Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is je uiteindelijke doel?
Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verklotenquote:
Ze wil je, afspreken en grijp je kansquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo mensen,
Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.
Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Tuurlijk welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch geen lekker wijf
Kan jij dat al dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zou je toch het onderscheid wel moeten kunnen maken
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitzietquote:
Dat laatste is helemaal waar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet
Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
Objectief bekeken, vind ik jou bovengemiddeld (komt ook mede door je positieve en open houding, je straalt dat uit vind ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vrij objectief over uiterlijke zaken, en er is een groot grensgebied, maar over het algemeen is het best wel te doen om te beoordelen of iemand er ondergemiddeld, bovengemiddeld, of extreem goed/slecht uitziet
Maar dat gaat alleen om uiterlijk he, je hebt geen extreem goed uiterlijk nodig om gelukkig te worden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
Daar hebben we geluk gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb loka toen volgens mij wel 3 kussen op de wang gegeven.
Gelukkig dat jij er toen nog niet was dan.
Denk je echt? Ik zou die kans wel willen grijpen.. maar ik ben meer bekend met chicks regelen en niet met relaties. Ben bang dat ik het opkloot weetjwelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze wil je, afspreken en grijp je kans
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U riep?
Ik help wel mee met mensen laten verdwijnen, is er in ieder geval iemand die me daarmee helpt!
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een leuke dag, groei voor mezelf, en wat meer begrip voor elkaar. En hopelijk motiverend voor de mensen die het niet durven.
Klopt. Een paar maanden geleden was ik het meestal niet eens met firefly, -maar- ik had wel respect voor hem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.
Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.
Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar ze zij toen ik vroeg of ze een keer wat wou drinken 'ja ik wil wel wat drinken, maar ik hoef niet te daten liever' of iets in die trant. Al was dat misschien vrij vroeg, want vervolgens appt ze steeds meer. Maar ze is verder écht bijna perfect en ik wil het niet verkloten
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
En zo wordt er nog meer onzin de wereld in geholpen. Wees maar trots op jezelfquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat die meer zieltjes aan het winnen is voor zijn cursussen dan echt goed met mensen voorheeft.
Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het balletje van begrip is aan jou, dat weet je he.
Luchtige simpele adviesen zonder een heel verhaal en 100de vrouwen. Dat is de truuk in dit topic.
Je andere tips en verhalen, PUA topic. Ik schat zo dat als jij je hier aan houd je een heel stuk meer begrip zult krijgen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |