jaja, ik lees. Die zus was sowieso al voor de avond gepland en die is tot 22:00u gebleven. Je zou denken dat ze toch nog wel wat tijd heeft voor haar vriend? Of sowieso wat meer moeite doet om contact te leggen dan een berichtje vier uur lang onbeantwoord te blijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Lezen, ze had hem al om 16:00 uitgenodigd, nog voor die zus langskwam...
Ik weet ook niet meer welke van de twee het nu is... Maar ergens vrees ik het eerste.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een geniaal topic. Naiviteit van de TS.
Of... Vriendin is gewoon echt zo'n saaie doos.
"Zullen we vanavond iets spannends doen...?"
"-Jaaaa! Samen Beethoven spelen!"
Zo zou ik ook reageren als ik mijn 5,5 jarige relatie zou beëindigen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat ik uit TS' verhaal begreep was ze veel te moe om overheen te gaan. Beter doet hij dat morgen.
Gelukkig voel je je momenteel iets beter.quote:
Lijkt me dat er wel meer wordt gedaan...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waar, op de piano of in het bos tijdens de wandeling met de hond?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Als het maar niet eindigt in mineur.
SNAP JE, MINEUR! VANWEGE DE PIANO, WHAHAHA
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Godverquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga dood hier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Wrs doelt hij er op dat hij eerst zegt haar morgen wel te zien om dan vervolgens als een kwispelende puppie anderhalf uur voor haar huis te lopen ijsberen totdat hij naar binnen kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook, maar in het vorige deel zei TS dat hij iets doms had gedaan, ik vind van niet...
Dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wrs doelt hij er op dat hij eerst zegt haar morgen wel te zien om dan vervolgens als een kwispelende puppie anderhalf uur voor haar huis te lopen ijsberen totdat hij naar binnen kan.
oh wat ben jij gemeen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien deed ze dat met haar nieuwe vlam?
TS bedoelde ze eigenlijk wel echt met een hond wandelen, of gewoon een wandeling met jou maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wrs doelt hij er op dat hij eerst zegt haar morgen wel te zien om dan vervolgens als een kwispelende puppie anderhalf uur voor haar huis te lopen ijsberen totdat hij naar binnen kan.
Het komt over alsof het bladmuziek/de piano een hobby is van TS en dat de vriendin er normaal gesproken eigenlijk niet zoveel mee heeft als hij. Met zulke dingen zou ik als meisje dat soort interesse tonen ("leer je me weer een stukje piano/gitaar/whatever spelen?") om een lief gebaar te maken: samen bezig met zijn interesse. Beetje gek om iemand te dumpen en dan nog gezellig samen met zoiets bezig te gaan? En andersom ook: beetje gek om eerst piano te spelen en dan pas een gesprek te voeren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Piano spelen en hond uitlaten is vrouwentaal voor: het ligt niet aan jou maar aan mij, het is over tussen ons.
Ze dekt zich in
You make a lot of sense.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Celeone het volgende:
[..]
Het komt over alsof het bladmuziek/de piano een hobby is van TS en dat de vriendin er normaal gesproken eigenlijk niet zoveel mee heeft als hij. Met zulke dingen zou ik als meisje dat soort interesse tonen ("leer je me weer een stukje piano/gitaar/whatever spelen?") om een lief gebaar te maken: samen bezig met zijn interesse. Beetje gek om iemand te dumpen en dan nog gezellig samen met zoiets bezig te gaan? En andersom ook: beetje gek om eerst piano te spelen en dan pas een gesprek te voeren.
Ik denk dat ze inderdaad wil vertellen over haar twijfels en waarom ze die heeft, maar dan wel in een echt gesprek en niet in een monoloog. Uit de verhalen van TS denk ik niet dat ze haar beslissing al heeft gemaakt en nog hoopt om er een - zo goed het gaat - gezellige middag van te maken. Waarschijnlijk zal ze niet ineens zeggen dat er geen twijfels meer zijn, maar ik denk ook niet dat het al meteen klaar is eigenlijk.
Dat zal haar nat tussen de benen krijgen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
TS, beter leer je God Only Knows uit je hoofd en speel je dat voor haar. Ultiem liefdeslied.
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef love-and-hate het volgende:
Sorry dat ik jullie allemaal teleur stel, anticlimax
Nee, het is nog lang niet goed. Ja, het was erg afstandelijk. En met de hond wandelen was mijn ideeInderdaad met het oog op: praten!
Volgende keer zal ik het wat aandikken allemaal
Excuses voor mijn reacties TS, niet persoonlijk bedoeld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef love-and-hate het volgende:
Volgende keer zal ik het wat aandikken allemaal
Een einde in plaats van een uitstel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik voel mijn topic met de minuut dalen in populariteit
Ben benieuwd, waar hadden jullie dan zo vurig op gehoopt?
Dat je der keihard zou dumpenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik voel mijn topic met de minuut dalen in populariteit
Ben benieuwd, waar hadden jullie dan zo vurig op gehoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |