Dat ontken ik ook niet, maar als je er geld voor neer legt dan ga je jezelf denk ik ook wel harder dwingen om actie te ondernemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pope kan zich prima zelf verdedigen. Daarbij gaat het niet om het actie ondernemen en langzaam bete rworden, dat willen we allemaal voor Pope en mensen als pope .
[..]
Uhm. ook mensen zonder bootcamp kunnen dat. Het enige waar zo'n bootcamp voor zorgt is dat ze eens echt actie ondernemen. Als ze dat in het dagelijks leven ook hadden gedaan hadden ze dat hele ding niet nodig gehad. Net als in het dagelijks leven zullen ze tijdens een bootcamp vallen en weer opstaan. Overal zijn genoeg tips te vinden over wat wel 'werkt' en niet 'werkt'. Hoef je geen geld voor neer te leggen.
Als dat niet nodig is, omdat diegene de liefde al online of in het sociale contact heeft gevonden, dan hoef je dat ook niet te leren lijkt me zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef firefly3 het volgende:
en hebben de vaardigheden niet om een vrouw van straat op te pikken.
Het is geweldig als heel de wereld je visvijver is en je de keuze hebt uit honderden/duizenden vrouwen, ipv met de wind mee te vliegen en alleen te kunnen vissen in je sociale cirkel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat niet nodig is, omdat diegene de liefde al online of in het sociale contact heeft gevonden, dan hoef je dat ook niet te leren lijkt me zo
Echt heel eerlijk ik denk dat je een totaal rare gast bent met een totale rare kijk op de wereld want guess wat bij een heleboel mensen is het wel degelijk natural gebeurd en hebben die er echt geen cursussen voor nodig. Het feit dat ik je dat al moet uitleggen geeft al aan dat je een hele rare kijk op mensen en versieren hebt en het meest trieste is dat je het zelf niet eens door hebt. Want jij denkt gewoon dat jouw kijk de enige manier is. Het is niet aantrekkelijk het is triest en sneu en nog sneuer dat je jouw kijk op anderen opdringt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Echte naturals bestaan bijna niet. De meeste gasten "versieren" vrouwen via het internet of via hun sociale kring, en hebben de vaardigheden niet om een vrouw van straat op te pikken.
Nogmaals als die sociale kring je de liefde van ej leven geeft.. waarom dan uit de hele zee te willen vissen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef firefly3 het volgende:
Het is geweldig als heel de wereld je visvijver is en je de keuze hebt uit honderden/duizenden vrouwen, ipv met de wind mee te vliegen en alleen te kunnen vissen in je sociale cirkel.
Als je alleen vissen uit je sociale kring en internet natural vind, dan sta je al vrij ver weg van de natuur. Mensen gaan in deze tijd al helemaal niet meer sociaal met elkaar om, en zelfs openlijk flirten of zelfs aanspreken wordt zelfs al raar naar gekeken als het een niet voorbestemde "sociale locatie" is. De wereld is alles behalve natuurlijk geworden de laatste honderd jaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Echt heel eerlijk ik denk dat je een totaal rare gast bent met een totale rare kijk op de wereld want guess wat bij een heleboel mensen is het wel degelijk natural gebeurd en hebben die er echt geen cursussen voor nodig. Het feit dat ik je dat al moet uitleggen geeft al aan dat je een hele rare kijk op mensen en versieren hebt en het meest trieste is dat je het zelf niet eens door hebt. Want jij denkt gewoon dat jouw kijk de enige manier is. Het is niet aantrekkelijk het is triest en sneu en nog sneuer dat je jouw kijk op anderen opdringt.
"Pick up" leert je vooral dat je juist gelukkig moet zijn met jezelf en dat je zelf de enige constante factor bent in het universum. Je gaat steeds meer schijt hebben aan de wereld en besef steeds meer dat elke seconde van je leven belangrijk is. Daarom doe je ook steeds gekkere dingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nogmaals als die sociale kring je de liefde van ej leven geeft.. waarom dan uit de hele zee te willen vissen?
Je hoeft niet altijd maar meer en meer te willen.
Al het geld maakt een mens niet gelukkig, zelfs op den duur ongelukkig door alle zaken die erbij komen kijken. Als je alle vrouwen hebt om uit te kiezen omdat iedereen je wel wil.. dan lijkt het gras volgens mij altijd groener ergens anders en zal je zelden gelukkig zijn met degene waar je bij bent.
Volgens mij kom je te veel op fok / R&P of ga je teveel om met tieners ofzo. Want dat is zeker niet hoe ik de wereld zie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je alleen vissen uit je sociale kring en internet natural vind, dan sta je al vrij ver weg van de natuur. Mensen gaan in deze tijd al helemaal niet meer sociaal met elkaar om, en zelfs openlijk flirten of zelfs aanspreken wordt zelfs al raar naar gekeken als het een niet voorbestemde "sociale locatie" is. De wereld is alles behalve natuurlijk geworden de laatste honderd jaar.
Het is natuurlijk om op vrouwen af te stappen waar dan ook, in plaats van voorbestemde "sociale locaties". Deze "cursussen" zijn niets anders dan dat je geforceerd wordt om voor jou onbekend terrein te verkennen. Je zit vast in het "lotgenoten/romantiek" gedachtegang, waarbij men door "toeval" elkaar tegen komt etc.
Dat ontken ik ook niet dat ze niet bij elkaar gekomen zijn! Ik zeg alleen dat ze gevist hebben in een kleinere vijver. De gehele wereld is eigenlijk je playground, niet alleen je sociale cirkel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij kom je te veel op fok / R&P of ga je teveel om met tieners ofzo. Want dat is zeker niet hoe ik de wereld zie.
Als de wereld nu alleen zou bestaan uit tig vrijgezellen, dan zou ik je misschien nog geloven, maar er zijn mee rdan genoeg stelletjes (Die zonder cursus) bij elkaar zijn gekomen.
Ja dus? wat is er zo erg aan om in een kleinere vijver te vissen? Boeiend of je nu die ene vrouw in de grote oceaan met tig vrouwen hebt gevist of in het kleine modderpoeltje om de hoek. Als het niet lukt in de poel om de hoek en je wil toch.. ja dán moet je eens verder gaan kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef firefly3 het volgende:
Dat ontken ik ook niet dat ze niet bij elkaar gekomen zijn! Ik zeg alleen dat ze gevist hebben in een kleinere vijver. De gehele wereld is eigenlijk je playground, niet alleen je sociale cirkel.
En zijn daar tevreden mee, niet iedereen hoeft alleen maar meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Echte naturals bestaan bijna niet. De meeste gasten "versieren" vrouwen via het internet of via hun sociale kring, en hebben de vaardigheden niet om een vrouw van straat op te pikken.
Ik heb tot nu toe enorm leuke mensen leren kennen via internet en mijn sociale kring.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
En zijn daar tevreden mee, niet iedereen hoeft alleen maar meer.
50 jaar geleden bestond PUA nog niet. Logischerwijs is dat de redenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
Het punt dat ik duidelijk probeer te maken is dat de maatschappij helemaal niet zo natuurlijk is dan de meeste mensen denken, en dat zelfs slechts vijftig jaar geleden men op een veel natuurlijkere manier contact met elkaar maakten. Vreemden spraken veel meer met elkaar enz.
Wat is natuurlijk? De natuur veranderd.. en dus ook wat "natuurlijk" is als het gaat om gedragen van de mensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
Het punt dat ik duidelijk probeer te maken is dat de maatschappij helemaal niet zo natuurlijk is dan de meeste mensen denken, en dat zelfs slechts vijftig jaar geleden men op een veel natuurlijkere manier contact met elkaar maakten. Vreemden spraken veel meer met elkaar enz.
goh, no shit sherlockquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
En mensen woonden veel meer in kleine gemeenschappen waar ze amper keuze hadden terwijl men nu veel en veel meer mensen tegenkomt. Dus het een heft het ander op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
Natuurlijk is: vrouw in zicht? -> Niet denken, erop af.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is natuurlijk? De natuur veranderd.. en dus ook wat "natuurlijk" is als het gaat om gedragen van de mens
En waar heb je de wijsheid vandaan dat dat natuur is?quote:
Ik wou net zeggen, doe je dat ook als er een man aankomt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef SugeLucky het volgende:
waarom zou je er op af moeten stappen als er een vrouw in zicht is? dat heeft niets met natuur te maken. dat heeft met een obsessieve mindstate te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |