Beter zo dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ben jij een ongelofelijke petrolul met die Calcutta_Football_Clubkop van je.
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh jongens, Kapiteintje heeft een scheldwoord gevonden.
Wat denk je er van met Feyenoord dit seizoen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.
Als er niemand meer vertrekt gewoon weer top 4.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk je er van met Feyenoord dit seizoen?
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er niemand meer vertrekt gewoon weer top 4.
Twente, geen Europees voetbal is wel een pluspunt voor in de competitie. Top 4 zegt niet dat ik tevreden ben met een vierde plek, maar dat verwacht ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?
FC Twente? Waar is dat op gebaseerd dan? Als die boven Feijenoord eindigen, moet er wel iets mis zijn .quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente, geen Europees voetbal is wel een pluspunt voor in de competitie. Top 4 zegt niet dat ik tevreden ben met een vierde plek, maar dat verwacht ik.
Ik vind Feyenoord nog steeds niet sterk genoeg om een AZ seizoen volledig uit te kunnen sluiten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik wat voorzichtig. Wie zou er nog boven Feijenoord kunnen eindigen? Vitesse?
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord nog steeds niet sterk genoeg om een AZ seizoen volledig uit te kunnen sluiten.
Try again.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat die gozer ook zijn pleziertje hebben, hij heeft toch al aardig wat dagjes keihard gewerkt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.
Feyenoord moet het hebben van de laatste transferweken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ & Feyenoord moeten eerst maar eens kijken hoe ze de maand september ingaan.
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Met of zonder europees voetbal kan wel een belangrijke indicatie zijn, hoor.
Mag je vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.
Ik zag hem al ja, boef.quote:
Want? Zeker PSV staat het team gewoon al zo goed als vast.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon zo'n mooie loze term.
Bij welke club speel je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ben jij een ongelofelijke petrolul met die kutkop van je.
Nee, ga er geen grappen meer over maken. Neem aan dat je 't al kut genoeg vindt zoals 't is.quote:
De uitdrukking op zich vond ik grappig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Zeker PSV staat het team gewoon al zo goed als vast.
Het is niet dat dit een van mijn beste dagen zijn nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ga er geen grappen meer over maken. Neem aan dat je 't al kut genoeg vindt zoals 't is.
Geen uitzicht op een hereniging dus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is niet dat dit een van mijn beste dagen zijn nee.
Dat mag niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
What happened to good ol' kanjer?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag je geen kanjer meer zeggen? Wat een kanjer onzin.
Dunno broeder, harde struggles in de libi op het moment.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen uitzicht op een hereniging dus?
het was toch niet zo lang?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dunno broeder, harde struggles in de libi op het moment.
Ik moet altijd ieder woord opzoeken op straatwoordenboek.nlquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dunno broeder, harde struggles in de libi op het moment.
Dat is inderdaad niet kortquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaartje, aardig lang voor mij.
Bij mij was 't 4,5 jaar. Dan valt 't wel iets rauwer op je dak en zelfs dat gaat over. Komt goed man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaartje, aardig lang voor mij.
Ik verbaas mijzelf altijd weer als ik zo ga typen/praten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet altijd ieder woord opzoeken op straatwoordenboek.nl![]()
Ik ben het tegenovergestelde van streetwise
Het is de manier waarop, niet zozeer dat het uit is. Maar goed geen zin om deze shizzle verder op FOK! te plempen denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij was 't 4,5 jaar. Dan valt 't wel iets rauwer op je dak en zelfs dat gaat over. Komt goed man.
Doe t in R&P met een kloon die je bv atypisch noemt zodat men niet weet dat jij het bent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verbaas mijzelf altijd weer als ik zo ga typen/praten.
[..]
Het is de manier waarop, niet zozeer dat het uit is. Maar goed geen zin om deze shizzle verder op FOK! te plempen denk ik.
Lekker boeiend. Iedereen maakt dat soort shit mee. Behalve HMF.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verbaas mijzelf altijd weer als ik zo ga typen/praten.
[..]
Het is de manier waarop, niet zozeer dat het uit is. Maar goed geen zin om deze shizzle verder op FOK! te plempen denk ik.
En dan dezelfde reacties krijgen maar dan van random mensen. Komt goed man, je bent nog jong, kut hoer etc.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe t in R&P met een kloon die je bv atypisch noemt zodat men niet weet dat jij het bent.
HMF gaat gewoon terug in de tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Iedereen maakt dat soort shit mee. Behalve HMF.
Cliché's zijn niet voor niks cliché's.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan dezelfde reacties krijgen maar dan van random mensen. Komt goed man, je bent nog jong, kut hoer etc.
Bedankt paps.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cliché's zijn niet voor niks cliché's.
Dit was je laatste kans, nu heb je alleen nog maar betaalde sex of je rechterhand.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan dezelfde reacties krijgen maar dan van random mensen. Komt goed man, je bent nog jong, kut hoer etc.
[..]
HMF gaat gewoon terug in de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |