abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129655347

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129656394
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik krijg dat beeld bij je als ik bijvoorbeeld je reacties lees waar je een conversatie probeert te starten op een datingsite. Geen idee of het daadwerkelijk zo is verder, ik ken je natuurlijk niet. Maar als je al op mij zo overkomt zal dat bij veel vrouwen ook het geval zijn. En dat is niet echt iets waar je interesse mee wekt bij de meesten.
Luister. Ik post een conversatie die ik heb gehad omdat hij niet lekker loopt en ik daar wat advies over wil. Dat jij echter mij daarop dan gaat beoordelen vind ik niet netjes. En zeker iemand een sul noemen komt op mij negatief over. Het is gewoon schelden.

Dit forum (R&S) is juist bedoeld dat mensen hun vragen en onzekerheden kunnen posten. In een veilige omgeving. Dan is het niet fijn als mensen zoals jij daar misbruik van gaan maken en de mensen die open zijn naar beneden halen.

En ja, ik heb grote moeite om te versieren. En ondanks dat ik heel veel moeite doe om daar verbetering in te krijgen, lukt me dat niet. Dat is erg pijnlijk voor mij, om zoiets wat veel mensen vanzelf lukt niet te kunnen. Dus wat ik zeker niet nodig heb is dan ook nog eens aangevallen te worden wanneer ik open ben over zaken die bij mij niet goed gaan.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:34:24 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129656796
Gister in de kroeg sprak een jongen me aan. Op het eerste gezicht een goed uitziende leuke jongen. 1 van z'n eerste vragen was "wat zijn jouw negatieve kanten" En verder gaf ie veel complimentjes, was heel snel heel open.

Het viel me toen pas echt op hoe dat soms een enorme afknapper kan zijn. Dat ook ik de wat mysterieuze man interessanter vind. Iemand waar je wat moeite voor moet doen en die niet op een presenteerblaadje klaar voor je ligt.
Best een eyeopener :o
pi_129656883
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg sprak een jongen me aan. Op het eerste gezicht een goed uitziende leuke jongen. 1 van z'n eerste vragen was "wat zijn jouw negatieve kanten" En verder gaf ie veel complimentjes, was heel snel heel open.

Het viel me toen pas echt op hoe dat soms een enorme afknapper kan zijn. Dat ook ik de wat mysterieuze man interessanter vind. Iemand waar je wat moeite voor moet doen en die niet op een presenteerblaadje klaar voor je ligt.
Best een eyeopener :o
Kortom, het is nooit goed ;)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:37:38 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129656927
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Rickario het volgende:
Kortom, het is nooit goed ;)
Kortom, het verschilt heel erg per persoon en per situatie etc etc etc.
Al had ie daarvoor met een andere vrouw gesproken en die vond hem volgens mij dan wel weer leuk. Dus het kan wel :P
pi_129657027
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kortom, het verschilt heel erg per persoon en per situatie etc etc etc.
Al had ie daarvoor met een andere vrouw gesproken en die vond hem volgens mij dan wel weer leuk. Dus het kan wel :P
True, soms is het ook niet leuk wanneer het te makkelijk gaat :@
pi_129657202
Maar zelfs al lijkt het makkelijk te gaan, dan is dat nog niet zo..
Dat strijden en vechten voor een man ben ik echt een beetje zat. Deze date leek ook helemaal niet zo te zijn..
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:46:35 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129657339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Sannne het volgende:
Maar zelfs al lijkt het makkelijk te gaan, dan is dat nog niet zo..
Dat strijden en vechten voor een man ben ik echt een beetje zat. Deze date leek ook helemaal niet zo te zijn..
Strijden en vechten is natuurlijk ook weer een uiterste. Als dat te lang duurt en je krijgt er te weinig voor terug kan ie ook de pot op en vind ik hem al niet leuk meer :+

Het moet een mooie combi zijn. Niet op een presenteerblaadje, maa rook neit te moeilijk. Gewoon geintresseerd zijn in elkaar en daar een beetje mee spelen :)
pi_129657341
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Luister. Ik post een conversatie die ik heb gehad omdat hij niet lekker loopt en ik daar wat advies over wil. Dat jij echter mij daarop dan gaat beoordelen vind ik niet netjes. En zeker iemand een sul noemen komt op mij negatief over. Het is gewoon schelden.

Dit forum (R&S) is juist bedoeld dat mensen hun vragen en onzekerheden kunnen posten. In een veilige omgeving. Dan is het niet fijn als mensen zoals jij daar misbruik van gaan maken en de mensen die open zijn naar beneden halen.

En ja, ik heb grote moeite om te versieren. En ondanks dat ik heel veel moeite doe om daar verbetering in te krijgen, lukt me dat niet. Dat is erg pijnlijk voor mij, om zoiets wat veel mensen vanzelf lukt niet te kunnen. Dus wat ik zeker niet nodig heb is dan ook nog eens aangevallen te worden wanneer ik open ben over zaken die bij mij niet goed gaan.
Dus je post een gesprek, wilt weten wat er mis mee is en wil daar verder niet op beoordeeld worden? Tsja, post het dan niet, zo werkt dat nu eenmaal op een forum. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

Daarnaast, als je mijn opmerking over dat je - in je berichten! - als een sul overkomt al als zo'n grote belediging ziet denk ik dat je grotere problemen hebt dan het niet kunnen versieren.

Je zou er namelijk ook wat mee kunnen doen in plaats van een partijtje te lopen janken nu natuurlijk.
pi_129657434
Ik lees al een tijdje mee hier, wat jammer Sannne dat je date zo is afgelopen!
Ben sinds een paar weken aangemeld op Paiq. Veel losers, maar nu wel een heel leuke man via zo'n speeddate tegengekomen :)
Klein minpuntje: We wonen 136km van elkaar vandaan :P
pi_129657489
Even een vraagje tussendoor... hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je op een date gaat met iemand die je leert kennen via zo'n site?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:52:27 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129657567
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
Even een vraagje tussendoor... hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je op een date gaat met iemand die je leert kennen via zo'n site?
Verschilt tussen een paar uur en een paar maanden bij de mensen in het topic .
pi_129657634
quote:
Snelste date was binnen een uur en de langste (door omstandigheden) na een paar maanden mailen. Ik geef sterk de voorkeur aan het eerste.
pi_129657838
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Snelste date was binnen een uur en de langste (door omstandigheden) na een paar maanden mailen. Ik geef sterk de voorkeur aan het eerste.
En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:00:22 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129657875
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Kekaa het volgende:

[..]

En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?
Met online ouwehoeren kom je er alleen maar achter of je goed met elkaar online kan ouwehoeren. Het zegt heel weinig in hoe je het irl met elkaar kunt vinden.
pi_129657952
quote:
Meestal na 3 avondjes een uurtje chatten komt er wel een voorstel voor een date.
pi_129657975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Nou ja, feitelijk wel natuurlijk. Je kunt nog zo goed online lullen met iemand, maar je mist een stukje intonatie, non verbale communicatie, en wat dies meer zij. Daten is weten luidt het credo geloof ik.
pi_129657997
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:02 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Meestal na 3 avondjes een uurtje chatten komt er wel een voorstel voor een date.
Lijkt me wel een redelijk moment. Te lang blijven chatten met iemand die je wil zien is ook niet alles natuurlijk ;) En des te harder het kan tegenvallen als je te lang wacht.
pi_129658120
Wat doen de meeste op de eerste date, terrasje pakken, bios, thuis of zijn er nog mensen met vele spontanere ideen?
pi_129658236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:06 schreef mvde het volgende:
Wat doen de meeste op de eerste date, terrasje pakken, bios, thuis of zijn er nog mensen met vele spontanere ideen?
Dat hangt een beetje van het soort date af. Maar bij een reguliere date zou ik gewoon ergens wat gaan drinken, als het niet bevalt wil je zo weer weg kunnen. Bij een ''thuisdate'' kan dat ook, maar dan moet je natuurlijk wel een uitwedstrijd spelen. En anders heel direct uit de hoek komen :7

Bios is een slecht idee voor een eerste date. Je wilt elkaar leren kennen en niet naar een scherm staren, nietwaar?
pi_129658346
Nog meer vragen iemand? Ik ben er nu toch. :7
pi_129658354
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:06 schreef mvde het volgende:
Meestal is het een date op een terrasje in de stad / het dorp waar de dame woont. Op die manier is het voor hen vertrouwder en kan ik vooraf een middagje of avond (als het fout loopt) de stad verkennen met een camera.
pi_129658449
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog meer vragen iemand? Ik ben er nu toch. :7
Ik kan zo even niks meer bedenken, misschien later :)
pi_129658464
nou de vorige date zijn we gaan wandelen met de honden in een bosgebied, ik vond dat wel makkelijk. tevens meteen een handig gespreks onderwerp. Aangezien mijn komende date niet zo van de honden is wilde ik eens kijken of er andere leuke opties waren ipv het afgezaagde terrasje.
pi_129658525
quote:
Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen.
Ik vind chubbies wel leuk eigenlijk :)
Skinny hoeft niet perse voor mij. Een beetje extra vlees vind ik ook wel lekker :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129658559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind chubbies wel leuk eigenlijk :)
Skinny hoeft niet perse voor mij. Een beetje extra vlees vind ik ook wel lekker :P
Dan zit je toch goed bij de studentenvereniging van je :P
pi_129658566
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef mvde het volgende:
nou de vorige date zijn we gaan wandelen met de honden in een bosgebied, ik vond dat wel makkelijk. tevens meteen een handig gespreks onderwerp. Aangezien mijn komende date niet zo van de honden is wilde ik eens kijken of er andere leuke opties waren ipv het afgezaagde terrasje.
Het is een eerste date, jullie komen voor elkaar, zien elkaar voor het eerst. Ik denk dat de setting (het afgezaagde terrasje) er dan niet zoveel toe doet. Ik zou het bungeejumpen voor een vervolgdate bewaren in ieder geval.
pi_129658603
Ga shoppen met z'n tweeën voor een nieuw overhemd, weet je direct wat haar smaak is.
pi_129658620
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus je post een gesprek, wilt weten wat er mis mee is en wil daar verder niet op beoordeeld worden? Tsja, post het dan niet, zo werkt dat nu eenmaal op een forum. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

Daarnaast, als je mijn opmerking over dat je - in je berichten! - als een sul overkomt al als zo'n grote belediging ziet denk ik dat je grotere problemen hebt dan het niet kunnen versieren.

Je zou er namelijk ook wat mee kunnen doen in plaats van een partijtje te lopen janken nu natuurlijk.
Ik vind je nogal bot overkomen, had je het niet wat netter kunnen zeggen? Zeker niet netjes die reactie van jou. We zijn hier om te ervaren en te delen en niet om afgezeken te worden. Please keep that in mind...

@Sannne -O- Wat rot joh! -O- ik kan mij heel goed voorstellen dat het heel erg zonde is. Ik hoop dat je hier of op een andere datingsite weer een leuke kerel vindt ;).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129658663
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:23 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ik vind je nogal bot overkomen, had je het niet wat netter kunnen zeggen? Zeker niet netjes die reactie van jou. We zijn hier om te ervaren en te delen en niet om afgezeken te worden. Please keep that in mind...

@Sannne *O* Wat rot joh! *O* ik kan mij heel goed voorstellen dat het heel erg zonde is. Ik hoop dat je hier of op een andere datingsite weer een leuke kerel vindt ;).
Veel netter kon ik het niet maken nee. Even wat eelt op dat zieltje van je kweken jongen. Kom op. We zitten hier niet op het Libelle forum mag ik hopen.
pi_129658684
nee niet dezelfde dame. Maar dacht misschien vind ik hier wel een idee voor iets originelers. En nee bungee jumpen oid gaat het zeker niet worden ook niet een 2e date haha.
pi_129658726
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Veel netter kon ik het niet maken nee. Even wat eelt op dat zieltje van je kweken jongen. Kom op. We zitten hier niet op het Libelle forum mag ik hopen.
Beetje jammer :).
- Wiet van Broeckhoven
pi_129658735
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:26 schreef Greyson het volgende:

[..]

Beetje jammer :).
Nou!
pi_129658783
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:25 schreef mvde het volgende:
nee niet dezelfde dame. Maar dacht misschien vind ik hier wel een idee voor iets originelers. En nee bungee jumpen oid gaat het zeker niet worden ook niet een 2e date haha.
Ik ben ook niet zo van de originele dates vrees ik. Silenus heeft die meestal wel geloof ik.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:29:43 #35
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129658828
H_J kan soms confronterend uit de hoek komen. Soms pijnlijk maar nooit onnodig :P
Grijp ze!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:29:46 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129658830
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo van de originele dates vrees ik. Silenus heeft die meestal wel geloof ik.
Die kijkt vooral dingetje met z'n dates. Dat love programma :P
pi_129658910
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef japiedevlugge het volgende:
H_J kan soms confronterend uit de hoek komen. Soms pijnlijk maar nooit onnodig :P
Snap ik maar overkomen als een botte hark is wat anders. Je kunt het ook anders verwoorden.

Maar goed laten we dit maar achterwege. Ik wil zelf ook niet teveel offtopic gaan.

Ik ben nu bezig met twee dames waarvan ik de foto nog moet zien! I am curious.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129658919
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik ben nogal direct, maar dat kusjekroelgebeuren hoeft van mij verder ook niet zo. En er is soms angstaanjagend weinig voor nodig om users - onbedoeld - tot bovenin de gordijnen te jagen.
pi_129658949
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:32 schreef Greyson het volgende:

[..]

Snap ik maar overkomen als een botte hark is wat anders. Je kunt het ook anders verwoorden.

Maar goed laten we dit maar achterwege. Ik wil zelf ook niet teveel offtopic gaan.

En ik vind jou een theeslurpende geitewollensok. Kun je het niet anders verwoorden?
pi_129659067
Haantjes!

Mn beste vriend komt me zo even lekker afleiden en knuffelen! Lief :)

Overigens heb ik geen seks gehad met mijn date. Wel gevoeld/geknuffeld/samen in bed gelegen..
pi_129659145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef Sannne het volgende:
Haantjes!

Overigens heb ik geen seks gehad met mijn date. Wel gevoeld/geknuffeld/samen in bed gelegen..
Dat is een belangrijke. Was het hem dus niet slechts daarom te doen zoals eerder geopperd hier.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:39:47 #42
402989 japiedevlugge
pi_129659160
Het is niet dat dat er gebasht of moeite gedaan wordt om iemand te pakken. Soms lees je iets dan lokt dat een bepaalde reactie uit bij sommigen. Doe er inderdaad wat mee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef Sannne het volgende:
Haantjes!

Kijk dat dacht ik eigenlijk al wel. En van te voren was er zoveel contact, dit lijkt mij geen badboy die alleen even wilde scoren, want dat heeft ie namelijk niet (?)

Het is gewoon net zoals wat zoveel ervaren: van te voren te veel hebben ingebeeld en in de praktijk begin je feitenlijk opnieuw.
Grijp ze!
pi_129659162
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is een belangrijke. Was het hem dus niet slechts daarom te doen zoals eerder geopperd hier.
Hij probeerde wel hoor..
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:40:10 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel pogingen hij heeft gedaan ;)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:40:36 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659192
Volgens mij zijn er maar zeer zeer weinig mannen die enkel en alleen voor het knuffelen bij iemand in bed kruipt en het daar ook bij wil laten.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:41:24 #46
402989 japiedevlugge
pi_129659205
M'okay. Maar waarom zou ie nu dan opgeven als hij al zoveel had geïnvesteerd. Zij wilde door, dus waarom niet.
Grijp ze!
pi_129659221
Ik denk wel dat ik het met Japie eens ben. Ik denk dat de lat gewoon veel te hoog heeft gelegen, hij wilde zó graag.. Ook eens een vriendin, een gezin starten.. Dat al zijn vrienden al hebben.
De verwachtingen waren echt torenhoog..
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:42:41 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef japiedevlugge het volgende:
M'okay. Maar waarom zou ie nu dan opgeven als hij al zoveel had geïnvesteerd. Zij wilde door, dus waarom niet.
Ik denk dat ie het wel gezellig vond en alles, dus hoopte op een leuke nacht dus is blijven slapen.
Er wel achter was dat het niet meer dan gewoon gezellig was en dus geen tweede date voorstelde. ook omdat hij blijkbaar wist dat er geen fuckbuddy in zou zitten.
pi_129659264
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel pogingen hij heeft gedaan ;)
Hm, we kennen de omstandigheden natuurlijk niet. Sannne kan als een non door het leven gaan en hem duidelijk gemaakt hebben dat hij de eerste zes maanden geen ejaculatie hoeft te verwachten. En dat hij daarop afknapte. Maar dat is speculeren.
pi_129659276
Hij had een fuckbuddy, ik had er ook een.. Dan hoef je toch geen moeite te doen voor seks?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:43:50 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef Sannne het volgende:
Hij had een fuckbuddy, ik had er ook een.. Dan hoef je toch geen moeite te doen voor seks?
Betekent toch niet dat ie het niet met jou zou willen doen? :? Dat staat toch los van elkaar.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:44:02 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129659301
quote:
Dat is ook gelijk het grote nadeel van een FB hebben.
pi_129659313
quote:
Nee, maar hij wil misschien ook weleens wat ander vlees in de kuip hebben.
pi_129659318
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Betekent toch niet dat ie het niet met jou zou willen doen? :? Dat staat toch los van elkaar.
Dat is waar.. Maar seks kon hij sowieso krijgen van zijn fuckbuddy..

Ik denk wel dat ie eerlijke bedoelingen had.
pi_129659324
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is ook gelijk het grote nadeel van een FB hebben.
Klopt, als je een FB hebt kijk je toch anders naar je andere dates
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:45:39 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659347
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef Sannne het volgende:
Dat is waar.. Maar seks kon hij sowieso krijgen van zijn fuckbuddy..

Ik denk wel dat ie eerlijke bedoelingen had.
Z'n bedoelingen waren vast wel eerlijk.
Maar ondanks zijn fuckbuddy wou ie wel gewoon seks met je :)
pi_129659365
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Klopt, als je een FB hebt kijk je toch anders naar je andere dates
In what way? Dat je niet zonodig hoeft te scoren?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:46:25 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659368
Al zei die gast van gisteren, die dus zichzelf op een presenteerblaadje gaf, wel dat ie ook wel eens gewoon een avondje met elkaar in bed wilde liggen en praten en knuffelen.. maar thats all.. uhu :')
pi_129659374
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Z'n bedoelingen waren vast wel eerlijk.
Maar ondanks zijn fuckbuddy wou ie wel gewoon seks met je :)
Ja, ach.. Misschien wel ja.
Nouja, het doet er ook niet meer toe. Nummer gewist..
Heb hem nog wel op facebook. Twijfel wat ik daarmee moet..
pi_129659387
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo zie ik het in ieder geval wel
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:47:12 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659388
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een seksbuddy zorgt juist bij mij voor een grotere seksuele drift, dus des te meer ik wil scoren.. :+
pi_129659428
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een seksbuddy zorgt juist bij mij voor een grotere seksuele drift, dus des te meer ik wil scoren.. :+
+1 :D
Hoe meer seks ik heb, hoe vaker ik wil. Als FB en ik even een tijdje geen contact hebben dan zakt mijn libido ook..
pi_129659438
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Zo zie ik het in ieder geval wel
quote:

[..]

Hm, bij mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit geloof ik. Ik ga er niet meer of minder die behoefte van voelen.
pi_129659473
quote:

[..]

Dat heb ik duidelijk niet. Als ik jeuk heb kan ik altijd laten krabbelen maar dat doe ik niet met een date.
pi_129659531
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef Sannne het volgende:
Ik denk wel dat ik het met Japie eens ben. Ik denk dat de lat gewoon veel te hoog heeft gelegen, hij wilde zó graag.. Ook eens een vriendin, een gezin starten.. Dat al zijn vrienden al hebben.
De verwachtingen waren echt torenhoog..
Wat jammer nou. :) Volgende keer beter!!
- Wiet van Broeckhoven
pi_129659675
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is een eerste date, jullie komen voor elkaar, zien elkaar voor het eerst. Ik denk dat de setting (het afgezaagde terrasje) er dan niet zoveel toe doet. Ik zou het bungeejumpen voor een vervolgdate bewaren in ieder geval.

Inderdaad. Niks mis met een terrasje. Prima manier om even rustig te babbelen en elkaar beter te leren kennen. Met de mogelijkheid om daarna nog op stap te gaan of wat niet anders.
Als je iets anders als afleiding nodig hebt zit er al niet iets goed imho
pi_129659754
Sannne ga je nu dingen in vervolg anders aanpakken, of?
- Wiet van Broeckhoven
pi_129659799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:56 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inderdaad. Niks mis met een terrasje. Prima manier om even rustig te babbelen en elkaar beter te leren kennen. Met de mogelijkheid om daarna nog op stap te gaan of wat niet anders.
Als je iets anders als afleiding nodig hebt zit er al niet iets goed imho
Dat. Als het erg gezellig is plak je er nog een etentje of weet ik veel wat aan vast. Mogelijkheden genoeg.
pi_129659802
Kan altijd de onderbuurman-troef nog spelen :D

Een eerste date vind ik een cafeetje of terrasje het fijnst. Thuis werkt niet zo omdat je dan ook meteen pal voor elkaar zit zonder afleiding. Tv is een beetje lullig om te gaan zitten kijken :D
Wandelen lijkt me ook prima, strandwandeling ofzo.. :)
pi_129659831
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:58 schreef Greyson het volgende:
Sannne ga je nu dingen in vervolg anders aanpakken, of?
Ik ben even zat van daten eigenlijk.. Twee mislukte dates in een maand!

Ik denk wel dat ik het vooraf wat 'zakelijker' moet houden. Als we in chat een leuke klik hebben, prima, maar dan snel afspreken. Dan ben ik ook niet zo teleurgesteld als het mis loopt..
En niet meer mee naar huis op date 1 ;)
pi_129659937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:01 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ik het vooraf wat 'zakelijker' moet houden. Als we in chat een leuke klik hebben, prima, maar dan snel afspreken. Dan ben ik ook niet zo teleurgesteld als het mis loopt..
Mijn grootste fout is geweest te lang chatten voordat er een date plaatsvindt. Je kent elkaar dan al te goed en daarnaast krijg je nogal verwachtingen van elkaar.
Verder is het heel relaxed om een date in te gaan met de houding van: 'we zien wel'
pi_129660049
Dat was ook echt verkeerd ja. We hadden pas een week contact hoor!
Maar oh wat konden we samen dromen over de toekomst. Overigens nam hij daar initiatief in. Ik heb geen sterke kinderwens meer, maar hij des te meer, en daar ging ik in mee. Duf!

Anyway genoeg geanalyseerd.. Het was even kut vandaag maar ik weiger nog langer te sippen hierover.
*pakt de rosé en 2 paracetamols*
pi_129660327
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef Sannne het volgende:
Maar oh wat konden we samen dromen over de toekomst. Overigens nam hij daar initiatief in. Ik heb geen sterke kinderwens meer, maar hij des te meer, en daar ging ik in mee. Duf!

Anyway genoeg geanalyseerd.. Het was even kut vandaag maar ik weiger nog langer te sippen hierover.
that's the spirit. ^O^
pi_129660451
quote:

Hup. Next :P
pi_129660579
Kleine update: het was een erg geslaagde date. Ze heeft me al snel laten weten dat ze me weer wilde zien :D

*O*
pi_129660624
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef PeterPastoor het volgende:
Kleine update: het was een erg geslaagde date. Ze heeft me al snel laten weten dat ze me weer wilde zien :D

*O*
Yay!!
pi_129661706
quote:

[..]

Snap ik, jammer. Maar geef niet op ;)
- Wiet van Broeckhoven
pi_129662339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef PeterPastoor het volgende:

*O*
Daar gaat je celibaatschap
pi_129663421
quote:

[..]

Wel jammer. Zo hebben wij het ook gedaan. Toen we elkaar op whatsapp hadden hebben we even heel erg veel contact gehad. Daarna 3 dagen nauwelijks. En vandaag dus date gehad.

En nee, vantevoren was het plan er al niet om met haar naar huis te gaan haha.

Maar wat je zegt kan wel goed zijn ja :)

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterPastoor op 04-08-2013 08:50:31 ]
pi_129671834
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:32 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
pi_129672030
quote:
Waar ik date mee had gisteren zat tussen het eerste contact en de date gisteren 4 dagen :@
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:44:16 #82
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129672447
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Wel jammer. Zo hebben wij het ook gedaan. Toen we elkaar op whatsapp hadden hebben we even heel erg veel contact gehad. Daarna 3 dagen nauwelijks. En vandaag dus date gehad.
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 08:39 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Waar ik date mee had gisteren zat tussen het eerste contact en de date gisteren 4 dagen :@
Oftewel, op de dag dat jullie in contact kwamen met elkaar en hooguit de dag erna hebben jullie veel geappt; daarna niet meer en een hele leuke date gehad.

Is wel een béétje anders dan bij Sannne geloof ik.
Sowieso is dit van jou natuurlijk helemaal niet buitensporig veel contact voor de date.

Tof voor je, trouwens ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129672488
Argh.. de rosé en de knuffels hebben niet geholpen. Blijf me klote voelen. Hebben jullie dit weleens gehad, dat je na 1 date zo baalde?

Wat kan je iemand in zo'n korte tijd al leuk gaan vinden..
pi_129672533
Is dat concept fuckbuddy wel echt zo succesvol? :D
pi_129672657
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:44 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Oftewel, op de dag dat jullie in contact kwamen met elkaar en hooguit de dag erna hebben jullie veel geappt; daarna niet meer en een hele leuke date gehad.

Is wel een béétje anders dan bij Sannne geloof ik.
Sowieso is dit van jou natuurlijk helemaal niet buitensporig veel contact voor de date.

Tof voor je, trouwens ^O^
Het was idd de eerste dag erg veel contact. De dagen erna heel af en toe maar een berichtje. Sowieso is ze niet echt van het whatsappen en ik vind dat dan wel weer een beetje lastig. :')

Dank je wel. Nu even kijken hoe het verder gaat. Waarschijnlijk volgende week zaterdag weer maar dat is nog niet zeker. Ik hoop dat ik haar na het werk volgende week nog even kan opzoeken :)
pi_129672697
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:07 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Het was idd de eerste dag erg veel contact. De dagen erna heel af en toe maar een berichtje. Sowieso is ze niet echt van het whatsappen en ik vind dat dan wel weer een beetje lastig. :')

Dank je wel. Nu even kijken hoe het verder gaat. Waarschijnlijk volgende week zaterdag weer maar dat is nog niet zeker. Ik hoop dat ik haar na het werk volgende week nog even kan opzoeken :)
Welkom in hetzelfde schuitje ^O^
Zit in precies dezelfde situatie
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:15:37 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129672719
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef Sannne het volgende:
Argh.. de rosé en de knuffels hebben niet geholpen. Blijf me klote voelen. Hebben jullie dit weleens gehad, dat je na 1 date zo baalde?

Ook wel meegemaakt hoor, blijft gewoon een rotgevoel. En dat klopt, zelfs al vóór je iemand ziet, is het nadeel soms van internetdaten.
pi_129672755
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:13 schreef Rickario het volgende:

[..]

Welkom in hetzelfde schuitje ^O^
Zit in precies dezelfde situatie
Voor de date was het wel ideaal. Ik hoop dat we nu meer contact krijgen maar denk het niet zo. Had haar bij de date gevraagd dus of ze van het whatsappen was en dat was niet zo....

Naja we wachten af :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:25:04 #89
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129672819
quote:

:D oh jee, dat is wel erg _O- maar heb ik ook wel gehad hoor, alleen ging het niet zó ver. Zo verstandig ben ik dan nog wel ;) /schade en schande

Wat ik altijd zo jammer vind aan online daten. Soms ontmoet je iemand met wie het online goed klikt, met wie je niet De Klik hebt, maar wel een leuke vriendschap zou kunnen hebben. En dat gebeurt dan niet, want je bent op zoek naar De Klik en als die er niet is, zie je elkaar dus niet weer. Ik zou een date best anders willen insteken, maar daar schiet je weinig mee op als de ander dat niet ook doet. En zoals de_nachtwacht ook al zei: als je je richt op vriendschap en "verder zien we wel" loop je het risico dat je gefriendzoned wordt. Lastig!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129672887
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
Ho? Ik scheld hem helemaal niet uit. Ik reageer alleen op zijn woorden. Maar zijn verwoordingen komen zo slecht uit de hoek. Als hij zo in het echte leven ook zo zou communiceren dan vond ik hem maar onfatsoenlijk. Ik noem dit ook niet direct, direct zijn is anders.

Maar goed ik wil het ook hierbij laten zoals eerder aangegeven.
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:31:28 #91
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129672913
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:25 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D oh jee, dat is wel erg _O- maar heb ik ook wel gehad hoor, alleen ging het niet zó ver. Zo verstandig ben ik dan nog wel ;) /schade en schande

Wat ik altijd zo jammer vind aan online daten. Soms ontmoet je iemand met wie het online goed klikt, met wie je niet De Klik hebt, maar wel een leuke vriendschap zou kunnen hebben. En dat gebeurt dan niet, want je bent op zoek naar De Klik en als die er niet is, zie je elkaar dus niet weer. Ik zou een date best anders willen insteken, maar daar schiet je weinig mee op als de ander dat niet ook doet. En zoals de_nachtwacht ook al zei: als je je richt op vriendschap en "verder zien we wel" loop je het risico dat je gefriendzoned wordt. Lastig!
Herkenbaar verhaal, ik vind het soms ook echt jammer dat het er "moet" zijn en anders is het tabee. Misschien ook wel omdat het bij mezelf niet zo werkt. Als ik iemand leuk vind wil dat nog niet zeggen dat ik ook verliefd word, dat komt gaandeweg. En dat zoek ik liever rustig uit, door vaker af te spreken. Het is alleen jammer dat de tegenpartij vaak wat sneller is in die dingen. Dus ofwel het gaat meteen veel te snel ofwel het stopt meteen omdat "hét gevoel" er niet is. En da's jammer want je kunt er ook leuke contacten aan overhouden, je hebt niet voor niets een klik.
pi_129673096
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:30 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ho? Ik scheld hem helemaal niet uit. Ik reageer alleen op zijn woorden. Maar zijn verwoordingen komen zo slecht uit de hoek. Als hij zo in het echte leven ook zo zou communiceren dan vond ik hem maar onfatsoenlijk. Ik noem dit ook niet direct, direct zijn is anders.

Maar goed ik wil het ook hierbij laten zoals eerder aangegeven.
Ja, want zeggen dat je iemand in zijn berichtjes als een theedrinkende sul vind overkomen is natuurlijk de meest grove belediging die je je maar kunt voorstellen. Kom, Greyson, veeg je tranen weg en even een kerel zijn. Beetje relativeren.

Het is geen wonder dat sommigen van jullie nog maagd zijn. Zeer onaantrekkelijk, dat gehuil om niks.
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:49:56 #93
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129673243
Eens met Hungry_Joe. Als je al begint te piepen omdat iemand (die je nota bene niet persoonlijk kent...op nota bene het internet) je een theedrinkende sul noemt...dan heb je nog een zwaar leven voor je ben ik bang.

Even los van het feit of 'theedrinkende sul' een correcte term is, zo komt dyna in berichtjes wel een beetje over inderdaad. En moraalridder Greyson eigenlijk nu ook. :') Sterker nog, ik denk dat dat 'sullige imago' voor 90% de reden is waarom Dyna geen date weet te scoren.

Mensen die nooit een schop onder hun reet krijgen blijven altijd sukkels. En dat bedoel ik in zijn algemeenheid. Dus als iedereen alleen maar lief, aardig en super leuk tegen je doet zul je ook nooit weten wat je nu precies verkeerd aanpakt.
Gourmetten of steengrillen?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 10:51:03 #94
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_129673269
ik drink ook thee nu
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_129673308
Paul drinkt thee jongens! Dus dan kan het.
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:53:29 #96
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129673317
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:49 schreef Silenus het volgende:
Mensen die nooit een schop onder hun reet krijgen blijven altijd sukkels. En dat bedoel ik in zijn algemeenheid. Dus als iedereen alleen maar lief, aardig en super leuk tegen je doet zul je ook nooit weten wat je nu precies verkeerd aanpakt.
Onzin, je kan "theedrinkende sul" ook anders verwoorden zonder dat het meteen door iemand als een persoonlijke aanval wordt geinterpreteerd :)

En oh ironie, wat zou H_J doen als iemand hem een theedrinkende sul zou noemen? Toch ook pissig worden en fel reageren? :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 10:55:37 #97
80791 crew  Paul
pi_129673359
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Paul drinkt thee jongens! Dus dan kan het.
*;
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 10:55:57 #98
80791 crew  Paul
pi_129673367
Ik drink thee, en ik heb dates via Paiq, dus ik kan het ook. Maar op m'n date drink ik bier.
pi_129673378
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:53 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Onzin, je kan "theedrinkende sul" ook anders verwoorden zonder dat het meteen door iemand als een persoonlijke aanval wordt geinterpreteerd :)

En oh ironie, wat zou H_J doen als iemand hem een theedrinkende sul zou noemen? Toch ook pissig worden en fel reageren? :')
Ja, je kunt ook ieder woord op een gouden schaaltje wegen voor je het plaatst, klopt. Maar dat ga ik dus niet doen. Overigens is ''theedrinkende sul'' niet krachtig genoeg als belediging om mij te triggeren.
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:56:41 #100
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129673387
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:53 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

eigenlijk denk ik dat hij daarboven zou staan :)
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:57:50 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129673416
Ik denk dat zoiets H_J aan z'n harige kont zou roesten. :') Het laatste waar je je druk over moet maken is wat iemand op een internetforum over je zegt.

De term 'theedrinkende sul' wordt niet eens op het SGP-forum weg-gemodereerd hoor. Maargoed, de volgende keer kan H_J beter zeggen:
'je komt wellicht, en begrijp me alsjeblieft niet verkeerd want het is geenszins mijn bedoeling je onheus te bejegenen, over als iemand die op ANDEREN (niet persoonlijk!) een klein beetje...ja hoe zal ik dit nu zeggen...saai is misschien niet het goede woord...maar misschien ontbreekt net even dat stukje spanning in je berichtje...Waarmee ik dus niet wil zeggen dat je niet spannend bent, helemaal niet, en je drinkt ook vast bier in plaats van thee, dat ik dus niet wil zeggen dat je saai bent en thee drinkt, maar het zou kunnen dat jij een dergelijk imago afroept...he, het is maar een optie, ik weet het dus niet...qua berichtjes.... dus.'

Kijk. Ontzettend aardig verwoord. Maar iedereen bedoelt dan gewoon 'theedrinkende sul'.
pi_129673447
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, want zeggen dat je iemand in zijn berichtjes als een theedrinkende sul vind overkomen is natuurlijk de meest grove belediging die je je maar kunt voorstellen. Kom, Greyson, veeg je tranen weg en even een kerel zijn. Beetje relativeren.

Het is geen wonder dat sommigen van jullie nog maagd zijn. Zeer onaantrekkelijk, dat gehuil om niks.
Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.

Je kunt niet laten om door te gaan met het persoonlijk aanvallen van iemand. Beetje jammer. Maar ik had het niet over die post. Die heb ik genegeerd.

Wat begrijp jij niet aan 'dat ik het hier wil bij laten?' Met jou valt gezien je PI niet te communiceren aangezien jij eerder onbedoeld (wellicht ook nog onbewust) mensen kan gaan beledigen of dat je overkomt als iemand die alleen maar een groot ego heeft.

Stop eens met dit leuke riedeltje. Jammer dat je nu geheel bewust zit te trollen.

Ik heb mijn zegje al eerder gedaan. Laat dit nou maar achterwege :).
- Wiet van Broeckhoven
pi_129673453
Misschien had ik gewoon niet over die mariakaakjes moeten beginnen. Dat ging best ver.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:00:36 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129673472
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien had ik gewoon niet over die mariakaakjes moeten beginnen. Dat ging best ver.
Die vond ik ook net wat over the top.
pi_129673509
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:57 schreef Silenus het volgende:
-knip-
Correct. Maar goed, we gaan zo wel heel erg offtopic en dat is niet de bedoeling :)!
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:04:19 #106
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129673553
Jongens, ga eens daten of zo! ;)
Het is heerlijk weer.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_129673615
quote:
4s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Greyson het volgende:

[..]

Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.

Je kunt niet laten om door te gaan met het persoonlijk aanvallen van iemand. Beetje jammer. Maar ik had het niet over die post. Die heb ik genegeerd.

Wat begrijp jij niet aan 'dat ik het hier wil bij laten?' Met jou valt gezien je PI niet te communiceren aangezien jij eerder onbedoeld (wellicht ook nog onbewust) mensen kan gaan beledigen of dat je overkomt als iemand die alleen maar een groot ego heeft.

Stop eens met dit leuke riedeltje. Jammer dat je nu geheel bewust zit te trollen.

Ik heb mijn zegje al eerder gedaan. Laat dit nou maar achterwege :).
Ja, als je erover door blijft mekkeren doe ik ook nog wel even met je mee. En qua beledigen overtref je mijn eerdere postings nu ruimschoots, dus dat toont nogal wat hypocrisie aan.

Ik troll overigens niet. Ben bloedserieus. Maar als ik ergens onpasselijk van word zijn het ultra tere zieltjes die niks kunnen hebben. Een beetje eelt kan dus geen kwaad, vandaar. Of ben je irl ook zo snel op je teentjes getrapt?
pi_129673696
Euh mensen zullen we het gezellig houden?
pi_129673718
Uiteraard. Kusjekroel en :) x 1000.
pi_129673805
Tsja met elkaar allemaal naar de mond te praten schiet natuurlijk niemand wat op. Soms is een eerlijke mening wel even goed (Ben het gedeeltelijk wel eens met H_J :@ ). Maar de manier en de toon waarop je zoiets brengt kan wel wat anders. Dit ging wel erg lomp en hard :{

On topic: M'n date heeft weer contact gezocht *O*
pi_129673828
Leuk Rick!!

Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
pi_129673898
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef Rickario het volgende:
Tsja met elkaar allemaal naar de mond te praten schiet natuurlijk niemand wat op. Soms is een eerlijke mening wel even goed (Ben het gedeeltelijk wel eens met H_J :@ ). Maar de manier en de toon waarop je zoiets brengt kan wel wat anders. Dit ging wel erg lomp en hard :{

On topic: M'n date heeft weer contact gezocht *O*
Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten al :@ smileys gebruiken als ze aan willen tonen dat ze het - al dan niet gedeeltelijk - met me eens zijn en dat is een kwalijke zaak.
pi_129673910
Date van mij dit weekend met meid die ik op vakantie heb ontmoet was echt leuk. Park, kleedje, koude biertjes, en wat snacks. Leuke gesprekken, seksuele spanning ook wel, echt type waar ik verliefd op zou kunnen worden. Helaas had zij geen zin om op dit punt in haar leven al te binden met iemand... Ze is dan ook wat jaartjes jonger dan ik. Wel wilde ze volgende week weer afspreken.... Tsja ik ga mezelf er niet mee kwellen denk ik.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129673926
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten al :@ smileys gebruiken als ze aan willen tonen dat ze het - al dan niet gedeeltelijk - met me eens zijn en dat is een kwalijke zaak.
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
pi_129673941
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef habitue het volgende:
Date van mij dit weekend met meid die ik op vakantie heb ontmoet was echt leuk. Park, kleedje, koude biertjes, en wat snacks. Leuke gesprekken, seksuele spanning ook wel, echt type waar ik verliefd op zou kunnen worden. Helaas had zij geen zin om op dit punt in haar leven al te binden met iemand... Ze is dan ook wat jaartjes jonger dan ik. Wel wilde ze volgende week weer afspreken.... Tsja ik ga mezelf er niet mee kwellen denk ik.
Verstandig..
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:26:46 #116
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129674007
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:26:58 #117
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674008
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!

Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
Kende jouw dochter je date dan?
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:27:40 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674019
quote:
18s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:35:37 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129674179
Sjonge jonge, wat een gezeik hier op de zondagochtend :')

OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:36:09 #120
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129674191
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

vraag ik me ook af :@
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:39:02 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129674257
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die kijkt vooral dingetje met z'n dates. Dat love programma :P
Trouwens, dit komt nooit meer op tv. Dus helaas kijk ik geen 'all you need is love' en/of 'boer zoekt vrouw' meer op dates. De bak Ben&Jerry-ijs is uiteraard still going strong.
pi_129674410
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:

OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
In jouw geval doktertje spelen? :')
pi_129674487
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Akkoord :).
- Wiet van Broeckhoven
pi_129674507
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!

Kent jouw dochter je date dan ?
pi_129674519
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

H_J is juist diegene die mensen op hun zwakheden aanvalt. Lees maar even terug naar wat hij over mij post. Daar ging hij gewoon te ver in. Juist omdat je op dit forum inderdaad eerlijk en open moet kunnen zijn over wat niet goed gaat.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:50:51 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674539
Djeez... give it a rest..
pi_129674541
Wat een gejank :')
pi_129674623
quote:

Kitesurfen? Uiteraard met een rails!
• Je doet ook hardlopen, is je date ook sportief? - ik zou het keigaaf vinden als ik met een date kon hardlopen, net even wat anders dan het gebruikelijke.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greyson op 04-08-2013 11:56:25 (Autocorrectie telefoon :D) ]
- Wiet van Broeckhoven
pi_129674628
Nav een paar positieve opmerkingen, ook maar eens lexa aan het proberen. Prima site, toch best een aantal leuke dames die een plaatsje op mijn favo-lijstje hebben verdiend.

Al wel een klein mini-blauwtje gelopen, maar na een kopje thee en een mariakaakje ging het wel weer...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129674670
Sommige zaken kunnen gewoon wat gevoeliger liggen.
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Iedereen hier wil leuke vrouwen (mannen) versieren. Ik ook.
pi_129674773
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Wees in je gesprekken gewoon wat losser/minder serieus/minder zakelijk. Wat meer ouwehoeren enz. Denk dat je daar al wat verder mee komt als ik je gesprek uit het vorige topic zo lees :)
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:01:50 #132
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674786
quote:
Dat is iets in jezelf, daar is H_J niet verantwoordelijk voor, of wie ook. Silenus vergeleek het berichtje van de week ook met een bericht van zijn moeder, ik begrijp niet wat het verschil is. Als je niet lekker in je vel zit is dat lastig (relativeren) maar wat meer zelfspot zou je niet misstaan.

En klopt, dat willen we allemaal graag. En het is de meeste mensen hier ook nog niet "gelukt". Het gaat voor niemand vanzelf hoor :) Dat lijkt alleen maar zo. De enige factor erin ben je zelf, de ander kun je niet sturen. Als je tips wil zitten daar uiteraard ook commentaren bij die confronterend zijn of waar je het gewoonweg niet mee eens bent. Die kun je ook negeren, scheelt een boel energie (en gemiep :P)
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:03:27 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129674831
quote:

Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.
pi_129674844
quote:

ga naar Delft of Rijswijk om het varend corso voorbij te zien komen.
pi_129674847
Ok. eens.
pi_129674850
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willen ;)
pi_129674911
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Je lijkt mij nogal een vermoeiend type zo
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:07:39 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129674923
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.

Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:

quote:
Hoi,

Ik ben heel erg gecharmeerd van je schoonheid. Vind je ongelooflijk aantrekelijk overkomen en zou je ondanks mijn geringe lengte (16 toch graag willen leren kennen met als doel... je hartje veroveren.

Kort over mezelf: eerlijk, optimistisch, romantisch, werk als transport econoom, dubbel accademisch (ir. drs.), zeilen, duiken in tropisch water, wintersport, paspoort dat te klein is voor het aantal visa dat er in moet, woonen aan het water, alles voor een zoen van jou (maar eerst even proeven wat je voor lekkers klaar gemaakt hebt).
quote:
Stop met alles waar je mee bezig bent want dit bericht kan je leven veranderen!

Op een originele manier welke bij anno nu hoort, wordt namelijk aangeboden een slanke goedgebouwde jongeman van 183 cm en 79 kg, in werkelijk zeldzame staat, en bijzonder romantisch aangelegd.

Gaat geen uitdaging uit de weg, zakelijk ingesteld, ambitieus maar ook gelukkig met kleine zaligheden in het leven, ultieme doel is verliefd zijn, niet dringend op zoek maar functioneert het best hand in hand met misschien jou...
quote:
Hoi,

Heel stiekem kijk ik op dit moment een beetje naar buiten, de blauwe lucht en de zon doen mij flink dagdromen... Mijn werk heeft er onder te leiden en ik had nu veel liever met jou op een heerlijk zacht kleedje willen picknicken aan de waterkant.

Tsja, dromen, dromen en doordromen vandaag... Ik mag toch wel aannemen dat ik niet de enige ben die weleens droomt over het kleine geluk... Wanneer jij van die momenten hebt, hoe zie jij dan dat kleine geluk?

Knuffels en ben nieuwsgierig naar jouw dromen... x Kris
_O- Veeg me op. :') Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:09:35 #139
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674964
Dat is echt herkenbaar! Heren stop daarmee! Gruwel...
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:10:43 #140
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129674977
Dat soort mannen :')

Verder idd wat silenus zegt: over je gevoelens kunnen praten is wat anders dan 24/7 een huilie zijn ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129674984
What de fuck :D _O-
pi_129675009
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.

Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:

[..]

[..]

[..]

_O- Veeg me op. :') Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
Goffer :')
pi_129675018
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Die eerste :') Hoe kan die man een titel hebben zo slecht schrijven :')
pi_129675048
Ik vind het wel baas om zo ongegeneerd zo positief over je zelf te schrijven :D
pi_129675077
Hier al mijn berichten die ik van vrouwen heb ontvangen:

quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
pi_129675081
Dat is wel over de top. Maar goed de intenties zijn juist maar erg overdreven. Haha.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129675104
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...

De andere twee zijn werkelijk om te janken
pi_129675129
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:15 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...

De andere twee zijn werkelijk om te janken
Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:18:11 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675168
Voorbeeld van hoe het (mijns inziens) niet moet, uit mijn knuz inbox:

Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....

Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?

Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..

sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :

Deze heb ik wél beantwoord:

Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent ;) . De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.

Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.

Let me know ;)
pi_129675180
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.
zie mijn bijzin....
pi_129675196
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:

Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....

Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?

Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..

sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :

Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent ;) . De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.

Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.

Let me know ;)

kolere....
pi_129675214
quote:

Let me know ;)

Die laatste is echt zo teringslecht :') Flikker op met je waarzeggerij shit :')
pi_129675239
Te pushy?
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:21:22 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675248
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:19 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

kolere....
Da's echt nog niks, de eerste is natuurlijk een copy paste. De tweede was ook te fout voor woorden maar had verder een leuk profiel. Dan geef ik het nog wel het voordeel van de twijfel als het verder leuk mailt.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:22:04 #155
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675271
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alsof dat serieus was :')
pi_129675272
quote:

Let me know ;)

Godsamme. Er moeite in steken en dan nog met dit soort slechte teksten komen :')
pi_129675318
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Alsof dat serieus was :')
Dat is niet het punt. Het is zo'n waardeloos lulverhaal.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:28:14 #158
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675419
Dit is ook een mooie:

Titel: hey hoe gaat het?

Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?
pi_129675447
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

zie mijn bijzin....
Dan nog... Mja ieder zn ding he.
pi_129675473
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:

Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?

:D
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:31:44 #161
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129675500
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

nee, die eerste is goed :') mensen met hun mysterieuze puntje puntje puntje...
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:39:07 #162
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129675675
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is niet het punt. Het is zo'n waardeloos lulverhaal.
ben wel benieuwd naar jouw veroveraarstekst dan :P :9
And eternity in an hour.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 12:42:44 #163
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129675754
quote:
Dit is ook een mooie:

Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?

Hij is in ieder geval wel duidelijk met zijn vraag.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:42:55 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675760
Als ik terug kijk komt het maar weinig voor dat ik nav een bericht op date ben gegaan als de ander het initiatief nam. Meeste dates kwamen toch voort uit mannen die ik zelf had benaderd.
pi_129675786
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

nee, die eerste is goed :') mensen met hun mysterieuze puntje puntje puntje...
Daar schreef Paulien Cornelisse eens een leuk stukje over:
quote:
Puntje puntje puntje

Er zijn mensen die, getuige hun e-mails en sms’jes, werkelijk helemaal ‘gek met’ puntjes zijn. Een willekeurige massamail vanaf een wereldreis: „Tanzania… Echt de mooiste zonsondergangen hier… fijne mensen… lekker eten… Mmm, nog helemaal geen heimwee naar Nederland…!”

Ik neem aan dat de massamailschrijver zich voorstelt dat hij een voice-over in een natuurdocumentaire is. Voice-overs in natuurdocumentaires pauzeren namelijk altijd overweldigend veel, liefst middenin een zin. Kun je voor kiezen, maar irritant… is het wel… vanwege de… pseudodiepzinnigheid die er vanaf straalt…

Er bestaan ook jongens die hun sms’jes aan meisjes volproppen met puntjes. „Kom je zo tv-kijken? Heb ‘m al aangezet…” Deze puntjes suggereren eerder iets romantisch, of zelfs iets vies. Alsof hij hardop ‘puntje puntje puntje’ zegt, met een vette knipoog erbij. Alleen is vaak niet duidelijk wat er dan precies zo spannend is aan bijvoorbeeld het aanzetten van de tv.

Een heel nieuw genre puntjesgebruikers beweegt zich op Twitter. Een mooi voorbeeld is Marco Borsato (www.twitter.com/borsato): „Zondag gevoel lekker naar de film met de kids kan zo......leuk zijn gewoon naar de film.” Je zou bijna denken dat het níét echt leuk was. Maar dat denk ik niet, de puntjes drukken hier waarschijnlijk de bedenktijd uit die het zoeken naar het juiste woord (‘leuk’) kostte.

Nog een Borsato-original: „We zijn er.. zo dat was echt lekker nu snel luca naar bed en dan warmbad toastje paling en..... een wijntje?... nee dat doe ik wel met.....”

Dat wijntje blijkt hij uiteindelijk te drinken met Guus Meeuwis, maar daar gaat het nu niet om. Nee, let op de variatie in het gebruik van puntjes. Opvallend is dat Marco, een creatieve geest, schijt heeft aan de internationale regel ‘drie puntjes, niet meer en niet minder’.

Het is alsof Marco’s tweets een verborgen ritmiek hebben. Een maatsoort. Zou hij ze eerst zingen voordat hij ze opschrijft? Daar kunnen we alleen maar naar gissen… (Vooral slotzinnen met puntjes zijn verschrikkelijk.)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:45:01 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675809
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval wel duidelijk met zijn vraag.
Ik heb dit terug gestuurd:

Titel: Goed

Inhoud Bericht:
Goed
pi_129675819
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
pi_129675823
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar schreef Paulien Cornelisse eens een leuk stukje over:

[..]

Ik schrijf ook wel vaak puntjes... :')

Maar het zijn er wel altijd drie. Twee puntjes :')
pi_129675842
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ben wel benieuwd naar jouw veroveraarstekst dan :P :9
Ik zou het gewoon kort houden en een tikje formeel. Niet dat gezwijmel.
pi_129675855
Nvm, las verkeerd. ;(
pi_129675864
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon kort houden en een tikje formeel. Niet dat gezwijmel.
En zonder al dat gezeik over puntjes :') :P
pi_129675982
quote:
8s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:47 schreef Fascination het volgende:
Nvm, las verkeerd. ;(
Kwam het door die drie puntjes...?
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 12:53:14 #173
Brabo Bastard
pi_129675995
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb dit terug gestuurd:

Titel: Goed

Inhoud Bericht:
Goed

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 12:55:32 #174
Brabo Bastard
pi_129676053
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef eefje801 het volgende:
Als ik terug kijk komt het maar weinig voor dat ik nav een bericht op date ben gegaan als de ander het initiatief nam. Meeste dates kwamen toch voort uit mannen die ik zelf had benaderd.
Allicht, dan voelen ze dat er interesse in ze wordt getoond O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129676069
quote:

Let me know ;)

Dit is toch gewoon zo'n berichtje dat ze naar 100 vrouwen copy pasten?
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:58:18 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676124
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, dan voelen ze dat er interesse in ze wordt getoond O+
Klopt! Geen copy paste maar daadwerkelijke interesse op basis van zijn profiel.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:59:53 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676168
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:56 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon zo'n berichtje dat ze naar 100 vrouwen copy pasten?
Yep, en de eerste ook. Dat is meer regel dan uitzondering hoor, op datingsites.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:01:17 #178
Brabo Bastard
pi_129676201
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt! Geen copy paste maar daadwerkelijke interesse op basis van zijn profiel.
Dat deed ik altijd. Liet merken dat ik het profiel wel gelezen had. Maar op een moment kwam je, zoals ik hier al vaker heb gelezen, tig keer hetzelfde profiel tegen: lekker eten, verre reizen, etc. Werkte ook niet echt stimulerend.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129676273
Dat krampachtige "ik hou van (verre) reizen" ook. :') "Nu kom ik avontuurlijk en spannend over." Nee, je kunt nog steeds een sufkut zijn.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:09:20 #180
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676398
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat deed ik altijd. Liet merken dat ik het profiel wel gelezen had. Maar op een moment kwam je, zoals ik hier al vaker heb gelezen, tig keer hetzelfde profiel tegen: lekker eten, verre reizen, etc. Werkte ook niet echt stimulerend.
Het is wel even zoeken ja, maar in mijn ervaring werkt dat ook het beste. Liever wat kieskeuriger dan een ellenlange puntje puntje puntje mailwisseling waar je niet blij van wordt of van die standaardverhalen. Is vaak al te zien aan hoe een profiel wordt ingevuld. Is het met humor, heeft iemand een eigen smaak of staat overal: weet niet/hoor je later, lees je tussen de regels door dat iemand nog vol wrok zit over een relatie of eerdere date-ervaringen (run!) etc. etc. Kritisch zijn is best een must.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:12:11 #181
Brabo Bastard
pi_129676469
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:04 schreef Fascination het volgende:
Dat krampachtige "ik hou van (verre) reizen" ook. :') "Nu kom ik avontuurlijk en spannend over." Nee, je kunt nog steeds een sufkut zijn.
Dat dus. En dat je van lekker eten houd is ook een open deur intrappen met maat 48. Je houd niet van "smerig ondergekotst voer (Theo Maassen)", althans ik mag hopen van niet.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is wel even zoeken ja, maar in mijn ervaring werkt dat ook het beste. Liever wat kieskeuriger dan een ellenlange puntje puntje puntje mailwisseling waar je niet blij van wordt of van die standaardverhalen. Is vaak al te zien aan hoe een profiel wordt ingevuld. Is het met humor, heeft iemand een eigen smaak of staat overal: weet niet/hoor je later, lees je tussen de regels door dat iemand nog vol wrok zit over een relatie of eerdere date-ervaringen (run!) etc. etc. Kritisch zijn is best een must.
Dat ben ik wel met je eens. Een pakkende profieltekst is lang zo eenvoudig nog niet. Je kan wel tips zoeken maar uiteindelijk moet je het er zelf neer zetten. En zit je nog met wrok in je maag, dan ben je nog niet aan daten toe, meer aan scharrelen.

En het werkt twee kanten op: jij bent kritisch maar zij ook.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:13:42 #182
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129676505
Ik heb gewoon in m'n profiel staan dat ik houd van lekker eten en leuke dingen doen met leuke mensen :Y prima toch?
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:14:34 #183
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676526
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat dus. En dat je van lekker eten houd is ook een open deur intrappen met maat 48. Je houd niet van "smerig ondergekotst voer (Theo Maassen)", althans ik mag hopen van niet.

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Een pakkende profieltekst is lang zo eenvoudig nog niet. Je kan wel tips zoeken maar uiteindelijk moet je het er zelf neer zetten. En zit je nog met wrok in je maag, dan ben je nog niet aan daten toe, meer aan scharrelen.

En het werkt twee kanten op: jij bent kritisch maar zij ook.
Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.

Inderdaad, graag zelfs. Het is leuk als die interesse andersom ook oprecht is. Denk dat mensen soms teveel de druk van aantallen voelen. Het maakt niet uit hoe vaak je date of hoeveel mensen je willen daten. Eentje kan al genoeg zijn.
pi_129676536
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:13 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb gewoon in m'n profiel staan dat ik houd van lekker eten en leuke dingen doen met leuke mensen :Y prima toch?
Je bent toch niet vergeten te vermelden dat je van goede humor houdt?
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:18:21 #185
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129676623
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.

Inderdaad, graag zelfs. Het is leuk als die interesse andersom ook oprecht is. Denk dat mensen soms teveel de druk van aantallen voelen. Het maakt niet uit hoe vaak je date of hoeveel mensen je willen daten. Eentje kan al genoeg zijn.
:Y
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:19:41 #186
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129676648
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
Toch maar op in gaan. Nee. Een vrouw bepaalt dat in 10 van de 10 keer. Mannen net zo goed. Tenzij je Thaise/Russische import telt, dan is het idd 9 van de 10 keer.
WFPB!
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:22:49 #187
Brabo Bastard
pi_129676702
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Juist omdat het lastig is zocht ik altijd wel naar een die eruit sprong ten opzichte van de rest. Alleen zag ik toen wel dat je heel veel geluk moest hebben om net die ene te vinden die aansprak, dus ben er op een moment ook mee gestopt.

En allicht maakt het niet uit hoeveel je date. Die ene kan er net tussen zitten waarmee de klik er meteen is.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129676765
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Bespeur ik hier wat jaloezie richting vrouwen? ;)
De vrouw bepaalt 10 van de 10 keer wie haar man wordt.
Maar de man bepaalt dat net zo
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:25:51 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676774
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Juist omdat het lastig is zocht ik altijd wel naar een die eruit sprong ten opzichte van de rest. Alleen zag ik toen wel dat je heel veel geluk moest hebben om net die ene te vinden die aansprak, dus ben er op een moment ook mee gestopt.

En allicht maakt het niet uit hoeveel je date. Die ene kan er net tussen zitten waarmee de klik er meteen is.
Denk dat dat ook de meeste slagingskans heeft als je zo te werk gaat op profielensites. Maar klopt wel dat het soms zoeken naar een speld in een hooiberg is :)

Hoe is het eigenlijk met jouw date nu?
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:50:29 #190
Brabo Bastard
pi_129677381
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk dat dat ook de meeste slagingskans heeft als je zo te werk gaat op profielensites. Maar klopt wel dat het soms zoeken naar een speld in een hooiberg is :)

Hoe is het eigenlijk met jouw date nu?
Een laag pitje, let's leave it at that ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129677402
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee, hij belde 1 keer via skype toen ze wakker was. Heb haar wel verteld wie dat was, maar het verder kort gehouden. Schijnbaar maakte dat toch indruk. Ook weer goed om te weten, want ze weet veel meer dan ik denk..
pi_129677737
Mannen die hun profieltekst beginnen met 'Hoi, met Kees..' :D
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 14:09:05 #193
Brabo Bastard
pi_129677752
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
Vooral hilarisch als het niet eens hun eigen naam is.

Al kunnen vrouwen dit ook best wel goed :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:33:54 #194
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_129678376
Leerzaam topic :D ;)

quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:14 schreef debeterebob het volgende:
Hier al mijn berichten die ik van vrouwen heb ontvangen:

[..]
<knip>
[..]

LOL _O-
pi_129678686
quote:
Ik moet meteen aan deze kutreclames denken
pi_129678906
quote:
Dit is ook een mooie:

Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?

Dat stuur ik af en toe ook gewoon. Als ze verder niks in hun profieltekst zetten waar ik op kan reageren begin ik meestal of ze een fijn weekend/werkdag hebben gehad. Verbazend genoeg krijg je dan nog vaak antwoord terug ook. Ik heb vaak zat gehad dat ik een redelijk lang bericht stuurde als reactie op iets wat in een profiel stond en waar ik vervolgens dan geen antwoord op krijg.
pi_129679168
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef Sannne het volgende:

Zeker ja. Heb het nu ook een beetje. Afgelopen vrijdag leuke date gehad met een meisje waar ik al een week behoorlijk mee aan het mailen was. Dat klikte en ik had het gevoel afgelopen vrijdag ook wel. Ik ben dan iemand die redelijk snel een 2e date probeer te plannen, dan weet ik ook of er vanuit de ander nog interesse is. Helaas nog niks gehoord op dit moment en dan voel ik me er wel rot bij ja.
pi_129679229
quote:
Of mensen die hun berichtjes zo beginnen. Ik ga daar altijd nogal surrealistisch op in, alsof je met ze aan de telefoon zit.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:15:25 #199
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129679553
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dat stuur ik af en toe ook gewoon. Als ze verder niks in hun profieltekst zetten waar ik op kan reageren begin ik meestal of ze een fijn weekend/werkdag hebben gehad. Verbazend genoeg krijg je dan nog vaak antwoord terug ook. Ik heb vaak zat gehad dat ik een redelijk lang bericht stuurde als reactie op iets wat in een profiel stond en waar ik vervolgens dan geen antwoord op krijg.
Ik vond het gewoon komisch, het onderwerp van het bericht laat in ieder geval niks aan de verbeelding meer over :)
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:28:18 #200
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129679957
Als je via een datingsite of wat daar dan ook in de buurt van komt gaat zitten, zou het voor mij in elk geval belangrijk zijn mezelf te blijven, en het gesprek zo fijn mogelijk te laten verlopen, en zoiezo niet liegen over iets en respectvol blijven en dan het contact gewoon warm blijven houden, dan schiet het tenminste wel op...
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_129679971
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Zeker ja. Heb het nu ook een beetje. Afgelopen vrijdag leuke date gehad met een meisje waar ik al een week behoorlijk mee aan het mailen was. Dat klikte en ik had het gevoel afgelopen vrijdag ook wel. Ik ben dan iemand die redelijk snel een 2e date probeer te plannen, dan weet ik ook of er vanuit de ander nog interesse is. Helaas nog niks gehoord op dit moment en dan voel ik me er wel rot bij ja.
Shakes hands..
Zo vervelend, niks meer horen.. Dan liever een kort 'nee, we laten het hierbij' berichtje toch?
pi_129680319
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:

[..]

Shakes hands..
Zo vervelend, niks meer horen.. Dan liever een kort 'nee, we laten het hierbij' berichtje toch?
Inderdaad. Maar een kleine moeite.En het is dan voor beiden duidelijk waar je aan toe bent
pi_129682026
Mijn date heeft net verklaard dat hij denkt dat het beter is om niet nog een keer af te spreken. -O-
Vond het echt een leuke jongen dus baal er wel een beetje van. Maarjaaa.
pi_129682406
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn date heeft net verklaard dat hij denkt dat het beter is om niet nog een keer af te spreken. -O-
Ook al. -O- Jammer!
- Wiet van Broeckhoven
pi_129682548
quote:

[..]

Shakes hands..
Ja klopt. Ik kon haar overigens ook niet zo goed peilen. Ik wist niet of ze het gewoon niet leuk vond, of dat ze gewoon een rustig persoon is die eerst de kat uit de boom een beetje kijkt. Overigens heb ik nog wel een paar berichtjes met haar over en weer gestuurd. Pas toen ik over een nieuwe afspraak begon, kreeg ik niks meer terug. Wellicht dat ik daarmee iets te snel ben geweest. Maar goed, als zij het leuk had gevonden had ze neem ik aan wel meteen gereageerd.
pi_129682589
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jammer joh. maar goed hij is in ieder geval eerlijk.
pi_129682772
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Bespeur ik hier wat jaloezie richting vrouwen? ;)
De vrouw bepaalt 10 van de 10 keer wie haar man wordt.
Maar de man bepaalt dat net zo
Geen jaloezie, meer in de trant van, al schrijf je nog zoveel in je profiel, reageer je leuk op haar profiel.. Als ze niet wil, dan wil ze niet.. En ja, dat geldt als man net zo.. * weethetevennietmeer weleens een stalkende vrouw achter zich aan gehad heeft..
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 17:02:22 #208
Brabo Bastard
pi_129682815
quote:

[..]

Shakes hands..
Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129682961
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.
Hier ben ik het volkomen mee eens!!

Laf gedrag, bah.. Wees gewoon open en eerlijk, en vertel iemand gewoon de waarheid, gaan we echt niet dood aan..
pi_129683083
quote:

[..]

Ach ja. Ik ben het inmiddels wel gewend. Daarom heb ik gisteren ook meteen gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken. Misschien iets te snel, maar ik vond haar best leuk en geen zin om na een week alsnog te horen dat ze er geen zin meer in heeft.
pi_129683217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef Bakkerd het volgende:
..Ben sinds een paar weken aangemeld op Paiq. Veel losers...
Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.

Dat is nuttig verbetermateriaal voor de jongens die daar (net als ik) actief zijn.
pi_129683259
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.

Dat is nuttig verbetermateriaal voor de jongens die daar (net als ik) actief zijn.
Ook nieuwsgierig is ;).
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:28:34 #213
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_129683721
quote:

[..]

Eens :) Laatst nog een date gehad en toen haar gewoon een WA gestuurd van "Was gezellig maar gaat niets worden" (iets in die trant iig ;) Wel zo netjes :)
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 17:42:11 #214
Brabo Bastard
pi_129684090
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hier ben ik het volkomen mee eens!!

Laf gedrag, bah.. Wees gewoon open en eerlijk, en vertel iemand gewoon de waarheid, gaan we echt niet dood aan..
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ach ja. Ik ben het inmiddels wel gewend. Daarom heb ik gisteren ook meteen gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken. Misschien iets te snel, maar ik vond haar best leuk en geen zin om na een week alsnog te horen dat ze er geen zin meer in heeft.
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Eens :) Laatst nog een date gehad en toen haar gewoon een WA gestuurd van "Was gezellig maar gaat niets worden" (iets in die trant iig ;) Wel zo netjes :)
Multi-Quote Of Truth.

Daarom dus. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn dames. We plegen heus geen zelfmoord of wat dan ook.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129684233
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

[..]

Multi-Quote Of Truth.

Daarom dus. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn dames. We plegen heus geen zelfmoord of wat dan ook.
Nee inderdaad. En dan hoeft het voor mijn part nog niet eens recht in mijn gezicht. Gewoon een whatsapp berichtje vind ik ook prima. Maar goed als ik vandaag nog niks heb gehoord dan trek ik m'n conclusies iig.
pi_129684262
Niets van je laten horen is inderdaad nooit leuk.
pi_129684322
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Hmm nou.. Ik heb een paar keer na een leuk gesprekje van 15 min de vraag gehad
- wat ik lekker vind in bed
- of ik het wel of niet geil vind om seks te hebben met deze temperaturen
- of ik down ben met seks op een eerste afspraakje

etc. :')
pi_129684619
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

Bijzonder hoe mensen het kunnen verneuken he.
pi_129684629
quote:
standaard antwoorden voor dit soort vragen.
1e : kom jij nooit achter
2e : met de juiste persoon maakt de temperatuur echt niet uit.
3e : zie antwoord 1.
pi_129684648
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:58 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Bijzonder hoe mensen het kunnen verneuken he.
Dat komt omdat er juist websites zijn die het als tip geven om zo snel mogelijk het gesprek seksueel te maken. Dus dan krijg je inderdaad dit soort gesprekken.
pi_129684704
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:59 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat komt omdat er juist websites zijn die het als tip geven om zo snel mogelijk het gesprek seksueel te maken. Dus dan krijg je inderdaad dit soort gesprekken.
Nee, dit heeft niks te maken met websites. Dit heeft te maken met retards die niet weten hoe ze met vrouwen moeten omgaan.
pi_129684717
quote:

[..]

Whehe hoor je vaker inderdaad. Van die op springen staande maagden die denken op die manier iets te bereiken. :')
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 18:08:58 #223
Brabo Bastard
pi_129684959
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Nee inderdaad. En dan hoeft het voor mijn part nog niet eens recht in mijn gezicht. Gewoon een whatsapp berichtje vind ik ook prima. Maar goed als ik vandaag nog niks heb gehoord dan trek ik m'n conclusies iig.
Verstandig ;)

quote:

[..]

Wie niet waagt... blijft maagd :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129685202
Whehe net m'n date die al een paar dagen nogal afwezig is gevraagd of er iets is. En als dat het geval is dat ik dat graag hoor...

Reactie:
Neeh! :D Druk met verhuizing. En vervolgens een uur lang een leuk gesprek :D

Zit dus nog goed *O*
pi_129685965
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Rickario het volgende:
Whehe net m'n date die al een paar dagen nogal afwezig is gevraagd of er iets is. En als dat het geval is dat ik dat graag hoor...

Reactie:
Neeh! :D Druk met verhuizing. En vervolgens een uur lang een leuk gesprek :D

Zit dus nog goed *O*
*O*

Ik zit zo in twijfel he...ze heeft aangegeven dat ze dus geen WA'er is en dat ik haar gewoon berichtjes mag sturen. Ik wil dat ook graag maar wil niet wanhopig overkomen door elke keer de eerste te zijn die een bericht stuurt. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Is alweer een tijdje geleden dat ik me zo gevoeld heb :D
pi_129685994
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

*O*

Ik zit zo in twijfel he...ze heeft aangegeven dat ze dus geen WA'er is en dat ik haar gewoon berichtjes mag sturen. Ik wil dat ook graag maar wil niet wanhopig overkomen door elke keer de eerste te zijn die een bericht stuurt. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Wil jij een berichtje sturen? Dan gewoon doen!
pi_129686112
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

*O*

Zat dus in exact die situatie. :')
Trok het dus niet echt meer en dus maar recht op de vrouw gevraagd. Even een zenuwen momentje. Maar nu weer aan het stuiteren :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:48 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129686135
Mannen, leer wat van deze tekst ;)

zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:59 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129686143
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Wil jij een berichtje sturen? Dan gewoon doen!
Mee eens, ze heeft het nota bene letterlijk gezegd :) Ik ben bijvoorbeeld ook geen whatapper/smser/mailer, maar vind het leuk om eens een berichtje te krijgen hoor ik denk er gewoon vaak niet aan.

Edit: als ik met iemand date kijk ik natuurlijk wel wat vaker op mijn telefoon maar vind het vaak zo vermoeiend, dat heen en weer berichten. Liever gewoon wat afspreken in die tijd die je daaraan besteedt.
pi_129686843
Ik zou ook gewoon wat sturen. Wat heb je te verliezen? Zij knapt daardoor echt niet af hoor :)

Albino... Jammer..

Ik heb na een tijd intensief contact heel erg moeite me in te houden hem niet alles wat leuk is te gaan vertellen.. Wat ik voorheen dus wel deed (en hij mij). Best een beetje saai zo..
pi_129687004
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Sannne het volgende:
Ik zou ook gewoon wat sturen. Wat heb je te verliezen? Zij knapt daardoor echt niet af hoor :)

Albino... Jammer..

Ik heb na een tijd intensief contact heel erg moeite me in te houden hem niet alles wat leuk is te gaan vertellen.. Wat ik voorheen dus wel deed (en hij mij). Best een beetje saai zo..
Die neiging herken ik wel.. En de kunst om het dan niet te doen.. pff.
pi_129687773
En gooien jullie zo'n date uit facebook enzo?
pi_129687792
Merk toch wel dat het whatsapp gedrag heel erg per persoon scheelt. Ik heb nogal eens de neiging om dat teveel te vergelijken tussen al mijn dates. En als ik dan gewoon niks hoor een keer denk ik al meteen dat ze niet meer geinteresseerd is. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:27:16 #234
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129687840
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Sannne het volgende:
Ik vind dat ook altijd leuk, maar als ik dat doe haken de vrouwen vrijwel meteen af, dus ik doe het maar niet meer. ;( Dan maar weer geforceerd los en luchtig proberen te wezen en overal een grap van maken, of zo, waarna na de eerste date men niets meer van zich laat horen. :P

Misschien moet ik het toch maar weer wel doen, en als ze afhaken dan was het duidelijk geen goede match voor mij.. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Sannne het volgende:
Ja, als het voorbij is dan verwijder ik alle contact gegevens weer, tenzij ik nog inschat dat er een vriendschap kan ontstaan ipv een relatie. Maar meestal hoor ik sowieso niets meer van ze, dus dan kan ik ze net zo goed verwijderen.
pi_129687841
quote:
Ik heb ze er nog allemaal op staan. Maar moet wel zeggen dat ik alleen langdurige dates toevoeg op facebook.
pi_129687971
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Merk toch wel dat het whatsapp gedrag heel erg per persoon scheelt. Ik heb nogal eens de neiging om dat teveel te vergelijken tussen al mijn dates. En als ik dan gewoon niks hoor een keer denk ik al meteen dat ze niet meer geinteresseerd is. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Ook herkenbaar.. Op een gegeven moment leer je het gedrag van een persoon "kennen", als je dat weet, valt er al een last van je schouders..
pi_129688666
quote:

[..]

Ok, in dat geval heb je gelijk en is het terecht. Mensen doen dat al na 15 minuten? :o
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:52:15 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129688779
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ook herkenbaar.. Op een gegeven moment leer je het gedrag van een persoon "kennen", als je dat weet, valt er al een last van je schouders..
Als je wat langer date kun je dat ook best aangeven of vragen. Iedereen houdt er wat dat betreft andere ideeën op na.

Als ik naar mezelf kijk vind ik als ik een berichtje voor de leuk stuur het echt niet erg als het even duurt voor ik antwoord heb, helemaal als iemand er niet zo van is. Ik kan dan ook erg slecht tegen mensen die je gelijk vraagtekens gaan sturen als je niet binnen tien minuten reageert op zo'n berichtje. Maar wanneer het iets belangrijks betreft vind ik het weer normaal om snel te reageren en is dat mi ook geen excuus.
pi_129689325
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Dat herken ik heel erg, terwijl ik dat eigenlijk best treurig vind van mezelf :')

Ik heb het ook in zo'n geval als wat nu speelt: een dame begint het contact door mij een eerste bericht te sturen, ik stuur een reactie, en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Tja, na het verstrijken van hoeveel tijd mag je dan aannemen dat ze alsnog niet geïnteresseerd is? Dat soort vragen, dus... :P
pi_129689346
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je wat langer date kun je dat ook best aangeven of vragen. Iedereen houdt er wat dat betreft andere ideeën op na.

Als ik naar mezelf kijk vind ik als ik een berichtje voor de leuk stuur het echt niet erg als het even duurt voor ik antwoord heb, helemaal als iemand er niet zo van is. Ik kan dan ook erg slecht tegen mensen die je gelijk vraagtekens gaan sturen als je niet binnen tien minuten reageert op zo'n berichtje. Maar wanneer het iets belangrijks betreft vind ik het weer normaal om snel te reageren en is dat mi ook geen excuus.
Ik vind het op zich ook niet erg hoor. Alleen het laatste berichtje wat ik haar stuurde was een vraag of ze zin heeft om nog een keer af te spreken. Als ik dan een dag niks hoor, krijg ik natuurlijk wel het idee dat ze de 1e date vrijdag niet leuk vond, ook al zei ze van wel :P
pi_129689435
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat herken ik heel erg, terwijl ik dat eigenlijk best treurig vind van mezelf :')

Ik heb het ook in zo'n geval als wat nu speelt: een dame begint het contact door mij een eerste bericht te sturen, ik stuur een reactie, en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Tja, na het verstrijken van hoeveel tijd mag je dan aannemen dat ze alsnog niet geïnteresseerd is? Dat soort vragen, dus... :P
Herkenbaar. Ik had op een gegeven moment zelfs al een dame uit mijn telefoon verwijderd, omdat ik geen respons meer kreeg. Een week later stuurde ze een bericht terug :P
pi_129690065
Hier snap ik niets van:

You match…

87% on Ethics questions

59% on Sex questions

39% on Religion questions

78% on Lifestyle questions

69% on Dating questions

80% on Other questions

She publicly answered

1 questions

en die vraag heb ik niet eens beantwoord
pi_129690397
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Ok, in dat geval heb je gelijk en is het terecht. Mensen doen dat al na 15 minuten? :o
Haha ja joh, sommige ook na 5 minuten. Ook veel mannen die bij alles wat je zegt een dubbelzinnige opmerking maken.
"Ik ga, sportschool!"
"Ik wil ook wel eens met jou sporten..."

Doodvermoeiend :{ maar ja, er zitten ook wél leuke mensen op.
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:37:22 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129690689
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

In jouw geval doktertje spelen? :')

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:55 schreef Greyson het volgende:

[..]

Kitesurfen? Uiteraard met een rails!
• Je doet ook hardlopen, is je date ook sportief? - ik zou het keigaaf vinden als ik met een date kon hardlopen, net even wat anders dan het gebruikelijke.
Hij houdt niet van lopen. Heb 'm met moeite zover gekregen dat hij binnenkort een keer een avond mee gaat wandelen in bos/park hier in de buurt.
Door een blessure loop ik nu overigens zelf ook niet hard. Daarnaast is hij zo bizar sportief dat hij zich verschrikkelijk in moet houden of me er gewoon grandioos uitloopt. Beide situaties zijn niet leuk :+

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef m1st1g het volgende:

[..]

ga naar Delft of Rijswijk om het varend corso voorbij te zien komen.
Het werd uiteindelijk gewoon Game of Thrones kijken bij hem thuis :) Hij had niet heel veel tijd (ben ook alweer thuis) en ik was echt zo brak als een kanarie :')

Hij maakte overigens een opmerking waar ik niet op in durfde te gaan, maar die wel héél veelzeggend kan zijn... O+
pi_129690698
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:30 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

Haha ja joh, sommige ook na 5 minuten. Ook veel mannen die bij alles wat je zegt een dubbelzinnige opmerking maken.
"Ik ga, sportschool!"
"Ik wil ook wel eens met jou sporten..."

Doodvermoeiend :{ maar ja, er zitten ook wél leuke mensen op.
Ik word daar ook weleens pardoes verwijderd daar, dus daarom dacht ik dat het misschien een fout was die ik ook kon maken; maar zo stom ben ik gelukkig niet :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:48:13 #246
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129691080
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:

Hij maakte overigens een opmerking waar ik niet op in durfde te gaan, maar die wel héél veelzeggend kan zijn... O+
...

Je weet dat je ons nu gewoon op zit te geilen he :D
pi_129691209
Was het bij een seksscene? :P. Ik ben een man hè, als ik een opmerking zou maken zou het daar wel zijn. :D

* Greyson nieuwsgierig is.

Sorry ik kon het niet laten
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:52:49 #248
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129691246
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:48 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

...

Je weet dat je ons nu gewoon op zit te geilen he :D
O-)

Mja, ik twijfel nog of ik 'm online wil gooien. Laat ik het erop houden dat het een opmerking was die, als ik 'm goed begreep, een naam geeft aan "ons". In a good way.

Maar ja, ik weet dan weer niet zeker of ik 'm zo op kan vatten :+

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef Greyson het volgende:
Was het bij een seksscene? :P. Ik ben een man hè, als ik een opmerking zou maken zou het daar wel zijn. :D

* Greyson Nieuwsgierig is.

Sorry ik kon het niet laten
A girl doesn't kiss and tell! o|O
pi_129691326
*O*
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:02:56 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129691713
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

O-)

Mja, ik twijfel nog of ik 'm online wil gooien. Laat ik het erop houden dat het een opmerking was die, als ik 'm goed begreep, een naam geeft aan "ons". In a good way.

Maar ja, ik weet dan weer niet zeker of ik 'm zo op kan vatten :+

[..]

A girl doesn't kiss and tell! o|O
Most boys don't either if it's serious ;)

Verder O+
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:04:05 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129691750
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef m1st1g het volgende:
Hier snap ik niets van:

You match…

87% on Ethics questions

59% on Sex questions

39% on Religion questions

78% on Lifestyle questions

69% on Dating questions

80% on Other questions

She publicly answered

1 questions

en die vraag heb ik niet eens beantwoord
Jullie matchen dus goed op de vragen die je niet openbaar hebt beantwoord. Die ene vraag die ze wel openbaar heeft beantwoord kan dus niet gemeten worden totdat jij daar ook een antwoord op geeft. Okcupid zeker?
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:05:03 #252
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129691788
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik vind het op zich ook niet erg hoor. Alleen het laatste berichtje wat ik haar stuurde was een vraag of ze zin heeft om nog een keer af te spreken. Als ik dan een dag niks hoor, krijg ik natuurlijk wel het idee dat ze de 1e date vrijdag niet leuk vond, ook al zei ze van wel :P
En da's nou precies zo'n berichtje dat wél belangrijk is inderdaad :) Misschien moest ze er gewoon even over nadenken. Heb je nu een bevestiging gehad?
pi_129691867
quote:
Waarom zou je?

Ik zou het niet doen, maar ik zou hem dan ook pas toevoegen na een geslaagde date. En daarnaast snap ik dat hele "We zullen nooit iets worden, dus ik ken je niet en je bestaat niet meer voor mij." gedoe niet.
pi_129692057
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom zou je?

Ik zou het niet doen, maar ik zou hem dan ook pas toevoegen na een geslaagde date. En daarnaast snap ik dat hele "We zullen nooit iets worden, dus ik ken je niet en je bestaat niet meer voor mij." gedoe niet.
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:16:57 #255
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129692351
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Als hij het niet op prijs stelt, kan hij jou toch ook van facebook verwijderen? Die verantwoordelijkheid ligt niet alleen bij jou ;)
pi_129693935
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:

[..]

Gewoon laten staan. Als hij je wil verwijderen kan hij doen. Als hij toch contact wil zoeken kan hij dat ook blijven doen. Maar het initiatief om weer contact te zoeken moet in deze situatie bij hem liggen denk ik
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:56:16 #257
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129694195
Veel herkenning weer hier. Leuke date gehad, daarna ook nog ge-appt met intentie van beide kanten om weer wat af te spreken. Maar hij ging eerst nog een midweekje op vakantie. Hoor ik helemaal niks meer van hem... Gewoon niks! Heel vaag, zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt of dat je iemand anders bent tegen gekomen.

Ook zoiets, misschien komt dat jullie bekend voor. Op OkCupid; ik krijg echt dagelijks berichtjes van mannen die in Amsterdam op vakantie/zakenreis zijn en op zoek zijn naar 'gezelschap'. Ze zijn niet allemaal zo expliciet maar een aantal zijn wel echt op zoek naar een goedkope hoer. En dan ook nog geirriteerd zijn als je niet reageert. :(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 21:57:51 #258
Brabo Bastard
pi_129694294
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Caithlinn het volgende:
Veel herkenning weer hier. Leuke date gehad, daarna ook nog ge-appt met intentie van beide kanten om weer wat af te spreken. Maar hij ging eerst nog een midweekje op vakantie. Hoor ik helemaal niks meer van hem... Gewoon niks! Heel vaag, zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt of dat je iemand anders bent tegen gekomen.

Ook zoiets, misschien komt dat jullie bekend voor. Op OkCupid; ik krijg echt dagelijks berichtjes van mannen die in Amsterdam op vakantie/zakenreis zijn en op zoek zijn naar 'gezelschap'. Ze zijn niet allemaal zo expliciet maar een aantal zijn wel echt op zoek naar een goedkope hoer. En dan ook nog geirriteerd zijn als je niet reageert. :(
Van dat laatste had ik nog nooit gehoord eigenlijk, althans niet via datingsites :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:00:09 #259
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129694409
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Van dat laatste had ik nog nooit gehoord eigenlijk, althans niet via datingsites :p
Jij bent ook vast geen blonde vrouw :P

Edit; ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat vrouwen op die manier naar gezelschap voor 1 nacht op zoek gaan...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:03:49 #260
Brabo Bastard
pi_129694610
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Edit; ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat vrouwen op die manier naar gezelschap voor 1 nacht op zoek gaan...

True, maar ik denk echt wel dat er vrouwen zijn die erop ingaan. Ze komen niet vaak voor maar ze zijn er wel denk ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129694733
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En da's nou precies zo'n berichtje dat wél belangrijk is inderdaad :) Misschien moest ze er gewoon even over nadenken. Heb je nu een bevestiging gehad?
Ja ze heeft inmiddels gereageerd. :) En ze zei dat ze het gezellig vindt om nog eens af te spreken. Het lijkt overigens wel alsof ze whatsapp als een soort mail gebruikt. De berichten die ze stuurt zijn erg lang. Ik kan daarom ook wel indenken dat ze dan niet continue tijd heeft om iets te sturen. Maar goed, ben iig blij dat ze me nog een keer wil zien.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:05:55 #262
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129694734
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

True, maar ik denk echt wel dat er vrouwen zijn die erop ingaan. Ze komen niet vaak voor maar ze zijn er wel denk ik.
Vast wel, alleen ben ik er niet een van :D
pi_129694944
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik heb een keer gedate met een meisje die mij berichtjes liet lezen die ze kreeg van andere kerels. Maar wat lopen er een dwazen rond op die datingsites zeg. |:( Echt niet normaal. Geloof dus wel wat je zegt, alleen zal jij daar als blonde vrouw idd meer last van hebben dan ik.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:12:53 #264
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695106
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik heb een keer gedate met een meisje die mij berichtjes liet lezen die ze kreeg van andere kerels. Maar wat lopen er een dwazen rond op die datingsites zeg. |:( Echt niet normaal. Geloof dus wel wat je zegt, alleen zal jij daar als blonde vrouw idd meer last van hebben dan ik.
Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop? :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:13:41 #265
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129695166
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop? :D
Dat soort lui zou ik sowieso blokkeren, of ze nu drammen of niet...
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:16:08 #266
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695328
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat soort lui zou ik sowieso blokkeren, of ze nu drammen of niet...
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:18:04 #267
Brabo Bastard
pi_129695433
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

"When a lady says no she means it."

Of iets in die strekking.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129695437
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijk :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:18:26 #269
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129695452
quote:

[..]

Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.

Wat een kneus was dat :')
pi_129695512
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.

Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakken :')
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:19:46 #271
Brabo Bastard
pi_129695524
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Rickario het volgende:

[..]

Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijk :')
Laten zien dat ze gewild zijn? :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:20:25 #272
Brabo Bastard
pi_129695548
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakken :')
Doen, en dan de reacties hier posten :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129695565
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus ook ooit eens willen doen :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:23:07 #274
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695720
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Rickario het volgende:

[..]

Haha, ja echt? Ik wis die berichtjes eigenlijk gelijk. Zo niet weten waarom ik dat zou bewaren, dan ga ik me echt een goedkope hoer voelen :(
pi_129695760
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, ja echt? Ik wis die berichtjes eigenlijk gelijk. Zo niet weten waarom ik dat zou bewaren, dan ga ik me echt een goedkope hoer voelen :(
Ik voel me altijd meteen zo enorm beschaafd wanneer ik die berichten lees :7
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:24:19 #276
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695776
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?
pi_129695808
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?
Vrouwens spelen altijd hard to get B-)
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:25:44 #278
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129695851
quote:

[..]

Ja hoor, kreeg een keer een berichtje van een zeer creepy Rus met alleen maar $$$$$$$ erin :') (ook OKcupid)

Al heb ik daar wel eens een heel leuk gesprek gehad over hoe het nou zit met vijfde element met iemand die bij Nasa werkte. Hij kon het ook nog eens in lekentaal uitleggen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:25:47 #279
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129695855
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Zo iets ja :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:25:56 #280
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695861
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vrouwens spelen altijd hard to get B-)
Dan zijn ze wel subtieler dan keihard nee zeggen...
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:27:23 #281
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695942
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja hoor, kreeg een keer een berichtje van een zeer creepy Rus met alleen maar $$$$$$$ erin :')
Ow Russen, die heb ik nog niet gezien. Het zijn vooral Israeliers, Engelsen en Italianen bij mij.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:29:29 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129696056
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ow Russen, die heb ik nog niet gezien. Het zijn vooral Israeliers, Engelsen en Italianen bij mij.
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.
pi_129696067
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dan zijn ze wel subtieler dan keihard nee zeggen...
Let aub even op het post icon :P
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:31:42 #284
Brabo Bastard
pi_129696163
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.
Westerse vrouwen... ze hebben er een bepaald beeld van methinks.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129696267
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jup, zeker de Indiase studenten heb ik gemerkt :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:34:18 #286
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129696317
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Westerse vrouwen... ze hebben er een bepaald beeld van methinks.
Ben het gesprek wel eens aangegaan en dat klopt. Het is meestal niet zo fout als de voorbeelden hierboven maar ook daar is een jongere generatie die nieuwsgierig is. En vaak nog steeds niets mag.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:34:57 #287
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129696364
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef Rickario het volgende:

[..]

Let aub even op het post icon :P
Kan ik niet zien, zit op de mobiele site.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:37:02 #288
Brabo Bastard
pi_129696467
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ben het gesprek wel eens aangegaan en dat klopt. Het is meestal niet zo fout als de voorbeelden hierboven maar ook daar is een jongere generatie die nieuwsgierig is. En vaak nog steeds niets mag.
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129696493
Mij weleens geld aangeboden, 50 euro per uur. Ik heb geantwoord, 3000 per uur, anders doe ik het niet.

Hij vond me te duur :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:38:11 #290
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129696503
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een barriére binnen de eigen cultuur zelfs. Wel interessant gespreksonderwerp vond ik, al wilden ze het daar natuurlijk eigenlijk niet over hebben :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:38:49 #291
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129696535
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Mij weleens geld aangeboden, 50 euro per uur. Ik heb geantwoord, 3000 per uur, anders doe ik het niet.

Wat een idioot..het is crisis hoor!
pi_129696572
quote:

Whehe. :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:40:03 #293
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129696602
quote:

Whaha, wat flauw.. Had hij dat niet eens voor je over? :')
pi_129696634
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Denk eerder een verkeerd beeld van een andere cultuur.
pi_129696647
quote:

Wtf? :D , ik vond het altijd klote dat vrouwen zoveel aandacht kregen op die sites, maar na dit gelezen te hebben kom ik daar op terug
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:41:56 #296
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129696716
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wtf? :D , ik vond het altijd klote dat vrouwen zoveel aandacht kregen op die sites, maar na dit gelezen te hebben kom ik daar op terug
Veel aandacht is niet altijd positief, verre van zelfs :')
pi_129696760
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Veel aandacht is niet altijd positief, verre van zelfs :')
Ik merk het nu ja.
pi_129696791
quote:

Whaha wat als er daadwerkelijk akkoord gegaan was :')
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:43:59 #299
Brabo Bastard
pi_129696823
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Denk eerder een verkeerd beeld van een andere cultuur.
Ik denk dat dat voor alle culturen die naar andere culturen kijken wel geld :P

quote:

Had je moeten zeggen:

"Speciaal prijsje voor jou: 2000."
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:44:44 #300
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129696869
Maar waarschijnlijk zijn er ook wel vrouwen die daar echt op kicken, op al die aandacht. Vooral als ze net vrijgezel zijn en willen weten hoe goed ze in de markt liggen,
pi_129696920
quote:

hoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')