Beter zo dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ben jij een ongelofelijke petrolul met die Calcutta_Football_Clubkop van je.
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh jongens, Kapiteintje heeft een scheldwoord gevonden.
Wat denk je er van met Feyenoord dit seizoen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.
Als er niemand meer vertrekt gewoon weer top 4.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk je er van met Feyenoord dit seizoen?
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er niemand meer vertrekt gewoon weer top 4.
Twente, geen Europees voetbal is wel een pluspunt voor in de competitie. Top 4 zegt niet dat ik tevreden ben met een vierde plek, maar dat verwacht ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?
FC Twente? Waar is dat op gebaseerd dan? Als die boven Feijenoord eindigen, moet er wel iets mis zijn .quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente, geen Europees voetbal is wel een pluspunt voor in de competitie. Top 4 zegt niet dat ik tevreden ben met een vierde plek, maar dat verwacht ik.
Ik vind Feyenoord nog steeds niet sterk genoeg om een AZ seizoen volledig uit te kunnen sluiten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord nog steeds niet sterk genoeg om een AZ seizoen volledig uit te kunnen sluiten.
Try again.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.
Feyenoord moet het hebben van de laatste transferweken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Met of zonder europees voetbal kan wel een belangrijke indicatie zijn, hoor.
Mag je vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.
Ik zag hem al ja, boef.quote:
Want? Zeker PSV staat het team gewoon al zo goed als vast.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.
Bij welke club speel je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ben jij een ongelofelijke petrolul met die kutkop van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |