abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:04:05 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129691750
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef m1st1g het volgende:
Hier snap ik niets van:

You match…

87% on Ethics questions

59% on Sex questions

39% on Religion questions

78% on Lifestyle questions

69% on Dating questions

80% on Other questions

She publicly answered

1 questions

en die vraag heb ik niet eens beantwoord
Jullie matchen dus goed op de vragen die je niet openbaar hebt beantwoord. Die ene vraag die ze wel openbaar heeft beantwoord kan dus niet gemeten worden totdat jij daar ook een antwoord op geeft. Okcupid zeker?
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:05:03 #252
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129691788
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik vind het op zich ook niet erg hoor. Alleen het laatste berichtje wat ik haar stuurde was een vraag of ze zin heeft om nog een keer af te spreken. Als ik dan een dag niks hoor, krijg ik natuurlijk wel het idee dat ze de 1e date vrijdag niet leuk vond, ook al zei ze van wel :P
En da's nou precies zo'n berichtje dat wél belangrijk is inderdaad :) Misschien moest ze er gewoon even over nadenken. Heb je nu een bevestiging gehad?
pi_129691867
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Sannne het volgende:
En gooien jullie zo'n date uit facebook enzo?
Waarom zou je?

Ik zou het niet doen, maar ik zou hem dan ook pas toevoegen na een geslaagde date. En daarnaast snap ik dat hele "We zullen nooit iets worden, dus ik ken je niet en je bestaat niet meer voor mij." gedoe niet.
pi_129692057
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom zou je?

Ik zou het niet doen, maar ik zou hem dan ook pas toevoegen na een geslaagde date. En daarnaast snap ik dat hele "We zullen nooit iets worden, dus ik ken je niet en je bestaat niet meer voor mij." gedoe niet.
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:16:57 #255
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129692351
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Als hij het niet op prijs stelt, kan hij jou toch ook van facebook verwijderen? Die verantwoordelijkheid ligt niet alleen bij jou ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129693935
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:

[..]

Gewoon laten staan. Als hij je wil verwijderen kan hij doen. Als hij toch contact wil zoeken kan hij dat ook blijven doen. Maar het initiatief om weer contact te zoeken moet in deze situatie bij hem liggen denk ik
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:56:16 #257
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129694195
Veel herkenning weer hier. Leuke date gehad, daarna ook nog ge-appt met intentie van beide kanten om weer wat af te spreken. Maar hij ging eerst nog een midweekje op vakantie. Hoor ik helemaal niks meer van hem... Gewoon niks! Heel vaag, zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt of dat je iemand anders bent tegen gekomen.

Ook zoiets, misschien komt dat jullie bekend voor. Op OkCupid; ik krijg echt dagelijks berichtjes van mannen die in Amsterdam op vakantie/zakenreis zijn en op zoek zijn naar 'gezelschap'. Ze zijn niet allemaal zo expliciet maar een aantal zijn wel echt op zoek naar een goedkope hoer. En dan ook nog geirriteerd zijn als je niet reageert. :(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 21:57:51 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129694294
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Caithlinn het volgende:
Veel herkenning weer hier. Leuke date gehad, daarna ook nog ge-appt met intentie van beide kanten om weer wat af te spreken. Maar hij ging eerst nog een midweekje op vakantie. Hoor ik helemaal niks meer van hem... Gewoon niks! Heel vaag, zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt of dat je iemand anders bent tegen gekomen.

Ook zoiets, misschien komt dat jullie bekend voor. Op OkCupid; ik krijg echt dagelijks berichtjes van mannen die in Amsterdam op vakantie/zakenreis zijn en op zoek zijn naar 'gezelschap'. Ze zijn niet allemaal zo expliciet maar een aantal zijn wel echt op zoek naar een goedkope hoer. En dan ook nog geirriteerd zijn als je niet reageert. :(
Van dat laatste had ik nog nooit gehoord eigenlijk, althans niet via datingsites :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:00:09 #259
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129694409
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Van dat laatste had ik nog nooit gehoord eigenlijk, althans niet via datingsites :p
Jij bent ook vast geen blonde vrouw :P

Edit; ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat vrouwen op die manier naar gezelschap voor 1 nacht op zoek gaan...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:03:49 #260
Brabo Bastard
pi_129694610
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Edit; ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat vrouwen op die manier naar gezelschap voor 1 nacht op zoek gaan...
:D

True, maar ik denk echt wel dat er vrouwen zijn die erop ingaan. Ze komen niet vaak voor maar ze zijn er wel denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129694733
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En da's nou precies zo'n berichtje dat wél belangrijk is inderdaad :) Misschien moest ze er gewoon even over nadenken. Heb je nu een bevestiging gehad?
Ja ze heeft inmiddels gereageerd. :) En ze zei dat ze het gezellig vindt om nog eens af te spreken. Het lijkt overigens wel alsof ze whatsapp als een soort mail gebruikt. De berichten die ze stuurt zijn erg lang. Ik kan daarom ook wel indenken dat ze dan niet continue tijd heeft om iets te sturen. Maar goed, ben iig blij dat ze me nog een keer wil zien.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:05:55 #262
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129694734
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

True, maar ik denk echt wel dat er vrouwen zijn die erop ingaan. Ze komen niet vaak voor maar ze zijn er wel denk ik.
Vast wel, alleen ben ik er niet een van :D
pi_129694944
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik heb een keer gedate met een meisje die mij berichtjes liet lezen die ze kreeg van andere kerels. Maar wat lopen er een dwazen rond op die datingsites zeg. |:( Echt niet normaal. Geloof dus wel wat je zegt, alleen zal jij daar als blonde vrouw idd meer last van hebben dan ik.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:12:53 #264
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695106
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik heb een keer gedate met een meisje die mij berichtjes liet lezen die ze kreeg van andere kerels. Maar wat lopen er een dwazen rond op die datingsites zeg. |:( Echt niet normaal. Geloof dus wel wat je zegt, alleen zal jij daar als blonde vrouw idd meer last van hebben dan ik.
Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop? :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:13:41 #265
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129695166
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop? :D
Dat soort lui zou ik sowieso blokkeren, of ze nu drammen of niet...
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:16:08 #266
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695328
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat soort lui zou ik sowieso blokkeren, of ze nu drammen of niet...
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:18:04 #267
Brabo Bastard
pi_129695433
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

"When a lady says no she means it."

Of iets in die strekking.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129695437
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijk :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:18:26 #269
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129695452
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.

Wat een kneus was dat :')
pi_129695512
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.

Wat een kneus was dat :')
Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakken :')
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:19:46 #271
Brabo Bastard
pi_129695524
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Rickario het volgende:

[..]

Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijk :')
Laten zien dat ze gewild zijn? :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:20:25 #272
Brabo Bastard
pi_129695548
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakken :')
Doen, en dan de reacties hier posten :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129695565
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus ook ooit eens willen doen :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:23:07 #274
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129695720
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Rickario het volgende:

[..]

Haha, ja echt? Ik wis die berichtjes eigenlijk gelijk. Zo niet weten waarom ik dat zou bewaren, dan ga ik me echt een goedkope hoer voelen :(
pi_129695760
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, ja echt? Ik wis die berichtjes eigenlijk gelijk. Zo niet weten waarom ik dat zou bewaren, dan ga ik me echt een goedkope hoer voelen :(
Ik voel me altijd meteen zo enorm beschaafd wanneer ik die berichten lees :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')