Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, want zeggen dat je iemand in zijn berichtjes als een theedrinkende sul vind overkomen is natuurlijk de meest grove belediging die je je maar kunt voorstellen. Kom, Greyson, veeg je tranen weg en even een kerel zijn. Beetje relativeren.
Het is geen wonder dat sommigen van jullie nog maagd zijn. Zeer onaantrekkelijk, dat gehuil om niks.
Die vond ik ook net wat over the top.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien had ik gewoon niet over die mariakaakjes moeten beginnen. Dat ging best ver.
Correct. Maar goed, we gaan zo wel heel erg offtopic en dat is niet de bedoelingquote:
Ja, als je erover door blijft mekkeren doe ik ook nog wel even met je mee. En qua beledigen overtref je mijn eerdere postings nu ruimschoots, dus dat toont nogal wat hypocrisie aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Greyson het volgende:
[..]
Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.
Je kunt niet laten om door te gaan met het persoonlijk aanvallen van iemand. Beetje jammer. Maar ik had het niet over die post. Die heb ik genegeerd.
Wat begrijp jij niet aan 'dat ik het hier wil bij laten?' Met jou valt gezien je PI niet te communiceren aangezien jij eerder onbedoeld (wellicht ook nog onbewust) mensen kan gaan beledigen of dat je overkomt als iemand die alleen maar een groot ego heeft.
Stop eens met dit leuke riedeltje. Jammer dat je nu geheel bewust zit te trollen.
Ik heb mijn zegje al eerder gedaan. Laat dit nou maar achterwege.
Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten alquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef Rickario het volgende:
Tsja met elkaar allemaal naar de mond te praten schiet natuurlijk niemand wat op. Soms is een eerlijke mening wel even goed (Ben het gedeeltelijk wel eens met H_J). Maar de manier en de toon waarop je zoiets brengt kan wel wat anders. Dit ging wel erg lomp en hard
![]()
On topic: M'n date heeft weer contact gezocht
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderrquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten alsmileys gebruiken als ze aan willen tonen dat ze het - al dan niet gedeeltelijk - met me eens zijn en dat is een kwalijke zaak.
Verstandig..quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef habitue het volgende:
Date van mij dit weekend met meid die ik op vakantie heb ontmoet was echt leuk. Park, kleedje, koude biertjes, en wat snacks. Leuke gesprekken, seksuele spanning ook wel, echt type waar ik verliefd op zou kunnen worden. Helaas had zij geen zin om op dit punt in haar leven al te binden met iemand... Ze is dan ook wat jaartjes jonger dan ik. Wel wilde ze volgende week weer afspreken.... Tsja ik ga mezelf er niet mee kwellen denk ik.
De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
Kende jouw dochter je date dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!
Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.
vraag ik me ook afquote:
Trouwens, dit komt nooit meer op tv. Dus helaas kijk ik geen 'all you need is love' en/of 'boer zoekt vrouw' meer op dates. De bak Ben&Jerry-ijs is uiteraard still going strong.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kijkt vooral dingetje met z'n dates. Dat love programma
In jouw geval doktertje spelen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
Sjonge jonge, wat een gezeik hier op de zondagochtend
OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
Akkoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
Kent jouw dochter je date dan ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!
Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
H_J is juist diegene die mensen op hun zwakheden aanvalt. Lees maar even terug naar wat hij over mij post. Daar ging hij gewoon te ver in. Juist omdat je op dit forum inderdaad eerlijk en open moet kunnen zijn over wat niet goed gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
Kitesurfen? Uiteraard met een rails!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees in je gesprekken gewoon wat losser/minder serieus/minder zakelijk. Wat meer ouwehoeren enz. Denk dat je daar al wat verder mee komt als ik je gesprek uit het vorige topic zo leesquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Sommige zaken kunnen gewoon wat gevoeliger liggen.
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Iedereen hier wil leuke vrouwen (mannen) versieren. Ik ook.
Dat is iets in jezelf, daar is H_J niet verantwoordelijk voor, of wie ook. Silenus vergeleek het berichtje van de week ook met een bericht van zijn moeder, ik begrijp niet wat het verschil is. Als je niet lekker in je vel zit is dat lastig (relativeren) maar wat meer zelfspot zou je niet misstaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Sommige zaken kunnen gewoon wat gevoeliger liggen.
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
ga naar Delft of Rijswijk om het varend corso voorbij te zien komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.
Je lijkt mij nogal een vermoeiend type zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willen
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willen
quote:Hoi,
Ik ben heel erg gecharmeerd van je schoonheid. Vind je ongelooflijk aantrekelijk overkomen en zou je ondanks mijn geringe lengte (16 toch graag willen leren kennen met als doel... je hartje veroveren.
Kort over mezelf: eerlijk, optimistisch, romantisch, werk als transport econoom, dubbel accademisch (ir. drs.), zeilen, duiken in tropisch water, wintersport, paspoort dat te klein is voor het aantal visa dat er in moet, woonen aan het water, alles voor een zoen van jou (maar eerst even proeven wat je voor lekkers klaar gemaakt hebt).
quote:Stop met alles waar je mee bezig bent want dit bericht kan je leven veranderen!
Op een originele manier welke bij anno nu hoort, wordt namelijk aangeboden een slanke goedgebouwde jongeman van 183 cm en 79 kg, in werkelijk zeldzame staat, en bijzonder romantisch aangelegd.
Gaat geen uitdaging uit de weg, zakelijk ingesteld, ambitieus maar ook gelukkig met kleine zaligheden in het leven, ultieme doel is verliefd zijn, niet dringend op zoek maar functioneert het best hand in hand met misschien jou...
quote:Hoi,
Heel stiekem kijk ik op dit moment een beetje naar buiten, de blauwe lucht en de zon doen mij flink dagdromen... Mijn werk heeft er onder te leiden en ik had nu veel liever met jou op een heerlijk zacht kleedje willen picknicken aan de waterkant.
Tsja, dromen, dromen en doordromen vandaag... Ik mag toch wel aannemen dat ik niet de enige ben die weleens droomt over het kleine geluk... Wanneer jij van die momenten hebt, hoe zie jij dan dat kleine geluk?
Knuffels en ben nieuwsgierig naar jouw dromen... x Kris
Gofferquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.
Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
Die eerstequote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.
Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...
De andere twee zijn werkelijk om te janken
zie mijn bijzin....quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.
kolere....quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Voorbeeld van hoe het (mijns inziens) niet moet, uit mijn knuz inbox:
Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....
Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?
Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..
sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :
Deze heb ik wél beantwoord:
Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent. De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.
Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.
Let me know![]()
Die laatste is echt zo teringslechtquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....
Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?
Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..
sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :
Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent. De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.
Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.
Let me know![]()
Da's echt nog niks, de eerste is natuurlijk een copy paste. De tweede was ook te fout voor woorden maar had verder een leuk profiel. Dan geef ik het nog wel het voordeel van de twijfel als het verder leuk mailt.quote:
Alsof dat serieus wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die laatste is echt zo teringslechtFlikker op met je waarzeggerij shit
Godsamme. Er moeite in steken en dan nog met dit soort slechte teksten komenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Let me know![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:
Titel: hey hoe gaat het?
Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?
nee, die eerste is goedquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die laatste is echt zo teringslechtFlikker op met je waarzeggerij shit
ben wel benieuwd naar jouw veroveraarstekst danquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het is zo'n waardeloos lulverhaal.
Hij is in ieder geval wel duidelijk met zijn vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:
Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?
Daar schreef Paulien Cornelisse eens een leuk stukje over:quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nee, die eerste is goedmensen met hun mysterieuze puntje puntje puntje...
quote:Puntje puntje puntje
Er zijn mensen die, getuige hun e-mails en sms’jes, werkelijk helemaal ‘gek met’ puntjes zijn. Een willekeurige massamail vanaf een wereldreis: „Tanzania… Echt de mooiste zonsondergangen hier… fijne mensen… lekker eten… Mmm, nog helemaal geen heimwee naar Nederland…!”
Ik neem aan dat de massamailschrijver zich voorstelt dat hij een voice-over in een natuurdocumentaire is. Voice-overs in natuurdocumentaires pauzeren namelijk altijd overweldigend veel, liefst middenin een zin. Kun je voor kiezen, maar irritant… is het wel… vanwege de… pseudodiepzinnigheid die er vanaf straalt…
Er bestaan ook jongens die hun sms’jes aan meisjes volproppen met puntjes. „Kom je zo tv-kijken? Heb ‘m al aangezet…” Deze puntjes suggereren eerder iets romantisch, of zelfs iets vies. Alsof hij hardop ‘puntje puntje puntje’ zegt, met een vette knipoog erbij. Alleen is vaak niet duidelijk wat er dan precies zo spannend is aan bijvoorbeeld het aanzetten van de tv.
Een heel nieuw genre puntjesgebruikers beweegt zich op Twitter. Een mooi voorbeeld is Marco Borsato (www.twitter.com/borsato): „Zondag gevoel lekker naar de film met de kids kan zo......leuk zijn gewoon naar de film.” Je zou bijna denken dat het níét echt leuk was. Maar dat denk ik niet, de puntjes drukken hier waarschijnlijk de bedenktijd uit die het zoeken naar het juiste woord (‘leuk’) kostte.
Nog een Borsato-original: „We zijn er.. zo dat was echt lekker nu snel luca naar bed en dan warmbad toastje paling en..... een wijntje?... nee dat doe ik wel met.....”
Dat wijntje blijkt hij uiteindelijk te drinken met Guus Meeuwis, maar daar gaat het nu niet om. Nee, let op de variatie in het gebruik van puntjes. Opvallend is dat Marco, een creatieve geest, schijt heeft aan de internationale regel ‘drie puntjes, niet meer en niet minder’.
Het is alsof Marco’s tweets een verborgen ritmiek hebben. Een maatsoort. Zou hij ze eerst zingen voordat hij ze opschrijft? Daar kunnen we alleen maar naar gissen… (Vooral slotzinnen met puntjes zijn verschrikkelijk.)
Ik heb dit terug gestuurd:quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel duidelijk met zijn vraag.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar schreef Paulien Cornelisse eens een leuk stukje over:
[..]
Ik zou het gewoon kort houden en een tikje formeel. Niet dat gezwijmel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar jouw veroveraarstekst dan![]()
En zonder al dat gezeik over puntjesquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon kort houden en een tikje formeel. Niet dat gezwijmel.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb dit terug gestuurd:
Titel: Goed
Inhoud Bericht:
Goed
Allicht, dan voelen ze dat er interesse in ze wordt getoondquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef eefje801 het volgende:
Als ik terug kijk komt het maar weinig voor dat ik nav een bericht op date ben gegaan als de ander het initiatief nam. Meeste dates kwamen toch voort uit mannen die ik zelf had benaderd.
Dit is toch gewoon zo'n berichtje dat ze naar 100 vrouwen copy pasten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Let me know![]()
Klopt! Geen copy paste maar daadwerkelijke interesse op basis van zijn profiel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, dan voelen ze dat er interesse in ze wordt getoond
Yep, en de eerste ook. Dat is meer regel dan uitzondering hoor, op datingsites.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon zo'n berichtje dat ze naar 100 vrouwen copy pasten?
Dat deed ik altijd. Liet merken dat ik het profiel wel gelezen had. Maar op een moment kwam je, zoals ik hier al vaker heb gelezen, tig keer hetzelfde profiel tegen: lekker eten, verre reizen, etc. Werkte ook niet echt stimulerend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt! Geen copy paste maar daadwerkelijke interesse op basis van zijn profiel.
Het is wel even zoeken ja, maar in mijn ervaring werkt dat ook het beste. Liever wat kieskeuriger dan een ellenlange puntje puntje puntje mailwisseling waar je niet blij van wordt of van die standaardverhalen. Is vaak al te zien aan hoe een profiel wordt ingevuld. Is het met humor, heeft iemand een eigen smaak of staat overal: weet niet/hoor je later, lees je tussen de regels door dat iemand nog vol wrok zit over een relatie of eerdere date-ervaringen (run!) etc. etc. Kritisch zijn is best een must.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd. Liet merken dat ik het profiel wel gelezen had. Maar op een moment kwam je, zoals ik hier al vaker heb gelezen, tig keer hetzelfde profiel tegen: lekker eten, verre reizen, etc. Werkte ook niet echt stimulerend.
Dat dus. En dat je van lekker eten houd is ook een open deur intrappen met maat 48. Je houd niet van "smerig ondergekotst voer (Theo Maassen)", althans ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:04 schreef Fascination het volgende:
Dat krampachtige "ik hou van (verre) reizen" ook."Nu kom ik avontuurlijk en spannend over." Nee, je kunt nog steeds een sufkut zijn.
Dat ben ik wel met je eens. Een pakkende profieltekst is lang zo eenvoudig nog niet. Je kan wel tips zoeken maar uiteindelijk moet je het er zelf neer zetten. En zit je nog met wrok in je maag, dan ben je nog niet aan daten toe, meer aan scharrelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is wel even zoeken ja, maar in mijn ervaring werkt dat ook het beste. Liever wat kieskeuriger dan een ellenlange puntje puntje puntje mailwisseling waar je niet blij van wordt of van die standaardverhalen. Is vaak al te zien aan hoe een profiel wordt ingevuld. Is het met humor, heeft iemand een eigen smaak of staat overal: weet niet/hoor je later, lees je tussen de regels door dat iemand nog vol wrok zit over een relatie of eerdere date-ervaringen (run!) etc. etc. Kritisch zijn is best een must.
Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus. En dat je van lekker eten houd is ook een open deur intrappen met maat 48. Je houd niet van "smerig ondergekotst voer (Theo Maassen)", althans ik mag hopen van niet.
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Een pakkende profieltekst is lang zo eenvoudig nog niet. Je kan wel tips zoeken maar uiteindelijk moet je het er zelf neer zetten. En zit je nog met wrok in je maag, dan ben je nog niet aan daten toe, meer aan scharrelen.
En het werkt twee kanten op: jij bent kritisch maar zij ook.
Je bent toch niet vergeten te vermelden dat je van goede humor houdt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:13 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb gewoon in m'n profiel staan dat ik houd van lekker eten en leuke dingen doen met leuke mensenprima toch?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.
Inderdaad, graag zelfs. Het is leuk als die interesse andersom ook oprecht is. Denk dat mensen soms teveel de druk van aantallen voelen. Het maakt niet uit hoe vaak je date of hoeveel mensen je willen daten. Eentje kan al genoeg zijn.
Toch maar op in gaan. Nee. Een vrouw bepaalt dat in 10 van de 10 keer. Mannen net zo goed. Tenzij je Thaise/Russische import telt, dan is het idd 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
Juist omdat het lastig is zocht ik altijd wel naar een die eruit sprong ten opzichte van de rest. Alleen zag ik toen wel dat je heel veel geluk moest hebben om net die ene te vinden die aansprak, dus ben er op een moment ook mee gestopt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een pakkende profieltekst boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, omdat ik weet hoe lastig dat is. Zolang het maar oprecht overkomt. Kijk meer naar andere dingen die zijn ingevuld.
Inderdaad, graag zelfs. Het is leuk als die interesse andersom ook oprecht is. Denk dat mensen soms teveel de druk van aantallen voelen. Het maakt niet uit hoe vaak je date of hoeveel mensen je willen daten. Eentje kan al genoeg zijn.
Bespeur ik hier wat jaloezie richting vrouwen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
Denk dat dat ook de meeste slagingskans heeft als je zo te werk gaat op profielensites. Maar klopt wel dat het soms zoeken naar een speld in een hooiberg isquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Juist omdat het lastig is zocht ik altijd wel naar een die eruit sprong ten opzichte van de rest. Alleen zag ik toen wel dat je heel veel geluk moest hebben om net die ene te vinden die aansprak, dus ben er op een moment ook mee gestopt.
En allicht maakt het niet uit hoeveel je date. Die ene kan er net tussen zitten waarmee de klik er meteen is.
Een laag pitje, let's leave it at thatquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook de meeste slagingskans heeft als je zo te werk gaat op profielensites. Maar klopt wel dat het soms zoeken naar een speld in een hooiberg is![]()
Hoe is het eigenlijk met jouw date nu?
Nee, hij belde 1 keer via skype toen ze wakker was. Heb haar wel verteld wie dat was, maar het verder kort gehouden. Schijnbaar maakte dat toch indruk. Ook weer goed om te weten, want ze weet veel meer dan ik denk..quote:
Vooral hilarisch als het niet eens hun eigen naam is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
Mannen die hun profieltekst beginnen met 'Hoi, met Kees..'
LOLquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:14 schreef debeterebob het volgende:
Hier al mijn berichten die ik van vrouwen heb ontvangen:
[..]
<knip>
[..]
Ik moet meteen aan deze kutreclames denkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
Dat stuur ik af en toe ook gewoon. Als ze verder niks in hun profieltekst zetten waar ik op kan reageren begin ik meestal of ze een fijn weekend/werkdag hebben gehad. Verbazend genoeg krijg je dan nog vaak antwoord terug ook. Ik heb vaak zat gehad dat ik een redelijk lang bericht stuurde als reactie op iets wat in een profiel stond en waar ik vervolgens dan geen antwoord op krijg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:
Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?
Zeker ja. Heb het nu ook een beetje. Afgelopen vrijdag leuke date gehad met een meisje waar ik al een week behoorlijk mee aan het mailen was. Dat klikte en ik had het gevoel afgelopen vrijdag ook wel. Ik ben dan iemand die redelijk snel een 2e date probeer te plannen, dan weet ik ook of er vanuit de ander nog interesse is. Helaas nog niks gehoord op dit moment en dan voel ik me er wel rot bij ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef Sannne het volgende:
Argh.. de rosé en de knuffels hebben niet geholpen. Blijf me klote voelen. Hebben jullie dit weleens gehad, dat je na 1 date zo baalde?
Wat kan je iemand in zo'n korte tijd al leuk gaan vinden..
Of mensen die hun berichtjes zo beginnen. Ik ga daar altijd nogal surrealistisch op in, alsof je met ze aan de telefoon zit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
Ik vond het gewoon komisch, het onderwerp van het bericht laat in ieder geval niks aan de verbeelding meer overquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dat stuur ik af en toe ook gewoon. Als ze verder niks in hun profieltekst zetten waar ik op kan reageren begin ik meestal of ze een fijn weekend/werkdag hebben gehad. Verbazend genoeg krijg je dan nog vaak antwoord terug ook. Ik heb vaak zat gehad dat ik een redelijk lang bericht stuurde als reactie op iets wat in een profiel stond en waar ik vervolgens dan geen antwoord op krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |