Shakes hands..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Zeker ja. Heb het nu ook een beetje. Afgelopen vrijdag leuke date gehad met een meisje waar ik al een week behoorlijk mee aan het mailen was. Dat klikte en ik had het gevoel afgelopen vrijdag ook wel. Ik ben dan iemand die redelijk snel een 2e date probeer te plannen, dan weet ik ook of er vanuit de ander nog interesse is. Helaas nog niks gehoord op dit moment en dan voel ik me er wel rot bij ja.
Inderdaad. Maar een kleine moeite.En het is dan voor beiden duidelijk waar je aan toe bentquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Shakes hands..
Zo vervelend, niks meer horen.. Dan liever een kort 'nee, we laten het hierbij' berichtje toch?
Ook al.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn date heeft net verklaard dat hij denkt dat het beter is om niet nog een keer af te spreken.![]()
Vond het echt een leuke jongen dus baal er wel een beetje van. Maarjaaa.
Ja klopt. Ik kon haar overigens ook niet zo goed peilen. Ik wist niet of ze het gewoon niet leuk vond, of dat ze gewoon een rustig persoon is die eerst de kat uit de boom een beetje kijkt. Overigens heb ik nog wel een paar berichtjes met haar over en weer gestuurd. Pas toen ik over een nieuwe afspraak begon, kreeg ik niks meer terug. Wellicht dat ik daarmee iets te snel ben geweest. Maar goed, als zij het leuk had gevonden had ze neem ik aan wel meteen gereageerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Shakes hands..
Zo vervelend, niks meer horen.. Dan liever een kort 'nee, we laten het hierbij' berichtje toch?
Jammer joh. maar goed hij is in ieder geval eerlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn date heeft net verklaard dat hij denkt dat het beter is om niet nog een keer af te spreken.![]()
Vond het echt een leuke jongen dus baal er wel een beetje van. Maarjaaa.
Geen jaloezie, meer in de trant van, al schrijf je nog zoveel in je profiel, reageer je leuk op haar profiel.. Als ze niet wil, dan wil ze niet.. En ja, dat geldt als man net zo.. * weethetevennietmeer weleens een stalkende vrouw achter zich aan gehad heeft..quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Bespeur ik hier wat jaloezie richting vrouwen?
De vrouw bepaalt 10 van de 10 keer wie haar man wordt.
Maar de man bepaalt dat net zo
Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Shakes hands..
Hier ben ik het volkomen mee eens!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.
Ach ja. Ik ben het inmiddels wel gewend. Daarom heb ik gisteren ook meteen gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken. Misschien iets te snel, maar ik vond haar best leuk en geen zin om na een week alsnog te horen dat ze er geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.
Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef Bakkerd het volgende:
..Ben sinds een paar weken aangemeld op Paiq. Veel losers...
Ook nieuwsgierig isquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.
Dat is nuttig verbetermateriaal voor de jongens die daar (net als ik) actief zijn.
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hier ben ik het volkomen mee eens!!
Laf gedrag, bah.. Wees gewoon open en eerlijk, en vertel iemand gewoon de waarheid, gaan we echt niet dood aan..
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ach ja. Ik ben het inmiddels wel gewend. Daarom heb ik gisteren ook meteen gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken. Misschien iets te snel, maar ik vond haar best leuk en geen zin om na een week alsnog te horen dat ze er geen zin meer in heeft.
Multi-Quote Of Truth.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
EensLaatst nog een date gehad en toen haar gewoon een WA gestuurd van "Was gezellig maar gaat niets worden" (iets in die trant iig
Wel zo netjes
Nee inderdaad. En dan hoeft het voor mijn part nog niet eens recht in mijn gezicht. Gewoon een whatsapp berichtje vind ik ook prima. Maar goed als ik vandaag nog niks heb gehoord dan trek ik m'n conclusies iig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Multi-Quote Of Truth.
Daarom dus. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn dames. We plegen heus geen zelfmoord of wat dan ook.
Hmm nou.. Ik heb een paar keer na een leuk gesprekje van 15 min de vraag gehadquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.
Dat is nuttig verbetermateriaal voor de jongens die daar (net als ik) actief zijn.
Bijzonder hoe mensen het kunnen verneuken he.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Hmm nou.. Ik heb een paar keer na een leuk gesprekje van 15 min de vraag gehad
- wat ik lekker vind in bed
- of ik het wel of niet geil vind om seks te hebben met deze temperaturen
- of ik down ben met seks op een eerste afspraakje
etc.
standaard antwoorden voor dit soort vragen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
Dat komt omdat er juist websites zijn die het als tip geven om zo snel mogelijk het gesprek seksueel te maken. Dus dan krijg je inderdaad dit soort gesprekken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Bijzonder hoe mensen het kunnen verneuken he.
Nee, dit heeft niks te maken met websites. Dit heeft te maken met retards die niet weten hoe ze met vrouwen moeten omgaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er juist websites zijn die het als tip geven om zo snel mogelijk het gesprek seksueel te maken. Dus dan krijg je inderdaad dit soort gesprekken.
Whehe hoor je vaker inderdaad. Van die op springen staande maagden die denken op die manier iets te bereiken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
etc.
Verstandigquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En dan hoeft het voor mijn part nog niet eens recht in mijn gezicht. Gewoon een whatsapp berichtje vind ik ook prima. Maar goed als ik vandaag nog niks heb gehoord dan trek ik m'n conclusies iig.
Wie niet waagt... blijft maagdquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
etc.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Rickario het volgende:
Whehe net m'n date die al een paar dagen nogal afwezig is gevraagd of er iets is. En als dat het geval is dat ik dat graag hoor...
Reactie:
Neeh!Druk met verhuizing. En vervolgens een uur lang een leuk gesprek
![]()
Zit dus nog goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |