abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129855138
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit. Het is weer mooi geweest, firefly.
Gaat er eindelijk ingegrepen worden ja? O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:50:21 #227
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129859128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 02:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Is het flirten op app of is het meer vriendelijk lullen of een combinatie daarvan?
Voordat ik iemand mee op date neem, gaat er meestal een periode van intensief flirten aan vooraf (via whatsapp of sms). Na een tijdje gaat dan vaak het meisje er van uit dat je initiatief neemt cq iets voorstelt.
En anders iets bedenken dat minder "heftig" is en klinkt dan een date.
Meer luchtig lullen, soms een beetje flirtig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.

Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
Helaas ;(
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129859460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:34 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik vind een keer luchtig vragen van: Zullen we een keer iets gaan drinken? of, Wil je een keer iets afspreken? al een redelijk begin.
Soms probeer ik het gesprek een beetje te sturen richting een bepaalde hobby iets dergelijks en daarin iets afspreken.

Verder zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als Boterbartje. Ik kan vrij goed een vrouw versieren/kussen in de kroeg/discotheek, maar om er dan verder iets mee af te spreken is weer een stuk lastiger.
Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.
pi_129861165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Dat is toch heel makkelijk? Als je goed contact hebt via Whatsapp vraag je gewoon of ze een keer zin heeft om af te spreken, zo ja, noem een tijdstip en plaats, klaar.
Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoop :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:53:59 #230
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129861354
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Inderdaad, en nogmaals, het hoeft niet te klinken als een date. Iets gaan drinken om 9-10u savonds in een kroeg dicht bij jullie allebei is anders dan een romantisch diner of een bioscoop :)
Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129861453
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik had een 7 gangen diner voorgesteld, is dat gek?
That might be overdoing it a bit :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:59:04 #232
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129861496
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

That might be overdoing it a bit :')
Was ook een grapje :P
Ik zei letterlijk; heb je zin om een keertje wat te gaan drinken?
pi_129861620
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dat moet dan toch wel goedkomen toch lijkt me? Gewoon relaxed een drankje doen en een leuk gesprek hebben :)
pi_129861875
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Als ze zegt "ja", gewoon doen, boeie wat ze verder voor rationalisaties erachter aan gooit.
pi_129862056
Ik ben sowieso niet echt van dat soort vragen. Iets in de zin van "Hee luister, het leek me leuk om daar en daar wat te gaan drinken met je, wanneer kan je?", eventueel met een grapje er in (bijv. "het heeft nu wel lang genoeg geduurd"). Komt sterker over, zeker als je weet dat je goed zit. Kan niet echt goed inschatten of het op deze situatie goed toepasbaar is maar je weet wel waar je staat ook.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:38:18 #236
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129862951
Joa ach, ik zie wel. Heb ook geen haast ofzo ;)
denk dat het wel goed komt
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:50:50 #237
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129863378
Dag 30: De laatste folks! Weinig spannends gebeurt. Was erg moe en zat nog wat in m'n hoofd toen ik binnenkwam, ik besloot er maar gewoon geen druk op te leggen, en gewoon trots te zijn op wat ik gedaan had. Eerste paar dames die ik aansprak liepen al snel door. Toch voelde ik me hierna een stuk beter.

Tegen het eind van de avond nog een paar leuke gesprekjes gehad met verschillende dames, Eentje bleek 17 te zijn (en haar ''date'' kwam opeens binnengelopen), en bij de ander kwam haar vriendin er bij staan, waar ik geen zin had om mee om te gaan. Tegen de tijd dat ik me echt lekker voelde was het alweer 3 uur, en besloot ik de nachttrein te halen. Zo kon ik vandaag nog wat productieve stuff doen ipv tot 3 uur op m'n bed liggen ;)

Waarschijnlijk ben ik de afgelopen 2 dagen wat suf omdat ik overdag alleen in huis zit, en ik niet kan trainen. Dat is vanavond allebei opgelost. Ben erg blij dat ik de afgelopen dagen niet meer afhankelijk ben van m'n resultaten om me chill te voelen, en dat ik zelfs als ik me niet heel chill voel leuke gesprekken kan voeren.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129863420
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben sowieso niet echt van dat soort vragen. Iets in de zin van "Hee luister, het leek me leuk om daar en daar wat te gaan drinken met je, wanneer kan je?", eventueel met een grapje er in (bijv. "het heeft nu wel lang genoeg geduurd"). Komt sterker over, zeker als je weet dat je goed zit. Kan niet echt goed inschatten of het op deze situatie goed toepasbaar is maar je weet wel waar je staat ook.
Werkt wel beter in mijn ervaring. :Y

De vraag wordt namelijk wanneer ze kan, ipv of ze zin heeft in een drankje. Klinkt maf, maar het zijn kleine nuances die wel meespelen in ons gekke mensenbrein. :)
pi_129864163
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Werkt wel beter in mijn ervaring. :Y

De vraag wordt namelijk wanneer ze kan, ipv of ze zin heeft in een drankje. Klinkt maf, maar het zijn kleine nuances die wel meespelen in ons gekke mensenbrein. :)
Dit
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:16:00 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129864289
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Ik weet alleen nog niet of ik dat wil :')
pi_129864420
Gewoon doen :+ heb je op z'n minst waarschijnlijk een vermakelijk avondje en als neit, dan kun je gewoon zeggen dat hij je type niet is.
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:22:45 #242
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129864492
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg maar eens afgestapt op een jongen, die altijd glimlacht als ie me ziet. Was wel oke gesprek en nr's uitgewisseld. Je zag wel dat ie miss wou zoenen, maar heeft het niet gedaan.
Vandaag whatsapps van hem dat hij het het tof vond dat ik hem aansprak en dat ie me een leuke meid vind en misschien een keer filmpje pakken ofzo.
Dit.

Zoals we dat op z'n lompst zeggen: je kunt er altijd een keer overheen, zie je dan wel of je hem leuk vindt. Heb je in elk geval een leuke avond gehad.

Als je gaat moet je trouwens wel gewoon openminded gaat, misschien is het namelijk wél een hele toffe knul maar zit jij in je achterhoofd met 'ik weet niet of ik dit wil'.
pi_129864953
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Wat zegt je core?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:39:42 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865098
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Modus het volgende:

Wat zegt je core?
Dat hij te soft is ofzo en dat dat hem onaantrekkelijk maakt.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:40:25 #245
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865124
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat hij te soft is ofzo en dat dat hem onaantrekkelijk maakt.
Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is? :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:45:35 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865336
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Is dat ook nog zoiets? Dat iemand té lief kan zijn en dat je eigenlijk ook soms moet zeggen 'eh stomme hoer ik ga zuipen met vrienden red je ermee later' en dat het dan aantrekkelijk is omdat hij niet te soft is? :P
Overdrijven is ook een vak he ;)
Nouja hij durfde niet op me af te stappen. Nu komt ie gelijk heel eager over. En doordat ik niet zoiets heb van 'wow' werkt het tegen ipv voor hem.

( en al zn smilies en 'haha's werken ook niet echte mee :') )
pi_129865341
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Afhankelijk van de leeftijd, de persoonlijke ervaringen en de tijd van de maand, kiezen vrouwen doorgaans meer voor een 'stoere' man. Iets primitiefs is dat. Niets mis mee overigens.

Damnit, ik krijg zin om primitief te doen. :(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:48:18 #248
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865450
Nah ik stap altijd zelf wel af op chickies maar mijn probleem is dat ik gewoon van humor hou en dus veel onzin lul. Daarbij zit het ook niet mee dat ik vrij intelligent ben en mij dus kapot erger zodra de eerst 'vindt ik' valt, ook al is het whatsapp :P

Achja, we zullen zien. Ik ben geen watje maar ik kijk ook wel series als 'new girl' etc. en ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Chickflicks vind ik ook niet erg maar ik ben absoluut niet gay. Maar stoere dingen zoals dingen afbreken of ruzie maken die trekken mij niet zo.

Dat was korte introductie boterbartje, iemand nog vragen? :9
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:50:02 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129865517
Vanwaar ben je in dit topic?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:52:21 #250
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Vanwaar ben je in dit topic?
Eh ik had een vraag. En ik heb hier tijden geleden ook gepost, dit topic loopt altijd hoog in MyAt en volg is soms én ik kom net terug van een ban, dus vandaar plotselinge aanwezigheid. Ben ik welkom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')