abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129801900
Oh, en als je het mij vraagt zou inderdaad iedereen één groot doel moeten hebben. Gelukkig zijn.
Ja doei.
pi_129801911
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb me maar een groot doel gesteld. Dat komt ook door de waarschijnlijk misplaatste arrogantie dat ik dat kan waarmaken.
Iets als zoenen voor z'n 18e stond me bij :D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:35:35 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129801933
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat doel is ????
Beste radiomaker van Nederland worden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_129801942
waarom al die kritiek op numbers game? als er één ding is dat Pope goed doet is applicatie van numbers game. numbers game werkt gewoon. het is ook onzin dat je een goede core moet hebben of moet geven om een meisje of normaal moet zijn, vaak zijn het sociopaten die de meeste succes hebben. numbers game is ook geen PUA. PUA is een business scam die gezond verstand concepten heeft gerepackaged en verkoopt voor $2000 bootcamps.

enige wat ik vaag vindt aan Pope verhalen is dat hij nooit seks lijkt te hebben. Dat zie je bij velen die numbers game doen vanuit een PUA grondslag. Dan gaat het meer om het krijgen van nummers dan daadwerkelijk seks hebben. Maar het doel van numbers game hoort toch wel seks te zijn.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:36:45 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129801995
Ik ben al gelukkig. Kan enkel nog gelukkiger worden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_129802042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kon vroeger niets. Ik kon niet studeren, ik kon niet hardlopen, ik faalde in alles. Werd gepest en was me een partij depressief, op de zelfmoordneigingen aan toe. Ik haalde niets uit m'n leven en liet alles afnemen; niet alleen door anderen, maar zeker ook door mezelf.

Grens getrokken, actie ondernomen. Eigen geluk maken. Klaar. Maar wel met kleinere doelen. Eerst maar eens zien of ik op mezelf kon wonen. Ja? Mooi. Leuke relatie zou tof zijn. Ja? Mooi. Misschien weer naar school? Bachelor halen. Ja? Mooi. Afvallen, moet ook wel. Eerst maar 's 5kg, daarna 10kg, uiteindelijk 30kg. Ja? Mooi. Dat hardlopen hè? Hielp bij afvallen, maar is eigenlijk wel tof. Eens kijken of ik een 10km kan lopen. En een 15km. Hé, een master, want dat studeren gaat me best goed af.

Ik ben nu op het punt dat ik getrouwd ben met de liefde van mijn leven, 30kg kwijt ben, op het punt sta mijn master af te ronden en ben aangenomen op een PhDproject aan een topuniversiteit. Vertel mij niets over 'alles uit je leven halen' ;) . Ik heb alleen het gevoel, en dat zeg je zelf ook, dat je het niet met de juiste manier doet op bepaalde vlakken; te grote doelen in één keer en mensen zien als objecten maken je hoofd chaotisch en maken kleinere teleurstellingen groter dan ze zoude moeten zijn.
Althans, zo zie ik het. Je hangt je leven nog teveel op, althans, zo post je hier, aan wat ánderen doen: aan wat de dames van je vinden en dat het pas gezellig was met die maat van je; alsof je incompleet bent zonder. Maar dat ben je niet. Doe dingen omdat je vindt dat jij ze als compleet persoon verdient, en zie geslaagde dingen als een aanvulling op jouwe leven, niet een voorwaarde om jouw leven te kunnen lijden.
Denk je dat je extreem veel "geluk" hebt gehad dat het gegaan is zoals het is gegaan? Wat nou als er een paar dingen niet waren gelukt, zoals op jezelf wonen en een relatie krijgen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129802126
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef 123dudeguys het volgende:
waarom al die kritiek op numbers game? als er één ding is dat Pope goed doet is applicatie van numbers game. numbers game werkt gewoon. het is ook onzin dat je een goede core moet hebben of moet geven om een meisje of normaal moet zijn, vaak zijn het sociopaten die de meeste succes hebben. numbers game is ook geen PUA. PUA is een business scam die gezond verstand concepten heeft gerepackaged en verkoopt voor $2000 bootcamps.

enige wat ik vaag vindt aan Pope verhalen is dat hij nooit seks lijkt te hebben. Dat zie je bij velen die numbers game doen vanuit een PUA grondslag. Dan gaat het meer om het krijgen van nummers dan daadwerkelijk seks hebben. Maar het doel van numbers game hoort toch wel seks te zijn.
Nou dat lijkt me nogal logisch omdat die versieren nogal moeilijk en als je het topic ook gevolgd heb weet je dat het hier gaat om jongens die daar nogal moeite mee hebben . Dit is overigens geen Pua topic maar een topic waarin mensen moeite hebben met sociale vaardige dingen en met name een vriendin krijgen.
pi_129802230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me nogal logisch omdat die versieren nogal moeilijk en als je het topic ook gevolgd heb weet je dat het hier gaat om jongens die daar nogal moeite mee hebben . Dit is overigens geen Pua topic maar een topic waarin mensen moeite hebben met sociale vaardige dingen en met name een vriendin krijgen.
En daar is maar 1 oplossing voor mogelijk: Zoveel mogelijk ervaring op doen. No pain no gain.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129802266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Denk je dat je extreem veel "geluk" hebt gehad dat het gegaan is zoals het is gegaan? Wat nou als er een paar dingen niet waren gelukt, zoals op jezelf wonen en een relatie krijgen?
Ik denk dat je ook moet kunnen accepteren dat niet altijd alles lukt, maar er is zeker veel waar je zelf ook bij bent natuurlijk ;) En dingen aanpakken is al een heel goede stap.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:45:55 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129802361
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef 123dudeguys het volgende:
waarom al die kritiek op numbers game?
In mijn ogen niet echt kritiek. Hij moet alleen in mijn ogen nu wel anders te werk gaan. Ipv alles met een kut aanapreken juist een aantal voor hem interesante vrouwen aanspreken. Het rissico op falen zal groter worden maar dat is juist het leer moment. Niet je kansen sprijden, maar juist centreren.

Laat ik het stukje op je gemak voelen en niet afhankelijk van anderen zijn even achterwegen.

quote:
PUA is een business scam die gezond verstand concepten heeft gerepackaged en verkoopt voor $2000 bootcamps.
Volledig mee eens.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129802394
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook moet kunnen accepteren dat niet altijd alles lukt, maar er is zeker veel waar je zelf ook bij bent natuurlijk ;) En dingen aanpakken is al een heel goede stap.
Moet ik ook accepteren dat niks lukt?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129802420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In mijn ogen niet echt kritiek. Hij moet alleen in mijn ogen nu wel anders te werk gaan. Ipv alles met een kut aanapreken juist een aantal voor hem interesante vrouwen aanspreken. Het rissico op falen zal groter worden maar dat is juist het leer moment. Niet je kansen sprijden, maar juist centreren.

Laat ik het stukje op je gemak voelen en niet afhankelijk van anderen zijn even achterwegen.

[..]

Volledig mee eens.
Hier ga je flink de mist in. Ten eerste moet je vrouwen aanspreken omdat je je zelf vermaakt, niet om er wat van te halen. En ten tweede moet je haar niet op een voetstuk zetten, wat je hier wel doet.

Als je dit kunt fixen, sta je daadwerkelijk 3x beter in de markt. Maarja, wie niet luisteren wil en het zelfde riedeltje blijft afspelen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129802423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En daar is maar 1 oplossing voor mogelijk: Zoveel mogelijk ervaring op doen. No pain no gain.
Jouw oplossing maar wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander . Ieder mens is anders en pakt het anders aan.
pi_129802458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Moet ik ook accepteren dat niks lukt?
Nee. Er is altijd hoop ;) Voor iedereen. Hoe hopeloos het ook lijkt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:50:08 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129802535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef firefly3 het volgende:

wie niet luisteren wil en het zelfde riedeltje blijft afspelen
tja.. zo voelt het ook altijd als jij post...
pi_129802547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jouw oplossing maar wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander . Ieder mens is anders en pakt het anders aan.
Het is niet voor niets dat iedereen zo'n beetje die een boothcamp hebben gedaan na 3 dagen de basis gefixt hebben, anders bestond deze markt niet. Komt haast nooit voor dat niemand er beter is van geworden. Zelfs een zolderkamer autist met draken t-shirt werd ontmaagd door twee leuke dames _O-

Jezelf voor het vuur gooien, er is geen andere weg of je moet stom geluk hebben.
pi_129802594
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

tja.. zo voelt het ook altijd als jij post...
Appels met peren vergelijken, ik probeer namelijk wel telkens nieuwe dingen uit als ik uit ga ^O^
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:52:29 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129802665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef firefly3 het volgende:

Appels met peren vergelijken, ik probeer namelijk wel telkens nieuwe dingen uit als ik uit ga ^O^
Als je uit gaat ja. Maar niet als je hier post. Dat blijft altijd maar hetzelfde riedeltje, die we ondertussen allemaal wel beetje zat zijn (zoals zovaak te merken is)
pi_129802703
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je uit gaat ja. Maar niet als je hier post. Dat blijft altijd maar hetzelfde riedeltje, die we ondertussen allemaal wel beetje zat zijn (zoals zovaak te merken is)
Ik verdedig mensen zoals Pope, die wel actie ondernemen en langzaam steeds beter worden.
pi_129802735
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee. Er is altijd hoop ;) Voor iedereen. Hoe hopeloos het ook lijkt.
Hmm, naja ik kijk wel hoe het verder zal gaan de komende tijd. Ik wil je in ieder geval laten weten dat mijn ondernemingen geen positieve vruchten heeft afgeworpen en dat vind ik zeer vervelend. Er is nog steeds een muur tussen mij en mensen.
pi_129802772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hmm, naja ik kijk wel hoe het verder zal gaan de komende tijd. Ik wil je in ieder geval laten weten dat mijn ondernemingen geen positieve vruchten heeft afgeworpen en dat vind ik zeer vervelend. Er is nog steeds een muur tussen mij en mensen.
Had je misschien te hoge verwachtingen?
pi_129802852
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Had je misschien te hoge verwachtingen?
Ik vind mijn verwachtingen heel normaal eigenlijk. Mijn doelen zijn nog kleiner dan de doelen van Motorbloempje.
pi_129802857
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet voor niets dat iedereen zo'n beetje die een boothcamp hebben gedaan na 3 dagen de basis gefixt hebben, anders bestond deze markt niet. Komt haast nooit voor dat niemand er beter is van geworden. Zelfs een zolderkamer autist met draken t-shirt werd ontmaagd door twee leuke dames _O-

Jezelf voor het vuur gooien, er is geen andere weg of je moet stom geluk hebben.
Nieuwsflash er zijn zat mensen die zonder zo'n belachelijke cursus meiden hebben versierd en in relaties zitten maar schijnbaar bestaat jouw wereld alleen maar uit autisten die een cursus nodig hebben om meiden te versieren.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:59:35 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129802992
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik verdedig mensen zoals Pope, die wel actie ondernemen en langzaam steeds beter worden.
Pope kan zich prima zelf verdedigen. Daarbij gaat het niet om het actie ondernemen en langzaam bete rworden, dat willen we allemaal voor Pope en mensen als pope .
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef firefly3 het volgende:

Uhm. ook mensen zonder bootcamp kunnen dat. Het enige waar zo'n bootcamp voor zorgt is dat ze eens echt actie ondernemen. Als ze dat in het dagelijks leven ook hadden gedaan hadden ze dat hele ding niet nodig gehad. Net als in het dagelijks leven zullen ze tijdens een bootcamp vallen en weer opstaan. Overal zijn genoeg tips te vinden over wat wel 'werkt' en niet 'werkt'. Hoef je geen geld voor neer te leggen.
pi_129803011
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nieuwsflash er zijn zat mensen die zonder zo'n belachelijke cursus meiden hebben versierd en in relaties zitten maar schijnbaar bestaat jouw wereld alleen maar uit autisten die een cursus nodig hebben om meiden te versieren.
Echte naturals bestaan bijna niet. De meeste gasten "versieren" vrouwen via het internet of via hun sociale kring, en hebben de vaardigheden niet om een vrouw van straat op te pikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')