Wacht maar tot morgen. Je hebt nu alleen maar wat schijnzekerheid voor jezelf gecreeerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Geen zorgen, no offence taken.
De anticlimax voor jullie is voor mij een enorme last van mijn schouders. Kan niet echt uitleggen waarom. Ik denk omdat ze zo onbereikbaar was de laatste weken en via whatsapp lijkt alles nog veel killer en emotielozer dan het daadwerkelijk is. Nu heb ik de zekerheid dat ik haar morgen zie en face-to-face kan praten over de hele situatie. Dat voelt gewoon echt enorm enorm fijn. Ik zou zelfs een beetje vrede kunnen hebben met een breuk op dit moment, onverklaarbaar..
Mijn avond is gewoon nog best goedgekomen. Mijn excuses voor de 'anticlimax'. Misschien moet ik morgen gewoon net doen alsof ik haar helemaal vergeten ben en dan donderdag of vrijdag pas weer wat laten horen: 'ohja, verrek helemaal niet meer aan gedacht!' Dat geeft het verhaal vast een interessante wending
ja? is dat zo dom? Het klinkt me eerlijk gezegd wel logisch in de oren. Op zoek naar een manier om een jarenlange relatie op een positieve noot (jaja) te eindigen, dan kom je toch al snel uit bij iets wat met name TS leuk vindt om te doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou ze TS pleasen voordat ze het uitmaakt?
Dat is wel het domste wat je kunt doen
Waarom negeerde ze hem dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar dan geeft ze hem weer hoop, komt alleen maar harder aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef Argento het volgende:
[..]
ja? is dat zo dom? Het klinkt me eerlijk gezegd wel logisch in de oren. Op zoek naar een manier om een jarenlange relatie op een positieve noot (jaja) te eindigen, dan kom je toch al snel uit bij iets wat met name TS leuk vindt om te doen?
Ja want dat meende hij ook echtquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Dat zulke mensen bestaan alleen al.Wees duidelijk en direct i.p.v. kindergedoe.
en jij bent dus TS zn vriendin? aha! welkom op fokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:17 schreef _klauoon het volgende:
Wat een gepamper ook met 'rust nemen' en 'dat verdien je wel'. Alsof er iets vreselijks in zijn leven heeft plaatsgevonden en hij een of ander slachtoffer is.
Misschien verdient zij juist wel rust. Lijkt mij vreselijk vermoeiend, iemand anders altijd boven jezelf verplaatsen en vervolgens gehaat te worden door je partner (heeft hij vaak gezegd) en afgekat te worden op een forum terwijl je partner 't ook nog eens accepteert en triggert, omdat je eerlijk aangeeft dat je het even niet meer weet qua gevoelens.
Dat weet ik, daarom zeg ik ook: zulke mensen, alleen al. Algemeen dus, niet op hem gericht, leek mij vrij duidelijk. Ik kan ook niet bevatten dat er mensen zijn die zoiets doen, afijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want dat meende hij ook echt![]()
Als er iemand niet duidelijk is geweest, is het zijn vriendin en niet hij.
Ok, verkeerd begrepen, sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:21 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zeg ik ook: zulke mensen, alleen al. Algemeen dus, niet op hem gericht, leek mij vrij duidelijk. Ik kan ook niet bevatten dat er mensen zijn die zoiets doen, afijn.
Je hebt het nu over een vrouw en waarom die dingen wel of niet doen, dat zullen wij als man nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
en jij bent dus TS zn vriendin? aha! welkom op fok
Hij moet gewoon niet zo'n slachtofferrol aannemen, hij zit sowieso fout.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
en jij bent dus TS zn vriendin? aha! welkom op fok
Hoezo zit hij fout dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zo'n slachtofferrol aannemen, hij zit sowieso fout.
Hoezo? zijn vriendin is de gene die niks van zich laat horen. Die opeens zegt na 5 jaar dat ze twijfelt zonder duidelijkheid te geven. En dan ook nog via de telefoon! ik bedoel toon dan wat respect na 5 jaar en vertel het direct als je terug bent. En ga dan niet zo lopen mauwen en zeg gewoon waar het aan ligt waardoor het komt en wat je oplossing is in plaats van TS aan het touwtje te houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef _klauoon het volgende:
[..]
[..]
Ah nice, de vriendin van TS heeft Fok! gevonden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef _klauoon het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah nice, de vriendin van TS heeft Fok! gevonden!
Nu wordt het ten minste echt leuk
Hoax.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah nice, de vriendin van TS heeft Fok! gevonden!
Nu wordt het ten minste echt leuk
Wacht, wat, bladmuziek? Ik kom hier net via de pohi van iemand in banjeren en geen zin om in te lezen want tegelijkertijd Homeland aan 't kijken..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
Houd eens op met dat gedoe over die bladmuziek, als dat de hobby is van TS dan is dat tof.
Blij dat er nog mensen zijn die dat soort dingen doen ipv heel de dag gamen
Fixedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:46 schreef _klauoon het volgende:
Hij is geen slachtoffer. Hij en jullie maken van hem een slachtoffer.
Nou, als ik na 5 jaar niet opgehaald wil worden door hem van Schiphol, waarom zou ik dat niet mogen aangeven? Het is mijn terugkomt, mijn lange reis. ik heb immers eerlijk en duidelijk aangegeven waarom ik het niet wil hebben.
Niks aan het lijntje, ik heb aangegeven dat ik twijfels heb over de relatie. En dat is best normaal en logisch als je een lange relatie hebt. En al helemáál als je erg ver van elkaar bent voor een langere periode.
Ik vind hem fout omdat hij het als vanzelfsprekend is gaan zien dat ik hem boven mijzelf plaats en aangeeft dat hij mij niet meer terug kent nu ik voor mijzelf kies. Alsof dat gezond is binnen een relatie. Sorry, maar ik vind van niet. En alsof je zoiets toelaat van je partner als je van je partner houdt. Nog fouter vind ik dat hij hier redelijk negatief over mij praat soms.
Vertel aan mij wat je ervan vindt, dan krijg je ook eerlijk te horen waarom ik zo doet. En toon begrip voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |