abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129496107
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik kan me echt niet bedenken wat dat bij mij kan zijn. Ik zal vast zweethandjes krijgen als ik uit een vliegtuig moet springen, maar dat is pure adrenaline. Net als toen ik onlangs onverwacht in een Ferrari naar huis mocht rijden. Zweethandjes zeker. Maar dat is ook weer pure adrenaline
Tijdens de middag:
- Loop op een moeder en dochter af en flirt openlijk met haar dochter vanaf de eerste seconde.
- Vraag een willekeurige vrouw ten huwelijk in een drukke winkelstraat.
- Spreek een vrouw aan met het volgende: "Doe al je kleren uit".

Avond:
- Als een gast met een vrouw staat te dansen: pak haar van hem af en gebruik vanaf moment 1 fysiek contact.

"Durf ik wel maar doe ik niet" telt niet. Eerst gedaan hebben. Als dit allemaal geheel in je comfort zone ligt zit je vlak bij een psychopaat (die voelen helemaal niets namelijk, niet aanvallend bedoeld).
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:03:51 #77
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129496213
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tijdens de middag:
- Loop op een moeder en dochter af en flirt openlijk met haar dochter vanaf de eerste seconde.

Avond:
- Als een gast met een vrouw staat te dansen: pak haar van hem af en gebruik vanaf moment 1 fysiek contact.

"Durf ik wel maar doe ik niet" telt niet. Eerst gedaan hebben. Als dit allemaal geheel in je comfort zone ligt zit je vlak bij een psychopaat (die voelen helemaal niets namelijk, niet aanvallend bedoeld).
Die eerste heb ik al eens gedaan. Haar pa stond er ook nog eens bij. 8-)

(Op een gegeven moment liepen die ouders maar gewoon weg, die hadden geen interesse in mijn pogingen om hun bij het gesprek te betrekken, goed, zelf weten :P Uiteindelijk terrasje opgezocht met die vrouw, was best een leuke meid)
pi_129496257
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:03 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Die eerste heb ik al eens gedaan. Haar pa stond er ook nog eens bij. 8-)

(Op een gegeven moment liepen die ouders maar gewoon weg, die hadden geen interesse in mijn pogingen om hun bij het gesprek te betrekken, goed, zelf weten :P Uiteindelijk terrasje opgezocht met die vrouw, was best een leuke meid)
Goed bezig :) Goed dat je wel je plus en min punten durft op te noemen, waar je sterk en minder sterk in bent. Dan heb je altijd een houvast om door te kunnen groeien.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129496267
Mijn pluspunten zijn oogcontact en fysiek contact. Mijn minpunt is vooral stemgebruik.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:04:00 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129497673
Wat is PUA?

En m'n probleem is echt dat ik niet weet wat ik altijd moet zeggen!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:07:37 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129497715
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat is PUA?

En m'n probleem is echt dat ik niet weet wat ik altijd moet zeggen!
R&P / Het Officiële PUA Topic #6

Begin eens met een "hoi.. alles goed?"
pi_129498594
De laatste keer dat ik flirtte met een meisje waar de moeder bij was, was geen succes :') _O-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:11:06 #84
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129499057
quote:

[..]

Tijdens de middag:

Avond:

Hoe oud ben jij eigenlijk?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:20:25 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129499318
quote:

[..]

Tijdens de middag:
En wat bewijst dit dan? Het gaat namelijk negens over en je wint of verliest er niks mee. Ik snap als mensen zeggen dit niet te willen doen.

Maar moet je eerlijk zeggen dat ik bovenstaande helemaal niet schokkend vind. Niet dat ik het ooit letterlijk gedaan heb. Maar soort gelijke dingen heb ik wel gedaan. Je hebt snel door wat wel en niet kan en je doet het. Stukje zelfspot is het geheim.

quote:
Avond:

als je staat de dansen en je ziet een vrouw met een ander dansen en je zorgt dat ze je blijft aankijken moet je een goed moment qua muziek afwachten en op het juiste moment naar je toe begeleiden door je hand naar uit te reiken en voor ze twijfelt hand vastpakken. Zo lastig is dat allemaal niet. Ook hier is humor en zelf spot belangrijk.

Laten we even terug gaan naar het uit een vliegtuig springen. Dat durf ik wel maar doe ik niet. Vreemd genoeg telt dat kennelijk volgens jou niet. Echter heb ik daar geen geld voor over. Tevens moet je kennelijk bepaalde dingen doen om iets te "bewijzen" in mijn geval heb ik nul bewijsdrang en boeit het mij niet wat een ander er van denkt.

Een vrouw zomaar optillen of uit het niets zoenen zal ik nooit doen. Dat past namelijk niet in mijn fatsoen regels. Nu zal jij dat afdoen als excuus dat weet ik ook wel.

Het is allemaal heel leuk wat je hier dan neer zet wat je wel en niet moet doen. Maar het is niks zeggend omdat mensen verschillend zijn en andere normen en waarde hanteren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:34:13 #86
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_129499796
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Het is allemaal heel leuk wat je hier dan neer zet wat je wel en niet moet doen. Maar het is niks zeggend omdat mensen verschillend zijn en andere normen en waarde hanteren.
Dit berust wel op waarheid. Aan de andere kant als je van alle markten thuis bent is dat ook niet verkeerd. Ik denk dat je misschien ook eerder kijkt naar de situatie. In de bus vraag ik niemand ten huwelijk en bij een begrafenis ga je ook niet flirten. Maar iets van die 'laconiekheid' in de brede zin van het woord vind ik wel wat hebben. Dan kan je hem altijd nog gaan doseren. Het zal er wel tussen in zitten.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:43:36 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129500112
Alles wat je doet in het leven hangt af van de situatie. Dat is gewoon een feit. Maar laten we het even op versieren houden. Je moet het luchtig houden en wat ik zeg, stukje zelfspot helpt daar prima bij.

Klein voorbeeld. Ik heb regelmatig met mijn auto aandacht in de file als het warm is. Het is dan wel eens voor. Gekomen dat ik een vrouw heb uitgenodigd om met mij nee te rijden als ze de zelfde kant als mij op moest. Ze gaat dan twijfelen en voor ze het weet sta ik midden in de file de passagiers deur open te houden voor haar. Het boeit mij dan echt niet dat mensen achter me moeten wachten. Het is wel eens gebeurd dat ze instapte en ben daar ook mee op stap geweest enz. Het is ook wel eens gebeurd dat ze toch niet instapte. Man man de mensen om je heen liggen dan dubbel. En ik zelf miss nog wel het meeste. Ik heb niks verloren, oke stond voor leuk maar boeie. En de mensen achter om me heen hebben ook even een leuk momentje gehad. Nou prima toch?

Vandaag de dag zal ik het wel minder snel doen dan paar jaar geleden. Het kan me nu niet zoveel meer boeien. Maar ik probeer altijd wel gekke dingen uit.

En geloof me, geen angst en ik ben al helemaal geen versier god. Die ambitie heb ik ook helemaal niet. Ik wil gewoon een leuk leven, meer niet. Je kan mij het beste omschrijven als een boere lul met een veel te grote bek :)

Maar ook dit is weer een voorbeeld wat iemand anders nooit zal doen. En dat is prima, die vind dit miss helemaal niet passend. Net als dat ik een vrouw uit het niets zoenen niet passend vind.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en binnen je eigen grenzen van wat wel en wat niet kan blijft. Dan zal je altijd je zelf blijven. En dat is het belangrijkste.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:53:58 #88
203089 Scuidward
pi_129500410
Ja, soms denk ik dat mensen hier ook langs elkaar heen praten. Jij bent duidelijk niet bang voor wat dan ook als het om sociale interacties gaat, dat laat je nu wel duidelijk zien. Firefly3 geeft met (misschien voor de ander ietwat teveel op de PUA kant gericht) goede tips voor mensen denk ik waarmee ze kunnen zien dat lachende vrouwen niet bijten. En zo zijn er hier meer visies die inderdaad allemaal een beetje hetzelfde proberen te zeggen. Dat het niet eng hoeft te zijn etc. Maar anderen hebben weer andere problemen met flirten waar ik niks over ga of kan zeggen. Flirtgod of niet.

Heb in elk geval wel gelachen om je fileverhaal :D Laconiek (wat ik zei) is toch ook redelijk 'luchtig'?
pi_129500675
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk?
Toevallig vroeg ik hem dat gister. Hij is 29
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:08:59 #90
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129500938
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Toevallig vroeg ik hem dat gister. Hij is 29
okee
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:18:19 #91
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129501250
Ik weet niet of ik het goed uitleg zo maar die voorbeelden van firefly zijn alleen enigzins leuk als het iemand betreft die dat "kan", van nature. Beter kan ik het ook niet uitleggen. Ik denk dat het in de meeste gevallen creepy en zuigerig overkomt op vrouwen. Ik snap best dat als je het spannend vindt om iemand aan te spreken je wat aan tips kunt hebben, begrijp me niet verkeerd. Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Daarnaast, gaat het om de aantallen, het versieren zelf, wat anders? Realiseer je dat als je iets doet dat totaal niet in de lijn van je karakter ligt je daar ook aan vast moet houden als je contact krijgt met een vrouw. Er is niets zo onaantrekkelijk als iemand die duidelijk zichzelf niet is. Als jezelf zijn betekent dat je meer uit je comfortzone wilt stappen of dat je extraverter wilt zijn in gezelschap, of op een andere manier, prima! Maar doe het dan voor jezelf, niet voor de chickies.
pi_129501336
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Ik weet niet of ik het goed uitleg zo maar die voorbeelden van firefly zijn alleen enigzins leuk als het iemand betreft die dat "kan", van nature. Beter kan ik het ook niet uitleggen. Ik denk dat het in de meeste gevallen creepy en zuigerig overkomt op vrouwen. Ik snap best dat als je het spannend vindt om iemand aan te spreken je wat aan tips kunt hebben, begrijp me niet verkeerd. Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Daarnaast, gaat het om de aantallen, het versieren zelf, wat anders? Realiseer je dat als je iets doet dat totaal niet in de lijn van je karakter ligt je daar ook aan vast moet houden als je contact krijgt met een vrouw. Er is niets zo onaantrekkelijk als iemand die duidelijk zichzelf niet is. Als jezelf zijn betekent dat je meer uit je comfortzone wilt stappen of dat je extraverter wilt zijn in gezelschap, of op een andere manier, prima! Maar doe het dan voor jezelf, niet voor de chickies.
Dat is toch juist wat hij zegt, dat je het voor jezelf moet doen. Je omgeving is fixed, zelf kan je veranderen. Dus concentreer je niet op je omgeving maar op jezelf. Zoiets.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:24:17 #93
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129501447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:20 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Dat is toch juist wat hij zegt, dat je het voor jezelf moet doen. Je omgeving is fixed, zelf kan je veranderen. Dus concentreer je niet op je omgeving maar op jezelf. Zoiets.
Als je het voor jezelf doet maakt het niet uit of het een man of vrouw is.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:24:51 #94
203089 Scuidward
pi_129501468
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar!
pi_129501693
"Hoi hoe gaat het" - IK
"Goed" - ZIJ

en nu?!?! ;(
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_129501756
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
"Hoi hoe gaat het" - IK
"Goed" - ZIJ

en nu?!?! ;(
Hey lullo, nog geneukt?
pi_129502111
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Dat denk ik ook. De dames die ik ken en beschouw als vriend zouden daar niet voor vallen. Ik ken wel een aantal dames die er wel voor zouden vallen maar dat zijn de typische domme blonde bimbo's in een club waar je sowieso geen moeite voor hoeft te doen om mee te hosselen. (Even heel generaliserend gesproken zeg maar).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:00:09 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129502567
quote:
"Hoi hoe gaat het" - IK
"Goed" - ZIJ

en nu?!?! ;(
interesses / werk/ hobbys/vakanties/waarom ze daar is /met wie /etc etc etc
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:00:18 #99
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129502574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Behalve dan dat de meeste mannen met versierproblemen niet dichtslaan als ze tegen een gozer praten, terwijl ze dat wel hebben bij vrouwen. ;)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:04:19 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129502693
quote:
"Hoi hoe gaat het" - IK
"Goed" - ZIJ

en nu?!?! ;(
"Ben je altijd zo kort van stof..."

;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')