Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb één keer gehad dat ik een man op Paiq al afgewezen had en hij ineens begon over een ONS. Ik was zo naïef om te reageren en zei dat ik daar geen interesse in had. Toen begon hij een heel relaas over dat vrouwen altijd schijnheilig nee zeggen terwijl ze eigenlijk wel graag willen.
Wat een kneus was dat
Vrouwens spelen altijd hard to getquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?
Ja hoor, kreeg een keer een berichtje van een zeer creepy Rus met alleen maar $$$$$$$ erinquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook al een redelijke blokkeerlijst heb opgebouwd haha. Maar geen andere vrouwen hier die dat herkennen?
Zo iets jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, die had ook een plaat voor zijn kop en vond zichzelf 'gods gift to women'?
Dan zijn ze wel subtieler dan keihard nee zeggen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vrouwens spelen altijd hard to get
Ow Russen, die heb ik nog niet gezien. Het zijn vooral Israeliers, Engelsen en Italianen bij mij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja hoor, kreeg een keer een berichtje van een zeer creepy Rus met alleen maar $$$$$$$ erin
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ow Russen, die heb ik nog niet gezien. Het zijn vooral Israeliers, Engelsen en Italianen bij mij.
Let aub even op het post iconquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel subtieler dan keihard nee zeggen...
Westerse vrouwen... ze hebben er een bepaald beeld van methinks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.
Jup, zeker de Indiase studenten heb ik gemerktquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit was toevallig een rus ja maar klopt, zijn meer de mannen uit het Midden-Oosten en de rest van Azië heb ik het idee. Vaak opeens in de vrije wereld (NL) terechtgekomen voor werk en denken dat heel NL een verlengde is van de Wallen ofzo.
Ben het gesprek wel eens aangegaan en dat klopt. Het is meestal niet zo fout als de voorbeelden hierboven maar ook daar is een jongere generatie die nieuwsgierig is. En vaak nog steeds niets mag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Westerse vrouwen... ze hebben er een bepaald beeld van methinks.
Kan ik niet zien, zit op de mobiele site.quote:
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben het gesprek wel eens aangegaan en dat klopt. Het is meestal niet zo fout als de voorbeelden hierboven maar ook daar is een jongere generatie die nieuwsgierig is. En vaak nog steeds niets mag.
Een barriére binnen de eigen cultuur zelfs. Wel interessant gespreksonderwerp vond ik, al wilden ze het daar natuurlijk eigenlijk niet over hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?
Wat een idioot..het is crisis hoor!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Mij weleens geld aangeboden, 50 euro per uur. Ik heb geantwoord, 3000 per uur, anders doe ik het niet.
Hij vond me te duur
Whehe.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Mij weleens geld aangeboden, 50 euro per uur. Ik heb geantwoord, 3000 per uur, anders doe ik het niet.
Hij vond me te duur
Whaha, wat flauw.. Had hij dat niet eens voor je over?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Denk eerder een verkeerd beeld van een andere cultuur.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een cultuurbarrière om het zo maar even te noemen?
Wtf?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Veel aandacht is niet altijd positief, verre van zelfsquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wtf?, ik vond het altijd klote dat vrouwen zoveel aandacht kregen op die sites, maar na dit gelezen te hebben kom ik daar op terug
Ik merk het nu ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Veel aandacht is niet altijd positief, verre van zelfs
Whaha wat als er daadwerkelijk akkoord gegaan wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
Ik denk dat dat voor alle culturen die naar andere culturen kijken wel geldquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk eerder een verkeerd beeld van een andere cultuur.
Had je moeten zeggen:quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:
Hij vond me te duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |