Dat dus. Maar succes ermeequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.
Dit zag ik al aankomen, succes de komende tijd!
TS is duidelijk nog gek op zn vriendin ook. Dan werken dat soort dingen gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:46 schreef Scorpie het volgende:
Vrienden blijven lukt prima totdat 1 van de 2 een vriend of vriendin krijgt,dan is het gauw over met de pret
Jezelf kwellen door dingen te blijven doen met de vrouw waar je overduidelijk nog gek op bent is vragen om nog meer moeilijkheden. Cut it lose en let it go.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders.
1. Als de klap komt ben ik te druk in de USA omdaar last vvan te hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.
quote:
Is vast al langsgekomen, maar waar ga je eigenlijk precies heen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef love-and-hate het volgende:
1. Als de klap komt ben ik te druk in de USA omdaar last vvan te hebben
Je gaat een avontuur tegemoet, dat is beter. Je bent jong, veel plezierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Ben bij haar geweest vandaag, paar uurtjes gezeten en enorm fijn gepraat, alle vragen zijn beantwoord.
Het is over met onze relatie. Zij twijfelde over haar gevoelens en wist nu bij het weerzien dat dit niet ging veranderen. Ik voel me er best goed onder, namelijk vanwege de volgende redenen.
Ik had me er al zo'n twee weken op voorbereid, dus echt een shock was het niet. Deze duidelijkheid is zoveel beter dan leven tussen (valse hoop) en vrees.
Daarnaast is het ook ècht niet te doen komende tijd. Over twee weken ga ik naar Amerika. Maar als ik terugkom gaat zij afstuderen terug in Afrika. Dat zou echt niet meer werkbaar zijn. Dus daar kan ik dan ook vrede mee hebben.
En ten slotte (hier ga ik veel commentaar op krijgen) heb ik het gevoel dat dit een soort dream-breakup is. Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen. Ik heb oprecht het gevoel dat ik daarmee kan leven. Zeker met het oog op mijn vertrek, er is ook geen mogelijkheid dan om valse hoop te koesteren dat weer samen gaan komen.
Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders. Dat was t dus... nouja freedom in amerika dus, een vriend van me gaat een half jaar in Denemarken studeren, hij had me al uuitgedaagd wie de meeste vrouwen kon krijgen
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen.
Hope to prove you wrong.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geniet van Amerika! heel veel plezier en succes daar gewenst!
En vrienden blijven werkt nietook op de vervelende manier geleerd
maar goed, dat zijn dingen die je zelden van andere aan kunt nemen en moet doorleven
Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona Universityquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is vast al langsgekomen, maar waar ga je eigenlijk precies heen?
Auch.. ze kan echt niet liegen (sowieso niet tegen mij haha) en ze meent dit oprecht. Of het ook echt gaat werken gaan we meemaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaan
Is 2x tegen mij gezegd. Kan wel zeggen dat ik dat niet zei in de relaties waar het voor mij niet werkte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaan
Ik refereer nogmaals naar mijn eerste post in je eerste topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Auch.. ze kan echt niet liegen (sowieso niet tegen mij haha) en ze meent dit oprecht. Of het ook echt gaat werken gaan we meemaken.
Oh en nee, er is dus nooit een ander in het spel geweest!(en dit is geen naïviteit van mijn kant
)
oh daar ben ik geweest!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona University
Ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
Zoals ze op RTL-Z altijd zo mooi zeggen: Je had het ingeprijsd. Volgens mij was vanaf post #1 al duidelijk dat zij het uit wilde maken. Blijft natuurlijk overeind staan dat je ex-vriendin het niet sjiek gespeeld heeft. En ja na vele dagen van onzekerheid kan ik me voorstellen dat het als een opluchting voelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:
Ben bij haar geweest vandaag, paar uurtjes gezeten en enorm fijn gepraat, alle vragen zijn beantwoord.
Het is over met onze relatie. Zij twijfelde over haar gevoelens en wist nu bij het weerzien dat dit niet ging veranderen. Ik voel me er best goed onder, namelijk vanwege de volgende redenen.
Ik had me er al zo'n twee weken op voorbereid, dus echt een shock was het niet. Deze duidelijkheid is zoveel beter dan leven tussen (valse hoop) en vrees.
Daarnaast is het ook ècht niet te doen komende tijd. Over twee weken ga ik naar Amerika. Maar als ik terugkom gaat zij afstuderen terug in Afrika. Dat zou echt niet meer werkbaar zijn. Dus daar kan ik dan ook vrede mee hebben.
En ten slotte (hier ga ik veel commentaar op krijgen) heb ik het gevoel dat dit een soort dream-breakup is. Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen. Ik heb oprecht het gevoel dat ik daarmee kan leven. Zeker met het oog op mijn vertrek, er is ook geen mogelijkheid dan om valse hoop te koesteren dat weer samen gaan komen.
Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders. Dat was t dus... nouja freedom in amerika dus, een vriend van me gaat een half jaar in Denemarken studeren, hij had me al uuitgedaagd wie de meeste vrouwen kon krijgen
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef ChungLingSoo het volgende:
En onthoud! Amerika is een prachtig land! Alleen jammer van de Amerikanen.
Cool man. En warm. Bazenklimaat daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef love-and-hate het volgende:
Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona University
Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook, 'vrienden' blijven is jezelf pijn doen. Je gaat naar het land waar je nauwelijks moeite hoeft te doen om een dame te krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Gewoon blocken op Facebook zoals ik altijd doe na een gefaalde pogingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef Argento het volgende:
nouja, het is kennelijk goed zo. Jullie relatie mag dan voorbij zijn maar met een beetje goede wil resteren de goede herinneringen. En als de tijd weer wat verder verstreken is en je dus met afstand naar de relatie kan kijken, dan komt vast het besef dat deze relatie een positieve bijdrage heeft geleverd aan jouw ontwikkeling als persoon. Jullie wegen scheiden. Goede vrienden blijven is een mooi voornemen, en wie weet zal dat in de toekomst ook zo zijn, maar uiteindelijk gaan jullie jullie leven slijten met iemand anders. Een leven opbouwen waarin voor de ander veel minder plaats is dan nu het geval is. Dat is logisch, maar vergt gewenning. Maar een half jaar VS zal daar wel voor zorgen. Komt wel goed dus.
Vrienden blijven klinkt leuk, maar werkt inderdaad niet echt top. Ikzelf zou haar verwijderen (ze heeft je flink lopen negeren terwijl jij 'trouw' thuis zat te wachten). Subtieler is om het stilletjes te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook, 'vrienden' blijven is jezelf pijn doen. Je gaat naar het land waar je nauwelijks moeite hoeft te doen om een dame te krijgenTop dus!
Je gaat het winnen van die gast naar Denemarken. Met al die feministen daar
Wat is het nut daarvan? Uit is uit, lijkt me.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoop dat je inderdaad geen setback krijgt in USA, en anders moet je je maar goed vermaken met de lokale bevolking daar. Hebben jullie nog een post break-up seks sessie gepland?
Dat moet je ook helemaal zelf ondervindenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef love-and-hate het volgende:
Ik snap jullie statements dat vrienden zijn niet kan, maar heb dit zelf nooit mogen ondervinden dus ga jullie hier dan ook niet op jullie woord geloven
Nee dat kan echt niet. Hoe kun je ooit doorgaan of met een nieuwe relatie beginnen als je nog gevoelens hebt voor je ex? Dat moet je zsm afkappen. Vrienden blijven kunnen vrij weinig mensen..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
Geloof niet degenen die zeggen dat vrienden blijven niet kan.
Dat kan zeker wel! Ook als 1 van de twee nog gevoelens heeft voor de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |