Gaat er eindelijk ingegrepen worden ja?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.
Meer luchtig lullen, soms een beetje flirtig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
Helaasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.
Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.
Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoopquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.
Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoop
That might be overdoing it a bitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?
Was ook een grapjequote:
Dat moet dan toch wel goedkomen toch lijkt me? Gewoon relaxed een drankje doen en een leuk gesprek hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Was ook een grapje
Ik zei letterlijk; heb je zin om een keertje wat te gaan drinken?
Als ze zegt "ja", gewoon doen, boeie wat ze verder voor rationalisaties erachter aan gooit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Was ook een grapje
Ik zei letterlijk; heb je zin om een keertje wat te gaan drinken?
Werkt wel beter in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben sowieso niet echt van dat soort vragen. Iets in de zin van "Hee luister, het leek me leuk om daar en daar wat te gaan drinken met je, wanneer kan je?", eventueel met een grapje er in (bijv. "het heeft nu wel lang genoeg geduurd"). Komt sterker over, zeker als je weet dat je goed zit. Kan niet echt goed inschatten of het op deze situatie goed toepasbaar is maar je weet wel waar je staat ook.
Ditquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Werkt wel beter in mijn ervaring.
De vraag wordt namelijk wanneer ze kan, ipv of ze zin heeft in een drankje. Klinkt maf, maar het zijn kleine nuances die wel meespelen in ons gekke mensenbrein.
Dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Ik weet alleen nog niet of ik dat wil
Wat zegt je core?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Ik weet alleen nog niet of ik dat wil
Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hij te soft is ofzo en dat dat hem onaantrekkelijk maakt.
Overdrijven is ook een vak hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is?
Afhankelijk van de leeftijd, de persoonlijke ervaringen en de tijd van de maand, kiezen vrouwen doorgaans meer voor een 'stoere' man. Iets primitiefs is dat. Niets mis mee overigens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is?
Eh ik had een vraag. En ik heb hier tijden geleden ook gepost, dit topic loopt altijd hoog in MyAt en volg is soms én ik kom net terug van een ban, dus vandaar plotselinge aanwezigheid. Ben ik welkom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |