abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:42:14 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844956
Al die grootspraak hier. Stel eens een meet voor. Zie je gelijk of er animo voor is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129844980
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is je uiteindelijke doel?
Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129845100
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Spreek af, zoen haar.
Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verkloten
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129845148
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo mensen,

Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Ze wil je, afspreken en grijp je kans :@
pi_129845150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar ik ben toch geen lekker wijf ;(
Tuurlijk wel :*
pi_129845267
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :*
Op jouw leeftijd zou je toch het onderscheid wel moeten kunnen maken :P
pi_129845374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op jouw leeftijd zou je toch het onderscheid wel moeten kunnen maken :P
Kan jij dat al dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129845552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kan jij dat al dan?
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet :P

Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
pi_129845602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet :P

Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
Dat laatste is helemaal waar.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129845912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Objectief bekeken, vind ik jou bovengemiddeld (komt ook mede door je positieve en open houding, je straalt dat uit vind ik :) )
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:07:37 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129846270
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:21:45 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129847014
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
Daar hebben we geluk gehad.
pi_129847502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze wil je, afspreken en grijp je kans :@
Denk je echt? Ik zou die kans wel willen grijpen.. maar ik ben meer bekend met chicks regelen en niet met relaties. Ben bang dat ik het opkloot weetjwel
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:33:44 #214
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_129847551
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* U riep?

Ik help wel mee met mensen laten verdwijnen, is er in ieder geval iemand die me daarmee helpt!
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_129847884
* magnetronkoffie verstopt zich achter een bosje :X
pi_129848984
oei slowchat ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 00:10:45 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129851536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.

Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.

Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129852313
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.

Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
Klopt. Een paar maanden geleden was ik het meestal niet eens met firefly, -maar- ik had wel respect voor hem.

Dat respect is mede door zijn aanhoudende gelul over PUA en zijn persoonlijke aanvallen op mij in diverse andere topics (die reacties van hem zijn ondertussen weggemodereerd) flink geslonken. En dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken.

Jammer weer. Niets mis met het hebben van een andere mening dan ik. Maar wel mij in mijn waarde laten! :)
pi_129852805
Heel eerlijk ik denk dat die meer zieltjes aan het winnen is voor zijn cursussen dan echt goed met mensen voorheeft.
pi_129853429
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verkloten
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
pi_129854397
Leren versieren zonder te oefenen is niet mogelijk, sorry.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129854905
Wat een kuttopic is dit geworden zeg :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129854954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.

Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
pi_129855062
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat die meer zieltjes aan het winnen is voor zijn cursussen dan echt goed met mensen voorheeft.
En zo wordt er nog meer onzin de wereld in geholpen. Wees maar trots op jezelf
pi_129855077
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.
Ja doei.
pi_129855138
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.
Gaat er eindelijk ingegrepen worden ja? O+
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:50:21 #227
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129859128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Meer luchtig lullen, soms een beetje flirtig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.

Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
Helaas ;(
pi_129859460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.
pi_129861165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.
Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoop :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:53:59 #230
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129861354
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoop :)
Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?
pi_129861453
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?
That might be overdoing it a bit :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:59:04 #232
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129861496
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

That might be overdoing it a bit :')
Was ook een grapje :P
Ik zei letterlijk; heb je zin om een keertje wat te gaan drinken?
pi_129861620
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dat moet dan toch wel goedkomen toch lijkt me? Gewoon relaxed een drankje doen en een leuk gesprek hebben :)
pi_129861875
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Als ze zegt "ja", gewoon doen, boeie wat ze verder voor rationalisaties erachter aan gooit.
pi_129862056
Ik ben sowieso niet echt van dat soort vragen. Iets in de zin van "Hee luister, het leek me leuk om daar en daar wat te gaan drinken met je, wanneer kan je?", eventueel met een grapje er in (bijv. "het heeft nu wel lang genoeg geduurd"). Komt sterker over, zeker als je weet dat je goed zit. Kan niet echt goed inschatten of het op deze situatie goed toepasbaar is maar je weet wel waar je staat ook.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:38:18 #236
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129862951
Joa ach, ik zie wel. Heb ook geen haast ofzo ;)
denk dat het wel goed komt
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:50:50 #237
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129863378
Dag 30: De laatste folks! Weinig spannends gebeurt. Was erg moe en zat nog wat in m'n hoofd toen ik binnenkwam, ik besloot er maar gewoon geen druk op te leggen, en gewoon trots te zijn op wat ik gedaan had. Eerste paar dames die ik aansprak liepen al snel door. Toch voelde ik me hierna een stuk beter.

Tegen het eind van de avond nog een paar leuke gesprekjes gehad met verschillende dames, Eentje bleek 17 te zijn (en haar ''date'' kwam opeens binnengelopen), en bij de ander kwam haar vriendin er bij staan, waar ik geen zin had om mee om te gaan. Tegen de tijd dat ik me echt lekker voelde was het alweer 3 uur, en besloot ik de nachttrein te halen. Zo kon ik vandaag nog wat productieve stuff doen ipv tot 3 uur op m'n bed liggen ;)

Waarschijnlijk ben ik de afgelopen 2 dagen wat suf omdat ik overdag alleen in huis zit, en ik niet kan trainen. Dat is vanavond allebei opgelost. Ben erg blij dat ik de afgelopen dagen niet meer afhankelijk ben van m'n resultaten om me chill te voelen, en dat ik zelfs als ik me niet heel chill voel leuke gesprekken kan voeren.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129863420
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben sowieso niet echt van dat soort vragen. Iets in de zin van "Hee luister, het leek me leuk om daar en daar wat te gaan drinken met je, wanneer kan je?", eventueel met een grapje er in (bijv. "het heeft nu wel lang genoeg geduurd"). Komt sterker over, zeker als je weet dat je goed zit. Kan niet echt goed inschatten of het op deze situatie goed toepasbaar is maar je weet wel waar je staat ook.
Werkt wel beter in mijn ervaring. :Y

De vraag wordt namelijk wanneer ze kan, ipv of ze zin heeft in een drankje. Klinkt maf, maar het zijn kleine nuances die wel meespelen in ons gekke mensenbrein. :)
pi_129864163
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Werkt wel beter in mijn ervaring. :Y

De vraag wordt namelijk wanneer ze kan, ipv of ze zin heeft in een drankje. Klinkt maf, maar het zijn kleine nuances die wel meespelen in ons gekke mensenbrein. :)
Dit
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:16:00 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129864289
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Ik weet alleen nog niet of ik dat wil :')
pi_129864420
Gewoon doen :+ heb je op z'n minst waarschijnlijk een vermakelijk avondje en als neit, dan kun je gewoon zeggen dat hij je type niet is.
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:22:45 #242
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129864492
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Dit.

Zoals we dat op z'n lompst zeggen: je kunt er altijd een keer overheen, zie je dan wel of je hem leuk vindt. Heb je in elk geval een leuke avond gehad.

Als je gaat moet je trouwens wel gewoon openminded gaat, misschien is het namelijk wél een hele toffe knul maar zit jij in je achterhoofd met 'ik weet niet of ik dit wil'.
pi_129864953
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Wat zegt je core?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:39:42 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865098
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Modus het volgende:

Wat zegt je core?
Dat hij te soft is ofzo en dat dat hem onaantrekkelijk maakt.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:40:25 #245
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865124
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is? :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:45:35 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865336
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is? :P
Overdrijven is ook een vak he ;)
Nouja hij durfde niet op me af te stappen. Nu komt ie gelijk heel eager over. En doordat ik niet zoiets heb van 'wow' werkt het tegen ipv voor hem.

( en al zn smilies en 'haha's werken ook niet echte mee :') )
pi_129865341
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Afhankelijk van de leeftijd, de persoonlijke ervaringen en de tijd van de maand, kiezen vrouwen doorgaans meer voor een 'stoere' man. Iets primitiefs is dat. Niets mis mee overigens.

Damnit, ik krijg zin om primitief te doen. :(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:48:18 #248
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865450
Nah ik stap altijd zelf wel af op chickies maar mijn probleem is dat ik gewoon van humor hou en dus veel onzin lul. Daarbij zit het ook niet mee dat ik vrij intelligent ben en mij dus kapot erger zodra de eerst 'vindt ik' valt, ook al is het whatsapp :P

Achja, we zullen zien. Ik ben geen watje maar ik kijk ook wel series als 'new girl' etc. en ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Chickflicks vind ik ook niet erg maar ik ben absoluut niet gay. Maar stoere dingen zoals dingen afbreken of ruzie maken die trekken mij niet zo.

Dat was korte introductie boterbartje, iemand nog vragen? :9
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:50:02 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865517
Vanwaar ben je in dit topic?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:52:21 #250
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Vanwaar ben je in dit topic?
Eh ik had een vraag. En ik heb hier tijden geleden ook gepost, dit topic loopt altijd hoog in MyAt en volg is soms én ik kom net terug van een ban, dus vandaar plotselinge aanwezigheid. Ben ik welkom?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:53:08 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865654
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Eh ik had een vraag. En ik heb hier tijden geleden ook gepost, dit topic loopt altijd hoog in MyAt en volg is soms én ik kom net terug van een ban, dus vandaar plotselinge aanwezigheid. Ben ik welkom?
Natuurlijk :) was gewoon benieuwd.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:53:28 #252
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865668
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk :) was gewoon benieuwd.
:)
pi_129865747
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat zegt je core?
I wanna slap you with a dead mackerel so hard right now.
pi_129865798
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
Nah ik stap altijd zelf wel af op chickies maar mijn probleem is dat ik gewoon van humor hou en dus veel onzin lul. Daarbij zit het ook niet mee dat ik vrij intelligent ben en mij dus kapot erger zodra de eerst 'vindt ik' valt, ook al is het whatsapp :P

Achja, we zullen zien. Ik ben geen watje maar ik kijk ook wel series als 'new girl' etc. en ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Chickflicks vind ik ook niet erg maar ik ben absoluut niet gay. Maar stoere dingen zoals dingen afbreken of ruzie maken die trekken mij niet zo.

Dat was korte introductie boterbartje, iemand nog vragen? :9
Dat is dan ook niet stoer, dat is kinderachtig en debiel :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:58:07 #255
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865874
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet stoer, dat is kinderachtig en debiel :')
Ah, dan vind ik ook. Sommige knullen vinden dan blijkbaar wel stoer want zodra je iemand aantikt krijg je altijd 'gast gast wat doe je, kom een keer aan mij jonge ik pak je' ofzoiets dergelijks :')

Achja, ik denk altijd dat het dan maar simpele mensen zijn die later mijn vuilnis ophalen :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:00:51 #256
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129866017
quote:

[..]

Misschien verandert dat wel zodra hij zich wat meer op zijn gemak voelt.
pi_129866267
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ah, dan vind ik ook. Sommige knullen vinden dan blijkbaar wel stoer want zodra je iemand aantikt krijg je altijd 'gast gast wat doe je, kom een keer aan mij jonge ik pak je' ofzoiets dergelijks :')

Achja, ik denk altijd dat het dan maar simpele mensen zijn die later mijn vuilnis ophalen :)
Primaten zijn dat. Klinkt misschien arrogant, maar ik voel me te goed om met dergelijk volk om te gaan.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:06:36 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129866290
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Misschien verandert dat wel zodra hij zich wat meer op zijn gemak voelt.
wie weet, maar zie hem er niet voor aan. Zie wel hoe t loopt. zie hem wekelijks in t cafe.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:11:47 #259
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129866524
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Primaten zijn dat. Klinkt misschien arrogant, maar ik voel me te goed om met dergelijk volk om te gaan.
Ga voor de grap eens teruglezen in deze thread hoeveel positieve reacties je geplaatst hebt. Ik zou echt aan je manier van denken gaan werken man, want ik kan haast niet geloven dat jij een gelukkig persoon bent.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129866624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ga voor de grap eens teruglezen in deze thread hoeveel positieve reacties je geplaatst hebt. Ik zou echt aan je manier van denken gaan werken man, want ik kan haast niet geloven dat jij een gelukkig persoon bent.
Dat hoeft niet. :) Ik ben bijzonder gelukkig. O+ Of dacht je dat mijn reacties op posts van jou en Firefly een betrouwbare indicatie zouden zijn van mijn gemoedstoestand in het dagelijks leven?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:14:27 #261
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129866642
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. :) Ik ben bijzonder gelukkig. O+ Of dacht je dat mijn reacties op posts van jou en Firefly een betrouwbare indicatie zouden zijn van mijn gemoedstoestand in het dagelijks leven?
True story
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:15:31 #262
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129866680
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet alleen op mij, ook op andere users. Maar prima man, blij te horen ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:15:41 #263
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129866688
Ik ben soms ook best wel negatief hoor, maar dat komt omdat ik gewoon perfectionistisch ben. Je kan prima gelukkig zijn én negatief. Ik heb er gewoon een hekel aan om genoeg te nemen met dingen die gewoon beter kunnen :)
pi_129866761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niet alleen op mij, ook op andere users. Maar prima man, blij te horen ;)
Nee, alleen op jou en Firefly. En op jou ging het trouwens nog niet eens over de inhoud, maar over de vorm. :)

En dank je, ik ben er zelf ook bijzonder blij mee :9 O+
pi_129866852
Goed, nog maar een keer.

Dit topic is voor leuke versiertips. "Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken", bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes.

Het PUA topic heb ik hernoemd: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Wil je vooral je 'game' oefenen en je 'core versterken' of wat dan ook, en heb je minder behoefte aan gerichte versiertips, maar wil je gewoon via versieren als een soort van activiteit/hobby je zelfvertrouwen opkrikken, post dan daar.

Ieder z'n voorkeur, maar dít topic gaat NIET meer vervuild worden met 'maar als je geen 20 vrouwen aanspreekt in een club dan leef je niet/faal je'. Dat bewaar je maar voor het andere topic. Dat soort posts gaan hier gewoon verwijderd worden.

En daarmee is het wel klaar.
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:22:59 #266
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129866963
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geďnteresseerd over of een beetje vervelend?
pi_129867167
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geďnteresseerd over of een beetje vervelend?
Nee dat vinden ze heel erg kut.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:29:17 #268
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129867187
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee dat vinden ze heel erg kut.
Serieus? Ja, geďnteresseerde vragen dus niet: 'hoeveel potten pindakaas eet je op een dag'.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:30:31 #269
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129867239
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
:') is dit een serieuze vraag? :')

Hangt van de volgende dingen af:
- Hoe stel je de vraag
- Wat voor vraag stel je
- Luister je wel naar het antwoord (DOORVRAGEN toont namelijk ECHTE interesse)

Het zijn net mensen wat dat betreft!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:32:11 #270
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129867296
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:') is dit een serieuze vraag? :')

Hangt van de volgende dingen af:
- Hoe stel je de vraag
- Wat voor vraag stel je
- Luister je wel naar het antwoord (DOORVRAGEN toont namelijk ECHTE interesse)

Het zijn net mensen wat dat betreft!
:P

Ok, ok.
pi_129867402
Gewoon een gesprek hebben. Interesse tonen, maar het moet geen eenzijdig vragenvuur worden. Als ze geen vragen terugstelt en alleen braaf antwoord geeft is het feest natuurlijk ook vrij snel voorbij, althans, dat zou ik zelf hebben. Naar mezelf kijkend ben ik zéér onbeleefd; als iemand me vraagt hoe het gaat of wat ik doe of wat dan ook, dan geef ik netjes antwoord, maar stel eigenlijk nooit die vraag terug, TENZIJ die persoon me ook echt wat boeit en ik ook daadwerkelijk wil weten hoe het met hem/haar is. Dus als ik niets aan je terugvraag, dan weet je genoeg :') :P
Ja doei.
pi_129867569
Ik ben wel benieuwd naar het rapport van de Paus :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:39:07 #273
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129867574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon een gesprek hebben. Interesse tonen, maar het moet geen eenzijdig vragenvuur worden. Als ze geen vragen terugstelt en alleen braaf antwoord geeft is het feest natuurlijk ook vrij snel voorbij, althans, dat zou ik zelf hebben. Naar mezelf kijkend ben ik zéér onbeleefd; als iemand me vraagt hoe het gaat of wat ik doe of wat dan ook, dan geef ik netjes antwoord, maar stel eigenlijk nooit die vraag terug, TENZIJ die persoon me ook echt wat boeit en ik ook daadwerkelijk wil weten hoe het met hem/haar is. Dus als ik niets aan je terugvraag, dan weet je genoeg :') :P
True true. Als je nu eens een paar dagen niets van je laat horen, is dat ook tof?
pi_129867608
quote:

[..]

Eerst iemand 'versieren' en als de buit binnen is terugkrabbelen ;(
pi_129867611
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Serieus? Ja, geďnteresseerde vragen dus niet: 'hoeveel potten pindakaas eet je op een dag'.
Het is maar goed dat je dat er even bij vermeld. :')
pi_129867706
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Laten we wel wezen dat aggresieve gedrag van sommige mensen als je ze per ongeluk aantikt :') Of van die vrouwen die je te lelijk vinden en dan kutopmerkingen gaan maken als je bij ze in de buurt komt :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:43:29 #277
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129867742
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is maar goed dat je dat er even bij vermeld. :')
Haha, maar stel dat je zoiets kan vragen.. dat is toch ook wel weer tof? Ik zou het wel chill vinden als een chick ook nog een beetje onzin kan uitkramen en niet alles zo serieus moet alsof je moet beslissen welke kleur labrador je koopt voor achterin de volvo ;)
pi_129867751
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon de kans gehad op Cue te kussen, maar hij durfde dat dus niet.
Pech gehad en klaar :')
pi_129867754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Zo pijnlijk als je aan iemand vraagt hoe het is en je krijgt geen vraag terug. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129867797
inmiddels doe ik het wel, tenminste, hier in het VK, omdat het de standaardbegroeting is, al vergeet ik het zelfs hier nog wel eens. Dat wordt echt als onbeschoft gezien. Maargoed, ergens hebben ze wel gelijk natuurlijk 8-)
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:45:08 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129867807
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Laten we wel wezen dat aggresieve gedrag van sommige mensen als je ze per ongeluk aantikt :') Of van die vrouwen die je te lelijk vinden en dan kutopmerkingen gaan maken als je bij ze in de buurt komt :')
Herkenbaar. ;(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:46:18 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129867858
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je weet pas of t een buit is als je een gesprek hebt gehad he. Tja als t dan allemaal wat tegenvalt.. :P
pi_129867873
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zo pijnlijk als je aan iemand vraagt hoe het is en je krijgt geen vraag terug. ;(
'Goed. En met jou?'

En dan diep van binnen je gewoon heel kut voelen en dit maar als automatisme zeggen :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:48:10 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129867956
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

'Goed. En met jou?'

En dan diep van binnen je gewoon heel kut voelen en dit maar als automatisme zeggen :D
Een vreemde moet ook niet gelijk al zn kommer en kwijl delen :P
pi_129867991
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was meer in het geval van een bekende, maar dan alsnog idd.
pi_129868022
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Herkenbaar. ;(
Ik kom dat ook serieus nooit tegen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst woorden had met iemand tijdens het uitgaan, laat staan agressie. En dat vind ik ook helemaal niet erg :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:50:15 #287
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129868061
quote:

[..]

Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.
pi_129868065
quote:

[..]

"kommer en kwijl"? Gadverdamme ;(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:51:07 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129868103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kom dat ook serieus nooit tegen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst woorden had met iemand tijdens het uitgaan, laat staan agressie. En dat vind ik ook helemaal niet erg :P
Weinig Marokkanen daar? :D
pi_129868160
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Weinig Marokkanen daar? :D
Alleen bootvluchtelingen zeker :')
pi_129868176
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

"kommer en kwijl"? Gadverdamme ;(
Nu je het zegt :') Haha.
pi_129868197
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat vind ik nog veel vervelender inderdaad, iemand die je amper kent die zijn/haar hele leven begint te vertellen.
Geeft vaak wel zelfvertrouwen :')_
pi_129868252
Heb een tijdje geleden gehad dat iemand niet de wedervraag stelde op mijn "hoe is het", dat steekt me nu nog een beetje eigenlijk. Heb maar gezegd "met mij gaat het ook goed :)" en het daarbij gelaten met moeite.
pi_129868276
Was ook niet zomaar iemand overigens, dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:54:54 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129868279
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Iemand.probeerde me onlangs te versieren door zo open te zijn. Dat werkt totaal niet :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:55:59 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129868317
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iemand.probeerde me onlangs te versieren door zo open te zijn. Dat werkt totaal niet :')
Kijk dit is practische informatie.
Streep ik die door op de lijst.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:56:40 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129868350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:
Heb een tijdje geleden gehad dat iemand niet de wedervraag stelde op mijn "hoe is het", dat steekt me nu nog een beetje eigenlijk. Heb maar gezegd "met mij gaat het ook goed :)" en het daarbij gelaten met moeite.
Kwam de boodschap met die opmerking wel over dan?
Tja als een bekende niet geintresseerd is erin.. eig genoeg redenen te bedenken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:57:33 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129868374
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Kijk dit is practische informatie.
Streep ik die door op de lijst.
Nouja bij mij niet blijkbaar. Bij zon ander grietjehad ie meer succes :+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:59:00 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129868425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:
Was ook niet zomaar iemand overigens, dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.
Het is een kutgevoel als iemand waar je om geeft, je zo behandeld.
Ik voel je. ;(
pi_129868437
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kwam de boodschap met die opmerking wel over dan?
Tja als een bekende niet geintresseerd is erin.. eig genoeg redenen te bedenken.
Geen idee, ze zei: mooi zo! Had ook geen zin om er verder op in te gaan. Het is blijkbaar mooi geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')