Kitesurfen? Uiteraard met een rails!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
Sjonge jonge, wat een gezeik hier op de zondagochtend
OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees in je gesprekken gewoon wat losser/minder serieus/minder zakelijk. Wat meer ouwehoeren enz. Denk dat je daar al wat verder mee komt als ik je gesprek uit het vorige topic zo leesquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Sommige zaken kunnen gewoon wat gevoeliger liggen.
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Iedereen hier wil leuke vrouwen (mannen) versieren. Ik ook.
Dat is iets in jezelf, daar is H_J niet verantwoordelijk voor, of wie ook. Silenus vergeleek het berichtje van de week ook met een bericht van zijn moeder, ik begrijp niet wat het verschil is. Als je niet lekker in je vel zit is dat lastig (relativeren) maar wat meer zelfspot zou je niet misstaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Sommige zaken kunnen gewoon wat gevoeliger liggen.
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
ga naar Delft of Rijswijk om het varend corso voorbij te zien komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
Sjonge jonge, wat een gezeik hier op de zondagochtend
OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.
Je lijkt mij nogal een vermoeiend type zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willen
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willen
quote:Hoi,
Ik ben heel erg gecharmeerd van je schoonheid. Vind je ongelooflijk aantrekelijk overkomen en zou je ondanks mijn geringe lengte (16 toch graag willen leren kennen met als doel... je hartje veroveren.
Kort over mezelf: eerlijk, optimistisch, romantisch, werk als transport econoom, dubbel accademisch (ir. drs.), zeilen, duiken in tropisch water, wintersport, paspoort dat te klein is voor het aantal visa dat er in moet, woonen aan het water, alles voor een zoen van jou (maar eerst even proeven wat je voor lekkers klaar gemaakt hebt).
quote:Stop met alles waar je mee bezig bent want dit bericht kan je leven veranderen!
Op een originele manier welke bij anno nu hoort, wordt namelijk aangeboden een slanke goedgebouwde jongeman van 183 cm en 79 kg, in werkelijk zeldzame staat, en bijzonder romantisch aangelegd.
Gaat geen uitdaging uit de weg, zakelijk ingesteld, ambitieus maar ook gelukkig met kleine zaligheden in het leven, ultieme doel is verliefd zijn, niet dringend op zoek maar functioneert het best hand in hand met misschien jou...
quote:Hoi,
Heel stiekem kijk ik op dit moment een beetje naar buiten, de blauwe lucht en de zon doen mij flink dagdromen... Mijn werk heeft er onder te leiden en ik had nu veel liever met jou op een heerlijk zacht kleedje willen picknicken aan de waterkant.
Tsja, dromen, dromen en doordromen vandaag... Ik mag toch wel aannemen dat ik niet de enige ben die weleens droomt over het kleine geluk... Wanneer jij van die momenten hebt, hoe zie jij dan dat kleine geluk?
Knuffels en ben nieuwsgierig naar jouw dromen... x Kris
Gofferquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.
Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
Die eerstequote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.
Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Veeg me op.
Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...
De andere twee zijn werkelijk om te janken
zie mijn bijzin....quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |