Meh, heb het idee dat er wat mensen zuurkool hebben gevreten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt nog altijd geen reden gegeven voor het verkeerd gebruiken van de UI's. Misschien heb je een goede reden, maar als je het niet uitlegt zal je dit blijven horen.
Bedoel je niet de PI's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt nog altijd geen reden gegeven voor het verkeerd gebruiken van de UI's. Misschien heb je een goede reden, maar als je het niet uitlegt zal je dit blijven horen.
Als Park komt speelt hij niet eens in de basis. Was gisteren ook 1 van de zwakste op het veld.quote:
Hij was niet zwak, hij speelde alleen in een ander rol. Ik heb hem de hele tijd in de gaten gehouden, speelde gewoon goed. Soms stond ie gewoon naast Rekik en begon de aanval. Ik heb genoten van hem. Als hij ging wisselen met Wijnaldum had hij sowieso een goal meegeprikt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Park komt speelt hij niet eens in de basis. Was gisteren ook 1 van de zwakste op het veld.
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was niet zwak, hij speelde alleen in een ander rol. Ik heb hem de hele tijd in de gaten gehouden, speelde gewoon goed. Soms stond ie gewoon naast Rekik en begon de aanval. Ik heb genoten van hem. Als hij ging wisselen met Wijnaldum had hij sowieso een goal meegeprikt.
Hoofd naar beneden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.
Lukt 1 keer en dan ziet het er tof uit, maar de volgende 19 keer is het gewoon balverlies.
Wat jij wil. Kijk nou maar aan het eind van het seizoen hoeveel hij je heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden?
Maher keek altijd of mensen vrij stonden alleen in de laatste aanval ging hij voor eigen succes.
Je hebt gelijk.quote:
Ook de eerste keer dat hij zo speelde, maar dat lag ook meer aan de tegenstander. Had een paar slechte aannames wat echt goed mis kon gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat die Brenet nog geen contractverlenging heeft, speelde erg sterk.
Ik verwacht ook wel dat Lokadia start zaterdag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz kan er trouwens helemaal niets van
Dat is de derde van zijn reeks accounts.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:47 schreef Tyron het volgende:
ONZ / Ik leef voor God
goeie topics maakt die belg
Haha belgen en religiequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:47 schreef Tyron het volgende:
ONZ / Ik leef voor God
goeie topics maakt die belg
waar speelt diequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul Fucking Verhaegh zit in de voorselectie van Oranje,
Nu snap ik je PI wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
nog nooit van gehoord, wat voor positie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Jood van Gangelen?quote:
Verdediging, speelde vroeger bij Vitesse. Aanvoerder dacht ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, wat voor positie?
Van Gaal blijft maar experimenteren, het wordt nu toch weleens tijd om echt een elftal te formerenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdediging, speelde vroeger bij Vitesse. Aanvoerder dacht ik.
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je me er van overtuigen dat ik moet stoppen met deze kutPI?
Je moet PI's op de juiste momenten gebruiken Stijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je me er van overtuigen dat ik moet stoppen met deze kutPI?
Misschien worden de goede reacties er wel uitgevist bij VI tvquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen dat reactiesysteem wordt een groot drama.
Heb ik een smiley?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik daarom de RonDanja smiley wat vaker![]()
Teamrondanjesmiley
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Joost zijn hun beter of slechter dan Zulte?
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 31-07-2013 om 13:01:03Engels voetbalfans: vanavond op BBC1, van 00.05 tot 00.45 uur: The fall and rise of Swansea City. reageer retweet
Ik denk dat er momenteel véél ploegen beter zijn dan Zulte : dus ik zeg jaquote:
quote:
Alsjeblieft Stijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel véél ploegen beter zijn dan Zulte : dus ja
Wie wordt er dit jaar kampioen in de Jupiler League?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het eens hebben over een andere club.
Ajax.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie wordt er dit jaar kampioen in de Jupiler League?
VVV Venlo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Achilles.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meh, vorig jaar waren er maar 3 mensen die meededen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er al een topic voor de eindstand van Jupiler League? Kan jij die organiseren?
Oh...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu is dit jouw smiley en daarmee uit.
Het zou me niet verbazen als Ajax of PSV het wordt inderdaadquote:
Heel die competitie is kansloos. Hopelijk doet Feyenoord nooit, nooit mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Ajax of PSV het wordt inderdaadZou echt kansloos zijn als de nummer 3 promoveert.
Mee eensquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Heel die competitie is kansloos. Hopelijk doet Feyenoord nooit, nooit mee.
Is wel nodig voor de eredivisie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Heel die competitie is kansloos. Hopelijk doet Feyenoord nooit, nooit mee.
Verklaar uw nader.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is wel nodig voor de eredivisie.
Als je niet kan degraderen voetballen de onderste 5 ploegen al vanaf de winterstop voor niks mee. Gaat nergens over dan.quote:
Dat is wel waar maar dat is dan ook het enige nut, ik geloof dat Feyenoord toch ook wel interesse heeft in de JL dat is toch 1 van de redenen dat ze met Excelsior stoppen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je niet kan degraderen voetballen de onderste 5 ploegen al vanaf de winterstop voor niks mee. Gaat nergens over dan.
Ik wist nog niet eens dat ze stopten. Voor belofte elftallen van grote clubs is het imo beter om in de jl te ballen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar dat is dan ook het enige nut, ik geloof dat Feyenoord toch ook wel interesse heeft in de JL dat is toch 1 van de redenen dat ze met Excelsior stoppen?
Is contractuele reden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar dat is dan ook het enige nut, ik geloof dat Feyenoord toch ook wel interesse heeft in de JL dat is toch 1 van de redenen dat ze met Excelsior stoppen?
Ja, klopt. Als ze het niet hadden gedaan hadden ze er drie jaar langer aan vastgezeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar mede toch om de mogelijkheid om vanaf 2015 zelf eventueel mee te doen met de JL?
Nee, nog 1 jaar langer. Opzegtermijn is 3 jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als ze het niet hadden gedaan hadden ze er drie jaar langer aan vastgezeten.
Ze weten nog niet zeker of ze ook echt gaan stoppen, van de week zag ik een Interview met Van Geel hierover. De samenwerking met Excelsior beviel Feyenoord goed, behalve afgelopen jaar vanwege de slechte resultaten van Excelsior. Nu kijken ze hoe het de andere Eredivisieclubs bevalt in de Jupiler league en daarna besluit Feyenoord of ze ook Jupiler League gaat spelen, of doorgaat met Excelsior.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar mede toch om de mogelijkheid om vanaf 2015 zelf eventueel mee te doen met de JL?
Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:44 schreef Amoeba het volgende:
M.i. slechtste idee ooit, beloftenelftallen mee laten doen in de JL.
Ik ook, alleen vind ik dat ze wel moeten kunnen degraderen, dat ze niet kunnen promoveren snap ik nog wel.quote:
Ik vind het ook raar dat ze niet kunnen promoveren. Ik snap het wel, belangenverstrengeling enzo, maar dan kan Ajax nu ook niet meer degraderen. Puur theoretisch natuurlijk, maar dat is een promotie van Ajax 2 ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, alleen vind ik dat ze wel moeten kunnen degraderen, dat ze niet kunnen promoveren snap ik nog wel.
Daar zit wel wat in, 2 ploegen van een club in dezelfde competitie gaat natuurlijk niet. Eigenlijk zou Jong Ajax nu ook moeten degraderen als Ajax 1 degradeert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ze niet kunnen promoveren. Ik snap het wel, belangenverstrengeling enzo, maar dan kan Ajax nu ook niet meer degraderen. Puur theoretisch natuurlijk, maar dat is een promotie van Ajax 2 ook.
Voor de weerstand van jonge spelers is het wel goed maar voor de JL lijkt het me dodelijk, al is die competitie al op sterven na dood.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ze niet kunnen promoveren. Ik snap het wel, belangenverstrengeling enzo, maar dan kan Ajax nu ook niet meer degraderen. Puur theoretisch natuurlijk, maar dat is een promotie van Ajax 2 ook.
Krijg je weer zo'n onzin 2e elftallen competitie waarschijnlijk. Wat ze eventueel zouden kunnen overwegen is om voor de 2e elftallen wél een BeNelig op te zetten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de weerstand van jonge spelers is het wel goed maar voor de JL lijkt het me dodelijk, al is die competitie al op sterven na dood.
Nadeel is wel dat de reserves van de 1e elftallen nu niet of iig moeilijker aan voetballen toekomen
Nee joh.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n onzin 2e elftallen competitie waarschijnlijk. Wat ze eventueel zouden kunnen overwegen is om voor de 2e elftallen wél een BeNelig op te zetten.
Ik denk dat het allemaal wel losloopt en best een aardige competitie wordt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n onzin 2e elftallen competitie waarschijnlijk. Wat ze eventueel zouden kunnen overwegen is om voor de 2e elftallen wél een BeNelig op te zetten.
Die ene Belg die hier post wil daar vast wel een (lange) discussie met je over aangaan, niet DonRaja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien het idee dat ik een aantal dagen geleden opperde toch doorvoeren?
Nederlandse clubs gewoon in de Engelse competitei.
Zal ik er een topic over starten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ene Belg die hier post wil daar vast wel een (lange) discussie met je over aangaan, niet DonRaja.
Was zo maar een ideetje, zit niet meteen zoveel druk op qua supportersaantallen en blijft het voor de reserves ook interessant.quote:
Uhm, nee laat maar...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ene Belg die hier post wil daar vast wel een (lange) discussie met je over aangaan, niet DonRaja.
Dat kun je altijd doen.quote:
Topamateurclubs moeten dat niveau wel aankunnen denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Benieuwd hoe Achilles het gaat doen in de juup
Goede start en daarna anoniem in de onderste helft van de middenmoot. Seizoenen hierna steeds verder naar beneden en in het 3e seizoen de eerste financiele problemen. 4e seizoen op zoek naar reddingsmiddelen en eind 4e seizoen failliet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Benieuwd hoe Achilles het gaat doen in de juup
Ik heb eigenlijk nog nooit van Goesbeek gehoord.quote:
Wie wordt kampioen in de Jupiler League?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede start en daarna anoniem in de onderste helft van de middenmoot. Seizoenen hierna steeds verder naar beneden en in het 3e seizoen de eerste financiele problemen. 4e seizoen op zoek naar reddingsmiddelen en eind 4e seizoen failliet.
Heb je nog meer voorspellingen nodig, ben nu toch bezig...
Groesbeek*quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit van Goesbeek gehoord.
Sparta.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie wordt kampioen in de Jupiler League?
quote:
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:
Dat hoop ik al jaren, dat vind ik de enige Jupiler club die daar echt niet thuishoort.quote:
Lokhoff is toch ontslagen daar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk eerder dat VVV rechtstreeks promoveert.
Hebben de trainer van MVV gehaald, Rene Trost. Weet nog van die gast dat die in 2010 'm flipte tegen de arbitrage toen Suarez er 4 maakte.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben de trainer van MVV gehaald, Rene Trost. Weet nog van die gast dat die in 2010 'm flipte tegen de arbitrage toen Suarez er 4 maakte.
Aha.quote:
[..]
Hebben de trainer van MVV gehaald, Rene Trost. Weet nog van die gast dat die in 2010 'm flipte tegen de arbitrage toen Suarez er 4 maakte.
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat je dat onthoudt, ik kan er helaas zo snel geen filmpje van vinden.
[..]
Aha.
Zou best eens kunnenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog een TV-Tip voor vanavond?
Anders ga ik Celtic - Elfsborg kijken in de hoop dat Derk debuteert.
Hmmm, het is woensdag: Waargebeurde dramaverhalen op 1 van de damseszenders?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Om middernacht is er een Swansea documantaire op BBC1, eerder weet ik niks bijzonders.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, het is woensdag: Waargebeurde dramaverhalen op 1 van de damseszenders?
Lijkt me nog wel wat inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om middernacht is er een Swansea documantaire op BBC1, eerder weet ik niks bijzonders.
[ afbeelding ]
[..]
Wat een hel om dat te moeten kijken.quote:
Pak eens een boekquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
City-Milan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Jona beterquote:
Heb jij dat ook dat je ze niet meer serieus kunt nemen als je weet dat ze uit België komen? Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.quote:
tenksquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.9lives.be/foru(...)014-deel-1-a-19.html
Heb ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je ze niet meer serieus kunt nemen als je weet dat ze uit België komen? Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.
Bij vrouwen vind ik t wel schattigquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je ze niet meer serieus kunt nemen als je weet dat ze uit België komen? Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.
want?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie ook gelijk waarom jullie hier niet serieus genomen worden.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik t wel schattig
bij vrouwen is hetquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?quote:
Dat kan wel zijn maar de accenten uit mijn buurt vind ik minder storendquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?
Jij weet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
bij vrouwen is het
Net zoals een plat Rotterdams of Haags accent bij vrouwen afschuwelijk is.
Bij mannen is het allemaal net weer andersom
En hoe kan ik dat ruiken? Begin je nu met schelden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.
Misschien moet je het niet gelijk aannemen dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En hoe kan ik dat ruiken? Begin je nu met schelden?Wat schattig.
Zegt iemand die gelijk aanneemt dat DP en ik uit brabant komen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet gelijk aannemen dan?
seequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
They didn't saw it coming.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.
Dat heb je hier al 400 keer gepost.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die gelijk aanneemt dat DP en ik uit brabant komen.
Sorry dat ik je niet zo volg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb je hier al 400 keer gepost.
Net zoals ik al 400 keer heb gepost dat ik in Utrecht woon.
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu, moet ik een letter veranderen zodat er een nieuw woord ontstaat?
Petrolul? waar is dat vandaan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie het ook nog gebeuren dat Vitesse morgen onderuit gaat bij dat Petrolul.
Beter zo dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ben jij een ongelofelijke petrolul met die Calcutta_Football_Clubkop van je.
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh jongens, Kapiteintje heeft een scheldwoord gevonden.
Wat denk je er van met Feyenoord dit seizoen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.
Als er niemand meer vertrekt gewoon weer top 4.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk je er van met Feyenoord dit seizoen?
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er niemand meer vertrekt gewoon weer top 4.
Twente, geen Europees voetbal is wel een pluspunt voor in de competitie. Top 4 zegt niet dat ik tevreden ben met een vierde plek, maar dat verwacht ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?
FC Twente? Waar is dat op gebaseerd dan? Als die boven Feijenoord eindigen, moet er wel iets mis zijn .quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente, geen Europees voetbal is wel een pluspunt voor in de competitie. Top 4 zegt niet dat ik tevreden ben met een vierde plek, maar dat verwacht ik.
Ik vind Feyenoord nog steeds niet sterk genoeg om een AZ seizoen volledig uit te kunnen sluiten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord nog steeds niet sterk genoeg om een AZ seizoen volledig uit te kunnen sluiten.
Try again.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.
Feyenoord moet het hebben van de laatste transferweken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Met of zonder europees voetbal kan wel een belangrijke indicatie zijn, hoor.
Mag je vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.
Ik zag hem al ja, boef.quote:
Want? Zeker PSV staat het team gewoon al zo goed als vast.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.
Bij welke club speel je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ben jij een ongelofelijke petrolul met die kutkop van je.
Nee, ga er geen grappen meer over maken. Neem aan dat je 't al kut genoeg vindt zoals 't is.quote:
De uitdrukking op zich vond ik grappig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Zeker PSV staat het team gewoon al zo goed als vast.
Het is niet dat dit een van mijn beste dagen zijn nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ga er geen grappen meer over maken. Neem aan dat je 't al kut genoeg vindt zoals 't is.
Geen uitzicht op een hereniging dus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is niet dat dit een van mijn beste dagen zijn nee.
Dat mag niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
What happened to good ol' kanjer?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag je geen kanjer meer zeggen? Wat een kanjer onzin.
Dunno broeder, harde struggles in de libi op het moment.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen uitzicht op een hereniging dus?
het was toch niet zo lang?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dunno broeder, harde struggles in de libi op het moment.
Ik moet altijd ieder woord opzoeken op straatwoordenboek.nlquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dunno broeder, harde struggles in de libi op het moment.
Dat is inderdaad niet kortquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaartje, aardig lang voor mij.
Bij mij was 't 4,5 jaar. Dan valt 't wel iets rauwer op je dak en zelfs dat gaat over. Komt goed man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaartje, aardig lang voor mij.
Ik verbaas mijzelf altijd weer als ik zo ga typen/praten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet altijd ieder woord opzoeken op straatwoordenboek.nl![]()
Ik ben het tegenovergestelde van streetwise
Het is de manier waarop, niet zozeer dat het uit is. Maar goed geen zin om deze shizzle verder op FOK! te plempen denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij was 't 4,5 jaar. Dan valt 't wel iets rauwer op je dak en zelfs dat gaat over. Komt goed man.
Doe t in R&P met een kloon die je bv atypisch noemt zodat men niet weet dat jij het bent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verbaas mijzelf altijd weer als ik zo ga typen/praten.
[..]
Het is de manier waarop, niet zozeer dat het uit is. Maar goed geen zin om deze shizzle verder op FOK! te plempen denk ik.
Lekker boeiend. Iedereen maakt dat soort shit mee. Behalve HMF.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verbaas mijzelf altijd weer als ik zo ga typen/praten.
[..]
Het is de manier waarop, niet zozeer dat het uit is. Maar goed geen zin om deze shizzle verder op FOK! te plempen denk ik.
En dan dezelfde reacties krijgen maar dan van random mensen. Komt goed man, je bent nog jong, kut hoer etc.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe t in R&P met een kloon die je bv atypisch noemt zodat men niet weet dat jij het bent.
HMF gaat gewoon terug in de tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Iedereen maakt dat soort shit mee. Behalve HMF.
Cliché's zijn niet voor niks cliché's.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan dezelfde reacties krijgen maar dan van random mensen. Komt goed man, je bent nog jong, kut hoer etc.
Bedankt paps.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cliché's zijn niet voor niks cliché's.
Dit was je laatste kans, nu heb je alleen nog maar betaalde sex of je rechterhand.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan dezelfde reacties krijgen maar dan van random mensen. Komt goed man, je bent nog jong, kut hoer etc.
[..]
HMF gaat gewoon terug in de tijd.
Eerder ervaringsdeskundige. Sowieso fuck dat wijf man. Chicks die moeilijk doen als je op vakantie gaat moet je sowieso zsm dumpen. Jaloezie is echt als betonrot voor relaties.quote:
Of van die wijven met een uitgelubberde doos en 3 jankende kinderen naast het bed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit was je laatste kans, nu heb je alleen nog maar betaalde sex of je rechterhand.
Ik heb me anders nog prima kunnen vermaken met je moeder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of van die wijven met een uitgelubberde doos en 3 jankende kinderen naast het bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou ik iets met jouw moeder willen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of van die wijven met een uitgelubberde doos en 3 jankende kinderen naast het bed.
Kapo is naar je onderweg om alle messen te verbergen... We maken ons zorgen om je...quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
Het lijkt nu alsof ik in een diepe depressie zit door deze reacties. Zo erg is het allemaal niet.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit was je laatste kans, nu heb je alleen nog maar betaalde sex of je rechterhand.
Onzin. Oude scharrels zijn vast nog wel te vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Raja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets met jouw moeder willen?
Misschien moet je hem in huis nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kapo is naar je onderweg om alle messen te verbergen... We maken ons zorgen om je...
Al mijn messen zijn bot.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kapo is naar je onderweg om alle messen te verbergen... We maken ons zorgen om je...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me anders nog prima kunnen vermaken met je moeder.Jij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme.
Ik heb nog wel een overdosis bruin voor je liggen. Veel comfortabeler.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al mijn messen zijn bot.Spring wel gewoon head-first van een flat ofzo als ik het niet meer trek.
Ik vatte jouw opmerking op als een belediging naar mijn bloedmooie vrouw, dus jij begon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer Raja.
Bij deze stop ik met teamRajasmiley.
Jij bent de oorzaak daarvan, das andersquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vatte jouw opmerking op als een belediging naar mijn bloedmooie vrouw, dus jij begon.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al mijn messen zijn bot.Spring wel gewoon head-first van een flat ofzo als ik het niet meer trek.
Klopt en daarom hebben oudere mannen ook jongere vrouwen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent de oorzaak daarvan, das anders
Serieus, op een gegeven moment kom je echt wel op een leeftijd dat 9 van de 10 keer inclusief kids is. Lijkt me toch lastig.
Daarvoor moet je wel een redelijke positie op de sociale ladder bereiken en we weten allemaal dat Typisch dat nooit zal lukken. Nee, de tijd begint te dringen voor hem.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt en daarom hebben oudere mannen ook jongere vrouwen.
Dat is een goede optie, ik kan wel een tuinman gebruiken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je hem in huis nemen.
Alleen, Typisch gedraagt zich wat vreemd. Is dat wel veilig, daar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een goede optie, ik kan wel een tuinman gebruiken.
Je vrouw ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
no mang gewoon suicide kit kopen kan gewoon op ebayquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik woon in Belgie he, definitie van vreemd is daar compleet anders...quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen, Typisch gedraagt zich wat vreemd. Is dat wel veilig, daar?
Grijze haren, kale plekken op mijn hoofd dit dat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel een redelijke positie op de sociale ladder bereiken en we weten allemaal dat Typisch dat nooit zal lukken. Nee, de tijd begint te dringen voor hem.
Amai.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik woon in Belgie he, definitie van vreemd is daar compleet anders...
Dat is wel een full-time job met dat kasteel van je.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe je het met de schaar of de grasmaaier?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel een full-time job met dat kasteel van je.
Zitmaaier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je het met de schaar of de grasmaaier?
Raja heeft zo'n zitmaaiertje natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je het met de schaar of de grasmaaier?
Ja maar dan rood en zonder lelijk wijf.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja heeft zo'n zitmaaiertje natuurlijk.
[ afbeelding ]
De droom van iedere man
Houd jij niet van natuur?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Tuin met gras
Gewoon helemaal betegelen.
Dan kan je niet voetballen met de familiequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Tuin met gras
Zolang Typisch nog niet mijn tuinman is: Eens!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Tuin met gras
Heb dat sowieso nooit gekund in de tuinen die ik hadquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je niet voetballen met de familie
Plaats eens een filmpje dat jij op je maaier "VBL SC" in je tuin maait.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar dan rood en zonder lelijk wijf.
Ik wel, maar in Zeeland is dat makkelijker te realiseren dan in het centrum van Utrecht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb dat sowieso nooit gekund in de tuinen die ik had
daarom man. als ik later m'n riches heb ga ik gewoon op een plek wonen waar niemand woont in straal van 25kmquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wel, maar in Zeeland is dat makkelijker te realiseren dan in het centrum van Utrecht.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom man. als ik later m'n riches heb ga ik gewoon op een plek wonen waar niemand woont in straal van 25km
texas ofzo
Ik krijg al kriebels bij het idee. Als ik het heb gemaakt ga ik in Tokyo ofzo zitten. Hoe meer mensen per km2 hoe beter.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom man. als ik later m'n riches heb ga ik gewoon op een plek wonen waar niemand woont in straal van 25km
texas ofzo
Ooh mij ook man. Grote tuin met zwembad en alles. Maarja waar haal je het geld vandaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk man. Beetje rust aan de kop.
werreke voor da cheld!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh mij ook man. Grote tuin met zwembad en alles. Maarja waar haal je het geld vandaan.
Stoppen met posten op fok en gaan werken zou al een goed begin kunnen zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh mij ook man. Grote tuin met zwembad en alles. Maarja waar haal je het geld vandaan.
Hard werken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |