abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129843914
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
Een challenge, laten we een meet doen waarbij ook_gek en ik uit onze comfort zone moeten gaan stappen ^^ Jullie verzinnen de opdrachten hehe
Oh, stiekem wil ik daar wel bij zijn.
pi_129843928
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet echt meetbaar he :')
Jullie geven ons dezelfde opdracht :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129843956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De opdracht is, Loka versieren! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129843967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, stiekem wil ik daar wel bij zijn.
Van mij mag het!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129844003
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen versieren is comfort zone, vooral voor de almachtige comfortzone persoon, het moet dus veel harder en extremer :D
pi_129844007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oke, wat is het doel wat je met die challenge wil bereiken?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:20:47 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:12 schreef firefly3 het volgende:
Nee geen andere onderwerpen ook_gek, ik blijf hameren op datgene wat ik ook tegen magnetronkoffie zeg.
En je bent de grip volledig kwijt en kan niet meer reageren dus dan maar zo.

quote:
Dus hou maar op met je betogen en geef gewoon toe dat je niets nieuws probeert en dus in je comfort zone blijft :)
Je verdraaid weer wat. De voorbeelden die jij gaf. Dat was de kern. Die heb ik allemaal al gedaan. Zeg nergens dat ik geen nieuwe dingen probeer.

En ja ja komt die weer. Jij zegt van wel, prima wijs maar aan.

quote:
Volgens jou is voor jou alles comfort zone,
Ik heb geen angst inderdaad om wat te doen. Heb aan alles maling, laat me niet leiden door angst of wat andere van mij denken. Ik heb een eigen stel regels waar ik me aan houd, de rest zie ik wel wat er gebeurd.

quote:
heerlijk ego strelend misschien maar zo zit de wereld niet in elkaar. Iedereen heeft een comfortzone.
Jajaja daar is die hoor! De EGO uitspraak!

Drama check
Comfort zone check
Ego check
Internet date kwestie van tijd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129844053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen versieren is comfort zone, vooral voor de almachtige comfortzone persoon, het moet dus veel harder en extremer :D
Loka is bezet en slimmer dan jullie 2 samen :P

Niet terugkrabbelen he? :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:24:02 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844182
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
Een challenge, laten we een meet doen waarbij ook_gek en ik uit onze comfort zone moeten gaan stappen ^^ Jullie verzinnen de opdrachten hehe
Die kans heb je al 3x gehad.

Alleen kwam jij elke keer met nieuwe regels. Ik ging met alles akkoord en jij droop af met "op het forum liggen we elkaar al niet. Dus in het echt ook niet. Laat maar"

Jammer joh, kansje verkeken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:25:00 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844217
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.

SPOILER
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129844224
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die mans heb je al 3x gehad.

Alleen kwam jij elke keer met nieuwe regels. Ik ging met alles akkoord en jij droop af met "op het forum liggen we elkaar al niet. Dus in het echt ook niet. Laat maar"

Jammer joh, kansje verkeken.
Daarna van gedachte veranderd en nog 3x gevraagd maar toen kon je telkens niet :D totdat je zei dat je geen actie ging ondernemen.

Dus hierbij, wedden dat je deze challenge niet accepteert omdat je nu WEL aan de bak moet? Ik spreek niet met je af als je zo'n barhanger bent. Je verdraait de boel weer, en nu kan iedereen weer mee lezen. Dus je druipt af.
pi_129844274
Nou ja, eigenlijk is een gezonde comfort zone niet zo erg, anders zou iedereen net zo doen als de damschreeuwer en dat soort mensen. Dus lijkt me niet per se positief om eruit te komen. Oprekken tot een gezonde grens moet wel kunnen.
pi_129844323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Loka is bezet en slimmer dan jullie 2 samen :P

Niet terugkrabbelen he? :P
Wacht even, waarom betrek je mij hier nu weer in :')
Overigens zou ik het ook wel knap vinden als iemand me kon hosselen hoor, daar niet van.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:33:29 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844598
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarna van gedachte veranderd en nog 3x gevraagd maar toen kon je telkens niet :D totdat je zei dat je geen actie ging ondernemen.
Nee hoor dit was de laatste keer dat je niet wilde.

quote:
Dus hierbij, wedden dat je deze challenge niet accepteert omdat je nu WEL aan de bak moet? Ik spreek niet met je af als je zo'n barhanger bent. Je verdraait de boel weer, en nu kan iedereen weer mee lezen. Dus je druipt af.
Iedereen weer meelezen? Is dat ooit anders geweest dan?

Handig gespeeld van je om mij neer te zetten als af druiper eerlijk is eerlijk. Want eerder heb ik onderstaande gezegd. Daar maak je nu handig gebruik van.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:

in mijn geval heb ik nul bewijsdrang en boeit het mij niet wat een ander er van denkt.

Dat brengt mij trouwens wel op het puntje, extreme bewijsdrang. Dat is namelijk voeding bron 1 voor een grote ego krijgen. Vreemd wel, voor iemand die zegt dat hij geen ego heeft.
pi_129844674
Ik wil mezelf opofferen zodat je een keertje uit je comfortzone gaat ^O^ Ik kan het sowieso goed vinden met mensen die uit hun comfort zone gaan, dus dan hoeft het in de toekomst niet zo vijandig aan toe te gaan hier ^O^ Dus wat houdt je tegen?
pi_129844738
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Overigens zou ik het ook wel knap vinden als iemand me kon hosselen hoor, daar niet van.
Daarom juist! :D _O-

Eens kijken of onze 2 hosselkoningen van een -ekte- uitdaging houden! :P
pi_129844787
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daarom juist! :D _O-

Eens kijken of onze 2 hosselkoningen van een -ekte- uitdaging houden! :P
Ja maar ik ben toch geen lekker wijf ;(
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:38:23 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:
Ik wil mezelf opofferen zodat je een keertje uit je comfortzone gaat ^O^ Ik kan het sowieso goed vinden met mensen die uit hun comfort zone gaan, dus dan hoeft het in de toekomst niet zo vijandig aan toe te gaan hier ^O^
Oh god we gaan het over opofferen hebben ja :D En mij beschuldigen van drama!

Niks vijandig van mijn kant. Ik reageer alleen op je reacties onderbouwd en wel. Heb meerdere keren aangegeven dat je vaak juiste tips hebt. Ik weet ook dat je dat prima kan. Maar het simpel houden, daar gaat het mis bij je. Jammer is dat. Niks vijandig aan.

Tevens vond ik nog wat leuks terug,

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik houd me helemaal niet met grenzen of verbeteren bezich. Ik heb nul bewijs drang naar mij of anderen toe. En heb ook geen bevestiging nodig dat ik iets wel of niet kan.

Ik doe wat ik wil en waar ik zin in heb. En als ik ergens mijn zinnen op gezet heb lukt het voor 95% en de rest 5% is jammer dan en boeit me niet. Ik regel alles voor me zelf.
pi_129844832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar ik ben toch geen lekker wijf ;(
Lekker is subjectief ;)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129844863
Kom op, zo'n comfort zone challenge is hilarisch en leuk. Doe nou mee :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:39:55 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844870
je wilt de kern elke keer weten.

Geef normale simpele tips en houd het simpel. Al het andere lekker in je PUA topic doen.
Dat is de hele kern van het hele verhaal van de vele discussies die je met vele mensen gehad hebt hier in dit topic.
pi_129844876
Hallo mensen,

Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:40:40 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844901
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo mensen,

Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Spreek af, zoen haar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129844905
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wacht even, waarom betrek je mij hier nu weer in :')
Als ik in het begin aardiger tegen je was geweest had ik meer kans :D :')
pi_129844937
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:39 schreef firefly3 het volgende:
Kom op, zo'n comfort zone challenge is hilarisch en leuk. Doe nou mee :D
Wat is je uiteindelijke doel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')