abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:58:18 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676124
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, dan voelen ze dat er interesse in ze wordt getoond O+
Klopt! Geen copy paste maar daadwerkelijke interesse op basis van zijn profiel.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:59:53 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676168
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:56 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon zo'n berichtje dat ze naar 100 vrouwen copy pasten?
Yep, en de eerste ook. Dat is meer regel dan uitzondering hoor, op datingsites.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:01:17 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129676201
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt! Geen copy paste maar daadwerkelijke interesse op basis van zijn profiel.
Dat deed ik altijd. Liet merken dat ik het profiel wel gelezen had. Maar op een moment kwam je, zoals ik hier al vaker heb gelezen, tig keer hetzelfde profiel tegen: lekker eten, verre reizen, etc. Werkte ook niet echt stimulerend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129676273
Dat krampachtige "ik hou van (verre) reizen" ook. :') "Nu kom ik avontuurlijk en spannend over." Nee, je kunt nog steeds een sufkut zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:09:20 #180
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676398
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat deed ik altijd. Liet merken dat ik het profiel wel gelezen had. Maar op een moment kwam je, zoals ik hier al vaker heb gelezen, tig keer hetzelfde profiel tegen: lekker eten, verre reizen, etc. Werkte ook niet echt stimulerend.
Het is wel even zoeken ja, maar in mijn ervaring werkt dat ook het beste. Liever wat kieskeuriger dan een ellenlange puntje puntje puntje mailwisseling waar je niet blij van wordt of van die standaardverhalen. Is vaak al te zien aan hoe een profiel wordt ingevuld. Is het met humor, heeft iemand een eigen smaak of staat overal: weet niet/hoor je later, lees je tussen de regels door dat iemand nog vol wrok zit over een relatie of eerdere date-ervaringen (run!) etc. etc. Kritisch zijn is best een must.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:12:11 #181
Brabo Bastard
pi_129676469
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:04 schreef Fascination het volgende:
Dat krampachtige "ik hou van (verre) reizen" ook. :') "Nu kom ik avontuurlijk en spannend over." Nee, je kunt nog steeds een sufkut zijn.
Dat dus. En dat je van lekker eten houd is ook een open deur intrappen met maat 48. Je houd niet van "smerig ondergekotst voer (Theo Maassen)", althans ik mag hopen van niet.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is wel even zoeken ja, maar in mijn ervaring werkt dat ook het beste. Liever wat kieskeuriger dan een ellenlange puntje puntje puntje mailwisseling waar je niet blij van wordt of van die standaardverhalen. Is vaak al te zien aan hoe een profiel wordt ingevuld. Is het met humor, heeft iemand een eigen smaak of staat overal: weet niet/hoor je later, lees je tussen de regels door dat iemand nog vol wrok zit over een relatie of eerdere date-ervaringen (run!) etc. etc. Kritisch zijn is best een must.
Dat ben ik wel met je eens. Een pakkende profieltekst is lang zo eenvoudig nog niet. Je kan wel tips zoeken maar uiteindelijk moet je het er zelf neer zetten. En zit je nog met wrok in je maag, dan ben je nog niet aan daten toe, meer aan scharrelen.

En het werkt twee kanten op: jij bent kritisch maar zij ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:13:42 #182
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129676505
Ik heb gewoon in m'n profiel staan dat ik houd van lekker eten en leuke dingen doen met leuke mensen :Y prima toch?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:14:34 #183
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676526
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat dus. En dat je van lekker eten houd is ook een open deur intrappen met maat 48. Je houd niet van "smerig ondergekotst voer (Theo Maassen)", althans ik mag hopen van niet.

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Een pakkende profieltekst is lang zo eenvoudig nog niet. Je kan wel tips zoeken maar uiteindelijk moet je het er zelf neer zetten. En zit je nog met wrok in je maag, dan ben je nog niet aan daten toe, meer aan scharrelen.

En het werkt twee kanten op: jij bent kritisch maar zij ook.
Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.

Inderdaad, graag zelfs. Het is leuk als die interesse andersom ook oprecht is. Denk dat mensen soms teveel de druk van aantallen voelen. Het maakt niet uit hoe vaak je date of hoeveel mensen je willen daten. Eentje kan al genoeg zijn.
pi_129676536
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:13 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb gewoon in m'n profiel staan dat ik houd van lekker eten en leuke dingen doen met leuke mensen :Y prima toch?
Je bent toch niet vergeten te vermelden dat je van goede humor houdt?
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:18:21 #185
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129676623
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.

Inderdaad, graag zelfs. Het is leuk als die interesse andersom ook oprecht is. Denk dat mensen soms teveel de druk van aantallen voelen. Het maakt niet uit hoe vaak je date of hoeveel mensen je willen daten. Eentje kan al genoeg zijn.
:Y
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:19:41 #186
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129676648
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
Toch maar op in gaan. Nee. Een vrouw bepaalt dat in 10 van de 10 keer. Mannen net zo goed. Tenzij je Thaise/Russische import telt, dan is het idd 9 van de 10 keer.
WFPB!
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:22:49 #187
Brabo Bastard
pi_129676702
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Juist omdat het lastig is zocht ik altijd wel naar een die eruit sprong ten opzichte van de rest. Alleen zag ik toen wel dat je heel veel geluk moest hebben om net die ene te vinden die aansprak, dus ben er op een moment ook mee gestopt.

En allicht maakt het niet uit hoeveel je date. Die ene kan er net tussen zitten waarmee de klik er meteen is.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129676765
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
Bespeur ik hier wat jaloezie richting vrouwen? ;)
De vrouw bepaalt 10 van de 10 keer wie haar man wordt.
Maar de man bepaalt dat net zo
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:25:51 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129676774
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Juist omdat het lastig is zocht ik altijd wel naar een die eruit sprong ten opzichte van de rest. Alleen zag ik toen wel dat je heel veel geluk moest hebben om net die ene te vinden die aansprak, dus ben er op een moment ook mee gestopt.

En allicht maakt het niet uit hoeveel je date. Die ene kan er net tussen zitten waarmee de klik er meteen is.
Denk dat dat ook de meeste slagingskans heeft als je zo te werk gaat op profielensites. Maar klopt wel dat het soms zoeken naar een speld in een hooiberg is :)

Hoe is het eigenlijk met jouw date nu?
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:50:29 #190
Brabo Bastard
pi_129677381
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk dat dat ook de meeste slagingskans heeft als je zo te werk gaat op profielensites. Maar klopt wel dat het soms zoeken naar een speld in een hooiberg is :)

Hoe is het eigenlijk met jouw date nu?
Een laag pitje, let's leave it at that ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129677402
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kende jouw dochter je date dan?
Nee, hij belde 1 keer via skype toen ze wakker was. Heb haar wel verteld wie dat was, maar het verder kort gehouden. Schijnbaar maakte dat toch indruk. Ook weer goed om te weten, want ze weet veel meer dan ik denk..
pi_129677737
Mannen die hun profieltekst beginnen met 'Hoi, met Kees..' :D
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 14:09:05 #193
Brabo Bastard
pi_129677752
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
Vooral hilarisch als het niet eens hun eigen naam is.

Al kunnen vrouwen dit ook best wel goed :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:33:54 #194
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_129678376
Leerzaam topic :D ;)

quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:14 schreef debeterebob het volgende:
Hier al mijn berichten die ik van vrouwen heb ontvangen:

[..]
<knip>
[..]

LOL _O-
pi_129678686
quote:
Ik moet meteen aan deze kutreclames denken
pi_129678906
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:

Titel: hey hoe gaat het?

Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?

Dat stuur ik af en toe ook gewoon. Als ze verder niks in hun profieltekst zetten waar ik op kan reageren begin ik meestal of ze een fijn weekend/werkdag hebben gehad. Verbazend genoeg krijg je dan nog vaak antwoord terug ook. Ik heb vaak zat gehad dat ik een redelijk lang bericht stuurde als reactie op iets wat in een profiel stond en waar ik vervolgens dan geen antwoord op krijg.
pi_129679168
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef Sannne het volgende:
Argh.. de rosé en de knuffels hebben niet geholpen. Blijf me klote voelen. Hebben jullie dit weleens gehad, dat je na 1 date zo baalde?

Wat kan je iemand in zo'n korte tijd al leuk gaan vinden..
Zeker ja. Heb het nu ook een beetje. Afgelopen vrijdag leuke date gehad met een meisje waar ik al een week behoorlijk mee aan het mailen was. Dat klikte en ik had het gevoel afgelopen vrijdag ook wel. Ik ben dan iemand die redelijk snel een 2e date probeer te plannen, dan weet ik ook of er vanuit de ander nog interesse is. Helaas nog niks gehoord op dit moment en dan voel ik me er wel rot bij ja.
pi_129679229
quote:
Of mensen die hun berichtjes zo beginnen. Ik ga daar altijd nogal surrealistisch op in, alsof je met ze aan de telefoon zit.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:15:25 #199
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129679553
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dat stuur ik af en toe ook gewoon. Als ze verder niks in hun profieltekst zetten waar ik op kan reageren begin ik meestal of ze een fijn weekend/werkdag hebben gehad. Verbazend genoeg krijg je dan nog vaak antwoord terug ook. Ik heb vaak zat gehad dat ik een redelijk lang bericht stuurde als reactie op iets wat in een profiel stond en waar ik vervolgens dan geen antwoord op krijg.
Ik vond het gewoon komisch, het onderwerp van het bericht laat in ieder geval niks aan de verbeelding meer over :)
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:28:18 #200
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129679957
Als je via een datingsite of wat daar dan ook in de buurt van komt gaat zitten, zou het voor mij in elk geval belangrijk zijn mezelf te blijven, en het gesprek zo fijn mogelijk te laten verlopen, en zoiezo niet liegen over iets en respectvol blijven en dan het contact gewoon warm blijven houden, dan schiet het tenminste wel op...
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')