abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129841274
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd, hier vindt geen enkele vrouw je leuk.
Joh, welke vrouw vind het nou leuk als je tegen haar zegt dat je tegelijk ook drie andere projectjes hebt. Ik heb heus wel door dat ik hier -10 punten achter sta hier, maar ik hoef toch geen fok vrouw te ontmoeten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:03:17 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129841306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Joh, welke vrouw vind het nou leuk als je tegen haar zegt dat je tegelijk ook drie andere projectjes hebt. Ik heb heus wel door dat ik hier -10 punten achter sta hier, maar ik hoef toch geen fok vrouw te ontmoeten.
Dus je bent eigenlijk een grote neppert. Een goochelshow op benen.
Nou, succes dan met het vinden van iemand die jou oprecht leuk vindt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:03:53 #153
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129841329
Dag 29: Een onbekende dude van DA had al eerder contact met me opgenomen om een keertje te gaan stappen samen, prima. Ik was moe, de hele dag al. Ik had dus weinig verwachtingen deze avond. Ik wilde het gewoon naar m'n zin hebben, hem helpen om een beetje te beginnen met pickup, en een paar chicks aanspreken.

In eerste instantie naar ClubNL, waar ik een typisch Amerikaanse aansprak. Leuk kort gesprek, ze wilde nog bijna meekomen naar Leidseplein (in haar eentje, lol). Verder was er daar niemand, dus we gingen naar Paradiso. Op het Leidseplein vroeg ik 3 meisjes waar Paradiso lag (ik wist het oprecht niet). Een van de 3 bleef vragen aan ons stellen, waardoor we toch in gesprek kwamen. Ze nodigde ons uit om met hun mee te gaan voor een kroegentocht, prima:) De andere 2 hadden nog amper gedag gezegd en waren vooral met elkaar bezig, dus het voelde toch nog een beetje opdringerig van onze kant.

Ik besloot gewoon relaxt te blijven, vroeg ze af en toe iets/maakte random statements waar ze kortaf op reageerden. Verder was ik gewoon aan het dansen (ookal was de muziek vreselijk). Toen ik terugkwam van de garderobe bleek het dat ze bier voor ons gehaald hadden. Ik ging weer wat meer met ze praten, en begon fysiek meer te leiden. Fysiek kreeg ik vrij veel van haar terug, maar verbaal nog steeds bijna niets. Ze stond tegen me aan te dansen, maar toen ik haar wilde zoenen wilde ze niet. Ik kon er geen hoogte van krijgen. Later zag ik haar ook nog andere gasten 'openen'. Toen ik haar vroeg of ze al een leuke gast geregeld had, zei ze dat ze een vriend had. Vrouwen... ^^

De rest van de avond nog een paar dames aangesproken. Ik kreeg elke keer een glimlach, maar daar bleef het ook bij. Uiteindelijk nog in gesprek geraakt met een meisje uit Friesland die op vakantie was in Amsterdam. Ze was al die drukte duidelijk niet gewend, haha. Even lol mee gehad, maar verder vond ik haar niet heel boeiend. Die andere kerel ook nog op een paar dames afgestuurd, ik zag aan hem dat het duidelijk de eerste keer was, maar hij deed het wel, goed bezig! Rond een uurtje of 3 besloten we het voor gezien te houden.

Op de terugweg voelde ik me nog precies hetzelfde als toen ik er heen ging, neutraal. Heb vanavond ook niet echt ups en downs gehad. Een echt voldaan gevoel had ik ook niet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129841336
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dus je bent eigenlijk een grote neppert. Een goochelshow op benen.
Nou, succes dan met het vinden van iemand die jou oprecht leuk vindt.
Het is heel simpel, als je een echte relatie begint dan stop je gewoon met playen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:05:16 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129841376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer ervaring je op doet hoe meer zelfvertrouwen en natuurlijker je wordt,
Zoals al vaker aangegeven. Ik heb nooit anders gedaan, en doe het vandaag de dag nog altijd. Alleen niet meer in de mate zoals vroeger. Was een hele leuke tijd maar ik ga door met m'n leven.

quote:
iets waar jij niet tegen kunt en niet wilt beseffen en daardoor met een enorm betoog moet komen waarbij je vanalles en nog wat erbij haalt.
De lange betoog is enkel om duidelijk te zijn naar jou toe.

[quo]
De fase dat ik dacht dat ik "op mijn top was met versieren" heb ik ook gehad. Waar jij nu staat, stond ik een paar jaar terug ook. Ik dacht ook dat ik niet beter kon worden en alles wat ik deed juist het meest natuurlijke was.
[/quote]
Oke, gaan we weer. Wijs even de dingen aan die in het zwart staan waar ik dat gezegd heb. En ipv negeren zoals je altijd doet nu eens aanwijzen graag.

quote:
Dus niet :D Je bent net als de mensen die je beschuldigt die niets doen, ook zelf niets nieuws proberen en maar mekkeren.
Mensen die niks doen is prima, gaan ze er over klagen is dat niet prima. Daar zijn we het over eens.

Echter beweer jij je zelf te "vernieuwen" jij wel.... Niet dus, dat blijkt wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:05:37 #156
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129841385
Om eerlijk te zijn voel ik me fucking moe op dit moment. Nog even wat energie bij elkaar sprokkelen voor de laatste avond van m'n challenge :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129841464
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoals al vaker aangegeven. Ik heb nooit anders gedaan, en doe het vandaag de dag nog altijd. Alleen niet meer in de mate zoals vroeger. Was een hele leuke tijd maar ik ga door met m'n leven.

[..]

De lange betoog is enkel om duidelijk te zijn naar jou toe.

De fase dat ik dacht dat ik "op mijn top was met versieren" heb ik ook gehad. Waar jij nu staat, stond ik een paar jaar terug ook. Ik dacht ook dat ik niet beter kon worden en alles wat ik deed juist het meest natuurlijke was.

Oke, gaan we weer. Wijs even de dingen aan die in het zwart staan waar ik dat gezegd heb. En ipv negeren zoals je altijd doet nu eens aanwijzen graag.

[..]

Mensen die niks doen is prima, gaan ze er over klagen is dat niet prima. Daar zijn we het over eens.

Echter beweer jij je zelf te "vernieuwen" jij wel.... Niet dus, dat blijkt wel.
Ik zeg tegen je dat je nieuwe dingen moet proberen, jij zegt van niet. En omdat ik blijf zeggen dat je nieuwe dingen moet proberen, vernieuw ik me niet. Aparte denkwijze heb je :') En blijf eens een keer bij de kern van het verhaal ipv er omheen te draaien
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:10:52 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129841550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 29: Een onbekende dude van DA had al eerder contact met me opgenomen om een keertje te gaan stappen samen, prima. Ik was moe, de hele dag al. Ik had dus weinig verwachtingen deze avond. Ik wilde het gewoon naar m'n zin hebben, hem helpen om een beetje te beginnen met pickup, en een paar chicks aanspreken.

In eerste instantie naar ClubNL, waar ik een typisch Amerikaanse aansprak. Leuk kort gesprek, ze wilde nog bijna meekomen naar Leidseplein (in haar eentje, lol). Verder was er daar niemand, dus we gingen naar Paradiso. Op het Leidseplein vroeg ik 3 meisjes waar Paradiso lag (ik wist het oprecht niet). Een van de 3 bleef vragen aan ons stellen, waardoor we toch in gesprek kwamen. Ze nodigde ons uit om met hun mee te gaan voor een kroegentocht, prima:) De andere 2 hadden nog amper gedag gezegd en waren vooral met elkaar bezig, dus het voelde toch nog een beetje opdringerig van onze kant.

Ik besloot gewoon relaxt te blijven, vroeg ze af en toe iets/maakte random statements waar ze kortaf op reageerden. Verder was ik gewoon aan het dansen (ookal was de muziek vreselijk). Toen ik terugkwam van de garderobe bleek het dat ze bier voor ons gehaald hadden. Ik ging weer wat meer met ze praten, en begon fysiek meer te leiden. Fysiek kreeg ik vrij veel van haar terug, maar verbaal nog steeds bijna niets. Ze stond tegen me aan te dansen, maar toen ik haar wilde zoenen wilde ze niet. Ik kon er geen hoogte van krijgen. Later zag ik haar ook nog andere gasten 'openen'. Toen ik haar vroeg of ze al een leuke gast geregeld had, zei ze dat ze een vriend had. Vrouwen... ^^

De rest van de avond nog een paar dames aangesproken. Ik kreeg elke keer een glimlach, maar daar bleef het ook bij. Uiteindelijk nog in gesprek geraakt met een meisje uit Friesland die op vakantie was in Amsterdam. Ze was al die drukte duidelijk niet gewend, haha. Even lol mee gehad, maar verder vond ik haar niet heel boeiend. Die andere kerel ook nog op een paar dames afgestuurd, ik zag aan hem dat het duidelijk de eerste keer was, maar hij deed het wel, goed bezig! Rond een uurtje of 3 besloten we het voor gezien te houden.

Op de terugweg voelde ik me nog precies hetzelfde als toen ik er heen ging, neutraal. Heb vanavond ook niet echt ups en downs gehad. Een echt voldaan gevoel had ik ook niet.
Rustig avondje zo te lezen. Maar zie wel iets gebeuren wat ik je al voorspelde. Vrouwen reageren positief op je zonder dat je er op af stapte. De rollen waren omgedraaid, zij vroeg jou mee! Heeft te maken met je uitstraling. Onbewust straal je rust en gezelligheid uit. Dat werkt heel erg uitnodigend zoals je merkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129841552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om eerlijk te zijn voel ik me fucking moe op dit moment. Nog even wat energie bij elkaar sprokkelen voor de laatste avond van m'n challenge :)
Deze avond moet je zeker af ronden!!! ^O^
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:16:06 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129841710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zeg tegen je dat je nieuwe dingen moet proberen, jij zegt van niet. En omdat ik blijf zeggen dat je nieuwe dingen moet proberen, vernieuw ik me niet. Aparte denkwijze heb je :') En blijf eens een keer bij de kern van het verhaal ipv er omheen te draaien
De dingen waar jij mee aan kwam, versieren op terras, versieren waar moeder of vader bij zit, allemaal al lang gedaan. Vrouwen optillen. Nee doe ik niet aan heeft te maken met mijn eigen gestelde normen en waarden. In mijn wereld ga je niet zo met mensen om. Geen excuus, mijn normen en waarde.

Jij blijft je de afgelopen jaren herhalen en herhalen. Notabene uit een boekje of een youtube filmpje waar de auteur zelf bevestigt een acteur en comediant te zijn.

Ik blijf prima bij de kern van het verhaal, wijs even aan waar ik dat niet doe. Oh en wijs direct de dik gedrukte uitspraken van mij aan die jij eerder beweerde. Over bij de kent blijven gesproken. Jij verzint er van alles bij, niet ik.

Wijs je het even aan? Of ga je het weer negeren en bevestigen dat je het er zelf bij verzonnen hebt.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:18:45 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129841781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Laatste meters zijn altijd zwaar, winners gaan door. Verliezers geven op.

Maak er een mooie avond van en drink een extra drankje om het te vieren. Je hebt het verdiend!
pi_129841813
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De dingen waar jij mee aan kwam, versieren op terras, versieren waar moeder of vader bij zit, allemaal al lang gedaan. Vrouwen optillen. Nee doe ik niet aan heeft te maken met mijn eigen gestelde normen en waarden. In mijn wereld ga je niet zo met mensen om. Geen excuus, mijn normen en waarde.
Dan doe je het niet, maar dan moet je ook niet zeuren dat mensen hier geen vrouwen aan spreken omdat ze bang zijn haar lastig te vallen. Dat zijn ook HUN normen en waarden.
quote:
Jij blijft je de afgelopen jaren herhalen en herhalen. Notabene uit een boekje of een youtube filmpje waar de auteur zelf bevestigt een acteur en comediant te zijn.
Wat een aannames zeg. Ik heb nooit ontkent dat ik wist dat Vitalyz een pranker was, het eerste filmpje dat ik van hem zag was toen hij deed alsof er een tsunami aan kwam en mensen met hem gingen meerennen. Leuk hoe je de waarheid probeert te verdraaien _O-
quote:
Ik blijf prima bij de kern van het verhaal, wijs even aan waar ik dat niet doe. Oh en wijs direct de dik gedrukte uitspraken van mij aan die jij eerder beweerde. Over bij de kent blijven gesproken. Jij verzint er van alles bij, niet ik.

Wijs je het even aan? Of ga je het weer negeren en bevestigen dat je het er zelf bij verzonnen hebt.
Hoop afleiding weer tot de kern: Ik zeg dat je nieuwe dingen moet proberen, maar jij wilt ze niet doen. Dan zijn we toch gewoon klaar met de discussie? Als jij niet uit je comfort zone wilt gaan, moet je zelf weten! :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:38:03 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129842456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan doe je het niet, maar dan moet je ook niet zeuren dat mensen hier geen vrouwen aan spreken omdat ze bang zijn haar lastig te vallen. Dat zijn ook HUN normen en waarden.

Die mensen geven zelf aan dat ze niet durven. Niet willen is iets heel anders, je verzint er nu weer wat bij.

quote:
Wat een aannames zeg. Ik heb nooit ontkent dat ik wist dat Vitalyz een pranker was, het eerste filmpje dat ik van hem zag was toen hij deed alsof er een tsunami aan kwam en mensen met hem gingen meerennen. Leuk hoe je de waarheid probeert te verdraaien _O-
Jij was de geen die met verschillende filmpjes kwam dat de auteur niks anders doet en het met plezier doet gewoon voor de gein. Ma wat google was duidelijk dat het acteurs waren. Ik verdraaid niks. Zoek het maar op. Je beschuldigt me dus nu van iets war ik niet doe. Je probeert weer iemand belachelijk te maken omdat je grip op de discussie verliest.

quote:
Hoop afleiding weer tot de kern: Ik zeg dat je nieuwe dingen moet proberen, maar jij wilt ze niet doen. Dan zijn we toch gewoon klaar met de discussie?
Geinig dat je onderstaande vergeet te vermelden. Want daar gaat het juist om.
Je beweert dingen die ik gezet heb wat dus niet zo is. Tenzij je het kan aanwijzen. Wat ik je zeer graag zie doen. Maar dat kan je niet dus laat je dat handig achterwegen. Jij verdraaid zelf de kern.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
De fase dat ik dacht dat ik "op mijn top was met versieren" Ik dacht ook dat ik niet beter kon worden.
quote:
Als jij niet uit je comfort zone wilt gaan, moet je zelf weten! :)
En ja hoor daar is het weer. De comfort zone uitdrukking. Ik dacht al, waar blijft die.

Nu nog even vermelden dat ik een heeeele grote ego heb en je maakt het perfect af.

Je 2de optie is trouwens het weg wuiven als drama. Ook 1 van je standaard uitspraken.

[ Bericht 1% gewijzigd door ook_gek op 08-08-2013 20:47:54 ]
pi_129842974
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die mensen geven zelf aan dat ze niet durven. Niet willen is iets heel anders, je verzint er nu weer wat bij.

Er zijn er genoeg die ook niet willen, sterker nog, daar zit het topic vol mee.
quote:
[..]

Jij was de geen die met verschillende filmpjes kwam dat de auteur niks anders doet en het met plezier doet gewoon voor de gein. Ma wat google was duidelijk dat het acteurs waren. Ik verdraaid niks. Zoek het maar op. Je beschuldigt me dus nu van iets war ik niet doe. Je probeert weer iemand belachelijk te maken omdat je grip op de discussie verliest.

Jij haalt er weer hele andere dingen bij, zoals dit. Ja, die ene gozer deed het ook voor zijn eigen lol toen hij al 12 was ofzo zonder youtube en alles. Dat kan jij blijkbaar niet hebben en moet je er een acteur label op plakken omdat het toevallig misschien op een wikipedia pagina staat. Labelen ben je goed in.
quote:
[..]

Geinig dat je onderstaande vergeet te vermelden. Want daar gaat het juist om.
Je beweert dingen die ik gezet heb wat dus niet zo is. Tenzij je het kan aanwijzen. Wat ik je zeer graag zie doen. Maar dat kan je niet dus laat je dat handig achterwegen. Jij verdraaid zelf de kern.
Je zegt dat alles "vanzelf gaat". "Alles" kan nooit.
quote:
[..]

[..]

En ja hoor daar is het weer. De comfort zone uitdrukking. Ik dacht al, waar blijft die.

Nu nog even vermelden dat ik een heeeele grote ego heb en je maakt het perfect af.

Je 2de optie is trouwens het weg wuiven als drama. Ook 1 van je standaard uitspraken.
Je post is ook vooral 1 en al drama. Maar nu komen we weer bij de kern van het verhaal, je wilt niets nieuws proberen (en daarbij dus uit je comfortzone stappen). Geef dat gewoon eerlijk toe Dan is deze discussie ook einde verhaal :) Jij hebt vrede waar je nu staat op versier niveau en wilt niet verder groeien op dat vlak, so be it !
pi_129843127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je post is ook vooral 1 en al drama. Maar nu komen we weer bij de kern van het verhaal, je wilt niets nieuws proberen (en daarbij dus uit je comfortzone stappen). Geef dat gewoon eerlijk toe Dan is deze discussie ook einde verhaal :)
Firefly, jij bent diegene die steeds weer nieuwe "discussies" zit te beginnen door die ongenuanceerde uitspraken van jou.
Ik denk dat ook_gek's comfort zone een stuk kleiner is dan de jouwe, m.a.w., hij is al verder dan jij bent en toch loop je hem te bekritiseren. Voor niks behalve dan om jouw eigen ego te strelen.
pi_129843206
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Firefly, jij bent diegene die steeds weer nieuwe "discussies" zit te beginnen door die ongenuanceerde uitspraken van jou.
Ik denk dat ook_gek's comfort zone een stuk kleiner is dan de jouwe, m.a.w., hij is al verder dan jij bent en toch loop je hem te bekritiseren. Voor niks behalve dan om jouw eigen ego te strelen.
Knap dat je zijn comfortzone kunt bepalen terwijl je ons niet in het echt naast elkaar hebt gezien.
pi_129843569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Knap dat je zijn comfortzone kunt bepalen terwijl je ons niet in het echt naast elkaar hebt gezien.
Knap dat jij wel kunt bepalen hoe anderen in elkaar zitten zonder ze ooit gezien te hebben en een scherp oordeel over hun weet te vellen zonder dat jij ons ooit in het echie hebt gezien. Als jij dat kan, waarom zou ik dat niet kunnen? Beetje hypocriet, niet?

Kan natuurlijk zijn dat hij alles aan elkaar heeft lopen liegen...maar datzelfde kan ook over jou gezegd worden.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:10:52 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129843660
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die ook niet willen, sterker nog, daar zit het topic vol mee.
Dat was het onderwerp niet, je wijkt af van de kern zoals je zelf zegt.

Externe factoren er bij halen is een teken van zwakte, je verliest de grip op de discussie en probeert met een externe factor weer grip op de discussie te krijgen... Alweer.

quote:
Jij haalt er weer hele andere dingen bij, zoals dit. Ja, die ene gozer deed het ook voor zijn eigen lol toen hij al 12 was ofzo zonder youtube en alles. Dat kan jij blijkbaar niet hebben en moet je er een acteur label op plakken omdat het toevallig misschien op een wikipedia pagina staat. Labelen ben je goed in.

Is niet labelen, is een feit wat zwart op wit te vinden is op internet. Zelfs in een interview zegt hij het zelf. Feiten, geen label.

quote:
Je zegt dat alles "vanzelf gaat". "Alles" kan nooit.

Alles gaat van zelf, en als ik iets wil ga ik er vol voor. Dat is wat ik zeg. Niet verdraaien en bij de kern blijven.

quote:
Je post is ook vooral 1 en al drama.
Hilarisch je gaat hem nog echt gebruiken ook. En en dan beweren dat je niet voorspelbaar bent :D

quote:
Maar nu komen we weer bij de kern van het verhaal, je wilt niets nieuws proberen (en daarbij dus uit je comfortzone stappen).
[/quote]
Je kwam met meerdere voorbeelden inderdaad. Al die voorbeelden heb ik al jaren geleden al lang en breed gedaan / uitgevoerd.

Enkel een vrouw uit het niks optillen of direct op de bek pakken. Het stukje mijn norme en waarde verhaal.

De comfort zone waar je op terug blijft vallen ben ik al jaren geleden uitgestapt als we jou gestelde voorbeelden aanhouden.

[quote]
Geef dat gewoon eerlijk toe
Dan is deze discussie ook einde verhaal :) Jij hebt vrede waar je nu staat op versier niveau en wilt niet verder groeien op dat vlak, so be it !
Er valt niks toe te geven. Je hebt tot nu toe enkel met losse flodders geschoten. En heb op elk van jou genoemde punt een degelijk onderbouwde reactie gegeven. Zonder er van alles bij te "verzinnen" Wat mij op het volgende brengt. Wijs je nog even aan waar ik precies de eerder genoemde uitspraken volgens jou gedaan heb? Of geef je eerlijk toe dat je het er bij verzonnen heb om je discussie kracht bij te zetten. Als we het toch over eerlijk toegeven hebben....

Oh bedenk me net, dit is miss een mooi moment voor je om het onderwerp internet date er bij te halen.
pi_129843671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Knap dat jij wel kunt bepalen hoe anderen in elkaar zitten zonder ze ooit gezien te hebben en een scherp oordeel over hun weet te vellen zonder dat jij ons ooit in het echie hebt gezien. Als jij dat kan, waarom zou ik dat niet kunnen? Beetje hypocriet, niet?

Kan natuurlijk zijn dat hij alles aan elkaar heeft lopen liegen...maar datzelfde kan ook over jou gezegd worden.
Het enige oordeel dat ik over hem vel is dat hij geen nieuwe dingen probeert, wat hij immers zelf toe geeft, wat dus betekend dat je in je comfort zone zit. Dan is het toch zo klaar als een klontje? :)
pi_129843709
Nee geen andere onderwerpen ook_gek, ik blijf hameren op datgene wat ik ook tegen magnetronkoffie zeg. Dus hou maar op met je betogen en geef gewoon toe dat je niets nieuws probeert en dus in je comfort zone blijft :) Volgens jou is voor jou alles comfort zone, heerlijk ego strelend misschien maar zo zit de wereld niet in elkaar. Iedereen heeft een comfortzone.
pi_129843786
Waar is de popcorn?
pi_129843795
Kunnen ook_gek en firefly niet een reageer-op-elkaar-verbod krijgen?
Serieus waarom verdoen jullie je tijd constant door op elkaar in te gaan. Firefly heeft een bord voor zijn kop ter grootte van Azie, en ook_gek heeft de overtuigingsdrang van een jehovagetuige.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129843862
Een challenge, laten we een meet doen waarbij ook_gek en ik uit onze comfort zone moeten gaan stappen ^^ Jullie verzinnen de opdrachten hehe
pi_129843873
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:14 schreef Gray het volgende:
Waar is de popcorn?
Probeer eens de zoete! Kom uit de comfort zone!
pi_129843912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
Een challenge, laten we een meet doen waarbij ook_gek en ik uit onze comfort zone moeten gaan stappen ^^
Niet echt meetbaar he :')
pi_129843914
quote:
Een challenge, laten we een meet doen waarbij ook_gek en ik uit onze comfort zone moeten gaan stappen ^^ Jullie verzinnen de opdrachten hehe
Oh, stiekem wil ik daar wel bij zijn.
pi_129843928
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet echt meetbaar he :')
Jullie geven ons dezelfde opdracht :P
pi_129843956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De opdracht is, Loka versieren! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129843967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, stiekem wil ik daar wel bij zijn.
Van mij mag het!
pi_129844003
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen versieren is comfort zone, vooral voor de almachtige comfortzone persoon, het moet dus veel harder en extremer :D
pi_129844007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oke, wat is het doel wat je met die challenge wil bereiken?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:20:47 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:12 schreef firefly3 het volgende:
Nee geen andere onderwerpen ook_gek, ik blijf hameren op datgene wat ik ook tegen magnetronkoffie zeg.
En je bent de grip volledig kwijt en kan niet meer reageren dus dan maar zo.

quote:
Dus hou maar op met je betogen en geef gewoon toe dat je niets nieuws probeert en dus in je comfort zone blijft :)
Je verdraaid weer wat. De voorbeelden die jij gaf. Dat was de kern. Die heb ik allemaal al gedaan. Zeg nergens dat ik geen nieuwe dingen probeer.

En ja ja komt die weer. Jij zegt van wel, prima wijs maar aan.

quote:
Volgens jou is voor jou alles comfort zone,
Ik heb geen angst inderdaad om wat te doen. Heb aan alles maling, laat me niet leiden door angst of wat andere van mij denken. Ik heb een eigen stel regels waar ik me aan houd, de rest zie ik wel wat er gebeurd.

quote:
heerlijk ego strelend misschien maar zo zit de wereld niet in elkaar. Iedereen heeft een comfortzone.
Jajaja daar is die hoor! De EGO uitspraak!

Drama check
Comfort zone check
Ego check
Internet date kwestie van tijd
pi_129844053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen versieren is comfort zone, vooral voor de almachtige comfortzone persoon, het moet dus veel harder en extremer :D
Loka is bezet en slimmer dan jullie 2 samen :P

Niet terugkrabbelen he? :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:24:02 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844182
quote:
Die kans heb je al 3x gehad.

Alleen kwam jij elke keer met nieuwe regels. Ik ging met alles akkoord en jij droop af met "op het forum liggen we elkaar al niet. Dus in het echt ook niet. Laat maar"

Jammer joh, kansje verkeken.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:25:00 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844217
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Ik laat iedereen verdwijnen die aan Lokje komt.
Jaloezie dit dat.

SPOILER
pi_129844224
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die mans heb je al 3x gehad.

Alleen kwam jij elke keer met nieuwe regels. Ik ging met alles akkoord en jij droop af met "op het forum liggen we elkaar al niet. Dus in het echt ook niet. Laat maar"

Jammer joh, kansje verkeken.
Daarna van gedachte veranderd en nog 3x gevraagd maar toen kon je telkens niet :D totdat je zei dat je geen actie ging ondernemen.

Dus hierbij, wedden dat je deze challenge niet accepteert omdat je nu WEL aan de bak moet? Ik spreek niet met je af als je zo'n barhanger bent. Je verdraait de boel weer, en nu kan iedereen weer mee lezen. Dus je druipt af.
pi_129844274
Nou ja, eigenlijk is een gezonde comfort zone niet zo erg, anders zou iedereen net zo doen als de damschreeuwer en dat soort mensen. Dus lijkt me niet per se positief om eruit te komen. Oprekken tot een gezonde grens moet wel kunnen.
pi_129844323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Loka is bezet en slimmer dan jullie 2 samen :P

Niet terugkrabbelen he? :P
Wacht even, waarom betrek je mij hier nu weer in :')
Overigens zou ik het ook wel knap vinden als iemand me kon hosselen hoor, daar niet van.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:33:29 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844598
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarna van gedachte veranderd en nog 3x gevraagd maar toen kon je telkens niet :D totdat je zei dat je geen actie ging ondernemen.
Nee hoor dit was de laatste keer dat je niet wilde.

quote:
Dus hierbij, wedden dat je deze challenge niet accepteert omdat je nu WEL aan de bak moet? Ik spreek niet met je af als je zo'n barhanger bent. Je verdraait de boel weer, en nu kan iedereen weer mee lezen. Dus je druipt af.
Iedereen weer meelezen? Is dat ooit anders geweest dan?

Handig gespeeld van je om mij neer te zetten als af druiper eerlijk is eerlijk. Want eerder heb ik onderstaande gezegd. Daar maak je nu handig gebruik van.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:

in mijn geval heb ik nul bewijsdrang en boeit het mij niet wat een ander er van denkt.

Dat brengt mij trouwens wel op het puntje, extreme bewijsdrang. Dat is namelijk voeding bron 1 voor een grote ego krijgen. Vreemd wel, voor iemand die zegt dat hij geen ego heeft.
pi_129844674
Ik wil mezelf opofferen zodat je een keertje uit je comfortzone gaat ^O^ Ik kan het sowieso goed vinden met mensen die uit hun comfort zone gaan, dus dan hoeft het in de toekomst niet zo vijandig aan toe te gaan hier ^O^ Dus wat houdt je tegen?
pi_129844738
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Overigens zou ik het ook wel knap vinden als iemand me kon hosselen hoor, daar niet van.
Daarom juist! :D _O-

Eens kijken of onze 2 hosselkoningen van een -ekte- uitdaging houden! :P
pi_129844787
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daarom juist! :D _O-

Eens kijken of onze 2 hosselkoningen van een -ekte- uitdaging houden! :P
Ja maar ik ben toch geen lekker wijf ;(
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:38:23 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:
Ik wil mezelf opofferen zodat je een keertje uit je comfortzone gaat ^O^ Ik kan het sowieso goed vinden met mensen die uit hun comfort zone gaan, dus dan hoeft het in de toekomst niet zo vijandig aan toe te gaan hier ^O^
Oh god we gaan het over opofferen hebben ja :D En mij beschuldigen van drama!

Niks vijandig van mijn kant. Ik reageer alleen op je reacties onderbouwd en wel. Heb meerdere keren aangegeven dat je vaak juiste tips hebt. Ik weet ook dat je dat prima kan. Maar het simpel houden, daar gaat het mis bij je. Jammer is dat. Niks vijandig aan.

Tevens vond ik nog wat leuks terug,

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik houd me helemaal niet met grenzen of verbeteren bezich. Ik heb nul bewijs drang naar mij of anderen toe. En heb ook geen bevestiging nodig dat ik iets wel of niet kan.

Ik doe wat ik wil en waar ik zin in heb. En als ik ergens mijn zinnen op gezet heb lukt het voor 95% en de rest 5% is jammer dan en boeit me niet. Ik regel alles voor me zelf.
pi_129844832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar ik ben toch geen lekker wijf ;(
Lekker is subjectief ;)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129844863
Kom op, zo'n comfort zone challenge is hilarisch en leuk. Doe nou mee :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:39:55 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129844870
je wilt de kern elke keer weten.

Geef normale simpele tips en houd het simpel. Al het andere lekker in je PUA topic doen.
Dat is de hele kern van het hele verhaal van de vele discussies die je met vele mensen gehad hebt hier in dit topic.
pi_129844876
Hallo mensen,

Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:40:40 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129844901
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo mensen,

Volgende casus: chick leren kennen, mee gepraat buiten een bar, allebei beetje aangeschoten. Zij gaat weg, geeft mij een kus en ik geef haar een kaartje met mijn nummer. Ze appt mij gelijkt en blijven, zelfs na deze erg korte ontmoeting, door appen, ondertussen al 2 weken. Ook vrij veel en soms tot erg laat.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goei
Spreek af, zoen haar.
pi_129844905
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wacht even, waarom betrek je mij hier nu weer in :')
Als ik in het begin aardiger tegen je was geweest had ik meer kans :D :')
pi_129844937
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:39 schreef firefly3 het volgende:
Kom op, zo'n comfort zone challenge is hilarisch en leuk. Doe nou mee :D
Wat is je uiteindelijke doel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')