I wouldn't even give a fucking flying rats donkey dick als TS zijn vriendin, waar ze ook is, vrijwillig door tien geile negers zou zijn uitgewoond. Ze had die relatie maar fatsoenlijk moeten beëindigen, VOORAL na zo'n lange tijd samen. En niet: ''oh hoi, TS, ik heb me laten uitwonen door tien negers en nou, eigenlijk ben ik wel klaar met je. Eh, groetjens he! Tot nooit meer ziens! *legt telefoon neer*''..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:48 schreef _klauoon het volgende:
[..]. Nogmaals: ik ben zijn vriendin niet. Misschien moet je een sprookjesboek gaan lezen. Of een spannende film.
Er is geen relatie beëindigd. Ben benieuwd naar wat ts te zeggen heeft over hem boven haarzelf plaatsen en nu ze het niet meer doet, niet meer terug kennen. Misschien is mijn opmerking juist een inzicht.
En ja, ik vind de reacties te pamper. Er wordt ook niet echt kritisch gelezen, vind ik. De meningen zijn al klaar: ts z'n chick wil het uitmaken, heeft een ander en ts is enorm zielig, heeft het onnoemelijk zwaar en niets anders.
Hiermee done.
Het leg telefoon neer gedeelte is nog niet het ergste. je bent boos oke dat snap ik. Maar na 5JAAR! heb je toch gewoon het fatsoen om op te nemen als er gebeld word door je (ex)vriend die met misschien wel 100 vragen zitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I wouldn't even give a fucking flying rats donkey dick als TS zijn vriendin, waar ze ook is, vrijwillig door tien geile negers zou zijn uitgewoond. Ze had die relatie maar fatsoenlijk moeten beëindigen, VOORAL na zo'n lange tijd samen. En niet: ''oh hoi, TS, ik heb me laten uitwonen door tien negers en nou, eigenlijk ben ik wel klaar met je. Eh, groetjens he! Tot nooit meer ziens! *legt telefoon neer*''..
Nee, dit is de moderne wereld en onze huidige samenleving die progressief naar de tering aan het gaan zijn. Dag normen en waarden, dag fatsoen en beleefdheid. Dag dag. Gefeliciteerd met dit inzicht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:04 schreef Exentric90 het volgende:
Of zijn wij nou zo dom en denken we zo raar?
Je bent gewoon de eerste die er exact het zelfde er overdenkt als mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dit is de moderne wereld en onze huidige samenleving die progressief naar de tering aan het gaan zijn. Dag normen en waarden, dag fatsoen en beleefdheid. Dag dag. Gefeliciteerd met dit inzicht.
Pessimist tot in de kist, I'll fucking toast to that.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je bent gewoon de eerste die er exact het zelfde er overdenkt als mij
Mooie trollpoging, ik geef je 8/10.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:17 schreef _klauoon het volgende:
Wat een gepamper ook met 'rust nemen' en 'dat verdien je wel'. Alsof er iets vreselijks in zijn leven heeft plaatsgevonden en hij een of ander slachtoffer is.
Misschien verdient zij juist wel rust. Lijkt mij vreselijk vermoeiend, iemand anders altijd boven jezelf verplaatsen en vervolgens gehaat te worden door je partner (heeft hij vaak gezegd) en afgekat te worden op een forum terwijl je partner 't ook nog eens accepteert en triggert, omdat je eerlijk aangeeft dat je het even niet meer weet qua gevoelens.
Dat jij denkt dat de normen en waarden tegenwoordig vervaagd zijn is al een hele andere opvatting als zeggen dat de TS geen slachtoffer is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dit is de moderne wereld en onze huidige samenleving die progressief naar de tering aan het gaan zijn. Dag normen en waarden, dag fatsoen en beleefdheid. Dag dag. Gefeliciteerd met dit inzicht.
Oh ja, niets is meer pijnlijker dan vol in te zetten op een verloving/trouwen/ik-wil-de-rest-van-mijn-leven-met-je-doorbrengen-pogingen en dan vervolgens afgeserveerd te worden door de partner in kwestie...ik zou als ik TS was even het verhaal aanhoren van zijn vriendin voordat hij met dit soort acties gaat komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:48 schreef Koral het volgende:
Wat weten we nu helemaal? vriendin zat elders in de wereld en hoopte de tijd van haar leven te beleven. Dat ging goed tot een aantal weken voor het einde omdat TS en vriendin wat onenigheid hadden? Na een paar weken heeft vriendin besloten even een radiostilte in te lassen zodat ze er vanuit kon gaan dat ze de laatste weken onbekommerd kon doen waarvoor ze daar gekomen was.
Tijdens de radiostilte is TS er achter gekomen dat hij een leven zonder vriendin niet ziet zitten.
Als TS door wil zetten zal hij zeker niet zielig moeten gaan doen hoe zwaar de laatste weken waren (want dat gaat tijdens zijn verblijf in VS voor twijfel zorgen) maar wel de boodschap moeten over brengen dat voor hem duidelijk is geworden dat zij de ware is. Ik zal niet meer over pop-the-question beginnen maar jullie hebben nu allebei voortschreidend inzicht, en in sommige dingen moet je nu eenmaal de leiding nemen om te laten zien dat je absoluut geen twijfel hebt. Zeg haar (dus niet vragen) dat je een paar dagen een hotel hebt geboekt in een stad waar ze altijd al naar toe wilde, of doe iets anders waarvan je vriendin overtuigd raakt dat ze geen enkele twijfel hoeft te hebben. Niet alleen met woorden maar ook met daden. Liefst gelijk bij aanvang van je wandeling vanmiddag, of eerder. Alle andere dingen die je ooit eens moet uitspreken zijn minder van belang, dat komt wel. Wees niet te voorzichtig, dat geeft ruimte voor twijfel bij haar. Succes.
Ja natuurlijk, ga haar belonen voor zulk gedragquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:48 schreef Koral het volgende:
Wat weten we nu helemaal? vriendin zat elders in de wereld en hoopte de tijd van haar leven te beleven. Dat ging goed tot een aantal weken voor het einde omdat TS en vriendin wat onenigheid hadden? Na een paar weken heeft vriendin besloten even een radiostilte in te lassen zodat ze er vanuit kon gaan dat ze de laatste week onbekommerd kon doen waarvoor ze daar gekomen was, en TS heeft haar die kans gegeven. Tijdens de radiostilte is TS er achter gekomen dat hij een leven zonder vriendin niet ziet zitten.
Als TS door wil zetten zal hij zeker niet zielig moeten gaan doen hoe zwaar de laatste weken waren (want dat gaat tijdens zijn verblijf in VS voor twijfel zorgen) maar wel de boodschap moeten over brengen dat voor hem duidelijk is geworden dat zij de ware is.
Ik zal niet meer over pop-the-question beginnen maar jullie hebben nu allebei voortschreidend inzicht, en in sommige dingen moet je nu eenmaal de leiding nemen om te laten zien dat je absoluut geen twijfel hebt. Zeg haar (dus niet vragen) dat je een paar dagen een hotel hebt geboekt in een stad waar ze altijd al naar toe wilde, of doe iets anders waarvan je vriendin overtuigd raakt dat ze geen enkele twijfel hoeft te hebben. Niet alleen met woorden maar ook met daden. Liefst gelijk bij aanvang van je wandeling vanmiddag, of eerder. Alle andere dingen die je ooit eens moet uitspreken zijn minder van belang, dat komt wel.
Wees niet te voorzichtig, dat geeft ruimte voor twijfel bij haar. Succes.
GMTAquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga haar belonen voor zulk gedragfavoriete hotel boeken, liefst nog ten huwelijk vragen ook.. Om vervolgens gewoon gedumpt te worden omdat dat eigenlijk al de hele tijd het plan was.
Wij weten niet wat er in de weken ervoor aan onenigheid precies is geweest. Daarnaast gaat het niet om haar, maar om hem. Als hij met haar wil, dan dan moet TS zorgen voor zijn beloning. Zo raar is het niet dat onenigheid wat zwaarder weegt als je door afstand lang geen dingen samen hebt gedaan die een basis vormen om over de onenigheid over te stappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga haar belonen voor zulk gedragfavoriete hotel boeken, liefst nog ten huwelijk vragen ook.. Om vervolgens gewoon gedumpt te worden omdat dat eigenlijk al de hele tijd het plan was.
Die pijnlijke situatie wordt het ook als hij gedumpt wordt, dus geen verschil. Daarnaast mag je aannemen in een relatie van 5 jaar dat er naast de fruits of today ook de hardships of tomorrow worden aanvaard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, niets is meer pijnlijker dan vol in te zetten op een verloving/trouwen/ik-wil-de-rest-van-mijn-leven-met-je-doorbrengen-pogingen en dan vervolgens afgeserveerd te worden door de partner in kwestie...ik zou als ik TS was even het verhaal aanhoren van zijn vriendin voordat hij met dit soort acties gaat komen.
Eh jawel? In het ene geval maak je jezelf onsterfelijk belachelijk met een aanzoek dat kant noch wal raakt en kom je in een zeer pijnlijke situatie terecht, in het andere geval wordt je gedumpt en heb je nog iets van waardigheid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:07 schreef Koral het volgende:
[..]
Die pijnlijke situatie wordt het ook als hij gedumpt wordt, dus geen verschil.
Ja, want een al twijfelende partner onder druk zetten door vol in te zetten op een verbintenis voor het leven zal uiteindelijk louter positieve gevolgen hebben....quote:Daarnaast mag je aannemen in een relatie van 5 jaar dat er naast de fruits of today ook de hardships of tomorrow worden aanvaard.
TS kan die twijfel niet wegnemen, dat kan alleen zij doen. Hij is geen dressuur aapje dat kunstjes moet doen puur ter vermaak ende entertainment van de prinses in kwestie.quote:TS. Verspil geen moment en ga leuke dingen doen die weer een beetje een basis vormen om je woordenwisseling in het juiste perspectief te zien (en haar twijfel wegnemen).
Twijfels bij iemand wegnemen gebeurt echt niet door je als een slap schoothondje te gaan gedragen hoor. "Oh heb je twijfels? Kom ik trakteer je op een vakantie!". "O weer twijfels? Moment even een dure ring kopen!"quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er in de weken ervoor aan onenigheid precies is geweest. Daarnaast gaat het niet om haar, maar om hem. Als hij met haar wil, dan dan moet TS zorgen voor zijn beloning. Zo raar is het niet dat onenigheid wat zwaarder weegt als je door afstand lang geen dingen samen hebt gedaan die een basis vormen om over de onenigheid over te stappen.
Zou wel mooie manier van golddiggen zijn, gewoon elke keer roeptoeteren dat je twijfelt aan je relatie en dan hop, gratis vakantie/ring/auto/geld. Wel jammer dat je dan opgescheept zit met een vent waar je niet meer verliefd op bent maar ach, dat valt wel te overzien tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twijfels bij iemand wegnemen gebeurt echt niet door je als een slap schoothondje te gaan gedragen hoor. "Oh heb je twijfels? Kom ik trakteer je op een vakantie!". "O weer twijfels? Moment even een dure ring kopen!"
Wat ie moet doen is vragen wat ie wil weten.
Zij heeft geen twijfels over ZIJN gevoelens maar over HAAR gevoelens. Waarom moet hij zich dan bewijzen? Je dinnetje die het wil uitmaken uitnodigen voor een leuke vakantie klinkt een beetje wanhopig. Eerst maar eens een goed gesprek om te zien waar ze staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:48 schreef Koral het volgende:
Wat weten we nu helemaal? vriendin zat elders in de wereld en hoopte de tijd van haar leven te beleven. Dat ging goed tot een aantal weken voor het einde omdat TS en vriendin wat onenigheid hadden? Na een paar weken heeft vriendin besloten even een radiostilte in te lassen zodat ze er vanuit kon gaan dat ze de laatste week onbekommerd kon doen waarvoor ze daar gekomen was, en TS heeft haar die kans gegeven. Tijdens de radiostilte is TS er achter gekomen dat hij een leven zonder vriendin niet ziet zitten.
Als TS door wil zetten zal hij zeker niet zielig moeten gaan doen hoe zwaar de laatste weken waren (want dat gaat tijdens zijn verblijf in VS voor twijfel zorgen) maar wel de boodschap moeten over brengen dat voor hem duidelijk is geworden dat zij de ware is.
Ik zal niet meer over pop-the-question beginnen maar jullie hebben nu allebei voortschreidend inzicht, en in sommige dingen moet je nu eenmaal de leiding nemen om te laten zien dat je absoluut geen twijfel hebt. Zeg haar (dus niet vragen) dat je een paar dagen een hotel hebt geboekt in een stad waar ze altijd al naar toe wilde, of doe iets anders waarvan je vriendin overtuigd raakt dat ze geen enkele twijfel hoeft te hebben. Niet alleen met woorden maar ook met daden. Liefst gelijk bij aanvang van je wandeling vanmiddag, of eerder. Alle andere dingen die je ooit eens moet uitspreken zijn minder van belang, dat komt wel.
Wees niet te voorzichtig, dat geeft ruimte voor twijfel bij haar. Succes.
Nee, maar ik snap dat het voor bepaalde types moeilijk is als iemand een andere mening heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooie trollpoging, ik geef je 8/10.
Dit!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef Lienekien het volgende:
Twijfel wegnemen als twee mensen elkaar al maanden niet hebben gezien doe je door weer tijd met elkaar te gaan doorbrengen.
Je hebt het continu over onenigheid, er is hier helemaal geen sprake van onenigheid, maar van twijfels vanuit haar kant. Nu extra leuke dingen doen wordt eerder ongemakkelijk dna leuk. Voor vriendin ongemakkelijk omdat ze misschien eigenlijk niet met TS verder wil maar het ook lullig vindt het evt. hotel af te zeggen, en ongemakkelijk voor TS omdat hij continu zich uit zal lopen sloven en niet meer zichzelf zal zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er in de weken ervoor aan onenigheid precies is geweest. Daarnaast gaat het niet om haar, maar om hem. Als hij met haar wil, dan dan moet TS zorgen voor zijn beloning. Zo raar is het niet dat onenigheid wat zwaarder weegt als je door afstand lang geen dingen samen hebt gedaan die een basis vormen om over de onenigheid over te stappen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond weten we meer. Er is maar 1 iemand die weet hoe alles zit en dat is de vriendin van TS
Niet dan? Ik neem aan dat zij nu alles gaat vertellen vandaag? (zou ik tenminste doen...)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
Btw, over hoeveel tijd precies gaat TS nou naar Amerika?
Ben bang dat zij nog steeds twijfelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet dan? Ik neem aan dat zij nu alles gaat vertellen vandaag? (zou ik tenminste doen...)
Over twee weken al geloof ik.
Hmm ja, als dat zo is, dan moet je je bijna gaan afvragen of het nog wel zin heeft om door te gaan. Zeker als de TS daarna een (half)jaar weggaat...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben bang dat zij nog steeds twijfelt.
En dat is wel ontzettend snel.
Volgens mij wordt dat ook al 3 topics lang gezegd...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hmm ja, als dat zo is, dan moet je je bijna gaan afvragen of het nog wel zin heeft om door te gaan. Zeker als de TS daarna een (half)jaar weggaat...
Excusez-moi madamequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook al 3 topics lang gezegd...
Eens!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:42 schreef SeLang het volgende:
Ik ben het niet eens met de meeste kritiek hier op TS wat betreft het handlen van de situatie gisteren (afgezien dan van dat heen en weer lopen voor haar huis). Even langsgaan als ze net is thuisgekomen is normaal. En dat je geen zwaar gesprek gaat voeren met iemand die net doodmoe uit een vliegtuig is komen rollen vind ik ook normaal. Beter wachten tot de volgende dag en er dan rustig de tijd voor nemen.
Verder vind ik al dat "play hard to get" achtige gedoe dat wordt geadviseerd nogal kinderachtig. Het zijn toch volwassen mensen die een jarenlange relatie hebben. Gewoon direct vragen waar het op staat, maar niet aan iemand die nog loopt te tollen van de slaap na een lange reis.
Dus morgen met vriendin + hond naar het park en dan op een rustig plekje op een bankje gaan zitten en direct de vragen stellen die je bezighouden.
Ik verwacht overigens geen positieve uitkomst, maar face to face hierover praten kan wel de zaak ophelderen en helpen met de verwerking.
Veel succes TS!
Jepquote:
Nou, jouw reacties uit de omgekeerde wereld triggeren mijn kritische geest werkelijk zin na zin. Terwijl ik de woorden en gevoelens en meningen van TS gewoon stuk voor stuk begrijp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:48 schreef _klauoon het volgende:
[..]. Nogmaals: ik ben zijn vriendin niet. Misschien moet je een sprookjesboek gaan lezen. Of een spannende film.
Er is geen relatie beëindigd. Ben benieuwd naar wat ts te zeggen heeft over hem boven haarzelf plaatsen en nu ze het niet meer doet, niet meer terug kennen. Misschien is mijn opmerking juist een inzicht.
En ja, ik vind de reacties te pamper. Er wordt ook niet echt kritisch gelezen, vind ik. De meningen zijn al klaar: ts z'n chick wil het uitmaken, heeft een ander en ts is enorm zielig, heeft het onnoemelijk zwaar en niets anders.
Hiermee done.
Sommige mensen kunnen alles goed praten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:36 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nou, jouw reacties uit de omgekeerde wereld triggeren mijn kritische geest werkelijk zin na zin. Terwijl ik de woorden en gevoelens en meningen van TS gewoon stuk voor stuk begrijp.
Je bent misschien de vriendin van TS niet, maar ik kan me jouw zienswijze niet voorstellen als je niet zelf een vergelijkbaar akkefietje hebt gehad. Of gewoon geen enkel gevoel hebt voor doodnormale betamelijkheid in een langjarige relatie.
Je twijfels bij iemand achterlaten die gek op je is en op je zit te wachten, is niets anders dan egocentrisch. Je plaatst jouw probleem in zijn schoenen, want hij blijft machteloos achter en kan niets anders doen dan als een mak lammetje op de donderwolk wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:32 schreef _klauoon het volgende:
Blablabla, m'n punt is duidelijk.
Dat jullie nu allemaal stuk voor stuk beweren dat ik z'n chick ben is ook wel weer typerend overigens. Ik haal precies (!) aan wat hijzelf heeft getypt, ben daar wat kritischer over en zet m'n vraagtekens bij, meer niet.
Alsof alleen maar geschreven mag worden dat z'n vriendin een vreselijk mens is met kutgedrag. Hij kan ook best eens kijken naar wat ik zeg en eerlijk reageren ipv op de kusjekusje en wat ben je zielig reacties, hoop dat hij dat doet.
Idiote vergelijking.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef den85 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alles goed praten.
Neem bijvoorbeeld een pedofiel, die hebben vaak hele redenaties om hun gedrag goed te keuren.
Gast. werkelijk ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef den85 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alles goed praten.
Neem bijvoorbeeld een pedofiel, die hebben vaak hele redenaties om hun gedrag goed te keuren.
Hoe ging t vandaag?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef love-and-hate het volgende:
Na het vijf gangen diner van mijn moedertje ben ik terug naar mijn telefoon en computer gegaan. Ik werd helemaal gek en kon niks anders meer verzinnen dan haar whatsapp te checken. Dit was toch wel gebeurd, ik zou het onmogelijk de rest van de dag hebben volgehouden.
Maar wat bleek nou het geval...Omdat ik haar thread verwijderd had om niet in de verleiding gekomen was het berichtje dat ze me al om 16:00 VANMIDDAG! had gestuurd niet doorgekomen. Dus dat zag ik pas om 8 uur 's avonds ofzo...
Ze zei daarin dat haar vader zo weg zou gaan en dat haar zus 's avonds zou komen, of ik langs wilde komen om te praten? Voor alle mensen die me straks een schoothondje gaan noemen, ik heb haar dus hier lekker 4 uur laten wachten op een antwoord!God wat voelde ik me kut..
Toen heb ik natuurlijk extreem cool teruggestuurd, dat het waarschijnlijk pas morgen zou worden dan. Zij zei ok, ik balen natuurlijk, domme eigen schuld, oh wat stom! Nou goed toen werd ik dus opnieuw helemaal gek. Ik heb bijna mijn computer weer aangezet om mijn stommiteiten te gaan verkondigen op Fok, maar ik heb impulsief gehandeld en besloot wat anders te doen, ik kon mezelf niet meer tegenhouden..
Ik ben in de auto gestapt en naar haar huis gereden. Daar ben ik uitgestapt en heb ik misschien wel 100 keer de straat op en af gelopen..Ik wilde aanbellen, maar ook eigenlijk niet. Ik besloot te wachten tot haar zus weg was. Ondertussen af en toe een whatsapp berichtje over en weer gestuurd maar niet echt dingen met inhoud ofzo.
Toen om 22:00 ofzo ging haar zus eindelijk de deur uit, ik heb verdomme 1,5u door die straat lopen marcheren, enorm gênant natuurlijk, maar don't blame meOndanks dat ze eerder had aangegeven te moe te zijn heb ik besloten om toch aan te bellen, ik moest haar gewoon zien na zo lang.
Nou, daar stonden we dan ineens, totaal onverwacht. Wat was dat raar zeg. Maar dat ze moe was dat was een beetje een understatement. Ze was echt totaal ingestort van haar hele reis. We hebben een beetje geknuffeld in de gang. Ze vroeg me binnen dus we hebben even op de bank gezeten. Echt praten hebben we niet gedaan, gewoon heel oppervlakkig. Maar geloof me, dat zou niemand haar hebben aan kunnen doen, ze was echt super super moe.
Ik vond het ook wel prima, ik heb haar kunnen zien en dat voelde enorm goed. Zelf was ze best afwezig, maar niet meer dan wat ik verwacht had of waar ze me op had voorbereid, ze twijfelt immers aan ons, heel kut, maar dat wist ik allang. Dat gaat dan niet ineens weg als je in een staat van bijna slaapwandelen weer je vriend tegenkomt.
Na een half uurtje wilde ze graag slapen, dat leek mij ook een goed idee..Morgen om 13:00 ga ik naar haar toe en gaan we een lekkere wandeling maken met de hond. Ze vroeg me bij het uit de deur lopen nog of ik wat bladmuziek mee kon nemen voor morgen, konden we misschien wat piano spelen samen. Dat vond ik wel verassend, want normaal houdt ze daar niet zo van?
Toen ben ik zonder veel gedoe redelijk recht toe recht aan de deur uit gestapt, tot morgen gezegd. Natuurlijk thuis direct naar mijn computer gerend om mijn steun en toeverlaat op de hoogte te brengen hier op Fok
En nu ga ik douchen (dus als ik een half uur niet reageer, kan het daardoor komen)
Ik weet niet of er een goeie afloop in zit, maar gek genoeg voel ik me een heel stuk beter. Ik heb haar gezien en vastgehouden. Het was niet als vanouds, maar so what, ik was even bij haar na zo lang, echt onwerkelijk na alle ellende. En ik zie haar morgen lekker, dan gaan we het rustig aan doen en zien we vanzelf wel waar het schip strandt.
Nou goed.. brand maar los!
Dat dus. Maar succes ermeequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
1. De klap komt nog wel.
2. Je gaat jezelf kapot maken door vrienden te blijven. Helemaal als er een ander in het spel komt.
Dit zag ik al aankomen, succes de komende tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |