Je begrijpt neem ik aan dat dit niet helemaal waar is?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Mijn acties kunnen jullie bekritiseren, maar voor mij is het heel simpel. Ik kijk naar gasten die de resultaten bereikt hebben die ik wil bereiken (overvloed aan kwaliteitvrouwen). Ze leggen uit welke acties zij hebben uitgevoerd om dit te krijgen. Als ik hetzelfde doe als die personen ga ik ook dezelfde resultaten krijgen.
Gast wat zit je nu allemaal te zeverenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een balans vinden tussen mezelf vermaken en 'unreactive' zijn, en m'n sociale intelligentie behouden(oprechte interesse tonen, een connectie maken, haar als echt persoon zien ipv object).
als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zakenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gast wat zit je nu allemaal te zeveren
Mensen zien als object
Heel die PUA shitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zaken
Nummertje, streepje op de muur. het gaat niet om de persoon die erachter zit maar het feit 'dat hij maar weer met een vrouwding gepraat heeft'. Nou, wh00p.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mensen zien als object
Hoe moet je dan naar de mens kijken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mensen zien als object
Bij streepjes op de muur zetten denk ik aan dagen aftellen van de gevangenisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nummertje, streepje op de muur. het gaat niet om de persoon die erachter zit maar het feit 'dat hij maar weer met een vrouwding gepraat heeft'. Nou, wh00p.
Als jij zou willen leren voetballen, zou je dan naar Messi luisteren of naar iemand die het wel leuk vind om eens een balletje te trappen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:01 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je begrijpt neem ik aan dat dit niet helemaal waar is?
Je kan nog zoveel met een bal trainen, zo goed als Messi zal je vermoedelijk niet worden.
Door oefening word je wel beter overigens.
Daar verschilt jouw ambitie dan van de mijnequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, gewoon de lokale voetbalcoach zou voor mijn kunnen wel voldoende zijn hoor
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dan naar Messi zou luisteren. Hij kan goed voetballen, maar of ie ook goed is in het uitleggen en anderen leren om te voetballen, is maar afwachten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als jij zou willen leren voetballen, zou je dan naar Messi luisteren of naar iemand die het wel leuk vind om eens een balletje te trappen.
Toch vraag ik me af wat je einddoel dan precies is. T vrouwen aanspreken heb je wel onder de knie ondertusswn. Maar wat is.de volgende stap?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Daar verschilt jouw ambitie dan van de mijne
Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechtsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Hoe hoger je je doel zet, hoe gemotiveerder je bent, hoe sneller je groeit. Je moet juist jezelf eerst gaan inbeelden wat je extreem hoge doelen zijn voordat je er kunt komen.
Tegelijk moet je je voeden met de kleine successen onderweg. Als je jezelf zo ziet wat er mogelijk is, is toch juist mooi en spannend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechts
10 minuten aan ee stuk door? Daarvoor moet je toch ook trainen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begon gewoon met 10 minuten aan een stuk willen kunnen hardlopen hoor, niet meteen aan een marathon.
Maar dan heb ik mn doel niet extreen hoog gezet. Elk klein succes is een doel opzich. En die stel je telkens bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tegelijk moet je je voeden met de kleine successen onderweg. Als je jezelf zo ziet wat er mogelijk is, is toch juist mooi en spannend?
Ja, maar 10 minuten kunnen rennen is geen extreem hoog doel. Een ultra-trail-marathon wel. Het zijn bij mij juist de kleine dingen kunnen halen die je daarna verder laten dromen en willen dan meteen hele grote dingen willen. Als ik meteen was begonnen met het doel 'ik wil een marathon lopen over x tijd', dan was ik na 3 keer rennen al afgehaakt, omdat het zou lijken alsof ik dat nooit zou kunnen. Kleine doelen stellen, en van daaruit verder denken is mijn devies.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
10 minuten aan ee stuk door? Daarvoor moet je toch ook trainen?
Is je doel seks bij de eerste ontmoeting?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ Cue: Dat vind ik niet, Ik heb nog steeds geen seks gehad, en er zijn nog steeds situaties waarin ik niet comfortabel mezelf kan zijn. Ik maak nog steeds fouten en kan heel veel leren, maar ik ben in ieder geval op de goede weg
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Hoe hoger je je doel zet, hoe gemotiveerder je bent, hoe sneller je groeit. Je moet juist jezelf eerst gaan inbeelden wat je extreem hoge doelen zijn voordat je er kunt komen.
Dit vat 't wel zo'n beetje samen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechts
Het gevaar is terugval met te lage doelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan heb ik mn doel niet extreen hoog gezet. Elk klein succes is een doel opzich. En die stel je telkens bij.
Verschil van.insteek
10 min haal ik niet. Moet ik nu mn doel stelldn bij 5?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar 10 minuten kunnen rennen is geen extreem hoog doel. Een ultra-trail-marathon wel. Het zijn bij mij juist de kleine dingen kunnen halen die je daarna verder laten dromen en willen dan meteen hele grote dingen willen. Als ik meteen was begonnen met het doel 'ik wil een marathon lopen over x tijd', dan was ik na 3 keer rennen al afgehaakt, omdat het zou lijken alsof ik dat nooit zou kunnen. Kleine doelen stellen, en van daaruit verder denken is mijn devies.
En wat is de top?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
Geniet van de reis met je focus naar de top
Ik kon vroeger niets. Ik kon niet studeren, ik kon niet hardlopen, ik faalde in alles. Werd gepest en was me een partij depressief, op de zelfmoordneigingen aan toe. Ik haalde niets uit m'n leven en liet alles afnemen; niet alleen door anderen, maar zeker ook door mezelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ suge: Wie jij bent is simpelweg de som van de levenservaringen die jij hebt opgedaan. Voor een groot deel is dat dus heel random. Je kunt jezelf veranderen als je dat wilt. Het grappige is, bijna alle gasten die hier echt goed in zijn geworden waren juist irritante dikke nerds met een bril.
@ Cue: Dat vind ik niet, Ik heb nog steeds geen seks gehad, en er zijn nog steeds situaties waarin ik niet comfortabel mezelf kan zijn. Ik maak nog steeds fouten en kan heel veel leren, maar ik ben in ieder geval op de goede weg
@ Motorbloempje. Heb je ooit een verhaal gehoord van iemand die een imperium opgebouwd heeft doordat hij heel realistisch was? Ik persoonlijk niet. Ik ken wel heel veel awesome verhalen van mensen die met absoluut niks begonnen zijn, en alles gekregen hebben wat ze wilden uit het leven. Niet omdat ze de kans 'gekregen' hebben, maar omdat ze nooit opgegeven hebben om hun (in eerste instantie belachelijk gevonden) dromen waar te maken. Ik wil zo iemand worden, Ik wil excelleren, alles uit m'n leven halen wat er in zit.
Telefoonnummers bel ik altijd op de dag erna. Seks is geen doel op zich. Als dat het zou zijn zou ik wat extra uurtjes in de week gaan werken en naar Amsterdam gaan iedere zaterdag. Als je het ooit wel weet, let me know!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is je doel seks bij de eerste ontmoeting?
Zo niet, dan moet je miss eens wat telefoonnummers gaan gebruiken die.je kreeg.
Zo wel. Dan vraag ik me af wat je verkeerd doet. Want tijdens het uitgaan en zoveel vrouwen, zitten.er altijd wel wat tussen die geintresseerd zijn.
Ja, al begin je bij 1 minuut. Eerst die een minuut halen en dan doorbikkelen naar 2, naar 3, naar 4, etc. Hardlopen is een mooie vergelijking. Teveel mensen die denken op een ochtend:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:29 schreef koekwausss het volgende:
[..]
10 min haal ik niet. Moet ik nu mn doel stelldn bij 5?
Eeuwige groeiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef SugeLucky het volgende:
ik ben met een aantal vrouwen naar bed geweest die er uit zagen als fotomodellen. zonder dat dat overigens een gesteld doel was. maar wat nu, als ik nu een doel moet stellen, kan ik nog een hoger doel stellen en zo ja wat dan of heb ik het spel nu uitgespeeld?
Kan je de tegenstelling zien in het doelgericht behouden van sociale intelligentie en oprecht geïnteresseerd zijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een balans vinden tussen mezelf vermaken en 'unreactive' zijn, en m'n sociale intelligentie behouden(oprechte interesse tonen, een connectie maken, haar als echt persoon zien ipv object).
Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat zolang je jezelf in een game waant, je geen serieuze emotionele band met haar kan vormen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef firefly3 het volgende:
Hoe langer je in de game zit, hoe minder je vrouwen objectificeerd en hoe sneller je een emotionele band met haar kunt krijgen. Deze dingen fixen hunzelf namelijk omdat je continue feedback van de vrouwen krijgt. Leuk al die niet ervaring deskundigen hier, pope laat de puzzelstukjes maar steeds beter op hun plek vallen.
Je kan jezelf verder van alles wijsmaken van hoe serieus je bent, maar dat is slechts een vorm van zelfhypnose. Een leuke leugen, maar een leugen desalniettemin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zaken
Awesome om te lezen, en leuk dat je het beste uit jezelf gehaald hebt. Hier heb ik veel respect voor. Ik snap dat omdat dit voor jou zo gewerkt heeft, je denkt dat het voor mij ook van toepassing is. Heel veel gasten die de resultaten hebben die ik wil (businesscoaches, zelfontwikkelingcoaches, gasten die hebben leren versieren) zeggen echter allemaal hetzelfde: grote doelen stellen. Daarom begrijp je wellicht dat ik daar eerder naar luister.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kon vroeger niets. Ik kon niet studeren, ik kon niet hardlopen, ik faalde in alles. Werd gepest en was me een partij depressief, op de zelfmoordneigingen aan toe. Ik haalde niets uit m'n leven en liet alles afnemen; niet alleen door anderen, maar zeker ook door mezelf.
Grens getrokken, actie ondernomen. Eigen geluk maken. Klaar. Maar wel met kleinere doelen. Eerst maar eens zien of ik op mezelf kon wonen. Ja? Mooi. Leuke relatie zou tof zijn. Ja? Mooi. Misschien weer naar school? Bachelor halen. Ja? Mooi. Afvallen, moet ook wel. Eerst maar 's 5kg, daarna 10kg, uiteindelijk 30kg. Ja? Mooi. Dat hardlopen hè? Hielp bij afvallen, maar is eigenlijk wel tof. Eens kijken of ik een 10km kan lopen. En een 15km. Hé, een master, want dat studeren gaat me best goed af.
Ik ben nu op het punt dat ik getrouwd ben met de liefde van mijn leven, 30kg kwijt ben, op het punt sta mijn master af te ronden en ben aangenomen op een PhDproject aan een topuniversiteit. Vertel mij niets over 'alles uit je leven halen'. Ik heb alleen het gevoel, en dat zeg je zelf ook, dat je het niet met de juiste manier doet op bepaalde vlakken; te grote doelen in één keer en mensen zien als objecten maken je hoofd chaotisch en maken kleinere teleurstellingen groter dan ze zoude moeten zijn.
Althans, zo zie ik het. Je hangt je leven nog teveel op, althans, zo post je hier, aan wat ánderen doen: aan wat de dames van je vinden en dat het pas gezellig was met die maat van je; alsof je incompleet bent zonder. Maar dat ben je niet. Doe dingen omdat je vindt dat jij ze als compleet persoon verdient, en zie geslaagde dingen als een aanvulling op jouwe leven, niet een voorwaarde om jouw leven te kunnen lijden.
Tuurlijk kan je nog doelen stellen. Het is maar net wat je zelf wilt man. Het is jouw levenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef SugeLucky het volgende:
ik ben met een aantal vrouwen naar bed geweest die er uit zagen als fotomodellen. zonder dat dat overigens een gesteld doel was. maar wat nu, als ik nu een doel moet stellen, kan ik nog een hoger doel stellen en zo ja wat dan of heb ik het spel nu uitgespeeld?
Andere mensen durven zich op 1 doel te richten, jij schiet met hagel en spreekt alle vrouwen aan. Dat is het verschil. Enige wat je doet is elke keer een knappere vrouw scoren, keer op keer op keer. Dat is trouwens de basis van een ego voeding. De honger naar meer voor eigenbelang. Onzekerheid of oppervlakkig of alle 2 zoals ik je al eerder melde. Leuk dat uitgerekend jij over ego's praat keer op keer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:02 schreef firefly3 het volgende:
De meesten willen niet beter worden en vooral niet mogelijk afgewezen worden door vrouwen waar ze misschien zelfs niet eens zo heel veel op vallen, dus laten ze de leerervaring maar links liggen en benaderen ze alleen specifieke vrouwen. Hiermee worden deze vrouwen op een voetstuk gezet en heb je sowieso een achterstand omdat ze het aanvoelen dat dit niet natuurlijk voor je is.
Ik kwam tot 3 minuten of zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
10 minuten aan ee stuk door? Daarvoor moet je toch ook trainen?
Tip de dag erna kan bij een vrouw meteen als opdringerig ervaren wacht even een paar dagen .quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Telefoonnummers bel ik altijd op de dag erna. Seks is geen doel op zich. Als dat het zou zijn zou ik wat extra uurtjes in de week gaan werken en naar Amsterdam gaan iedere zaterdag. Als je het ooit wel weet, let me know!
Oprecht tof verhaal om te lezen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kon vroeger niets. Ik kon niet studeren, ik kon niet hardlopen, ik faalde in alles. Werd gepest en was me een partij depressief, op de zelfmoordneigingen aan toe. Ik haalde niets uit m'n leven en liet alles afnemen; niet alleen door anderen, maar zeker ook door mezelf.
Grens getrokken, actie ondernomen. Eigen geluk maken. Klaar. Maar wel met kleinere doelen. Eerst maar eens zien of ik op mezelf kon wonen. Ja? Mooi. Leuke relatie zou tof zijn. Ja? Mooi. Misschien weer naar school? Bachelor halen. Ja? Mooi. Afvallen, moet ook wel. Eerst maar 's 5kg, daarna 10kg, uiteindelijk 30kg. Ja? Mooi. Dat hardlopen hè? Hielp bij afvallen, maar is eigenlijk wel tof. Eens kijken of ik een 10km kan lopen. En een 15km. Hé, een master, want dat studeren gaat me best goed af.
Ik ben nu op het punt dat ik getrouwd ben met de liefde van mijn leven, 30kg kwijt ben, op het punt sta mijn master af te ronden en ben aangenomen op een PhDproject aan een topuniversiteit. Vertel mij niets over 'alles uit je leven halen'. Ik heb alleen het gevoel, en dat zeg je zelf ook, dat je het niet met de juiste manier doet op bepaalde vlakken; te grote doelen in één keer en mensen zien als objecten maken je hoofd chaotisch en maken kleinere teleurstellingen groter dan ze zoude moeten zijn.
Althans, zo zie ik het. Je hangt je leven nog teveel op, althans, zo post je hier, aan wat ánderen doen: aan wat de dames van je vinden en dat het pas gezellig was met die maat van je; alsof je incompleet bent zonder. Maar dat ben je niet. Doe dingen omdat je vindt dat jij ze als compleet persoon verdient, en zie geslaagde dingen als een aanvulling op jouwe leven, niet een voorwaarde om jouw leven te kunnen lijden.
En dat doel is ????quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb me maar een groot doel gesteld. Dat komt ook door de waarschijnlijk misplaatste arrogantie dat ik dat kan waarmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |