abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129675196
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef eefje801 het volgende:
Voorbeeld van hoe het (mijns inziens) niet moet, uit mijn knuz inbox:

Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....

Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?

Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..

sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :

Deze heb ik wél beantwoord:

Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent ;) . De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.

Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.

Let me know ;)

kolere....
pi_129675214
quote:

Ben jij het alleen zijn ook een beetje zat..? zeker nu in het nieuwe jaar is het leuker om met z'n tweeën te zijn toch..? samen spetterend het nieuwe jaar in..? we zitten inmiddels alweer enkele weken in het nieuwe jaar, maar via deze weg wil ik jou ten eerste nog wel heel veel geluk, liefde en bovenal een heel gezond 2013 toewensen.....

Hoe gaat het momenteel met jou..? heb je een fijn en goed weekend gehad..? en verlang jij ook zo naar een zoen..? een knuffel..? een beschermende arm om je schouder..? samen allerlei gezellige dingen ondernemen..? lekker bij elkaar wegkruipen en `s morgens in elkaars armen wakker worden..?

Deze vrijgezelle man zoekt misschien jou dan wel.. althans, als jij hier ook allemaal naar verlangt.. misschien kunnen we elkaar dan wel aanvullen..

sta jij er voor open om elkaar beetje bij beetje beter te leren kennen..? en wil je bovendien ook een foto van mij ontvangen..? dan mag je mij ook altijd een persoonlijke E-mail schrijven, ik ben bereikbaar op het volgende adres :

Heel lang heb ik geloofd dat ik in mijn vorige leven een waarzegger was. Je weet wel... zo een met een oost europees accent ;) . De tijd is denk ik nu aangebroken om te testen of het ook echt zo was.

Want naar aanleiding van je profiel... even in m'n glazen bol spieken... denk ik dat je uit Gelderland komt.

Let me know ;)

Die laatste is echt zo teringslecht :') Flikker op met je waarzeggerij shit :')
pi_129675239
Te pushy?
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:21:22 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675248
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:19 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

kolere....
Da's echt nog niks, de eerste is natuurlijk een copy paste. De tweede was ook te fout voor woorden maar had verder een leuk profiel. Dan geef ik het nog wel het voordeel van de twijfel als het verder leuk mailt.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:22:04 #155
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675271
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alsof dat serieus was :')
pi_129675272
quote:

Let me know ;)

Godsamme. Er moeite in steken en dan nog met dit soort slechte teksten komen :')
pi_129675318
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Alsof dat serieus was :')
Dat is niet het punt. Het is zo'n waardeloos lulverhaal.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:28:14 #158
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675419
Dit is ook een mooie:

Titel: hey hoe gaat het?

Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?
pi_129675447
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

zie mijn bijzin....
Dan nog... Mja ieder zn ding he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129675473
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:

Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?

:D
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:31:44 #161
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129675500
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

nee, die eerste is goed :') mensen met hun mysterieuze puntje puntje puntje...
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:39:07 #162
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129675675
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is niet het punt. Het is zo'n waardeloos lulverhaal.
ben wel benieuwd naar jouw veroveraarstekst dan :P :9
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 12:42:44 #163
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129675754
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef eefje801 het volgende:
Dit is ook een mooie:

Inhoud bericht:
hey hoe gaat het?

Hij is in ieder geval wel duidelijk met zijn vraag.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:42:55 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675760
Als ik terug kijk komt het maar weinig voor dat ik nav een bericht op date ben gegaan als de ander het initiatief nam. Meeste dates kwamen toch voort uit mannen die ik zelf had benaderd.
pi_129675786
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

nee, die eerste is goed :') mensen met hun mysterieuze puntje puntje puntje...
Daar schreef Paulien Cornelisse eens een leuk stukje over:
quote:
Puntje puntje puntje

Er zijn mensen die, getuige hun e-mails en sms’jes, werkelijk helemaal ‘gek met’ puntjes zijn. Een willekeurige massamail vanaf een wereldreis: „Tanzania… Echt de mooiste zonsondergangen hier… fijne mensen… lekker eten… Mmm, nog helemaal geen heimwee naar Nederland…!”

Ik neem aan dat de massamailschrijver zich voorstelt dat hij een voice-over in een natuurdocumentaire is. Voice-overs in natuurdocumentaires pauzeren namelijk altijd overweldigend veel, liefst middenin een zin. Kun je voor kiezen, maar irritant… is het wel… vanwege de… pseudodiepzinnigheid die er vanaf straalt…

Er bestaan ook jongens die hun sms’jes aan meisjes volproppen met puntjes. „Kom je zo tv-kijken? Heb ‘m al aangezet…” Deze puntjes suggereren eerder iets romantisch, of zelfs iets vies. Alsof hij hardop ‘puntje puntje puntje’ zegt, met een vette knipoog erbij. Alleen is vaak niet duidelijk wat er dan precies zo spannend is aan bijvoorbeeld het aanzetten van de tv.

Een heel nieuw genre puntjesgebruikers beweegt zich op Twitter. Een mooi voorbeeld is Marco Borsato (www.twitter.com/borsato): „Zondag gevoel lekker naar de film met de kids kan zo......leuk zijn gewoon naar de film.” Je zou bijna denken dat het níét echt leuk was. Maar dat denk ik niet, de puntjes drukken hier waarschijnlijk de bedenktijd uit die het zoeken naar het juiste woord (‘leuk’) kostte.

Nog een Borsato-original: „We zijn er.. zo dat was echt lekker nu snel luca naar bed en dan warmbad toastje paling en..... een wijntje?... nee dat doe ik wel met.....”

Dat wijntje blijkt hij uiteindelijk te drinken met Guus Meeuwis, maar daar gaat het nu niet om. Nee, let op de variatie in het gebruik van puntjes. Opvallend is dat Marco, een creatieve geest, schijt heeft aan de internationale regel ‘drie puntjes, niet meer en niet minder’.

Het is alsof Marco’s tweets een verborgen ritmiek hebben. Een maatsoort. Zou hij ze eerst zingen voordat hij ze opschrijft? Daar kunnen we alleen maar naar gissen… (Vooral slotzinnen met puntjes zijn verschrikkelijk.)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:45:01 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129675809
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval wel duidelijk met zijn vraag.
Ik heb dit terug gestuurd:

Titel: Goed

Inhoud Bericht:
Goed
pi_129675819
*gooit knuppel in hoenderhok.. De vrouw bepaalt in negen van de tien keer wie "haar" man wordt.. Er zijn altijd uitzonderingen..
pi_129675823
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar schreef Paulien Cornelisse eens een leuk stukje over:

[..]

Ik schrijf ook wel vaak puntjes... :')

Maar het zijn er wel altijd drie. Twee puntjes :')
pi_129675842
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ben wel benieuwd naar jouw veroveraarstekst dan :P :9
Ik zou het gewoon kort houden en een tikje formeel. Niet dat gezwijmel.
pi_129675855
Nvm, las verkeerd. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129675864
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon kort houden en een tikje formeel. Niet dat gezwijmel.
En zonder al dat gezeik over puntjes :') :P
pi_129675982
quote:
8s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:47 schreef Fascination het volgende:
Nvm, las verkeerd. ;(
Kwam het door die drie puntjes...?
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 12:53:14 #173
Brabo Bastard
pi_129675995
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb dit terug gestuurd:

Titel: Goed

Inhoud Bericht:
Goed

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 12:55:32 #174
Brabo Bastard
pi_129676053
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef eefje801 het volgende:
Als ik terug kijk komt het maar weinig voor dat ik nav een bericht op date ben gegaan als de ander het initiatief nam. Meeste dates kwamen toch voort uit mannen die ik zelf had benaderd.
Allicht, dan voelen ze dat er interesse in ze wordt getoond O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129676069
quote:

Let me know ;)

Dit is toch gewoon zo'n berichtje dat ze naar 100 vrouwen copy pasten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')