Laten we wel wezen dat aggresieve gedrag van sommige mensen als je ze per ongeluk aantiktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens teruglezen in deze thread hoeveel positieve reacties je geplaatst hebt. Ik zou echt aan je manier van denken gaan werken man, want ik kan haast niet geloven dat jij een gelukkig persoon bent.
Haha, maar stel dat je zoiets kan vragen.. dat is toch ook wel weer tof? Ik zou het wel chill vinden als een chick ook nog een beetje onzin kan uitkramen en niet alles zo serieus moet alsof je moet beslissen welke kleur labrador je koopt voor achterin de volvoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je dat er even bij vermeld.
Hij heeft gewoon de kans gehad op Cue te kussen, maar hij durfde dat dus niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst iemand 'versieren' en als de buit binnen is terugkrabbelen
Zo pijnlijk als je aan iemand vraagt hoe het is en je krijgt geen vraag terug.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon een gesprek hebben. Interesse tonen, maar het moet geen eenzijdig vragenvuur worden. Als ze geen vragen terugstelt en alleen braaf antwoord geeft is het feest natuurlijk ook vrij snel voorbij, althans, dat zou ik zelf hebben. Naar mezelf kijkend ben ik zéér onbeleefd; als iemand me vraagt hoe het gaat of wat ik doe of wat dan ook, dan geef ik netjes antwoord, maar stel eigenlijk nooit die vraag terug, TENZIJ die persoon me ook echt wat boeit en ik ook daadwerkelijk wil weten hoe het met hem/haar is. Dus als ik niets aan je terugvraag, dan weet je genoeg![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laten we wel wezen dat aggresieve gedrag van sommige mensen als je ze per ongeluk aantiktOf van die vrouwen die je te lelijk vinden en dan kutopmerkingen gaan maken als je bij ze in de buurt komt
Je weet pas of t een buit is als je een gesprek hebt gehad he. Tja als t dan allemaal wat tegenvalt..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst iemand 'versieren' en als de buit binnen is terugkrabbelen
'Goed. En met jou?'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo pijnlijk als je aan iemand vraagt hoe het is en je krijgt geen vraag terug.
Een vreemde moet ook niet gelijk al zn kommer en kwijl delenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Goed. En met jou?'
En dan diep van binnen je gewoon heel kut voelen en dit maar als automatisme zeggen
Was meer in het geval van een bekende, maar dan alsnog idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vreemde moet ook niet gelijk al zn kommer en kwijl delen
Ik kom dat ook serieus nooit tegen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst woorden had met iemand tijdens het uitgaan, laat staan agressie. En dat vind ik ook helemaal niet ergquote:
Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"kommer en kwijl"? Gadverdammequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weinig Marokkanen daar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom dat ook serieus nooit tegen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst woorden had met iemand tijdens het uitgaan, laat staan agressie. En dat vind ik ook helemaal niet erg
Geeft vaak wel zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.
Iemand.probeerde me onlangs te versieren door zo open te zijn. Dat werkt totaal nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.
Kijk dit is practische informatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand.probeerde me onlangs te versieren door zo open te zijn. Dat werkt totaal niet
Kwam de boodschap met die opmerking wel over dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:
Heb een tijdje geleden gehad dat iemand niet de wedervraag stelde op mijn "hoe is het", dat steekt me nu nog een beetje eigenlijk. Heb maar gezegd "met mij gaat het ook goed" en het daarbij gelaten met moeite.
Nouja bij mij niet blijkbaar. Bij zon ander grietjehad ie meer succesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk dit is practische informatie.
Streep ik die door op de lijst.
Het is een kutgevoel als iemand waar je om geeft, je zo behandeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:
Was ook niet zomaar iemand overigens, dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.
Geen idee, ze zei: mooi zo! Had ook geen zin om er verder op in te gaan. Het is blijkbaar mooi geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwam de boodschap met die opmerking wel over dan?
Tja als een bekende niet geintresseerd is erin.. eig genoeg redenen te bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |