Luister. Ik post een conversatie die ik heb gehad omdat hij niet lekker loopt en ik daar wat advies over wil. Dat jij echter mij daarop dan gaat beoordelen vind ik niet netjes. En zeker iemand een sul noemen komt op mij negatief over. Het is gewoon schelden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik krijg dat beeld bij je als ik bijvoorbeeld je reacties lees waar je een conversatie probeert te starten op een datingsite. Geen idee of het daadwerkelijk zo is verder, ik ken je natuurlijk niet. Maar als je al op mij zo overkomt zal dat bij veel vrouwen ook het geval zijn. En dat is niet echt iets waar je interesse mee wekt bij de meesten.
Kortom, het is nooit goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg sprak een jongen me aan. Op het eerste gezicht een goed uitziende leuke jongen. 1 van z'n eerste vragen was "wat zijn jouw negatieve kanten" En verder gaf ie veel complimentjes, was heel snel heel open.
Het viel me toen pas echt op hoe dat soms een enorme afknapper kan zijn. Dat ook ik de wat mysterieuze man interessanter vind. Iemand waar je wat moeite voor moet doen en die niet op een presenteerblaadje klaar voor je ligt.
Best een eyeopener
Kortom, het verschilt heel erg per persoon en per situatie etc etc etc.quote:
True, soms is het ook niet leuk wanneer het te makkelijk gaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kortom, het verschilt heel erg per persoon en per situatie etc etc etc.
Al had ie daarvoor met een andere vrouw gesproken en die vond hem volgens mij dan wel weer leuk. Dus het kan wel
Strijden en vechten is natuurlijk ook weer een uiterste. Als dat te lang duurt en je krijgt er te weinig voor terug kan ie ook de pot op en vind ik hem al niet leuk meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Sannne het volgende:
Maar zelfs al lijkt het makkelijk te gaan, dan is dat nog niet zo..
Dat strijden en vechten voor een man ben ik echt een beetje zat. Deze date leek ook helemaal niet zo te zijn..
Dus je post een gesprek, wilt weten wat er mis mee is en wil daar verder niet op beoordeeld worden? Tsja, post het dan niet, zo werkt dat nu eenmaal op een forum. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Luister. Ik post een conversatie die ik heb gehad omdat hij niet lekker loopt en ik daar wat advies over wil. Dat jij echter mij daarop dan gaat beoordelen vind ik niet netjes. En zeker iemand een sul noemen komt op mij negatief over. Het is gewoon schelden.
Dit forum (R&S) is juist bedoeld dat mensen hun vragen en onzekerheden kunnen posten. In een veilige omgeving. Dan is het niet fijn als mensen zoals jij daar misbruik van gaan maken en de mensen die open zijn naar beneden halen.
En ja, ik heb grote moeite om te versieren. En ondanks dat ik heel veel moeite doe om daar verbetering in te krijgen, lukt me dat niet. Dat is erg pijnlijk voor mij, om zoiets wat veel mensen vanzelf lukt niet te kunnen. Dus wat ik zeker niet nodig heb is dan ook nog eens aangevallen te worden wanneer ik open ben over zaken die bij mij niet goed gaan.
Verschilt tussen een paar uur en een paar maanden bij de mensen in het topic .quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
Even een vraagje tussendoor... hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je op een date gaat met iemand die je leert kennen via zo'n site?
Snelste date was binnen een uur en de langste (door omstandigheden) na een paar maanden mailen. Ik geef sterk de voorkeur aan het eerste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
Even een vraagje tussendoor... hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je op een date gaat met iemand die je leert kennen via zo'n site?
En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Snelste date was binnen een uur en de langste (door omstandigheden) na een paar maanden mailen. Ik geef sterk de voorkeur aan het eerste.
Met online ouwehoeren kom je er alleen maar achter of je goed met elkaar online kan ouwehoeren. Het zegt heel weinig in hoe je het irl met elkaar kunt vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Kekaa het volgende:
[..]
En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?
Meestal na 3 avondjes een uurtje chatten komt er wel een voorstel voor een date.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
Nou ja, feitelijk wel natuurlijk. Je kunt nog zo goed online lullen met iemand, maar je mist een stukje intonatie, non verbale communicatie, en wat dies meer zij. Daten is weten luidt het credo geloof ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Kekaa het volgende:
[..]
En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?
Lijkt me wel een redelijk moment. Te lang blijven chatten met iemand die je wil zien is ook niet alles natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meestal na 3 avondjes een uurtje chatten komt er wel een voorstel voor een date.
Dat hangt een beetje van het soort date af. Maar bij een reguliere date zou ik gewoon ergens wat gaan drinken, als het niet bevalt wil je zo weer weg kunnen. Bij een ''thuisdate'' kan dat ook, maar dan moet je natuurlijk wel een uitwedstrijd spelen. En anders heel direct uit de hoek komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:06 schreef mvde het volgende:
Wat doen de meeste op de eerste date, terrasje pakken, bios, thuis of zijn er nog mensen met vele spontanere ideen?
Meestal is het een date op een terrasje in de stad / het dorp waar de dame woont. Op die manier is het voor hen vertrouwder en kan ik vooraf een middagje of avond (als het fout loopt) de stad verkennen met een camera.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:06 schreef mvde het volgende:
Wat doen de meeste op de eerste date, terrasje pakken, bios, thuis of zijn er nog mensen met vele spontanere ideen?
Ik kan zo even niks meer bedenken, misschien laterquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog meer vragen iemand? Ik ben er nu toch.
Ik vind chubbies wel leuk eigenlijkquote:Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen.
Dan zit je toch goed bij de studentenvereniging van jequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind chubbies wel leuk eigenlijk
Skinny hoeft niet perse voor mij. Een beetje extra vlees vind ik ook wel lekker
Het is een eerste date, jullie komen voor elkaar, zien elkaar voor het eerst. Ik denk dat de setting (het afgezaagde terrasje) er dan niet zoveel toe doet. Ik zou het bungeejumpen voor een vervolgdate bewaren in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef mvde het volgende:
nou de vorige date zijn we gaan wandelen met de honden in een bosgebied, ik vond dat wel makkelijk. tevens meteen een handig gespreks onderwerp. Aangezien mijn komende date niet zo van de honden is wilde ik eens kijken of er andere leuke opties waren ipv het afgezaagde terrasje.
Ik vind je nogal bot overkomen, had je het niet wat netter kunnen zeggen? Zeker niet netjes die reactie van jou. We zijn hier om te ervaren en te delen en niet om afgezeken te worden. Please keep that in mind...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus je post een gesprek, wilt weten wat er mis mee is en wil daar verder niet op beoordeeld worden? Tsja, post het dan niet, zo werkt dat nu eenmaal op een forum. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Daarnaast, als je mijn opmerking over dat je - in je berichten! - als een sul overkomt al als zo'n grote belediging ziet denk ik dat je grotere problemen hebt dan het niet kunnen versieren.
Je zou er namelijk ook wat mee kunnen doen in plaats van een partijtje te lopen janken nu natuurlijk.
Veel netter kon ik het niet maken nee. Even wat eelt op dat zieltje van je kweken jongen. Kom op. We zitten hier niet op het Libelle forum mag ik hopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:23 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik vind je nogal bot overkomen, had je het niet wat netter kunnen zeggen? Zeker niet netjes die reactie van jou. We zijn hier om te ervaren en te delen en niet om afgezeken te worden. Please keep that in mind...
@SannneWat rot joh!
ik kan mij heel goed voorstellen dat het heel erg zonde is. Ik hoop dat je hier of op een andere datingsite weer een leuke kerel vindt
.
Beetje jammerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Veel netter kon ik het niet maken nee. Even wat eelt op dat zieltje van je kweken jongen. Kom op. We zitten hier niet op het Libelle forum mag ik hopen.
Nou!quote:
Ik ben ook niet zo van de originele dates vrees ik. Silenus heeft die meestal wel geloof ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:25 schreef mvde het volgende:
nee niet dezelfde dame. Maar dacht misschien vind ik hier wel een idee voor iets originelers. En nee bungee jumpen oid gaat het zeker niet worden ook niet een 2e date haha.
Die kijkt vooral dingetje met z'n dates. Dat love programmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de originele dates vrees ik. Silenus heeft die meestal wel geloof ik.
Snap ik maar overkomen als een botte hark is wat anders. Je kunt het ook anders verwoorden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef japiedevlugge het volgende:
H_J kan soms confronterend uit de hoek komen. Soms pijnlijk maar nooit onnodig
Ik ben nogal direct, maar dat kusjekroelgebeuren hoeft van mij verder ook niet zo. En er is soms angstaanjagend weinig voor nodig om users - onbedoeld - tot bovenin de gordijnen te jagen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef japiedevlugge het volgende:
H_J kan soms confronterend uit de hoek komen. Soms pijnlijk maar nooit onnodig
En ik vind jou een theeslurpende geitewollensok. Kun je het niet anders verwoorden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:32 schreef Greyson het volgende:
[..]
Snap ik maar overkomen als een botte hark is wat anders. Je kunt het ook anders verwoorden.
Maar goed laten we dit maar achterwege. Ik wil zelf ook niet teveel offtopic gaan.
Ik ben nu bezig met twee dames waarvan ik de foto nog moet zien! I am curious.
Dat is een belangrijke. Was het hem dus niet slechts daarom te doen zoals eerder geopperd hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef Sannne het volgende:
Haantjes!
Mn beste vriend komt me zo even lekker afleiden en knuffelen! Lief
Overigens heb ik geen seks gehad met mijn date. Wel gevoeld/geknuffeld/samen in bed gelegen..
Kijk dat dacht ik eigenlijk al wel. En van te voren was er zoveel contact, dit lijkt mij geen badboy die alleen even wilde scoren, want dat heeft ie namelijk niet (?)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef Sannne het volgende:
Haantjes!
Mn beste vriend komt me zo even lekker afleiden en knuffelen! Lief
Overigens heb ik geen seks gehad met mijn date. Wel gevoeld/geknuffeld/samen in bed gelegen..
Hij probeerde wel hoor..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke. Was het hem dus niet slechts daarom te doen zoals eerder geopperd hier.
Ligt eraan hoeveel pogingen hij heeft gedaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke. Was het hem dus niet slechts daarom te doen zoals eerder geopperd hier.
Ik denk dat ie het wel gezellig vond en alles, dus hoopte op een leuke nacht dus is blijven slapen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef japiedevlugge het volgende:
M'okay. Maar waarom zou ie nu dan opgeven als hij al zoveel had geïnvesteerd. Zij wilde door, dus waarom niet.
Hm, we kennen de omstandigheden natuurlijk niet. Sannne kan als een non door het leven gaan en hem duidelijk gemaakt hebben dat hij de eerste zes maanden geen ejaculatie hoeft te verwachten. En dat hij daarop afknapte. Maar dat is speculeren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel pogingen hij heeft gedaan
Betekent toch niet dat ie het niet met jou zou willen doen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef Sannne het volgende:
Hij had een fuckbuddy, ik had er ook een.. Dan hoef je toch geen moeite te doen voor seks?
Dat is ook gelijk het grote nadeel van een FB hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef Sannne het volgende:
Hij had een fuckbuddy, ik had er ook een.. Dan hoef je toch geen moeite te doen voor seks?
Nee, maar hij wil misschien ook weleens wat ander vlees in de kuip hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef Sannne het volgende:
Dat is waar.. Maar seks kon hij sowieso krijgen van zijn fuckbuddy..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat ie het niet met jou zou willen doen?Dat staat toch los van elkaar.
Klopt, als je een FB hebt kijk je toch anders naar je andere datesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk het grote nadeel van een FB hebben.
Z'n bedoelingen waren vast wel eerlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef Sannne het volgende:
Dat is waar.. Maar seks kon hij sowieso krijgen van zijn fuckbuddy..
Ik denk wel dat ie eerlijke bedoelingen had.
In what way? Dat je niet zonodig hoeft te scoren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt, als je een FB hebt kijk je toch anders naar je andere dates
Ja, ach.. Misschien wel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Z'n bedoelingen waren vast wel eerlijk.
Maar ondanks zijn fuckbuddy wou ie wel gewoon seks met je
Zo zie ik het in ieder geval welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In what way? Dat je niet zonodig hoeft te scoren?
Een seksbuddy zorgt juist bij mij voor een grotere seksuele drift, dus des te meer ik wil scoren..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In what way? Dat je niet zonodig hoeft te scoren?
+1quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een seksbuddy zorgt juist bij mij voor een grotere seksuele drift, dus des te meer ik wil scoren..
quote:
Hm, bij mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit geloof ik. Ik ga er niet meer of minder die behoefte van voelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een seksbuddy zorgt juist bij mij voor een grotere seksuele drift, dus des te meer ik wil scoren..
Dat heb ik duidelijk niet. Als ik jeuk heb kan ik altijd laten krabbelen maar dat doe ik niet met een date.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef Sannne het volgende:
Ik denk wel dat ik het met Japie eens ben. Ik denk dat de lat gewoon veel te hoog heeft gelegen, hij wilde zó graag.. Ook eens een vriendin, een gezin starten.. Dat al zijn vrienden al hebben.
De verwachtingen waren echt torenhoog..
Inderdaad. Niks mis met een terrasje. Prima manier om even rustig te babbelen en elkaar beter te leren kennen. Met de mogelijkheid om daarna nog op stap te gaan of wat niet anders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is een eerste date, jullie komen voor elkaar, zien elkaar voor het eerst. Ik denk dat de setting (het afgezaagde terrasje) er dan niet zoveel toe doet. Ik zou het bungeejumpen voor een vervolgdate bewaren in ieder geval.
Dat. Als het erg gezellig is plak je er nog een etentje of weet ik veel wat aan vast. Mogelijkheden genoeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:56 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks mis met een terrasje. Prima manier om even rustig te babbelen en elkaar beter te leren kennen. Met de mogelijkheid om daarna nog op stap te gaan of wat niet anders.
Als je iets anders als afleiding nodig hebt zit er al niet iets goed imho
Ik ben even zat van daten eigenlijk.. Twee mislukte dates in een maand!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:58 schreef Greyson het volgende:
Sannne ga je nu dingen in vervolg anders aanpakken, of?
Mijn grootste fout is geweest te lang chatten voordat er een date plaatsvindt. Je kent elkaar dan al te goed en daarnaast krijg je nogal verwachtingen van elkaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:01 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ben even zat van daten eigenlijk.. Twee mislukte dates in een maand!
Ik denk wel dat ik het vooraf wat 'zakelijker' moet houden. Als we in chat een leuke klik hebben, prima, maar dan snel afspreken. Dan ben ik ook niet zo teleurgesteld als het mis loopt..
En niet meer mee naar huis op date 1
that's the spirit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef Sannne het volgende:
Dat was ook echt verkeerd ja. We hadden pas een week contact hoor!
Maar oh wat konden we samen dromen over de toekomst. Overigens nam hij daar initiatief in. Ik heb geen sterke kinderwens meer, maar hij des te meer, en daar ging ik in mee. Duf!
Anyway genoeg geanalyseerd.. Het was even kut vandaag maar ik weiger nog langer te sippen hierover.
*pakt de rosé en 2 paracetamols*
Hup. Nextquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef Sannne het volgende:
Maar oh wat konden we samen dromen over de toekomst. Overigens nam hij daar initiatief in. Ik heb geen sterke kinderwens meer, maar hij des te meer, en daar ging ik in mee. Duf!
Anyway genoeg geanalyseerd.. Het was even kut vandaag maar ik weiger nog langer te sippen hierover.
Yay!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef PeterPastoor het volgende:
Kleine update: het was een erg geslaagde date. Ze heeft me al snel laten weten dat ze me weer wilde zien
Snap ik, jammer. Maar geef niet opquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:01 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik het vooraf wat 'zakelijker' moet houden. Als we in chat een leuke klik hebben, prima, maar dan snel afspreken. Dan ben ik ook niet zo teleurgesteld als het mis loopt..
Daar gaat je celibaatschapquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef PeterPastoor het volgende:
Kleine update: het was een erg geslaagde date. Ze heeft me al snel laten weten dat ze me weer wilde zien
Wel jammer. Zo hebben wij het ook gedaan. Toen we elkaar op whatsapp hadden hebben we even heel erg veel contact gehad. Daarna 3 dagen nauwelijks. En vandaag dus date gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:01 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:32 schreef Greyson het volgende:
[..]
Snap ik maar overkomen als een botte hark is wat anders. Je kunt het ook anders verwoorden.
Maar goed laten we dit maar achterwege. Ik wil zelf ook niet teveel offtopic gaan.
Ik ben nu bezig met twee dames waarvan ik de foto nog moet zien! I am curious.
Waar ik date mee had gisteren zat tussen het eerste contact en de date gisteren 4 dagenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wel jammer. Zo hebben wij het ook gedaan. Toen we elkaar op whatsapp hadden hebben we even heel erg veel contact gehad. Daarna 3 dagen nauwelijks. En vandaag dus date gehad.
Oftewel, op de dag dat jullie in contact kwamen met elkaar en hooguit de dag erna hebben jullie veel geappt; daarna niet meer en een hele leuke date gehad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:39 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Waar ik date mee had gisteren zat tussen het eerste contact en de date gisteren 4 dagen
Het was idd de eerste dag erg veel contact. De dagen erna heel af en toe maar een berichtje. Sowieso is ze niet echt van het whatsappen en ik vind dat dan wel weer een beetje lastig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Oftewel, op de dag dat jullie in contact kwamen met elkaar en hooguit de dag erna hebben jullie veel geappt; daarna niet meer en een hele leuke date gehad.
Is wel een béétje anders dan bij Sannne geloof ik.
Sowieso is dit van jou natuurlijk helemaal niet buitensporig veel contact voor de date.
Tof voor je, trouwens
Welkom in hetzelfde schuitjequote:Op zondag 4 augustus 2013 10:07 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Het was idd de eerste dag erg veel contact. De dagen erna heel af en toe maar een berichtje. Sowieso is ze niet echt van het whatsappen en ik vind dat dan wel weer een beetje lastig.![]()
Dank je wel. Nu even kijken hoe het verder gaat. Waarschijnlijk volgende week zaterdag weer maar dat is nog niet zeker. Ik hoop dat ik haar na het werk volgende week nog even kan opzoeken
Ook wel meegemaakt hoor, blijft gewoon een rotgevoel. En dat klopt, zelfs al vóór je iemand ziet, is het nadeel soms van internetdaten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef Sannne het volgende:
Argh.. de rosé en de knuffels hebben niet geholpen. Blijf me klote voelen. Hebben jullie dit weleens gehad, dat je na 1 date zo baalde?
Wat kan je iemand in zo'n korte tijd al leuk gaan vinden..
Voor de date was het wel ideaal. Ik hoop dat we nu meer contact krijgen maar denk het niet zo. Had haar bij de date gevraagd dus of ze van het whatsappen was en dat was niet zo....quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Welkom in hetzelfde schuitje
Zit in precies dezelfde situatie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef Sannne het volgende:
Ho? Ik scheld hem helemaal niet uit. Ik reageer alleen op zijn woorden. Maar zijn verwoordingen komen zo slecht uit de hoek. Als hij zo in het echte leven ook zo zou communiceren dan vond ik hem maar onfatsoenlijk. Ik noem dit ook niet direct, direct zijn is anders.quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
Herkenbaar verhaal, ik vind het soms ook echt jammer dat het er "moet" zijn en anders is het tabee. Misschien ook wel omdat het bij mezelf niet zo werkt. Als ik iemand leuk vind wil dat nog niet zeggen dat ik ook verliefd word, dat komt gaandeweg. En dat zoek ik liever rustig uit, door vaker af te spreken. Het is alleen jammer dat de tegenpartij vaak wat sneller is in die dingen. Dus ofwel het gaat meteen veel te snel ofwel het stopt meteen omdat "hét gevoel" er niet is. En da's jammer want je kunt er ook leuke contacten aan overhouden, je hebt niet voor niets een klik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]oh jee, dat is wel erg
maar heb ik ook wel gehad hoor, alleen ging het niet zó ver. Zo verstandig ben ik dan nog wel
/schade en schande
Wat ik altijd zo jammer vind aan online daten. Soms ontmoet je iemand met wie het online goed klikt, met wie je niet De Klik hebt, maar wel een leuke vriendschap zou kunnen hebben. En dat gebeurt dan niet, want je bent op zoek naar De Klik en als die er niet is, zie je elkaar dus niet weer. Ik zou een date best anders willen insteken, maar daar schiet je weinig mee op als de ander dat niet ook doet. En zoals de_nachtwacht ook al zei: als je je richt op vriendschap en "verder zien we wel" loop je het risico dat je gefriendzoned wordt. Lastig!
Ja, want zeggen dat je iemand in zijn berichtjes als een theedrinkende sul vind overkomen is natuurlijk de meest grove belediging die je je maar kunt voorstellen. Kom, Greyson, veeg je tranen weg en even een kerel zijn. Beetje relativeren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:30 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ho? Ik scheld hem helemaal niet uit. Ik reageer alleen op zijn woorden. Maar zijn verwoordingen komen zo slecht uit de hoek. Als hij zo in het echte leven ook zo zou communiceren dan vond ik hem maar onfatsoenlijk. Ik noem dit ook niet direct, direct zijn is anders.
Maar goed ik wil het ook hierbij laten zoals eerder aangegeven.
Onzin, je kan "theedrinkende sul" ook anders verwoorden zonder dat het meteen door iemand als een persoonlijke aanval wordt geinterpreteerdquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:49 schreef Silenus het volgende:
Mensen die nooit een schop onder hun reet krijgen blijven altijd sukkels. En dat bedoel ik in zijn algemeenheid. Dus als iedereen alleen maar lief, aardig en super leuk tegen je doet zul je ook nooit weten wat je nu precies verkeerd aanpakt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Paul drinkt thee jongens! Dus dan kan het.
Ja, je kunt ook ieder woord op een gouden schaaltje wegen voor je het plaatst, klopt. Maar dat ga ik dus niet doen. Overigens is ''theedrinkende sul'' niet krachtig genoeg als belediging om mij te triggeren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:53 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Onzin, je kan "theedrinkende sul" ook anders verwoorden zonder dat het meteen door iemand als een persoonlijke aanval wordt geinterpreteerd
En oh ironie, wat zou H_J doen als iemand hem een theedrinkende sul zou noemen? Toch ook pissig worden en fel reageren?
eigenlijk denk ik dat hij daarboven zou staanquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:53 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Onzin, je kan "theedrinkende sul" ook anders verwoorden zonder dat het meteen door iemand als een persoonlijke aanval wordt geinterpreteerd
En oh ironie, wat zou H_J doen als iemand hem een theedrinkende sul zou noemen? Toch ook pissig worden en fel reageren?
Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, want zeggen dat je iemand in zijn berichtjes als een theedrinkende sul vind overkomen is natuurlijk de meest grove belediging die je je maar kunt voorstellen. Kom, Greyson, veeg je tranen weg en even een kerel zijn. Beetje relativeren.
Het is geen wonder dat sommigen van jullie nog maagd zijn. Zeer onaantrekkelijk, dat gehuil om niks.
Die vond ik ook net wat over the top.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien had ik gewoon niet over die mariakaakjes moeten beginnen. Dat ging best ver.
Correct. Maar goed, we gaan zo wel heel erg offtopic en dat is niet de bedoelingquote:
Ja, als je erover door blijft mekkeren doe ik ook nog wel even met je mee. En qua beledigen overtref je mijn eerdere postings nu ruimschoots, dus dat toont nogal wat hypocrisie aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Greyson het volgende:
[..]
Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.
Je kunt niet laten om door te gaan met het persoonlijk aanvallen van iemand. Beetje jammer. Maar ik had het niet over die post. Die heb ik genegeerd.
Wat begrijp jij niet aan 'dat ik het hier wil bij laten?' Met jou valt gezien je PI niet te communiceren aangezien jij eerder onbedoeld (wellicht ook nog onbewust) mensen kan gaan beledigen of dat je overkomt als iemand die alleen maar een groot ego heeft.
Stop eens met dit leuke riedeltje. Jammer dat je nu geheel bewust zit te trollen.
Ik heb mijn zegje al eerder gedaan. Laat dit nou maar achterwege.
Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten alquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef Rickario het volgende:
Tsja met elkaar allemaal naar de mond te praten schiet natuurlijk niemand wat op. Soms is een eerlijke mening wel even goed (Ben het gedeeltelijk wel eens met H_J). Maar de manier en de toon waarop je zoiets brengt kan wel wat anders. Dit ging wel erg lomp en hard
![]()
On topic: M'n date heeft weer contact gezocht
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderrquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten alsmileys gebruiken als ze aan willen tonen dat ze het - al dan niet gedeeltelijk - met me eens zijn en dat is een kwalijke zaak.
Verstandig..quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef habitue het volgende:
Date van mij dit weekend met meid die ik op vakantie heb ontmoet was echt leuk. Park, kleedje, koude biertjes, en wat snacks. Leuke gesprekken, seksuele spanning ook wel, echt type waar ik verliefd op zou kunnen worden. Helaas had zij geen zin om op dit punt in haar leven al te binden met iemand... Ze is dan ook wat jaartjes jonger dan ik. Wel wilde ze volgende week weer afspreken.... Tsja ik ga mezelf er niet mee kwellen denk ik.
De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
Kende jouw dochter je date dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!
Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.
vraag ik me ook afquote:
Trouwens, dit komt nooit meer op tv. Dus helaas kijk ik geen 'all you need is love' en/of 'boer zoekt vrouw' meer op dates. De bak Ben&Jerry-ijs is uiteraard still going strong.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kijkt vooral dingetje met z'n dates. Dat love programma
In jouw geval doktertje spelen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
Sjonge jonge, wat een gezeik hier op de zondagochtend
OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
Akkoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
Kent jouw dochter je date dan ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!
Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
H_J is juist diegene die mensen op hun zwakheden aanvalt. Lees maar even terug naar wat hij over mij post. Daar ging hij gewoon te ver in. Juist omdat je op dit forum inderdaad eerlijk en open moet kunnen zijn over wat niet goed gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
Kitesurfen? Uiteraard met een rails!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees in je gesprekken gewoon wat losser/minder serieus/minder zakelijk. Wat meer ouwehoeren enz. Denk dat je daar al wat verder mee komt als ik je gesprek uit het vorige topic zo leesquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Sommige zaken kunnen gewoon wat gevoeliger liggen.
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Iedereen hier wil leuke vrouwen (mannen) versieren. Ik ook.
Dat is iets in jezelf, daar is H_J niet verantwoordelijk voor, of wie ook. Silenus vergeleek het berichtje van de week ook met een bericht van zijn moeder, ik begrijp niet wat het verschil is. Als je niet lekker in je vel zit is dat lastig (relativeren) maar wat meer zelfspot zou je niet misstaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Sommige zaken kunnen gewoon wat gevoeliger liggen.
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
ga naar Delft of Rijswijk om het varend corso voorbij te zien komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.
Je lijkt mij nogal een vermoeiend type zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willen
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willen
quote:Hoi,
Ik ben heel erg gecharmeerd van je schoonheid. Vind je ongelooflijk aantrekelijk overkomen en zou je ondanks mijn geringe lengte (16 toch graag willen leren kennen met als doel... je hartje veroveren.
Kort over mezelf: eerlijk, optimistisch, romantisch, werk als transport econoom, dubbel accademisch (ir. drs.), zeilen, duiken in tropisch water, wintersport, paspoort dat te klein is voor het aantal visa dat er in moet, woonen aan het water, alles voor een zoen van jou (maar eerst even proeven wat je voor lekkers klaar gemaakt hebt).
quote:Stop met alles waar je mee bezig bent want dit bericht kan je leven veranderen!
Op een originele manier welke bij anno nu hoort, wordt namelijk aangeboden een slanke goedgebouwde jongeman van 183 cm en 79 kg, in werkelijk zeldzame staat, en bijzonder romantisch aangelegd.
Gaat geen uitdaging uit de weg, zakelijk ingesteld, ambitieus maar ook gelukkig met kleine zaligheden in het leven, ultieme doel is verliefd zijn, niet dringend op zoek maar functioneert het best hand in hand met misschien jou...
quote:Hoi,
Heel stiekem kijk ik op dit moment een beetje naar buiten, de blauwe lucht en de zon doen mij flink dagdromen... Mijn werk heeft er onder te leiden en ik had nu veel liever met jou op een heerlijk zacht kleedje willen picknicken aan de waterkant.
Tsja, dromen, dromen en doordromen vandaag... Ik mag toch wel aannemen dat ik niet de enige ben die weleens droomt over het kleine geluk... Wanneer jij van die momenten hebt, hoe zie jij dan dat kleine geluk?
Knuffels en ben nieuwsgierig naar jouw dromen... x Kris
Gofferquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.
Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
Die eerstequote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.
Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...
De andere twee zijn werkelijk om te janken
zie mijn bijzin....quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.
kolere....quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Voorbeeld van hoe het (mijns inziens) niet moet, uit mijn knuz inbox:
Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....
Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?
Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..
sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :
Deze heb ik wél beantwoord:
Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent. De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.
Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.
Let me know![]()
Die laatste is echt zo teringslechtquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....
Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?
Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..
sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :
Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent. De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.
Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.
Let me know![]()
Da's echt nog niks, de eerste is natuurlijk een copy paste. De tweede was ook te fout voor woorden maar had verder een leuk profiel. Dan geef ik het nog wel het voordeel van de twijfel als het verder leuk mailt.quote:
Alsof dat serieus wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die laatste is echt zo teringslechtFlikker op met je waarzeggerij shit
Godsamme. Er moeite in steken en dan nog met dit soort slechte teksten komenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Let me know![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:
Titel: hey hoe gaat het?
Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?
nee, die eerste is goedquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die laatste is echt zo teringslechtFlikker op met je waarzeggerij shit
ben wel benieuwd naar jouw veroveraarstekst danquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het is zo'n waardeloos lulverhaal.
Hij is in ieder geval wel duidelijk met zijn vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:
Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?
Daar schreef Paulien Cornelisse eens een leuk stukje over:quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nee, die eerste is goedmensen met hun mysterieuze puntje puntje puntje...
quote:Puntje puntje puntje
Er zijn mensen die, getuige hun e-mails en sms’jes, werkelijk helemaal ‘gek met’ puntjes zijn. Een willekeurige massamail vanaf een wereldreis: „Tanzania… Echt de mooiste zonsondergangen hier… fijne mensen… lekker eten… Mmm, nog helemaal geen heimwee naar Nederland…!”
Ik neem aan dat de massamailschrijver zich voorstelt dat hij een voice-over in een natuurdocumentaire is. Voice-overs in natuurdocumentaires pauzeren namelijk altijd overweldigend veel, liefst middenin een zin. Kun je voor kiezen, maar irritant… is het wel… vanwege de… pseudodiepzinnigheid die er vanaf straalt…
Er bestaan ook jongens die hun sms’jes aan meisjes volproppen met puntjes. „Kom je zo tv-kijken? Heb ‘m al aangezet…” Deze puntjes suggereren eerder iets romantisch, of zelfs iets vies. Alsof hij hardop ‘puntje puntje puntje’ zegt, met een vette knipoog erbij. Alleen is vaak niet duidelijk wat er dan precies zo spannend is aan bijvoorbeeld het aanzetten van de tv.
Een heel nieuw genre puntjesgebruikers beweegt zich op Twitter. Een mooi voorbeeld is Marco Borsato (www.twitter.com/borsato): „Zondag gevoel lekker naar de film met de kids kan zo......leuk zijn gewoon naar de film.” Je zou bijna denken dat het níét echt leuk was. Maar dat denk ik niet, de puntjes drukken hier waarschijnlijk de bedenktijd uit die het zoeken naar het juiste woord (‘leuk’) kostte.
Nog een Borsato-original: „We zijn er.. zo dat was echt lekker nu snel luca naar bed en dan warmbad toastje paling en..... een wijntje?... nee dat doe ik wel met.....”
Dat wijntje blijkt hij uiteindelijk te drinken met Guus Meeuwis, maar daar gaat het nu niet om. Nee, let op de variatie in het gebruik van puntjes. Opvallend is dat Marco, een creatieve geest, schijt heeft aan de internationale regel ‘drie puntjes, niet meer en niet minder’.
Het is alsof Marco’s tweets een verborgen ritmiek hebben. Een maatsoort. Zou hij ze eerst zingen voordat hij ze opschrijft? Daar kunnen we alleen maar naar gissen… (Vooral slotzinnen met puntjes zijn verschrikkelijk.)
Ik heb dit terug gestuurd:quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel duidelijk met zijn vraag.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar schreef Paulien Cornelisse eens een leuk stukje over:
[..]
Ik zou het gewoon kort houden en een tikje formeel. Niet dat gezwijmel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar jouw veroveraarstekst dan![]()
En zonder al dat gezeik over puntjesquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon kort houden en een tikje formeel. Niet dat gezwijmel.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb dit terug gestuurd:
Titel: Goed
Inhoud Bericht:
Goed
Allicht, dan voelen ze dat er interesse in ze wordt getoondquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef eefje801 het volgende:
Als ik terug kijk komt het maar weinig voor dat ik nav een bericht op date ben gegaan als de ander het initiatief nam. Meeste dates kwamen toch voort uit mannen die ik zelf had benaderd.
Dit is toch gewoon zo'n berichtje dat ze naar 100 vrouwen copy pasten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Let me know![]()
Klopt! Geen copy paste maar daadwerkelijke interesse op basis van zijn profiel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, dan voelen ze dat er interesse in ze wordt getoond
Yep, en de eerste ook. Dat is meer regel dan uitzondering hoor, op datingsites.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon zo'n berichtje dat ze naar 100 vrouwen copy pasten?
Dat deed ik altijd. Liet merken dat ik het profiel wel gelezen had. Maar op een moment kwam je, zoals ik hier al vaker heb gelezen, tig keer hetzelfde profiel tegen: lekker eten, verre reizen, etc. Werkte ook niet echt stimulerend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt! Geen copy paste maar daadwerkelijke interesse op basis van zijn profiel.
Het is wel even zoeken ja, maar in mijn ervaring werkt dat ook het beste. Liever wat kieskeuriger dan een ellenlange puntje puntje puntje mailwisseling waar je niet blij van wordt of van die standaardverhalen. Is vaak al te zien aan hoe een profiel wordt ingevuld. Is het met humor, heeft iemand een eigen smaak of staat overal: weet niet/hoor je later, lees je tussen de regels door dat iemand nog vol wrok zit over een relatie of eerdere date-ervaringen (run!) etc. etc. Kritisch zijn is best een must.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd. Liet merken dat ik het profiel wel gelezen had. Maar op een moment kwam je, zoals ik hier al vaker heb gelezen, tig keer hetzelfde profiel tegen: lekker eten, verre reizen, etc. Werkte ook niet echt stimulerend.
Dat dus. En dat je van lekker eten houd is ook een open deur intrappen met maat 48. Je houd niet van "smerig ondergekotst voer (Theo Maassen)", althans ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:04 schreef Fascination het volgende:
Dat krampachtige "ik hou van (verre) reizen" ook."Nu kom ik avontuurlijk en spannend over." Nee, je kunt nog steeds een sufkut zijn.
Dat ben ik wel met je eens. Een pakkende profieltekst is lang zo eenvoudig nog niet. Je kan wel tips zoeken maar uiteindelijk moet je het er zelf neer zetten. En zit je nog met wrok in je maag, dan ben je nog niet aan daten toe, meer aan scharrelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is wel even zoeken ja, maar in mijn ervaring werkt dat ook het beste. Liever wat kieskeuriger dan een ellenlange puntje puntje puntje mailwisseling waar je niet blij van wordt of van die standaardverhalen. Is vaak al te zien aan hoe een profiel wordt ingevuld. Is het met humor, heeft iemand een eigen smaak of staat overal: weet niet/hoor je later, lees je tussen de regels door dat iemand nog vol wrok zit over een relatie of eerdere date-ervaringen (run!) etc. etc. Kritisch zijn is best een must.
Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus. En dat je van lekker eten houd is ook een open deur intrappen met maat 48. Je houd niet van "smerig ondergekotst voer (Theo Maassen)", althans ik mag hopen van niet.
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Een pakkende profieltekst is lang zo eenvoudig nog niet. Je kan wel tips zoeken maar uiteindelijk moet je het er zelf neer zetten. En zit je nog met wrok in je maag, dan ben je nog niet aan daten toe, meer aan scharrelen.
En het werkt twee kanten op: jij bent kritisch maar zij ook.
Je bent toch niet vergeten te vermelden dat je van goede humor houdt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:13 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb gewoon in m'n profiel staan dat ik houd van lekker eten en leuke dingen doen met leuke mensenprima toch?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.
Inderdaad, graag zelfs. Het is leuk als die interesse andersom ook oprecht is. Denk dat mensen soms teveel de druk van aantallen voelen. Het maakt niet uit hoe vaak je date of hoeveel mensen je willen daten. Eentje kan al genoeg zijn.
Toch maar op in gaan. Nee. Een vrouw bepaalt dat in 10 van de 10 keer. Mannen net zo goed. Tenzij je Thaise/Russische import telt, dan is het idd 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
Juist omdat het lastig is zocht ik altijd wel naar een die eruit sprong ten opzichte van de rest. Alleen zag ik toen wel dat je heel veel geluk moest hebben om net die ene te vinden die aansprak, dus ben er op een moment ook mee gestopt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.
Inderdaad, graag zelfs. Het is leuk als die interesse andersom ook oprecht is. Denk dat mensen soms teveel de druk van aantallen voelen. Het maakt niet uit hoe vaak je date of hoeveel mensen je willen daten. Eentje kan al genoeg zijn.
Bespeur ik hier wat jaloezie richting vrouwen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
Denk dat dat ook de meeste slagingskans heeft als je zo te werk gaat op profielensites. Maar klopt wel dat het soms zoeken naar een speld in een hooiberg isquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Juist omdat het lastig is zocht ik altijd wel naar een die eruit sprong ten opzichte van de rest. Alleen zag ik toen wel dat je heel veel geluk moest hebben om net die ene te vinden die aansprak, dus ben er op een moment ook mee gestopt.
En allicht maakt het niet uit hoeveel je date. Die ene kan er net tussen zitten waarmee de klik er meteen is.
Een laag pitje, let's leave it at thatquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook de meeste slagingskans heeft als je zo te werk gaat op profielensites. Maar klopt wel dat het soms zoeken naar een speld in een hooiberg is![]()
Hoe is het eigenlijk met jouw date nu?
Nee, hij belde 1 keer via skype toen ze wakker was. Heb haar wel verteld wie dat was, maar het verder kort gehouden. Schijnbaar maakte dat toch indruk. Ook weer goed om te weten, want ze weet veel meer dan ik denk..quote:
Vooral hilarisch als het niet eens hun eigen naam is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
Mannen die hun profieltekst beginnen met 'Hoi, met Kees..'
LOLquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:14 schreef debeterebob het volgende:
Hier al mijn berichten die ik van vrouwen heb ontvangen:
[..]
<knip>
[..]
Ik moet meteen aan deze kutreclames denkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
Dat stuur ik af en toe ook gewoon. Als ze verder niks in hun profieltekst zetten waar ik op kan reageren begin ik meestal of ze een fijn weekend/werkdag hebben gehad. Verbazend genoeg krijg je dan nog vaak antwoord terug ook. Ik heb vaak zat gehad dat ik een redelijk lang bericht stuurde als reactie op iets wat in een profiel stond en waar ik vervolgens dan geen antwoord op krijg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:
Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?
Zeker ja. Heb het nu ook een beetje. Afgelopen vrijdag leuke date gehad met een meisje waar ik al een week behoorlijk mee aan het mailen was. Dat klikte en ik had het gevoel afgelopen vrijdag ook wel. Ik ben dan iemand die redelijk snel een 2e date probeer te plannen, dan weet ik ook of er vanuit de ander nog interesse is. Helaas nog niks gehoord op dit moment en dan voel ik me er wel rot bij ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef Sannne het volgende:
Argh.. de rosé en de knuffels hebben niet geholpen. Blijf me klote voelen. Hebben jullie dit weleens gehad, dat je na 1 date zo baalde?
Wat kan je iemand in zo'n korte tijd al leuk gaan vinden..
Of mensen die hun berichtjes zo beginnen. Ik ga daar altijd nogal surrealistisch op in, alsof je met ze aan de telefoon zit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
Ik vond het gewoon komisch, het onderwerp van het bericht laat in ieder geval niks aan de verbeelding meer overquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dat stuur ik af en toe ook gewoon. Als ze verder niks in hun profieltekst zetten waar ik op kan reageren begin ik meestal of ze een fijn weekend/werkdag hebben gehad. Verbazend genoeg krijg je dan nog vaak antwoord terug ook. Ik heb vaak zat gehad dat ik een redelijk lang bericht stuurde als reactie op iets wat in een profiel stond en waar ik vervolgens dan geen antwoord op krijg.
Shakes hands..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Zeker ja. Heb het nu ook een beetje. Afgelopen vrijdag leuke date gehad met een meisje waar ik al een week behoorlijk mee aan het mailen was. Dat klikte en ik had het gevoel afgelopen vrijdag ook wel. Ik ben dan iemand die redelijk snel een 2e date probeer te plannen, dan weet ik ook of er vanuit de ander nog interesse is. Helaas nog niks gehoord op dit moment en dan voel ik me er wel rot bij ja.
Inderdaad. Maar een kleine moeite.En het is dan voor beiden duidelijk waar je aan toe bentquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Shakes hands..
Zo vervelend, niks meer horen.. Dan liever een kort 'nee, we laten het hierbij' berichtje toch?
Ook al.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn date heeft net verklaard dat hij denkt dat het beter is om niet nog een keer af te spreken.![]()
Vond het echt een leuke jongen dus baal er wel een beetje van. Maarjaaa.
Ja klopt. Ik kon haar overigens ook niet zo goed peilen. Ik wist niet of ze het gewoon niet leuk vond, of dat ze gewoon een rustig persoon is die eerst de kat uit de boom een beetje kijkt. Overigens heb ik nog wel een paar berichtjes met haar over en weer gestuurd. Pas toen ik over een nieuwe afspraak begon, kreeg ik niks meer terug. Wellicht dat ik daarmee iets te snel ben geweest. Maar goed, als zij het leuk had gevonden had ze neem ik aan wel meteen gereageerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Shakes hands..
Zo vervelend, niks meer horen.. Dan liever een kort 'nee, we laten het hierbij' berichtje toch?
Jammer joh. maar goed hij is in ieder geval eerlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn date heeft net verklaard dat hij denkt dat het beter is om niet nog een keer af te spreken.![]()
Vond het echt een leuke jongen dus baal er wel een beetje van. Maarjaaa.
Geen jaloezie, meer in de trant van, al schrijf je nog zoveel in je profiel, reageer je leuk op haar profiel.. Als ze niet wil, dan wil ze niet.. En ja, dat geldt als man net zo.. * weethetevennietmeer weleens een stalkende vrouw achter zich aan gehad heeft..quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Bespeur ik hier wat jaloezie richting vrouwen?
De vrouw bepaalt 10 van de 10 keer wie haar man wordt.
Maar de man bepaalt dat net zo
Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Shakes hands..
Hier ben ik het volkomen mee eens!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.
Ach ja. Ik ben het inmiddels wel gewend. Daarom heb ik gisteren ook meteen gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken. Misschien iets te snel, maar ik vond haar best leuk en geen zin om na een week alsnog te horen dat ze er geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.
Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef Bakkerd het volgende:
..Ben sinds een paar weken aangemeld op Paiq. Veel losers...
Ook nieuwsgierig isquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.
Dat is nuttig verbetermateriaal voor de jongens die daar (net als ik) actief zijn.
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hier ben ik het volkomen mee eens!!
Laf gedrag, bah.. Wees gewoon open en eerlijk, en vertel iemand gewoon de waarheid, gaan we echt niet dood aan..
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ach ja. Ik ben het inmiddels wel gewend. Daarom heb ik gisteren ook meteen gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken. Misschien iets te snel, maar ik vond haar best leuk en geen zin om na een week alsnog te horen dat ze er geen zin meer in heeft.
Multi-Quote Of Truth.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
EensLaatst nog een date gehad en toen haar gewoon een WA gestuurd van "Was gezellig maar gaat niets worden" (iets in die trant iig
Wel zo netjes
Nee inderdaad. En dan hoeft het voor mijn part nog niet eens recht in mijn gezicht. Gewoon een whatsapp berichtje vind ik ook prima. Maar goed als ik vandaag nog niks heb gehoord dan trek ik m'n conclusies iig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Multi-Quote Of Truth.
Daarom dus. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn dames. We plegen heus geen zelfmoord of wat dan ook.
Hmm nou.. Ik heb een paar keer na een leuk gesprekje van 15 min de vraag gehadquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.
Dat is nuttig verbetermateriaal voor de jongens die daar (net als ik) actief zijn.
Bijzonder hoe mensen het kunnen verneuken he.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Hmm nou.. Ik heb een paar keer na een leuk gesprekje van 15 min de vraag gehad
- wat ik lekker vind in bed
- of ik het wel of niet geil vind om seks te hebben met deze temperaturen
- of ik down ben met seks op een eerste afspraakje
etc.
standaard antwoorden voor dit soort vragen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
Dat komt omdat er juist websites zijn die het als tip geven om zo snel mogelijk het gesprek seksueel te maken. Dus dan krijg je inderdaad dit soort gesprekken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Bijzonder hoe mensen het kunnen verneuken he.
Nee, dit heeft niks te maken met websites. Dit heeft te maken met retards die niet weten hoe ze met vrouwen moeten omgaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er juist websites zijn die het als tip geven om zo snel mogelijk het gesprek seksueel te maken. Dus dan krijg je inderdaad dit soort gesprekken.
Whehe hoor je vaker inderdaad. Van die op springen staande maagden die denken op die manier iets te bereiken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
etc.
Verstandigquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En dan hoeft het voor mijn part nog niet eens recht in mijn gezicht. Gewoon een whatsapp berichtje vind ik ook prima. Maar goed als ik vandaag nog niks heb gehoord dan trek ik m'n conclusies iig.
Wie niet waagt... blijft maagdquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
etc.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Rickario het volgende:
Whehe net m'n date die al een paar dagen nogal afwezig is gevraagd of er iets is. En als dat het geval is dat ik dat graag hoor...
Reactie:
Neeh!Druk met verhuizing. En vervolgens een uur lang een leuk gesprek
![]()
Zit dus nog goed
Wil jij een berichtje sturen? Dan gewoon doen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik zit zo in twijfel he...ze heeft aangegeven dat ze dus geen WA'er is en dat ik haar gewoon berichtjes mag sturen. Ik wil dat ook graag maar wil niet wanhopig overkomen door elke keer de eerste te zijn die een bericht stuurt. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Is alweer een tijdje geleden dat ik me zo gevoeld heb
Zat dus in exact die situatie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik zit zo in twijfel he...ze heeft aangegeven dat ze dus geen WA'er is en dat ik haar gewoon berichtjes mag sturen. Ik wil dat ook graag maar wil niet wanhopig overkomen door elke keer de eerste te zijn die een bericht stuurt. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Is alweer een tijdje geleden dat ik me zo gevoeld heb
Mee eens, ze heeft het nota bene letterlijk gezegdquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Wil jij een berichtje sturen? Dan gewoon doen!
Die neiging herken ik wel.. En de kunst om het dan niet te doen.. pff.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Sannne het volgende:
Ik zou ook gewoon wat sturen. Wat heb je te verliezen? Zij knapt daardoor echt niet af hoor
Albino... Jammer..
Ik heb na een tijd intensief contact heel erg moeite me in te houden hem niet alles wat leuk is te gaan vertellen.. Wat ik voorheen dus wel deed (en hij mij). Best een beetje saai zo..
Ik vind dat ook altijd leuk, maar als ik dat doe haken de vrouwen vrijwel meteen af, dus ik doe het maar niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Sannne het volgende:
Ik heb na een tijd intensief contact heel erg moeite me in te houden hem niet alles wat leuk is te gaan vertellen.. Wat ik voorheen dus wel deed (en hij mij). Best een beetje saai zo..
Ja, als het voorbij is dan verwijder ik alle contact gegevens weer, tenzij ik nog inschat dat er een vriendschap kan ontstaan ipv een relatie. Maar meestal hoor ik sowieso niets meer van ze, dus dan kan ik ze net zo goed verwijderen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Sannne het volgende:
En gooien jullie zo'n date uit facebook enzo?
Ik heb ze er nog allemaal op staan. Maar moet wel zeggen dat ik alleen langdurige dates toevoeg op facebook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Sannne het volgende:
Ook herkenbaar.. Op een gegeven moment leer je het gedrag van een persoon "kennen", als je dat weet, valt er al een last van je schouders..quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Merk toch wel dat het whatsapp gedrag heel erg per persoon scheelt. Ik heb nogal eens de neiging om dat teveel te vergelijken tussen al mijn dates. En als ik dan gewoon niks hoor een keer denk ik al meteen dat ze niet meer geinteresseerd is. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Ok, in dat geval heb je gelijk en is het terecht. Mensen doen dat al na 15 minuten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
etc.
Als je wat langer date kun je dat ook best aangeven of vragen. Iedereen houdt er wat dat betreft andere ideeën op na.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.. Op een gegeven moment leer je het gedrag van een persoon "kennen", als je dat weet, valt er al een last van je schouders..
Dat herken ik heel erg, terwijl ik dat eigenlijk best treurig vind van mezelfquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Merk toch wel dat het whatsapp gedrag heel erg per persoon scheelt. Ik heb nogal eens de neiging om dat teveel te vergelijken tussen al mijn dates. En als ik dan gewoon niks hoor een keer denk ik al meteen dat ze niet meer geinteresseerd is. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Ik vind het op zich ook niet erg hoor. Alleen het laatste berichtje wat ik haar stuurde was een vraag of ze zin heeft om nog een keer af te spreken. Als ik dan een dag niks hoor, krijg ik natuurlijk wel het idee dat ze de 1e date vrijdag niet leuk vond, ook al zei ze van welquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je wat langer date kun je dat ook best aangeven of vragen. Iedereen houdt er wat dat betreft andere ideeën op na.
Als ik naar mezelf kijk vind ik als ik een berichtje voor de leuk stuur het echt niet erg als het even duurt voor ik antwoord heb, helemaal als iemand er niet zo van is. Ik kan dan ook erg slecht tegen mensen die je gelijk vraagtekens gaan sturen als je niet binnen tien minuten reageert op zo'n berichtje. Maar wanneer het iets belangrijks betreft vind ik het weer normaal om snel te reageren en is dat mi ook geen excuus.
Herkenbaar. Ik had op een gegeven moment zelfs al een dame uit mijn telefoon verwijderd, omdat ik geen respons meer kreeg. Een week later stuurde ze een bericht terugquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat herken ik heel erg, terwijl ik dat eigenlijk best treurig vind van mezelf
Ik heb het ook in zo'n geval als wat nu speelt: een dame begint het contact door mij een eerste bericht te sturen, ik stuur een reactie, en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Tja, na het verstrijken van hoeveel tijd mag je dan aannemen dat ze alsnog niet geïnteresseerd is? Dat soort vragen, dus...
Haha ja joh, sommige ook na 5 minuten. Ook veel mannen die bij alles wat je zegt een dubbelzinnige opmerking maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok, in dat geval heb je gelijk en is het terecht. Mensen doen dat al na 15 minuten?
quote:
Hij houdt niet van lopen. Heb 'm met moeite zover gekregen dat hij binnenkort een keer een avond mee gaat wandelen in bos/park hier in de buurt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:55 schreef Greyson het volgende:
[..]
Kitesurfen? Uiteraard met een rails!
• Je doet ook hardlopen, is je date ook sportief? - ik zou het keigaaf vinden als ik met een date kon hardlopen, net even wat anders dan het gebruikelijke.
Het werd uiteindelijk gewoon Game of Thrones kijken bij hem thuisquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ga naar Delft of Rijswijk om het varend corso voorbij te zien komen.
Ik word daar ook weleens pardoes verwijderd daar, dus daarom dacht ik dat het misschien een fout was die ik ook kon maken; maar zo stom ben ik gelukkig nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:30 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Haha ja joh, sommige ook na 5 minuten. Ook veel mannen die bij alles wat je zegt een dubbelzinnige opmerking maken.
"Ik ga, sportschool!"
"Ik wil ook wel eens met jou sporten..."
Doodvermoeiendmaar ja, er zitten ook wél leuke mensen op.
...quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:
Hij maakte overigens een opmerking waar ik niet op in durfde te gaan, maar die wel héél veelzeggend kan zijn...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
...
Je weet dat je ons nu gewoon op zit te geilen he
A girl doesn't kiss and tell!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef Greyson het volgende:
Was het bij een seksscene?. Ik ben een man hè, als ik een opmerking zou maken zou het daar wel zijn.
* Greyson Nieuwsgierig is.
Sorry ik kon het niet laten
Most boys don't either if it's seriousquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel nog of ik 'm online wil gooien. Laat ik het erop houden dat het een opmerking was die, als ik 'm goed begreep, een naam geeft aan "ons". In a good way.
Maar ja, ik weet dan weer niet zeker of ik 'm zo op kan vatten
[..]
A girl doesn't kiss and tell!
Jullie matchen dus goed op de vragen die je niet openbaar hebt beantwoord. Die ene vraag die ze wel openbaar heeft beantwoord kan dus niet gemeten worden totdat jij daar ook een antwoord op geeft. Okcupid zeker?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef m1st1g het volgende:
Hier snap ik niets van:
You match…
87% on Ethics questions
59% on Sex questions
39% on Religion questions
78% on Lifestyle questions
69% on Dating questions
80% on Other questions
She publicly answered
1 questions
en die vraag heb ik niet eens beantwoord
En da's nou precies zo'n berichtje dat wél belangrijk is inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook niet erg hoor. Alleen het laatste berichtje wat ik haar stuurde was een vraag of ze zin heeft om nog een keer af te spreken. Als ik dan een dag niks hoor, krijg ik natuurlijk wel het idee dat ze de 1e date vrijdag niet leuk vond, ook al zei ze van wel
Waarom zou je?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Sannne het volgende:
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Ik zou het niet doen, maar ik zou hem dan ook pas toevoegen na een geslaagde date. En daarnaast snap ik dat hele "We zullen nooit iets worden, dus ik ken je niet en je bestaat niet meer voor mij." gedoe niet.
Als hij het niet op prijs stelt, kan hij jou toch ook van facebook verwijderen? Die verantwoordelijkheid ligt niet alleen bij jouquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Gewoon laten staan. Als hij je wil verwijderen kan hij doen. Als hij toch contact wil zoeken kan hij dat ook blijven doen. Maar het initiatief om weer contact te zoeken moet in deze situatie bij hem liggen denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Van dat laatste had ik nog nooit gehoord eigenlijk, althans niet via datingsitesquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Caithlinn het volgende:
Veel herkenning weer hier. Leuke date gehad, daarna ook nog ge-appt met intentie van beide kanten om weer wat af te spreken. Maar hij ging eerst nog een midweekje op vakantie. Hoor ik helemaal niks meer van hem... Gewoon niks! Heel vaag, zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt of dat je iemand anders bent tegen gekomen.
Ook zoiets, misschien komt dat jullie bekend voor. Op OkCupid; ik krijg echt dagelijks berichtjes van mannen die in Amsterdam op vakantie/zakenreis zijn en op zoek zijn naar 'gezelschap'. Ze zijn niet allemaal zo expliciet maar een aantal zijn wel echt op zoek naar een goedkope hoer. En dan ook nog geirriteerd zijn als je niet reageert.
Jij bent ook vast geen blonde vrouwquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van dat laatste had ik nog nooit gehoord eigenlijk, althans niet via datingsites :p
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij bent ook vast geen blonde vrouw![]()
Edit; ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat vrouwen op die manier naar gezelschap voor 1 nacht op zoek gaan...
Ja ze heeft inmiddels gereageerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En da's nou precies zo'n berichtje dat wél belangrijk is inderdaadMisschien moest ze er gewoon even over nadenken. Heb je nu een bevestiging gehad?
Vast wel, alleen ben ik er niet een vanquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar ik denk echt wel dat er vrouwen zijn die erop ingaan. Ze komen niet vaak voor maar ze zijn er wel denk ik.
Ik heb een keer gedate met een meisje die mij berichtjes liet lezen die ze kreeg van andere kerels. Maar wat lopen er een dwazen rond op die datingsites zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij bent ook vast geen blonde vrouw![]()
Edit; ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat vrouwen op die manier naar gezelschap voor 1 nacht op zoek gaan...
Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedate met een meisje die mij berichtjes liet lezen die ze kreeg van andere kerels. Maar wat lopen er een dwazen rond op die datingsites zeg.Echt niet normaal. Geloof dus wel wat je zegt, alleen zal jij daar als blonde vrouw idd meer last van hebben dan ik.
Dat soort lui zou ik sowieso blokkeren, of ze nu drammen of niet...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop?
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat soort lui zou ik sowieso blokkeren, of ze nu drammen of niet...
"When a lady says no she means it."quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop?
Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.
Wat een kneus was dat
Laten zien dat ze gewild zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijk
Doen, en dan de reacties hier postenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakken
Dat heb ik serieus ook ooit eens willen doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakken
Haha, ja echt? Ik wis die berichtjes eigenlijk gelijk. Zo niet weten waarom ik dat zou bewaren, dan ga ik me echt een goedkope hoer voelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijk
Ik voel me altijd meteen zo enorm beschaafd wanneer ik die berichten leesquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, ja echt? Ik wis die berichtjes eigenlijk gelijk. Zo niet weten waarom ik dat zou bewaren, dan ga ik me echt een goedkope hoer voelen
Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.
Wat een kneus was dat
Vrouwens spelen altijd hard to getquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?
Ja hoor, kreeg een keer een berichtje van een zeer creepy Rus met alleen maar $$$$$$$ erinquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zo iets jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?
Dan zijn ze wel subtieler dan keihard nee zeggen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vrouwens spelen altijd hard to get
Ow Russen, die heb ik nog niet gezien. Het zijn vooral Israeliers, Engelsen en Italianen bij mij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja hoor, kreeg een keer een berichtje van een zeer creepy Rus met alleen maar $$$$$$$ erin
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ow Russen, die heb ik nog niet gezien. Het zijn vooral Israeliers, Engelsen en Italianen bij mij.
Let aub even op het post iconquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel subtieler dan keihard nee zeggen...
Westerse vrouwen... ze hebben er een bepaald beeld van methinks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.
Jup, zeker de Indiase studenten heb ik gemerktquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.
Ben het gesprek wel eens aangegaan en dat klopt. Het is meestal niet zo fout als de voorbeelden hierboven maar ook daar is een jongere generatie die nieuwsgierig is. En vaak nog steeds niets mag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Westerse vrouwen... ze hebben er een bepaald beeld van methinks.
Kan ik niet zien, zit op de mobiele site.quote:
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben het gesprek wel eens aangegaan en dat klopt. Het is meestal niet zo fout als de voorbeelden hierboven maar ook daar is een jongere generatie die nieuwsgierig is. En vaak nog steeds niets mag.
Een barriére binnen de eigen cultuur zelfs. Wel interessant gespreksonderwerp vond ik, al wilden ze het daar natuurlijk eigenlijk niet over hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?
Wat een idioot..het is crisis hoor!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Mij weleens geld aangeboden, 50 euro per uur. Ik heb geantwoord, 3000 per uur, anders doe ik het niet.
Hij vond me te duur
Whehe.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Mij weleens geld aangeboden, 50 euro per uur. Ik heb geantwoord, 3000 per uur, anders doe ik het niet.
Hij vond me te duur
Whaha, wat flauw.. Had hij dat niet eens voor je over?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Denk eerder een verkeerd beeld van een andere cultuur.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?
Wtf?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Veel aandacht is niet altijd positief, verre van zelfsquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wtf?, ik vond het altijd klote dat vrouwen zoveel aandacht kregen op die sites, maar na dit gelezen te hebben kom ik daar op terug
Ik merk het nu ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Veel aandacht is niet altijd positief, verre van zelfs
Whaha wat als er daadwerkelijk akkoord gegaan wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Ik denk dat dat voor alle culturen die naar andere culturen kijken wel geldquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk eerder een verkeerd beeld van een andere cultuur.
Had je moeten zeggen:quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
hoerquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |