abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129679971
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Zeker ja. Heb het nu ook een beetje. Afgelopen vrijdag leuke date gehad met een meisje waar ik al een week behoorlijk mee aan het mailen was. Dat klikte en ik had het gevoel afgelopen vrijdag ook wel. Ik ben dan iemand die redelijk snel een 2e date probeer te plannen, dan weet ik ook of er vanuit de ander nog interesse is. Helaas nog niks gehoord op dit moment en dan voel ik me er wel rot bij ja.
Shakes hands..
Zo vervelend, niks meer horen.. Dan liever een kort 'nee, we laten het hierbij' berichtje toch?
pi_129680319
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:

[..]

Shakes hands..
Zo vervelend, niks meer horen.. Dan liever een kort 'nee, we laten het hierbij' berichtje toch?
Inderdaad. Maar een kleine moeite.En het is dan voor beiden duidelijk waar je aan toe bent
pi_129682026
Mijn date heeft net verklaard dat hij denkt dat het beter is om niet nog een keer af te spreken. -O-
Vond het echt een leuke jongen dus baal er wel een beetje van. Maarjaaa.
pi_129682406
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn date heeft net verklaard dat hij denkt dat het beter is om niet nog een keer af te spreken. -O-
Ook al. -O- Jammer!
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129682548
quote:

[..]

Shakes hands..
Ja klopt. Ik kon haar overigens ook niet zo goed peilen. Ik wist niet of ze het gewoon niet leuk vond, of dat ze gewoon een rustig persoon is die eerst de kat uit de boom een beetje kijkt. Overigens heb ik nog wel een paar berichtjes met haar over en weer gestuurd. Pas toen ik over een nieuwe afspraak begon, kreeg ik niks meer terug. Wellicht dat ik daarmee iets te snel ben geweest. Maar goed, als zij het leuk had gevonden had ze neem ik aan wel meteen gereageerd.
pi_129682589
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jammer joh. maar goed hij is in ieder geval eerlijk.
pi_129682772
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Bespeur ik hier wat jaloezie richting vrouwen? ;)
De vrouw bepaalt 10 van de 10 keer wie haar man wordt.
Maar de man bepaalt dat net zo
Geen jaloezie, meer in de trant van, al schrijf je nog zoveel in je profiel, reageer je leuk op haar profiel.. Als ze niet wil, dan wil ze niet.. En ja, dat geldt als man net zo.. * weethetevennietmeer weleens een stalkende vrouw achter zich aan gehad heeft..
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 17:02:22 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129682815
quote:

[..]

Shakes hands..
Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129682961
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vind dat ook altijd zo laf. Als je het dan niet leuk vond, ga dan niet liegen dat je het wel leuk vond. En stuur een berichtje met daarin waarom je het niet leuk vond in plaats van te zwijgen als een graf. Als je al ballen had om af te spreken, dan heb je ook wel ballen om te zeggen dat het niks wordt.
Hier ben ik het volkomen mee eens!!

Laf gedrag, bah.. Wees gewoon open en eerlijk, en vertel iemand gewoon de waarheid, gaan we echt niet dood aan..
pi_129683083
quote:

[..]

Ach ja. Ik ben het inmiddels wel gewend. Daarom heb ik gisteren ook meteen gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken. Misschien iets te snel, maar ik vond haar best leuk en geen zin om na een week alsnog te horen dat ze er geen zin meer in heeft.
pi_129683217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef Bakkerd het volgende:
..Ben sinds een paar weken aangemeld op Paiq. Veel losers...
Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.

Dat is nuttig verbetermateriaal voor de jongens die daar (net als ik) actief zijn.
pi_129683259
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat er in jouw ogen mis was en wat ze beter hadden kunnen doen.

Dat is nuttig verbetermateriaal voor de jongens die daar (net als ik) actief zijn.
Ook nieuwsgierig is ;).
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:28:34 #213
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_129683721
quote:

[..]

Eens :) Laatst nog een date gehad en toen haar gewoon een WA gestuurd van "Was gezellig maar gaat niets worden" (iets in die trant iig ;) Wel zo netjes :)
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 17:42:11 #214
Brabo Bastard
pi_129684090
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hier ben ik het volkomen mee eens!!

Laf gedrag, bah.. Wees gewoon open en eerlijk, en vertel iemand gewoon de waarheid, gaan we echt niet dood aan..
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ach ja. Ik ben het inmiddels wel gewend. Daarom heb ik gisteren ook meteen gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken. Misschien iets te snel, maar ik vond haar best leuk en geen zin om na een week alsnog te horen dat ze er geen zin meer in heeft.
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Eens :) Laatst nog een date gehad en toen haar gewoon een WA gestuurd van "Was gezellig maar gaat niets worden" (iets in die trant iig ;) Wel zo netjes :)
Multi-Quote Of Truth.

Daarom dus. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn dames. We plegen heus geen zelfmoord of wat dan ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129684233
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

[..]

Multi-Quote Of Truth.

Daarom dus. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn dames. We plegen heus geen zelfmoord of wat dan ook.
Nee inderdaad. En dan hoeft het voor mijn part nog niet eens recht in mijn gezicht. Gewoon een whatsapp berichtje vind ik ook prima. Maar goed als ik vandaag nog niks heb gehoord dan trek ik m'n conclusies iig.
pi_129684262
Niets van je laten horen is inderdaad nooit leuk.
pi_129684322
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Hmm nou.. Ik heb een paar keer na een leuk gesprekje van 15 min de vraag gehad
- wat ik lekker vind in bed
- of ik het wel of niet geil vind om seks te hebben met deze temperaturen
- of ik down ben met seks op een eerste afspraakje

etc. :')
pi_129684619
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

Bijzonder hoe mensen het kunnen verneuken he.
pi_129684629
quote:
standaard antwoorden voor dit soort vragen.
1e : kom jij nooit achter
2e : met de juiste persoon maakt de temperatuur echt niet uit.
3e : zie antwoord 1.
pi_129684648
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:58 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Bijzonder hoe mensen het kunnen verneuken he.
Dat komt omdat er juist websites zijn die het als tip geven om zo snel mogelijk het gesprek seksueel te maken. Dus dan krijg je inderdaad dit soort gesprekken.
pi_129684704
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:59 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat komt omdat er juist websites zijn die het als tip geven om zo snel mogelijk het gesprek seksueel te maken. Dus dan krijg je inderdaad dit soort gesprekken.
Nee, dit heeft niks te maken met websites. Dit heeft te maken met retards die niet weten hoe ze met vrouwen moeten omgaan.
pi_129684717
quote:

[..]

Whehe hoor je vaker inderdaad. Van die op springen staande maagden die denken op die manier iets te bereiken. :')
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 18:08:58 #223
Brabo Bastard
pi_129684959
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Nee inderdaad. En dan hoeft het voor mijn part nog niet eens recht in mijn gezicht. Gewoon een whatsapp berichtje vind ik ook prima. Maar goed als ik vandaag nog niks heb gehoord dan trek ik m'n conclusies iig.
Verstandig ;)

quote:

[..]

Wie niet waagt... blijft maagd :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129685202
Whehe net m'n date die al een paar dagen nogal afwezig is gevraagd of er iets is. En als dat het geval is dat ik dat graag hoor...

Reactie:
Neeh! :D Druk met verhuizing. En vervolgens een uur lang een leuk gesprek :D

Zit dus nog goed *O*
pi_129685965
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Rickario het volgende:
Whehe net m'n date die al een paar dagen nogal afwezig is gevraagd of er iets is. En als dat het geval is dat ik dat graag hoor...

Reactie:
Neeh! :D Druk met verhuizing. En vervolgens een uur lang een leuk gesprek :D

Zit dus nog goed *O*
*O*

Ik zit zo in twijfel he...ze heeft aangegeven dat ze dus geen WA'er is en dat ik haar gewoon berichtjes mag sturen. Ik wil dat ook graag maar wil niet wanhopig overkomen door elke keer de eerste te zijn die een bericht stuurt. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Is alweer een tijdje geleden dat ik me zo gevoeld heb :D
pi_129685994
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

*O*

Ik zit zo in twijfel he...ze heeft aangegeven dat ze dus geen WA'er is en dat ik haar gewoon berichtjes mag sturen. Ik wil dat ook graag maar wil niet wanhopig overkomen door elke keer de eerste te zijn die een bericht stuurt. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Wil jij een berichtje sturen? Dan gewoon doen!
pi_129686112
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

*O*

Zat dus in exact die situatie. :')
Trok het dus niet echt meer en dus maar recht op de vrouw gevraagd. Even een zenuwen momentje. Maar nu weer aan het stuiteren :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:48 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129686135
Mannen, leer wat van deze tekst ;)

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:59 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129686143
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Wil jij een berichtje sturen? Dan gewoon doen!
Mee eens, ze heeft het nota bene letterlijk gezegd :) Ik ben bijvoorbeeld ook geen whatapper/smser/mailer, maar vind het leuk om eens een berichtje te krijgen hoor ik denk er gewoon vaak niet aan.

Edit: als ik met iemand date kijk ik natuurlijk wel wat vaker op mijn telefoon maar vind het vaak zo vermoeiend, dat heen en weer berichten. Liever gewoon wat afspreken in die tijd die je daaraan besteedt.
pi_129686843
Ik zou ook gewoon wat sturen. Wat heb je te verliezen? Zij knapt daardoor echt niet af hoor :)

Albino... Jammer..

Ik heb na een tijd intensief contact heel erg moeite me in te houden hem niet alles wat leuk is te gaan vertellen.. Wat ik voorheen dus wel deed (en hij mij). Best een beetje saai zo..
pi_129687004
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Sannne het volgende:
Ik zou ook gewoon wat sturen. Wat heb je te verliezen? Zij knapt daardoor echt niet af hoor :)

Albino... Jammer..

Ik heb na een tijd intensief contact heel erg moeite me in te houden hem niet alles wat leuk is te gaan vertellen.. Wat ik voorheen dus wel deed (en hij mij). Best een beetje saai zo..
Die neiging herken ik wel.. En de kunst om het dan niet te doen.. pff.
pi_129687773
En gooien jullie zo'n date uit facebook enzo?
pi_129687792
Merk toch wel dat het whatsapp gedrag heel erg per persoon scheelt. Ik heb nogal eens de neiging om dat teveel te vergelijken tussen al mijn dates. En als ik dan gewoon niks hoor een keer denk ik al meteen dat ze niet meer geinteresseerd is. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:27:16 #234
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129687840
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Sannne het volgende:
Ik vind dat ook altijd leuk, maar als ik dat doe haken de vrouwen vrijwel meteen af, dus ik doe het maar niet meer. ;( Dan maar weer geforceerd los en luchtig proberen te wezen en overal een grap van maken, of zo, waarna na de eerste date men niets meer van zich laat horen. :P

Misschien moet ik het toch maar weer wel doen, en als ze afhaken dan was het duidelijk geen goede match voor mij.. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Sannne het volgende:
Ja, als het voorbij is dan verwijder ik alle contact gegevens weer, tenzij ik nog inschat dat er een vriendschap kan ontstaan ipv een relatie. Maar meestal hoor ik sowieso niets meer van ze, dus dan kan ik ze net zo goed verwijderen.
pi_129687841
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Sannne het volgende:
Ik heb ze er nog allemaal op staan. Maar moet wel zeggen dat ik alleen langdurige dates toevoeg op facebook.
pi_129687971
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Merk toch wel dat het whatsapp gedrag heel erg per persoon scheelt. Ik heb nogal eens de neiging om dat teveel te vergelijken tussen al mijn dates. En als ik dan gewoon niks hoor een keer denk ik al meteen dat ze niet meer geinteresseerd is. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Ook herkenbaar.. Op een gegeven moment leer je het gedrag van een persoon "kennen", als je dat weet, valt er al een last van je schouders..
pi_129688666
quote:

[..]

Ok, in dat geval heb je gelijk en is het terecht. Mensen doen dat al na 15 minuten? :o
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:52:15 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129688779
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ook herkenbaar.. Op een gegeven moment leer je het gedrag van een persoon "kennen", als je dat weet, valt er al een last van je schouders..
Als je wat langer date kun je dat ook best aangeven of vragen. Iedereen houdt er wat dat betreft andere ideeën op na.

Als ik naar mezelf kijk vind ik als ik een berichtje voor de leuk stuur het echt niet erg als het even duurt voor ik antwoord heb, helemaal als iemand er niet zo van is. Ik kan dan ook erg slecht tegen mensen die je gelijk vraagtekens gaan sturen als je niet binnen tien minuten reageert op zo'n berichtje. Maar wanneer het iets belangrijks betreft vind ik het weer normaal om snel te reageren en is dat mi ook geen excuus.
pi_129689325
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Dat herken ik heel erg, terwijl ik dat eigenlijk best treurig vind van mezelf :')

Ik heb het ook in zo'n geval als wat nu speelt: een dame begint het contact door mij een eerste bericht te sturen, ik stuur een reactie, en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Tja, na het verstrijken van hoeveel tijd mag je dan aannemen dat ze alsnog niet geïnteresseerd is? Dat soort vragen, dus... :P
pi_129689346
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je wat langer date kun je dat ook best aangeven of vragen. Iedereen houdt er wat dat betreft andere ideeën op na.

Als ik naar mezelf kijk vind ik als ik een berichtje voor de leuk stuur het echt niet erg als het even duurt voor ik antwoord heb, helemaal als iemand er niet zo van is. Ik kan dan ook erg slecht tegen mensen die je gelijk vraagtekens gaan sturen als je niet binnen tien minuten reageert op zo'n berichtje. Maar wanneer het iets belangrijks betreft vind ik het weer normaal om snel te reageren en is dat mi ook geen excuus.
Ik vind het op zich ook niet erg hoor. Alleen het laatste berichtje wat ik haar stuurde was een vraag of ze zin heeft om nog een keer af te spreken. Als ik dan een dag niks hoor, krijg ik natuurlijk wel het idee dat ze de 1e date vrijdag niet leuk vond, ook al zei ze van wel :P
pi_129689435
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat herken ik heel erg, terwijl ik dat eigenlijk best treurig vind van mezelf :')

Ik heb het ook in zo'n geval als wat nu speelt: een dame begint het contact door mij een eerste bericht te sturen, ik stuur een reactie, en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Tja, na het verstrijken van hoeveel tijd mag je dan aannemen dat ze alsnog niet geïnteresseerd is? Dat soort vragen, dus... :P
Herkenbaar. Ik had op een gegeven moment zelfs al een dame uit mijn telefoon verwijderd, omdat ik geen respons meer kreeg. Een week later stuurde ze een bericht terug :P
pi_129690065
Hier snap ik niets van:

You match…

87% on Ethics questions

59% on Sex questions

39% on Religion questions

78% on Lifestyle questions

69% on Dating questions

80% on Other questions

She publicly answered

1 questions

en die vraag heb ik niet eens beantwoord
pi_129690397
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Ok, in dat geval heb je gelijk en is het terecht. Mensen doen dat al na 15 minuten? :o
Haha ja joh, sommige ook na 5 minuten. Ook veel mannen die bij alles wat je zegt een dubbelzinnige opmerking maken.
"Ik ga, sportschool!"
"Ik wil ook wel eens met jou sporten..."

Doodvermoeiend :{ maar ja, er zitten ook wél leuke mensen op.
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:37:22 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129690689
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

In jouw geval doktertje spelen? :')
:D

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:55 schreef Greyson het volgende:

[..]

Kitesurfen? Uiteraard met een rails!
• Je doet ook hardlopen, is je date ook sportief? - ik zou het keigaaf vinden als ik met een date kon hardlopen, net even wat anders dan het gebruikelijke.
Hij houdt niet van lopen. Heb 'm met moeite zover gekregen dat hij binnenkort een keer een avond mee gaat wandelen in bos/park hier in de buurt.
Door een blessure loop ik nu overigens zelf ook niet hard. Daarnaast is hij zo bizar sportief dat hij zich verschrikkelijk in moet houden of me er gewoon grandioos uitloopt. Beide situaties zijn niet leuk :+

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef m1st1g het volgende:

[..]

ga naar Delft of Rijswijk om het varend corso voorbij te zien komen.
Het werd uiteindelijk gewoon Game of Thrones kijken bij hem thuis :) Hij had niet heel veel tijd (ben ook alweer thuis) en ik was echt zo brak als een kanarie :')

Hij maakte overigens een opmerking waar ik niet op in durfde te gaan, maar die wel héél veelzeggend kan zijn... O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129690698
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:30 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

Haha ja joh, sommige ook na 5 minuten. Ook veel mannen die bij alles wat je zegt een dubbelzinnige opmerking maken.
"Ik ga, sportschool!"
"Ik wil ook wel eens met jou sporten..."

Doodvermoeiend :{ maar ja, er zitten ook wél leuke mensen op.
Ik word daar ook weleens pardoes verwijderd daar, dus daarom dacht ik dat het misschien een fout was die ik ook kon maken; maar zo stom ben ik gelukkig niet :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:48:13 #246
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129691080
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:

Hij maakte overigens een opmerking waar ik niet op in durfde te gaan, maar die wel héél veelzeggend kan zijn... O+
...

Je weet dat je ons nu gewoon op zit te geilen he :D
pi_129691209
Was het bij een seksscene? :P. Ik ben een man hè, als ik een opmerking zou maken zou het daar wel zijn. :D

* Greyson nieuwsgierig is.

Sorry ik kon het niet laten
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:52:49 #248
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129691246
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:48 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

...

Je weet dat je ons nu gewoon op zit te geilen he :D
O-)

Mja, ik twijfel nog of ik 'm online wil gooien. Laat ik het erop houden dat het een opmerking was die, als ik 'm goed begreep, een naam geeft aan "ons". In a good way.

Maar ja, ik weet dan weer niet zeker of ik 'm zo op kan vatten :+

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef Greyson het volgende:
Was het bij een seksscene? :P. Ik ben een man hè, als ik een opmerking zou maken zou het daar wel zijn. :D

* Greyson Nieuwsgierig is.

Sorry ik kon het niet laten
A girl doesn't kiss and tell! o|O
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129691326
*O*
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:02:56 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129691713
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

O-)

Mja, ik twijfel nog of ik 'm online wil gooien. Laat ik het erop houden dat het een opmerking was die, als ik 'm goed begreep, een naam geeft aan "ons". In a good way.

Maar ja, ik weet dan weer niet zeker of ik 'm zo op kan vatten :+

[..]

A girl doesn't kiss and tell! o|O
Most boys don't either if it's serious ;)

Verder O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')