Ik zou hetzelfde hebben gedaan.quote:
Misschien gaan ze overmorgen wel samen boodschapjes doen bij de AH!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit is een "I'm trying to let him down easy".
Spannend, ik kan nu al niet wachten op de updatequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:35 schreef Nairua het volgende:
[..]
Misschien gaan ze overmorgen wel samen boodschapjes doen bij de AH!
Er wordt hier live boeken geschreven!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Spannend, ik kan nu al niet wachten op de update
Wat ik uit TS' verhaal begreep was ze veel te moe om overheen te gaan. Beter doet hij dat morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik denk dat wandelen en praten heel goed is
nu er over heen gaan lost niks op en brengt je niet verder
succes morgen
Waar, op de piano of in het bos tijdens de wandeling met de hond?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat ik uit TS' verhaal begreep was ze veel te moe om overheen te gaan. Beter doet hij dat morgen.
Ik vind dit echt een geniaal topic. Naiviteit van de TS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef CherryOnTop het volgende:
Spannend, ik kan nu al niet wachten op de update
De hond even aanlijnen in het bos en dan lekker rollebollen in het zand.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waar, op de piano of in het bos tijdens de wandeling met de hond?
Kan ik je glazen bol kopen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef DDDJJ het volgende:
Dadelijk komt er een hele grote anti-climax
jaja, ik lees. Die zus was sowieso al voor de avond gepland en die is tot 22:00u gebleven. Je zou denken dat ze toch nog wel wat tijd heeft voor haar vriend? Of sowieso wat meer moeite doet om contact te leggen dan een berichtje vier uur lang onbeantwoord te blijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Lezen, ze had hem al om 16:00 uitgenodigd, nog voor die zus langskwam...
Ik weet ook niet meer welke van de twee het nu is... Maar ergens vrees ik het eerste.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een geniaal topic. Naiviteit van de TS.
Of... Vriendin is gewoon echt zo'n saaie doos.
"Zullen we vanavond iets spannends doen...?"
"-Jaaaa! Samen Beethoven spelen!"
Zo zou ik ook reageren als ik mijn 5,5 jarige relatie zou beëindigen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat ik uit TS' verhaal begreep was ze veel te moe om overheen te gaan. Beter doet hij dat morgen.
Gelukkig voel je je momenteel iets beter.quote:
Lijkt me dat er wel meer wordt gedaan...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waar, op de piano of in het bos tijdens de wandeling met de hond?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Als het maar niet eindigt in mineur.
SNAP JE, MINEUR! VANWEGE DE PIANO, WHAHAHA
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Als het maar niet eindigt in mineur.
SNAP JE, MINEUR! VANWEGE DE PIANO, WHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |