abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:57:50 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129673416
Ik denk dat zoiets H_J aan z'n harige kont zou roesten. :') Het laatste waar je je druk over moet maken is wat iemand op een internetforum over je zegt.

De term 'theedrinkende sul' wordt niet eens op het SGP-forum weg-gemodereerd hoor. Maargoed, de volgende keer kan H_J beter zeggen:
'je komt wellicht, en begrijp me alsjeblieft niet verkeerd want het is geenszins mijn bedoeling je onheus te bejegenen, over als iemand die op ANDEREN (niet persoonlijk!) een klein beetje...ja hoe zal ik dit nu zeggen...saai is misschien niet het goede woord...maar misschien ontbreekt net even dat stukje spanning in je berichtje...Waarmee ik dus niet wil zeggen dat je niet spannend bent, helemaal niet, en je drinkt ook vast bier in plaats van thee, dat ik dus niet wil zeggen dat je saai bent en thee drinkt, maar het zou kunnen dat jij een dergelijk imago afroept...he, het is maar een optie, ik weet het dus niet...qua berichtjes.... dus.'

Kijk. Ontzettend aardig verwoord. Maar iedereen bedoelt dan gewoon 'theedrinkende sul'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_129673447
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, want zeggen dat je iemand in zijn berichtjes als een theedrinkende sul vind overkomen is natuurlijk de meest grove belediging die je je maar kunt voorstellen. Kom, Greyson, veeg je tranen weg en even een kerel zijn. Beetje relativeren.

Het is geen wonder dat sommigen van jullie nog maagd zijn. Zeer onaantrekkelijk, dat gehuil om niks.
Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.

Je kunt niet laten om door te gaan met het persoonlijk aanvallen van iemand. Beetje jammer. Maar ik had het niet over die post. Die heb ik genegeerd.

Wat begrijp jij niet aan 'dat ik het hier wil bij laten?' Met jou valt gezien je PI niet te communiceren aangezien jij eerder onbedoeld (wellicht ook nog onbewust) mensen kan gaan beledigen of dat je overkomt als iemand die alleen maar een groot ego heeft.

Stop eens met dit leuke riedeltje. Jammer dat je nu geheel bewust zit te trollen.

Ik heb mijn zegje al eerder gedaan. Laat dit nou maar achterwege :).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129673453
Misschien had ik gewoon niet over die mariakaakjes moeten beginnen. Dat ging best ver.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:00:36 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129673472
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien had ik gewoon niet over die mariakaakjes moeten beginnen. Dat ging best ver.
Die vond ik ook net wat over the top.
pi_129673509
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:57 schreef Silenus het volgende:
-knip-
Correct. Maar goed, we gaan zo wel heel erg offtopic en dat is niet de bedoeling :)!
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:04:19 #106
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129673553
Jongens, ga eens daten of zo! ;)
Het is heerlijk weer.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_129673615
quote:
4s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Greyson het volgende:

[..]

Gehuil om niks? Pardon, maar waar slaat jouw hele post op? Je lijkt een kind van 12.

Je kunt niet laten om door te gaan met het persoonlijk aanvallen van iemand. Beetje jammer. Maar ik had het niet over die post. Die heb ik genegeerd.

Wat begrijp jij niet aan 'dat ik het hier wil bij laten?' Met jou valt gezien je PI niet te communiceren aangezien jij eerder onbedoeld (wellicht ook nog onbewust) mensen kan gaan beledigen of dat je overkomt als iemand die alleen maar een groot ego heeft.

Stop eens met dit leuke riedeltje. Jammer dat je nu geheel bewust zit te trollen.

Ik heb mijn zegje al eerder gedaan. Laat dit nou maar achterwege :).
Ja, als je erover door blijft mekkeren doe ik ook nog wel even met je mee. En qua beledigen overtref je mijn eerdere postings nu ruimschoots, dus dat toont nogal wat hypocrisie aan.

Ik troll overigens niet. Ben bloedserieus. Maar als ik ergens onpasselijk van word zijn het ultra tere zieltjes die niks kunnen hebben. Een beetje eelt kan dus geen kwaad, vandaar. Of ben je irl ook zo snel op je teentjes getrapt?
pi_129673696
Euh mensen zullen we het gezellig houden?
pi_129673718
Uiteraard. Kusjekroel en :) x 1000.
pi_129673805
Tsja met elkaar allemaal naar de mond te praten schiet natuurlijk niemand wat op. Soms is een eerlijke mening wel even goed (Ben het gedeeltelijk wel eens met H_J :@ ). Maar de manier en de toon waarop je zoiets brengt kan wel wat anders. Dit ging wel erg lomp en hard :{

On topic: M'n date heeft weer contact gezocht *O*
pi_129673828
Leuk Rick!!

Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
pi_129673898
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef Rickario het volgende:
Tsja met elkaar allemaal naar de mond te praten schiet natuurlijk niemand wat op. Soms is een eerlijke mening wel even goed (Ben het gedeeltelijk wel eens met H_J :@ ). Maar de manier en de toon waarop je zoiets brengt kan wel wat anders. Dit ging wel erg lomp en hard :{

On topic: M'n date heeft weer contact gezocht *O*
Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten al :@ smileys gebruiken als ze aan willen tonen dat ze het - al dan niet gedeeltelijk - met me eens zijn en dat is een kwalijke zaak.
pi_129673910
Date van mij dit weekend met meid die ik op vakantie heb ontmoet was echt leuk. Park, kleedje, koude biertjes, en wat snacks. Leuke gesprekken, seksuele spanning ook wel, echt type waar ik verliefd op zou kunnen worden. Helaas had zij geen zin om op dit punt in haar leven al te binden met iemand... Ze is dan ook wat jaartjes jonger dan ik. Wel wilde ze volgende week weer afspreken.... Tsja ik ga mezelf er niet mee kwellen denk ik.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129673926
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet leuk dat ik hier zo gedemoniseerd word. Mensen moeten al :@ smileys gebruiken als ze aan willen tonen dat ze het - al dan niet gedeeltelijk - met me eens zijn en dat is een kwalijke zaak.
Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
pi_129673941
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef habitue het volgende:
Date van mij dit weekend met meid die ik op vakantie heb ontmoet was echt leuk. Park, kleedje, koude biertjes, en wat snacks. Leuke gesprekken, seksuele spanning ook wel, echt type waar ik verliefd op zou kunnen worden. Helaas had zij geen zin om op dit punt in haar leven al te binden met iemand... Ze is dan ook wat jaartjes jonger dan ik. Wel wilde ze volgende week weer afspreken.... Tsja ik ga mezelf er niet mee kwellen denk ik.
Verstandig..
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:26:46 #116
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129674007
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ok nu genoeg gereld. Nu het slachtoffer uithangen zeker. Het is wel goed zo. Verderr
De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:26:58 #117
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674008
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!

Mijn dochter staat steeds voor de computer en zegt dan 'B bellen!' (die date dus..)
Kende jouw dochter je date dan?
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:27:40 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674019
quote:
18s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

De stimatisering van mariakaakjes moet gewoon stoppen. Heeft niks met slachtoffer uithangen te maken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:35:37 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129674179
Sjonge jonge, wat een gezeik hier op de zondagochtend :')

OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:36:09 #120
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129674191
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kende jouw dochter je date dan?
vraag ik me ook af :@
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:39:02 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129674257
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die kijkt vooral dingetje met z'n dates. Dat love programma :P
Trouwens, dit komt nooit meer op tv. Dus helaas kijk ik geen 'all you need is love' en/of 'boer zoekt vrouw' meer op dates. De bak Ben&Jerry-ijs is uiteraard still going strong.
pi_129674410
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:

OT: met een lichte kater proberen te bedenken wat je gaat doen op je date... Best een lastige opgave.
In jouw geval doktertje spelen? :')
pi_129674487
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Akkoord :).
- Wiet van Broeckhoven
pi_129674507
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Sannne het volgende:
Leuk Rick!!

Kent jouw dochter je date dan ?
pi_129674519
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het echt naar dat je H_J nu helemaal moet uitschelden en alles. Ik bedoel, iedereen heeft hier zijn zwakheden daar hoef je hem dan toch niet meteen op aan te vallen. Daar is dit forum toch niet voor.
H_J is juist diegene die mensen op hun zwakheden aanvalt. Lees maar even terug naar wat hij over mij post. Daar ging hij gewoon te ver in. Juist omdat je op dit forum inderdaad eerlijk en open moet kunnen zijn over wat niet goed gaat.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:50:51 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674539
Djeez... give it a rest..
pi_129674541
Wat een gejank :')
pi_129674623
quote:

Kitesurfen? Uiteraard met een rails!
• Je doet ook hardlopen, is je date ook sportief? - ik zou het keigaaf vinden als ik met een date kon hardlopen, net even wat anders dan het gebruikelijke.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greyson op 04-08-2013 11:56:25 (Autocorrectie telefoon :D) ]
- Wiet van Broeckhoven
pi_129674628
Nav een paar positieve opmerkingen, ook maar eens lexa aan het proberen. Prima site, toch best een aantal leuke dames die een plaatsje op mijn favo-lijstje hebben verdiend.

Al wel een klein mini-blauwtje gelopen, maar na een kopje thee en een mariakaakje ging het wel weer...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129674670
Sommige zaken kunnen gewoon wat gevoeliger liggen.
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Iedereen hier wil leuke vrouwen (mannen) versieren. Ik ook.
pi_129674773
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Zeker als je van jezelf baalt omdat je leven niet lekker loopt en je zaken niet voor elkaar krijgt. En vooral als je er wel veel energie en moeite insteekt om het beter te krijgen. Dan is dat gewoon frustrerend. En is dat een gevoelig punt.
Wees in je gesprekken gewoon wat losser/minder serieus/minder zakelijk. Wat meer ouwehoeren enz. Denk dat je daar al wat verder mee komt als ik je gesprek uit het vorige topic zo lees :)
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:01:50 #132
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674786
quote:
Dat is iets in jezelf, daar is H_J niet verantwoordelijk voor, of wie ook. Silenus vergeleek het berichtje van de week ook met een bericht van zijn moeder, ik begrijp niet wat het verschil is. Als je niet lekker in je vel zit is dat lastig (relativeren) maar wat meer zelfspot zou je niet misstaan.

En klopt, dat willen we allemaal graag. En het is de meeste mensen hier ook nog niet "gelukt". Het gaat voor niemand vanzelf hoor :) Dat lijkt alleen maar zo. De enige factor erin ben je zelf, de ander kun je niet sturen. Als je tips wil zitten daar uiteraard ook commentaren bij die confronterend zijn of waar je het gewoonweg niet mee eens bent. Die kun je ook negeren, scheelt een boel energie (en gemiep :P)
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:03:27 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129674831
quote:

Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.
pi_129674844
quote:

ga naar Delft of Rijswijk om het varend corso voorbij te zien komen.
pi_129674847
Ok. eens.
pi_129674850
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mooi. Tip 1: stop dan met janken. Geen enkele vrouw vindt dit gehuil aantrekkelijk.
Dat is dan mooi in tegenstelling tot de emotionele man die ze willen ;)
pi_129674911
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Je lijkt mij nogal een vermoeiend type zo
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:07:39 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129674923
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.

Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:

quote:
Hoi,

Ik ben heel erg gecharmeerd van je schoonheid. Vind je ongelooflijk aantrekelijk overkomen en zou je ondanks mijn geringe lengte (16 toch graag willen leren kennen met als doel... je hartje veroveren.

Kort over mezelf: eerlijk, optimistisch, romantisch, werk als transport econoom, dubbel accademisch (ir. drs.), zeilen, duiken in tropisch water, wintersport, paspoort dat te klein is voor het aantal visa dat er in moet, woonen aan het water, alles voor een zoen van jou (maar eerst even proeven wat je voor lekkers klaar gemaakt hebt).
quote:
Stop met alles waar je mee bezig bent want dit bericht kan je leven veranderen!

Op een originele manier welke bij anno nu hoort, wordt namelijk aangeboden een slanke goedgebouwde jongeman van 183 cm en 79 kg, in werkelijk zeldzame staat, en bijzonder romantisch aangelegd.

Gaat geen uitdaging uit de weg, zakelijk ingesteld, ambitieus maar ook gelukkig met kleine zaligheden in het leven, ultieme doel is verliefd zijn, niet dringend op zoek maar functioneert het best hand in hand met misschien jou...
quote:
Hoi,

Heel stiekem kijk ik op dit moment een beetje naar buiten, de blauwe lucht en de zon doen mij flink dagdromen... Mijn werk heeft er onder te leiden en ik had nu veel liever met jou op een heerlijk zacht kleedje willen picknicken aan de waterkant.

Tsja, dromen, dromen en doordromen vandaag... Ik mag toch wel aannemen dat ik niet de enige ben die weleens droomt over het kleine geluk... Wanneer jij van die momenten hebt, hoe zie jij dan dat kleine geluk?

Knuffels en ben nieuwsgierig naar jouw dromen... x Kris
_O- Veeg me op. :') Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:09:35 #139
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129674964
Dat is echt herkenbaar! Heren stop daarmee! Gruwel...
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:10:43 #140
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129674977
Dat soort mannen :')

Verder idd wat silenus zegt: over je gevoelens kunnen praten is wat anders dan 24/7 een huilie zijn ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129674984
What de fuck :D _O-
pi_129675009
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Da's een fabeltje hoor, vrouwen willen (over het algemeen) gewoon een stoere kerel die 'emotioneel' KAN zijn, of in ieder geval z'n emoties kan tonen. Dat is natuurlijk wat anders dan 24/7 de gevoelige poeet uit gaan zitten hangen.

Iemand op paiq liet me laatst weer wat berichtjes lezen die ze op e-matching had ontvangen. Je ligt echt helemaal dubbel om die natte tosti's. Hier, lees dit:

[..]

[..]

[..]

_O- Veeg me op. :') Waar komt dat idee vandaan dat kerels denken met deze teksten een chick te kunnen scoren.
Goffer :')
pi_129675018
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Die eerste :') Hoe kan die man een titel hebben zo slecht schrijven :')
pi_129675048
Ik vind het wel baas om zo ongegeneerd zo positief over je zelf te schrijven :D
pi_129675077
Hier al mijn berichten die ik van vrouwen heb ontvangen:

quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
pi_129675081
Dat is wel over de top. Maar goed de intenties zijn juist maar erg overdreven. Haha.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129675104
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...

De andere twee zijn werkelijk om te janken
pi_129675129
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:15 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Die tweede kan er nog mee door, mits bewust zo verpakt in commercial stijl...

De andere twee zijn werkelijk om te janken
Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:18:11 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675168
Voorbeeld van hoe het (mijns inziens) niet moet, uit mijn knuz inbox:

Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....

Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?

Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..

sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :

Deze heb ik wél beantwoord:

Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent ;) . De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.

Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.

Let me know ;)
pi_129675180
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Bitch please, die 2e is ook tenenkrommend.
zie mijn bijzin....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')