Jullie matchen dus goed op de vragen die je niet openbaar hebt beantwoord. Die ene vraag die ze wel openbaar heeft beantwoord kan dus niet gemeten worden totdat jij daar ook een antwoord op geeft. Okcupid zeker?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef m1st1g het volgende:
Hier snap ik niets van:
You match…
87% on Ethics questions
59% on Sex questions
39% on Religion questions
78% on Lifestyle questions
69% on Dating questions
80% on Other questions
She publicly answered
1 questions
en die vraag heb ik niet eens beantwoord
En da's nou precies zo'n berichtje dat wél belangrijk is inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook niet erg hoor. Alleen het laatste berichtje wat ik haar stuurde was een vraag of ze zin heeft om nog een keer af te spreken. Als ik dan een dag niks hoor, krijg ik natuurlijk wel het idee dat ze de 1e date vrijdag niet leuk vond, ook al zei ze van wel
Waarom zou je?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Sannne het volgende:
En gooien jullie zo'n date uit facebook enzo?
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Ik zou het niet doen, maar ik zou hem dan ook pas toevoegen na een geslaagde date. En daarnaast snap ik dat hele "We zullen nooit iets worden, dus ik ken je niet en je bestaat niet meer voor mij." gedoe niet.
Als hij het niet op prijs stelt, kan hij jou toch ook van facebook verwijderen? Die verantwoordelijkheid ligt niet alleen bij jouquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Gewoon laten staan. Als hij je wil verwijderen kan hij doen. Als hij toch contact wil zoeken kan hij dat ook blijven doen. Maar het initiatief om weer contact te zoeken moet in deze situatie bij hem liggen denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Van dat laatste had ik nog nooit gehoord eigenlijk, althans niet via datingsitesquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Caithlinn het volgende:
Veel herkenning weer hier. Leuke date gehad, daarna ook nog ge-appt met intentie van beide kanten om weer wat af te spreken. Maar hij ging eerst nog een midweekje op vakantie. Hoor ik helemaal niks meer van hem... Gewoon niks! Heel vaag, zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt of dat je iemand anders bent tegen gekomen.
Ook zoiets, misschien komt dat jullie bekend voor. Op OkCupid; ik krijg echt dagelijks berichtjes van mannen die in Amsterdam op vakantie/zakenreis zijn en op zoek zijn naar 'gezelschap'. Ze zijn niet allemaal zo expliciet maar een aantal zijn wel echt op zoek naar een goedkope hoer. En dan ook nog geirriteerd zijn als je niet reageert.
Jij bent ook vast geen blonde vrouwquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van dat laatste had ik nog nooit gehoord eigenlijk, althans niet via datingsites :p
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij bent ook vast geen blonde vrouw![]()
Edit; ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat vrouwen op die manier naar gezelschap voor 1 nacht op zoek gaan...
Ja ze heeft inmiddels gereageerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En da's nou precies zo'n berichtje dat wél belangrijk is inderdaadMisschien moest ze er gewoon even over nadenken. Heb je nu een bevestiging gehad?
Vast wel, alleen ben ik er niet een vanquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar ik denk echt wel dat er vrouwen zijn die erop ingaan. Ze komen niet vaak voor maar ze zijn er wel denk ik.
Ik heb een keer gedate met een meisje die mij berichtjes liet lezen die ze kreeg van andere kerels. Maar wat lopen er een dwazen rond op die datingsites zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij bent ook vast geen blonde vrouw![]()
Edit; ik kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat vrouwen op die manier naar gezelschap voor 1 nacht op zoek gaan...
Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedate met een meisje die mij berichtjes liet lezen die ze kreeg van andere kerels. Maar wat lopen er een dwazen rond op die datingsites zeg.Echt niet normaal. Geloof dus wel wat je zegt, alleen zal jij daar als blonde vrouw idd meer last van hebben dan ik.
Dat soort lui zou ik sowieso blokkeren, of ze nu drammen of niet...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop?
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat soort lui zou ik sowieso blokkeren, of ze nu drammen of niet...
"When a lady says no she means it."quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze gewoon geirriteerd/boos zijn als je niet reageert of ze afwijst. Of gewoon doordrammen tot dat ik ze blokkeer... Hoezo plaat voor je kop?
Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.
Wat een kneus was dat
Laten zien dat ze gewild zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijk
Doen, en dan de reacties hier postenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakken
Dat heb ik serieus ook ooit eens willen doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Haha eigenlijk zou ik mij eens als vrouw aan willen melden op Paiq om eens te kijken hoe andere mannen het aanpakken
Haha, ja echt? Ik wis die berichtjes eigenlijk gelijk. Zo niet weten waarom ik dat zou bewaren, dan ga ik me echt een goedkope hoer voelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zijn er zat die dat meemaken. Het valt mij trouwens op dat (potentiele) dates het je graag laten zien. Waarom eigenlijk
Ik voel me altijd meteen zo enorm beschaafd wanneer ik die berichten leesquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, ja echt? Ik wis die berichtjes eigenlijk gelijk. Zo niet weten waarom ik dat zou bewaren, dan ga ik me echt een goedkope hoer voelen
Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.
Wat een kneus was dat
Vrouwens spelen altijd hard to getquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?
Ja hoor, kreeg een keer een berichtje van een zeer creepy Rus met alleen maar $$$$$$$ erinquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zo iets jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?
Dan zijn ze wel subtieler dan keihard nee zeggen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vrouwens spelen altijd hard to get
Ow Russen, die heb ik nog niet gezien. Het zijn vooral Israeliers, Engelsen en Italianen bij mij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja hoor, kreeg een keer een berichtje van een zeer creepy Rus met alleen maar $$$$$$$ erin
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ow Russen, die heb ik nog niet gezien. Het zijn vooral Israeliers, Engelsen en Italianen bij mij.
Let aub even op het post iconquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel subtieler dan keihard nee zeggen...
Westerse vrouwen... ze hebben er een bepaald beeld van methinks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.
Jup, zeker de Indiase studenten heb ik gemerktquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.
Ben het gesprek wel eens aangegaan en dat klopt. Het is meestal niet zo fout als de voorbeelden hierboven maar ook daar is een jongere generatie die nieuwsgierig is. En vaak nog steeds niets mag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Westerse vrouwen... ze hebben er een bepaald beeld van methinks.
Kan ik niet zien, zit op de mobiele site.quote:
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben het gesprek wel eens aangegaan en dat klopt. Het is meestal niet zo fout als de voorbeelden hierboven maar ook daar is een jongere generatie die nieuwsgierig is. En vaak nog steeds niets mag.
Een barriére binnen de eigen cultuur zelfs. Wel interessant gespreksonderwerp vond ik, al wilden ze het daar natuurlijk eigenlijk niet over hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?
Wat een idioot..het is crisis hoor!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Mij weleens geld aangeboden, 50 euro per uur. Ik heb geantwoord, 3000 per uur, anders doe ik het niet.
Hij vond me te duur
Whehe.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Mij weleens geld aangeboden, 50 euro per uur. Ik heb geantwoord, 3000 per uur, anders doe ik het niet.
Hij vond me te duur
Whaha, wat flauw.. Had hij dat niet eens voor je over?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Denk eerder een verkeerd beeld van een andere cultuur.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?
Wtf?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Veel aandacht is niet altijd positief, verre van zelfsquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wtf?, ik vond het altijd klote dat vrouwen zoveel aandacht kregen op die sites, maar na dit gelezen te hebben kom ik daar op terug
Ik merk het nu ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Veel aandacht is niet altijd positief, verre van zelfs
Whaha wat als er daadwerkelijk akkoord gegaan wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Ik denk dat dat voor alle culturen die naar andere culturen kijken wel geldquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk eerder een verkeerd beeld van een andere cultuur.
Had je moeten zeggen:quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |