Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, want zeggen dat je iemand in zijn berichtjes als een theedrinkende sul vind overkomen is natuurlijk de meest grove belediging die je je maar kunt voorstellen. Kom, Greyson, veeg je tranen weg en even een kerel zijn. Beetje relativeren.
Het is geen wonder dat sommigen van jullie nog maagd zijn. Zeer onaantrekkelijk, dat gehuil om niks.
Die vond ik ook net wat over the top.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien had ik gewoon niet over die mariakaakjes moeten beginnen. Dat ging best ver.
Correct. Maar goed, we gaan zo wel heel erg offtopic en dat is niet de bedoelingquote:
Ja, als je erover door blijft mekkeren doe ik ook nog wel even met je mee. En qua beledigen overtref je mijn eerdere postings nu ruimschoots, dus dat toont nogal wat hypocrisie aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Greyson het volgende:
[..]
Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.
Je kunt niet laten om door te gaan met het persoonlijk aanvallen van iemand. Beetje jammer. Maar ik had het niet over die post. Die heb ik genegeerd.
Wat begrijp jij niet aan 'dat ik het hier wil bij laten?' Met jou valt gezien je PI niet te communiceren aangezien jij eerder onbedoeld (wellicht ook nog onbewust) mensen kan gaan beledigen of dat je overkomt als iemand die alleen maar een groot ego heeft.
Stop eens met dit leuke riedeltje. Jammer dat je nu geheel bewust zit te trollen.
Ik heb mijn zegje al eerder gedaan. Laat dit nou maar achterwege.
Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten alquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef Rickario het volgende:
Tsja met elkaar allemaal naar de mond te praten schiet natuurlijk niemand wat op. Soms is een eerlijke mening wel even goed (Ben het gedeeltelijk wel eens met H_J). Maar de manier en de toon waarop je zoiets brengt kan wel wat anders. Dit ging wel erg lomp en hard
![]()
On topic: M'n date heeft weer contact gezocht
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderrquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten alsmileys gebruiken als ze aan willen tonen dat ze het - al dan niet gedeeltelijk - met me eens zijn en dat is een kwalijke zaak.
Verstandig..quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef habitue het volgende:
Date van mij dit weekend met meid die ik op vakantie heb ontmoet was echt leuk. Park, kleedje, koude biertjes, en wat snacks. Leuke gesprekken, seksuele spanning ook wel, echt type waar ik verliefd op zou kunnen worden. Helaas had zij geen zin om op dit punt in haar leven al te binden met iemand... Ze is dan ook wat jaartjes jonger dan ik. Wel wilde ze volgende week weer afspreken.... Tsja ik ga mezelf er niet mee kwellen denk ik.
De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
Kende jouw dochter je date dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!
Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.
vraag ik me ook afquote:
Trouwens, dit komt nooit meer op tv. Dus helaas kijk ik geen 'all you need is love' en/of 'boer zoekt vrouw' meer op dates. De bak Ben&Jerry-ijs is uiteraard still going strong.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kijkt vooral dingetje met z'n dates. Dat love programma
In jouw geval doktertje spelen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
Sjonge jonge, wat een gezeik hier op de zondagochtend
OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
Akkoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
Kent jouw dochter je date dan ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!
Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
H_J is juist diegene die mensen op hun zwakheden aanvalt. Lees maar even terug naar wat hij over mij post. Daar ging hij gewoon te ver in. Juist omdat je op dit forum inderdaad eerlijk en open moet kunnen zijn over wat niet goed gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |