abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129655347

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129656394
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik krijg dat beeld bij je als ik bijvoorbeeld je reacties lees waar je een conversatie probeert te starten op een datingsite. Geen idee of het daadwerkelijk zo is verder, ik ken je natuurlijk niet. Maar als je al op mij zo overkomt zal dat bij veel vrouwen ook het geval zijn. En dat is niet echt iets waar je interesse mee wekt bij de meesten.
Luister. Ik post een conversatie die ik heb gehad omdat hij niet lekker loopt en ik daar wat advies over wil. Dat jij echter mij daarop dan gaat beoordelen vind ik niet netjes. En zeker iemand een sul noemen komt op mij negatief over. Het is gewoon schelden.

Dit forum (R&S) is juist bedoeld dat mensen hun vragen en onzekerheden kunnen posten. In een veilige omgeving. Dan is het niet fijn als mensen zoals jij daar misbruik van gaan maken en de mensen die open zijn naar beneden halen.

En ja, ik heb grote moeite om te versieren. En ondanks dat ik heel veel moeite doe om daar verbetering in te krijgen, lukt me dat niet. Dat is erg pijnlijk voor mij, om zoiets wat veel mensen vanzelf lukt niet te kunnen. Dus wat ik zeker niet nodig heb is dan ook nog eens aangevallen te worden wanneer ik open ben over zaken die bij mij niet goed gaan.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:34:24 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129656796
Gister in de kroeg sprak een jongen me aan. Op het eerste gezicht een goed uitziende leuke jongen. 1 van z'n eerste vragen was "wat zijn jouw negatieve kanten" En verder gaf ie veel complimentjes, was heel snel heel open.

Het viel me toen pas echt op hoe dat soms een enorme afknapper kan zijn. Dat ook ik de wat mysterieuze man interessanter vind. Iemand waar je wat moeite voor moet doen en die niet op een presenteerblaadje klaar voor je ligt.
Best een eyeopener :o
pi_129656883
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg sprak een jongen me aan. Op het eerste gezicht een goed uitziende leuke jongen. 1 van z'n eerste vragen was "wat zijn jouw negatieve kanten" En verder gaf ie veel complimentjes, was heel snel heel open.

Het viel me toen pas echt op hoe dat soms een enorme afknapper kan zijn. Dat ook ik de wat mysterieuze man interessanter vind. Iemand waar je wat moeite voor moet doen en die niet op een presenteerblaadje klaar voor je ligt.
Best een eyeopener :o
Kortom, het is nooit goed ;)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:37:38 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129656927
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Rickario het volgende:
Kortom, het is nooit goed ;)
Kortom, het verschilt heel erg per persoon en per situatie etc etc etc.
Al had ie daarvoor met een andere vrouw gesproken en die vond hem volgens mij dan wel weer leuk. Dus het kan wel :P
pi_129657027
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kortom, het verschilt heel erg per persoon en per situatie etc etc etc.
Al had ie daarvoor met een andere vrouw gesproken en die vond hem volgens mij dan wel weer leuk. Dus het kan wel :P
True, soms is het ook niet leuk wanneer het te makkelijk gaat :@
pi_129657202
Maar zelfs al lijkt het makkelijk te gaan, dan is dat nog niet zo..
Dat strijden en vechten voor een man ben ik echt een beetje zat. Deze date leek ook helemaal niet zo te zijn..
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:46:35 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129657339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Sannne het volgende:
Maar zelfs al lijkt het makkelijk te gaan, dan is dat nog niet zo..
Dat strijden en vechten voor een man ben ik echt een beetje zat. Deze date leek ook helemaal niet zo te zijn..
Strijden en vechten is natuurlijk ook weer een uiterste. Als dat te lang duurt en je krijgt er te weinig voor terug kan ie ook de pot op en vind ik hem al niet leuk meer :+

Het moet een mooie combi zijn. Niet op een presenteerblaadje, maa rook neit te moeilijk. Gewoon geintresseerd zijn in elkaar en daar een beetje mee spelen :)
pi_129657341
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Luister. Ik post een conversatie die ik heb gehad omdat hij niet lekker loopt en ik daar wat advies over wil. Dat jij echter mij daarop dan gaat beoordelen vind ik niet netjes. En zeker iemand een sul noemen komt op mij negatief over. Het is gewoon schelden.

Dit forum (R&S) is juist bedoeld dat mensen hun vragen en onzekerheden kunnen posten. In een veilige omgeving. Dan is het niet fijn als mensen zoals jij daar misbruik van gaan maken en de mensen die open zijn naar beneden halen.

En ja, ik heb grote moeite om te versieren. En ondanks dat ik heel veel moeite doe om daar verbetering in te krijgen, lukt me dat niet. Dat is erg pijnlijk voor mij, om zoiets wat veel mensen vanzelf lukt niet te kunnen. Dus wat ik zeker niet nodig heb is dan ook nog eens aangevallen te worden wanneer ik open ben over zaken die bij mij niet goed gaan.
Dus je post een gesprek, wilt weten wat er mis mee is en wil daar verder niet op beoordeeld worden? Tsja, post het dan niet, zo werkt dat nu eenmaal op een forum. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

Daarnaast, als je mijn opmerking over dat je - in je berichten! - als een sul overkomt al als zo'n grote belediging ziet denk ik dat je grotere problemen hebt dan het niet kunnen versieren.

Je zou er namelijk ook wat mee kunnen doen in plaats van een partijtje te lopen janken nu natuurlijk.
pi_129657434
Ik lees al een tijdje mee hier, wat jammer Sannne dat je date zo is afgelopen!
Ben sinds een paar weken aangemeld op Paiq. Veel losers, maar nu wel een heel leuke man via zo'n speeddate tegengekomen :)
Klein minpuntje: We wonen 136km van elkaar vandaan :P
pi_129657489
Even een vraagje tussendoor... hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je op een date gaat met iemand die je leert kennen via zo'n site?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:52:27 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129657567
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
Even een vraagje tussendoor... hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je op een date gaat met iemand die je leert kennen via zo'n site?
Verschilt tussen een paar uur en een paar maanden bij de mensen in het topic .
pi_129657634
quote:
Snelste date was binnen een uur en de langste (door omstandigheden) na een paar maanden mailen. Ik geef sterk de voorkeur aan het eerste.
pi_129657838
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Snelste date was binnen een uur en de langste (door omstandigheden) na een paar maanden mailen. Ik geef sterk de voorkeur aan het eerste.
En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:00:22 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129657875
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Kekaa het volgende:

[..]

En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?
Met online ouwehoeren kom je er alleen maar achter of je goed met elkaar online kan ouwehoeren. Het zegt heel weinig in hoe je het irl met elkaar kunt vinden.
pi_129657952
quote:
Meestal na 3 avondjes een uurtje chatten komt er wel een voorstel voor een date.
pi_129657975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Nou ja, feitelijk wel natuurlijk. Je kunt nog zo goed online lullen met iemand, maar je mist een stukje intonatie, non verbale communicatie, en wat dies meer zij. Daten is weten luidt het credo geloof ik.
pi_129657997
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:02 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Meestal na 3 avondjes een uurtje chatten komt er wel een voorstel voor een date.
Lijkt me wel een redelijk moment. Te lang blijven chatten met iemand die je wil zien is ook niet alles natuurlijk ;) En des te harder het kan tegenvallen als je te lang wacht.
pi_129658120
Wat doen de meeste op de eerste date, terrasje pakken, bios, thuis of zijn er nog mensen met vele spontanere ideen?
pi_129658236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:06 schreef mvde het volgende:
Wat doen de meeste op de eerste date, terrasje pakken, bios, thuis of zijn er nog mensen met vele spontanere ideen?
Dat hangt een beetje van het soort date af. Maar bij een reguliere date zou ik gewoon ergens wat gaan drinken, als het niet bevalt wil je zo weer weg kunnen. Bij een ''thuisdate'' kan dat ook, maar dan moet je natuurlijk wel een uitwedstrijd spelen. En anders heel direct uit de hoek komen :7

Bios is een slecht idee voor een eerste date. Je wilt elkaar leren kennen en niet naar een scherm staren, nietwaar?
pi_129658346
Nog meer vragen iemand? Ik ben er nu toch. :7
pi_129658354
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:06 schreef mvde het volgende:
Meestal is het een date op een terrasje in de stad / het dorp waar de dame woont. Op die manier is het voor hen vertrouwder en kan ik vooraf een middagje of avond (als het fout loopt) de stad verkennen met een camera.
pi_129658449
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog meer vragen iemand? Ik ben er nu toch. :7
Ik kan zo even niks meer bedenken, misschien later :)
pi_129658464
nou de vorige date zijn we gaan wandelen met de honden in een bosgebied, ik vond dat wel makkelijk. tevens meteen een handig gespreks onderwerp. Aangezien mijn komende date niet zo van de honden is wilde ik eens kijken of er andere leuke opties waren ipv het afgezaagde terrasje.
pi_129658525
quote:
Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen.
Ik vind chubbies wel leuk eigenlijk :)
Skinny hoeft niet perse voor mij. Een beetje extra vlees vind ik ook wel lekker :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129658559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind chubbies wel leuk eigenlijk :)
Skinny hoeft niet perse voor mij. Een beetje extra vlees vind ik ook wel lekker :P
Dan zit je toch goed bij de studentenvereniging van je :P
pi_129658566
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef mvde het volgende:
nou de vorige date zijn we gaan wandelen met de honden in een bosgebied, ik vond dat wel makkelijk. tevens meteen een handig gespreks onderwerp. Aangezien mijn komende date niet zo van de honden is wilde ik eens kijken of er andere leuke opties waren ipv het afgezaagde terrasje.
Het is een eerste date, jullie komen voor elkaar, zien elkaar voor het eerst. Ik denk dat de setting (het afgezaagde terrasje) er dan niet zoveel toe doet. Ik zou het bungeejumpen voor een vervolgdate bewaren in ieder geval.
pi_129658603
Ga shoppen met z'n tweeën voor een nieuw overhemd, weet je direct wat haar smaak is.
pi_129658620
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus je post een gesprek, wilt weten wat er mis mee is en wil daar verder niet op beoordeeld worden? Tsja, post het dan niet, zo werkt dat nu eenmaal op een forum. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

Daarnaast, als je mijn opmerking over dat je - in je berichten! - als een sul overkomt al als zo'n grote belediging ziet denk ik dat je grotere problemen hebt dan het niet kunnen versieren.

Je zou er namelijk ook wat mee kunnen doen in plaats van een partijtje te lopen janken nu natuurlijk.
Ik vind je nogal bot overkomen, had je het niet wat netter kunnen zeggen? Zeker niet netjes die reactie van jou. We zijn hier om te ervaren en te delen en niet om afgezeken te worden. Please keep that in mind...

@Sannne -O- Wat rot joh! -O- ik kan mij heel goed voorstellen dat het heel erg zonde is. Ik hoop dat je hier of op een andere datingsite weer een leuke kerel vindt ;).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129658663
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:23 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ik vind je nogal bot overkomen, had je het niet wat netter kunnen zeggen? Zeker niet netjes die reactie van jou. We zijn hier om te ervaren en te delen en niet om afgezeken te worden. Please keep that in mind...

@Sannne *O* Wat rot joh! *O* ik kan mij heel goed voorstellen dat het heel erg zonde is. Ik hoop dat je hier of op een andere datingsite weer een leuke kerel vindt ;).
Veel netter kon ik het niet maken nee. Even wat eelt op dat zieltje van je kweken jongen. Kom op. We zitten hier niet op het Libelle forum mag ik hopen.
pi_129658684
nee niet dezelfde dame. Maar dacht misschien vind ik hier wel een idee voor iets originelers. En nee bungee jumpen oid gaat het zeker niet worden ook niet een 2e date haha.
pi_129658726
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Veel netter kon ik het niet maken nee. Even wat eelt op dat zieltje van je kweken jongen. Kom op. We zitten hier niet op het Libelle forum mag ik hopen.
Beetje jammer :).
- Wiet van Broeckhoven
pi_129658735
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:26 schreef Greyson het volgende:

[..]

Beetje jammer :).
Nou!
pi_129658783
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:25 schreef mvde het volgende:
nee niet dezelfde dame. Maar dacht misschien vind ik hier wel een idee voor iets originelers. En nee bungee jumpen oid gaat het zeker niet worden ook niet een 2e date haha.
Ik ben ook niet zo van de originele dates vrees ik. Silenus heeft die meestal wel geloof ik.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:29:43 #35
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129658828
H_J kan soms confronterend uit de hoek komen. Soms pijnlijk maar nooit onnodig :P
Grijp ze!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:29:46 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129658830
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo van de originele dates vrees ik. Silenus heeft die meestal wel geloof ik.
Die kijkt vooral dingetje met z'n dates. Dat love programma :P
pi_129658910
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef japiedevlugge het volgende:
H_J kan soms confronterend uit de hoek komen. Soms pijnlijk maar nooit onnodig :P
Snap ik maar overkomen als een botte hark is wat anders. Je kunt het ook anders verwoorden.

Maar goed laten we dit maar achterwege. Ik wil zelf ook niet teveel offtopic gaan.

Ik ben nu bezig met twee dames waarvan ik de foto nog moet zien! I am curious.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129658919
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik ben nogal direct, maar dat kusjekroelgebeuren hoeft van mij verder ook niet zo. En er is soms angstaanjagend weinig voor nodig om users - onbedoeld - tot bovenin de gordijnen te jagen.
pi_129658949
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:32 schreef Greyson het volgende:

[..]

Snap ik maar overkomen als een botte hark is wat anders. Je kunt het ook anders verwoorden.

Maar goed laten we dit maar achterwege. Ik wil zelf ook niet teveel offtopic gaan.

En ik vind jou een theeslurpende geitewollensok. Kun je het niet anders verwoorden?
pi_129659067
Haantjes!

Mn beste vriend komt me zo even lekker afleiden en knuffelen! Lief :)

Overigens heb ik geen seks gehad met mijn date. Wel gevoeld/geknuffeld/samen in bed gelegen..
pi_129659145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef Sannne het volgende:
Haantjes!

Overigens heb ik geen seks gehad met mijn date. Wel gevoeld/geknuffeld/samen in bed gelegen..
Dat is een belangrijke. Was het hem dus niet slechts daarom te doen zoals eerder geopperd hier.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:39:47 #42
402989 japiedevlugge
pi_129659160
Het is niet dat dat er gebasht of moeite gedaan wordt om iemand te pakken. Soms lees je iets dan lokt dat een bepaalde reactie uit bij sommigen. Doe er inderdaad wat mee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef Sannne het volgende:
Haantjes!

Kijk dat dacht ik eigenlijk al wel. En van te voren was er zoveel contact, dit lijkt mij geen badboy die alleen even wilde scoren, want dat heeft ie namelijk niet (?)

Het is gewoon net zoals wat zoveel ervaren: van te voren te veel hebben ingebeeld en in de praktijk begin je feitenlijk opnieuw.
Grijp ze!
pi_129659162
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is een belangrijke. Was het hem dus niet slechts daarom te doen zoals eerder geopperd hier.
Hij probeerde wel hoor..
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:40:10 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel pogingen hij heeft gedaan ;)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:40:36 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659192
Volgens mij zijn er maar zeer zeer weinig mannen die enkel en alleen voor het knuffelen bij iemand in bed kruipt en het daar ook bij wil laten.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:41:24 #46
402989 japiedevlugge
pi_129659205
M'okay. Maar waarom zou ie nu dan opgeven als hij al zoveel had geïnvesteerd. Zij wilde door, dus waarom niet.
Grijp ze!
pi_129659221
Ik denk wel dat ik het met Japie eens ben. Ik denk dat de lat gewoon veel te hoog heeft gelegen, hij wilde zó graag.. Ook eens een vriendin, een gezin starten.. Dat al zijn vrienden al hebben.
De verwachtingen waren echt torenhoog..
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:42:41 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef japiedevlugge het volgende:
M'okay. Maar waarom zou ie nu dan opgeven als hij al zoveel had geïnvesteerd. Zij wilde door, dus waarom niet.
Ik denk dat ie het wel gezellig vond en alles, dus hoopte op een leuke nacht dus is blijven slapen.
Er wel achter was dat het niet meer dan gewoon gezellig was en dus geen tweede date voorstelde. ook omdat hij blijkbaar wist dat er geen fuckbuddy in zou zitten.
pi_129659264
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel pogingen hij heeft gedaan ;)
Hm, we kennen de omstandigheden natuurlijk niet. Sannne kan als een non door het leven gaan en hem duidelijk gemaakt hebben dat hij de eerste zes maanden geen ejaculatie hoeft te verwachten. En dat hij daarop afknapte. Maar dat is speculeren.
pi_129659276
Hij had een fuckbuddy, ik had er ook een.. Dan hoef je toch geen moeite te doen voor seks?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:43:50 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef Sannne het volgende:
Hij had een fuckbuddy, ik had er ook een.. Dan hoef je toch geen moeite te doen voor seks?
Betekent toch niet dat ie het niet met jou zou willen doen? :? Dat staat toch los van elkaar.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:44:02 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129659301
quote:
Dat is ook gelijk het grote nadeel van een FB hebben.
pi_129659313
quote:
Nee, maar hij wil misschien ook weleens wat ander vlees in de kuip hebben.
pi_129659318
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Betekent toch niet dat ie het niet met jou zou willen doen? :? Dat staat toch los van elkaar.
Dat is waar.. Maar seks kon hij sowieso krijgen van zijn fuckbuddy..

Ik denk wel dat ie eerlijke bedoelingen had.
pi_129659324
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is ook gelijk het grote nadeel van een FB hebben.
Klopt, als je een FB hebt kijk je toch anders naar je andere dates
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:45:39 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659347
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef Sannne het volgende:
Dat is waar.. Maar seks kon hij sowieso krijgen van zijn fuckbuddy..

Ik denk wel dat ie eerlijke bedoelingen had.
Z'n bedoelingen waren vast wel eerlijk.
Maar ondanks zijn fuckbuddy wou ie wel gewoon seks met je :)
pi_129659365
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Klopt, als je een FB hebt kijk je toch anders naar je andere dates
In what way? Dat je niet zonodig hoeft te scoren?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:46:25 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659368
Al zei die gast van gisteren, die dus zichzelf op een presenteerblaadje gaf, wel dat ie ook wel eens gewoon een avondje met elkaar in bed wilde liggen en praten en knuffelen.. maar thats all.. uhu :')
pi_129659374
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Z'n bedoelingen waren vast wel eerlijk.
Maar ondanks zijn fuckbuddy wou ie wel gewoon seks met je :)
Ja, ach.. Misschien wel ja.
Nouja, het doet er ook niet meer toe. Nummer gewist..
Heb hem nog wel op facebook. Twijfel wat ik daarmee moet..
pi_129659387
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo zie ik het in ieder geval wel
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:47:12 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129659388
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een seksbuddy zorgt juist bij mij voor een grotere seksuele drift, dus des te meer ik wil scoren.. :+
pi_129659428
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een seksbuddy zorgt juist bij mij voor een grotere seksuele drift, dus des te meer ik wil scoren.. :+
+1 :D
Hoe meer seks ik heb, hoe vaker ik wil. Als FB en ik even een tijdje geen contact hebben dan zakt mijn libido ook..
pi_129659438
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Zo zie ik het in ieder geval wel
quote:

[..]

Hm, bij mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit geloof ik. Ik ga er niet meer of minder die behoefte van voelen.
pi_129659473
quote:

[..]

Dat heb ik duidelijk niet. Als ik jeuk heb kan ik altijd laten krabbelen maar dat doe ik niet met een date.
pi_129659531
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef Sannne het volgende:
Ik denk wel dat ik het met Japie eens ben. Ik denk dat de lat gewoon veel te hoog heeft gelegen, hij wilde zó graag.. Ook eens een vriendin, een gezin starten.. Dat al zijn vrienden al hebben.
De verwachtingen waren echt torenhoog..
Wat jammer nou. :) Volgende keer beter!!
- Wiet van Broeckhoven
pi_129659675
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is een eerste date, jullie komen voor elkaar, zien elkaar voor het eerst. Ik denk dat de setting (het afgezaagde terrasje) er dan niet zoveel toe doet. Ik zou het bungeejumpen voor een vervolgdate bewaren in ieder geval.

Inderdaad. Niks mis met een terrasje. Prima manier om even rustig te babbelen en elkaar beter te leren kennen. Met de mogelijkheid om daarna nog op stap te gaan of wat niet anders.
Als je iets anders als afleiding nodig hebt zit er al niet iets goed imho
pi_129659754
Sannne ga je nu dingen in vervolg anders aanpakken, of?
- Wiet van Broeckhoven
pi_129659799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:56 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inderdaad. Niks mis met een terrasje. Prima manier om even rustig te babbelen en elkaar beter te leren kennen. Met de mogelijkheid om daarna nog op stap te gaan of wat niet anders.
Als je iets anders als afleiding nodig hebt zit er al niet iets goed imho
Dat. Als het erg gezellig is plak je er nog een etentje of weet ik veel wat aan vast. Mogelijkheden genoeg.
pi_129659802
Kan altijd de onderbuurman-troef nog spelen :D

Een eerste date vind ik een cafeetje of terrasje het fijnst. Thuis werkt niet zo omdat je dan ook meteen pal voor elkaar zit zonder afleiding. Tv is een beetje lullig om te gaan zitten kijken :D
Wandelen lijkt me ook prima, strandwandeling ofzo.. :)
pi_129659831
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:58 schreef Greyson het volgende:
Sannne ga je nu dingen in vervolg anders aanpakken, of?
Ik ben even zat van daten eigenlijk.. Twee mislukte dates in een maand!

Ik denk wel dat ik het vooraf wat 'zakelijker' moet houden. Als we in chat een leuke klik hebben, prima, maar dan snel afspreken. Dan ben ik ook niet zo teleurgesteld als het mis loopt..
En niet meer mee naar huis op date 1 ;)
pi_129659937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:01 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ik het vooraf wat 'zakelijker' moet houden. Als we in chat een leuke klik hebben, prima, maar dan snel afspreken. Dan ben ik ook niet zo teleurgesteld als het mis loopt..
Mijn grootste fout is geweest te lang chatten voordat er een date plaatsvindt. Je kent elkaar dan al te goed en daarnaast krijg je nogal verwachtingen van elkaar.
Verder is het heel relaxed om een date in te gaan met de houding van: 'we zien wel'
pi_129660049
Dat was ook echt verkeerd ja. We hadden pas een week contact hoor!
Maar oh wat konden we samen dromen over de toekomst. Overigens nam hij daar initiatief in. Ik heb geen sterke kinderwens meer, maar hij des te meer, en daar ging ik in mee. Duf!

Anyway genoeg geanalyseerd.. Het was even kut vandaag maar ik weiger nog langer te sippen hierover.
*pakt de rosé en 2 paracetamols*
pi_129660327
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef Sannne het volgende:
Maar oh wat konden we samen dromen over de toekomst. Overigens nam hij daar initiatief in. Ik heb geen sterke kinderwens meer, maar hij des te meer, en daar ging ik in mee. Duf!

Anyway genoeg geanalyseerd.. Het was even kut vandaag maar ik weiger nog langer te sippen hierover.
that's the spirit. ^O^
pi_129660451
quote:

Hup. Next :P
pi_129660579
Kleine update: het was een erg geslaagde date. Ze heeft me al snel laten weten dat ze me weer wilde zien :D

*O*
pi_129660624
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef PeterPastoor het volgende:
Kleine update: het was een erg geslaagde date. Ze heeft me al snel laten weten dat ze me weer wilde zien :D

*O*
Yay!!
pi_129661706
quote:

[..]

Snap ik, jammer. Maar geef niet op ;)
- Wiet van Broeckhoven
pi_129662339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef PeterPastoor het volgende:

*O*
Daar gaat je celibaatschap
pi_129663421
quote:

[..]

Wel jammer. Zo hebben wij het ook gedaan. Toen we elkaar op whatsapp hadden hebben we even heel erg veel contact gehad. Daarna 3 dagen nauwelijks. En vandaag dus date gehad.

En nee, vantevoren was het plan er al niet om met haar naar huis te gaan haha.

Maar wat je zegt kan wel goed zijn ja :)

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterPastoor op 04-08-2013 08:50:31 ]
pi_129671834
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:32 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
pi_129672030
quote:
Waar ik date mee had gisteren zat tussen het eerste contact en de date gisteren 4 dagen :@
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:44:16 #82
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129672447
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Wel jammer. Zo hebben wij het ook gedaan. Toen we elkaar op whatsapp hadden hebben we even heel erg veel contact gehad. Daarna 3 dagen nauwelijks. En vandaag dus date gehad.
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 08:39 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Waar ik date mee had gisteren zat tussen het eerste contact en de date gisteren 4 dagen :@
Oftewel, op de dag dat jullie in contact kwamen met elkaar en hooguit de dag erna hebben jullie veel geappt; daarna niet meer en een hele leuke date gehad.

Is wel een béétje anders dan bij Sannne geloof ik.
Sowieso is dit van jou natuurlijk helemaal niet buitensporig veel contact voor de date.

Tof voor je, trouwens ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129672488
Argh.. de rosé en de knuffels hebben niet geholpen. Blijf me klote voelen. Hebben jullie dit weleens gehad, dat je na 1 date zo baalde?

Wat kan je iemand in zo'n korte tijd al leuk gaan vinden..
pi_129672533
Is dat concept fuckbuddy wel echt zo succesvol? :D
pi_129672657
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:44 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Oftewel, op de dag dat jullie in contact kwamen met elkaar en hooguit de dag erna hebben jullie veel geappt; daarna niet meer en een hele leuke date gehad.

Is wel een béétje anders dan bij Sannne geloof ik.
Sowieso is dit van jou natuurlijk helemaal niet buitensporig veel contact voor de date.

Tof voor je, trouwens ^O^
Het was idd de eerste dag erg veel contact. De dagen erna heel af en toe maar een berichtje. Sowieso is ze niet echt van het whatsappen en ik vind dat dan wel weer een beetje lastig. :')

Dank je wel. Nu even kijken hoe het verder gaat. Waarschijnlijk volgende week zaterdag weer maar dat is nog niet zeker. Ik hoop dat ik haar na het werk volgende week nog even kan opzoeken :)
pi_129672697
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:07 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Het was idd de eerste dag erg veel contact. De dagen erna heel af en toe maar een berichtje. Sowieso is ze niet echt van het whatsappen en ik vind dat dan wel weer een beetje lastig. :')

Dank je wel. Nu even kijken hoe het verder gaat. Waarschijnlijk volgende week zaterdag weer maar dat is nog niet zeker. Ik hoop dat ik haar na het werk volgende week nog even kan opzoeken :)
Welkom in hetzelfde schuitje ^O^
Zit in precies dezelfde situatie
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:15:37 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129672719
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef Sannne het volgende:
Argh.. de rosé en de knuffels hebben niet geholpen. Blijf me klote voelen. Hebben jullie dit weleens gehad, dat je na 1 date zo baalde?

Wat kan je iemand in zo'n korte tijd al leuk gaan vinden..
Ook wel meegemaakt hoor, blijft gewoon een rotgevoel. En dat klopt, zelfs al vóór je iemand ziet, is het nadeel soms van internetdaten.
pi_129672755
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:13 schreef Rickario het volgende:

[..]

Welkom in hetzelfde schuitje ^O^
Zit in precies dezelfde situatie
Voor de date was het wel ideaal. Ik hoop dat we nu meer contact krijgen maar denk het niet zo. Had haar bij de date gevraagd dus of ze van het whatsappen was en dat was niet zo....

Naja we wachten af :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:25:04 #89
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129672819
quote:

:D oh jee, dat is wel erg _O- maar heb ik ook wel gehad hoor, alleen ging het niet zó ver. Zo verstandig ben ik dan nog wel ;) /schade en schande

Wat ik altijd zo jammer vind aan online daten. Soms ontmoet je iemand met wie het online goed klikt, met wie je niet De Klik hebt, maar wel een leuke vriendschap zou kunnen hebben. En dat gebeurt dan niet, want je bent op zoek naar De Klik en als die er niet is, zie je elkaar dus niet weer. Ik zou een date best anders willen insteken, maar daar schiet je weinig mee op als de ander dat niet ook doet. En zoals de_nachtwacht ook al zei: als je je richt op vriendschap en "verder zien we wel" loop je het risico dat je gefriendzoned wordt. Lastig!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129672887
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
Ho? Ik scheld hem helemaal niet uit. Ik reageer alleen op zijn woorden. Maar zijn verwoordingen komen zo slecht uit de hoek. Als hij zo in het echte leven ook zo zou communiceren dan vond ik hem maar onfatsoenlijk. Ik noem dit ook niet direct, direct zijn is anders.

Maar goed ik wil het ook hierbij laten zoals eerder aangegeven.
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:31:28 #91
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129672913
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:25 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D oh jee, dat is wel erg _O- maar heb ik ook wel gehad hoor, alleen ging het niet zó ver. Zo verstandig ben ik dan nog wel ;) /schade en schande

Wat ik altijd zo jammer vind aan online daten. Soms ontmoet je iemand met wie het online goed klikt, met wie je niet De Klik hebt, maar wel een leuke vriendschap zou kunnen hebben. En dat gebeurt dan niet, want je bent op zoek naar De Klik en als die er niet is, zie je elkaar dus niet weer. Ik zou een date best anders willen insteken, maar daar schiet je weinig mee op als de ander dat niet ook doet. En zoals de_nachtwacht ook al zei: als je je richt op vriendschap en "verder zien we wel" loop je het risico dat je gefriendzoned wordt. Lastig!
Herkenbaar verhaal, ik vind het soms ook echt jammer dat het er "moet" zijn en anders is het tabee. Misschien ook wel omdat het bij mezelf niet zo werkt. Als ik iemand leuk vind wil dat nog niet zeggen dat ik ook verliefd word, dat komt gaandeweg. En dat zoek ik liever rustig uit, door vaker af te spreken. Het is alleen jammer dat de tegenpartij vaak wat sneller is in die dingen. Dus ofwel het gaat meteen veel te snel ofwel het stopt meteen omdat "hét gevoel" er niet is. En da's jammer want je kunt er ook leuke contacten aan overhouden, je hebt niet voor niets een klik.
pi_129673096
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:30 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ho? Ik scheld hem helemaal niet uit. Ik reageer alleen op zijn woorden. Maar zijn verwoordingen komen zo slecht uit de hoek. Als hij zo in het echte leven ook zo zou communiceren dan vond ik hem maar onfatsoenlijk. Ik noem dit ook niet direct, direct zijn is anders.

Maar goed ik wil het ook hierbij laten zoals eerder aangegeven.
Ja, want zeggen dat je iemand in zijn berichtjes als een theedrinkende sul vind overkomen is natuurlijk de meest grove belediging die je je maar kunt voorstellen. Kom, Greyson, veeg je tranen weg en even een kerel zijn. Beetje relativeren.

Het is geen wonder dat sommigen van jullie nog maagd zijn. Zeer onaantrekkelijk, dat gehuil om niks.
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:49:56 #93
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129673243
Eens met Hungry_Joe. Als je al begint te piepen omdat iemand (die je nota bene niet persoonlijk kent...op nota bene het internet) je een theedrinkende sul noemt...dan heb je nog een zwaar leven voor je ben ik bang.

Even los van het feit of 'theedrinkende sul' een correcte term is, zo komt dyna in berichtjes wel een beetje over inderdaad. En moraalridder Greyson eigenlijk nu ook. :') Sterker nog, ik denk dat dat 'sullige imago' voor 90% de reden is waarom Dyna geen date weet te scoren.

Mensen die nooit een schop onder hun reet krijgen blijven altijd sukkels. En dat bedoel ik in zijn algemeenheid. Dus als iedereen alleen maar lief, aardig en super leuk tegen je doet zul je ook nooit weten wat je nu precies verkeerd aanpakt.
Gourmetten of steengrillen?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 10:51:03 #94
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_129673269
ik drink ook thee nu
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_129673308
Paul drinkt thee jongens! Dus dan kan het.
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:53:29 #96
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129673317
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:49 schreef Silenus het volgende:
Mensen die nooit een schop onder hun reet krijgen blijven altijd sukkels. En dat bedoel ik in zijn algemeenheid. Dus als iedereen alleen maar lief, aardig en super leuk tegen je doet zul je ook nooit weten wat je nu precies verkeerd aanpakt.
Onzin, je kan "theedrinkende sul" ook anders verwoorden zonder dat het meteen door iemand als een persoonlijke aanval wordt geinterpreteerd :)

En oh ironie, wat zou H_J doen als iemand hem een theedrinkende sul zou noemen? Toch ook pissig worden en fel reageren? :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 10:55:37 #97
80791 crew  Paul
pi_129673359
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Paul drinkt thee jongens! Dus dan kan het.
*;
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 10:55:57 #98
80791 crew  Paul
pi_129673367
Ik drink thee, en ik heb dates via Paiq, dus ik kan het ook. Maar op m'n date drink ik bier.
pi_129673378
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:53 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Onzin, je kan "theedrinkende sul" ook anders verwoorden zonder dat het meteen door iemand als een persoonlijke aanval wordt geinterpreteerd :)

En oh ironie, wat zou H_J doen als iemand hem een theedrinkende sul zou noemen? Toch ook pissig worden en fel reageren? :')
Ja, je kunt ook ieder woord op een gouden schaaltje wegen voor je het plaatst, klopt. Maar dat ga ik dus niet doen. Overigens is ''theedrinkende sul'' niet krachtig genoeg als belediging om mij te triggeren.
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:56:41 #100
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129673387
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:53 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

eigenlijk denk ik dat hij daarboven zou staan :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')