Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is je uiteindelijke doel?
Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verklotenquote:
Ze wil je, afspreken en grijp je kansquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo mensen,
Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.
Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Tuurlijk welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch geen lekker wijf
Kan jij dat al dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zou je toch het onderscheid wel moeten kunnen maken
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitzietquote:
Dat laatste is helemaal waar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet
Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
Objectief bekeken, vind ik jou bovengemiddeld (komt ook mede door je positieve en open houding, je straalt dat uit vind ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet
Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
Daar hebben we geluk gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
Denk je echt? Ik zou die kans wel willen grijpen.. maar ik ben meer bekend met chicks regelen en niet met relaties. Ben bang dat ik het opkloot weetjwelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze wil je, afspreken en grijp je kans
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U riep?
Ik help wel mee met mensen laten verdwijnen, is er in ieder geval iemand die me daarmee helpt!
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.
Klopt. Een paar maanden geleden was ik het meestal niet eens met firefly, -maar- ik had wel respect voor hem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.
Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.
Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verkloten
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
En zo wordt er nog meer onzin de wereld in geholpen. Wees maar trots op jezelfquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat die meer zieltjes aan het winnen is voor zijn cursussen dan echt goed met mensen voorheeft.
Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.
Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.
Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
Gaat er eindelijk ingegrepen worden ja?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.
Meer luchtig lullen, soms een beetje flirtig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
Helaasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.
Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.
Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoopquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.
Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoop
That might be overdoing it a bitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?
Was ook een grapjequote:
Dat moet dan toch wel goedkomen toch lijkt me? Gewoon relaxed een drankje doen en een leuk gesprek hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Was ook een grapje
Ik zei letterlijk; heb je zin om een keertje wat te gaan drinken?
Als ze zegt "ja", gewoon doen, boeie wat ze verder voor rationalisaties erachter aan gooit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Was ook een grapje
Ik zei letterlijk; heb je zin om een keertje wat te gaan drinken?
Werkt wel beter in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben sowieso niet echt van dat soort vragen. Iets in de zin van "Hee luister, het leek me leuk om daar en daar wat te gaan drinken met je, wanneer kan je?", eventueel met een grapje er in (bijv. "het heeft nu wel lang genoeg geduurd"). Komt sterker over, zeker als je weet dat je goed zit. Kan niet echt goed inschatten of het op deze situatie goed toepasbaar is maar je weet wel waar je staat ook.
Ditquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Werkt wel beter in mijn ervaring.
De vraag wordt namelijk wanneer ze kan, ipv of ze zin heeft in een drankje. Klinkt maf, maar het zijn kleine nuances die wel meespelen in ons gekke mensenbrein.
Dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Ik weet alleen nog niet of ik dat wil
Wat zegt je core?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Ik weet alleen nog niet of ik dat wil
Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hij te soft is ofzo en dat dat hem onaantrekkelijk maakt.
Overdrijven is ook een vak hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is?
Afhankelijk van de leeftijd, de persoonlijke ervaringen en de tijd van de maand, kiezen vrouwen doorgaans meer voor een 'stoere' man. Iets primitiefs is dat. Niets mis mee overigens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is?
Eh ik had een vraag. En ik heb hier tijden geleden ook gepost, dit topic loopt altijd hoog in MyAt en volg is soms én ik kom net terug van een ban, dus vandaar plotselinge aanwezigheid. Ben ik welkom?quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh ik had een vraag. En ik heb hier tijden geleden ook gepost, dit topic loopt altijd hoog in MyAt en volg is soms én ik kom net terug van een ban, dus vandaar plotselinge aanwezigheid. Ben ik welkom?
quote:
I wanna slap you with a dead mackerel so hard right now.quote:
Dat is dan ook niet stoer, dat is kinderachtig en debielquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
Nah ik stap altijd zelf wel af op chickies maar mijn probleem is dat ik gewoon van humor hou en dus veel onzin lul. Daarbij zit het ook niet mee dat ik vrij intelligent ben en mij dus kapot erger zodra de eerst 'vindt ik' valt, ook al is het whatsapp
Achja, we zullen zien. Ik ben geen watje maar ik kijk ook wel series als 'new girl' etc. en ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Chickflicks vind ik ook niet erg maar ik ben absoluut niet gay. Maar stoere dingen zoals dingen afbreken of ruzie maken die trekken mij niet zo.
Dat was korte introductie boterbartje, iemand nog vragen?
Ah, dan vind ik ook. Sommige knullen vinden dan blijkbaar wel stoer want zodra je iemand aantikt krijg je altijd 'gast gast wat doe je, kom een keer aan mij jonge ik pak je' ofzoiets dergelijksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet stoer, dat is kinderachtig en debiel
Misschien verandert dat wel zodra hij zich wat meer op zijn gemak voelt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Primaten zijn dat. Klinkt misschien arrogant, maar ik voel me te goed om met dergelijk volk om te gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah, dan vind ik ook. Sommige knullen vinden dan blijkbaar wel stoer want zodra je iemand aantikt krijg je altijd 'gast gast wat doe je, kom een keer aan mij jonge ik pak je' ofzoiets dergelijks
Achja, ik denk altijd dat het dan maar simpele mensen zijn die later mijn vuilnis ophalen
wie weet, maar zie hem er niet voor aan. Zie wel hoe t loopt. zie hem wekelijks in t cafe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien verandert dat wel zodra hij zich wat meer op zijn gemak voelt.
Ga voor de grap eens teruglezen in deze thread hoeveel positieve reacties je geplaatst hebt. Ik zou echt aan je manier van denken gaan werken man, want ik kan haast niet geloven dat jij een gelukkig persoon bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Primaten zijn dat. Klinkt misschien arrogant, maar ik voel me te goed om met dergelijk volk om te gaan.
Dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens teruglezen in deze thread hoeveel positieve reacties je geplaatst hebt. Ik zou echt aan je manier van denken gaan werken man, want ik kan haast niet geloven dat jij een gelukkig persoon bent.
True storyquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoeft niet.Ik ben bijzonder gelukkig.
Of dacht je dat mijn reacties op posts van jou en Firefly een betrouwbare indicatie zouden zijn van mijn gemoedstoestand in het dagelijks leven?
Niet alleen op mij, ook op andere users. Maar prima man, blij te horenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoeft niet.Ik ben bijzonder gelukkig.
Of dacht je dat mijn reacties op posts van jou en Firefly een betrouwbare indicatie zouden zijn van mijn gemoedstoestand in het dagelijks leven?
Nee, alleen op jou en Firefly. En op jou ging het trouwens nog niet eens over de inhoud, maar over de vorm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet alleen op mij, ook op andere users. Maar prima man, blij te horen
Nee dat vinden ze heel erg kut.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geďnteresseerd over of een beetje vervelend?
Serieus? Ja, geďnteresseerde vragen dus niet: 'hoeveel potten pindakaas eet je op een dag'.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geďnteresseerd over of een beetje vervelend?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]is dit een serieuze vraag?
Hangt van de volgende dingen af:
- Hoe stel je de vraag
- Wat voor vraag stel je
- Luister je wel naar het antwoord (DOORVRAGEN toont namelijk ECHTE interesse)
Het zijn net mensen wat dat betreft!
True true. Als je nu eens een paar dagen niets van je laat horen, is dat ook tof?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon een gesprek hebben. Interesse tonen, maar het moet geen eenzijdig vragenvuur worden. Als ze geen vragen terugstelt en alleen braaf antwoord geeft is het feest natuurlijk ook vrij snel voorbij, althans, dat zou ik zelf hebben. Naar mezelf kijkend ben ik zéér onbeleefd; als iemand me vraagt hoe het gaat of wat ik doe of wat dan ook, dan geef ik netjes antwoord, maar stel eigenlijk nooit die vraag terug, TENZIJ die persoon me ook echt wat boeit en ik ook daadwerkelijk wil weten hoe het met hem/haar is. Dus als ik niets aan je terugvraag, dan weet je genoeg![]()
Eerst iemand 'versieren' en als de buit binnen is terugkrabbelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je dat er even bij vermeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Serieus? Ja, geďnteresseerde vragen dus niet: 'hoeveel potten pindakaas eet je op een dag'.
Laten we wel wezen dat aggresieve gedrag van sommige mensen als je ze per ongeluk aantiktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens teruglezen in deze thread hoeveel positieve reacties je geplaatst hebt. Ik zou echt aan je manier van denken gaan werken man, want ik kan haast niet geloven dat jij een gelukkig persoon bent.
Haha, maar stel dat je zoiets kan vragen.. dat is toch ook wel weer tof? Ik zou het wel chill vinden als een chick ook nog een beetje onzin kan uitkramen en niet alles zo serieus moet alsof je moet beslissen welke kleur labrador je koopt voor achterin de volvoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je dat er even bij vermeld.
Hij heeft gewoon de kans gehad op Cue te kussen, maar hij durfde dat dus niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst iemand 'versieren' en als de buit binnen is terugkrabbelen
Zo pijnlijk als je aan iemand vraagt hoe het is en je krijgt geen vraag terug.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon een gesprek hebben. Interesse tonen, maar het moet geen eenzijdig vragenvuur worden. Als ze geen vragen terugstelt en alleen braaf antwoord geeft is het feest natuurlijk ook vrij snel voorbij, althans, dat zou ik zelf hebben. Naar mezelf kijkend ben ik zéér onbeleefd; als iemand me vraagt hoe het gaat of wat ik doe of wat dan ook, dan geef ik netjes antwoord, maar stel eigenlijk nooit die vraag terug, TENZIJ die persoon me ook echt wat boeit en ik ook daadwerkelijk wil weten hoe het met hem/haar is. Dus als ik niets aan je terugvraag, dan weet je genoeg![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laten we wel wezen dat aggresieve gedrag van sommige mensen als je ze per ongeluk aantiktOf van die vrouwen die je te lelijk vinden en dan kutopmerkingen gaan maken als je bij ze in de buurt komt
Je weet pas of t een buit is als je een gesprek hebt gehad he. Tja als t dan allemaal wat tegenvalt..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst iemand 'versieren' en als de buit binnen is terugkrabbelen
'Goed. En met jou?'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo pijnlijk als je aan iemand vraagt hoe het is en je krijgt geen vraag terug.
Een vreemde moet ook niet gelijk al zn kommer en kwijl delenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Goed. En met jou?'
En dan diep van binnen je gewoon heel kut voelen en dit maar als automatisme zeggen
Was meer in het geval van een bekende, maar dan alsnog idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vreemde moet ook niet gelijk al zn kommer en kwijl delen
Ik kom dat ook serieus nooit tegen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst woorden had met iemand tijdens het uitgaan, laat staan agressie. En dat vind ik ook helemaal niet ergquote:
Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"kommer en kwijl"? Gadverdammequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weinig Marokkanen daar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom dat ook serieus nooit tegen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst woorden had met iemand tijdens het uitgaan, laat staan agressie. En dat vind ik ook helemaal niet erg
Geeft vaak wel zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.
Iemand.probeerde me onlangs te versieren door zo open te zijn. Dat werkt totaal nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.
Kijk dit is practische informatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand.probeerde me onlangs te versieren door zo open te zijn. Dat werkt totaal niet
Kwam de boodschap met die opmerking wel over dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:
Heb een tijdje geleden gehad dat iemand niet de wedervraag stelde op mijn "hoe is het", dat steekt me nu nog een beetje eigenlijk. Heb maar gezegd "met mij gaat het ook goed" en het daarbij gelaten met moeite.
Nouja bij mij niet blijkbaar. Bij zon ander grietjehad ie meer succesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk dit is practische informatie.
Streep ik die door op de lijst.
Het is een kutgevoel als iemand waar je om geeft, je zo behandeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:
Was ook niet zomaar iemand overigens, dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.
Geen idee, ze zei: mooi zo! Had ook geen zin om er verder op in te gaan. Het is blijkbaar mooi geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwam de boodschap met die opmerking wel over dan?
Tja als een bekende niet geintresseerd is erin.. eig genoeg redenen te bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |