abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129738348
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Atemno het volgende:
Dit wordt een boek. Ik voel het.
Saai boek dan.
pi_129738375
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Saai boek dan.
Precies :')
pi_129738384
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit.
De waarheid omdat? Moet hij als een of andere Koning behandeld worden?
pi_129738404
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef love-and-hate het volgende:
Sorry dat ik jullie allemaal teleur stel, anticlimax :')

Nee, het is nog lang niet goed. Ja, het was erg afstandelijk. En met de hond wandelen was mijn idee ;) Inderdaad met het oog op: praten!

Volgende keer zal ik het wat aandikken allemaal ~O>
Oke, ik hoop dat het allemaal goed komt. Maar heel even de "slechte" kant van het verhaal. Als je na zo een lange tijd thuis komt en je ziet vriend weer (ondanks stress en problemen) dan baart het mij zorgen als je oppervlakkig doet. Als ze op dat moment dat ze je weer ziet niet even een opleving krijgt dan voorspel ik niet veel goeds.

Als ze echt nog er voor wou gaan, dan had ze wel anders gereageerd. Dan had ze een gevoel van opluchting, verliefdheid of zoiets gehad toen ze je weer zag.

Maargoed, wellicht zit ik er helemaal naast. Ik wil je gewoon even negatief laten zijn. Zo een ontmoeting kan je weer helemaal "blij"en vol hoop maken. Maar stel dat het misgaat dan komt de klap heel hard aan. Vergeet niet aan jezelf te denken! Jij hoeft niet alleen moeite te doen, zij moet dat ook, en er is een hoop gebeurd.

Als ik je nog kan helpen dan hoor ik het graag!
pi_129738437
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Was ook wel wat cynisch. Goed verwoord verder :)
Had ik door, maar je post was een mooie opening, aangezien er al meerderen over dat wandelen begonnen waren. :P

En dit topic gaat veel te snel. Een mens kan niet eens rustig haar tanden poetsen zonder achter te lopen... :(
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:54:33 #131
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_129738464
RussianCupid.com advertentie onderin. :') Zelfs Google weet waar dit heen gaat!
pi_129738483
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef Nairua het volgende:

[..]

Excuses voor mijn reacties TS, niet persoonlijk bedoeld.
Geen zorgen, no offence taken.

De anticlimax voor jullie is voor mij een enorme last van mijn schouders. Kan niet echt uitleggen waarom. Ik denk omdat ze zo onbereikbaar was de laatste weken en via whatsapp lijkt alles nog veel killer en emotielozer dan het daadwerkelijk is. Nu heb ik de zekerheid dat ik haar morgen zie en face-to-face kan praten over de hele situatie. Dat voelt gewoon echt enorm enorm fijn. Ik zou zelfs een beetje vrede kunnen hebben met een breuk op dit moment, onverklaarbaar..

Mijn avond is gewoon nog best goedgekomen. Mijn excuses voor de 'anticlimax'. Misschien moet ik morgen gewoon net doen alsof ik haar helemaal vergeten ben en dan donderdag of vrijdag pas weer wat laten horen: 'ohja, verrek helemaal niet meer aan gedacht!' Dat geeft het verhaal vast een interessante wending :')
pi_129738514
Maar wat is je plan voor morgen nou, TS? Wat ga je haar vertellen als jullie gaan wandelen?

Mijn persoonlijke gedachte is dat als ze lief deed vanavond dat dat niet zoveel zegt. Je gaat niet in het gezicht van je geliefde van de afgelopen jaren lelijk doen als hij voor je neus staat. Als het niet face to face is, is dat veel makkelijker. Dus uiteraard wordt er geknuffeld. Dat er niet heftig gezoend wordt is duidelijk een teken dat er iets erg loos is. Danwel, het is over (omdat zij niet meer wil), danwel er is de afgelopen weken teveel shit gebeurd en nu is alles awkward.

dus valt niet veel te zeggen over vanavond! Wat wel zo is, is dat ik me moeilijk kan voorstellen dat je vraagt of je vriend bladmuziek meeneemt als je van plan bent om de relatie te verbreken. Ze maakt zich dus wel vrijwillig op voor een middag samen gezellig doen
pi_129738539
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef love-and-hate het volgende:
Mijn avond is gewoon nog best goedgekomen. Mijn excuses voor de 'anticlimax'. Misschien moet ik morgen gewoon net doen alsof ik haar helemaal vergeten ben en dan donderdag of vrijdag pas weer wat laten horen: 'ohja, verrek helemaal niet meer aan gedacht!' Dat geeft het verhaal vast een interessante wending :')
Dat zulke mensen bestaan alleen al. :') Wees duidelijk en direct i.p.v. kindergedoe.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 augustus 2013 @ 23:57:04 #135
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129738561
Tof TS dat het iig positief is ^O^
Ben benieuwd naar morgen. Hoop dat het weer goedkomt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:57:33 #136
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129738588
Je hebt het prima gedaan hoor TS!

Als je naar al die ophitsers met al hun spelletjes hier had geluisterd had je nu nog niets geweten en waarschijnlijk niet kunnen slapen door alle onzekerheid. Nu kan je tenminste rustig slapen en morgen met haar dat gesprek voeren ^O^
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:57:36 #137
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_129738593
Ik hoop echt voor je dat het morgen goed komt en we allemaal fout zitten.
pi_129738748
Goed gedaan TS! Nu is de ergste spanning weg en morgen, als je vriendin uitgeslapen is, kun je tot een volwassen gesprek komen. Het klinkt allemaal best bemoedigend, alsof ze in elk geval nog wil kijken wat er van haar gevoelens voor jou over is.

Als jij morgen met de smerige details komt, vertellen wij wel hoe je relatie ervoor staat :D
pi_129738784
Blijf hier gewoon posten man. :)
pi_129738834
Ik voel me bijna oprecht schuldig hier dat ik met zo'n half laf verhaal kom haha :P

Wat ik van morgen verwacht.. erachter komen waar we staan. Maar ik heb geen plan meer. Ik laat het gewoon op me af komen. Natuurlijk zeg ik wel wat ik vind, net zoals ik ook wel van haar te horen ga krijgen hoe zij tegen de afgelopen tijd heeft aangekeken. Of het nog goed komt weet ik echt niet, het kan wel nog beide kanten op, daar ben ik van overtuigd, maar dus net zo makkelijk de verkeerde als de goeie kant.

Op dit moment voel ik me in ieder geval helemaal rustig, 180 graden omgedraaid van hoe ik me vanmiddag voelde. En als het dan inderdaad vast loopt, dan denk ik dat ik die 2 weken voordat ik in het vliegtuig stap en alles voor de rest van het jaar achter me kan laten wel doorkom :)

Maar goed... het is nog niet voorbij, to be continued...

En iedereen hier heel erg bedankt, jullie zijn natuurlijk allemaal fantastisch! :*

Welterusten ;)
pi_129738835
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef _Lily_ het volgende:
Wat wel zo is, is dat ik me moeilijk kan voorstellen dat je vraagt of je vriend bladmuziek meeneemt als je van plan bent om de relatie te verbreken. Ze maakt zich dus wel vrijwillig op voor een middag samen gezellig doen
Lijkt me hierom ook niet dat ze van plan is de relatie te verbreken.
En dan de vraag of TS blijft slapen en dan mag hij na een half jaar weer los.
pi_129738894
Nu ga ik de hamvraag stellen , wil je wel in een relatie blijven zitten met iemand die maar blijft twijfelen want onbedoeld houd ze je daar toch mee aan het lijntje. Ik denk dat je haar veel te veel op een voetstuk plaatst en daarbij jezelf totaal vergeet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:04:47 #143
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129738930
Slaap lekker TS! :)

Je verdient wel wat rust ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129738941
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Joanne35 het volgende:
Je hebt het prima gedaan hoor TS!

Als je naar al die ophitsers met al hun spelletjes hier had geluisterd had je nu nog niets geweten en waarschijnlijk niet kunnen slapen door alle onzekerheid. Nu kan je tenminste rustig slapen en morgen met haar dat gesprek voeren ^O^
Leuk prima. Niemand die erover valt dat hij in het eerste deel letterlijk aangeeft dat zij hem altijd boven haarzelf plaatste? Nu hij voelt dat zij meer voor zichzelf kiest, kent hij zijn vriendinnetje niet meer (zijn eigen woorden). Sorry, maar ik vind dat niet erg gezond ofzo.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:06:12 #145
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_129738994
Succes TS.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_129739049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef love-and-hate het volgende:
Ik voel me bijna oprecht schuldig hier dat ik met zo'n half laf verhaal kom haha :P

Wat ik van morgen verwacht.. erachter komen waar we staan. Maar ik heb geen plan meer. Ik laat het gewoon op me af komen. Natuurlijk zeg ik wel wat ik vind, net zoals ik ook wel van haar te horen ga krijgen hoe zij tegen de afgelopen tijd heeft aangekeken. Of het nog goed komt weet ik echt niet, het kan wel nog beide kanten op, daar ben ik van overtuigd, maar dus net zo makkelijk de verkeerde als de goeie kant.

Op dit moment voel ik me in ieder geval helemaal rustig, 180 graden omgedraaid van hoe ik me vanmiddag voelde. En als het dan inderdaad vast loopt, dan denk ik dat ik die 2 weken voordat ik in het vliegtuig stap en alles voor de rest van het jaar achter me kan laten wel doorkom :)

Maar goed... het is nog niet voorbij, to be continued...

En iedereen hier heel erg bedankt, jullie zijn natuurlijk allemaal fantastisch! :*

Welterusten ;)
Helemaal vergeten dat je zelf ook nog vertrekt. Wellicht is ook nog de vraag of jullie "zin" hebben om de relatie nog te hebben? Er is een hoop gedoe geweest, zij komt net terug en jij vertrekt over 2 weken alweer. Het is maar weinig mensen gegeven om een relatie in 2 weken te fixen en vervolgens voor een jaar te vertrekken. Het is al knap lastig een relatie te hebben als je elkaar amper ziet in zo een lange tijd, als er dan ook nog problemen zijn..

Praktisch gezien lijkt me dit niet echt mogelijk, maargoede liefde kan alles overwinnen.
pi_129739188

[ Bericht 100% gewijzigd door DDDJJ op 06-08-2013 00:11:22 (dubbel post) ]
pi_129739221
Mocht het fout aflopen, is het wel fantastisch dat je een half jaar naar Amerika gaat. Daar kun je het denk ik een stuk makkelijker verwerken dan als je haar continu ziet en op plekken komt waar jullie altijd samen waren.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:12:00 #149
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129739248
Vind het maar een vaag verhaal en klinkt wat te voorspelbaar, waarom zou ze opeens interesse tonen na 1-2 weken negeren. Mijn gok is dat ze de TS gewoon zit te pleasen om slecht nieuws wat te verzachten.
pi_129739293
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal en klinkt wat te voorspelbaar, waarom zou ze opeens interesse tonen na 1-2 weken negeren. Mijn gok is dat ze de TS gewoon zit te pleasen om slecht nieuws wat te verzachten.
Waarom zou ze TS pleasen voordat ze het uitmaakt?
Dat is wel het domste wat je kunt doen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')