Amai.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik woon in Belgie he, definitie van vreemd is daar compleet anders...
Dat is wel een full-time job met dat kasteel van je.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een goede optie, ik kan wel een tuinman gebruiken.
Doe je het met de schaar of de grasmaaier?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel een full-time job met dat kasteel van je.
Zitmaaier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je het met de schaar of de grasmaaier?
Raja heeft zo'n zitmaaiertje natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je het met de schaar of de grasmaaier?
Ja maar dan rood en zonder lelijk wijf.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja heeft zo'n zitmaaiertje natuurlijk.
[ afbeelding ]
De droom van iedere man
Houd jij niet van natuur?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Tuin met gras
Gewoon helemaal betegelen.
Dan kan je niet voetballen met de familiequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Tuin met gras
Zolang Typisch nog niet mijn tuinman is: Eens!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Tuin met gras
Heb dat sowieso nooit gekund in de tuinen die ik hadquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je niet voetballen met de familie
Plaats eens een filmpje dat jij op je maaier "VBL SC" in je tuin maait.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar dan rood en zonder lelijk wijf.
Ik wel, maar in Zeeland is dat makkelijker te realiseren dan in het centrum van Utrecht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb dat sowieso nooit gekund in de tuinen die ik had
daarom man. als ik later m'n riches heb ga ik gewoon op een plek wonen waar niemand woont in straal van 25kmquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wel, maar in Zeeland is dat makkelijker te realiseren dan in het centrum van Utrecht.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom man. als ik later m'n riches heb ga ik gewoon op een plek wonen waar niemand woont in straal van 25km
texas ofzo
Ik krijg al kriebels bij het idee. Als ik het heb gemaakt ga ik in Tokyo ofzo zitten. Hoe meer mensen per km2 hoe beter.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom man. als ik later m'n riches heb ga ik gewoon op een plek wonen waar niemand woont in straal van 25km
texas ofzo
Ooh mij ook man. Grote tuin met zwembad en alles. Maarja waar haal je het geld vandaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk man. Beetje rust aan de kop.
werreke voor da cheld!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh mij ook man. Grote tuin met zwembad en alles. Maarja waar haal je het geld vandaan.
Stoppen met posten op fok en gaan werken zou al een goed begin kunnen zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh mij ook man. Grote tuin met zwembad en alles. Maarja waar haal je het geld vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |