quote:Beste mede fokkers,
Voor dit verhaal heb ik een nieuw account aangemaakt. Ik zal proberen om het kort te houden, maar als ik eenmaal aan het typen ben kon het zomaar een lang stuk tekst worden.
Ik ben op zoek naar een luisterend oor, naar goeie raad, een plek om alles van mezelf af te schrijven en de hoop dat ik me wat beter ga kunnen voelen.. Here's the thing.
Ik ben een jongen 23 en heb nu 5,5 jaar een relatie met een meid die even oud is. Super relatie, elkaars beste maatjes, nooit gekke dingen buiten de gebruikelijke ruzietjes van tijd tot tijd. Twee jaar samen gewoond, ging meer dan goed, beste tijd van ons leven. Beide wel nog student dus samenwonen moest onderbroken worden. We geven elkaar alle vrijheid om ook ons eigen ding te doen.
Sinds ruim een jaar geleden ging ik stage lopen aan de andere kant van het land. Geen probleem, we zagen elkaar bijna elk weekend. Toen ging zij een half jaar studeren in Duitsland. Ook prima, skype werkt fantastisch en we zagen elkaar elke twee maanden. Nadat ze terug was hebben we drie geweldige weken gehad. Daarna ging zij voor een half jaar na Zuid Afrika, de grote droom van haar en de grootste test tot nu toe.
Niks aan de hand, skype werkt ook hier prima en ik ben druk met school dus de tijd vliegt. Tot aan de laatste maand van haar verblijf. Ze whatsappt nauwelijks meer en van skypen komt het niet. Na een tijdje vraag ik haar hoe het zit en ze weet niet meer of ze nog hetzelfde voor me voelt..
Bijkomend feit, nadat zij terugkomt vertrek ik na twee weken voor een half jaar naar de VS om te studeren (mijn grote droom). Dat hele avontuur waar ik bijna een jaar voorbereiding in heb gestoken is nu bijna een blok aan mijn been, ik heb er zelden nog zin in en baal van de korte tijd die we straks maar hebben om iets voor elkaar te krijgen.
Situatie nu: over 10 dagen komt ze terug naar Nederland. Ik weet nu zo'n drie weken dat dit speelt. Sindsdien hebben we weinig contact gehad. Het contact dat we hadden waren zware gesprekken over onze situatie. Ik geef aan niks ervan te snappen, zij geeft aan niks zeker te weten. Ze is niet vreemd gegaan, dat speelt hier gelukkig niet, maar het is verdomd kut.
Sinds een week zit ik in het buitenland met mijn familie, ver van huis, nauwelijks tijd voor mezelf en nauwelijks contact met haar. Ik trek het nu niet meer dus nu jullie de situatie weten moet ik even van me afschrijven hoe ik me voel.
Elke dag en elke nacht ben ik aan het malen en piekeren. Ik wil haar 1000 dingen zeggen, hele verhalen schrijven hoe ik me voel. Hoe moeilijk dit ook is ik doe dit niet. Het enige dat ik hoop daarmee te bereiken is een beter gevoel van binnen.
Gisteravond heb ik voor het eerst met iemand anders gesproken, mijn beste vriendin maar ook een goeie vriendin van haar. Zij was blijkbaar al op de hoogte en kon niks zeggen, alleen luisteren. Mijn maten wonen aan de andere kant van het land en zijn niet echt de beste in serieus liefdes advies als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Dus vandaar dat ik me wend tot fok. Ik zit nog ruim een week in het buitenland op vakantie en ik ga stuk hier. Als we terugkomen ga ik haar van het vliegveld ophalen, ik kijk daar enorm naar uit maar ook tegenop omdat ik zo bang ben dat het eigenlijk al verloren is en nooit meer hetzelfde zal zijn.. na een kleine zes jaar...![]()
Pfff valt hier überhaupt iets zinnigs over te zeggen. Iedereen in ieder geval bedankt voor het bieden van een luisterend oor!
Ach meid toch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef weekendalex het volgende:
inmiddels in m'n broek gepist hoor jongens
Zou wel een bazenactie zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Hij is in ieder geval niet blijven slapen. Althans, het lijkt me sterk dat ie nu naast d'r een heel verhaal ligt te typen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef weekendalex het volgende:
inmiddels in m'n broek gepist hoor jongens
Gebeurt al snel bij een wat sympathiekere TS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef DDDJJ het volgende:
Hahaha, best grappig dat we allemaal zo meeleven met TS. Ik heb de hele avond gevolgd voor updates.
"Ik kom zo naar bed. Eerst ff m'n fans op FOK vertellen wat voor sloerie je bent geweest afgelopen weken." Aldus TS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Hij is in ieder geval niet blijven slapen. Althans, het lijkt me sterk dat ie nu naast d'r een heel verhaal ligt te typen
En dit. Als er nu een kutverhaal komt ben ik boos.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef DDDJJ het volgende:
Hahaha, best grappig dat we allemaal zo meeleven met TS. Ik heb de hele avond gevolgd voor updates.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef weekendalex het volgende:
[..]
"Ik kom zo naar bed. Eerst ff m'n fans op FOK vertellen wat voor sloerie je bent geweest afgelopen weken." Aldus TS.
Volgens mij is een kutverhaal op dit moment positief.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Atemno het volgende:
[..]
En dit. Als er nu een kutverhaal komt ben ik boos.
Oh nee hoor. Ik gun hem t beste. Bedoelde meer een troll maar dat denk ik absoluut niet. Ik keek al een paar dagen uit naar maandag hiervoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij is een kutverhaal op dit moment positief.
Ik ook hoor, was gewoon een enorm slechte grapquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik gun hem t beste. Bedoelde meer een troll maar dat denk ik absoluut niet. Ik keek al een paar dagen uit naar maandag hiervoor.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:27 schreef Argento het volgende:
kom op nou. Er moeten hier twee babies de fles hebben...
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Hilarisch als wij hier nog de halve nacht zitten te wachten terwijl hij gewoon in slaap gevallen is![]()
Inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Hilarisch als wij hier nog de halve nacht zitten te wachten terwijl hij gewoon in slaap gevallen is![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Misschien deed ze dat met haar nieuwe vlam?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef love-and-hate het volgende:
Ze vroeg me bij het uit de deur lopen nog of ik wat bladmuziek mee kon nemen voor morgen, konden we misschien wat piano spelen samen. Dat vond ik wel verassend, want normaal houdt ze daar niet zo van?
Nou nou, niet zo negatief.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien deed ze dat met haar nieuwe vlam?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Nairua het volgende:
Samen wandelen met de hond en piano spelen. Friendzoned!
Lezen, ze had hem al om 16:00 uitgenodigd, nog voor die zus langskwam...quote:
Dit is een "I'm trying to let him down easy".quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Nairua het volgende:
Samen wandelen met de hond en piano spelen. Friendzoned!
Dit denk ik ook ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
Ze gaat je morgen uitleggen waarom het over is...
Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Ik zou hetzelfde hebben gedaan.quote:
Misschien gaan ze overmorgen wel samen boodschapjes doen bij de AH!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit is een "I'm trying to let him down easy".
Spannend, ik kan nu al niet wachten op de updatequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:35 schreef Nairua het volgende:
[..]
Misschien gaan ze overmorgen wel samen boodschapjes doen bij de AH!
Er wordt hier live boeken geschreven!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Spannend, ik kan nu al niet wachten op de update
Wat ik uit TS' verhaal begreep was ze veel te moe om overheen te gaan. Beter doet hij dat morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik denk dat wandelen en praten heel goed is
nu er over heen gaan lost niks op en brengt je niet verder
succes morgen
Waar, op de piano of in het bos tijdens de wandeling met de hond?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat ik uit TS' verhaal begreep was ze veel te moe om overheen te gaan. Beter doet hij dat morgen.
Ik vind dit echt een geniaal topic. Naiviteit van de TS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef CherryOnTop het volgende:
Spannend, ik kan nu al niet wachten op de update
De hond even aanlijnen in het bos en dan lekker rollebollen in het zand.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waar, op de piano of in het bos tijdens de wandeling met de hond?
Kan ik je glazen bol kopen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef DDDJJ het volgende:
Dadelijk komt er een hele grote anti-climax
jaja, ik lees. Die zus was sowieso al voor de avond gepland en die is tot 22:00u gebleven. Je zou denken dat ze toch nog wel wat tijd heeft voor haar vriend? Of sowieso wat meer moeite doet om contact te leggen dan een berichtje vier uur lang onbeantwoord te blijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Lezen, ze had hem al om 16:00 uitgenodigd, nog voor die zus langskwam...
Ik weet ook niet meer welke van de twee het nu is... Maar ergens vrees ik het eerste.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een geniaal topic. Naiviteit van de TS.
Of... Vriendin is gewoon echt zo'n saaie doos.
"Zullen we vanavond iets spannends doen...?"
"-Jaaaa! Samen Beethoven spelen!"
Zo zou ik ook reageren als ik mijn 5,5 jarige relatie zou beëindigen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat ik uit TS' verhaal begreep was ze veel te moe om overheen te gaan. Beter doet hij dat morgen.
Gelukkig voel je je momenteel iets beter.quote:
Lijkt me dat er wel meer wordt gedaan...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waar, op de piano of in het bos tijdens de wandeling met de hond?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Als het maar niet eindigt in mineur.
SNAP JE, MINEUR! VANWEGE DE PIANO, WHAHAHA
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Godverquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga dood hier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Wrs doelt hij er op dat hij eerst zegt haar morgen wel te zien om dan vervolgens als een kwispelende puppie anderhalf uur voor haar huis te lopen ijsberen totdat hij naar binnen kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook, maar in het vorige deel zei TS dat hij iets doms had gedaan, ik vind van niet...
Dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wrs doelt hij er op dat hij eerst zegt haar morgen wel te zien om dan vervolgens als een kwispelende puppie anderhalf uur voor haar huis te lopen ijsberen totdat hij naar binnen kan.
oh wat ben jij gemeen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien deed ze dat met haar nieuwe vlam?
TS bedoelde ze eigenlijk wel echt met een hond wandelen, of gewoon een wandeling met jou maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wrs doelt hij er op dat hij eerst zegt haar morgen wel te zien om dan vervolgens als een kwispelende puppie anderhalf uur voor haar huis te lopen ijsberen totdat hij naar binnen kan.
Het komt over alsof het bladmuziek/de piano een hobby is van TS en dat de vriendin er normaal gesproken eigenlijk niet zoveel mee heeft als hij. Met zulke dingen zou ik als meisje dat soort interesse tonen ("leer je me weer een stukje piano/gitaar/whatever spelen?") om een lief gebaar te maken: samen bezig met zijn interesse. Beetje gek om iemand te dumpen en dan nog gezellig samen met zoiets bezig te gaan? En andersom ook: beetje gek om eerst piano te spelen en dan pas een gesprek te voeren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Piano spelen en hond uitlaten is vrouwentaal voor: het ligt niet aan jou maar aan mij, het is over tussen ons.
Ze dekt zich in
You make a lot of sense.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Celeone het volgende:
[..]
Het komt over alsof het bladmuziek/de piano een hobby is van TS en dat de vriendin er normaal gesproken eigenlijk niet zoveel mee heeft als hij. Met zulke dingen zou ik als meisje dat soort interesse tonen ("leer je me weer een stukje piano/gitaar/whatever spelen?") om een lief gebaar te maken: samen bezig met zijn interesse. Beetje gek om iemand te dumpen en dan nog gezellig samen met zoiets bezig te gaan? En andersom ook: beetje gek om eerst piano te spelen en dan pas een gesprek te voeren.
Ik denk dat ze inderdaad wil vertellen over haar twijfels en waarom ze die heeft, maar dan wel in een echt gesprek en niet in een monoloog. Uit de verhalen van TS denk ik niet dat ze haar beslissing al heeft gemaakt en nog hoopt om er een - zo goed het gaat - gezellige middag van te maken. Waarschijnlijk zal ze niet ineens zeggen dat er geen twijfels meer zijn, maar ik denk ook niet dat het al meteen klaar is eigenlijk.
Dat zal haar nat tussen de benen krijgen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
TS, beter leer je God Only Knows uit je hoofd en speel je dat voor haar. Ultiem liefdeslied.
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef love-and-hate het volgende:
Sorry dat ik jullie allemaal teleur stel, anticlimax
Nee, het is nog lang niet goed. Ja, het was erg afstandelijk. En met de hond wandelen was mijn ideeInderdaad met het oog op: praten!
Volgende keer zal ik het wat aandikken allemaal
Excuses voor mijn reacties TS, niet persoonlijk bedoeld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef love-and-hate het volgende:
Een einde in plaats van een uitstel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik voel mijn topic met de minuut dalen in populariteit
Ben benieuwd, waar hadden jullie dan zo vurig op gehoopt?
Dat je der keihard zou dumpenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef love-and-hate het volgende:
Was ook wel wat cynisch. Goed verwoord verderquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Celeone het volgende:
[..]
Het komt over alsof het bladmuziek/de piano een hobby is van TS en dat de vriendin er normaal gesproken eigenlijk niet zoveel mee heeft als hij. Met zulke dingen zou ik als meisje dat soort interesse tonen ("leer je me weer een stukje piano/gitaar/whatever spelen?") om een lief gebaar te maken: samen bezig met zijn interesse. Beetje gek om iemand te dumpen en dan nog gezellig samen met zoiets bezig te gaan? En andersom ook: beetje gek om eerst piano te spelen en dan pas een gesprek te voeren.
Ik denk dat ze inderdaad wil vertellen over haar twijfels en waarom ze die heeft, maar dan wel in een echt gesprek en niet in een monoloog. Uit de verhalen van TS denk ik niet dat ze haar beslissing al heeft gemaakt en nog hoopt om er een - zo goed het gaat - gezellige middag van te maken. Waarschijnlijk zal ze niet ineens zeggen dat er geen twijfels meer zijn, maar ik denk ook niet dat het al meteen klaar is eigenlijk.
Een emotioneel response van haar kant. Tja, die kwam er niet...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef love-and-hate het volgende:
Bedsport, eind goed al goed. :-/quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef love-and-hate het volgende:
Dat je haar eens even flink de waarheid had verteld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef love-and-hate het volgende:
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je haar eens even flink de waarheid had verteld.
Oke, ik hoop dat het allemaal goed komt. Maar heel even de "slechte" kant van het verhaal. Als je na zo een lange tijd thuis komt en je ziet vriend weer (ondanks stress en problemen) dan baart het mij zorgen als je oppervlakkig doet. Als ze op dat moment dat ze je weer ziet niet even een opleving krijgt dan voorspel ik niet veel goeds.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef love-and-hate het volgende:
Sorry dat ik jullie allemaal teleur stel, anticlimax
Nee, het is nog lang niet goed. Ja, het was erg afstandelijk. En met de hond wandelen was mijn ideeInderdaad met het oog op: praten!
Had ik door, maar je post was een mooie opening, aangezien er al meerderen over dat wandelen begonnen waren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was ook wel wat cynisch. Goed verwoord verder
Geen zorgen, no offence taken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef Nairua het volgende:
[..]
Excuses voor mijn reacties TS, niet persoonlijk bedoeld.
Dat zulke mensen bestaan alleen al.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef love-and-hate het volgende:
Mijn avond is gewoon nog best goedgekomen. Mijn excuses voor de 'anticlimax'. Misschien moet ik morgen gewoon net doen alsof ik haar helemaal vergeten ben en dan donderdag of vrijdag pas weer wat laten horen: 'ohja, verrek helemaal niet meer aan gedacht!' Dat geeft het verhaal vast een interessante wending
Lijkt me hierom ook niet dat ze van plan is de relatie te verbreken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef _Lily_ het volgende:
Wat wel zo is, is dat ik me moeilijk kan voorstellen dat je vraagt of je vriend bladmuziek meeneemt als je van plan bent om de relatie te verbreken. Ze maakt zich dus wel vrijwillig op voor een middag samen gezellig doen
Leuk prima. Niemand die erover valt dat hij in het eerste deel letterlijk aangeeft dat zij hem altijd boven haarzelf plaatste? Nu hij voelt dat zij meer voor zichzelf kiest, kent hij zijn vriendinnetje niet meer (zijn eigen woorden). Sorry, maar ik vind dat niet erg gezond ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Joanne35 het volgende:
Je hebt het prima gedaan hoor TS!
Als je naar al die ophitsers met al hun spelletjes hier had geluisterd had je nu nog niets geweten en waarschijnlijk niet kunnen slapen door alle onzekerheid. Nu kan je tenminste rustig slapen en morgen met haar dat gesprek voeren
Helemaal vergeten dat je zelf ook nog vertrekt. Wellicht is ook nog de vraag of jullie "zin" hebben om de relatie nog te hebben? Er is een hoop gedoe geweest, zij komt net terug en jij vertrekt over 2 weken alweer. Het is maar weinig mensen gegeven om een relatie in 2 weken te fixen en vervolgens voor een jaar te vertrekken. Het is al knap lastig een relatie te hebben als je elkaar amper ziet in zo een lange tijd, als er dan ook nog problemen zijn..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef love-and-hate het volgende:
Ik voel me bijna oprecht schuldig hier dat ik met zo'n half laf verhaal kom haha
Wat ik van morgen verwacht.. erachter komen waar we staan. Maar ik heb geen plan meer. Ik laat het gewoon op me af komen. Natuurlijk zeg ik wel wat ik vind, net zoals ik ook wel van haar te horen ga krijgen hoe zij tegen de afgelopen tijd heeft aangekeken. Of het nog goed komt weet ik echt niet, het kan wel nog beide kanten op, daar ben ik van overtuigd, maar dus net zo makkelijk de verkeerde als de goeie kant.
Op dit moment voel ik me in ieder geval helemaal rustig, 180 graden omgedraaid van hoe ik me vanmiddag voelde. En als het dan inderdaad vast loopt, dan denk ik dat ik die 2 weken voordat ik in het vliegtuig stap en alles voor de rest van het jaar achter me kan laten wel doorkom
Maar goed... het is nog niet voorbij, to be continued...
En iedereen hier heel erg bedankt, jullie zijn natuurlijk allemaal fantastisch!
Welterusten
Waarom zou ze TS pleasen voordat ze het uitmaakt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal en klinkt wat te voorspelbaar, waarom zou ze opeens interesse tonen na 1-2 weken negeren. Mijn gok is dat ze de TS gewoon zit te pleasen om slecht nieuws wat te verzachten.
Wacht maar tot morgen. Je hebt nu alleen maar wat schijnzekerheid voor jezelf gecreeerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Geen zorgen, no offence taken.
De anticlimax voor jullie is voor mij een enorme last van mijn schouders. Kan niet echt uitleggen waarom. Ik denk omdat ze zo onbereikbaar was de laatste weken en via whatsapp lijkt alles nog veel killer en emotielozer dan het daadwerkelijk is. Nu heb ik de zekerheid dat ik haar morgen zie en face-to-face kan praten over de hele situatie. Dat voelt gewoon echt enorm enorm fijn. Ik zou zelfs een beetje vrede kunnen hebben met een breuk op dit moment, onverklaarbaar..
Mijn avond is gewoon nog best goedgekomen. Mijn excuses voor de 'anticlimax'. Misschien moet ik morgen gewoon net doen alsof ik haar helemaal vergeten ben en dan donderdag of vrijdag pas weer wat laten horen: 'ohja, verrek helemaal niet meer aan gedacht!' Dat geeft het verhaal vast een interessante wending
ja? is dat zo dom? Het klinkt me eerlijk gezegd wel logisch in de oren. Op zoek naar een manier om een jarenlange relatie op een positieve noot (jaja) te eindigen, dan kom je toch al snel uit bij iets wat met name TS leuk vindt om te doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou ze TS pleasen voordat ze het uitmaakt?
Dat is wel het domste wat je kunt doen
Waarom negeerde ze hem dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar dan geeft ze hem weer hoop, komt alleen maar harder aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef Argento het volgende:
[..]
ja? is dat zo dom? Het klinkt me eerlijk gezegd wel logisch in de oren. Op zoek naar een manier om een jarenlange relatie op een positieve noot (jaja) te eindigen, dan kom je toch al snel uit bij iets wat met name TS leuk vindt om te doen?
Ja want dat meende hij ook echtquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Dat zulke mensen bestaan alleen al.Wees duidelijk en direct i.p.v. kindergedoe.
en jij bent dus TS zn vriendin? aha! welkom op fokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:17 schreef _klauoon het volgende:
Wat een gepamper ook met 'rust nemen' en 'dat verdien je wel'. Alsof er iets vreselijks in zijn leven heeft plaatsgevonden en hij een of ander slachtoffer is.
Misschien verdient zij juist wel rust. Lijkt mij vreselijk vermoeiend, iemand anders altijd boven jezelf verplaatsen en vervolgens gehaat te worden door je partner (heeft hij vaak gezegd) en afgekat te worden op een forum terwijl je partner 't ook nog eens accepteert en triggert, omdat je eerlijk aangeeft dat je het even niet meer weet qua gevoelens.
Dat weet ik, daarom zeg ik ook: zulke mensen, alleen al. Algemeen dus, niet op hem gericht, leek mij vrij duidelijk. Ik kan ook niet bevatten dat er mensen zijn die zoiets doen, afijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want dat meende hij ook echt![]()
Als er iemand niet duidelijk is geweest, is het zijn vriendin en niet hij.
Ok, verkeerd begrepen, sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:21 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zeg ik ook: zulke mensen, alleen al. Algemeen dus, niet op hem gericht, leek mij vrij duidelijk. Ik kan ook niet bevatten dat er mensen zijn die zoiets doen, afijn.
Je hebt het nu over een vrouw en waarom die dingen wel of niet doen, dat zullen wij als man nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
en jij bent dus TS zn vriendin? aha! welkom op fok
Hij moet gewoon niet zo'n slachtofferrol aannemen, hij zit sowieso fout.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
en jij bent dus TS zn vriendin? aha! welkom op fok
Hoezo zit hij fout dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zo'n slachtofferrol aannemen, hij zit sowieso fout.
Hoezo? zijn vriendin is de gene die niks van zich laat horen. Die opeens zegt na 5 jaar dat ze twijfelt zonder duidelijkheid te geven. En dan ook nog via de telefoon! ik bedoel toon dan wat respect na 5 jaar en vertel het direct als je terug bent. En ga dan niet zo lopen mauwen en zeg gewoon waar het aan ligt waardoor het komt en wat je oplossing is in plaats van TS aan het touwtje te houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef _klauoon het volgende:
[..]
[..]
Ah nice, de vriendin van TS heeft Fok! gevonden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef _klauoon het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah nice, de vriendin van TS heeft Fok! gevonden!
Nu wordt het ten minste echt leuk
Hoax.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah nice, de vriendin van TS heeft Fok! gevonden!
Nu wordt het ten minste echt leuk
Wacht, wat, bladmuziek? Ik kom hier net via de pohi van iemand in banjeren en geen zin om in te lezen want tegelijkertijd Homeland aan 't kijken..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
Houd eens op met dat gedoe over die bladmuziek, als dat de hobby is van TS dan is dat tof.
Blij dat er nog mensen zijn die dat soort dingen doen ipv heel de dag gamen
Fixedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:46 schreef _klauoon het volgende:
Hij is geen slachtoffer. Hij en jullie maken van hem een slachtoffer.
Nou, als ik na 5 jaar niet opgehaald wil worden door hem van Schiphol, waarom zou ik dat niet mogen aangeven? Het is mijn terugkomt, mijn lange reis. ik heb immers eerlijk en duidelijk aangegeven waarom ik het niet wil hebben.
Niks aan het lijntje, ik heb aangegeven dat ik twijfels heb over de relatie. En dat is best normaal en logisch als je een lange relatie hebt. En al helemáál als je erg ver van elkaar bent voor een langere periode.
Ik vind hem fout omdat hij het als vanzelfsprekend is gaan zien dat ik hem boven mijzelf plaats en aangeeft dat hij mij niet meer terug kent nu ik voor mijzelf kies. Alsof dat gezond is binnen een relatie. Sorry, maar ik vind van niet. En alsof je zoiets toelaat van je partner als je van je partner houdt. Nog fouter vind ik dat hij hier redelijk negatief over mij praat soms.
Vertel aan mij wat je ervan vindt, dan krijg je ook eerlijk te horen waarom ik zo doet. En toon begrip voor me.
Over de telefoon, na een lange relatie, duizenden kilometers tussen jullie? Heb dan in ieder geval het fatsoen om na thuiskomst je op te laten halen door persoon in kwestie en het persoonlijk uit te spreken. Kom op zeg. Lekker laf op z'n Nederlands weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:46 schreef _klauoon het volgende:
Hij is geen slachtoffer. Hij en jullie maken van hem een slachtoffer.
Nou, als zij na 5 jaar niet opgehaald wil worden door hem van Schiphol, waarom zou ze dat niet mogen aangeven? Het is haar terugkomt, haar lange reis. Ze heeft immers eerlijk en duidelijk aangegeven waarom ze het niet wil hebben.
Niks aan het lijntje, ze heeft aangegeven dat ze twijfels heeft over de relatie. En dat is best normaal en logisch als je een lange relatie hebt. En al helemáál als je erg ver van elkaar bent voor een langere periode.
Ik vind hem fout omdat hij het als vanzelfsprekend is gaan zien dat zij hem boven haarzelf plaatste en aangeeft dat hij haar niet meer terug kent nu ze voor zichzelf kiest. Alsof dat gezond is binnen een relatie. Sorry, maar ik vind van niet. En alsof je zoiets toelaat van je partner als je van je partner houdt. Nog fouter vind ik dat hij hier redelijk negatief over haar praat soms.
Vertel aan haar wat je ervan vindt, dan krijg je ook eerlijk te horen waarom zij zo doet. En toon begrip voor haar.
Meh dan nog zij ziet het zo waarschijnlijk. Tis of zij liegt of TS. Omdat TS eerder was ben ik eerder geneigd TS te gelovenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is niet z'n vriendin, of ze moet de boel bij elkaar liegen tegenover TS. Wat ik betwijfel
ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Over de telefoon, na een lange relatie, duizenden kilometers tussen jullie? Heb dan in ieder geval het fatsoen om na thuiskomt je op te laten halen door persoon in kwestie en het persoonlijk uit te spreken. Kom op zeg. Lekker laf op z'n Nederlands weer.
Dat dacht ik ook maar dan zou ze vandaag dus niet terug gekomen zijn aangezien ze het in een ander topic over vrijdag ergens heeft hier in NL. Nou kan dat verklaren waarom TS haar niet op mocht halen maar om nou meteen zo ver te gaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Meh dan nog zij ziet het zo waarschijnlijk. Tis of zij liegt of TS. Omdat TS eerder was ben ik eerder geneigd TS te geloven
klauoon haalt er gewoon allemaal dingen bij die in alle 3 de topics niet eens voorbij zijn gekomen.
Hoe weet klauoon bijv. dat TS zijn vriendin verwaarloosd? dat haal ik er helemaal niet uit namelijk.
TS en vriendin doen gewoon alle twee hun eigen dingen om droomen te verwezenlijken. Dus mevrouw mag dit wel en TS niet?
Daarom ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat klauoon TS zijn vriendin is. Ook mede door dat ze het niet ontkende toen ik het vroeg.
[..]
dit
Meh ze kan natuurlijk ook gewoon het over vrijdag hebben om te zorgen dat we er niet achter komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar dan zou ze vandaag dus niet terug gekomen zijn aangezien ze het in een ander topic over vrijdag ergens heeft hier in NL. Nou kan dat verklaren waarom TS haar niet op mocht halen maar om nou meteen zo ver te gaan
Maar het is/was een mogelijkheid inderdaad.
Verder vind ik ook niet dat TS iets te verwijten is helemaal niet aangezien hij het er gewoon over wou hebben en wou weten wat er nou aan de hand is.
Hij vroeg haar waarom ze zich gedraagt zoals ze zich gedraagt, had ze dan moeten zeggen: 'vertel ik je in Nederland wel?'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Over de telefoon, na een lange relatie, duizenden kilometers tussen jullie? Heb dan in ieder geval het fatsoen om na thuiskomst je op te laten halen door persoon in kwestie en het persoonlijk uit te spreken. Kom op zeg. Lekker laf op z'n Nederlands weer.
Mijns inziens wel ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Hij vroeg haar waarom ze zich gedraagt zoals ze zich gedraagt, had ze dan moeten zeggen: 'vertel ik je in Nederland wel?'
Alles wat ik aangeef, is letterlijk - echt letterlijk - voorbij gekomen in de topics. Door hemzelf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Meh dan nog zij ziet het zo waarschijnlijk. Tis of zij liegt of TS. Omdat TS eerder was ben ik eerder geneigd TS te geloven
klauoon haalt er gewoon allemaal dingen bij die in alle 3 de topics niet eens voorbij zijn gekomen.
Hoe weet klauoon bijv. dat TS zijn vriendin verwaarloosd? dat haal ik er helemaal niet uit namelijk.
TS en vriendin doen gewoon alle twee hun eigen dingen om droomen te verwezenlijken. Dus mevrouw mag dit wel en TS niet?
Daarom ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat klauoon TS zijn vriendin is. Ook mede door dat ze het niet ontkende toen ik het vroeg.
[..]
dit
JA had je moeten doen ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Hij vroeg haar waarom ze zich gedraagt zoals ze zich gedraagt, had ze dan moeten zeggen: 'vertel ik je in Nederland wel?'
Niks is juist in dit soort situaties, het is altijd kut.
Ik heb net nog alles door gelezen en kan geen enkele post vinden waarin TS aangeeft jou te verwaarlozen. Dus nee sorry.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:11 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Alles wat ik aangeef, is letterlijk - echt letterlijk - voorbij gekomen in de topics. Door hemzelf.
Uhu, dus dan had ze hem de hele tijd in onzekerheid moeten houden. Kon hij gaan raden ofzo. Ik denk dat eerlijk zijn beter is (twijfel).quote:
Of ze had even gewacht totdat ze in nederland was, je kan de klok erop gelijk stellen dat er onduidelijkheid gaat komen als je tegen je vriend zegt dat er twijfels zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Niks is juist in dit soort situaties, het is altijd kut.
Nee aangeven dat je twijfelt is niet aangeven wat er aan de hand is. Je geeft aan hoe je je voelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:14 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Uhu, dus dan had ze hem de hele tijd in onzekerheid moeten houden. Kon hij gaan raden ofzo. Ik denk dat eerlijk zijn beter is (twijfel).
Ik ben z'n vriendin niet, ik geef ook nergens aan dat hij haar heeft verwaarloosd. Ik geef aan dat zij zichzelf onder hem plaatste (dat geeft hij letterlijk aan) en hij dat zo te zien als vanzelfsprekend/normaal beleefde (hij kent haar niet meer terug) en 't blijkbaar accepteerde dat zij hem belangrijker vond dan haarzelf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik heb net nog alles door gelezen en kan geen enkele post vinden waarin TS aangeeft jou te verwaarlozen. Dus nee sorry.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:17 schreef ThePast het volgende:
[..]
Of ze had even gewacht totdat ze in nederland was, je kan de klok erop gelijk stellen dat er onduidelijkheid gaat komen als je tegen je vriend zegt dat er twijfels zijn.
Kom op mensen 5 jaar is niet niks
Misschien is ze niet klaar met de relatie. Jeetje, alsof je binnen een relatie nooit eens een keer twijfels hebt of mag hebben. Twijfels betekenen niet dat iemand per definitie niet meer verder wil ofzo. Ik snap dat invullen hier voor andere mensen nooit zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:17 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee aangeven dat je twijfelt is niet aangeven wat er aan de hand is. Je geeft aan hoe je je voelt.
Je had ook kunnen zeggen sorry maar voor mijn gevoel ben ik klaar met de relatie. Verder zien we wel in Nederland wat er verder gebeurd en of we er nog iets aan kunnen doen. Als je nog met vragen zit snap ik dat en zal ik die via whatsapp/telefoon/mail/facebook of postduif van mijn part beantwoorden als ik dat kan.
In plaats van zeggen ja ik twijfel en dan niks meer van je laten weten. Zelfs niet dat je fucking geland bent..
Hij heeft nergens aangegeven dat hij dat vanzelf sprekend vind. (nee ook niet met de woorden dat hij jou niet meer terug kent.)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:18 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Ik ben z'n vriendin niet, ik geef ook nergens aan dat hij haar heeft verwaarloosd. Ik geef aan dat zij zichzelf onder hem plaatste (dat geeft hij letterlijk aan) en hij dat zo te zien als vanzelfsprekend/normaal beleefde (hij kent haar niet meer terug) en 't blijkbaar accepteerde dat zij hem belangrijker vond dan haarzelf.
Ik vind dat niet gelijkwaardig in een relatie en apart dat iemand zoiets accepteert van een partner. Maar ieder zo z'n keuze.
Dan nog dan geef je aan ik heb twijfels maar kap je niet ieder contact af. En dat is het punt wat ik maak. Je kan iedere vraag gewoon netjes beantwoorden inplaats van ieder contact negeren (niet op nemen/ niet reageren / niet laten weten wanneer je geland bent / zeggen niet te willen praten omdat je moe bent / alleen willen praten met een vriendin er bij/ niet op gehaald willen worden door TS. Hoeveel voorbeelden wil je nog hebben?)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:23 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Misschien is ze niet klaar met de relatie. Jeetje, alsof je binnen een relatie nooit eens een keer twijfels hebt of mag hebben. Twijfels betekenen niet dat iemand per definitie niet meer verder wil ofzo. Ik snap dat invullen hier voor andere mensen nooit zo.
Dit kan niet anders kijk hoe ze reageertquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Wot? Nogal een plottwist als zijn vriendin hier post
Wachten op TS zelf dan maar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit kan niet anders kijk hoe ze reageertze maakt het wel heel obvious
ik heb nooit gezegd dat je een verselijk mens met kutgedrag bent. Alleen dat na 5jaar relatie je het niet zo aanpakt en TS daar nu de dupe van is. Wat er voor gebeurd is laat ik buiten beschouwing want hoe de relatie ook was je hoort die niet zo te beeindigen na 5 jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:32 schreef _klauoon het volgende:
Blablabla, m'n punt is duidelijk.
Dat jullie nu allemaal stuk voor stuk beweren dat ik z'n chick ben is ook wel weer typerend overigens. Ik haal precies (!) aan wat hijzelf heeft getypt, ben daar wat kritischer over en zet m'n vraagtekens bij, meer niet.
Alsof alleen maar geschreven mag worden dat z'n vriendin een vreselijk mens is met kutgedrag. Hij kan ook best eens kijken naar wat ik zeg en eerlijk reageren ipv op de kusjekusje en wat ben je zielig reacties, hoop dat hij dat doet.
Exact.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:38 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je een verselijk mens met kutgedrag bent. Alleen dat na 5jaar relatie je het niet zo aanpakt en TS daar nu de dupe van is. Wat er voor gebeurd is laat ik buiten beschouwing want hoe de relatie ook was je hoort die niet zo te beeindigen na 5 jaar.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:38 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je een verselijk mens met kutgedrag bent. Alleen dat na 5jaar relatie je het niet zo aanpakt en TS daar nu de dupe van is. Wat er voor gebeurd is laat ik buiten beschouwing want hoe de relatie ook was je hoort die niet zo te beeindigen na 5 jaar.
Ik heb nooit gezegd dat TS zielig is. Ook nooit dat zijn vriendin alle schuld heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:48 schreef _klauoon het volgende:
[..]. Nogmaals: ik ben zijn vriendin niet. Misschien moet je een sprookjesboek gaan lezen. Of een spannende film.
Er is geen relatie beëindigd. Ben benieuwd naar wat ts te zeggen heeft over hem boven haarzelf plaatsen en nu ze het niet meer doet, niet meer terug kennen. Misschien is mijn opmerking juist een inzicht.
En ja, ik vind de reacties te pamper. Er wordt ook niet echt kritisch gelezen, vind ik. De meningen zijn al klaar: ts z'n chick wil het uitmaken, heeft een ander en ts is enorm zielig, heeft het onnoemelijk zwaar en niets anders.
Hiermee done.
I wouldn't even give a fucking flying rats donkey dick als TS zijn vriendin, waar ze ook is, vrijwillig door tien geile negers zou zijn uitgewoond. Ze had die relatie maar fatsoenlijk moeten beëindigen, VOORAL na zo'n lange tijd samen. En niet: ''oh hoi, TS, ik heb me laten uitwonen door tien negers en nou, eigenlijk ben ik wel klaar met je. Eh, groetjens he! Tot nooit meer ziens! *legt telefoon neer*''..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:48 schreef _klauoon het volgende:
[..]. Nogmaals: ik ben zijn vriendin niet. Misschien moet je een sprookjesboek gaan lezen. Of een spannende film.
Er is geen relatie beëindigd. Ben benieuwd naar wat ts te zeggen heeft over hem boven haarzelf plaatsen en nu ze het niet meer doet, niet meer terug kennen. Misschien is mijn opmerking juist een inzicht.
En ja, ik vind de reacties te pamper. Er wordt ook niet echt kritisch gelezen, vind ik. De meningen zijn al klaar: ts z'n chick wil het uitmaken, heeft een ander en ts is enorm zielig, heeft het onnoemelijk zwaar en niets anders.
Hiermee done.
Het leg telefoon neer gedeelte is nog niet het ergste. je bent boos oke dat snap ik. Maar na 5JAAR! heb je toch gewoon het fatsoen om op te nemen als er gebeld word door je (ex)vriend die met misschien wel 100 vragen zitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I wouldn't even give a fucking flying rats donkey dick als TS zijn vriendin, waar ze ook is, vrijwillig door tien geile negers zou zijn uitgewoond. Ze had die relatie maar fatsoenlijk moeten beëindigen, VOORAL na zo'n lange tijd samen. En niet: ''oh hoi, TS, ik heb me laten uitwonen door tien negers en nou, eigenlijk ben ik wel klaar met je. Eh, groetjens he! Tot nooit meer ziens! *legt telefoon neer*''..
Nee, dit is de moderne wereld en onze huidige samenleving die progressief naar de tering aan het gaan zijn. Dag normen en waarden, dag fatsoen en beleefdheid. Dag dag. Gefeliciteerd met dit inzicht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:04 schreef Exentric90 het volgende:
Of zijn wij nou zo dom en denken we zo raar?
Je bent gewoon de eerste die er exact het zelfde er overdenkt als mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dit is de moderne wereld en onze huidige samenleving die progressief naar de tering aan het gaan zijn. Dag normen en waarden, dag fatsoen en beleefdheid. Dag dag. Gefeliciteerd met dit inzicht.
Pessimist tot in de kist, I'll fucking toast to that.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je bent gewoon de eerste die er exact het zelfde er overdenkt als mij
Mooie trollpoging, ik geef je 8/10.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:17 schreef _klauoon het volgende:
Wat een gepamper ook met 'rust nemen' en 'dat verdien je wel'. Alsof er iets vreselijks in zijn leven heeft plaatsgevonden en hij een of ander slachtoffer is.
Misschien verdient zij juist wel rust. Lijkt mij vreselijk vermoeiend, iemand anders altijd boven jezelf verplaatsen en vervolgens gehaat te worden door je partner (heeft hij vaak gezegd) en afgekat te worden op een forum terwijl je partner 't ook nog eens accepteert en triggert, omdat je eerlijk aangeeft dat je het even niet meer weet qua gevoelens.
Dat jij denkt dat de normen en waarden tegenwoordig vervaagd zijn is al een hele andere opvatting als zeggen dat de TS geen slachtoffer is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dit is de moderne wereld en onze huidige samenleving die progressief naar de tering aan het gaan zijn. Dag normen en waarden, dag fatsoen en beleefdheid. Dag dag. Gefeliciteerd met dit inzicht.
Oh ja, niets is meer pijnlijker dan vol in te zetten op een verloving/trouwen/ik-wil-de-rest-van-mijn-leven-met-je-doorbrengen-pogingen en dan vervolgens afgeserveerd te worden door de partner in kwestie...ik zou als ik TS was even het verhaal aanhoren van zijn vriendin voordat hij met dit soort acties gaat komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:48 schreef Koral het volgende:
Wat weten we nu helemaal? vriendin zat elders in de wereld en hoopte de tijd van haar leven te beleven. Dat ging goed tot een aantal weken voor het einde omdat TS en vriendin wat onenigheid hadden? Na een paar weken heeft vriendin besloten even een radiostilte in te lassen zodat ze er vanuit kon gaan dat ze de laatste weken onbekommerd kon doen waarvoor ze daar gekomen was.
Tijdens de radiostilte is TS er achter gekomen dat hij een leven zonder vriendin niet ziet zitten.
Als TS door wil zetten zal hij zeker niet zielig moeten gaan doen hoe zwaar de laatste weken waren (want dat gaat tijdens zijn verblijf in VS voor twijfel zorgen) maar wel de boodschap moeten over brengen dat voor hem duidelijk is geworden dat zij de ware is. Ik zal niet meer over pop-the-question beginnen maar jullie hebben nu allebei voortschreidend inzicht, en in sommige dingen moet je nu eenmaal de leiding nemen om te laten zien dat je absoluut geen twijfel hebt. Zeg haar (dus niet vragen) dat je een paar dagen een hotel hebt geboekt in een stad waar ze altijd al naar toe wilde, of doe iets anders waarvan je vriendin overtuigd raakt dat ze geen enkele twijfel hoeft te hebben. Niet alleen met woorden maar ook met daden. Liefst gelijk bij aanvang van je wandeling vanmiddag, of eerder. Alle andere dingen die je ooit eens moet uitspreken zijn minder van belang, dat komt wel. Wees niet te voorzichtig, dat geeft ruimte voor twijfel bij haar. Succes.
Ja natuurlijk, ga haar belonen voor zulk gedragquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:48 schreef Koral het volgende:
Wat weten we nu helemaal? vriendin zat elders in de wereld en hoopte de tijd van haar leven te beleven. Dat ging goed tot een aantal weken voor het einde omdat TS en vriendin wat onenigheid hadden? Na een paar weken heeft vriendin besloten even een radiostilte in te lassen zodat ze er vanuit kon gaan dat ze de laatste week onbekommerd kon doen waarvoor ze daar gekomen was, en TS heeft haar die kans gegeven. Tijdens de radiostilte is TS er achter gekomen dat hij een leven zonder vriendin niet ziet zitten.
Als TS door wil zetten zal hij zeker niet zielig moeten gaan doen hoe zwaar de laatste weken waren (want dat gaat tijdens zijn verblijf in VS voor twijfel zorgen) maar wel de boodschap moeten over brengen dat voor hem duidelijk is geworden dat zij de ware is.
Ik zal niet meer over pop-the-question beginnen maar jullie hebben nu allebei voortschreidend inzicht, en in sommige dingen moet je nu eenmaal de leiding nemen om te laten zien dat je absoluut geen twijfel hebt. Zeg haar (dus niet vragen) dat je een paar dagen een hotel hebt geboekt in een stad waar ze altijd al naar toe wilde, of doe iets anders waarvan je vriendin overtuigd raakt dat ze geen enkele twijfel hoeft te hebben. Niet alleen met woorden maar ook met daden. Liefst gelijk bij aanvang van je wandeling vanmiddag, of eerder. Alle andere dingen die je ooit eens moet uitspreken zijn minder van belang, dat komt wel.
Wees niet te voorzichtig, dat geeft ruimte voor twijfel bij haar. Succes.
GMTAquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga haar belonen voor zulk gedragfavoriete hotel boeken, liefst nog ten huwelijk vragen ook.. Om vervolgens gewoon gedumpt te worden omdat dat eigenlijk al de hele tijd het plan was.
Wij weten niet wat er in de weken ervoor aan onenigheid precies is geweest. Daarnaast gaat het niet om haar, maar om hem. Als hij met haar wil, dan dan moet TS zorgen voor zijn beloning. Zo raar is het niet dat onenigheid wat zwaarder weegt als je door afstand lang geen dingen samen hebt gedaan die een basis vormen om over de onenigheid over te stappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga haar belonen voor zulk gedragfavoriete hotel boeken, liefst nog ten huwelijk vragen ook.. Om vervolgens gewoon gedumpt te worden omdat dat eigenlijk al de hele tijd het plan was.
Die pijnlijke situatie wordt het ook als hij gedumpt wordt, dus geen verschil. Daarnaast mag je aannemen in een relatie van 5 jaar dat er naast de fruits of today ook de hardships of tomorrow worden aanvaard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, niets is meer pijnlijker dan vol in te zetten op een verloving/trouwen/ik-wil-de-rest-van-mijn-leven-met-je-doorbrengen-pogingen en dan vervolgens afgeserveerd te worden door de partner in kwestie...ik zou als ik TS was even het verhaal aanhoren van zijn vriendin voordat hij met dit soort acties gaat komen.
Eh jawel? In het ene geval maak je jezelf onsterfelijk belachelijk met een aanzoek dat kant noch wal raakt en kom je in een zeer pijnlijke situatie terecht, in het andere geval wordt je gedumpt en heb je nog iets van waardigheid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:07 schreef Koral het volgende:
[..]
Die pijnlijke situatie wordt het ook als hij gedumpt wordt, dus geen verschil.
Ja, want een al twijfelende partner onder druk zetten door vol in te zetten op een verbintenis voor het leven zal uiteindelijk louter positieve gevolgen hebben....quote:Daarnaast mag je aannemen in een relatie van 5 jaar dat er naast de fruits of today ook de hardships of tomorrow worden aanvaard.
TS kan die twijfel niet wegnemen, dat kan alleen zij doen. Hij is geen dressuur aapje dat kunstjes moet doen puur ter vermaak ende entertainment van de prinses in kwestie.quote:TS. Verspil geen moment en ga leuke dingen doen die weer een beetje een basis vormen om je woordenwisseling in het juiste perspectief te zien (en haar twijfel wegnemen).
Twijfels bij iemand wegnemen gebeurt echt niet door je als een slap schoothondje te gaan gedragen hoor. "Oh heb je twijfels? Kom ik trakteer je op een vakantie!". "O weer twijfels? Moment even een dure ring kopen!"quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er in de weken ervoor aan onenigheid precies is geweest. Daarnaast gaat het niet om haar, maar om hem. Als hij met haar wil, dan dan moet TS zorgen voor zijn beloning. Zo raar is het niet dat onenigheid wat zwaarder weegt als je door afstand lang geen dingen samen hebt gedaan die een basis vormen om over de onenigheid over te stappen.
Zou wel mooie manier van golddiggen zijn, gewoon elke keer roeptoeteren dat je twijfelt aan je relatie en dan hop, gratis vakantie/ring/auto/geld. Wel jammer dat je dan opgescheept zit met een vent waar je niet meer verliefd op bent maar ach, dat valt wel te overzien tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twijfels bij iemand wegnemen gebeurt echt niet door je als een slap schoothondje te gaan gedragen hoor. "Oh heb je twijfels? Kom ik trakteer je op een vakantie!". "O weer twijfels? Moment even een dure ring kopen!"
Wat ie moet doen is vragen wat ie wil weten.
Zij heeft geen twijfels over ZIJN gevoelens maar over HAAR gevoelens. Waarom moet hij zich dan bewijzen? Je dinnetje die het wil uitmaken uitnodigen voor een leuke vakantie klinkt een beetje wanhopig. Eerst maar eens een goed gesprek om te zien waar ze staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:48 schreef Koral het volgende:
Wat weten we nu helemaal? vriendin zat elders in de wereld en hoopte de tijd van haar leven te beleven. Dat ging goed tot een aantal weken voor het einde omdat TS en vriendin wat onenigheid hadden? Na een paar weken heeft vriendin besloten even een radiostilte in te lassen zodat ze er vanuit kon gaan dat ze de laatste week onbekommerd kon doen waarvoor ze daar gekomen was, en TS heeft haar die kans gegeven. Tijdens de radiostilte is TS er achter gekomen dat hij een leven zonder vriendin niet ziet zitten.
Als TS door wil zetten zal hij zeker niet zielig moeten gaan doen hoe zwaar de laatste weken waren (want dat gaat tijdens zijn verblijf in VS voor twijfel zorgen) maar wel de boodschap moeten over brengen dat voor hem duidelijk is geworden dat zij de ware is.
Ik zal niet meer over pop-the-question beginnen maar jullie hebben nu allebei voortschreidend inzicht, en in sommige dingen moet je nu eenmaal de leiding nemen om te laten zien dat je absoluut geen twijfel hebt. Zeg haar (dus niet vragen) dat je een paar dagen een hotel hebt geboekt in een stad waar ze altijd al naar toe wilde, of doe iets anders waarvan je vriendin overtuigd raakt dat ze geen enkele twijfel hoeft te hebben. Niet alleen met woorden maar ook met daden. Liefst gelijk bij aanvang van je wandeling vanmiddag, of eerder. Alle andere dingen die je ooit eens moet uitspreken zijn minder van belang, dat komt wel.
Wees niet te voorzichtig, dat geeft ruimte voor twijfel bij haar. Succes.
Nee, maar ik snap dat het voor bepaalde types moeilijk is als iemand een andere mening heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooie trollpoging, ik geef je 8/10.
Dit!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef Lienekien het volgende:
Twijfel wegnemen als twee mensen elkaar al maanden niet hebben gezien doe je door weer tijd met elkaar te gaan doorbrengen.
Je hebt het continu over onenigheid, er is hier helemaal geen sprake van onenigheid, maar van twijfels vanuit haar kant. Nu extra leuke dingen doen wordt eerder ongemakkelijk dna leuk. Voor vriendin ongemakkelijk omdat ze misschien eigenlijk niet met TS verder wil maar het ook lullig vindt het evt. hotel af te zeggen, en ongemakkelijk voor TS omdat hij continu zich uit zal lopen sloven en niet meer zichzelf zal zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er in de weken ervoor aan onenigheid precies is geweest. Daarnaast gaat het niet om haar, maar om hem. Als hij met haar wil, dan dan moet TS zorgen voor zijn beloning. Zo raar is het niet dat onenigheid wat zwaarder weegt als je door afstand lang geen dingen samen hebt gedaan die een basis vormen om over de onenigheid over te stappen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond weten we meer. Er is maar 1 iemand die weet hoe alles zit en dat is de vriendin van TS
Niet dan? Ik neem aan dat zij nu alles gaat vertellen vandaag? (zou ik tenminste doen...)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
Btw, over hoeveel tijd precies gaat TS nou naar Amerika?
Ben bang dat zij nog steeds twijfelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet dan? Ik neem aan dat zij nu alles gaat vertellen vandaag? (zou ik tenminste doen...)
Over twee weken al geloof ik.
Hmm ja, als dat zo is, dan moet je je bijna gaan afvragen of het nog wel zin heeft om door te gaan. Zeker als de TS daarna een (half)jaar weggaat...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben bang dat zij nog steeds twijfelt.
En dat is wel ontzettend snel.
Volgens mij wordt dat ook al 3 topics lang gezegd...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hmm ja, als dat zo is, dan moet je je bijna gaan afvragen of het nog wel zin heeft om door te gaan. Zeker als de TS daarna een (half)jaar weggaat...
Excusez-moi madamequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook al 3 topics lang gezegd...
Eens!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:42 schreef SeLang het volgende:
Ik ben het niet eens met de meeste kritiek hier op TS wat betreft het handlen van de situatie gisteren (afgezien dan van dat heen en weer lopen voor haar huis). Even langsgaan als ze net is thuisgekomen is normaal. En dat je geen zwaar gesprek gaat voeren met iemand die net doodmoe uit een vliegtuig is komen rollen vind ik ook normaal. Beter wachten tot de volgende dag en er dan rustig de tijd voor nemen.
Verder vind ik al dat "play hard to get" achtige gedoe dat wordt geadviseerd nogal kinderachtig. Het zijn toch volwassen mensen die een jarenlange relatie hebben. Gewoon direct vragen waar het op staat, maar niet aan iemand die nog loopt te tollen van de slaap na een lange reis.
Dus morgen met vriendin + hond naar het park en dan op een rustig plekje op een bankje gaan zitten en direct de vragen stellen die je bezighouden.
Ik verwacht overigens geen positieve uitkomst, maar face to face hierover praten kan wel de zaak ophelderen en helpen met de verwerking.
Veel succes TS!
Jepquote:
Nou, jouw reacties uit de omgekeerde wereld triggeren mijn kritische geest werkelijk zin na zin. Terwijl ik de woorden en gevoelens en meningen van TS gewoon stuk voor stuk begrijp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:48 schreef _klauoon het volgende:
Hiermee done.
Sommige mensen kunnen alles goed praten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:36 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nou, jouw reacties uit de omgekeerde wereld triggeren mijn kritische geest werkelijk zin na zin. Terwijl ik de woorden en gevoelens en meningen van TS gewoon stuk voor stuk begrijp.
Je bent misschien de vriendin van TS niet, maar ik kan me jouw zienswijze niet voorstellen als je niet zelf een vergelijkbaar akkefietje hebt gehad. Of gewoon geen enkel gevoel hebt voor doodnormale betamelijkheid in een langjarige relatie.
Je twijfels bij iemand achterlaten die gek op je is en op je zit te wachten, is niets anders dan egocentrisch. Je plaatst jouw probleem in zijn schoenen, want hij blijft machteloos achter en kan niets anders doen dan als een mak lammetje op de donderwolk wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:32 schreef _klauoon het volgende:
Blablabla, m'n punt is duidelijk.
Dat jullie nu allemaal stuk voor stuk beweren dat ik z'n chick ben is ook wel weer typerend overigens. Ik haal precies (!) aan wat hijzelf heeft getypt, ben daar wat kritischer over en zet m'n vraagtekens bij, meer niet.
Alsof alleen maar geschreven mag worden dat z'n vriendin een vreselijk mens is met kutgedrag. Hij kan ook best eens kijken naar wat ik zeg en eerlijk reageren ipv op de kusjekusje en wat ben je zielig reacties, hoop dat hij dat doet.
Idiote vergelijking.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef den85 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alles goed praten.
Neem bijvoorbeeld een pedofiel, die hebben vaak hele redenaties om hun gedrag goed te keuren.
Gast. werkelijk ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef den85 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alles goed praten.
Neem bijvoorbeeld een pedofiel, die hebben vaak hele redenaties om hun gedrag goed te keuren.
Hoe ging t vandaag?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef love-and-hate het volgende:
Na het vijf gangen diner van mijn moedertje ben ik terug naar mijn telefoon en computer gegaan. Ik werd helemaal gek en kon niks anders meer verzinnen dan haar whatsapp te checken. Dit was toch wel gebeurd, ik zou het onmogelijk de rest van de dag hebben volgehouden.
Maar wat bleek nou het geval...Omdat ik haar thread verwijderd had om niet in de verleiding gekomen was het berichtje dat ze me al om 16:00 VANMIDDAG! had gestuurd niet doorgekomen. Dus dat zag ik pas om 8 uur 's avonds ofzo...
Ze zei daarin dat haar vader zo weg zou gaan en dat haar zus 's avonds zou komen, of ik langs wilde komen om te praten? Voor alle mensen die me straks een schoothondje gaan noemen, ik heb haar dus hier lekker 4 uur laten wachten op een antwoord!God wat voelde ik me kut..
Toen heb ik natuurlijk extreem cool teruggestuurd, dat het waarschijnlijk pas morgen zou worden dan. Zij zei ok, ik balen natuurlijk, domme eigen schuld, oh wat stom! Nou goed toen werd ik dus opnieuw helemaal gek. Ik heb bijna mijn computer weer aangezet om mijn stommiteiten te gaan verkondigen op Fok, maar ik heb impulsief gehandeld en besloot wat anders te doen, ik kon mezelf niet meer tegenhouden..
Ik ben in de auto gestapt en naar haar huis gereden. Daar ben ik uitgestapt en heb ik misschien wel 100 keer de straat op en af gelopen..Ik wilde aanbellen, maar ook eigenlijk niet. Ik besloot te wachten tot haar zus weg was. Ondertussen af en toe een whatsapp berichtje over en weer gestuurd maar niet echt dingen met inhoud ofzo.
Toen om 22:00 ofzo ging haar zus eindelijk de deur uit, ik heb verdomme 1,5u door die straat lopen marcheren, enorm gênant natuurlijk, maar don't blame meOndanks dat ze eerder had aangegeven te moe te zijn heb ik besloten om toch aan te bellen, ik moest haar gewoon zien na zo lang.
Nou, daar stonden we dan ineens, totaal onverwacht. Wat was dat raar zeg. Maar dat ze moe was dat was een beetje een understatement. Ze was echt totaal ingestort van haar hele reis. We hebben een beetje geknuffeld in de gang. Ze vroeg me binnen dus we hebben even op de bank gezeten. Echt praten hebben we niet gedaan, gewoon heel oppervlakkig. Maar geloof me, dat zou niemand haar hebben aan kunnen doen, ze was echt super super moe.
Ik vond het ook wel prima, ik heb haar kunnen zien en dat voelde enorm goed. Zelf was ze best afwezig, maar niet meer dan wat ik verwacht had of waar ze me op had voorbereid, ze twijfelt immers aan ons, heel kut, maar dat wist ik allang. Dat gaat dan niet ineens weg als je in een staat van bijna slaapwandelen weer je vriend tegenkomt.
Na een half uurtje wilde ze graag slapen, dat leek mij ook een goed idee..Morgen om 13:00 ga ik naar haar toe en gaan we een lekkere wandeling maken met de hond. Ze vroeg me bij het uit de deur lopen nog of ik wat bladmuziek mee kon nemen voor morgen, konden we misschien wat piano spelen samen. Dat vond ik wel verassend, want normaal houdt ze daar niet zo van?
Toen ben ik zonder veel gedoe redelijk recht toe recht aan de deur uit gestapt, tot morgen gezegd. Natuurlijk thuis direct naar mijn computer gerend om mijn steun en toeverlaat op de hoogte te brengen hier op Fok
En nu ga ik douchen (dus als ik een half uur niet reageer, kan het daardoor komen)
Ik weet niet of er een goeie afloop in zit, maar gek genoeg voel ik me een heel stuk beter. Ik heb haar gezien en vastgehouden. Het was niet als vanouds, maar so what, ik was even bij haar na zo lang, echt onwerkelijk na alle ellende. En ik zie haar morgen lekker, dan gaan we het rustig aan doen en zien we vanzelf wel waar het schip strandt.
Nou goed.. brand maar los!
Dat dus. Maar succes ermeequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.
Dit zag ik al aankomen, succes de komende tijd!
TS is duidelijk nog gek op zn vriendin ook. Dan werken dat soort dingen gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:46 schreef Scorpie het volgende:
Vrienden blijven lukt prima totdat 1 van de 2 een vriend of vriendin krijgt,dan is het gauw over met de pret
Jezelf kwellen door dingen te blijven doen met de vrouw waar je overduidelijk nog gek op bent is vragen om nog meer moeilijkheden. Cut it lose en let it go.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders.
1. Als de klap komt ben ik te druk in de USA omdaar last vvan te hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.
quote:
Is vast al langsgekomen, maar waar ga je eigenlijk precies heen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef love-and-hate het volgende:
1. Als de klap komt ben ik te druk in de USA omdaar last vvan te hebben
Je gaat een avontuur tegemoet, dat is beter. Je bent jong, veel plezierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Ben bij haar geweest vandaag, paar uurtjes gezeten en enorm fijn gepraat, alle vragen zijn beantwoord.
Het is over met onze relatie. Zij twijfelde over haar gevoelens en wist nu bij het weerzien dat dit niet ging veranderen. Ik voel me er best goed onder, namelijk vanwege de volgende redenen.
Ik had me er al zo'n twee weken op voorbereid, dus echt een shock was het niet. Deze duidelijkheid is zoveel beter dan leven tussen (valse hoop) en vrees.
Daarnaast is het ook ècht niet te doen komende tijd. Over twee weken ga ik naar Amerika. Maar als ik terugkom gaat zij afstuderen terug in Afrika. Dat zou echt niet meer werkbaar zijn. Dus daar kan ik dan ook vrede mee hebben.
En ten slotte (hier ga ik veel commentaar op krijgen) heb ik het gevoel dat dit een soort dream-breakup is. Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen. Ik heb oprecht het gevoel dat ik daarmee kan leven. Zeker met het oog op mijn vertrek, er is ook geen mogelijkheid dan om valse hoop te koesteren dat weer samen gaan komen.
Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders. Dat was t dus... nouja freedom in amerika dus, een vriend van me gaat een half jaar in Denemarken studeren, hij had me al uuitgedaagd wie de meeste vrouwen kon krijgen
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen.
Hope to prove you wrong.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geniet van Amerika! heel veel plezier en succes daar gewenst!
En vrienden blijven werkt nietook op de vervelende manier geleerd
maar goed, dat zijn dingen die je zelden van andere aan kunt nemen en moet doorleven
Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona Universityquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is vast al langsgekomen, maar waar ga je eigenlijk precies heen?
Auch.. ze kan echt niet liegen (sowieso niet tegen mij haha) en ze meent dit oprecht. Of het ook echt gaat werken gaan we meemaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaan
Is 2x tegen mij gezegd. Kan wel zeggen dat ik dat niet zei in de relaties waar het voor mij niet werkte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaan
Ik refereer nogmaals naar mijn eerste post in je eerste topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Auch.. ze kan echt niet liegen (sowieso niet tegen mij haha) en ze meent dit oprecht. Of het ook echt gaat werken gaan we meemaken.
Oh en nee, er is dus nooit een ander in het spel geweest!(en dit is geen naïviteit van mijn kant
)
oh daar ben ik geweest!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona University
Ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
Zoals ze op RTL-Z altijd zo mooi zeggen: Je had het ingeprijsd. Volgens mij was vanaf post #1 al duidelijk dat zij het uit wilde maken. Blijft natuurlijk overeind staan dat je ex-vriendin het niet sjiek gespeeld heeft. En ja na vele dagen van onzekerheid kan ik me voorstellen dat het als een opluchting voelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Ben bij haar geweest vandaag, paar uurtjes gezeten en enorm fijn gepraat, alle vragen zijn beantwoord.
Het is over met onze relatie. Zij twijfelde over haar gevoelens en wist nu bij het weerzien dat dit niet ging veranderen. Ik voel me er best goed onder, namelijk vanwege de volgende redenen.
Ik had me er al zo'n twee weken op voorbereid, dus echt een shock was het niet. Deze duidelijkheid is zoveel beter dan leven tussen (valse hoop) en vrees.
Daarnaast is het ook ècht niet te doen komende tijd. Over twee weken ga ik naar Amerika. Maar als ik terugkom gaat zij afstuderen terug in Afrika. Dat zou echt niet meer werkbaar zijn. Dus daar kan ik dan ook vrede mee hebben.
En ten slotte (hier ga ik veel commentaar op krijgen) heb ik het gevoel dat dit een soort dream-breakup is. Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen. Ik heb oprecht het gevoel dat ik daarmee kan leven. Zeker met het oog op mijn vertrek, er is ook geen mogelijkheid dan om valse hoop te koesteren dat weer samen gaan komen.
Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders. Dat was t dus... nouja freedom in amerika dus, een vriend van me gaat een half jaar in Denemarken studeren, hij had me al uuitgedaagd wie de meeste vrouwen kon krijgen
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef ChungLingSoo het volgende:
En onthoud! Amerika is een prachtig land! Alleen jammer van de Amerikanen.
Cool man. En warm. Bazenklimaat daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef love-and-hate het volgende:
Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona University
Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook, 'vrienden' blijven is jezelf pijn doen. Je gaat naar het land waar je nauwelijks moeite hoeft te doen om een dame te krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Gewoon blocken op Facebook zoals ik altijd doe na een gefaalde pogingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef Argento het volgende:
nouja, het is kennelijk goed zo. Jullie relatie mag dan voorbij zijn maar met een beetje goede wil resteren de goede herinneringen. En als de tijd weer wat verder verstreken is en je dus met afstand naar de relatie kan kijken, dan komt vast het besef dat deze relatie een positieve bijdrage heeft geleverd aan jouw ontwikkeling als persoon. Jullie wegen scheiden. Goede vrienden blijven is een mooi voornemen, en wie weet zal dat in de toekomst ook zo zijn, maar uiteindelijk gaan jullie jullie leven slijten met iemand anders. Een leven opbouwen waarin voor de ander veel minder plaats is dan nu het geval is. Dat is logisch, maar vergt gewenning. Maar een half jaar VS zal daar wel voor zorgen. Komt wel goed dus.
Vrienden blijven klinkt leuk, maar werkt inderdaad niet echt top. Ikzelf zou haar verwijderen (ze heeft je flink lopen negeren terwijl jij 'trouw' thuis zat te wachten). Subtieler is om het stilletjes te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook, 'vrienden' blijven is jezelf pijn doen. Je gaat naar het land waar je nauwelijks moeite hoeft te doen om een dame te krijgenTop dus!
Je gaat het winnen van die gast naar Denemarken. Met al die feministen daar
Wat is het nut daarvan? Uit is uit, lijkt me.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoop dat je inderdaad geen setback krijgt in USA, en anders moet je je maar goed vermaken met de lokale bevolking daar. Hebben jullie nog een post break-up seks sessie gepland?
Dat moet je ook helemaal zelf ondervindenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef love-and-hate het volgende:
Ik snap jullie statements dat vrienden zijn niet kan, maar heb dit zelf nooit mogen ondervinden dus ga jullie hier dan ook niet op jullie woord geloven
Nee dat kan echt niet. Hoe kun je ooit doorgaan of met een nieuwe relatie beginnen als je nog gevoelens hebt voor je ex? Dat moet je zsm afkappen. Vrienden blijven kunnen vrij weinig mensen..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
Geloof niet degenen die zeggen dat vrienden blijven niet kan.
Dat kan zeker wel! Ook als 1 van de twee nog gevoelens heeft voor de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |