Oke, ik hoop dat het allemaal goed komt. Maar heel even de "slechte" kant van het verhaal. Als je na zo een lange tijd thuis komt en je ziet vriend weer (ondanks stress en problemen) dan baart het mij zorgen als je oppervlakkig doet. Als ze op dat moment dat ze je weer ziet niet even een opleving krijgt dan voorspel ik niet veel goeds.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef love-and-hate het volgende:
Sorry dat ik jullie allemaal teleur stel, anticlimax
Nee, het is nog lang niet goed. Ja, het was erg afstandelijk. En met de hond wandelen was mijn ideeInderdaad met het oog op: praten!
Volgende keer zal ik het wat aandikken allemaal
Had ik door, maar je post was een mooie opening, aangezien er al meerderen over dat wandelen begonnen waren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was ook wel wat cynisch. Goed verwoord verder
Geen zorgen, no offence taken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef Nairua het volgende:
[..]
Excuses voor mijn reacties TS, niet persoonlijk bedoeld.
Dat zulke mensen bestaan alleen al.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef love-and-hate het volgende:
Mijn avond is gewoon nog best goedgekomen. Mijn excuses voor de 'anticlimax'. Misschien moet ik morgen gewoon net doen alsof ik haar helemaal vergeten ben en dan donderdag of vrijdag pas weer wat laten horen: 'ohja, verrek helemaal niet meer aan gedacht!' Dat geeft het verhaal vast een interessante wending
Lijkt me hierom ook niet dat ze van plan is de relatie te verbreken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef _Lily_ het volgende:
Wat wel zo is, is dat ik me moeilijk kan voorstellen dat je vraagt of je vriend bladmuziek meeneemt als je van plan bent om de relatie te verbreken. Ze maakt zich dus wel vrijwillig op voor een middag samen gezellig doen
Leuk prima. Niemand die erover valt dat hij in het eerste deel letterlijk aangeeft dat zij hem altijd boven haarzelf plaatste? Nu hij voelt dat zij meer voor zichzelf kiest, kent hij zijn vriendinnetje niet meer (zijn eigen woorden). Sorry, maar ik vind dat niet erg gezond ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Joanne35 het volgende:
Je hebt het prima gedaan hoor TS!
Als je naar al die ophitsers met al hun spelletjes hier had geluisterd had je nu nog niets geweten en waarschijnlijk niet kunnen slapen door alle onzekerheid. Nu kan je tenminste rustig slapen en morgen met haar dat gesprek voeren
Helemaal vergeten dat je zelf ook nog vertrekt. Wellicht is ook nog de vraag of jullie "zin" hebben om de relatie nog te hebben? Er is een hoop gedoe geweest, zij komt net terug en jij vertrekt over 2 weken alweer. Het is maar weinig mensen gegeven om een relatie in 2 weken te fixen en vervolgens voor een jaar te vertrekken. Het is al knap lastig een relatie te hebben als je elkaar amper ziet in zo een lange tijd, als er dan ook nog problemen zijn..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef love-and-hate het volgende:
Ik voel me bijna oprecht schuldig hier dat ik met zo'n half laf verhaal kom haha
Wat ik van morgen verwacht.. erachter komen waar we staan. Maar ik heb geen plan meer. Ik laat het gewoon op me af komen. Natuurlijk zeg ik wel wat ik vind, net zoals ik ook wel van haar te horen ga krijgen hoe zij tegen de afgelopen tijd heeft aangekeken. Of het nog goed komt weet ik echt niet, het kan wel nog beide kanten op, daar ben ik van overtuigd, maar dus net zo makkelijk de verkeerde als de goeie kant.
Op dit moment voel ik me in ieder geval helemaal rustig, 180 graden omgedraaid van hoe ik me vanmiddag voelde. En als het dan inderdaad vast loopt, dan denk ik dat ik die 2 weken voordat ik in het vliegtuig stap en alles voor de rest van het jaar achter me kan laten wel doorkom
Maar goed... het is nog niet voorbij, to be continued...
En iedereen hier heel erg bedankt, jullie zijn natuurlijk allemaal fantastisch!
Welterusten
Waarom zou ze TS pleasen voordat ze het uitmaakt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal en klinkt wat te voorspelbaar, waarom zou ze opeens interesse tonen na 1-2 weken negeren. Mijn gok is dat ze de TS gewoon zit te pleasen om slecht nieuws wat te verzachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |