af wat je verkeerd doet. Want tijdens het uitgaan en zoveel vrouwen, zitten.er altijd wel wat tussen die geintresseerd zijn.
Telefoonnummers bel ik altijd op de dag erna. Seks is geen doel op zich. Als dat het zou zijn zou ik wat extra uurtjes in de week gaan werken en naar Amsterdam gaan iedere zaterdag. Als je het ooit wel weet, let me know! :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:36:06 #34
406944 SugeLucky
pi_129799688
hgfhbfg
pi_129799696
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:29 schreef koekwausss het volgende:

[..]

10 min haal ik niet. Moet ik nu mn doel stelldn bij 5?
Ja, al begin je bij 1 minuut. Eerst die een minuut halen en dan doorbikkelen naar 2, naar 3, naar 4, etc. Hardlopen is een mooie vergelijking. Teveel mensen die denken op een ochtend:

IK GA HARDLOPEN.

Gaan de deur uit, op hun sportschoenen, en gaan rennen, als een malle. Want ze willen hardlopen, en je zou toch zeker wel 5km moeten kunnen rennen met 12km/uur. Ze rennen, alsof hun leven ervan afhangt, en komen er na 600 meter achter dat het eigenlijk wel heel zwaar is. Na 1km, als ze geluk hebben komen de steken en na 1.5km zijn ze buiten adem.

Hardlopen is stom, dat gaan ze nooit kunnen. "Ik zoek wel wat anders om te doen".
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:37:53 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef SugeLucky het volgende:
ik ben met een aantal vrouwen naar bed geweest die er uit zagen als fotomodellen. zonder dat dat overigens een gesteld doel was. maar wat nu, als ik nu een doel moet stellen, kan ik nog een hoger doel stellen en zo ja wat dan of heb ik het spel nu uitgespeeld?
Eeuwige groei O+
pi_129799970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een balans vinden tussen mezelf vermaken en 'unreactive' zijn, en m'n sociale intelligentie behouden(oprechte interesse tonen, een connectie maken, haar als echt persoon zien ipv object).
Kan je de tegenstelling zien in het doelgericht behouden van sociale intelligentie en oprecht geďnteresseerd zijn?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef firefly3 het volgende:
Hoe langer je in de game zit, hoe minder je vrouwen objectificeerd en hoe sneller je een emotionele band met haar kunt krijgen. Deze dingen fixen hunzelf namelijk omdat je continue feedback van de vrouwen krijgt. Leuk al die niet ervaring deskundigen hier, pope laat de puzzelstukjes maar steeds beter op hun plek vallen.
Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat zolang je jezelf in een game waant, je geen serieuze emotionele band met haar kan vormen.

Het is o.a. zoals Cue_ aangaf:
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je kan jezelf verder van alles wijsmaken van hoe serieus je bent, maar dat is slechts een vorm van zelfhypnose. Een leuke leugen, maar een leugen desalniettemin.

Een niet-sociopaat met zelfkennis zal dit al snel beu worden en zelfs betreuren.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:46:24 #38
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129800071
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kon vroeger niets. Ik kon niet studeren, ik kon niet hardlopen, ik faalde in alles. Werd gepest en was me een partij depressief, op de zelfmoordneigingen aan toe. Ik haalde niets uit m'n leven en liet alles afnemen; niet alleen door anderen, maar zeker ook door mezelf.

Grens getrokken, actie ondernomen. Eigen geluk maken. Klaar. Maar wel met kleinere doelen. Eerst maar eens zien of ik op mezelf kon wonen. Ja? Mooi. Leuke relatie zou tof zijn. Ja? Mooi. Misschien weer naar school? Bachelor halen. Ja? Mooi. Afvallen, moet ook wel. Eerst maar 's 5kg, daarna 10kg, uiteindelijk 30kg. Ja? Mooi. Dat hardlopen hč? Hielp bij afvallen, maar is eigenlijk wel tof. Eens kijken of ik een 10km kan lopen. En een 15km. Hé, een master, want dat studeren gaat me best goed af.

Ik ben nu op het punt dat ik getrouwd ben met de liefde van mijn leven, 30kg kwijt ben, op het punt sta mijn master af te ronden en ben aangenomen op een PhDproject aan een topuniversiteit. Vertel mij niets over 'alles uit je leven halen' ;) . Ik heb alleen het gevoel, en dat zeg je zelf ook, dat je het niet met de juiste manier doet op bepaalde vlakken; te grote doelen in één keer en mensen zien als objecten maken je hoofd chaotisch en maken kleinere teleurstellingen groter dan ze zoude moeten zijn.
Althans, zo zie ik het. Je hangt je leven nog teveel op, althans, zo post je hier, aan wat ánderen doen: aan wat de dames van je vinden en dat het pas gezellig was met die maat van je; alsof je incompleet bent zonder. Maar dat ben je niet. Doe dingen omdat je vindt dat jij ze als compleet persoon verdient, en zie geslaagde dingen als een aanvulling op jouwe leven, niet een voorwaarde om jouw leven te kunnen lijden.
Awesome om te lezen, en leuk dat je het beste uit jezelf gehaald hebt. Hier heb ik veel respect voor. Ik snap dat omdat dit voor jou zo gewerkt heeft, je denkt dat het voor mij ook van toepassing is. Heel veel gasten die de resultaten hebben die ik wil (businesscoaches, zelfontwikkelingcoaches, gasten die hebben leren versieren) zeggen echter allemaal hetzelfde: grote doelen stellen. Daarom begrijp je wellicht dat ik daar eerder naar luister.

Wat ik nu doe is geen glorieuze wandeling langs een regenboog, er zitten nu eenmaal ups en downs tussen. Ik zal ermee moeten leren leven, want ik heb hier geen invloed op. Ik handel echt niet perfect, maar ik handel wel, en ik zie heel snel groei. Zowel in m'n persoonlijkheid als m'n resultaten. Je hebt volledig gelijk hoor, ik geef teveel om reacties van vrouwen, ik laat me teveel beinvloeden door andere mensen. Ik leer er wel steeds beter mee om te gaan, en het wordt steeds minder.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:47:42 #39
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129800112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef SugeLucky het volgende:
Tuurlijk kan je nog doelen stellen. Het is maar net wat je zelf wilt man. Het is jouw leven ;) Ambitie verschilt per persoon.
pi_129800506
Met "versieren" kan je twee dingen doen: Of je wilt er beter in worden, of je vliegt maar met de wind mee.

De enige manier om er nog beter in te worden is om bewust nieuwe dingen te proberen en te ervaren. Zo simpel is het.
pi_129800595
De meesten willen niet beter worden en vooral niet mogelijk afgewezen worden door vrouwen waar ze misschien zelfs niet eens zo heel veel op vallen, dus laten ze de leerervaring maar links liggen en benaderen ze alleen specifieke vrouwen. Hiermee worden deze vrouwen op een voetstuk gezet en heb je sowieso een achterstand omdat ze het aanvoelen dat dit niet natuurlijk voor je is.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:16:20 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129801089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:02 schreef firefly3 het volgende:
De meesten willen niet beter worden en vooral niet mogelijk afgewezen worden door vrouwen waar ze misschien zelfs niet eens zo heel veel op vallen, dus laten ze de leerervaring maar links liggen en benaderen ze alleen specifieke vrouwen. Hiermee worden deze vrouwen op een voetstuk gezet en heb je sowieso een achterstand omdat ze het aanvoelen dat dit niet natuurlijk voor je is.
Andere mensen durven zich op 1 doel te richten, jij schiet met hagel en spreekt alle vrouwen aan. Dat is het verschil. Enige wat je doet is elke keer een knappere vrouw scoren, keer op keer op keer. Dat is trouwens de basis van een ego voeding. De honger naar meer voor eigenbelang. Onzekerheid of oppervlakkig of alle 2 zoals ik je al eerder melde. Leuk dat uitgerekend jij over ego's praat keer op keer.

Dat je een grote ego hebt blijkt wel uit je gedrag. Jij en alleen jij hebt gelijk en niemand anders. Je staat voor niks en niemand open. Je doet als of je alles uitgevonden hebt maar het is gewoon normaal gedrag dat bij de gemiddelde man rond de pubertijd behoort. Of je zit net pas in je pubertijd of je bent er in blijven hangen.

Dat jij je superieur voelt tegenover de rest blijkt wel als je mensen belachelijk probeert te maken, mensen personenlijk aanvalt of je grote afkeer tegen online daten. Het is zo erg dat je zelfs in een topic dat over online versieren gaat je komt melden dat mensen naar buiten moeten gaan en gaat ook nog eens ongevraagd advies geven hoe dat moet. Dat je volledig door geslagen bent blijkt ook wel uit het feit dat je ongevraagd opeens "advies" gaat sturen met hele lappen tekst via DM of PM. Zelfs na meerdere keren aangegeven is dat die geen er niet van gediend is blijf je door gaan tot je geblokt bent. Wat wil je nou bewijzen? Is het je onzekerheid, je ego? Die debiele drang die je hebt lijkt wel bewijsdrang.

Je doet als of je alles weet en de beste bent. Gek genoeg staat je eigen PUA topic volledig stil en ook daar hebben mensen al snel door het persoontje FireFly3 geprikt en zegt men ook daar al dat het logisch nadenken is en dat je volledig door slaat.

En dan hebben we nog het stukje "natuurlijk" overkomen. Juist ja, na hele lappen tekst over versieren gelezen te hebben tot aan complete filmpjes op youtube aan toe ga je dat na doen. En wil je net zo goed worden als..... Dat is niet natuurlijk, dat is je zelf gedrag aanleren meer niet. Iemand die dat van naturen kan heeft al bovenstaand niet nodig. Die doet dat van zelf zonder er over na te denken.

En dan ook nog komen met een opmerking "Leuk al die niet ervaring deskundigen hier" wat wil je er mee zeggen? Dat die groep mensen niet hun mening mogen geven met gebruik van gezond verstand ipv boekjes en youtube?

FireFly3, jij bent alles op alles wetend na, en al helemaal niet zo natuurlijk als dat jij denkt. En je groeit ook echt niet. Je bent bijna 30. Deze fase had je al afgesloten moeten hebben. Einde pubertijd noemen ze dat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129801245
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ik kwam tot 3 minuten of zo :') _O-
pi_129801277
Heb 't laatste topic eens doorgelezen, maar ik vind het toch wel een rare gang van zaken eerlijk gezegd. Zelf ben ik geen player (of überhaupt iets wat daarbij in de buurt komt) en ben ook niet het type dat even op iedereen afstapt, maar ik zie dit hele massa gebeuren toch wel als een kansloos iets en mocht daar ooit een vriendin uitkomen, heb ik toch wel medelijden met haar, wetende dat ze #'tje 9348 is welke 'wel' een werkend telefoonnummer gaf als antwoord op de vraag naar 'haar nummer' en hier dan ook plat op gegeild werd, omdat ze hem aanraakte voor nog wel 5 hele seconden.

Ondanks dat ik niet even 1, 2, 3 op iedere wildvreemde, met de looks, afspring, is 't altijd wel makkelijk om bijvoorbeeld op een terras in te springen in een conversatie van het tafeltje ernaast. Zoiets wordt ook altijd wel positief ontvangen en soms resulteert dit in de tafeltjes bij elkaar zetten en wat vriend(inn)en erbij, soms blijft 't bij een kort gesprek en een vriendelijke 'hoi!' bij het vertrekken van een der twee groepjes. Als er dan een klik is met iemand komt dat vanzelf wel, daarvoor hoef je niet iemand helemaal dood te knuffelen en pas na 10x nee iemand met rust te laten.
Met uitgaan komt zoiets bij mij toch al meer spontaan door een gebeurtenis (bv samen ergens staan, een lachen), iemand die een van je vrienden kent, of echt iemand die eruit sprong en ook wel aantoont interesse te hebben in contact door gedrag en positief reageert op een gesprek.

Het probleem van iemand helemaal niet durven afspreken (en dus beide bovenstaande gevallen niet kunnen) ben je al voorbij. Wat heeft 't dan nog voor zin? Misschien tijd voor een hobby of activiteit waar je ook op een sociale manier omgaat met anderen (zowel man als vrouw)? Ik krijg hier namelijk een beetje het idee alsof dit gewoon nog altijd geen optie is, omdat het puur om 't scoren gaat, waarbij het totaal niet boeit hoe ze persoonlijk in elkaar steekt en er dus ook de sociale kennis niet is om aan te voelen of iemand wel een leuk gesprek met je kan hebben zonder hierbij meteen opgegeild te worden als ze haar hoofd een centimeter meer richting jou verplaatst...
pi_129801558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Telefoonnummers bel ik altijd op de dag erna. Seks is geen doel op zich. Als dat het zou zijn zou ik wat extra uurtjes in de week gaan werken en naar Amsterdam gaan iedere zaterdag. Als je het ooit wel weet, let me know! :)
Tip de dag erna kan bij een vrouw meteen als opdringerig ervaren wacht even een paar dagen .
pi_129801608
Persoonlijk vind ik grote doelen stellen zwaar overrated. Kleine doelen stellen die behapbaar zijn vind ik persoonlijk een stuk nuttiger.
pi_129801635
quote:

[..]

Oprecht tof verhaal om te lezen!
pi_129801835
Om even te laten zien dat je er met kleinere doelen ook komt ;)
En nu even een rustige loop van 10km doen :P fijne avond! :+
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:33:56 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129801857
Ik heb me maar een groot doel gesteld. Dat komt ook door de waarschijnlijk misplaatste arrogantie dat ik dat kan waarmaken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_129801883
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb me maar een groot doel gesteld. Dat komt ook door de waarschijnlijk misplaatste arrogantie dat ik dat kan waarmaken.
En dat doel is ????
pi_129801900
Oh, en als je het mij vraagt zou inderdaad iedereen één groot doel moeten hebben. Gelukkig zijn.
Ja doei.
pi_129801911
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef heloef het volgende:
Iets als zoenen voor z'n 18e stond me bij :D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:35:35 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129801933
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat doel is ????
Beste radiomaker van Nederland worden.
C'est la vie
pi_129801942
waarom al die kritiek op numbers game? als er één ding is dat Pope goed doet is applicatie van numbers game. numbers game werkt gewoon. het is ook onzin dat je een goede core moet hebben of moet geven om een meisje of normaal moet zijn, vaak zijn het sociopaten die de meeste succes hebben. numbers game is ook geen PUA. PUA is een business scam die gezond verstand concepten heeft gerepackaged en verkoopt voor $2000 bootcamps.

enige wat ik vaag vindt aan Pope verhalen is dat hij nooit seks lijkt te hebben. Dat zie je bij velen die numbers game doen vanuit een PUA grondslag. Dan gaat het meer om het krijgen van nummers dan daadwerkelijk seks hebben. Maar het doel van numbers game hoort toch wel seks te zijn.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:36:45 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129801995
Ik ben al gelukkig. Kan enkel nog gelukkiger worden.
C'est la vie
pi_129802042
quote:

[..]

Denk je dat je extreem veel "geluk" hebt gehad dat het gegaan is zoals het is gegaan? Wat nou als er een paar dingen niet waren gelukt, zoals op jezelf wonen en een relatie krijgen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129802126
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef 123dudeguys het volgende:
waarom al die kritiek op numbers game? als er één ding is dat Pope goed doet is applicatie van numbers game. numbers game werkt gewoon. het is ook onzin dat je een goede core moet hebben of moet geven om een meisje of normaal moet zijn, vaak zijn het sociopaten die de meeste succes hebben. numbers game is ook geen PUA. PUA is een business scam die gezond verstand concepten heeft gerepackaged en verkoopt voor $2000 bootcamps.

enige wat ik vaag vindt aan Pope verhalen is dat hij nooit seks lijkt te hebben. Dat zie je bij velen die numbers game doen vanuit een PUA grondslag. Dan gaat het meer om het krijgen van nummers dan daadwerkelijk seks hebben. Maar het doel van numbers game hoort toch wel seks te zijn.
Nou dat lijkt me nogal logisch omdat die versieren nogal moeilijk en als je het topic ook gevolgd heb weet je dat het hier gaat om jongens die daar nogal moeite mee hebben . Dit is overigens geen Pua topic maar een topic waarin mensen moeite hebben met sociale vaardige dingen en met name een vriendin krijgen.
pi_129802230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me nogal logisch omdat die versieren nogal moeilijk en als je het topic ook gevolgd heb weet je dat het hier gaat om jongens die daar nogal moeite mee hebben . Dit is overigens geen Pua topic maar een topic waarin mensen moeite hebben met sociale vaardige dingen en met name een vriendin krijgen.
En daar is maar 1 oplossing voor mogelijk: Zoveel mogelijk ervaring op doen. No pain no gain.
pi_129802266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Denk je dat je extreem veel "geluk" hebt gehad dat het gegaan is zoals het is gegaan? Wat nou als er een paar dingen niet waren gelukt, zoals op jezelf wonen en een relatie krijgen?
Ik denk dat je ook moet kunnen accepteren dat niet altijd alles lukt, maar er is zeker veel waar je zelf ook bij bent natuurlijk ;) En dingen aanpakken is al een heel goede stap.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:45:55 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129802361
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef 123dudeguys het volgende:
waarom al die kritiek op numbers game?
In mijn ogen niet echt kritiek. Hij moet alleen in mijn ogen nu wel anders te werk gaan. Ipv alles met een kut aanapreken juist een aantal voor hem interesante vrouwen aanspreken. Het rissico op falen zal groter worden maar dat is juist het leer moment. Niet je kansen sprijden, maar juist centreren.

Laat ik het stukje op je gemak voelen en niet afhankelijk van anderen zijn even achterwegen.

quote:
PUA is een business scam die gezond verstand concepten heeft gerepackaged en verkoopt voor $2000 bootcamps.
Volledig mee eens.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129802394
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook moet kunnen accepteren dat niet altijd alles lukt, maar er is zeker veel waar je zelf ook bij bent natuurlijk ;) En dingen aanpakken is al een heel goede stap.
Moet ik ook accepteren dat niks lukt?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129802420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In mijn ogen niet echt kritiek. Hij moet alleen in mijn ogen nu wel anders te werk gaan. Ipv alles met een kut aanapreken juist een aantal voor hem interesante vrouwen aanspreken. Het rissico op falen zal groter worden maar dat is juist het leer moment. Niet je kansen sprijden, maar juist centreren.

Laat ik het stukje op je gemak voelen en niet afhankelijk van anderen zijn even achterwegen.

[..]

Volledig mee eens.
Hier ga je flink de mist in. Ten eerste moet je vrouwen aanspreken omdat je je zelf vermaakt, niet om er wat van te halen. En ten tweede moet je haar niet op een voetstuk zetten, wat je hier wel doet.

Als je dit kunt fixen, sta je daadwerkelijk 3x beter in de markt. Maarja, wie niet luisteren wil en het zelfde riedeltje blijft afspelen
pi_129802423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En daar is maar 1 oplossing voor mogelijk: Zoveel mogelijk ervaring op doen. No pain no gain.
Jouw oplossing maar wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander . Ieder mens is anders en pakt het anders aan.
pi_129802458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Moet ik ook accepteren dat niks lukt?
Nee. Er is altijd hoop ;) Voor iedereen. Hoe hopeloos het ook lijkt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:50:08 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129802535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef firefly3 het volgende:

wie niet luisteren wil en het zelfde riedeltje blijft afspelen
tja.. zo voelt het ook altijd als jij post...
pi_129802547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jouw oplossing maar wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander . Ieder mens is anders en pakt het anders aan.
Het is niet voor niets dat iedereen zo'n beetje die een boothcamp hebben gedaan na 3 dagen de basis gefixt hebben, anders bestond deze markt niet. Komt haast nooit voor dat niemand er beter is van geworden. Zelfs een zolderkamer autist met draken t-shirt werd ontmaagd door twee leuke dames _O-

Jezelf voor het vuur gooien, er is geen andere weg of je moet stom geluk hebben.
pi_129802594
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

tja.. zo voelt het ook altijd als jij post...
Appels met peren vergelijken, ik probeer namelijk wel telkens nieuwe dingen uit als ik uit ga ^O^
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:52:29 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129802665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef firefly3 het volgende:

Appels met peren vergelijken, ik probeer namelijk wel telkens nieuwe dingen uit als ik uit ga ^O^
Als je uit gaat ja. Maar niet als je hier post. Dat blijft altijd maar hetzelfde riedeltje, die we ondertussen allemaal wel beetje zat zijn (zoals zovaak te merken is)
pi_129802703
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je uit gaat ja. Maar niet als je hier post. Dat blijft altijd maar hetzelfde riedeltje, die we ondertussen allemaal wel beetje zat zijn (zoals zovaak te merken is)
Ik verdedig mensen zoals Pope, die wel actie ondernemen en langzaam steeds beter worden.
pi_129802735
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee. Er is altijd hoop ;) Voor iedereen. Hoe hopeloos het ook lijkt.
Hmm, naja ik kijk wel hoe het verder zal gaan de komende tijd. Ik wil je in ieder geval laten weten dat mijn ondernemingen geen positieve vruchten heeft afgeworpen en dat vind ik zeer vervelend. Er is nog steeds een muur tussen mij en mensen.
pi_129802772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hmm, naja ik kijk wel hoe het verder zal gaan de komende tijd. Ik wil je in ieder geval laten weten dat mijn ondernemingen geen positieve vruchten heeft afgeworpen en dat vind ik zeer vervelend. Er is nog steeds een muur tussen mij en mensen.
Had je misschien te hoge verwachtingen?
pi_129802852
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Had je misschien te hoge verwachtingen?
Ik vind mijn verwachtingen heel normaal eigenlijk. Mijn doelen zijn nog kleiner dan de doelen van Motorbloempje.
pi_129802857
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet voor niets dat iedereen zo'n beetje die een boothcamp hebben gedaan na 3 dagen de basis gefixt hebben, anders bestond deze markt niet. Komt haast nooit voor dat niemand er beter is van geworden. Zelfs een zolderkamer autist met draken t-shirt werd ontmaagd door twee leuke dames _O-

Jezelf voor het vuur gooien, er is geen andere weg of je moet stom geluk hebben.
Nieuwsflash er zijn zat mensen die zonder zo'n belachelijke cursus meiden hebben versierd en in relaties zitten maar schijnbaar bestaat jouw wereld alleen maar uit autisten die een cursus nodig hebben om meiden te versieren.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:59:35 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129802992
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik verdedig mensen zoals Pope, die wel actie ondernemen en langzaam steeds beter worden.
Pope kan zich prima zelf verdedigen. Daarbij gaat het niet om het actie ondernemen en langzaam bete rworden, dat willen we allemaal voor Pope en mensen als pope .
quote:

Uhm. ook mensen zonder bootcamp kunnen dat. Het enige waar zo'n bootcamp voor zorgt is dat ze eens echt actie ondernemen. Als ze dat in het dagelijks leven ook hadden gedaan hadden ze dat hele ding niet nodig gehad. Net als in het dagelijks leven zullen ze tijdens een bootcamp vallen en weer opstaan. Overal zijn genoeg tips te vinden over wat wel 'werkt' en niet 'werkt'. Hoef je geen geld voor neer te leggen.
pi_129803011
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nieuwsflash er zijn zat mensen die zonder zo'n belachelijke cursus meiden hebben versierd en in relaties zitten maar schijnbaar bestaat jouw wereld alleen maar uit autisten die een cursus nodig hebben om meiden te versieren.
Echte naturals bestaan bijna niet. De meeste gasten "versieren" vrouwen via het internet of via hun sociale kring, en hebben de vaardigheden niet om een vrouw van straat op te pikken.
pi_129803103
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Pope kan zich prima zelf verdedigen. Daarbij gaat het niet om het actie ondernemen en langzaam bete rworden, dat willen we allemaal voor Pope en mensen als pope .

[..]

Uhm. ook mensen zonder bootcamp kunnen dat. Het enige waar zo'n bootcamp voor zorgt is dat ze eens echt actie ondernemen. Als ze dat in het dagelijks leven ook hadden gedaan hadden ze dat hele ding niet nodig gehad. Net als in het dagelijks leven zullen ze tijdens een bootcamp vallen en weer opstaan. Overal zijn genoeg tips te vinden over wat wel 'werkt' en niet 'werkt'. Hoef je geen geld voor neer te leggen.
Dat ontken ik ook niet, maar als je er geld voor neer legt dan ga je jezelf denk ik ook wel harder dwingen om actie te ondernemen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:02:20 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129803122
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef firefly3 het volgende:
en hebben de vaardigheden niet om een vrouw van straat op te pikken.
Als dat niet nodig is, omdat diegene de liefde al online of in het sociale contact heeft gevonden, dan hoef je dat ook niet te leren lijkt me zo :)
pi_129803177
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als dat niet nodig is, omdat diegene de liefde al online of in het sociale contact heeft gevonden, dan hoef je dat ook niet te leren lijkt me zo :)
Het is geweldig als heel de wereld je visvijver is en je de keuze hebt uit honderden/duizenden vrouwen, ipv met de wind mee te vliegen en alleen te kunnen vissen in je sociale cirkel.
pi_129803225
Mensen, firefly3 is een troll. Kijk naar zijn onderschrift: "Think with your dick".
pi_129803247
quote:

[..]

Echte naturals bestaan bijna niet. De meeste gasten "versieren" vrouwen via het internet of via hun sociale kring, en hebben de vaardigheden niet om een vrouw van straat op te pikken.
Echt heel eerlijk ik denk dat je een totaal rare gast bent met een totale rare kijk op de wereld want guess wat bij een heleboel mensen is het wel degelijk natural gebeurd en hebben die er echt geen cursussen voor nodig. Het feit dat ik je dat al moet uitleggen geeft al aan dat je een hele rare kijk op mensen en versieren hebt en het meest trieste is dat je het zelf niet eens door hebt. Want jij denkt gewoon dat jouw kijk de enige manier is. Het is niet aantrekkelijk het is triest en sneu en nog sneuer dat je jouw kijk op anderen opdringt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:04:52 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129803251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef firefly3 het volgende:
Het is geweldig als heel de wereld je visvijver is en je de keuze hebt uit honderden/duizenden vrouwen, ipv met de wind mee te vliegen en alleen te kunnen vissen in je sociale cirkel.
Nogmaals als die sociale kring je de liefde van ej leven geeft.. waarom dan uit de hele zee te willen vissen?
Je hoeft niet altijd maar meer en meer te willen.
Al het geld maakt een mens niet gelukkig, zelfs op den duur ongelukkig door alle zaken die erbij komen kijken. Als je alle vrouwen hebt om uit te kiezen omdat iedereen je wel wil.. dan lijkt het gras volgens mij altijd groener ergens anders en zal je zelden gelukkig zijn met degene waar je bij bent.
pi_129803500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Echt heel eerlijk ik denk dat je een totaal rare gast bent met een totale rare kijk op de wereld want guess wat bij een heleboel mensen is het wel degelijk natural gebeurd en hebben die er echt geen cursussen voor nodig. Het feit dat ik je dat al moet uitleggen geeft al aan dat je een hele rare kijk op mensen en versieren hebt en het meest trieste is dat je het zelf niet eens door hebt. Want jij denkt gewoon dat jouw kijk de enige manier is. Het is niet aantrekkelijk het is triest en sneu en nog sneuer dat je jouw kijk op anderen opdringt.
Als je alleen vissen uit je sociale kring en internet natural vind, dan sta je al vrij ver weg van de natuur. Mensen gaan in deze tijd al helemaal niet meer sociaal met elkaar om, en zelfs openlijk flirten of zelfs aanspreken wordt zelfs al raar naar gekeken als het een niet voorbestemde "sociale locatie" is. De wereld is alles behalve natuurlijk geworden de laatste honderd jaar.

Het is natuurlijk om op vrouwen af te stappen waar dan ook, in plaats van voorbestemde "sociale locaties". Deze "cursussen" zijn niets anders dan dat je geforceerd wordt om voor jou onbekend terrein te verkennen. Je zit vast in het "lotgenoten/romantiek" gedachtegang, waarbij men door "toeval" elkaar tegen komt etc.
pi_129803548
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nogmaals als die sociale kring je de liefde van ej leven geeft.. waarom dan uit de hele zee te willen vissen?
Je hoeft niet altijd maar meer en meer te willen.
Al het geld maakt een mens niet gelukkig, zelfs op den duur ongelukkig door alle zaken die erbij komen kijken. Als je alle vrouwen hebt om uit te kiezen omdat iedereen je wel wil.. dan lijkt het gras volgens mij altijd groener ergens anders en zal je zelden gelukkig zijn met degene waar je bij bent.
"Pick up" leert je vooral dat je juist gelukkig moet zijn met jezelf en dat je zelf de enige constante factor bent in het universum. Je gaat steeds meer schijt hebben aan de wereld en besef steeds meer dat elke seconde van je leven belangrijk is. Daarom doe je ook steeds gekkere dingen :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:12:14 #84
406944 SugeLucky
pi_129803582
valt het je op dat niemand het met je eens is. zijn wij allemaal onwetend of ben jij wellicht onwetend? er zitten een hoop mensen in dit topic omdat ze het leuk vinden om te lezen, niet omdat ze niet weten hoe een vrouw te versieren.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:12:45 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129803603
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je alleen vissen uit je sociale kring en internet natural vind, dan sta je al vrij ver weg van de natuur. Mensen gaan in deze tijd al helemaal niet meer sociaal met elkaar om, en zelfs openlijk flirten of zelfs aanspreken wordt zelfs al raar naar gekeken als het een niet voorbestemde "sociale locatie" is. De wereld is alles behalve natuurlijk geworden de laatste honderd jaar.

Het is natuurlijk om op vrouwen af te stappen waar dan ook, in plaats van voorbestemde "sociale locaties". Deze "cursussen" zijn niets anders dan dat je geforceerd wordt om voor jou onbekend terrein te verkennen. Je zit vast in het "lotgenoten/romantiek" gedachtegang, waarbij men door "toeval" elkaar tegen komt etc.
Volgens mij kom je te veel op fok / R&P of ga je teveel om met tieners ofzo. Want dat is zeker niet hoe ik de wereld zie.

Als de wereld nu alleen zou bestaan uit tig vrijgezellen, dan zou ik je misschien nog geloven, maar er zijn mee rdan genoeg stelletjes (Die zonder cursus) bij elkaar zijn gekomen.
pi_129803643
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij kom je te veel op fok / R&P of ga je teveel om met tieners ofzo. Want dat is zeker niet hoe ik de wereld zie.

Als de wereld nu alleen zou bestaan uit tig vrijgezellen, dan zou ik je misschien nog geloven, maar er zijn mee rdan genoeg stelletjes (Die zonder cursus) bij elkaar zijn gekomen.
Dat ontken ik ook niet dat ze niet bij elkaar gekomen zijn! Ik zeg alleen dat ze gevist hebben in een kleinere vijver. De gehele wereld is eigenlijk je playground, niet alleen je sociale cirkel.
pi_129803711
Er zijn zelf mensen *schrok* *ril * die bij elkaar komen zonder internet .
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:15:21 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129803718
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef firefly3 het volgende:
Dat ontken ik ook niet dat ze niet bij elkaar gekomen zijn! Ik zeg alleen dat ze gevist hebben in een kleinere vijver. De gehele wereld is eigenlijk je playground, niet alleen je sociale cirkel.
Ja dus? wat is er zo erg aan om in een kleinere vijver te vissen? Boeiend of je nu die ene vrouw in de grote oceaan met tig vrouwen hebt gevist of in het kleine modderpoeltje om de hoek. Als het niet lukt in de poel om de hoek en je wil toch.. ja dán moet je eens verder gaan kijken.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:16:45 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129803774
quote:

[..]

En zijn daar tevreden mee, niet iedereen hoeft alleen maar meer.
C'est la vie
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:17:22 #90
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129803806
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

En zijn daar tevreden mee, niet iedereen hoeft alleen maar meer.
Ik heb tot nu toe enorm leuke mensen leren kennen via internet en mijn sociale kring.
pi_129803846
Het punt dat ik duidelijk probeer te maken is dat de maatschappij helemaal niet zo natuurlijk is dan de meeste mensen denken, en dat zelfs slechts vijftig jaar geleden men op een veel natuurlijkere manier contact met elkaar maakten. Vreemden spraken veel meer met elkaar enz.
pi_129803915
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
Het punt dat ik duidelijk probeer te maken is dat de maatschappij helemaal niet zo natuurlijk is dan de meeste mensen denken, en dat zelfs slechts vijftig jaar geleden men op een veel natuurlijkere manier contact met elkaar maakten. Vreemden spraken veel meer met elkaar enz.
50 jaar geleden bestond PUA nog niet. Logischerwijs is dat de reden :D Toen ging alles veel natuurlijker ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:20:06 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129803928
quote:
Wat is natuurlijk? De natuur veranderd.. en dus ook wat "natuurlijk" is als het gaat om gedragen van de mens
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:20:19 #94
406944 SugeLucky
pi_129803938
quote:
goh, no shit sherlock
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:20:49 #95
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129803962
quote:
En mensen woonden veel meer in kleine gemeenschappen waar ze amper keuze hadden terwijl men nu veel en veel meer mensen tegenkomt. Dus het een heft het ander op.

Overigens las ik pas nog dat je de meeste kans hebt om de liefde van je leven aan te treffen bij vrienden van je vrienden, omdat de kans dat je dan meer gemeen met ze hebt ook vele malen groter is. Rondvissen in je eigen sociale cirkel is dus helemaal niet zo'n gekke strategie.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:21:55 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129804020
Dat we kuddedieren zijn wil nog niet zeggen dat het onze natuur is om met vreemden te praten. Vroeger was het noodzakelijk omdat je anders nergens kwam.. denk aan weg vragen / supermarkt gesprekken weet ik veel wat. Nu is het internet er, dus veel zaken zijn gewoon niet meer nodig. Misschien is ons huidige gedrag wel natuurlijk.
Wel behoefte aan vrienden en een kleine groep om je heen.. maar niet meer dan dat.
pi_129804058
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat is natuurlijk? De natuur veranderd.. en dus ook wat "natuurlijk" is als het gaat om gedragen van de mens
Natuurlijk is: vrouw in zicht? -> Niet denken, erop af.

Onnatuurlijk: Vrouw in zicht? -> A) ken ik haar? B) Is de locatie geschikt? C)Is het haar vriend die naast haar staat? D) Is het maatschappelijk verantwoord om in deze situatie op haar af te stappen? E) Ze luistert naar haar mp3, wat nu? Ik kan haar niet aanraken want blabla

Deze onnatuurlijke filters komen er steeds meer in in de maatschappij, en steeds meer mensen zullen moeite hebben om gewoon met een vrouw te kunnen praten op straat.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:24:27 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129804146
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Natuurlijk is....
En waar heb je de wijsheid vandaan dat dat natuur is?
Dat sommigen teveel nadenken, ja absoluut mee eens.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:25:06 #99
406944 SugeLucky
pi_129804175
waarom zou je er op af moeten stappen als er een vrouw in zicht is? dat heeft niets met natuur te maken. dat heeft met een obsessieve mindstate te maken
pi_129804219
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef SugeLucky het volgende:
waarom zou je er op af moeten stappen als er een vrouw in zicht is? dat heeft niets met natuur te maken. dat heeft met een obsessieve mindstate te maken
Ik wou net zeggen, doe je dat ook als er een man aankomt?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:26:44 #101
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129804257
Als mannen zich 'natuurlijk' zouden gedragen zouden ze al die vrouwen waar ze op af stappen ook ter plekke moeten bevruchten. Zou maar een rare boel worden :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:26:47 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129804261
Volgens mij zijn mensen oa aangetrokken tot elkaar door geur. Dus dan vallen er al genoeg mannen/vrouwen af.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:27:32 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129804301
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef Joanne35 het volgende:
Als mannen zich 'natuurlijk' zouden gedragen zouden ze al die vrouwen waar ze op af stappen ook ter plekke moeten bevruchten. Zou maar een rare boel worden :)
Doe ik altijd. Daarom moet ik binnenblijven.
pi_129804304
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En waar heb je de wijsheid vandaan dat dat natuur is?
Dat sommigen teveel nadenken, ja absoluut mee eens.
Je eerste gedachte is het meest natuurlijk. Dat is met meerdere dingen zo, spontaniteit, lachen enz. Daarom leer je vooral met pickup: niet nadenken als je voor haar staat. Dat leer je door te mediteren enz en in het moment te leven. Je kunt dit zo sterk trainen, dat je zo erg in het moment leeft dat vrouwen die voor je staan er gelijk ook van genieten van je spontaniteit. Het meest natuurlijk is als een gast in een drukke winkelstraat een mooie vrouw ziet en er direct op af stapt, ipv een openingszin te verzinnen of te kijken naar de sociale norm.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:28:05 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129804321
quote:
Nouja zoals we nu leven zou dat een rare boel zijn. Maar als het zo natuurljik was geweest, hadden we nu wel zo geleefd lijkt me zo.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:28:40 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129804356
quote:
Ik vind het een prima idee eigenlijk.
C'est la vie
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:29:21 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129804389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je eerste gedachte is het meest natuurlijk. Dat is met meerdere dingen zo, spontaniteit, lachen enz. Daarom leer je vooral met pickup: niet nadenken als je voor haar staat. Dat leer je door te mediteren enz en in het moment te leven. Je kunt dit zo sterk trainen, dat je zo erg in het moment leeft dat vrouwen die voor je staan er gelijk ook van genieten van je spontaniteit. Het meest natuurlijk is als een gast in een drukke winkelstraat een mooie vrouw ziet en er direct op af stapt, ipv een openingszin te verzinnen of te kijken naar de sociale norm.
Kijk deze post vind ik nog redelijk zinvol. Alweer anders dan de posts eerder.
hier zit gewoon logica in en bevat niet het "alle vrouwen willen versieren / zoveel mogelijk groeit etc etc"
pi_129804499
quote:
Daar heb je gelijk in :) Als een man bijvoorbeeld een tijdje geen seks heeft gehad of gemasturbeerd, en er lopen 1000en vrouwen op straat die allemaal seks willen en het is maatschappelijk geaccepteerd, wedden dat die man wel zin heeft in een gigantische orgie? ;) Zodra de knop geheel omgedraaid kan worden doen mensen heel anders en volgen ze meer hun instincten.
pi_129804676
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in :) Als een man bijvoorbeeld een tijdje geen seks heeft gehad of gemasturbeerd, en er lopen 1000en vrouwen op straat die allemaal seks willen en het is maatschappelijk geaccepteerd, wedden dat die man wel zin heeft in een gigantische orgie? ;) Zodra de knop geheel omgedraaid kan worden doen mensen heel anders en volgen ze meer hun instincten.
Is fappen dan geen instinct?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:35:27 #110
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_129804703
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is fappen dan geen instinct?
Ja, een instinct om je sperma vers te houden zoals als je seks hebt jouw zaad het beste is.

Geen bullshit, heb ik uit een boekje.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:35:37 #111
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129804707
quote:
Oorlogstijd is natuurlijk een goed voorbeeld, dan vallen vaak alle remmingen weg. In zekere zin heb je wel gelijk dat mensen zich niet meer gedragen zoals ze vroeger deden. Maar de omstandigheden zijn ook veranderd, wat in die tijd een goed idee leek is dat nu misschien niet meer. Je kan dus helemaal niet hard maken of dat veranderde gedrag van mensen ook een nadelig effect heeft op hun versierkansen, misschien werkt het juist wel in hun voordeel.

Vergelijk het b.v. met die onzin die geroepen wordt over het paleontologisch dieet. Dat zou zo enorm gezond zijn omdat het meer aansluit op het natuurlijke voedsel dat wij vroeger aten. Dat mensen toen ook eerder dood gingen wordt er nooit bij gezegd. Omstandigheden veranderen, mensen veranderen mee.
pi_129804780
Gelegenheid maakt de dief is natuurlijk niet voor een niets een gezegde :7
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:37:38 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129804792
Het was vroeger natuurlijk om hoektanden te hebben.. zelfs als 'wapen' wordt er op wikipedia gezegd. Nou zo natuurlijk is dat momenteel niet meer aangezien we ze niet meer nodig hebben. Ik heb ze dan ook niet meer (nooit gekregen).. ben ik dan nu ineens onnatuurljik? :+
pi_129805068
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Oorlogstijd is natuurlijk een goed voorbeeld, dan vallen vaak alle remmingen weg. In zekere zin heb je wel gelijk dat mensen zich niet meer gedragen zoals ze vroeger deden. Maar de omstandigheden zijn ook veranderd, wat in die tijd een goed idee leek is dat nu misschien niet meer. Je kan dus helemaal niet hard maken of dat veranderde gedrag van mensen ook een nadelig effect heeft op hun versierkansen, misschien werkt het juist wel in hun voordeel.

Vergelijk het b.v. met die onzin die geroepen wordt over het paleontologisch dieet. Dat zou zo enorm gezond zijn omdat het meer aansluit op het natuurlijke voedsel dat wij vroeger aten. Dat mensen toen ook eerder dood gingen wordt er nooit bij gezegd. Omstandigheden veranderen, mensen veranderen mee.
Versieren in je sociale kring is misschien wel een inkoppertje, maar als man zijnde is het belangrijk om het andere ook erg goed te kunnen. Dan heeft je relatie namelijk ook een betere kwaliteit, want je bent sociaal vaardiger en je hebt meer zelfvertrouwen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:47:30 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129805242
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hier ga je flink de mist in. Ten eerste moet je vrouwen aanspreken omdat je je zelf vermaakt, niet om er wat van te halen. En ten tweede moet je haar niet op een voetstuk zetten, wat je hier wel doet.
Je moet niks en niemand nodig hebben om je zelf te kunnen vermaken. Je maakt je zelf afhankelijk van een externe faxtor.

quote:
Als je dit kunt fixen, sta je daadwerkelijk 3x beter in de markt. Maarja, wie niet luisteren wil en het zelfde riedeltje blijft afspelen
Als 1 iemand op herhalen staat ben jij dat. Je blijft je zelf keer op keer op keer herhalen en alles en iedereen die je tegenspreekt wuif je op een 1 of andere manier weg.

quote:

[..]

het is alleen maar zelfvertrouwen opbouwen, niks meer en niks minder. Als je daar voor moet betalen..... Genoeg mensen die gewoon zonder cursus versieren, relatie krijgen en samen oud en gelukkig worden. Iets met vallen en opstaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je formuleert je zelf verkeerd, je gebruikt pope alleen maar om je eigen preek weer eens te kunnen herhalen. Pope heeft namelijk helemaal geen verdediging nodig, die kan het prima alleen aan. Ipv ingaan op de kritiek gebruik je pope enkel om weer je langspeelplaat af te spelen.

quote:

[..]

is dat zo belangrijk dan, mag je het anders geen versieren noemen?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:49:48 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129805351
weet je FireFly3, je hebt best goeie punten. Alleen je verneukt ze zelf keer op keer met je debiele kijk op de wereld het volledig wereld vreemd overkomen ( zeg niet dat het zo is ) niet openstaan voor andere mensen en je arrogante houden vast blijven houden met de gedacht dat je alles weet en iedereen die je tegenspreekt onwetend zijn. oh en het denken voor vrouwen.

Door je gedrag maak je van je zelf een karikatuur.
pi_129805445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef ook_gek het volgende:

het is alleen maar zelfvertrouwen opbouwen, niks meer en niks minder. Als je daar voor moet betalen..... Genoeg mensen die gewoon zonder cursus versieren, relatie krijgen en samen oud en gelukkig worden. Iets met vallen en opstaan.

Precies, het is zelfvertrouwen opbouwen. Je wordt niet ineens een ander persoon. Je wordt iemand die je van binnen al bent, maar niet durfde te laten zien.
pi_129805477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet niks en niemand nodig hebben om je zelf te kunnen vermaken. Je maakt je zelf afhankelijk van een externe faxtor.

Blijkbaar wil jij gaan filteren en maak je jezelf daarmee al afhankelijk wat je gaat doen.
quote:
[..]

Als 1 iemand op herhalen staat ben jij dat. Je blijft je zelf keer op keer op keer herhalen en alles en iedereen die je tegenspreekt wuif je op een 1 of andere manier weg.

Klopt, ik herhaal dat mensen iets anders moeten proberen en ervaring moeten opbouwen, iets dat niet alleen met versieren helpt, maar ook met werk en dergelijke :)
quote:
[..]

Dat kan ook, maar heel het proces kun je versnellen door mensen te raadplegen die het beter weten dan jij. Dit kan op elk niveau.
quote:
[..]

Je formuleert je zelf verkeerd, je gebruikt pope alleen maar om je eigen preek weer eens te kunnen herhalen. Pope heeft namelijk helemaal geen verdediging nodig, die kan het prima alleen aan. Ipv ingaan op de kritiek gebruik je pope enkel om weer je langspeelplaat af te spelen.

[..]

is dat zo belangrijk dan, mag je het anders geen versieren noemen?
Zeer belangrijk voor je algemene ontwikkeling, het biedt namelijk veel voordelen als je gewoon een vrouw op straat kunt oppikken in plaats van dat je maanden lang moet chatten. Deze vaardigheid wilt elke man wel hebben in principe, als diegene eerlijk is tegen zichzelf.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:52:55 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129805511
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies, het is zelfvertrouwen opbouwen. Je wordt niet ineens een ander persoon. Je wordt iemand die je van binnen al bent, maar niet durfde te laten zien.
En het is helemaal niet erg als je daar hulpmiddelen bijgebruikt, ook niet als dat pua is. Maar maak het geen wereldgroots iets wat dé oplossing is voor alles.
pi_129805604
quote:

[..]

Mijn instinct is denk ik burgerlijk, ik heb wel genoeg aan eentje :')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:55:23 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129805636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn instinct is denk ik burgerlijk, ik heb wel genoeg aan eentje :')
;(
pi_129805896
quote:

[..]

Eerder een aap met een gouden ring.
pi_129806033
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Eerder een aap met een gouden ring.
Hmm, ik denk niet dat je opgebouwd zelfvertrouwen als leuke accessoire kunt zien die verder niets over jezelf zegt. Er is bij dat opbouwen veel geduld en doorzettingsvermogen nodig.
pi_129806117
quote:

[..]

Je veranderd ook. Net zoals dat je soms iemand 5 jaar niet gezien hebt, een wereldreis heeft gemaakt en als een ander persoon weer terug komt. Sommige mensen veranderen nooit, en zijn 10 jaar later nog precies hetzelfde. Deze verandering komt vanzelf als je als een gek vele honderden vrouwen benaderd, het kan niet voor niets emotioneel zo zwaar zijn. Je wordt dan telkens met je neus op de feiten gedrukt.
pi_129806656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Natuurlijk is: vrouw in zicht? -> Niet denken, erop af.

Ga eens naar een psycholoog.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:51:39 #126
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129808903
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Volledig mee eens.
Dit is precies waar ik vanaf dag 1 al mee bezig ben. Nogmaals, als ik alleen zou willen neuken en m'n speeksel zou willen verspreiden zou het allemaal niet zo'n big deal zijn.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:58:52 #127
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129809381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijkbaar wil jij gaan filteren en maak je jezelf daarmee al afhankelijk wat je gaat doen.

Nee, je concentreert je op iets kleins ipv gokken op iets groots. Het is alles of niks. En je zal een aantal keer op je bek gaan, maar de beloning is zoveel groter als het wel lukt.

quote:
Klopt, ik herhaal dat mensen iets anders moeten proberen en ervaring moeten opbouwen, iets dat niet alleen met versieren helpt, maar ook met werk en dergelijke :)

Je hebt alleen niet meer door dat je wereld vreemde uitspraken doet die zwaar overdreven zijn en niemand je meer serieus neemt. En keer op keer zelfs ongevraagd advies geeft. Ook wel tunnel visie genoemd.

quote:
Dat kan ook, maar heel het proces kun je versnellen door mensen te raadplegen die het beter weten dan jij. Dit kan op elk niveau.

Door gedrag te kopiëren ja?

quote:
Zeer belangrijk voor je algemene ontwikkeling, het biedt namelijk veel voordelen als je gewoon een vrouw op straat kunt oppikken in plaats van dat je maanden lang moet chatten. Deze vaardigheid wilt elke man wel hebben in principe, als diegene eerlijk is tegen zichzelf.
Een vrouw is geen winder middel. En hoezo chatten? Je gaat je stukje internet date weer belachelijk maken om je eigen niks zeggende punt kracht bij te zetten ja?

Waar je wel if niet kan versieren veranderd niks aan je als persoon. Je zal er geen beter of slechter mens van worden. Hoe graag jij ook anders wilt geloven.
pi_129809942
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee, je concentreert je op iets kleins ipv gokken op iets groots. Het is alles of niks. En je zal een aantal keer op je bek gaan, maar de beloning is zoveel groter als het wel lukt.

[..]

Je hebt alleen niet meer door dat je wereld vreemde uitspraken doet die zwaar overdreven zijn en niemand je meer serieus neemt. En keer op keer zelfs ongevraagd advies geeft. Ook wel tunnel visie genoemd.

[..]

Door gedrag te kopiëren ja?

[..]

Een vrouw is geen winder middel. En hoezo chatten? Je gaat je stukje internet date weer belachelijk maken om je eigen niks zeggende punt kracht bij te zetten ja?

Waar je wel if niet kan versieren veranderd niks aan je als persoon. Je zal er geen beter of slechter mens van worden. Hoe graag jij ook anders wilt geloven.
Maak je geen zorgen ouwe, blijf maar in je comfort zone zitten zoals de massa. Jij doet jouw ding, ik de mijne ^O^
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:11:07 #129
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_129810150
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:
Jij doet jouw ding, ik de mijne
En zo gaan deze discussies eigenlijk al de hele tijd. Ik vind het allemaal leerzaam. Alles heeft een kern van waarheid.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:15:20 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129810386
quote:

[..]

Maak je geen zorgen ouwe, blijf maar in je comfort zone zitten zoals de massa. Jij doet jouw ding, ik de mijne ^O^
Frustrerend blijft het toch he. Dat er mensen zijn die geen moeite of angst hebben iets te doen.

Over comfort zone gesproken. Je houd je zelf zo krampachtig vast aan je eigen wereldje, je eigen "waarheid" dat je nergens anders voor open staat. Dat is inderdaad een comfort zone, je eigen comfort zone ;)

Dus wie zit er nou echt in een comfort zone en is niet eerlijk tegen zich zelf.....

[ Bericht 4% gewijzigd door ook_gek op 07-08-2013 23:07:15 ]
pi_129810680
quote:

[..]

Je zou toch verwachten dat na die 5 jaar al dat je hier dag in dag uit 24/7 al die bullcrap verkondigt en :') persoonlijk :') blijft :') groeien :') en 8 ziljard telefoonnummers later je Katja Schuurman al 6x hebt liggen douwen, maar je komt niet verder dan hoi zeggen tegen aangeschoten kipjes van 17 tijdens het uitgaan, toch?
pi_129810684
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hmm, ik denk niet dat je opgebouwd zelfvertrouwen als leuke accessoire kunt zien die verder niets over jezelf zegt. Er is bij dat opbouwen veel geduld en doorzettingsvermogen nodig.
Zelfvertrouwen is gewoon de aap die aap is. De trucjes zijn de ring.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:20:30 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129810693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dit is precies waar ik vanaf dag 1 al mee bezig ben. Nogmaals, als ik alleen zou willen neuken en m'n speeksel zou willen verspreiden zou het allemaal niet zo'n big deal zijn.
Ik kreeg het idee dat je alle "mooie" vrouwen aan spreekt ipv een aantal.
pi_129820615
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Frustrerend blijft het toch he. Dat er mensen zijn die geen moeite of angst hebben iets te doen.

Over comfort zone gesproken. Je houd je zelf zo krampachtig vast aan je eigen wereldje, je eigen "waarheid" dat je nergens anders voor open staat. Dat is inderdaad een comfort zone, je eigen comfort zone ;)

Dus wie zit er nou echt in een comfort zone en is niet eerlijk tegen zich zelf.....
Ik sta overal voor open, mits het een uitdaging is om uit te voeren en of het komt van mensen die actief bezig zijn. De dingen die jij doet is allemaal comfort zone voor mij hoor en doe ik, zoals je zelf al zegt, automatisch. Dat is normaal sociaal bezig zijn met mensen, niets bijzonders aan.
pi_129821552
Is er een mod die even duidelijk kan maken aan vuurvliegje dat hij z'n autistische geneuzel in zijn eigen PUA-topic moet gaan posten en niet hier? Dank u.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:17:22 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129824443
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik sta overal voor open, mits het een uitdaging is om uit te voeren en of het komt van mensen die actief bezig zijn.
Je bedoeld niet actief bezig zijn. Je bedoeld, mensen die exact de zelfde mening hebben zoals jij die hebt. Daar luister je naar. Als jij 1 ding niet doet, is openstaan voor alles.

Je houd je zo erg vast aan je eigen gedachte dat je het niet eens meer in de gaten hebt.

quote:
De dingen die jij doet is allemaal comfort zone voor mij hoor en doe ik, zoals je zelf al zegt, automatisch. Dat is normaal sociaal bezig zijn met mensen, niets bijzonders aan.
Je doet het niet automatisch, je hebt het je zelf aangeleerd. Een truukje die je constant herhaald en constant het zelfde uitvoert. Want alle vrouwen zijn volgens je eigen zeggen het zelfde. En jij noemt dat "natuurlijk"

Nogmaals, je haalt je informatie uit boeken en youtube filmpjes. Je kopieert gedrag van anderen en je wilt net zo goed worden als.....

Niks natuurliks aan, is aangeleerd gedrag.

Het is allemaal leuk om mensen te verwijten dat ze in een comfort zone zitten, terecht of niet. Maar kom nou niet aan dat jij er constant buiten zit. Het feit dat het zo is blijkt keer op keer uit je eigen opmerkingen. Net als je standaard verhaaltje betreft een ego.

Het is niet alleen ik, maar vele mensen in verschillende topics die je daar keer op keer op wijzen. Je eigen pua topic is dood gebloed omdat mensen je zat zijn en totaal niet serieus nemen.Zelden zijn mensen het met je eens, terrecht ook. Maar zelfs dan lekker krampachtig vasthouden aan je eigen "waarheid" en dan ook nog zeggen dat je voor alles open staat. Lachwekkend en zielig tegelijk.

Het is al zo erg dat mensen je liever zien vertrekken en totaal niet gediend zijn van je ongevraagde adviesen. Dat moet je toch helemaal niet willen, dan moet je toch zelf in gaan zien dat je iets fout aan het doen ben. Je wilt groeien enz, dat blijkt nergens uit. Want je staat al jaren stil. Je herhaalt je zelf elke keer, mensen nemen je altijd totaal nog niet serieus en mensen ziek je altijd nog liever vertrekken met je "adviesen" wijs even aan waar je "personelijke" groei zit gedurende de afgelopen 3 jaar.

Wat ik eerder aangegeven heb. Je hebt echt wel goeie punten, alleen het volledig door slaan verknalt dat.
pi_129824472
Meer wegen leiden naar Rome, jwz.
Ja doei.
pi_129824869
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je bedoeld niet actief bezig zijn. Je bedoeld, mensen die exact de zelfde mening hebben zoals jij die hebt. Daar luister je naar. Als jij 1 ding niet doet, is openstaan voor alles.

Je houd je zo erg vast aan je eigen gedachte dat je het niet eens meer in de gaten hebt.

[..]

Je doet het niet automatisch, je hebt het je zelf aangeleerd. Een truukje die je constant herhaald en constant het zelfde uitvoert. Want alle vrouwen zijn volgens je eigen zeggen het zelfde. En jij noemt dat "natuurlijk"

Nogmaals, je haalt je informatie uit boeken en youtube filmpjes. Je kopieert gedrag van anderen en je wilt net zo goed worden als.....

Niks natuurliks aan, is aangeleerd gedrag.

Het is allemaal leuk om mensen te verwijten dat ze in een comfort zone zitten, terecht of niet. Maar kom nou niet aan dat jij er constant buiten zit. Het feit dat het zo is blijkt keer op keer uit je eigen opmerkingen. Net als je standaard verhaaltje betreft een ego.

Het is niet alleen ik, maar vele mensen in verschillende topics die je daar keer op keer op wijzen. Je eigen pua topic is dood gebloed omdat mensen je zat zijn en totaal niet serieus nemen.Zelden zijn mensen het met je eens, terrecht ook. Maar zelfs dan lekker krampachtig vasthouden aan je eigen "waarheid" en dan ook nog zeggen dat je voor alles open staat. Lachwekkend en zielig tegelijk.

Het is al zo erg dat mensen je liever zien vertrekken en totaal niet gediend zijn van je ongevraagde adviesen. Dat moet je toch helemaal niet willen, dan moet je toch zelf in gaan zien dat je iets fout aan het doen ben. Je wilt groeien enz, dat blijkt nergens uit. Want je staat al jaren stil. Je herhaalt je zelf elke keer, mensen nemen je altijd totaal nog niet serieus en mensen ziek je altijd nog liever vertrekken met je "adviesen" wijs even aan waar je "personelijke" groei zit gedurende de afgelopen 3 jaar.

Wat ik eerder aangegeven heb. Je hebt echt wel goeie punten, alleen het volledig door slaan verknalt dat.
Goed gezegd. En als toevoegertje:

"A fanatic is one who redoubles his effort when he has forgotten his aim."

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129824978
:p
pi_129836758
Bekijk zelf eens een filmpje, dan zie je vanzelf wat je nog kunt verbeteren. Maarja, dat is allemaal ineens niet meer natuurlijk volgens jou. Wie is dan hier bekrompen om nog wat bij te leren?
pi_129837158
Moet je voor de gein iets een maand lang doen en kijken of je veranderd bent na die maand in dat opzicht. Probeer het eerst uit voordat je er een oordeel over hebt.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:02:16 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129839311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef firefly3 het volgende:
Bekijk zelf eens een filmpje, dan zie je vanzelf wat je nog kunt verbeteren. Maarja, dat is allemaal ineens niet meer natuurlijk volgens jou. Wie is dan hier bekrompen om nog wat bij te leren?
Zoals altijd ga je weer nergens op in.

Jaren roep je het zelfde wat je niet eens verzonnen hebt maar uit een boel geen groei

Mensen zijn je van dag 1 al zat en dat is nu zelfs erger. En zien je liever vertrekken dan blijven wel groei maar in negatieve zin

Nig altijd neem je niks van iemand aan. Je komt met verschillende excuses die nergens op slaan. Wel blijven beweren dat je voor alles open staat geen groei

En zo kan ik nog wel even door, en door en door gaan. Je staat dood stil en je hebt het niet eens meer door.

Oh en filmpje. Heb ik nooit nodig gehad. Ging ook niet, want toen was er nog niet zoveel youtube beschrijbaar als nu. Volgens mij ben ik al lang en breed duidelijk geweest dat ik elke vrouw die ik leuk vind zonder probleem durf aan te spreken, dat ik in mijn jongere jaren gedaan heb wat jij nu doet uitgaande van je gegeven voorbeelden.

De fase heb ik lang en breed achter de rug. Juist je leest het goed, fase... Want dat is het en meer niet.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:15:25 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129839764
FiteFly3 je moet je zelf eens het volgende afvragen.

Waarom gaat 98% van de mensen tegen je in qua je uitspraken. Waarom zijn er verschillende mensen in verachillende topics het allemaal met elkaar eens als je die mensen bij elkaar zet. Waarom zijn al die mensen je totaal zat of nemen je totaal niet serieus.

Tel daar ook eens je dood gebloede PUA topic bij op omdat ook daar mensen je niet meer serieus nemen. En als laatste, waar ziet iedereen je liever vertrekken dan blijven.

Zal het probleem van al die mensen bij hun.... Of zal het probleem bij jou zitten.

Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg, geef normale simpele tips (want dat kan je best) en al de rest lekker in je eigen PUA topic. Kan je dat eerste niet, blijf dan gewoon weg. Mensen zitten namelijk helemaal niet te wachten op je advies hier.

Fijne avond.
pi_129839919
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:15 schreef ook_gek het volgende:
FiteFly3 je moet je zelf eens het volgende afvragen.

Waarom gaat 98% van de mensen tegen je in qua je uitspraken. Waarom zijn er verschillende mensen in verachillende topics het allemaal met elkaar eens als je die mensen bij elkaar zet. Waarom zijn al die mensen je totaal zat of nemen je totaal niet serieus.

Tel daar ook eens je dood gebloede PUA topic bij op omdat ook daar mensen je niet meer serieus nemen. En als laatste, waar ziet iedereen je liever vertrekken dan blijven.

Zal het probleem van al die mensen bij hun.... Of zal het probleem bij jou zitten.

Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg, geef normale simpele tips (want dat kan je best) en al de rest lekker in je eigen PUA topic. Kan je dat eerste niet, blijf dan gewoon weg. Mensen zitten namelijk helemaal niet te wachten op je advies hier.

Fijne avond.
^O^
pi_129840483
Hoe meer ervaring je op doet hoe meer zelfvertrouwen en natuurlijker je wordt, iets waar jij niet tegen kunt en niet wilt beseffen en daardoor met een enorm betoog moet komen waarbij je vanalles en nog wat erbij haalt. De fase dat ik dacht dat ik "op mijn top was met versieren" heb ik ook gehad. Waar jij nu staat, stond ik een paar jaar terug ook. Ik dacht ook dat ik niet beter kon worden en alles wat ik deed juist het meest natuurlijke was. Dus niet :D Je bent net als de mensen die je beschuldigt die niets doen, ook zelf niets nieuws proberen en maar mekkeren.
pi_129840760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef firefly3 het volgende:
firefly het is goed dat je bezig bent met self-improvement... maar RSD is een business scam. Je moet zeg maar net de atheist zijn die zich christelijk voordoet voor voordeel. Dus je kan RSD wel gebruiken om mensen te ontmoeten waarmee je kunt afspreken e.d. en plezier mee te hebben, want dat gaat makkelijk je hebt allebei hetzelfde doel van numbers game, maar je moet je wel realiseren dat RSD onzin is. RSD heeft nu zoveel verschillende zienswijzen die conflicteren met elkaar zoals de bijbel.

en... numbers game werkt wel, maar niet in de zin je eindigt persé met knap meisje, daar is nogal veel geluk voor nodig... het kan wel... maar gezond verstand zegt dat knappe meisjes zeldzaam zijn, en dus niet alle mannen een knap meisje kunnen krijgen... pua doet alsof dit wel mogelijk is... als pua werkte dan kan uiteindelijk iedereen man een knap meisje krijgen... maar dat is wiskundig onmogelijk dan zouden mannen dezelfde meisjes delen.
het lijkt alsof je nu toerenhoge verwachtingen hebt voor jezelf, je moet en zal eindigen met een knap meisje... als je pech hebt lukt dat niet... dan voel je je besodemieterd ;( ik hoop dat je niet teveel geld hebt uitgegeven aan bootcamps
pi_129840955
Ik weet dat het werkt omdat simpelweg het aantal vrouwen die mij leuk vinden vele malen vermeervoudigd is de laatste twee jaar, ook als ik niets doe en gewoon op straat wandel. Ook omdat ik een maat heb die er al veel langer mee bezig is en echt elke avond gewoon een top vrouw heeft. Zijn consistentie is haast 100% elke avond. Het aantal vrouwen die slecht op hem reageren is misschien 1 op de 10 ofzo, heel extreem dus. Verder vaagt elke andere gast in het niets als diegene naast hem staat, je uitstraling wordt namelijk steeds beter :) Het slaat totaal nergens op dat door zoveel vrouwen aan te spreken en te flirten je automatisch beter wordt, maar blijkbaar werkt het en verander je :')
pi_129841043
Ik had ook 3 vrouwen "genumber" closed binnen 40 minuten van de drie vrouwen die ik het willekeurig gevraagd had, slaat ook totaal nergens op meer _O- Ik weet het, nummers zeggen niets, maar toch belachelijk
pi_129841098
Heel eerlijk , je doet net alsof dit stoer is maar je komt ontzettend over als een droeftoeter .
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:00:57 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129841213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:52 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet dat het werkt omdat simpelweg het aantal vrouwen die mij leuk vinden vele malen vermeervoudigd is de laatste twee jaar, ook als ik niets doe en gewoon op straat wandel. Ook omdat ik een maat heb die er al veel langer mee bezig is en echt elke avond gewoon een top vrouw heeft. Zijn consistentie is haast 100% elke avond. Het aantal vrouwen die slecht op hem reageren is misschien 1 op de 10 ofzo, heel extreem dus. Verder vaagt elke andere gast in het niets als diegene naast hem staat, je uitstraling wordt namelijk steeds beter :) Het slaat totaal nergens op dat door zoveel vrouwen aan te spreken en te flirten je automatisch beter wordt, maar blijkbaar werkt het en verander je :')
Vreemd, hier vindt geen enkele vrouw je leuk.
pi_129841274
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd, hier vindt geen enkele vrouw je leuk.
Joh, welke vrouw vind het nou leuk als je tegen haar zegt dat je tegelijk ook drie andere projectjes hebt. Ik heb heus wel door dat ik hier -10 punten achter sta hier, maar ik hoef toch geen fok vrouw te ontmoeten.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:03:17 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129841306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Joh, welke vrouw vind het nou leuk als je tegen haar zegt dat je tegelijk ook drie andere projectjes hebt. Ik heb heus wel door dat ik hier -10 punten achter sta hier, maar ik hoef toch geen fok vrouw te ontmoeten.
Dus je bent eigenlijk een grote neppert. Een goochelshow op benen.
Nou, succes dan met het vinden van iemand die jou oprecht leuk vindt.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:03:53 #153
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129841329
Dag 29: Een onbekende dude van DA had al eerder contact met me opgenomen om een keertje te gaan stappen samen, prima. Ik was moe, de hele dag al. Ik had dus weinig verwachtingen deze avond. Ik wilde het gewoon naar m'n zin hebben, hem helpen om een beetje te beginnen met pickup, en een paar chicks aanspreken.

In eerste instantie naar ClubNL, waar ik een typisch Amerikaanse aansprak. Leuk kort gesprek, ze wilde nog bijna meekomen naar Leidseplein (in haar eentje, lol). Verder was er daar niemand, dus we gingen naar Paradiso. Op het Leidseplein vroeg ik 3 meisjes waar Paradiso lag (ik wist het oprecht niet). Een van de 3 bleef vragen aan ons stellen, waardoor we toch in gesprek kwamen. Ze nodigde ons uit om met hun mee te gaan voor een kroegentocht, prima:) De andere 2 hadden nog amper gedag gezegd en waren vooral met elkaar bezig, dus het voelde toch nog een beetje opdringerig van onze kant.

Ik besloot gewoon relaxt te blijven, vroeg ze af en toe iets/maakte random statements waar ze kortaf op reageerden. Verder was ik gewoon aan het dansen (ookal was de muziek vreselijk). Toen ik terugkwam van de garderobe bleek het dat ze bier voor ons gehaald hadden. Ik ging weer wat meer met ze praten, en begon fysiek meer te leiden. Fysiek kreeg ik vrij veel van haar terug, maar verbaal nog steeds bijna niets. Ze stond tegen me aan te dansen, maar toen ik haar wilde zoenen wilde ze niet. Ik kon er geen hoogte van krijgen. Later zag ik haar ook nog andere gasten 'openen'. Toen ik haar vroeg of ze al een leuke gast geregeld had, zei ze dat ze een vriend had. Vrouwen... ^^

De rest van de avond nog een paar dames aangesproken. Ik kreeg elke keer een glimlach, maar daar bleef het ook bij. Uiteindelijk nog in gesprek geraakt met een meisje uit Friesland die op vakantie was in Amsterdam. Ze was al die drukte duidelijk niet gewend, haha. Even lol mee gehad, maar verder vond ik haar niet heel boeiend. Die andere kerel ook nog op een paar dames afgestuurd, ik zag aan hem dat het duidelijk de eerste keer was, maar hij deed het wel, goed bezig! Rond een uurtje of 3 besloten we het voor gezien te houden.

Op de terugweg voelde ik me nog precies hetzelfde als toen ik er heen ging, neutraal. Heb vanavond ook niet echt ups en downs gehad. Een echt voldaan gevoel had ik ook niet.
pi_129841336
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dus je bent eigenlijk een grote neppert. Een goochelshow op benen.
Nou, succes dan met het vinden van iemand die jou oprecht leuk vindt.
Het is heel simpel, als je een echte relatie begint dan stop je gewoon met playen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:05:16 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129841376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer ervaring je op doet hoe meer zelfvertrouwen en natuurlijker je wordt,
Zoals al vaker aangegeven. Ik heb nooit anders gedaan, en doe het vandaag de dag nog altijd. Alleen niet meer in de mate zoals vroeger. Was een hele leuke tijd maar ik ga door met m'n leven.

quote:
iets waar jij niet tegen kunt en niet wilt beseffen en daardoor met een enorm betoog moet komen waarbij je vanalles en nog wat erbij haalt.
De lange betoog is enkel om duidelijk te zijn naar jou toe.

[quo]
De fase dat ik dacht dat ik "op mijn top was met versieren" heb ik ook gehad. Waar jij nu staat, stond ik een paar jaar terug ook. Ik dacht ook dat ik niet beter kon worden en alles wat ik deed juist het meest natuurlijke was.
[/quote]
Oke, gaan we weer. Wijs even de dingen aan die in het zwart staan waar ik dat gezegd heb. En ipv negeren zoals je altijd doet nu eens aanwijzen graag.

quote:
Dus niet :D Je bent net als de mensen die je beschuldigt die niets doen, ook zelf niets nieuws proberen en maar mekkeren.
Mensen die niks doen is prima, gaan ze er over klagen is dat niet prima. Daar zijn we het over eens.

Echter beweer jij je zelf te "vernieuwen" jij wel.... Niet dus, dat blijkt wel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:05:37 #156
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129841385
Om eerlijk te zijn voel ik me fucking moe op dit moment. Nog even wat energie bij elkaar sprokkelen voor de laatste avond van m'n challenge :)
pi_129841464
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoals al vaker aangegeven. Ik heb nooit anders gedaan, en doe het vandaag de dag nog altijd. Alleen niet meer in de mate zoals vroeger. Was een hele leuke tijd maar ik ga door met m'n leven.

[..]

De lange betoog is enkel om duidelijk te zijn naar jou toe.

De fase dat ik dacht dat ik "op mijn top was met versieren" heb ik ook gehad. Waar jij nu staat, stond ik een paar jaar terug ook. Ik dacht ook dat ik niet beter kon worden en alles wat ik deed juist het meest natuurlijke was.

Oke, gaan we weer. Wijs even de dingen aan die in het zwart staan waar ik dat gezegd heb. En ipv negeren zoals je altijd doet nu eens aanwijzen graag.

[..]

Mensen die niks doen is prima, gaan ze er over klagen is dat niet prima. Daar zijn we het over eens.

Echter beweer jij je zelf te "vernieuwen" jij wel.... Niet dus, dat blijkt wel.
Ik zeg tegen je dat je nieuwe dingen moet proberen, jij zegt van niet. En omdat ik blijf zeggen dat je nieuwe dingen moet proberen, vernieuw ik me niet. Aparte denkwijze heb je :') En blijf eens een keer bij de kern van het verhaal ipv er omheen te draaien
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:10:52 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129841550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 29: Een onbekende dude van DA had al eerder contact met me opgenomen om een keertje te gaan stappen samen, prima. Ik was moe, de hele dag al. Ik had dus weinig verwachtingen deze avond. Ik wilde het gewoon naar m'n zin hebben, hem helpen om een beetje te beginnen met pickup, en een paar chicks aanspreken.

In eerste instantie naar ClubNL, waar ik een typisch Amerikaanse aansprak. Leuk kort gesprek, ze wilde nog bijna meekomen naar Leidseplein (in haar eentje, lol). Verder was er daar niemand, dus we gingen naar Paradiso. Op het Leidseplein vroeg ik 3 meisjes waar Paradiso lag (ik wist het oprecht niet). Een van de 3 bleef vragen aan ons stellen, waardoor we toch in gesprek kwamen. Ze nodigde ons uit om met hun mee te gaan voor een kroegentocht, prima:) De andere 2 hadden nog amper gedag gezegd en waren vooral met elkaar bezig, dus het voelde toch nog een beetje opdringerig van onze kant.

Ik besloot gewoon relaxt te blijven, vroeg ze af en toe iets/maakte random statements waar ze kortaf op reageerden. Verder was ik gewoon aan het dansen (ookal was de muziek vreselijk). Toen ik terugkwam van de garderobe bleek het dat ze bier voor ons gehaald hadden. Ik ging weer wat meer met ze praten, en begon fysiek meer te leiden. Fysiek kreeg ik vrij veel van haar terug, maar verbaal nog steeds bijna niets. Ze stond tegen me aan te dansen, maar toen ik haar wilde zoenen wilde ze niet. Ik kon er geen hoogte van krijgen. Later zag ik haar ook nog andere gasten 'openen'. Toen ik haar vroeg of ze al een leuke gast geregeld had, zei ze dat ze een vriend had. Vrouwen... ^^

De rest van de avond nog een paar dames aangesproken. Ik kreeg elke keer een glimlach, maar daar bleef het ook bij. Uiteindelijk nog in gesprek geraakt met een meisje uit Friesland die op vakantie was in Amsterdam. Ze was al die drukte duidelijk niet gewend, haha. Even lol mee gehad, maar verder vond ik haar niet heel boeiend. Die andere kerel ook nog op een paar dames afgestuurd, ik zag aan hem dat het duidelijk de eerste keer was, maar hij deed het wel, goed bezig! Rond een uurtje of 3 besloten we het voor gezien te houden.

Op de terugweg voelde ik me nog precies hetzelfde als toen ik er heen ging, neutraal. Heb vanavond ook niet echt ups en downs gehad. Een echt voldaan gevoel had ik ook niet.
Rustig avondje zo te lezen. Maar zie wel iets gebeuren wat ik je al voorspelde. Vrouwen reageren positief op je zonder dat je er op af stapte. De rollen waren omgedraaid, zij vroeg jou mee! Heeft te maken met je uitstraling. Onbewust straal je rust en gezelligheid uit. Dat werkt heel erg uitnodigend zoals je merkt.
pi_129841552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om eerlijk te zijn voel ik me fucking moe op dit moment. Nog even wat energie bij elkaar sprokkelen voor de laatste avond van m'n challenge :)
Deze avond moet je zeker af ronden!!! ^O^
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:16:06 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129841710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zeg tegen je dat je nieuwe dingen moet proberen, jij zegt van niet. En omdat ik blijf zeggen dat je nieuwe dingen moet proberen, vernieuw ik me niet. Aparte denkwijze heb je :') En blijf eens een keer bij de kern van het verhaal ipv er omheen te draaien
De dingen waar jij mee aan kwam, versieren op terras, versieren waar moeder of vader bij zit, allemaal al lang gedaan. Vrouwen optillen. Nee doe ik niet aan heeft te maken met mijn eigen gestelde normen en waarden. In mijn wereld ga je niet zo met mensen om. Geen excuus, mijn normen en waarde.

Jij blijft je de afgelopen jaren herhalen en herhalen. Notabene uit een boekje of een youtube filmpje waar de auteur zelf bevestigt een acteur en comediant te zijn.

Ik blijf prima bij de kern van het verhaal, wijs even aan waar ik dat niet doe. Oh en wijs direct de dik gedrukte uitspraken van mij aan die jij eerder beweerde. Over bij de kent blijven gesproken. Jij verzint er van alles bij, niet ik.

Wijs je het even aan? Of ga je het weer negeren en bevestigen dat je het er zelf bij verzonnen hebt.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:18:45 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129841781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Laatste meters zijn altijd zwaar, winners gaan door. Verliezers geven op.

Maak er een mooie avond van en drink een extra drankje om het te vieren. Je hebt het verdiend!
pi_129841813
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De dingen waar jij mee aan kwam, versieren op terras, versieren waar moeder of vader bij zit, allemaal al lang gedaan. Vrouwen optillen. Nee doe ik niet aan heeft te maken met mijn eigen gestelde normen en waarden. In mijn wereld ga je niet zo met mensen om. Geen excuus, mijn normen en waarde.
Dan doe je het niet, maar dan moet je ook niet zeuren dat mensen hier geen vrouwen aan spreken omdat ze bang zijn haar lastig te vallen. Dat zijn ook HUN normen en waarden.
quote:
Jij blijft je de afgelopen jaren herhalen en herhalen. Notabene uit een boekje of een youtube filmpje waar de auteur zelf bevestigt een acteur en comediant te zijn.
Wat een aannames zeg. Ik heb nooit ontkent dat ik wist dat Vitalyz een pranker was, het eerste filmpje dat ik van hem zag was toen hij deed alsof er een tsunami aan kwam en mensen met hem gingen meerennen. Leuk hoe je de waarheid probeert te verdraaien _O-
quote:
Ik blijf prima bij de kern van het verhaal, wijs even aan waar ik dat niet doe. Oh en wijs direct de dik gedrukte uitspraken van mij aan die jij eerder beweerde. Over bij de kent blijven gesproken. Jij verzint er van alles bij, niet ik.

Wijs je het even aan? Of ga je het weer negeren en bevestigen dat je het er zelf bij verzonnen hebt.
Hoop afleiding weer tot de kern: Ik zeg dat je nieuwe dingen moet proberen, maar jij wilt ze niet doen. Dan zijn we toch gewoon klaar met de discussie? Als jij niet uit je comfort zone wilt gaan, moet je zelf weten! :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:38:03 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129842456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan doe je het niet, maar dan moet je ook niet zeuren dat mensen hier geen vrouwen aan spreken omdat ze bang zijn haar lastig te vallen. Dat zijn ook HUN normen en waarden.

Die mensen geven zelf aan dat ze niet durven. Niet willen is iets heel anders, je verzint er nu weer wat bij.

quote:
Wat een aannames zeg. Ik heb nooit ontkent dat ik wist dat Vitalyz een pranker was, het eerste filmpje dat ik van hem zag was toen hij deed alsof er een tsunami aan kwam en mensen met hem gingen meerennen. Leuk hoe je de waarheid probeert te verdraaien _O-
Jij was de geen die met verschillende filmpjes kwam dat de auteur niks anders doet en het met plezier doet gewoon voor de gein. Ma wat google was duidelijk dat het acteurs waren. Ik verdraaid niks. Zoek het maar op. Je beschuldigt me dus nu van iets war ik niet doe. Je probeert weer iemand belachelijk te maken omdat je grip op de discussie verliest.

quote:
Hoop afleiding weer tot de kern: Ik zeg dat je nieuwe dingen moet proberen, maar jij wilt ze niet doen. Dan zijn we toch gewoon klaar met de discussie?
Geinig dat je onderstaande vergeet te vermelden. Want daar gaat het juist om.
Je beweert dingen die ik gezet heb wat dus niet zo is. Tenzij je het kan aanwijzen. Wat ik je zeer graag zie doen. Maar dat kan je niet dus laat je dat handig achterwegen. Jij verdraaid zelf de kern.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
De fase dat ik dacht dat ik "op mijn top was met versieren" Ik dacht ook dat ik niet beter kon worden.
quote:
Als jij niet uit je comfort zone wilt gaan, moet je zelf weten! :)
En ja hoor daar is het weer. De comfort zone uitdrukking. Ik dacht al, waar blijft die.

Nu nog even vermelden dat ik een heeeele grote ego heb en je maakt het perfect af.

Je 2de optie is trouwens het weg wuiven als drama. Ook 1 van je standaard uitspraken.

[ Bericht 1% gewijzigd door ook_gek op 08-08-2013 20:47:54 ]
pi_129842974
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die mensen geven zelf aan dat ze niet durven. Niet willen is iets heel anders, je verzint er nu weer wat bij.

Er zijn er genoeg die ook niet willen, sterker nog, daar zit het topic vol mee.
quote:
[..]

Jij was de geen die met verschillende filmpjes kwam dat de auteur niks anders doet en het met plezier doet gewoon voor de gein. Ma wat google was duidelijk dat het acteurs waren. Ik verdraaid niks. Zoek het maar op. Je beschuldigt me dus nu van iets war ik niet doe. Je probeert weer iemand belachelijk te maken omdat je grip op de discussie verliest.

Jij haalt er weer hele andere dingen bij, zoals dit. Ja, die ene gozer deed het ook voor zijn eigen lol toen hij al 12 was ofzo zonder youtube en alles. Dat kan jij blijkbaar niet hebben en moet je er een acteur label op plakken omdat het toevallig misschien op een wikipedia pagina staat. Labelen ben je goed in.
quote:
[..]

Geinig dat je onderstaande vergeet te vermelden. Want daar gaat het juist om.
Je beweert dingen die ik gezet heb wat dus niet zo is. Tenzij je het kan aanwijzen. Wat ik je zeer graag zie doen. Maar dat kan je niet dus laat je dat handig achterwegen. Jij verdraaid zelf de kern.
Je zegt dat alles "vanzelf gaat". "Alles" kan nooit.
quote:
[..]

[..]

En ja hoor daar is het weer. De comfort zone uitdrukking. Ik dacht al, waar blijft die.

Nu nog even vermelden dat ik een heeeele grote ego heb en je maakt het perfect af.

Je 2de optie is trouwens het weg wuiven als drama. Ook 1 van je standaard uitspraken.
Je post is ook vooral 1 en al drama. Maar nu komen we weer bij de kern van het verhaal, je wilt niets nieuws proberen (en daarbij dus uit je comfortzone stappen). Geef dat gewoon eerlijk toe Dan is deze discussie ook einde verhaal :) Jij hebt vrede waar je nu staat op versier niveau en wilt niet verder groeien op dat vlak, so be it !
pi_129843127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je post is ook vooral 1 en al drama. Maar nu komen we weer bij de kern van het verhaal, je wilt niets nieuws proberen (en daarbij dus uit je comfortzone stappen). Geef dat gewoon eerlijk toe Dan is deze discussie ook einde verhaal :)
Firefly, jij bent diegene die steeds weer nieuwe "discussies" zit te beginnen door die ongenuanceerde uitspraken van jou.
Ik denk dat ook_gek's comfort zone een stuk kleiner is dan de jouwe, m.a.w., hij is al verder dan jij bent en toch loop je hem te bekritiseren. Voor niks behalve dan om jouw eigen ego te strelen.
pi_129843206
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Firefly, jij bent diegene die steeds weer nieuwe "discussies" zit te beginnen door die ongenuanceerde uitspraken van jou.
Ik denk dat ook_gek's comfort zone een stuk kleiner is dan de jouwe, m.a.w., hij is al verder dan jij bent en toch loop je hem te bekritiseren. Voor niks behalve dan om jouw eigen ego te strelen.
Knap dat je zijn comfortzone kunt bepalen terwijl je ons niet in het echt naast elkaar hebt gezien.
pi_129843569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Knap dat je zijn comfortzone kunt bepalen terwijl je ons niet in het echt naast elkaar hebt gezien.
Knap dat jij wel kunt bepalen hoe anderen in elkaar zitten zonder ze ooit gezien te hebben en een scherp oordeel over hun weet te vellen zonder dat jij ons ooit in het echie hebt gezien. Als jij dat kan, waarom zou ik dat niet kunnen? Beetje hypocriet, niet?

Kan natuurlijk zijn dat hij alles aan elkaar heeft lopen liegen...maar datzelfde kan ook over jou gezegd worden.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:10:52 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129843660
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die ook niet willen, sterker nog, daar zit het topic vol mee.
Dat was het onderwerp niet, je wijkt af van de kern zoals je zelf zegt.

Externe factoren er bij halen is een teken van zwakte, je verliest de grip op de discussie en probeert met een externe factor weer grip op de discussie te krijgen... Alweer.

quote:
Jij haalt er weer hele andere dingen bij, zoals dit. Ja, die ene gozer deed het ook voor zijn eigen lol toen hij al 12 was ofzo zonder youtube en alles. Dat kan jij blijkbaar niet hebben en moet je er een acteur label op plakken omdat het toevallig misschien op een wikipedia pagina staat. Labelen ben je goed in.

Is niet labelen, is een feit wat zwart op wit te vinden is op internet. Zelfs in een interview zegt hij het zelf. Feiten, geen label.

quote:
Je zegt dat alles "vanzelf gaat". "Alles" kan nooit.

Alles gaat van zelf, en als ik iets wil ga ik er vol voor. Dat is wat ik zeg. Niet verdraaien en bij de kern blijven.

quote:
Je post is ook vooral 1 en al drama.
Hilarisch je gaat hem nog echt gebruiken ook. En en dan beweren dat je niet voorspelbaar bent :D

quote:
Maar nu komen we weer bij de kern van het verhaal, je wilt niets nieuws proberen (en daarbij dus uit je comfortzone stappen).
[/quote]
Je kwam met meerdere voorbeelden inderdaad. Al die voorbeelden heb ik al jaren geleden al lang en breed gedaan / uitgevoerd.

Enkel een vrouw uit het niks optillen of direct op de bek pakken. Het stukje mijn norme en waarde verhaal.

De comfort zone waar je op terug blijft vallen ben ik al jaren geleden uitgestapt als we jou gestelde voorbeelden aanhouden.

[quote]
Geef dat gewoon eerlijk toe
Dan is deze discussie ook einde verhaal :) Jij hebt vrede waar je nu staat op versier niveau en wilt niet verder groeien op dat vlak, so be it !
Er valt niks toe te geven. Je hebt tot nu toe enkel met losse flodders geschoten. En heb op elk van jou genoemde punt een degelijk onderbouwde reactie gegeven. Zonder er van alles bij te "verzinnen" Wat mij op het volgende brengt. Wijs je nog even aan waar ik precies de eerder genoemde uitspraken volgens jou gedaan heb? Of geef je eerlijk toe dat je het er bij verzonnen heb om je discussie kracht bij te zetten. Als we het toch over eerlijk toegeven hebben....

Oh bedenk me net, dit is miss een mooi moment voor je om het onderwerp internet date er bij te halen.
pi_129843671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Knap dat jij wel kunt bepalen hoe anderen in elkaar zitten zonder ze ooit gezien te hebben en een scherp oordeel over hun weet te vellen zonder dat jij ons ooit in het echie hebt gezien. Als jij dat kan, waarom zou ik dat niet kunnen? Beetje hypocriet, niet?

Kan natuurlijk zijn dat hij alles aan elkaar heeft lopen liegen...maar datzelfde kan ook over jou gezegd worden.
Het enige oordeel dat ik over hem vel is dat hij geen nieuwe dingen probeert, wat hij immers zelf toe geeft, wat dus betekend dat je in je comfort zone zit. Dan is het toch zo klaar als een klontje? :)
pi_129843709
Nee geen andere onderwerpen ook_gek, ik blijf hameren op datgene wat ik ook tegen magnetronkoffie zeg. Dus hou maar op met je betogen en geef gewoon toe dat je niets nieuws probeert en dus in je comfort zone blijft :) Volgens jou is voor jou alles comfort zone, heerlijk ego strelend misschien maar zo zit de wereld niet in elkaar. Iedereen heeft een comfortzone.
pi_129843786
Waar is de popcorn?
pi_129843795
Kunnen ook_gek en firefly niet een reageer-op-elkaar-verbod krijgen?
Serieus waarom verdoen jullie je tijd constant door op elkaar in te gaan. Firefly heeft een bord voor zijn kop ter grootte van Azie, en ook_gek heeft de overtuigingsdrang van een jehovagetuige.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129843862
Een challenge, laten we een meet doen waarbij ook_gek en ik uit onze comfort zone moeten gaan stappen ^^ Jullie verzinnen de opdrachten hehe
pi_129843873
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:14 schreef Gray het volgende:
Waar is de popcorn?
Probeer eens de zoete! Kom uit de comfort zone!
pi_129843912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
Een challenge, laten we een meet doen waarbij ook_gek en ik uit onze comfort zone moeten gaan stappen ^^
Niet echt meetbaar he :')
pi_129843914
quote:
Een challenge, laten we een meet doen waarbij ook_gek en ik uit onze comfort zone moeten gaan stappen ^^ Jullie verzinnen de opdrachten hehe
Oh, stiekem wil ik daar wel bij zijn.
pi_129843928
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet echt meetbaar he :')
Jullie geven ons dezelfde opdracht :P
pi_129843956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De opdracht is, Loka versieren! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129843967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, stiekem wil ik daar wel bij zijn.
Van mij mag het!
pi_129844003
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen versieren is comfort zone, vooral voor de almachtige comfortzone persoon, het moet dus veel harder en extremer :D
pi_129844007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oke, wat is het doel wat je met die challenge wil bereiken?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:20:47 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:12 schreef firefly3 het volgende:
Nee geen andere onderwerpen ook_gek, ik blijf hameren op datgene wat ik ook tegen magnetronkoffie zeg.
En je bent de grip volledig kwijt en kan niet meer reageren dus dan maar zo.

quote:
Dus hou maar op met je betogen en geef gewoon toe dat je niets nieuws probeert en dus in je comfort zone blijft :)
Je verdraaid weer wat. De voorbeelden die jij gaf. Dat was de kern. Die heb ik allemaal al gedaan. Zeg nergens dat ik geen nieuwe dingen probeer.

En ja ja komt die weer. Jij zegt van wel, prima wijs maar aan.

quote:
Volgens jou is voor jou alles comfort zone,
Ik heb geen angst inderdaad om wat te doen. Heb aan alles maling, laat me niet leiden door angst of wat andere van mij denken. Ik heb een eigen stel regels waar ik me aan houd, de rest zie ik wel wat er gebeurd.

quote:
heerlijk ego strelend misschien maar zo zit de wereld niet in elkaar. Iedereen heeft een comfortzone.
Jajaja daar is die hoor! De EGO uitspraak!

Drama check
Comfort zone check
Ego check
Internet date kwestie van tijd
pi_129844053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen versieren is comfort zone, vooral voor de almachtige comfortzone persoon, het moet dus veel harder en extremer :D
Loka is bezet en slimmer dan jullie 2 samen :P

Niet terugkrabbelen he? :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:24:02 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844182
quote:
Die kans heb je al 3x gehad.

Alleen kwam jij elke keer met nieuwe regels. Ik ging met alles akkoord en jij droop af met "op het forum liggen we elkaar al niet. Dus in het echt ook niet. Laat maar"

Jammer joh, kansje verkeken.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:25:00 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844217
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.

SPOILER
pi_129844224
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die mans heb je al 3x gehad.

Alleen kwam jij elke keer met nieuwe regels. Ik ging met alles akkoord en jij droop af met "op het forum liggen we elkaar al niet. Dus in het echt ook niet. Laat maar"

Jammer joh, kansje verkeken.
Daarna van gedachte veranderd en nog 3x gevraagd maar toen kon je telkens niet :D totdat je zei dat je geen actie ging ondernemen.

Dus hierbij, wedden dat je deze challenge niet accepteert omdat je nu WEL aan de bak moet? Ik spreek niet met je af als je zo'n barhanger bent. Je verdraait de boel weer, en nu kan iedereen weer mee lezen. Dus je druipt af.
pi_129844274
Nou ja, eigenlijk is een gezonde comfort zone niet zo erg, anders zou iedereen net zo doen als de damschreeuwer en dat soort mensen. Dus lijkt me niet per se positief om eruit te komen. Oprekken tot een gezonde grens moet wel kunnen.
pi_129844323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Loka is bezet en slimmer dan jullie 2 samen :P

Niet terugkrabbelen he? :P
Wacht even, waarom betrek je mij hier nu weer in :')
Overigens zou ik het ook wel knap vinden als iemand me kon hosselen hoor, daar niet van.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:33:29 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844598
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarna van gedachte veranderd en nog 3x gevraagd maar toen kon je telkens niet :D totdat je zei dat je geen actie ging ondernemen.
Nee hoor dit was de laatste keer dat je niet wilde.

quote:
Dus hierbij, wedden dat je deze challenge niet accepteert omdat je nu WEL aan de bak moet? Ik spreek niet met je af als je zo'n barhanger bent. Je verdraait de boel weer, en nu kan iedereen weer mee lezen. Dus je druipt af.
Iedereen weer meelezen? Is dat ooit anders geweest dan?

Handig gespeeld van je om mij neer te zetten als af druiper eerlijk is eerlijk. Want eerder heb ik onderstaande gezegd. Daar maak je nu handig gebruik van.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:

in mijn geval heb ik nul bewijsdrang en boeit het mij niet wat een ander er van denkt.

Dat brengt mij trouwens wel op het puntje, extreme bewijsdrang. Dat is namelijk voeding bron 1 voor een grote ego krijgen. Vreemd wel, voor iemand die zegt dat hij geen ego heeft.
pi_129844674
Ik wil mezelf opofferen zodat je een keertje uit je comfortzone gaat ^O^ Ik kan het sowieso goed vinden met mensen die uit hun comfort zone gaan, dus dan hoeft het in de toekomst niet zo vijandig aan toe te gaan hier ^O^ Dus wat houdt je tegen?
pi_129844738
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Overigens zou ik het ook wel knap vinden als iemand me kon hosselen hoor, daar niet van.
Daarom juist! :D _O-

Eens kijken of onze 2 hosselkoningen van een -ekte- uitdaging houden! :P
pi_129844787
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daarom juist! :D _O-

Eens kijken of onze 2 hosselkoningen van een -ekte- uitdaging houden! :P
Ja maar ik ben toch geen lekker wijf ;(
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:38:23 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:
Ik wil mezelf opofferen zodat je een keertje uit je comfortzone gaat ^O^ Ik kan het sowieso goed vinden met mensen die uit hun comfort zone gaan, dus dan hoeft het in de toekomst niet zo vijandig aan toe te gaan hier ^O^
Oh god we gaan het over opofferen hebben ja :D En mij beschuldigen van drama!

Niks vijandig van mijn kant. Ik reageer alleen op je reacties onderbouwd en wel. Heb meerdere keren aangegeven dat je vaak juiste tips hebt. Ik weet ook dat je dat prima kan. Maar het simpel houden, daar gaat het mis bij je. Jammer is dat. Niks vijandig aan.

Tevens vond ik nog wat leuks terug,

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik houd me helemaal niet met grenzen of verbeteren bezich. Ik heb nul bewijs drang naar mij of anderen toe. En heb ook geen bevestiging nodig dat ik iets wel of niet kan.

Ik doe wat ik wil en waar ik zin in heb. En als ik ergens mijn zinnen op gezet heb lukt het voor 95% en de rest 5% is jammer dan en boeit me niet. Ik regel alles voor me zelf.
pi_129844832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lekker is subjectief ;)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129844863
Kom op, zo'n comfort zone challenge is hilarisch en leuk. Doe nou mee :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:39:55 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844870
je wilt de kern elke keer weten.

Geef normale simpele tips en houd het simpel. Al het andere lekker in je PUA topic doen.
Dat is de hele kern van het hele verhaal van de vele discussies die je met vele mensen gehad hebt hier in dit topic.
pi_129844876
Hallo mensen,

Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:40:40 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844901
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo mensen,

Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.

Spreek af, zoen haar.
pi_129844905
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wacht even, waarom betrek je mij hier nu weer in :')
Als ik in het begin aardiger tegen je was geweest had ik meer kans :D :')
pi_129844937
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:39 schreef firefly3 het volgende:
Kom op, zo'n comfort zone challenge is hilarisch en leuk. Doe nou mee :D
Wat is je uiteindelijke doel?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:42:14 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844956
Al die grootspraak hier. Stel eens een meet voor. Zie je gelijk of er animo voor is.
pi_129844980
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is je uiteindelijke doel?
Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.
pi_129845100
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Spreek af, zoen haar.
Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verkloten
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129845148
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo mensen,

Ze wil je, afspreken en grijp je kans :@
pi_129845150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :*
pi_129845267
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :*
Op jouw leeftijd zou je toch het onderscheid wel moeten kunnen maken :P
pi_129845374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op jouw leeftijd zou je toch het onderscheid wel moeten kunnen maken :P
Kan jij dat al dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129845552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kan jij dat al dan?
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet :P

Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
pi_129845602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet :P

Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
Dat laatste is helemaal waar.
14 SHADES OF GREY
pi_129845912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Objectief bekeken, vind ik jou bovengemiddeld (komt ook mede door je positieve en open houding, je straalt dat uit vind ik :) )
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:07:37 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129846270
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jaloezie dit dat.

SPOILER
Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:21:45 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129847014
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
Daar hebben we geluk gehad.
pi_129847502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze wil je, afspreken en grijp je kans :@
Denk je echt? Ik zou die kans wel willen grijpen.. maar ik ben meer bekend met chicks regelen en niet met relaties. Ben bang dat ik het opkloot weetjwel
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:33:44 #214
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_129847551
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jaloezie dit dat.

SPOILER
:* U riep?

Ik help wel mee met mensen laten verdwijnen, is er in ieder geval iemand die me daarmee helpt!
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_129847884
* magnetronkoffie verstopt zich achter een bosje :X
pi_129848984
oei slowchat ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 00:10:45 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129851536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.

Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.

Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
pi_129852313
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.

Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
Klopt. Een paar maanden geleden was ik het meestal niet eens met firefly, -maar- ik had wel respect voor hem.

Dat respect is mede door zijn aanhoudende gelul over PUA en zijn persoonlijke aanvallen op mij in diverse andere topics (die reacties van hem zijn ondertussen weggemodereerd) flink geslonken. En dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken.

Jammer weer. Niets mis met het hebben van een andere mening dan ik. Maar wel mij in mijn waarde laten! :)
pi_129852805
Heel eerlijk ik denk dat die meer zieltjes aan het winnen is voor zijn cursussen dan echt goed met mensen voorheeft.
pi_129853429
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verkloten
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
pi_129854397
Leren versieren zonder te oefenen is niet mogelijk, sorry.
pi_129854905
Wat een kuttopic is dit geworden zeg :')
pi_129854954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.

Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
pi_129855062
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat die meer zieltjes aan het winnen is voor zijn cursussen dan echt goed met mensen voorheeft.
En zo wordt er nog meer onzin de wereld in geholpen. Wees maar trots op jezelf
pi_129855077
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.
Ja doei.
pi_129855138
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.
Gaat er eindelijk ingegrepen worden ja? O+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:50:21 #227
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129859128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Meer luchtig lullen, soms een beetje flirtig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.

Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
Helaas ;(
pi_129859460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.
pi_129861165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.
Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoop :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:53:59 #230
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129861354
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoop :)
Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?
pi_129861453
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?
That might be overdoing it a bit :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:59:04 #232
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129861496
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

That might be overdoing it a bit :')
Was ook een grapje :P
Ik zei letterlijk; heb je zin om een keertje wat te gaan drinken?
pi_129861620
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dat moet dan toch wel goedkomen toch lijkt me? Gewoon relaxed een drankje doen en een leuk gesprek hebben :)
pi_129861875
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Als ze zegt "ja", gewoon doen, boeie wat ze verder voor rationalisaties erachter aan gooit.
pi_129862056
Ik ben sowieso niet echt van dat soort vragen. Iets in de zin van "Hee luister, het leek me leuk om daar en daar wat te gaan drinken met je, wanneer kan je?", eventueel met een grapje er in (bijv. "het heeft nu wel lang genoeg geduurd"). Komt sterker over, zeker als je weet dat je goed zit. Kan niet echt goed inschatten of het op deze situatie goed toepasbaar is maar je weet wel waar je staat ook.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:38:18 #236
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129862951
Joa ach, ik zie wel. Heb ook geen haast ofzo ;)
denk dat het wel goed komt
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:50:50 #237
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129863378
Dag 30: De laatste folks! Weinig spannends gebeurt. Was erg moe en zat nog wat in m'n hoofd toen ik binnenkwam, ik besloot er maar gewoon geen druk op te leggen, en gewoon trots te zijn op wat ik gedaan had. Eerste paar dames die ik aansprak liepen al snel door. Toch voelde ik me hierna een stuk beter.

Tegen het eind van de avond nog een paar leuke gesprekjes gehad met verschillende dames, Eentje bleek 17 te zijn (en haar ''date'' kwam opeens binnengelopen), en bij de ander kwam haar vriendin er bij staan, waar ik geen zin had om mee om te gaan. Tegen de tijd dat ik me echt lekker voelde was het alweer 3 uur, en besloot ik de nachttrein te halen. Zo kon ik vandaag nog wat productieve stuff doen ipv tot 3 uur op m'n bed liggen ;)

Waarschijnlijk ben ik de afgelopen 2 dagen wat suf omdat ik overdag alleen in huis zit, en ik niet kan trainen. Dat is vanavond allebei opgelost. Ben erg blij dat ik de afgelopen dagen niet meer afhankelijk ben van m'n resultaten om me chill te voelen, en dat ik zelfs als ik me niet heel chill voel leuke gesprekken kan voeren.
pi_129863420
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben sowieso niet echt van dat soort vragen. Iets in de zin van "Hee luister, het leek me leuk om daar en daar wat te gaan drinken met je, wanneer kan je?", eventueel met een grapje er in (bijv. "het heeft nu wel lang genoeg geduurd"). Komt sterker over, zeker als je weet dat je goed zit. Kan niet echt goed inschatten of het op deze situatie goed toepasbaar is maar je weet wel waar je staat ook.
Werkt wel beter in mijn ervaring. :Y

De vraag wordt namelijk wanneer ze kan, ipv of ze zin heeft in een drankje. Klinkt maf, maar het zijn kleine nuances die wel meespelen in ons gekke mensenbrein. :)
pi_129864163
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Werkt wel beter in mijn ervaring. :Y

De vraag wordt namelijk wanneer ze kan, ipv of ze zin heeft in een drankje. Klinkt maf, maar het zijn kleine nuances die wel meespelen in ons gekke mensenbrein. :)
Dit
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:16:00 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129864289
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Ik weet alleen nog niet of ik dat wil :')
pi_129864420
Gewoon doen :+ heb je op z'n minst waarschijnlijk een vermakelijk avondje en als neit, dan kun je gewoon zeggen dat hij je type niet is.
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:22:45 #242
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129864492
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Dit.

Zoals we dat op z'n lompst zeggen: je kunt er altijd een keer overheen, zie je dan wel of je hem leuk vindt. Heb je in elk geval een leuke avond gehad.

Als je gaat moet je trouwens wel gewoon openminded gaat, misschien is het namelijk wél een hele toffe knul maar zit jij in je achterhoofd met 'ik weet niet of ik dit wil'.
pi_129864953
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Wat zegt je core?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:39:42 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865098
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Modus het volgende:

Wat zegt je core?
Dat hij te soft is ofzo en dat dat hem onaantrekkelijk maakt.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:40:25 #245
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865124
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is? :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:45:35 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865336
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is? :P
Overdrijven is ook een vak he ;)
Nouja hij durfde niet op me af te stappen. Nu komt ie gelijk heel eager over. En doordat ik niet zoiets heb van 'wow' werkt het tegen ipv voor hem.

( en al zn smilies en 'haha's werken ook niet echte mee :') )
pi_129865341
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Afhankelijk van de leeftijd, de persoonlijke ervaringen en de tijd van de maand, kiezen vrouwen doorgaans meer voor een 'stoere' man. Iets primitiefs is dat. Niets mis mee overigens.

Damnit, ik krijg zin om primitief te doen. :(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:48:18 #248
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865450
Nah ik stap altijd zelf wel af op chickies maar mijn probleem is dat ik gewoon van humor hou en dus veel onzin lul. Daarbij zit het ook niet mee dat ik vrij intelligent ben en mij dus kapot erger zodra de eerst 'vindt ik' valt, ook al is het whatsapp :P

Achja, we zullen zien. Ik ben geen watje maar ik kijk ook wel series als 'new girl' etc. en ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Chickflicks vind ik ook niet erg maar ik ben absoluut niet gay. Maar stoere dingen zoals dingen afbreken of ruzie maken die trekken mij niet zo.

Dat was korte introductie boterbartje, iemand nog vragen? :9
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:50:02 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865517
Vanwaar ben je in dit topic?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:52:21 #250
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Vanwaar ben je in dit topic?
Eh ik had een vraag. En ik heb hier tijden geleden ook gepost, dit topic loopt altijd hoog in MyAt en volg is soms én ik kom net terug van een ban, dus vandaar plotselinge aanwezigheid. Ben ik welkom?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:53:08 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865654
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Eh ik had een vraag. En ik heb hier tijden geleden ook gepost, dit topic loopt altijd hoog in MyAt en volg is soms én ik kom net terug van een ban, dus vandaar plotselinge aanwezigheid. Ben ik welkom?
Natuurlijk :) was gewoon benieuwd.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:53:28 #252
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865668
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk :) was gewoon benieuwd.
:)
pi_129865747
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat zegt je core?
I wanna slap you with a dead mackerel so hard right now.
pi_129865798
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
Nah ik stap altijd zelf wel af op chickies maar mijn probleem is dat ik gewoon van humor hou en dus veel onzin lul. Daarbij zit het ook niet mee dat ik vrij intelligent ben en mij dus kapot erger zodra de eerst 'vindt ik' valt, ook al is het whatsapp :P

Achja, we zullen zien. Ik ben geen watje maar ik kijk ook wel series als 'new girl' etc. en ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Chickflicks vind ik ook niet erg maar ik ben absoluut niet gay. Maar stoere dingen zoals dingen afbreken of ruzie maken die trekken mij niet zo.

Dat was korte introductie boterbartje, iemand nog vragen? :9
Dat is dan ook niet stoer, dat is kinderachtig en debiel :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:58:07 #255
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865874
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet stoer, dat is kinderachtig en debiel :')
Ah, dan vind ik ook. Sommige knullen vinden dan blijkbaar wel stoer want zodra je iemand aantikt krijg je altijd 'gast gast wat doe je, kom een keer aan mij jonge ik pak je' ofzoiets dergelijks :')

Achja, ik denk altijd dat het dan maar simpele mensen zijn die later mijn vuilnis ophalen :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:00:51 #256
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129866017
quote:

[..]

Misschien verandert dat wel zodra hij zich wat meer op zijn gemak voelt.
pi_129866267
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ah, dan vind ik ook. Sommige knullen vinden dan blijkbaar wel stoer want zodra je iemand aantikt krijg je altijd 'gast gast wat doe je, kom een keer aan mij jonge ik pak je' ofzoiets dergelijks :')

Achja, ik denk altijd dat het dan maar simpele mensen zijn die later mijn vuilnis ophalen :)
Primaten zijn dat. Klinkt misschien arrogant, maar ik voel me te goed om met dergelijk volk om te gaan.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:06:36 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129866290
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Misschien verandert dat wel zodra hij zich wat meer op zijn gemak voelt.
wie weet, maar zie hem er niet voor aan. Zie wel hoe t loopt. zie hem wekelijks in t cafe.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:11:47 #259
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129866524
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Primaten zijn dat. Klinkt misschien arrogant, maar ik voel me te goed om met dergelijk volk om te gaan.
Ga voor de grap eens teruglezen in deze thread hoeveel positieve reacties je geplaatst hebt. Ik zou echt aan je manier van denken gaan werken man, want ik kan haast niet geloven dat jij een gelukkig persoon bent.
pi_129866624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ga voor de grap eens teruglezen in deze thread hoeveel positieve reacties je geplaatst hebt. Ik zou echt aan je manier van denken gaan werken man, want ik kan haast niet geloven dat jij een gelukkig persoon bent.
Dat hoeft niet. :) Ik ben bijzonder gelukkig. O+ Of dacht je dat mijn reacties op posts van jou en Firefly een betrouwbare indicatie zouden zijn van mijn gemoedstoestand in het dagelijks leven?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:14:27 #261
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129866642
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. :) Ik ben bijzonder gelukkig. O+ Of dacht je dat mijn reacties op posts van jou en Firefly een betrouwbare indicatie zouden zijn van mijn gemoedstoestand in het dagelijks leven?
True story
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:15:31 #262
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129866680
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet alleen op mij, ook op andere users. Maar prima man, blij te horen ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:15:41 #263
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129866688
Ik ben soms ook best wel negatief hoor, maar dat komt omdat ik gewoon perfectionistisch ben. Je kan prima gelukkig zijn én negatief. Ik heb er gewoon een hekel aan om genoeg te nemen met dingen die gewoon beter kunnen :)
pi_129866761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niet alleen op mij, ook op andere users. Maar prima man, blij te horen ;)
Nee, alleen op jou en Firefly. En op jou ging het trouwens nog niet eens over de inhoud, maar over de vorm. :)

En dank je, ik ben er zelf ook bijzonder blij mee :9 O+
pi_129866852
Goed, nog maar een keer.

Dit topic is voor leuke versiertips. "Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken", bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes.

Het PUA topic heb ik hernoemd: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Wil je vooral je 'game' oefenen en je 'core versterken' of wat dan ook, en heb je minder behoefte aan gerichte versiertips, maar wil je gewoon via versieren als een soort van activiteit/hobby je zelfvertrouwen opkrikken, post dan daar.

Ieder z'n voorkeur, maar dít topic gaat NIET meer vervuild worden met 'maar als je geen 20 vrouwen aanspreekt in een club dan leef je niet/faal je'. Dat bewaar je maar voor het andere topic. Dat soort posts gaan hier gewoon verwijderd worden.

En daarmee is het wel klaar.
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:22:59 #266
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129866963
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geďnteresseerd over of een beetje vervelend?
pi_129867167
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geďnteresseerd over of een beetje vervelend?
Nee dat vinden ze heel erg kut.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:29:17 #268
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129867187
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee dat vinden ze heel erg kut.
Serieus? Ja, geďnteresseerde vragen dus niet: 'hoeveel potten pindakaas eet je op een dag'.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:30:31 #269
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129867239
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
:') is dit een serieuze vraag? :')

Hangt van de volgende dingen af:
- Hoe stel je de vraag
- Wat voor vraag stel je
- Luister je wel naar het antwoord (DOORVRAGEN toont namelijk ECHTE interesse)

Het zijn net mensen wat dat betreft!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:32:11 #270
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129867296
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:') is dit een serieuze vraag? :')

Hangt van de volgende dingen af:
- Hoe stel je de vraag
- Wat voor vraag stel je
- Luister je wel naar het antwoord (DOORVRAGEN toont namelijk ECHTE interesse)

Het zijn net mensen wat dat betreft!
:P

Ok, ok.
pi_129867402
Gewoon een gesprek hebben. Interesse tonen, maar het moet geen eenzijdig vragenvuur worden. Als ze geen vragen terugstelt en alleen braaf antwoord geeft is het feest natuurlijk ook vrij snel voorbij, althans, dat zou ik zelf hebben. Naar mezelf kijkend ben ik zéér onbeleefd; als iemand me vraagt hoe het gaat of wat ik doe of wat dan ook, dan geef ik netjes antwoord, maar stel eigenlijk nooit die vraag terug, TENZIJ die persoon me ook echt wat boeit en ik ook daadwerkelijk wil weten hoe het met hem/haar is. Dus als ik niets aan je terugvraag, dan weet je genoeg :') :P
Ja doei.
pi_129867569
Ik ben wel benieuwd naar het rapport van de Paus :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:39:07 #273
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129867574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon een gesprek hebben. Interesse tonen, maar het moet geen eenzijdig vragenvuur worden. Als ze geen vragen terugstelt en alleen braaf antwoord geeft is het feest natuurlijk ook vrij snel voorbij, althans, dat zou ik zelf hebben. Naar mezelf kijkend ben ik zéér onbeleefd; als iemand me vraagt hoe het gaat of wat ik doe of wat dan ook, dan geef ik netjes antwoord, maar stel eigenlijk nooit die vraag terug, TENZIJ die persoon me ook echt wat boeit en ik ook daadwerkelijk wil weten hoe het met hem/haar is. Dus als ik niets aan je terugvraag, dan weet je genoeg :') :P
True true. Als je nu eens een paar dagen niets van je laat horen, is dat ook tof?
pi_129867608
quote:

[..]

Eerst iemand 'versieren' en als de buit binnen is terugkrabbelen ;(
pi_129867611
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Serieus? Ja, geďnteresseerde vragen dus niet: 'hoeveel potten pindakaas eet je op een dag'.
Het is maar goed dat je dat er even bij vermeld. :')
pi_129867706
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Laten we wel wezen dat aggresieve gedrag van sommige mensen als je ze per ongeluk aantikt :') Of van die vrouwen die je te lelijk vinden en dan kutopmerkingen gaan maken als je bij ze in de buurt komt :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:43:29 #277
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129867742
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is maar goed dat je dat er even bij vermeld. :')
Haha, maar stel dat je zoiets kan vragen.. dat is toch ook wel weer tof? Ik zou het wel chill vinden als een chick ook nog een beetje onzin kan uitkramen en niet alles zo serieus moet alsof je moet beslissen welke kleur labrador je koopt voor achterin de volvo ;)
pi_129867751
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon de kans gehad op Cue te kussen, maar hij durfde dat dus niet.
Pech gehad en klaar :')
pi_129867754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Zo pijnlijk als je aan iemand vraagt hoe het is en je krijgt geen vraag terug. ;(
pi_129867797
inmiddels doe ik het wel, tenminste, hier in het VK, omdat het de standaardbegroeting is, al vergeet ik het zelfs hier nog wel eens. Dat wordt echt als onbeschoft gezien. Maargoed, ergens hebben ze wel gelijk natuurlijk 8-)
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:45:08 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129867807
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Laten we wel wezen dat aggresieve gedrag van sommige mensen als je ze per ongeluk aantikt :') Of van die vrouwen die je te lelijk vinden en dan kutopmerkingen gaan maken als je bij ze in de buurt komt :')
Herkenbaar. ;(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:46:18 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129867858
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je weet pas of t een buit is als je een gesprek hebt gehad he. Tja als t dan allemaal wat tegenvalt.. :P
pi_129867873
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zo pijnlijk als je aan iemand vraagt hoe het is en je krijgt geen vraag terug. ;(
'Goed. En met jou?'

En dan diep van binnen je gewoon heel kut voelen en dit maar als automatisme zeggen :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:48:10 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129867956
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

'Goed. En met jou?'

En dan diep van binnen je gewoon heel kut voelen en dit maar als automatisme zeggen :D
Een vreemde moet ook niet gelijk al zn kommer en kwijl delen :P
pi_129867991
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was meer in het geval van een bekende, maar dan alsnog idd.
pi_129868022
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Herkenbaar. ;(
Ik kom dat ook serieus nooit tegen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst woorden had met iemand tijdens het uitgaan, laat staan agressie. En dat vind ik ook helemaal niet erg :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:50:15 #287
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129868061
quote:

[..]

Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.
pi_129868065
quote:

[..]

"kommer en kwijl"? Gadverdamme ;(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:51:07 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129868103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kom dat ook serieus nooit tegen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst woorden had met iemand tijdens het uitgaan, laat staan agressie. En dat vind ik ook helemaal niet erg :P
Weinig Marokkanen daar? :D
pi_129868160
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Weinig Marokkanen daar? :D
Alleen bootvluchtelingen zeker :')
pi_129868176
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

"kommer en kwijl"? Gadverdamme ;(
Nu je het zegt :') Haha.
pi_129868197
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.
Geeft vaak wel zelfvertrouwen :')_
pi_129868252
Heb een tijdje geleden gehad dat iemand niet de wedervraag stelde op mijn "hoe is het", dat steekt me nu nog een beetje eigenlijk. Heb maar gezegd "met mij gaat het ook goed :)" en het daarbij gelaten met moeite.
pi_129868276
Was ook niet zomaar iemand overigens, dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:54:54 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129868279
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Iemand.probeerde me onlangs te versieren door zo open te zijn. Dat werkt totaal niet :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:55:59 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129868317
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iemand.probeerde me onlangs te versieren door zo open te zijn. Dat werkt totaal niet :')
Kijk dit is practische informatie.
Streep ik die door op de lijst.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:56:40 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129868350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:
Heb een tijdje geleden gehad dat iemand niet de wedervraag stelde op mijn "hoe is het", dat steekt me nu nog een beetje eigenlijk. Heb maar gezegd "met mij gaat het ook goed :)" en het daarbij gelaten met moeite.
Kwam de boodschap met die opmerking wel over dan?
Tja als een bekende niet geintresseerd is erin.. eig genoeg redenen te bedenken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:57:33 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129868374
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Kijk dit is practische informatie.
Streep ik die door op de lijst.
Nouja bij mij niet blijkbaar. Bij zon ander grietjehad ie meer succes :+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:59:00 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129868425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:
Was ook niet zomaar iemand overigens, dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.
Het is een kutgevoel als iemand waar je om geeft, je zo behandeld.
Ik voel je. ;(
pi_129868437
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kwam de boodschap met die opmerking wel over dan?
Tja als een bekende niet geintresseerd is erin.. eig genoeg redenen te bedenken.
Geen idee, ze zei: mooi zo! Had ook geen zin om er verder op in te gaan. Het is blijkbaar mooi geweest.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:02:34 #301
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129868536
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')