Dat dus. Maar succes ermeequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.
Dit zag ik al aankomen, succes de komende tijd!
TS is duidelijk nog gek op zn vriendin ook. Dan werken dat soort dingen gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:46 schreef Scorpie het volgende:
Vrienden blijven lukt prima totdat 1 van de 2 een vriend of vriendin krijgt,dan is het gauw over met de pret
Jezelf kwellen door dingen te blijven doen met de vrouw waar je overduidelijk nog gek op bent is vragen om nog meer moeilijkheden. Cut it lose en let it go.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders.
1. Als de klap komt ben ik te druk in de USA omdaar last vvan te hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.
Dit zag ik al aankomen, succes de komende tijd!
quote:
Is vast al langsgekomen, maar waar ga je eigenlijk precies heen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef love-and-hate het volgende:
1. Als de klap komt ben ik te druk in de USA omdaar last vvan te hebben
Je gaat een avontuur tegemoet, dat is beter. Je bent jong, veel plezierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Ben bij haar geweest vandaag, paar uurtjes gezeten en enorm fijn gepraat, alle vragen zijn beantwoord.
Het is over met onze relatie. Zij twijfelde over haar gevoelens en wist nu bij het weerzien dat dit niet ging veranderen. Ik voel me er best goed onder, namelijk vanwege de volgende redenen.
Ik had me er al zo'n twee weken op voorbereid, dus echt een shock was het niet. Deze duidelijkheid is zoveel beter dan leven tussen (valse hoop) en vrees.
Daarnaast is het ook ècht niet te doen komende tijd. Over twee weken ga ik naar Amerika. Maar als ik terugkom gaat zij afstuderen terug in Afrika. Dat zou echt niet meer werkbaar zijn. Dus daar kan ik dan ook vrede mee hebben.
En ten slotte (hier ga ik veel commentaar op krijgen) heb ik het gevoel dat dit een soort dream-breakup is. Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen. Ik heb oprecht het gevoel dat ik daarmee kan leven. Zeker met het oog op mijn vertrek, er is ook geen mogelijkheid dan om valse hoop te koesteren dat weer samen gaan komen.
Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders. Dat was t dus... nouja freedom in amerika dus, een vriend van me gaat een half jaar in Denemarken studeren, hij had me al uuitgedaagd wie de meeste vrouwen kon krijgen
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen.
Hope to prove you wrong.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geniet van Amerika! heel veel plezier en succes daar gewenst!
En vrienden blijven werkt nietook op de vervelende manier geleerd
maar goed, dat zijn dingen die je zelden van andere aan kunt nemen en moet doorleven
Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona Universityquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is vast al langsgekomen, maar waar ga je eigenlijk precies heen?
Auch.. ze kan echt niet liegen (sowieso niet tegen mij haha) en ze meent dit oprecht. Of het ook echt gaat werken gaan we meemaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaan
Is 2x tegen mij gezegd. Kan wel zeggen dat ik dat niet zei in de relaties waar het voor mij niet werkte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaan
Ik refereer nogmaals naar mijn eerste post in je eerste topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Auch.. ze kan echt niet liegen (sowieso niet tegen mij haha) en ze meent dit oprecht. Of het ook echt gaat werken gaan we meemaken.
Oh en nee, er is dus nooit een ander in het spel geweest!(en dit is geen naïviteit van mijn kant
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |