abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129761328
Ben bij haar geweest vandaag, paar uurtjes gezeten en enorm fijn gepraat, alle vragen zijn beantwoord.

Het is over met onze relatie. Zij twijfelde over haar gevoelens en wist nu bij het weerzien dat dit niet ging veranderen. Ik voel me er best goed onder, namelijk vanwege de volgende redenen.

Ik had me er al zo'n twee weken op voorbereid, dus echt een shock was het niet. Deze duidelijkheid is zoveel beter dan leven tussen (valse hoop) en vrees.

Daarnaast is het ook ècht niet te doen komende tijd. Over twee weken ga ik naar Amerika. Maar als ik terugkom gaat zij afstuderen terug in Afrika. Dat zou echt niet meer werkbaar zijn. Dus daar kan ik dan ook vrede mee hebben.

En ten slotte (hier ga ik veel commentaar op krijgen :')) heb ik het gevoel dat dit een soort dream-breakup is. Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen. Ik heb oprecht het gevoel dat ik daarmee kan leven. Zeker met het oog op mijn vertrek, er is ook geen mogelijkheid dan om valse hoop te koesteren dat weer samen gaan komen.

Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders. Dat was t dus... nouja freedom in amerika dus, een vriend van me gaat een half jaar in Denemarken studeren, hij had me al uuitgedaagd wie de meeste vrouwen kon krijgen :')
pi_129761425
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.

Dit zag ik al aankomen, succes de komende tijd!
ze zijn fucking nice.
pi_129761445
Vrienden blijven lukt prima totdat 1 van de 2 een nieuwe vriend of vriendin krijgt,dan is het gauw over met de pret :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 18:51:53 ]
pi_129761461
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.

Dat dus. Maar succes ermee :)
pi_129761481
Kutman en succes in Amerika!
pi_129761490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:46 schreef Scorpie het volgende:
Vrienden blijven lukt prima totdat 1 van de 2 een vriend of vriendin krijgt,dan is het gauw over met de pret :D
TS is duidelijk nog gek op zn vriendin ook. Dan werken dat soort dingen gewoon niet.
ze zijn fucking nice.
pi_129761525
Ga vooral genieten van je tijd in de USA
pi_129761653
Lijkt een goeie beslissing TS. De echte klap zal nog wel komen. Veel sterkte de komende tijd :* En gooi al je charmes in de strijd voor de Amerikaanse chickies ~O>
pi_129761716
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef love-and-hate het volgende:

Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders.
Jezelf kwellen door dingen te blijven doen met de vrouw waar je overduidelijk nog gek op bent is vragen om nog meer moeilijkheden. Cut it lose en let it go.
pi_129761723
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.

1. Als de klap komt ben ik te druk in de USA omdaar last vvan te hebben :)
2. Het is niet alsof ik vanaf de andere kant van de wereld kan hopen op meer dan vrienden, zal haar sowieso niet enorm veel spreken ivm tijdsverschil enzo

Thanks allemaal, ik ben er zeker niet helemaal cool onder, maar blij met de duidelijkheid.
pi_129761777
Je bent er redelijk koeltjes onder zo, dat komt mede door je (goede) voorbereiding en dat je je verhaal hier hebt gedaan.

Alsnog klote dat het over is man, zeker na zo'n lange tijd. De klap gaat inderdaad (misschien herhaaldelijk) terugkomen. "Vrienden" blijven met ex gaat naar mijn mening niet werken, zelf ook meermaals geprobeerd. Je merkt dat het raar is, en misschien krijg je dan hoop dat het nog goed gaat komen. Afstand nemen is denk ik de beste manier om het te kunnen verwerken. Die afstand komt wel goed, met oog op Amerika. :')
pi_129761853
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

:*

Geniet van Amerika! heel veel plezier en succes daar gewenst!

En vrienden blijven werkt niet :N ook op de vervelende manier geleerd
maar goed, dat zijn dingen die je zelden van andere aan kunt nemen en moet doorleven ;)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:01:21 #263
862 Arcee
Look closer
pi_129761938
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef love-and-hate het volgende:
1. Als de klap komt ben ik te druk in de USA omdaar last vvan te hebben :)
Is vast al langsgekomen, maar waar ga je eigenlijk precies heen? :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_129762047
quote:
Ben bij haar geweest vandaag, paar uurtjes gezeten en enorm fijn gepraat, alle vragen zijn beantwoord.

Het is over met onze relatie. Zij twijfelde over haar gevoelens en wist nu bij het weerzien dat dit niet ging veranderen. Ik voel me er best goed onder, namelijk vanwege de volgende redenen.

Ik had me er al zo'n twee weken op voorbereid, dus echt een shock was het niet. Deze duidelijkheid is zoveel beter dan leven tussen (valse hoop) en vrees.

Daarnaast is het ook ècht niet te doen komende tijd. Over twee weken ga ik naar Amerika. Maar als ik terugkom gaat zij afstuderen terug in Afrika. Dat zou echt niet meer werkbaar zijn. Dus daar kan ik dan ook vrede mee hebben.

En ten slotte (hier ga ik veel commentaar op krijgen :')) heb ik het gevoel dat dit een soort dream-breakup is. Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen. Ik heb oprecht het gevoel dat ik daarmee kan leven. Zeker met het oog op mijn vertrek, er is ook geen mogelijkheid dan om valse hoop te koesteren dat weer samen gaan komen.

Donderdag gaan we wat leuks doen en vrijdag komt ze naar mijn ouders. Dat was t dus... nouja freedom in amerika dus, een vriend van me gaat een half jaar in Denemarken studeren, hij had me al uuitgedaagd wie de meeste vrouwen kon krijgen :')
Je gaat een avontuur tegemoet, dat is beter. Je bent jong, veel plezier ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129762192
En onthoud! Amerika is een prachtig land! Alleen jammer van de Amerikanen.

Ga gewoon plezier hebben!

En hou ons op de hoogte!

En let op je beurs, wanneer je teveel plezier hebt
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_129762343
Sucks. Ben benieuwd wanneer ze met het nieuws komt dat ze een nieuw vriendje heeft. Suc6 iig
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:12:26 #267
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129762359
quote:
Zij geeft aan dat ik nog steeds haar allerbeste vriend ben. Dat wil ze niet opgeven, als ik ook mijn afstand kan nemen.
Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaan :|W
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:12:53 #268
163650 Greys
pi_129762377
Sterkte :*
Want je gaat heus nog wel een dippie hebben zo nu en dan, is ook helemaal niet gek na 5,5 jaar relatie. Sta jezelf ook gewoon toe om je er af en toe even klote om te voelen, maar bedenk ook dat als het wel door was blijven gaan, je gek was geworden van onzekerheid denk ik. Omdat je je steeds af zou vragen of haar gevoel wel helemaal nog goed zat.

Heel veel succes en plezier in Amerika :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:13:01 #269
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129762384
O en veel plezier in de VS natuurlijk! *O*
pi_129762419
Trouwens, nog een anecdote, waar je niets aan hebt. De relatie van mijn schoonzus en zwager was ook pleite (na 5 jaar). 4 Jaar ongeremd geneukt (door beide partijen) en toch weer samen gekomen. (alweer 6 jaar)

[ Bericht 2% gewijzigd door ChungLingSoo op 06-08-2013 19:19:57 ]
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_129762476
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:*

Geniet van Amerika! heel veel plezier en succes daar gewenst!

En vrienden blijven werkt niet :N ook op de vervelende manier geleerd
maar goed, dat zijn dingen die je zelden van andere aan kunt nemen en moet doorleven ;)
Hope to prove you wrong.

Ze is weer precies zoals ze altijd was, lief zorgzaam meisje :) alleen ze kan me niet meer geven wat we hadden. Ze heeft wel het beste met me voor, niet om zichzelf beter van te voelen. Ze vraagt waar ik aan toe ben en hoe we verder willen gaan vanaf hier.

De tijd zal het leren, maar ik begrijp jullie commentaar. Het voelt alleen echt mogelijk op dit moment (nouja voor 2 weken dan :P)
pi_129762541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Arcee het volgende:

[..]

Is vast al langsgekomen, maar waar ga je eigenlijk precies heen? :)
Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona University :D
pi_129762647
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Dat zei ik ook tegen m'n ex toen ik het uitmaakte in de hoop dat het hem dan minder pijn zou doen. Uiteindelijk heb ik 'm nog 1x gezien daarna en heb ik 'm waarschijnlijk dus per ongeluk 2x pijn gedaan :|W
Auch.. ze kan echt niet liegen (sowieso niet tegen mij haha) en ze meent dit oprecht. Of het ook echt gaat werken gaan we meemaken.

Oh en nee, er is dus nooit een ander in het spel geweest! :') (en dit is geen naïviteit van mijn kant ;))
pi_129762767
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Is 2x tegen mij gezegd. Kan wel zeggen dat ik dat niet zei in de relaties waar het voor mij niet werkte.
pi_129762862
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Auch.. ze kan echt niet liegen (sowieso niet tegen mij haha) en ze meent dit oprecht. Of het ook echt gaat werken gaan we meemaken.

Oh en nee, er is dus nooit een ander in het spel geweest! :') (en dit is geen naïviteit van mijn kant ;))
Ik refereer nogmaals naar mijn eerste post in je eerste topic.

Ga je goed, gozer! Je gaat echt de tijd van je leven hebben in de US.

Je bent 23! FFS!
pi_129762871
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Je bent de eerste die het vraagt! Naar Flagstaff, Arizona, half jaar studeren aan de Northern Arizona University :D
oh daar ben ik geweest!

niet dat je daar wat aan hebt :P maar toch :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:26:46 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129762952
Kut om te horen, mja zat er wel in.

Wel vind ik het een beetje een halfbakken antwoord voor 5jaar samen met iemand 'ja sorry ik kan je niet geven wat we hadden'. Ze is net een dag terug dus hoe kan ze zulke conclusies al stellen. Wees dan gewoon eerlijk.

Vrienden blijven, uiteindelijk kan je haar shit aanhoren, gaat niet werken.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:36:25 #278
78918 SeLang
Black swans matter
pi_129763339
quote:
1. De klap komt nog wel.

Dit

Ik zou geen tijd meer aan haar besteden en dat "vrienden blijven" is gewoon gelul. Probeer vooral vooruit te kijken en zorg dat je een mooie tijd krijgt in Amerika!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_129764890
quote:

Zoals ze op RTL-Z altijd zo mooi zeggen: Je had het ingeprijsd. Volgens mij was vanaf post #1 al duidelijk dat zij het uit wilde maken. Blijft natuurlijk overeind staan dat je ex-vriendin het niet sjiek gespeeld heeft. En ja na vele dagen van onzekerheid kan ik me voorstellen dat het als een opluchting voelt.

Overigens zou ik me bij de vriendschap niet veel voorstellen. Vrienden blijven is toch meer een soort rechtvaardiging van uit elkaar gaan zonder ruzie te maken. Het zou me verbazen als jullie over 5 jaar nog contact hebben. Die kans was veel groter geweest als je het uit had gemaakt voordat jullie weggingen - wat ik overigens mensen sowieso kan adviseren als ze elkaar langer dan een jaar uit elkaar gaan. Een relatie heeft gewoon hechting nodig, en vriendschap veel minder.
pi_129765499
Jammer TS, maar dankzij dit topic was je in elk geval gewaarschuwd :D

Nu even afstand nemen (letterlijk en figuurlijk) en je gaan concentreren op je eigen leven.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:33:55 #281
862 Arcee
Look closer
pi_129765759
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef ChungLingSoo het volgende:
En onthoud! Amerika is een prachtig land! Alleen jammer van de Amerikanen.
Hoezo?

Amerikanen. ^O^

quote:
Cool man. En warm. Bazenklimaat daar. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_129766193
Je hebt in ieder geval de allerbeste afleiding die je kunt krijgen. Niets zo goed voor het gewonde hart als een langdurig verblijf in het buitenland met allemaal nieuwe mensen
pi_129766556
quote:

[..]

Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook, 'vrienden' blijven is jezelf pijn doen. Je gaat naar het land waar je nauwelijks moeite hoeft te doen om een dame te krijgen :) Top dus!

Je gaat het winnen van die gast naar Denemarken. Met al die feministen daar _O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129767100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook
Gewoon blocken op Facebook zoals ik altijd doe na een gefaalde poging :')
pi_129769883
nouja, het is kennelijk goed zo. Jullie relatie mag dan voorbij zijn maar met een beetje goede wil resteren de goede herinneringen. En als de tijd weer wat verder verstreken is en je dus met afstand naar de relatie kan kijken, dan komt vast het besef dat deze relatie een positieve bijdrage heeft geleverd aan jouw ontwikkeling als persoon. Jullie wegen scheiden. Goede vrienden blijven is een mooi voornemen, en wie weet zal dat in de toekomst ook zo zijn, maar uiteindelijk gaan jullie jullie leven slijten met iemand anders. Een leven opbouwen waarin voor de ander veel minder plaats is dan nu het geval is. Dat is logisch, maar vergt gewenning. Maar een half jaar VS zal daar wel voor zorgen. Komt wel goed dus.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_129769955
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef Argento het volgende:
nouja, het is kennelijk goed zo. Jullie relatie mag dan voorbij zijn maar met een beetje goede wil resteren de goede herinneringen. En als de tijd weer wat verder verstreken is en je dus met afstand naar de relatie kan kijken, dan komt vast het besef dat deze relatie een positieve bijdrage heeft geleverd aan jouw ontwikkeling als persoon. Jullie wegen scheiden. Goede vrienden blijven is een mooi voornemen, en wie weet zal dat in de toekomst ook zo zijn, maar uiteindelijk gaan jullie jullie leven slijten met iemand anders. Een leven opbouwen waarin voor de ander veel minder plaats is dan nu het geval is. Dat is logisch, maar vergt gewenning. Maar een half jaar VS zal daar wel voor zorgen. Komt wel goed dus.
Mooi verwoord.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:33:36 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129771349
Hoi TS, klote voor je maar ik ben er heilig van overtuigd dat je ervaringen in de VS totaal anders zouden zijn als jullie nog samen zouden zijn. Voor je eigen ontwikkeling had zij de breuk niet beter kunnen timen. Je gaat die maat van je flink verslaan en zij zal nog heel wat janken als ze allerhande lekkere wijven op je facebook voorbij ziet komen. :P .

Good luck!
Resistance is futile.
pi_129774406
Heb het verhaal stilletjes gevolgd, maar nu het ten einde komt wil ik mij toch nog even laten horen.

Ben het met bovenstaande mensen eens dat een vriendschap met je ex meestal niet zo goed werkt, maar zoals ook al is gezegd zal je dit zelf moet ondervinden. Wat Argento een paar posts terug zegt is een mooie verwoording van hoe het waarschijnlijk gaat lopen.

Have fun in Amerika en sterkte de komende periode!
  Spellchecker dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:40:22 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_129774508
Ik moet even bijlezen geloof ik ...
  Spellchecker dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:42:54 #290
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_129774619
TS ik wens je het allerbeste! En succes in Amerika, met alles!
pi_129774632
Ik heb dit topic ook stilletjes gevolgd.
Je klinkt positief, wil je toch een tip geven vanuit eigen ervaring.
Je moet het wel even de tijd geven om er overheen te komen. Ik ging na een lange relatie vrij snel door, ook om de pijn niet te voelen en zinnen te verzetten, maar toen ook die relatie overging kwam ik die ex weer tegen en merkte ik dat ik er nog helemaal niet overheen was. Dat levert onhandige situaties op.
Veel wijsheid en kracht.
pi_129774938
Ik heb je topic stilletjes gevolgd. Sterkte met de breuk en veel plezier in de VS! Ben er van overtuigd dat het goed komt!
pi_129776333
Klote voor je. Verder ben ik het eens met dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vergeet het vrienden zijn, drop haar van Facebook, 'vrienden' blijven is jezelf pijn doen. Je gaat naar het land waar je nauwelijks moeite hoeft te doen om een dame te krijgen :) Top dus!

Je gaat het winnen van die gast naar Denemarken. Met al die feministen daar _O-
Vrienden blijven klinkt leuk, maar werkt inderdaad niet echt top. Ikzelf zou haar verwijderen (ze heeft je flink lopen negeren terwijl jij 'trouw' thuis zat te wachten). Subtieler is om het stilletjes te laten verwijderen.

In elk geval alle FB-updates van haar uitschakelen. Scheelt een hoop. Verder was jullie situatie onmogelijk en had niemand dit gered denk ik. Dus qua dat is het voor jou wel goed om te weten dat het niet aan jou lag. Veel plezier in 'Merica.
pi_129777869
Situatie was inderdaad onmogelijk en alleen nog maar onmogelijker geworden als we elkaar nóg langer niet gingen zien.

Ik snap jullie statements dat vrienden zijn niet kan, maar heb dit zelf nooit mogen ondervinden dus ga jullie hier dan ook niet op jullie woord geloven ;)

Wat betreft de timing, helemaal gelijk! Daarom kan ik me er ook in berusten. Zonder dit topic had ik me nooit zo snel durven neerleggen bij een mogelijke breuk. Nu dit dan daadwerkelijk het geval is is de klap eigenlijk allang geweest.

En met Amerika in het vooruitzicht hoef ik niet bang te zijn dat ik teveel bezig ga zijn met valse hoop. Vrienden blijven helpt mij enorm die twee weken door, ook al is natuurlijk de liefde van mijn kant nog niet voorbij. Maar dat weet ze en snapt ze. Ik zou het prachtig vinden als ze deel blijft van mijn leven, tijd zal het leren :)

Ik ga in ieder geval mijn zinnen 100% op Amerika zetten!
pi_129781430
Hoop dat je inderdaad geen setback krijgt in USA, en anders moet je je maar goed vermaken met de lokale bevolking daar. Hebben jullie nog een post break-up seks sessie gepland?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:10:20 #296
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129781506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoop dat je inderdaad geen setback krijgt in USA, en anders moet je je maar goed vermaken met de lokale bevolking daar. Hebben jullie nog een post break-up seks sessie gepland?
Wat is het nut daarvan? Uit is uit, lijkt me.
pi_129781524
Beste seks ever.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 augustus 2013 @ 10:43:18 #298
163650 Greys
pi_129783703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef love-and-hate het volgende:
Ik snap jullie statements dat vrienden zijn niet kan, maar heb dit zelf nooit mogen ondervinden dus ga jullie hier dan ook niet op jullie woord geloven ;)
Dat moet je ook helemaal zelf ondervinden ^O^
Vaak werkt het niet, maar er zijn ook voorbeelden waar het uitstekend werkte.
Als beiden maar geen hoop meer hebben op verzoening.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129786054
Geloof niet degenen die zeggen dat vrienden blijven niet kan.

Dat kan zeker wel! Ook als 1 van de twee nog gevoelens heeft voor de ander.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_129786101
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
Geloof niet degenen die zeggen dat vrienden blijven niet kan.

Dat kan zeker wel! Ook als 1 van de twee nog gevoelens heeft voor de ander.
Nee dat kan echt niet. Hoe kun je ooit doorgaan of met een nieuwe relatie beginnen als je nog gevoelens hebt voor je ex? Dat moet je zsm afkappen. Vrienden blijven kunnen vrij weinig mensen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')