abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:42:14 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844956
Al die grootspraak hier. Stel eens een meet voor. Zie je gelijk of er animo voor is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129844980
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is je uiteindelijke doel?
Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129845100
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Spreek af, zoen haar.
Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verkloten
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129845148
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo mensen,

Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Ze wil je, afspreken en grijp je kans :@
pi_129845150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar ik ben toch geen lekker wijf ;(
Tuurlijk wel :*
pi_129845267
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :*
Op jouw leeftijd zou je toch het onderscheid wel moeten kunnen maken :P
pi_129845374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op jouw leeftijd zou je toch het onderscheid wel moeten kunnen maken :P
Kan jij dat al dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129845552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kan jij dat al dan?
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet :P

Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
pi_129845602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet :P

Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
Dat laatste is helemaal waar.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129845912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Objectief bekeken, vind ik jou bovengemiddeld (komt ook mede door je positieve en open houding, je straalt dat uit vind ik :) )
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:07:37 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129846270
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:21:45 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129847014
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
Daar hebben we geluk gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129847502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze wil je, afspreken en grijp je kans :@
Denk je echt? Ik zou die kans wel willen grijpen.. maar ik ben meer bekend met chicks regelen en niet met relaties. Ben bang dat ik het opkloot weetjwel
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:33:44 #214
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_129847551
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* U riep?

Ik help wel mee met mensen laten verdwijnen, is er in ieder geval iemand die me daarmee helpt!
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_129847884
* magnetronkoffie verstopt zich achter een bosje :X
pi_129848984
oei slowchat ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 00:10:45 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129851536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.

Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.

Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129852313
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.

Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
Klopt. Een paar maanden geleden was ik het meestal niet eens met firefly, -maar- ik had wel respect voor hem.

Dat respect is mede door zijn aanhoudende gelul over PUA en zijn persoonlijke aanvallen op mij in diverse andere topics (die reacties van hem zijn ondertussen weggemodereerd) flink geslonken. En dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken.

Jammer weer. Niets mis met het hebben van een andere mening dan ik. Maar wel mij in mijn waarde laten! :)
pi_129852805
Heel eerlijk ik denk dat die meer zieltjes aan het winnen is voor zijn cursussen dan echt goed met mensen voorheeft.
pi_129853429
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verkloten
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
pi_129854397
Leren versieren zonder te oefenen is niet mogelijk, sorry.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129854905
Wat een kuttopic is dit geworden zeg :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129854954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.

Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
pi_129855062
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat die meer zieltjes aan het winnen is voor zijn cursussen dan echt goed met mensen voorheeft.
En zo wordt er nog meer onzin de wereld in geholpen. Wees maar trots op jezelf
pi_129855077
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')