abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129740550
als het uitgaat, natuurlijk wel even de link van dit topic op haar facebook zetten :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:52:59 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129740574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:51 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Fixed :7
Is niet z'n vriendin, of ze moet de boel bij elkaar liegen tegenover TS. Wat ik betwijfel
pi_129740602
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:46 schreef _klauoon het volgende:
Hij is geen slachtoffer. Hij en jullie maken van hem een slachtoffer.

Nou, als zij na 5 jaar niet opgehaald wil worden door hem van Schiphol, waarom zou ze dat niet mogen aangeven? Het is haar terugkomt, haar lange reis. Ze heeft immers eerlijk en duidelijk aangegeven waarom ze het niet wil hebben.

Niks aan het lijntje, ze heeft aangegeven dat ze twijfels heeft over de relatie. En dat is best normaal en logisch als je een lange relatie hebt. En al helemáál als je erg ver van elkaar bent voor een langere periode.

Ik vind hem fout omdat hij het als vanzelfsprekend is gaan zien dat zij hem boven haarzelf plaatste en aangeeft dat hij haar niet meer terug kent nu ze voor zichzelf kiest. Alsof dat gezond is binnen een relatie. Sorry, maar ik vind van niet. En alsof je zoiets toelaat van je partner als je van je partner houdt. Nog fouter vind ik dat hij hier redelijk negatief over haar praat soms.

Vertel aan haar wat je ervan vindt, dan krijg je ook eerlijk te horen waarom zij zo doet. En toon begrip voor haar.
Over de telefoon, na een lange relatie, duizenden kilometers tussen jullie? Heb dan in ieder geval het fatsoen om na thuiskomst je op te laten halen door persoon in kwestie en het persoonlijk uit te spreken. Kom op zeg. Lekker laf op z'n Nederlands weer.
pi_129740702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Is niet z'n vriendin, of ze moet de boel bij elkaar liegen tegenover TS. Wat ik betwijfel
Meh dan nog zij ziet het zo waarschijnlijk. Tis of zij liegt of TS. Omdat TS eerder was ben ik eerder geneigd TS te geloven
klauoon haalt er gewoon allemaal dingen bij die in alle 3 de topics niet eens voorbij zijn gekomen.
Hoe weet klauoon bijv. dat TS zijn vriendin verwaarloosd? dat haal ik er helemaal niet uit namelijk.
TS en vriendin doen gewoon alle twee hun eigen dingen om droomen te verwezenlijken. Dus mevrouw mag dit wel en TS niet? :N
Daarom ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat klauoon TS zijn vriendin is. Ook mede door dat ze het niet ontkende toen ik het vroeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Over de telefoon, na een lange relatie, duizenden kilometers tussen jullie? Heb dan in ieder geval het fatsoen om na thuiskomt je op te laten halen door persoon in kwestie en het persoonlijk uit te spreken. Kom op zeg. Lekker laf op z'n Nederlands weer.
dit
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_129740714
Ik moet jullie wat bekennen... ik ben de vriendin van ts. Heb alles gelezen.. het is uit
Swek
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:01:19 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129740784
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:57 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Meh dan nog zij ziet het zo waarschijnlijk. Tis of zij liegt of TS. Omdat TS eerder was ben ik eerder geneigd TS te geloven
klauoon haalt er gewoon allemaal dingen bij die in alle 3 de topics niet eens voorbij zijn gekomen.
Hoe weet klauoon bijv. dat TS zijn vriendin verwaarloosd? dat haal ik er helemaal niet uit namelijk.
TS en vriendin doen gewoon alle twee hun eigen dingen om droomen te verwezenlijken. Dus mevrouw mag dit wel en TS niet? :N
Daarom ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat klauoon TS zijn vriendin is. Ook mede door dat ze het niet ontkende toen ik het vroeg.

[..]

dit
Dat dacht ik ook maar dan zou ze vandaag dus niet terug gekomen zijn aangezien ze het in een ander topic over vrijdag ergens heeft hier in NL. Nou kan dat verklaren waarom TS haar niet op mocht halen maar om nou meteen zo ver te gaan ;)

Maar het is/was een mogelijkheid inderdaad.

Verder vind ik ook niet dat TS iets te verwijten is helemaal niet aangezien hij het er gewoon over wou hebben en wou weten wat er nou aan de hand is.
pi_129740946
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook maar dan zou ze vandaag dus niet terug gekomen zijn aangezien ze het in een ander topic over vrijdag ergens heeft hier in NL. Nou kan dat verklaren waarom TS haar niet op mocht halen maar om nou meteen zo ver te gaan ;)

Maar het is/was een mogelijkheid inderdaad.

Verder vind ik ook niet dat TS iets te verwijten is helemaal niet aangezien hij het er gewoon over wou hebben en wou weten wat er nou aan de hand is.
Meh ze kan natuurlijk ook gewoon het over vrijdag hebben om te zorgen dat we er niet achter komen
Tis idd ver gezocht maar toch. Schuldig tot het tegendeel bewezen is imo. :Y

Verder TS trek je er niks van aan. Mocht klauoon echt je vriendin zijn Dumpen, niet eens meer over na willen denken.
Verder hoop ik toch dat het goed komt maar zorg er wel voor dat je niet aan het lijntje gehouden wordt. Ga gewoon lekker genieten van Amerika en je droom waarmaken :Y
pi_129741008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Over de telefoon, na een lange relatie, duizenden kilometers tussen jullie? Heb dan in ieder geval het fatsoen om na thuiskomst je op te laten halen door persoon in kwestie en het persoonlijk uit te spreken. Kom op zeg. Lekker laf op z'n Nederlands weer.
Hij vroeg haar waarom ze zich gedraagt zoals ze zich gedraagt, had ze dan moeten zeggen: 'vertel ik je in Nederland wel?'

Niks is juist in dit soort situaties, het is altijd kut.
pi_129741040
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Hij vroeg haar waarom ze zich gedraagt zoals ze zich gedraagt, had ze dan moeten zeggen: 'vertel ik je in Nederland wel?'

Mijns inziens wel ja.
pi_129741080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:57 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

[..]

dit
Alles wat ik aangeef, is letterlijk - echt letterlijk - voorbij gekomen in de topics. Door hemzelf.
pi_129741098
quote:

[..]

JA had je moeten doen ja.
Sterker nog je had ook kunnen zeggen wat er aan de hand was. Zelf terug kunnen bellen etc. Zoveel nettere opties dan wat je nu doet!
pi_129741118
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:11 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Alles wat ik aangeef, is letterlijk - echt letterlijk - voorbij gekomen in de topics. Door hemzelf.
Ik heb net nog alles door gelezen en kan geen enkele post vinden waarin TS aangeeft jou te verwaarlozen. Dus nee sorry.
pi_129741169
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Mijns inziens wel ja.
Uhu, dus dan had ze hem de hele tijd in onzekerheid moeten houden. Kon hij gaan raden ofzo. Ik denk dat eerlijk zijn beter is (twijfel).
pi_129741248
quote:

[..]

Of ze had even gewacht totdat ze in nederland was, je kan de klok erop gelijk stellen dat er onduidelijkheid gaat komen als je tegen je vriend zegt dat er twijfels zijn.
Kom op mensen 5 jaar is niet niks
pi_129741255
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:14 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Uhu, dus dan had ze hem de hele tijd in onzekerheid moeten houden. Kon hij gaan raden ofzo. Ik denk dat eerlijk zijn beter is (twijfel).
Nee aangeven dat je twijfelt is niet aangeven wat er aan de hand is. Je geeft aan hoe je je voelt.
Je had ook kunnen zeggen sorry maar voor mijn gevoel ben ik klaar met de relatie. Verder zien we wel in Nederland wat er verder gebeurd en of we er nog iets aan kunnen doen. Als je nog met vragen zit snap ik dat en zal ik die via whatsapp/telefoon/mail/facebook of postduif van mijn part beantwoorden als ik dat kan.

In plaats van zeggen ja ik twijfel en dan niks meer van je laten weten. Zelfs niet dat je fucking geland bent..
pi_129741262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:13 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ik heb net nog alles door gelezen en kan geen enkele post vinden waarin TS aangeeft jou te verwaarlozen. Dus nee sorry.
Ik ben z'n vriendin niet, ik geef ook nergens aan dat hij haar heeft verwaarloosd. Ik geef aan dat zij zichzelf onder hem plaatste (dat geeft hij letterlijk aan) en hij dat zo te zien als vanzelfsprekend/normaal beleefde (hij kent haar niet meer terug) en 't blijkbaar accepteerde dat zij hem belangrijker vond dan haarzelf.

Ik vind dat niet gelijkwaardig in een relatie en apart dat iemand zoiets accepteert van een partner. Maar ieder zo z'n keuze.
pi_129741274
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:17 schreef ThePast het volgende:

[..]

Of ze had even gewacht totdat ze in nederland was, je kan de klok erop gelijk stellen dat er onduidelijkheid gaat komen als je tegen je vriend zegt dat er twijfels zijn.
Kom op mensen 5 jaar is niet niks
Dit dus.
Als je dit kan wat je nu doet kun je ook de schijn ophouden en doen alsof er niks aan de hand is en het pas vertellen als je in nederland bent.
pi_129741383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:17 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Nee aangeven dat je twijfelt is niet aangeven wat er aan de hand is. Je geeft aan hoe je je voelt.
Je had ook kunnen zeggen sorry maar voor mijn gevoel ben ik klaar met de relatie. Verder zien we wel in Nederland wat er verder gebeurd en of we er nog iets aan kunnen doen. Als je nog met vragen zit snap ik dat en zal ik die via whatsapp/telefoon/mail/facebook of postduif van mijn part beantwoorden als ik dat kan.

In plaats van zeggen ja ik twijfel en dan niks meer van je laten weten. Zelfs niet dat je fucking geland bent..
Misschien is ze niet klaar met de relatie. Jeetje, alsof je binnen een relatie nooit eens een keer twijfels hebt of mag hebben. Twijfels betekenen niet dat iemand per definitie niet meer verder wil ofzo. Ik snap dat invullen hier voor andere mensen nooit zo.
pi_129741392
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:18 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Ik ben z'n vriendin niet, ik geef ook nergens aan dat hij haar heeft verwaarloosd. Ik geef aan dat zij zichzelf onder hem plaatste (dat geeft hij letterlijk aan) en hij dat zo te zien als vanzelfsprekend/normaal beleefde (hij kent haar niet meer terug) en 't blijkbaar accepteerde dat zij hem belangrijker vond dan haarzelf.

Ik vind dat niet gelijkwaardig in een relatie en apart dat iemand zoiets accepteert van een partner. Maar ieder zo z'n keuze.
Hij heeft nergens aangegeven dat hij dat vanzelf sprekend vind. (nee ook niet met de woorden dat hij jou niet meer terug kent.)
jullie gingen alle twee je eigen weg en deden dingen waarvan jullie gelukkig werden en deelde dit met elkaar. Je ging verdomme zelfs een half jaar weg. waar haal je het idee dan vandaan dat je hem belangijker vind dan jezelf?
Sorry hoor maar mijn vriendin is op dit moment ook weg voor een half jaar en ik ben blij dat ze dat is voor haar omdat zij nu doet wat ze leuk vind en daar gelukkig van wordt.
Zo heeft TS dat ook met jou gehad. Hij vond het leuk voor je en was blij dat je iets deed waar je gelukkig van werd.
Dus nee TS heeft zeer zeker net de verwachting dat jij hem boven jezelf plaatst.

En dus jaa haal je er nogsteeds dingen bij die je eigenlijk totaal niet kan weten. Daarnaast ben je ook nog eens de enigste die het verhaal van de andere kant schijnt te weten. Dus hoi vriendin van TS
pi_129741452
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:23 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Misschien is ze niet klaar met de relatie. Jeetje, alsof je binnen een relatie nooit eens een keer twijfels hebt of mag hebben. Twijfels betekenen niet dat iemand per definitie niet meer verder wil ofzo. Ik snap dat invullen hier voor andere mensen nooit zo.
Dan nog dan geef je aan ik heb twijfels maar kap je niet ieder contact af. En dat is het punt wat ik maak. Je kan iedere vraag gewoon netjes beantwoorden inplaats van ieder contact negeren (niet op nemen/ niet reageren / niet laten weten wanneer je geland bent / zeggen niet te willen praten omdat je moe bent / alleen willen praten met een vriendin er bij/ niet op gehaald willen worden door TS. Hoeveel voorbeelden wil je nog hebben?)

Punt is dat je niet na 5 jaar opeens zegt ik heb twijfels en dan niks meer van je laat horen.
Doe je dat wel dan is het duidelijk dat je niet meer wilt en dan kun je het net zo goed zeggen.
pi_129741458
Wot? Nogal een plottwist als zijn vriendin hier post
pi_129741476
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Wot? Nogal een plottwist als zijn vriendin hier post
Dit kan niet anders kijk hoe ze reageert :') ze maakt het wel heel obvious
pi_129741496
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:28 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dit kan niet anders kijk hoe ze reageert :') ze maakt het wel heel obvious
Wachten op TS zelf dan maar.
pi_129741574
Blablabla, m'n punt is duidelijk.

Dat jullie nu allemaal stuk voor stuk beweren dat ik z'n chick ben is ook wel weer typerend overigens. Ik haal precies (!) aan wat hijzelf heeft getypt, ben daar wat kritischer over en zet m'n vraagtekens bij, meer niet.

Alsof alleen maar geschreven mag worden dat z'n vriendin een vreselijk mens is met kutgedrag. Hij kan ook best eens kijken naar wat ik zeg en eerlijk reageren ipv op de kusjekusje en wat ben je zielig reacties, hoop dat hij dat doet.
pi_129741666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:32 schreef _klauoon het volgende:
Blablabla, m'n punt is duidelijk.

Dat jullie nu allemaal stuk voor stuk beweren dat ik z'n chick ben is ook wel weer typerend overigens. Ik haal precies (!) aan wat hijzelf heeft getypt, ben daar wat kritischer over en zet m'n vraagtekens bij, meer niet.

Alsof alleen maar geschreven mag worden dat z'n vriendin een vreselijk mens is met kutgedrag. Hij kan ook best eens kijken naar wat ik zeg en eerlijk reageren ipv op de kusjekusje en wat ben je zielig reacties, hoop dat hij dat doet.
ik heb nooit gezegd dat je een verselijk mens met kutgedrag bent. Alleen dat na 5jaar relatie je het niet zo aanpakt en TS daar nu de dupe van is. Wat er voor gebeurd is laat ik buiten beschouwing want hoe de relatie ook was je hoort die niet zo te beeindigen na 5 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')