Als een soort van game eindbaas. Maar je moet eerst voldoende XP hebben opgedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
ja ze zegt vermoedelijk dat je game nog niet goed genoeg is idd.
Ik vind het geweldig om te lezen dat je actie onderneemt en hoe je het aangepakt hebt. Eindelijk eens een succesverhaal hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ suge. Ik geloof dat ik 5 meisjes gezoend heb, en ongeveer 7 nummers gekregen heb. 4 hiervan ga ik hoogstwaarschijnlijk nog een keer zien. Deze 'successen' (op de paar relatiemateriaal dames na) staan echter in het niet bij wat ik geleerd heb, en hoeveel gelukkiger ik geworden ben de afgelopen weken. Ik moet nog 2 dagen, dan zal ik hier een eindevaluatie posten. Ik kan wel alvast zeggen dat deze challenge de beste beslissing uit mijn leven is geweest. Sommige haatposts op dit forum gaan daar niets aan veranderen. Ik weet dat ik op de goede weg ben, en dat ik steeds meer de persoon aan het worden ben die ik altijd al heb willen zijn.
Dit is je comeback?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:01 schreef firefly3 het volgende:
Mooie vrouwen hebben meestal ook een mooie persoonlijkheid.
Hebben lelijke vrouwen ook een lelijke persoonlijkheid?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:01 schreef firefly3 het volgende:
Mooie vrouwen hebben meestal ook een mooie persoonlijkheid. Hoe langer je aan jezelf werkt hoe knapper de vrouwen worden die op je vallen. Door de vele ervaring krijg je lef om haar flink uit te dagen enz terwijl standaard mensen in een dozijn het teveel op safe spelen waardoor ze geen aantrekkingskracht voelt.
Waarom denk je dat ik nog geen vriendje hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben lelijke vrouwen ook een lelijke persoonlijkheid?
Dat zal het vast zijn jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog geen vriendje heb
Ja, maar daar kun je aan werken door 100den mannen aan te spreken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben lelijke vrouwen ook een lelijke persoonlijkheid?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:23 schreef Gray het volgende:
Persoonlijkheid? Boeiuh! Als ze van binnen leeg is dan vul ik 'r wel!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn ja
Ik heb een beetje een hekel aan vooroordelen.
Zeg maar gerust 'van goddelijk niveau'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef Re het volgende:
mijn persoonlijkheid moet dan wel astronomisch zijn
de kracht van positief denken en numbers game.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp firefly3 ook niet helemaal. Wat mij wel opvalt is dat er voor hem slechts 2 soorten mensen bestaan:
-mensen die zijn geloof aanhangen, die mensen verdienen gewoon respect en zullen alles in het leven goed doen
-mensen die zijn geloof niet aanhangen, die mensen zijn naar zijn idee slechts ******kneusjes die verder geen blik waardig zijn
En alles ertussenin bestaat niet, lekker subtiel weer, maar ik denk niet dat het woord "subtiel" in firefly3's vocabulaire voorkomt
Wat ik ook zo jammer vind is dat firefly3 zo vol vooroordelen zit tov mensen die zijn geloof niet aanhangen. Ik vraag me af in hoeverre firefly3 tot rede vatbaar is.
Ow en wat ik ook vervelend vind is dat hij nog nooit van stam+t gehoord heeft
quote:
Hahaha, o god.quote:Ze kon het niet waarderen toen ik een filmpje liet zien van 7 mooie dames in bikini met mij en 2 andere gasten in het midden. Misschien een beetje onzekerheid,
Naja hij durft er iig wel op af te stappen en een praatje te maken, hij heeft er al meer aangesproken in 1 avond dan ik in me hele leven zou doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:16 schreef Silenus het volgende:
Overigens, niet m'n bedoeling om je af te zeiken (zou ook veel te makkelijk zijn, de munitie reik je in kilo's aan) maar Pope, dit gaat verdomme toch helemaal nergens over?
Waar ben je nou mee bezig man. Je hebt het wanhopig bij iedereen lopen proberen, en het is bij niemand gelukt. Waar is je waardigheid? Niemand hoeft een meerster-versierder te zijn (met alle respect, maar je hebt het totaal niet in de vingers) dus richt je nou maar gewoon op een 'awesome' avond met je vrienden.
Als jij gewoon zorgt dat je het leuk hebt, komen -zeker in Utrecht- de vrouwen vanzelf naar je toe.
Half ja half nee. Niet op mijn werk, disco wellicht wel. Ooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lol, ik heb een vraag voor jullie. Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet? Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven, je werk, je sociale skills, zelfvertrouwen. Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Ja, nee, nee, ja, ja, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lol, ik heb een vraag voor jullie. Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet? Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven, je werk, je sociale skills, zelfvertrouwen. Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Ik praat over dingen die ik leuk vind. Soms gaat het ook gewoon helemaal nergens over en heb ik puur lol.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Scuidward het volgende:
Ben eerder benieuwd naar de inhoud van je praatjes Pope. En wat is lelijk in jouw ogen? Kan me voorstellen dat zo na 30 dagen je ietwat moe wordt. Maar zoals je zelf zei ging je daarna genieten en dat moet goed te doen zijn lijkt mij zo.
[..]
Half ja half nee. Niet op mijn werk, disco wellicht wel. Ooit![]()
- Kan ik mij in vinden. Prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik praat over dingen die ik leuk vind. Soms gaat het ook gewoon helemaal nergens over en heb ik puur lol.
Laat ik het zo zeggen. Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
Is dat gek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
Oordoppen? Tegen geluid in een disco of kroeg?
En pope, je slaat wel wat door met je filmpje. En dan afschuiven op onzekerheid bij de vrouwen. We kunnen het ook omdraaien naar onzekerheid bij je zelf. Je hebt dat nodig om hun hopelijk te krijgen. Maar goed, wat wilde je bereiken? Laten zien hoe goed je was omdat je 7 mooie vrouwen om je heen had? Wilde je ze vergelijken met ze, wilde je laten zien dat je beter kan krijgen? Wat was de gedachte hier precies achter.
En wat ik je al eerder tipte, ga nou eens plezier maken met je zelf en vrienden en niet afstappen op vrouwen of wat dan ook. Moet je eens opletten wat er gebeurd
Ps,
Vergeet niet dat vrouwen echt wel in de gaten hebben dat je een hele club af werkt.
Jah, die heb ik al in sinds ik ben begonnen met uitgaan op m'n 16e.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
Oordoppen? Tegen geluid in een disco of kroeg?
En pope, je slaat wel wat door met je filmpje. En dan afschuiven op onzekerheid bij de vrouwen. We kunnen het ook omdraaien naar onzekerheid bij je zelf. Je hebt dat nodig om hun hopelijk te krijgen. Maar goed, wat wilde je bereiken? Laten zien hoe goed je was omdat je 7 mooie vrouwen om je heen had? Wilde je ze vergelijken met ze, wilde je laten zien dat je beter kan krijgen? Wat was de gedachte hier precies achter.
Pope, even zonder gekkigheid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik praat over dingen die ik leuk vind. Soms gaat het ook gewoon helemaal nergens over en heb ik puur lol.
Laat ik het zo zeggen. Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
Nee, ga ik nooit vinden ook. Niemand is namelijk perfect. Dus ook een droomvrouw ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet?
Jupquote:Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven,
Niet meer, maar komt positief verandering in.quote:je werk,
Ook alle 2quote:je sociale skills, zelfvertrouwen.
Ja, je gaat er namelijk niet dood van. Ze eten je niet op en ze bijten zelden.quote:Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Dit dus pope, je hebt het "nog" niet naar je zin met je zelf. Je bent heel erg afhankelijk. Daarom heb ik je al eerder het advies gegeven eens te stappen voor de muziek en je vrienden, dat je daar van geniet. Dat is erg belangrijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Je associeert je eigen geluk met dat van anderen: die maat van je en of dames je wel of niet leuk vinden. Is het geen idee om je eigen geluk te maken in plaats van je zo afhankelijk op te stellen? Ik denk dat juist dat voor een hoop mensen aantrekkelijker is dan een gozer die vrouwen als objecten ziet die versierd moeten worden, juist weer voor het creëren van geluk. Voor mij is dat in elk geval afknapper nummer 1.
Neee hoor.quote:
Ik heb dat nog nooit geprobeerd, hoe is dat? Ik vind bepaalde muziek pas lekker op een hardere volume. Dat is een stukje beleving doe bij de muziek hoort vind ik. Hoe is dat dan met oordoppen? Ik wil juist alleen de muziek horen en niet het gelul om me heen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah, die heb ik al in sinds ik ben begonnen met uitgaan op m'n 16e.
Als je het zelf maar door hebtquote:Ik dacht op het moment niet na, ik vind het verhaal heel leuk om te vertellen. Ik doe weinig meer bewust als ik uitga. Ik deed het totaal niet om haar te kwetsen, maar je hebt gelijk, waarschijnlijk is het om m'n eigen ego te strelen. het was niet handig. Fouten maak ik nog steeds. Deze levensstijl is zo nieuw voor me dat ik geneigd ben om het met iedereen te delen, en blijkbaar soms een beetje doorsla. Dit komt goed in de toekomst.
Wow .. serieus? Verbaasde me al tijdens het lezen van je verhalen hoeveel aantrekkelijke dames je tegenkomt. Maar ik vind dit echt veel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
Ik kom niet in een club, dus ik weet niet wat daar rondhangt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wow .. serieus? Verbaasde me al tijdens het lezen van je verhalen hoeveel aantrekkelijke dames je tegenkomt. Maar ik vind dit echt veel.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef Fascination het volgende:
Ook dat vanaf het begin fysiek zijn, is nogal creepy.
Hier laat je dus echt je stemming afhangen van de vrouwen die er zijn / je maten. Als zij allemaal even in gesprek zijn en /of je geen mooie vrouwen meer ziet wordt eigenlijk je avond verpest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
M'n maat vertelde me later op de avond dat ze nog tegen hem gezegd had dat ze ''al die gasten met hun bullshit verhalen ZO zat was''. Dit raakte me toch een beetje, ik besefte dat ik haar meer als speelobject zag dan als een echt persoon. Echt leuke meisjes zag ik niet meer. Alle gasten waarmee ik gekomen was waren nog steeds in gesprek met dames, dus ik was echt op mezelf. Van de dansvloer kon ik ook niet echt genieten, de luide muziek begon me echt te storen. Ik bleef dus een beetje achter hangen. Als ik het zo typ snap ik zelf eigenlijk ook wel dat ik het niet meer naar m'n zin had. Wat minder aantrekkelijke meisjes die naast me stonden aangesproken, maar ik wist dat ik mezelf aan het voorliegen was (al vonden ze me allebei duidelijk leuk).
Veel mensen zijn niet lelijk ofzo maar om nou te zeggen dat ik ze echt knap/aantrekkelijk vind, nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom niet in een club, dus ik weet niet wat daar rondhangt.
Maar in een kroeg is het 1 op de 100 ofzo.
Moet zeggen volgens mij zijn er ook veel meer leuke dames, dan mannen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel mensen zijn niet lelijk ofzo maar om nou te zeggen dat ik ze echt knap/aantrekkelijk vind, nee.
Zijn maar weinig mannen waarvoor ik mijn nek omdraai om ze na te kijken zeg maar. En dat komt niet doordat ik hoge eisen ofzo heb.
Misschien wel omdat ik aantrekkelijkheid heel erg aan innerlijk koppel.
Enorm veel middelmaat. Niet lelijk, maar inderdaad, je kijkt ze niet na.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel mensen zijn niet lelijk ofzo maar om nou te zeggen dat ik ze echt knap/aantrekkelijk vind, nee.
Zijn maar weinig mannen waarvoor ik mijn nek omdraai om ze na te kijken zeg maar. En dat komt niet doordat ik hoge eisen ofzo heb.
Misschien wel omdat ik aantrekkelijkheid heel erg aan innerlijk koppel.
Er zijn grenzen natuurlijk, esthetisch gezien. Bovendien zijn er bepaalde uiterlijke kenmerken waar je lichamelijk door aangetrokken wordt, maar kan dat ook afstotelijk zijn. Wat het nog gecompliceerder maakt is de nurture; maatschappelijke en culturele idealen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm veel middelmaat. Niet lelijk, maar inderdaad, je kijkt ze niet na.
Mja, dat laatste heb ik ook. Ik kan best iemand mooi vinden qua uiterlijk, maar het innerlijk is zo veel belangrijker dat ik iemand dan gewoon mooi ga vinden, zeg maar.
Ok man, ik waardeer het dat je dit zegt. Ik kreeg namelijk eerder het gevoel dat je alleen aan het zeiken was. Ik heb een hoop meisjes waar ik vriendschappelijk mee omga. Met m'n nichtjes kan ik het ook erg goed vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pope, even zonder gekkigheid.
Ik snap dat je jezelf wilt verbeteren, dat juich ik ook toe. Alleen de manier waarop niet.
Als ik lees hoe jouw interacties met vrouwen gaan, lijkt dat heel gekunsteld over te komen. Ga je regelmatig buiten het uitgaan om met vrouwen? Bijvoorbeeld een vriendin waar je eens per maand langsgaat voor koffie en een filmpje?
Want ik heb het idee dat zo'n vrouw jou enorm veel kan leren wat vrouwen wel en wat ze niet wenselijk vinden.
Waarbij groei gedefinieerd is als de toenemende ability om extreem knappe vrouwen te gamen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Van sterke emotionele feedback groei je het meest en veranderen je hersenen het snelst. Een top avond dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |